Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jakub Müller
IP: uživatel12987
 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/jawasimsoncezeta.vyrazilydosveta
Tato stránka se věnuje organizováním výletů a setkání pouze motoristů kteří vlastní motocykl JAWA, ČZ, SIMSON, do maximálního obsahu 125ccm, prosím aby se přidali jen ti kteří takový motocykl vlastní a kteří vědí že by na takové výlety a akce jezdili !
Díky *Kuba
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 21:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A stejně sem se nedověděl v jakým prostoru se nacházíte, toš to ani nemožu posunút dál. No asi to nejak přežiju a okolní taky! Toš tak!
Datum: 08. dubna 2013 21:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jakube! Nápad je to dobrej, fotky nádherný! Ale!!! Na to abych Vám to pochválil a sdílel Vaše nadšení se mě registrovat nechce! Uš horší vidím, toš sem možná přehlídl v jakým prostoru našej republiky se nacházíte! Mám JAWU 250/592, toš nemám nárok, ale 50kových je okolo dosť, ale Ti sem zaséj nechodijú,Toš máme smolu fčecí!!! Užívejte si teda krásnej přírody! Šak ono se oteplá a aj zazeleňá!!!Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 07. dubna 2013 14:06
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 čau draci potrebuju poradit mam fichtla mustanga a dys ho nastartuju tak vyleti do vysokejch otacek a daval sem vsude nove tesnení jak na klice tak na karbecu na valci no proste vsude a stejne to dela. DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 19:52
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 no bězi to porad ale volnoveh mam sestelovanej normalne. proste sem rano prisel no a nakop sem ho no a najedno vylit do otacek jinej predtim den tak to nedelalo...proste najednou se to stalo....
Datum: 08. dubna 2013 19:52
 No předpokládám, že volnoběh máš nastavený normálně, takže když to nahodíš a vyletí to do plných otáček (samo) tak by to mělo po 3-5 sekundách chcípnout - saje to falešnej vzduch .. pokud to běží pořád tak nastavení volnoběhu..
Datum: 07. dubna 2013 16:20
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 danekod ted te trochu nechapu jak joko ho necham napklno jet, jako co to dela kdys jedu????
Datum: 07. dubna 2013 16:08
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 gufera mam nove ty sou KO.. vysoke otacky to sou jako dys das plym naplno pri volnobehu...
Datum: 07. dubna 2013 16:04
Jméno: danekod
IP: uživatel8367
 Zdar, co to dela kdyz ho nechas chvili naplno jet? Vypada to na falesny vzduch, nekde to nebude tesnit... popr
promazat lanko a rychlopal a zkontrolovat zda se vraci soupatko popr. zasroubovat stelovaci sroub volnobehu.
Datum: 07. dubna 2013 0:04
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Cemu rikas vysoke otacky ? a co gufera ?
Datum: 06. dubna 2013 21:47
 čaute draci mam dva problémy se svojí 21čkou.rnprvní problém je se štelováním volnoběhu mužu ten štelovací šroubek dorvat jak chci ale stejně to volnoběh nezvýší.rnNo ted ten druhý problém za studena nacupuju a pionýr chytí na poprvé dokonce drží i volnoběh ale jak se zahřeje tak špatně chytá a volnoběh nedrží vubec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 16:14
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 pepe neni to strhane jenom bylo zaseknute lanko v bovdenu DÍK
Datum: 07. dubna 2013 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ps nemáš nějak šíleně vytočený ten štelovák ve víčku u lanka dojede ti šoupě až na ten šroub? nejni to strhane?
Datum: 06. dubna 2013 22:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 na start za tepla se už v návodu doporučovalo naklonit stroj na pravo a spouštet..zabírá to... ps volnoběh šteluješ až na motoru který je zahřatý tk že n valci nejni možne udržet ruku že...? nešteluješ to na studeným motoru že ne?
Datum: 06. dubna 2013 22:15
 Koukni na šoupátko, tam kam ti má zajíždět ten šroubek na štelování volnoběhu, nesměj tam bejt vidět drážky od závitu, jinak můžeš vyměnit šoupátko a pak šteluj volnoběh když aspoň trochu přidáš plyn (při chcíplym motoru) aby se šoupátko zvedlo a ty už jsi tam neudělal drážky, zkus zatim tohle, když to nepomůže tak hledat dál jestli to třeba není směsí - a to že při zahřátym motoru se vypaří směs eště než se dostane do válce, dělalo mi to když sem měl moc teplou svíčku.....
Datum: 06. dubna 2013 21:55
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 startovábí za tepla je problem u všech fíků ten vonoběh ti nejde páč nejspíš máš vymačkanou díru do šloupátka od toho šoubu kterym še šteluje volnoběh kup novy šloupátko a bude to cajk
Datum: 06. dubna 2013 21:52
Jméno: tomáš
IP: uživatel1835
 no ja mam ten samej problem s tim kdys se zahreje tak pak ho nenastartuju a nedrzi volnobeh.A skusil si posunout jehlou??... ja bych zase potreboval poradit ja to mam zase naopak nastartuju ho a vyletí do vysokejch otacek??...
Datum: 06. dubna 2013 21:23
 Nejdou mi tam dávat kvalty, mačkám spojku zkoušim to a nic,kvalty trošku jdou přehazovat ale těžko a nejde vyřadit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 21:22
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Neboj já sem už dělal motorů  nejméně 15, a není to těžké....rn
Datum: 09. dubna 2013 21:22
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 Tak to jste mě moc nepotěšily že kuly tomu musim rozdělat motor
Datum: 08. dubna 2013 21:29
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 NN to je blbost to bude automatem, já jsem jel i s rozbitou spojkou (utrženým lankem mezi motorem a páčkou) a jelo to, ale musí se opatrně šlapat na páku.
Datum: 07. dubna 2013 22:47
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 Nemohlo by to bejt spojkovou tyčkou ? Mám tam dlouhou a kratkou a jsou docela zničený , nemohlo by to být ono ?
Datum: 07. dubna 2013 22:16
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 radici automat.To je ta vec,ktera je v prevodovce a pohybuje s prevodovyma koleckama.Jak pise Marquee,je pritahly ze zhora bloku dvema srouby
Datum: 07. dubna 2013 9:44
 nejdřív bych se podíval jestli nemáš moc velkou vůli na spojce nebo povolené šroubky na automatu
Datum: 07. dubna 2013 7:15
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 Co myslíš tim automat paja323f ?
Datum: 06. dubna 2013 22:37
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Draku,to vypada,ze budes muset rozpulit motor.Vypada to na automat
Datum: 06. dubna 2013 21:45
 čau draci, moc to sem nepatří, ale aspon se to týká renovace motorek na co bych to chtěl hlavně použít. V garaži jsem "našel" nějkou jakože podle návodu starou pískovačku, měla by to být hlavně wapka ale prej i piskovat - navod je tam na dvě věci. Nikdy to u nas neběželo, ani to nebylo smontovaný- ale chtěl bych to rozběhnout. Už mě nebaví brousit ty motory kabrovkou  . co jsem pohledal po netu, tak by to mělo být na vodní pískování. rok výroby bych typoval 1985- 90... Je to docela monstrum na nějaky čerpadlo (asi tlakový) je namontovaný 4 kW motor na 380. Podle díllu, co jsem k tomu našel to vypadá asi takto http://www.youtube.com/watch?v=aqPiF49DZu4 Má s tím někdo z vás zkušenosti prosím????? Hlavně mě zajímá- jak si to pobírá ten písek z tá externí nadoby? Normálně podtlakem co vytváři ten proud vody? Nechybí mě tam něco? nějaká součástka? Já mam jenom hadice na vodu a pak na ten pisek- nikdo z rodiny mi nemuze zarucit ze je komplet. A další otázka - můžu jako abrazivo použít normální křemíčitý písek -ten bílý-co se používa třeba na vysypávání spár dlažby . Díky moc za odpovědi.. na netu k tomu nic není..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 23:59
 No jasný, ale na netu jsem videl, jak s tím berou i nadrže na motorky(viz video) a i mostní konstrukce atd... když to pujde na slunce a pak hnedka pod základovku, tak snad to tak rychle reagovat nebude, ale je pravda, že druhej den by totam mohlo být. Ta slabá vrstvička rzi se tvoří skoroo hnedka
Datum: 07. dubna 2013 23:59
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 tohle je tak na chodníky  ))
je třeba si uvědomit že pískovaná věc okamžitě rezne. co se asi stane když na to půjde písek s vodou??
Datum: 07. dubna 2013 20:16
 jo, takže to bude fungovat jenom na ten tlak vody jo? si t samo natahne ten pisek například z ty hadice 3 metry, co k tomu je jo? žadnej další "nasavač" písku nepotřebuju ?
Datum: 06. dubna 2013 23:12
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 přesně, něco podobnýho se využívá i u hasiču ři sání vody z velký hloubky, ejektor se to jmenuje, pracuje to na principu Venturiho trubice a změny tlaku
Datum: 06. dubna 2013 22:45
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 podle mne je to uplne obycejny injektor to jako kdyz proud vzduchu strhává obily akorad tydy je to pisek a voda
Datum: 06. dubna 2013 21:07
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Zdar Draci, potřebuju radu. Dělal jsem GO motoru pincka a dnes jsem ho nastartoval a motor mi nastartuje a najednou hrozně vyletí do otáček. Nevím co s tím. Karbec jsem vyčistil snad 10x už a pořád nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 20:33
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Právě to si taky myslim. Protože lanko se mi neseká a šoupě tam krásně lítá. Zkusim ty těsnění vyměnit. Snad už mi to dělat nebude.
Datum: 06. dubna 2013 20:33
 Pokud vyloučim chyby jako sekající se lanko, šoupátko...tak to může dělat falešný vzduch. Tzn špatné těsnění někde po cestě směsi...
Datum: 06. dubna 2013 20:30
 Potřeboval bych poradit, nějak mi blbne čazení u Jawy 50, neví někdo co by stím mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 20:12
 nejdřív to trochu popis, jak ti blbne- jak se to projevuje....
Datum: 06. dubna 2013 20:12
Jméno: mustafff
IP: uživatel15205
 čau , jakym zpusobem se vymenuje lozisko v pravym karteru ( presneji lozisko ktere podpira z prave strany hridel pastorku , zalisovane smerem z motoru , prochazim jim tycka spojky) vytlacit ani vymlatit nejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 22:53
 taky už sem ho měnil, ve svejch prvopočtcích svýho zpravování  jak píšou kluci pode mnou, já sem taky rozebral komplet páku vypínání spojky a to ložisko sem vyrazilrn
Datum: 06. dubna 2013 22:53
 V každém případě ale nahřát...
Datum: 06. dubna 2013 20:16
 a já potřetí píšu vyndej páčku spojky a to ložisko vybouchej... možná pracnější ale aspon to mužu pořádně vyčistit...
Datum: 06. dubna 2013 20:15
 minuly tyden to tu bylo 2x.... nahřej to pořádně a práskni s tím o špalek.. ložisko vypadne samo
Datum: 06. dubna 2013 18:41
Jméno: a
IP: uživatel14571
 Dobry den nevite jak chemicky vyčistit motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 11:20
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 za par kacek to vylestis silichromem
Datum: 07. dubna 2013 11:20
Datum: 07. dubna 2013 10:37
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 cau ma cenu kupovat na babettu 207 karburator dellorto nebo ne? a nevit jestli pasuje hlava z babetty 210 na 207 dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 8:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 no pro uplnost dodám že 210 je o dost výkonější než 207 ti del orta z výroby nemontovaly kvuli výkonu ale protože jikov ukončil výrobu....takže originalní karburator z toho nevychází tak zle ...a opravdu spíž bych za ti peníze zvažval brus ...ona babetka jede i s dost opotřebovaným vrchen motoru ale je to jízda za trest....
Datum: 07. dubna 2013 8:57
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 libor 1: ideální pro jízdu v terénu,rychle se vytočí,rychlá reakce na přidání plynu,,, na seriový 210 jen s vykuchaným výfukem ,,kopec ne kopec 45km/h ,po rovině 55 a z kopce i 65
Datum: 07. dubna 2013 8:40
 může se jen tak ze zvědavosti zeptat jak to jede? já jsem teď zaříznul výfukový koleno a taky to pomohlo
Datum: 06. dubna 2013 22:57
Jméno: Denny
IP: uživatel12983
 mě se osvědčil karbec z jawy 555 ,,,pařeza,,kolínko jsem nechal origo pařezácký a jen bylo potřeba zatěsnit škvíry kolem dosedací příruby kolínka na válec (vystříhnul ,vyvrtal a upravil kousek plechu,vyrobil těsnění ze silnýho papíru a omazal silikonem),,,neni to sice kdoví jaký propracování ale FUNGUJE TO a to už dva roky bez problémů.....a hlavně za pár korun,,,,
Datum: 06. dubna 2013 22:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 jestli máš origo karbec ok tak spíš udělej výbrus hlava pasuje ale vypadá jk pěst na oko a musí se udělat elektrický chcípák
Datum: 06. dubna 2013 22:09
 Zdar draci delam velice narocnou geeralni opravu.Ten pionir co delam je 21 domleta z vice pincku a vidle byli z jawa 05 demontoval sem je byli tam dve matice tzv.pruchodky .Jelikoz chci mit pionira origo +/- tak sem tam dal origo vidle z novejsich typu 20/21 a bohuzel sem nemel matice pruchodky tak sem chtel pouzit matice z vidli 05 ale slo to z tezka strasne tak se se na to vykaslal abych nezkurvil zavit.Moje otazka pro to zni jsou matice pruchodky riditek shodne na vsech typech nebo ma 05 jiny nez 20/21?Dekuji za vase odpovedi Marcel Bednar
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 20:55
 dík
Datum: 06. dubna 2013 20:55
 Ahoj, předpokládám, že myslíš ty dvě matice, který drží brejle s miskama v krku řízení v rámu. Ty matice na klíč číslo 32 myslím. Ty by měly být stejný, ale je mozný, že zavit bud na brejlích nebo na matkách. Stavá s tak, když to někdo přetáhne a zavít se natáhne. a pakkyž se to rozdelavá tak to domrvý závit i na tech brýlách co je nad těmamatkama . zkus to protáhnout a nebo sežen lepší matky či vidle- podle toho co se ti bude zdát špatný. A kdyžtak to protáhni tak jak už to dela- proste hodne ž těžka, ale často je težké chytit rovně závit, snad se povede
Datum: 06. dubna 2013 20:10
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Dobrý den pánové, kolegové fichtlaři.rnChtěl jsem se zeptat na tento kryt na pionýra:rnhttp://tentonicknikdonema.rajce.idnes.cz/Jawa_50_kryt_zadniho_svetla/#P1010008.jpgrnZa život jsem se s ním setkal pouze dvakrát, a zajímalo by mě o něm všechno co víte? Jestli se dával na 20cítky i 21ničky. Rok atd..jestli to není vývoz. A jaká je jeho cena asi? Mám ho doma a mám i zájemce- vůbec nevím kolik si říct- jestli to není třeba nějaká "vzácnost".rnza všechny reakce budu vděčný.rnZdar a ať fíci jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 19:02
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Děkuji pánové uctivě děkuji, pomalu abychom se přesunuli na modelářské forum
Datum: 11. dubna 2013 19:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj HOBO! O krytu se tu uš psalo. Já ho dřív viděl jezdívat, konkrétně uš nevím, ale ČZ 175 RIKŠA určitě! Ale to hlavní! Ty modele no krása, nádhera! A vím co pšu. Synáček taky lepí!!! Toš tak!
Datum: 07. dubna 2013 14:45
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Jo jinak díky Johnny za pochvalu modýlků!
Datum: 07. dubna 2013 11:01
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Člověk se kolikrát dozví spousty zajímavých věcí jiného tématu.
Datum: 07. dubna 2013 0:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ve východním německu je povine ranžovo červene svězlo ..zadní....pokut se mašina vratila zpět anebo to někdo použil jako nahradní díl ...jinak tyto kryty byly i 477 450 470... prostě export do ddr....
Datum: 06. dubna 2013 22:26
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 V německu mají povolené oranžové koncové světlo?
Datum: 06. dubna 2013 20:19
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedavalo sa take aj na 477 ???
Datum: 06. dubna 2013 18:03
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 A nedávalo se i u nás? Na svojí Jawě 20, jsem ho taky měl, teď jsem ho někde ztratil, takže jsem bez sklíčka.
Datum: 06. dubna 2013 15:56
 Čau máš pěkné papírové modely ! To světlo se dá normálně koupit na netu takže rarita to asi není.Co vím tak se to světlo montovalo na pioníry které byly vyváženy do něměcka (kvůli vyhlášce)
Datum: 06. dubna 2013 15:08
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdar draci.Jaky karburator mi doporucite na zavodni jawu 21 ? mam tam dost uprav a karburator repliku Dellorta 21. Jede pekne ale pri 9500 ot. motor konci a ne a ne naladit vic.Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 11:15
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Drive trosku kolisaly otacky,dal jsem mensi trysku 75 a ted je to lepsi,ale ma snahu trosku tarokovat
Datum: 07. dubna 2013 11:15
 a motor když je vytočenej je klidnej? dellorta rádi dělají to, že když to vytočíš tak jakoby ten motor tarokuje nebo sám si přidává a ubírá... to je potom věc trysek i volnoběžných
Datum: 07. dubna 2013 9:52
 hele tam je spousta možností ale ta výletovka to chce předělat určitě, záleží i na tom jak máš vyřešený filtr nebo ti může otáčky omezit i moc velká tryska, blbí je že nevíš nic o tom válci, třeba jsi užtakhle na konci jeho potenciálu
jawa50.forum-zdarma.cz
Datum: 07. dubna 2013 7:38
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Mam to do vrchu,takze velke stoupani,ale asfalt.Mam tam 9 zuby primar,11 zuby sekundar,rozeta 55 zubu.Na vytocenou trojku,rychlost cca 50 km/h,ale chtelo by to jeste trochu vic
Datum: 06. dubna 2013 20:20
 A máš to offroad nebo na silnici? 20mm výletovka? to je kapku moc 15mm je tak akorát..
Datum: 06. dubna 2013 20:00
Jméno: paja323f
IP: uživatel15309
 Tak mam trikanalovy valec,ale casovani vubec nevim,na vyfuku budu jeste zkouset davat trubicku z mensim prumerem.Ted mam 20 mm,ale zkusim 16mm
Datum: 06. dubna 2013 19:34
 Mezi 19 a 21mm zas tak velkej rozdíl není, 19 má lepší spodek. 21 líp plní v točkách.. jaký máš válec?
Datum: 06. dubna 2013 19:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Záleží co máš za válec jestli vůbec může točit víc. A hlavně strašně moc záleží na výfuku. Navíc jestli teď točíš 9500 tak na to je 21 dellorto moc velký. Kolik chceš točit
Datum: 06. dubna 2013 15:40
Jméno: traktor
IP: uživatel13045
 Draci zdar, stavím malý traktor, chci se zeptat jestli tam bude stačit spojka v motoru (250 panelka) nebo jestli tam mám dát automobilovou? Je to traktůrek, ale nic tahat nebude. Jenom tak do lesa, na vycházky apod. Přední kola bantam, zadek škodovácký bez šípáků. Motor je teda jawa 250 panelka a k němu převodovka 1203. A ještě se chci zeptat, který rychlostní stupeň v motoru je nejméně náchylný na vypadávání, asi dvojka ne?_______Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 15:37
Jméno: traktor
IP: uživatel13045
 Díky za rady...
Datum: 08. dubna 2013 15:37
Jméno: L.
IP: uživatel14857
 Spojka v motoru postačí, ale použil bych raději ferodové lamely, vydrží víc než korkové. U těchto motorů občas vypadává trojka, s ostatními rychlostmi problémy většinou nebývají.
Datum: 08. dubna 2013 12:10
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 06. dubna 2013 22:37
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 s domácíma trktorama mám sice jenom malé zkušenosti, ale myslym si že by byla lepší ta automobilová spojka, aby se zbytečně nenamáhala ta v motoru, i když kvůly stavbě by bylo asi jednodušší používat tu v motoru. K tý převodovce - většinou se u těchto strojů používaj obě převodovky - ta v motoru z motorky většinou jako redukční a ta druhá jako hlavní na normální řazení
Datum: 06. dubna 2013 22:36
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau drci jsou i nejake vyjizdky okl hradce kralove nebo ne dik za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 13:36
 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/jawasimsoncezeta.vyrazilydosveta
Datum: 07. dubna 2013 13:36
Jméno: jawa50
IP: uživatel15246
 zdar draci...mohl by jste mi nekdo napsat strucnej navod jak vymenit u fichtla lamely prosim?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 16:04
 pepo proboha co je problém na tom vyndat a nasadit segrovky? dělám to sám a bez problému... a kdyz menis lamely tak kup i nový primární řetěz a kolečko....
Datum: 06. dubna 2013 16:04
 olej netřeba vypouštět
Datum: 06. dubna 2013 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 vypustit olej odělat řadičku sundat výko a nejvsteklejší činost je 5 ks segrovek ktere zajištují přítlačný kotouč coš odělat jdou eště dobře ale namontovat to tě muže zaskočit podívej se naodkaz je tam na to přípravek a vubec nejni špatne to dělat ve 2 rovněž ti poradim koupit si s lamelama par segrovek a podložek pod pružiny navíc....dává odkaz je to na 555 ta ma pružiny 3 od 05 je jich 5... pevne nervi přeju
Datum: 06. dubna 2013 13:22
 všem co to jde bez sundání primáru maté vytahaný řetěz jak hajzl... ale co kdyz tazatel vytahaný řetěz nemá? to pak musí sundat primární kolečko i s řetezem a lamelama..
Datum: 06. dubna 2013 12:15
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 většinou dám olej novej, a spojkovej koš vždy vydělám protože to tam jde nacpat mnohem snáž
Datum: 06. dubna 2013 11:47
 lk: Já jsem při výměně spojky nikdy koš nesundaval, a to jsem dával jak lamely, tak nový řetěz...pravda, šlo to tam blbě, ale po chvíli to tam sedlo...
Datum: 06. dubna 2013 11:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kelcko: je fakt, že spojku z fichtla už sem neměl dlooouho rozebranou, ale podle mě nesundáš lamely z koše, pokud máš OK primární řetěz... jestli pomůže pouze povolení koše je otázka druhá... neni to velká jawa/čz!
Datum: 06. dubna 2013 11:07
 Kluci jenom se zeptam...proč vypouštět olej a proč povolovat ten spojkovej koš?
Datum: 06. dubna 2013 9:23
 péro, ty zloune... než sem to já napsal
Datum: 06. dubna 2013 0:23
Datum: 06. dubna 2013 0:23
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 ohřeješ motor jízdou,vypustíš olej z převodovky,odděláš víko,odděláš 5 segerovek,odehneš podložku co zajištuje matici spojkového koše,povolíž spojkový koš vyměníš lamely a vše dáš zpět,jako těsnění použij papír+silikon neno papír + vazelí
Datum: 06. dubna 2013 0:15
Jméno: s51
IP: uživatel15246
 zdar draci....nevite v jaky drazce ma bejt ten plišek na jehle v karburátoru u simsona???? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:10
 správně se to jmenuje jehladílčího zatížení, nebo tak nějak a z 5 zářezů co tam jsou by měla být optimálně tak na 2 -3 zářezu od shora, nižší polohy jsou pro záběh,ale víc bych se do toho karburátoru nevrtal, párkrát sem ho taky ladil kámošum a neni to sranda, ale mám staženej dílenskej návod na seřízení takže . . . .
Datum: 06. dubna 2013 23:10
 Zdar draci, jak je to , prosímvás s bezkontaktníma zapoalováníma. Pasujou z dvouválce na jednoválec? díky jura
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 12:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 třeba vape pálí oba vývody stejně - každou půlotáčku - tedy pasuje, nepoužitý vývod výrobce doporučuje ukostřit
Datum: 06. dubna 2013 12:02
 Ahoj kolegové, nemáte někdo zkušenosti s karburátorem z j90 na mustangu? bez úpravy rámu se vejde že? a je to dobrá volba k stejskyho RS?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 13:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 wafel: A ta tryska 105 je asi origo tu bych tam měl mít snad taky jestli to teda nikdo neměnil, a ten šroub na seřizování bohatosti jsi měl uplně utaženej? Já ho právě mám skoro dotaženej, ale jak říkám ještě jsem to ani pořádně nevyzkoušel.
Datum: 07. dubna 2013 13:17
 Díky za info, dneska jsem na burze žádnej karbec nesehnal  ...a doporučily by jste teda něco jinýho krom dellorta?(něco staršího) Mám doma leda tak z motorovky ale sním to "hrozně" žere
Datum: 07. dubna 2013 12:09
 Lukáš: To je pravda, plovákovka by měla být dopředu. Teď už ho nepoužívám, ale měl jsem ho na stejskyho silniční úpravě s pro změnu jsem to měl pořád moc chudé. Pohyboval jsem se okolo trysky 105. Jinak k tomu kolínku, to bylo provizorní řešení na vyzkoušení a kvůli nedostatku času jsem jiné neudělal, ale teď už ten karburátor nepoužívám. Pod rám se nevejde, resp. teoreticky možná ano, ale nedovedu si to představit...
Datum: 06. dubna 2013 20:01
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Jo a hlavně se má dávat plovákovkou ve směru jízdy!!
Datum: 06. dubna 2013 11:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Čau musí se dát vedle, mám ho taky na pinckovi, ale zatím jen chvilu takže sem ho ještě ani pořádně nenaladil skrz počasí, přírubu mám skoro stejnou jak wafel, jen je to moc bohatý zajímalo by mě jakou tam máte trysku? Mám cestovní upravu od stejskyho.
Datum: 06. dubna 2013 11:02
 dík, tak mně šlo hlavně o cenu, oproti DO je znatelně levnější, a čínskou repliku kupovat nechci... takže přímo na válec se ten z j90 nevejde? musí se hodit přírubou vedle jo?
Datum: 06. dubna 2013 0:42
Datum: 06. dubna 2013 0:11
Jméno: irushucry
IP: uživatel10789
 A dá se použít s originálním fechtláckým lankem ? Díky
Datum: 05. dubna 2013 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel15307
 Bude určitě nějak fungovat. Budeš si muset ke karbecu udělat takový zahlý koleno....nicmoc tvar.... A navíc karbec z devadesátky je naprosto stejně problémovej jako karbec z fichtla,jen to má průměr 20mm.....Osobně bych šel do Dellorto 19. Je k tomu dobře sehnatelná sada trysek v širokym rozmezí,komínky,filtry pasují na přirubu,snadné ladění,centrální plovákovka....za mě DO 19....
Datum: 05. dubna 2013 19:22
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Čau draci, dělám GO J 05 , dnes jsem nasadil do rámu zadní kolo, ale jde s ním točit velmi ztuha. Při rozebírání jsem si nezapamatoval co vše tam bylo. 2 ložiska v rozetě jsou nová a v kolech taky. Prosím o radu - jak jsou uspořádány díly na zadním kole ? Děkuji .-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 0:24
 není zač
Datum: 06. dubna 2013 0:24
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Děkuji moc .-)
Datum: 05. dubna 2013 23:16
Datum: 05. dubna 2013 21:49
|



|