Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak.michal
IP: uživatel12350
 Čau kluci, potřeboval bych poradit. Skládám Jawu 555 De Luxe a nevím jaké lanko patří na zadní brzdu ( od bubnu k pedálu). Mám lanko na Jawu 555, ale na De Luxe je moc dlouhé a navíc mi nejde do hlavy jaká koncovka má být u pedálu brzdy. Díky za jakýkoliv info popř. foto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2016 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel18910
 Teď jsem koukal tady na lanka na FK a musim trochu upřesnit to co jsem ti napsal. J05 totiž měla dvoje (resp.troje) brzdový štíty. Takže ta verze j05 co má brzdový štíty jako j555 (brzdový klíč uvnitř) má zadní brzdový lanko stejný jako j555 deluxe. To co má sesa v nabídce jako brzdový lanko na j05/20 je brzdový lanko na poslední j05 a j20,který maj brzdovej klíč vně brzdovýho bubnu a to tam nepasuje vůbec. Takže musíš koupit brzdový lanko na j555 pro přední či zadní brzdu + dva krátký rozřízlý válečky (jeden do pedálu a druhej do štítu). Pokud máš v kříži malou díru a neprotahneš tim kuličku na konci lanka tak ji musíš uříznout a použít do pedálu ten utahovací váleček se šroubkem. Z vlastní zkušenosti doporučuju ukončení kuličkou,mě se u j05 ten váleček furt povoloval a nebo se mi v něm přetrhávalo lanko. Zčásti je to i tim,že pro první j05 a j555 jsou zadní brzdová lanka ouzká slabá jako pro přední brzdu. J20 a j21 již mají silná lanka s masivním bowdenem a to sem bohužel nepasuje.
Datum: 21. listopadu 2016 12:47
Jméno: drak.michal
IP: uživatel12350
 Moc děkuju.
Datum: 20. listopadu 2016 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel18907
 Přijde tam lanko jako na j05. Na konec přijde šroubovací váleček,žádný zakončení tam neni. Lanko a bovden si mužeš pokrátit tak,aby ti vyhovovala délka.
Datum: 20. listopadu 2016 16:34
 Čau draci, chci se zeptat,kolik kilometrů vydrží motor po Kompletní Go.. jawa 220,1977
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 14:03
 Díky za info.
Datum: 20. listopadu 2016 14:03
 jak píše standa, dobře udělanej spodek klidně těch 20 tisíc... výbrus? tam je už moc proměných.. ale třeba já mám výbrus už 7,5tkm, v pěti tisících jsem musel vyměnit kroužek (1mm pochromovaná ocel) a jezdím dál, myslím že dva kroužky jeden výbrus zvládne
Datum: 19. listopadu 2016 21:24
 No asi takhle.. go jsem si dělal sám už nějaký motor jsem udělal tak si myslím že to byla poctivá go ... klikovka po go,vybrus,nova ložiska,cela spojka a gufera. A zajížděl jsem to podstivě.
Datum: 19. listopadu 2016 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel18904
 To je moc široký téma. Záleží na tom kdo to dělal,jak to dělal,jestli na čisto a nebo na prasáka. Už jsem generálkoval motor po GO. Motor muže vydržet 5000km a taky klidně 15000-20000km (tím myslím motor jako celek,ne výbrus válce a píst).
Datum: 18. listopadu 2016 8:16
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau mám problém se zapalkem.motor 05,ale zapalko z 21 (20w).když dám novou svicku,tak motor chytne hned a jde tak 15 vteřin.pak chcípne a nejde nahodit,ale když dám opět novou svíčku,tak se problém opět projeví.predstih ok,karbec vycistenej,vn kabel i fajfka nevej,kondik vymenenej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 21:03
 Máš tam moc oleje, u 20 když jsem dal víc oleje, tak se hned svíčka uchlastala a přestala házet jiskru
Datum: 20. listopadu 2016 21:03
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Na nové svíčce je jiskra dobrá,ale po chvilce vrčení motor chcípne a jiskra už není taková.Mam dat teda novou inducku? Toho benzinu tam je taky docela dost.jen nevím,jak na karbecu z 05 naladim hladinu (ta je pevná) .můžu zkusit dát jehlu dolu,ale motor je po výbrusu,tak to nechci zadrit.
Datum: 19. listopadu 2016 13:03
Jméno: standa
IP: uživatel18904
 Slabá jiskra. A dost možná se ti to ulejvá.
Datum: 18. listopadu 2016 6:17
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Když tu svíčku vyndam,tak je vždy mokrá ,ale jiskru dava a karbec je serizen.mne pripada,ze to zapalko ty svicky oddelava.
Datum: 17. listopadu 2016 14:51
 Zdravím ještě jednou. Nevím, jak upevnit pružinu od stojanu (Pionýr 21). Na jedné straně je uprostřed stojanu, v takovém vyříznutém místě, na druhé straně v trojúhelníku, podle katalogu "Závěs pružiny". No a to právě nevím, kam připevnit. Připevnil jsem ke šroubu držící motor, ale asi to bylo moc dlouhé, protože pružina se vytáhla a nyní mi vlaje stojánek pod mopedem. Kdybyste měli někdo fotku jak to upevnit nebo uměli poradit, tak bych byl vděčný. Děkuji Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2016 13:15
 Díky za radu, byla to ta verze s trojúhelníčkem mezi kartery, jen jsem ho tam musel narvat. Povedlo se. P.
Datum: 22. listopadu 2016 13:15
 no a nebo je pružina na boku stojánku a záchyt druhého konce pružiny je na pásovině visící z držáku výfuku
Datum: 16. listopadu 2016 21:33
Jméno: bimbo66
IP: uživatel18902
 V karterech pod dole má být na prvnim šroubu výřez a v něm takový trojuhelník .Na něj se zavěsí pružina a pak na stojánek
Datum: 14. listopadu 2016 21:47
Jméno: standa
IP: uživatel18901
 Strčíš to karterů pod první šroub kříže.
Datum: 14. listopadu 2016 6:06
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2016 19:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty stránky jsou dobrej masakr...
Datum: 19. listopadu 2016 19:15
Jméno: FK
IP: uživatel18330
 Mimochodem, ty stránky jsou plné zajímavých informací. Třeba v sekci technycké údaje je uvedeno "Mazání směs 30 : 1"
aby o několik řádků níže bylo napsáno "Spotřeba oleje 1 : 25". No, a v sekci závady se píše:
"Dbát na to aby olej byl zředěn ve správném poměru, podle výrobce (většinou- 1 : 40 ; 1 : 33)." To už jsou 4 různé hodnoty.
Datum: 19. listopadu 2016 15:33
Jméno: FK
IP: uživatel18330
 První a druhé schéma jsou zajímavé. Autor zřejmě správně pochopil zákon, že motorky mají povinost ve dne svítit. A aby nezapoměl rozsvítit zadní světlo, tak ho připojil tak,
aby svítilo trvale /ihned po nastartování motoru/ a nešlo vypnout.
Druhé schéma má (asi jako bonus) poněkud nestandartní počet drátů vedoucích z alternátoru.
Datum: 19. listopadu 2016 14:27
Jméno: standa
IP: uživatel18901
 Jojo,podle toho spodního. Zadní žárovku vytahneš z vláken přední žárovky a nebude ti praskat,bude to ok a nebo lze vytahnout přímo ze svorky 56,ale pak ti při přepínání světel bude praskat zadní žárovka. To jen takový doplnění informací.
Datum: 14. listopadu 2016 17:19
 Zdar, dávám dohromady Pionýra 21, koupil jsem k tomu renovovany motor a řeším problém s elektrikou. Na všech návodech jsou u magneta tři cívky, jedna na zapalování, druhá na zadní světlo a třetí na přední světlo s bzučákem (tak jsem to vydedukoval podle spínací skříňky). Problém je v tom, že u toho mého motoru jsou tři cívky, ale ta druhá a třetí (to je na světla a bzučák) jsou spojený drátem. Nevím, jestli jakoby do série nebo paralelně, v každým případě mi to přijde divný. Vyřešil jsem to tak, že jsem veškeré napájení světel i bzučáku napojil na tu prostřední cívku, protože je tam alespoň konektor. Z té třetí cívky vede jenom drát do té třetí a na ten vývod bych to musel připájet. Teď mi to ale vrtá hlavou, abych něco nezkazil a fungovalo to.
Předem díky za radu, kdyžtak jsem to vyfotil a můžu někam umístit. Díky Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2016 13:13
 Díky za radu, už mi to funguje
Datum: 22. listopadu 2016 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel18901
 Je to 30W verze zapalování. Najdi si schema pro mustanga. V podstatě je vše tažené z té jedné sdružené světelné cívky.
Datum: 14. listopadu 2016 6:10
Jméno: Filip
IP: uživatel18899
 Zdravym mam panelku 559 komplet g.o motora .. Stale my skrkaju rychlosti bud spojka moc dotahla je taha alebo skrkanie ... Nove ferodo lamele +Medzilamele+strunky retaz no vse... Co to muze byt ? Ten stred ne a ne nastelovat ... Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 6:59
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli ty lamely nejsou moc silné. Potom už není prostor pro rozevření lamel. Vyzkoušej tenčí podložky pod kolíčky.
Datum: 13. listopadu 2016 6:59
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 zdavím, nevěděl by někdo přiblížnou cenu motoru jawa 250/353 po kompletní generální opravě? motor je zcela poctivě zajet (zatím 200km) (nová převodovka, komplet těsnění, spojka, na zimu olej pp80, válec po výbrusu, pístní sada, komplet ložiska + gufera + labirint, pružiny spojky,...) motor je výborně seřízen, díky novému kladívku s kondensátorem a originálních trysek motor startuje vždy na 1 našlápnutí zatím se mi nestalo že jsem ho musel roztláčet, jo a ještě jsou spárované kartery a nikde není nic olámaného jen namontovat a jet. uvažuji o výměne za motor 250 ve 4t tak se ptám zhruba tak za kolik bych tento motor mohl prodat předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2016 18:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je pak otázka priorit,,, osobně nedám za spojku 4000Kč s tím, že si dám do motoru pochybnou repliku, ale radši (když je to nutný) seženu zachovalej původní díl,,, a není to přitom otázka peněz,,, to samý převodovka, u těhle podstatnejch věcí se replik bojim a proto radši shánim biť použitou, ale původní a osvědčenou výrobu,,, zlomek ceny je pak pouze výhodou,,,
Datum: 15. listopadu 2016 18:16
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Poctivá GO 353 je docela za ranec. Nechával jsem dělat kliku v Ahře v HK asi před třemi roky, repase původní ojnice (nikoliv výměna za Taiwan), oba čepy, spodní ložisko, futro a faktura byla 2700,- s daní. Výbrus do litru, nový primár s kompletní spojkou cca 4000, převodovka od nuly do 5000 za novou tady na FK, nová kulisa řazení momentálně vyjde na litr, futra na předloze dělaná na míru 500, sekundární kolečko 300. Ložiska, těsnění, drobnosti litr až dva. Neřeším stav dynama, vypínání spojky a u péráka bude jistě otázkou i stav řadící a startovací hřídele a segmentu. To je snad vše. Výsledná cena je nesmysl, ale dalších 60 let se budeš jen vozit
Datum: 15. listopadu 2016 14:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Hele jeden motor (bez řešení zapalování a karburátoru) na fotce vyšel v dílech, s klikou a s výbrusem na cca 4 400Kč s tím, že jsem nemusel řešit převodovku (mám docela zásoby do těhle motorů, takže bylo z čeho skládat),,, na převodovce to pak skáče dost nahoru, pokud je KO... 353 vychází stejnavě,,, Jinak teď právě dělám komplet renovaci tý 450 v odkazu a hážu si do excelu veškerý náklady, tak jsem zvědavej, kde nakonec skončím... Zatím jsem na cca 16tis. a v podstatě mám hotovej jen motor a nakoupeno pár dílů,,, plechařina a chromy mě teprv čekají,,,
Datum: 14. listopadu 2016 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel18901
 Máš se čim chlubit. Pěkná práce! Na kolik tak vyjde poctivá GO takový 353 (resp. Péráka)? Za pár let mi to čeká. Nechce se mi do toho. Furt to oddaluju. Možná by mi stačilo dát jen nový futro do kliky s novym čepem a novej primár s lamelama,ale zas nerad dělam něco na dvakrát. A vim že jak se to jednou rozebere tak se na tebe začnou sypat problémy o kterejch si ani nevěděl :-/
Datum: 14. listopadu 2016 18:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pro představu poslední dva motory mám na fotce zde: http://www.rajce.net/f1114796251 ... k tomu další GO 4xmotorů 450, 1x453, 3x353, 1x559, 1x354, 3x551, nespočet pio, 2x babetta a je dost možný, že si nevzpomenu na všechny... vím co znamenají párové kartery, ale fráze: "joa ještě jsou spárované kartery" ve mě vyvolává dojem, že jde o nějakej nadstandardní úkon, tak jsem se chtěl přiučit  ... jinak to video z odkazu tolik nehltej, ne všechno co tam ten týpek říká je dogma... a v žádném případě namám potřebu nějak hanit tvojí práci, já si ten motor stejně nekoupím  ... jen jsem rád, když jsou věci uváděný na pravou míru a drobná kritika tě rozhodně posune dál, než když tě poplácám po zádech... a vím o čem mluvim,,,
Datum: 13. listopadu 2016 20:18
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 kdyř ani nevíš co to znamená pojem spárované kartery tak bych chtěl vidět ten motor co jsi dělal ty  znamená to že jsou kartery oba stejné už od výrovy většinou na obouch je vyražené nějaké čéslo např 53. u fichtla bývá že každý karter je jiný a pak jde těžko otáčet klikou a převodovkou.. v mém případě to jde krásně lehce..
Datum: 13. listopadu 2016 19:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Takže převodovka nová není, jen vyměněný kola, který už to měly za sebou, za kola neznámé kvality. Na spojce je teda nového co? Pružinky? Spárované kartery znamená co? Že to jsou kartery, který patřej k sobě? To je snad samozřejmost ne? Motor zcela poctivě zajet po 200 km? To asi ne... Nezlob se na mě, ale tohle GO nebude, spíš takový zprovoznění, aby se to vůbec točilo,, Navíc když se nesáhlo na kliku, což je v podstatě základ,,, Taky už jsem dělal jeden motor bez kliky. Známej chtěl ušetřit a klika se zdála bejt ok. I přes moje doporučení na repas trval na tom, že mám motor složit s původní klikou. Válec byl po výbrusu, čimž se klika víc zatížila a po cca 4 tis. km se vysypalo ojniční ložisko,,, Koukni po inzercích, za kolik choděj kejvačkový dvěpade motory a víc od toho nečekej...
Datum: 13. listopadu 2016 16:28
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 lk - lamely jsem nakonec nechal původní které ještě fungují, co se týče převodovky tak jsou nová posuvná kolečka protože předtím vyskakoval 2 kvalt. jak je na tom klika? nejsem znalec ale poznám když je klika v hajzlu tím že to zvoní cinká a já ještě nevím co přesně motor má krásný tichý chod
Datum: 13. listopadu 2016 10:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli je to ten samej motor, u kterýho si chtěl překorkovávat lamely, tak se trošku bojim, že to až tak poctivá go nebude,,, pokud bych mermomocí chtěl koupit motor po GO, tak mě budou zajímat 2 hlavní věci: první věc je klika, o který se nezmiňuješ a druhá věc je převodovka,,, "nová převodovka" je dost relativní pojem, kterej si můžu vyložit různejma způsobama,,, myslim si, že se ti nepovede ho prodat za 3tis., možná 2,5... ale třeba se nějakej blázen najde
Datum: 13. listopadu 2016 8:20
Jméno: Kuba
IP: uživatel18824
 Cau draci, mám takový dotaz. Když mám kupní smlouvu a plnou moc psanou na sebe od majitele, na mustanga, kterého jsem koupil, tak to mohu přepsat jen já? Nebo by šlo že bych dal plnou moc já třetí osobě aby to prepsala na mě? Já totiž jsem v týdnu pracovně pryč a do 10. Dnu to nemám šanci přepsat. St\r\n\r\n\r\nala se mi taková prkerni situace a nevím co teď :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2016 18:34
Jméno: Kuba
IP: uživatel18824
 Dobře, děkuji, zavolám tam. Taky si myslím že by to ale nemusel být problém
Datum: 08. listopadu 2016 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ona je ta praxe na každém OD jiná, ale na naší dopravce mi bylo sděleno, že to není problém... Jinak obě plný moci musej bejt samozřejmě ověřený,,, Ovšem není nic jednoduššího, než vzít telefon a zavolat přímo na ten úřad, kde se to bude přepisovat...
Datum: 08. listopadu 2016 18:06
 prosim o radu mam babetu 207 a klouže spojka lameli jsem odmastil jak startovaci tak rozbehove spojka je jak nova a furt klouže nevite čim ješte bi to mohlo bejt dik za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2016 9:26
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jak silné je obložení ?
Datum: 07. listopadu 2016 9:26
 Ahoj všichni, potřebuji radu. Nevíte, co by mohlo být na mé 150 Kývačce příčinou neházející jiskry ? Všem již předem děkuji za odpovědi  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 21:56
Jméno: bimbo66
IP: uživatel18902
 Nohl by být problém v fajfka, přechodka mezy karterama(civkana napěťový kabel)kladívka kondik nebozapalcívka
Datum: 14. listopadu 2016 21:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nemá náhodou stopadesátka zapalování typu stadion? Jestli jo, tak bych po vyloučení základních věcí jako je ukepanej drát, či KO kladívko, tipoval vadnou zapalovací cívku,,,
Datum: 09. listopadu 2016 20:14
 mužou bejt i zaoxidovane kontakty mezi kladivkama
Datum: 06. listopadu 2016 21:09
Jméno: filip
IP: uživatel18895
 špatný dráty u kladívka.
Datum: 06. listopadu 2016 19:12
Jméno: 555
IP: uživatel17437
 Zdravim chlapi mám zrestaurovanou 555 v origo stavu. Výfuk vyčistěný motor po go včetně výbrusu nová elektrika v zápalku nový kondík a kladívka. Předstih a odtrh mám nastavený dobře hodnoty předstihu 2,9 mm, odtrh 0,40 mm, při nastartování chytne na první ale hned chcípne a potom nejde nastartovat až po nějeké době nevíte co stim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:00
Jméno: bimbo66
IP: uživatel18902
 skoukni radši ještě kromě svíčky jestli není problém s fajfkou ty dnešní repliky někdz zlobjej.
Datum: 14. listopadu 2016 22:00
Jméno: mustafas
IP: uživatel16049
 vymenit sviecu
Datum: 07. listopadu 2016 23:04
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mám doma zapalování asi z pařeza? Možná to je 05. Má menší magneto a stator je vpodstatě vinutí. Slyšel sem, že je na pio lepší. Je to pravda? Včem? K tomuto zapalování patří 6V nebo 8V indukční cívka? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2016 20:55
Jméno: tony
IP: uživatel18898
 Ta tlumivka tam není kvůli regulaci (je to "regulovaný" zatížením) ale jako ochrana pro případ že se jedna ze žárovek přepálí, má to pak zamezit přepálení tý druhý. Patří tam 6V cívka. Jinej tvar vačky je danej počtem vinutí a pólových dvojic rotoru (má 2 , u novějšího zápalka jsou 3). Dle mého není v ničem, krom menší hmoty rotoru, lepší než novější typ (jiskra +- stejná, výkon do světel taky, spolehlivost je daná věkem a údržbou = +-stejná).
Datum: 09. listopadu 2016 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18897
 Je a neni. Ke svýmu stáří bejvaj v příslušnym stavu,jsou náchylný na mezizávitový zkraty a musí se správně trefit poloha destičky proti statoru aby v době jiskry již vinutí "dávalo"... jinak má toto zapalování lehčí a menší rotor,světelný okruh dáva jen 20W ale dává tech 20W skoro od volnoběhu a ve špičce musí být "regulováno" tlumivkou. Navíc úplně jiná vačka. Nevím zda má více plusů než "blbuvzdorné" zapalování z j21. Mě se to vždy s odpuštěním akorát sralo,hořely kladívky,střílelo to do karbecu a do vejfuku... byl jsem rád když jsem jel 50 a "rána" z karbecu mi nezahodila celý sání ... no ale já mam asi doma všechny už přejetý
Datum: 09. listopadu 2016 17:54
 Zdravim mam motor Cz 350 472.5 a čap na klukovke kam ide vačka a rotor ma zavit na M5 skrutku ale v katalogoch som sa dočital že by tam mal isť šrob M6x75 a nie M5 tak by ma zaujmalo či to tak možem nechať či ta 5 skrutka bude stačiť ked tam ma byť vačši.A ešte ma zaujma či pasuje kryt retaze z Jawy 350/634 na tu Cezetu lebo original je strašne drahy.ĎAKUJEM
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2016 21:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Originál je opravdu šroub M76x75. Pravděpodobně tam někdo zalomil šroub a předělal to na M5. Klidně bych to tak nechal. Kryt řetězu z 634 na ČZ 350/472 bez větších úprav nejde. Řešil jsem to kyvkou a krytem z 487.
Datum: 04. listopadu 2016 21:19
Jméno: parnik
IP: uživatel18086
 Mustang hází slabou jiskru . Co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:03
Jméno: bimbo66
IP: uživatel18902
 nebo máš špatnou idukční cívku jestly je zapalování ok.
Datum: 14. listopadu 2016 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel18894
 A když ani to nepomuže tak nech nabudit magneto,nějakej chlap na burzách to dělá,ale co tu slýcham,tak je to s tim chlapem docela oser ...mě origo zapalování nikdy neházelo žádnou extra velkou jiskru takže jsem měl furt skleplou svíčku na 0,2-0,3mm a ještě jsem si povšimnul že jiskru zeslabovaly svíčky s R v označení (odrušené) , kupř NR15C . Naopak nejlíp fungovali starý PAL. Ale jelo to furt a dobře. Někdy se to ulilo,občas se tam udělala pecka. Z mýho pohledu je pio se silnou jiskrou spíš vyjímka. To je nekonečnej boj fichtla...
Datum: 04. listopadu 2016 20:13
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Je rotor se statorem kompatibilní ? Jestli ano, změř mezeru mezi rotorem a polovými nástavci statoru ( 0,3 mm ).
Datum: 04. listopadu 2016 16:07
 zdar hoši mam problem z babetou210 jede a az se zahřeje uz nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2016 6:42
Jméno: standa
IP: uživatel18893
 Pokud se dá vyloučit karbec a zapalování tak bych šel po guferu pod spojkovym bubnem a nebo v bubnu a nebo o kroužky. Neklouže ti rozjezdová spojka? Většinou to ale začne tim,že babeta blbě řadí.
Datum: 03. listopadu 2016 6:42
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 8:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 něvěřim, že to bude kloudně svítit právě kvůli bodovýmu světlu, který ta parabola nedokáže usmětnit tak, jako žárovku,,, za mě nebrat a radši natáhnout novou el. s eliminací přechodovejch odporů, nechat na 150 Kč napařit parabolu a když necháš i nabudit magneto, tak svítíš jako blázen,,,,
Datum: 13. listopadu 2016 8:13
 Musel by sis ideálně překopat celou elektroinstalaci na baterii, udělat dobíjení (usměrnit, stabilizovat a přidat regulátor dobíjení), a kdybys lad LED i zadní světlo, tak by byla koncová spotřeba cca 5w, což je krásná hodnota a měl bys tam v pohodě rezervu třeba na blinkry, brzdové, osvětlení tacho apod .. jinak jak píše standa, je to silně závislé na parabole, zde se nabízí spíš řešení dát výkonovou bodovou LED, někdo to měl tuším na babettě, místo paraboly tam byl hliníkový odlitek kvůli chlazení a svítilo to pěkně, jen by si to pak chtělo vyhrát s tím tak, aby to neoslňovalo .. almůže být problém na STK. Jinak já mám na cawě 10w blinkry, a svítí líp jak Simsonácké 21W, protože mají leštenou parabolku a žárovka není šikmo  ale nejjednodušší je sehnat asi 30w zapalování a dát dopředu 25w origo tesla žárovku a to na fichtlí rychlost stačí..
Datum: 12. listopadu 2016 22:57
Jméno: standa
IP: uživatel18894
Datum: 04. listopadu 2016 20:28
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 draci mam takovy dotaz kdys pridam plyn tak nechce jit za plynem cuka se karb valec hlava origo zapalko vape , vrtani 40,25 tryska 72 a38 a origo filtrik ,predtim mi to nedelalo , po vybrusu cca 300km a nove tesneni mezi valcem a kartry, ale nemam atidetonacku muze to bekt tim ? nejakou dobu sem to psal standovi ,poradi nekdo ? jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2017 7:17
 4 BOBO: od kdy se tryska určuje podle vrtání válce? Odpovím ti sám, tak se velikost trysky nikdy neurčuje. 4Mustaf10: Standa ti napíše, že máš nastavit předstih na 1.6 - 1.8 a ty mu odpovíš, že to máš podle návodu, což je úplně jinak. Postrádám logiku.
Datum: 14. března 2017 7:17
Jméno: bobo
IP: uživatel19048
 dal bych tam 73 -38 72 je na 40 válec
Datum: 13. března 2017 19:45
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 koukal jsem se a vape je nastaveny lodle navodu tu z kramku , a vymenou svicek to nepomohlo tudis skusim jeste ty trysky ale us se skousel 38 a 68 a jelo to jakoby huř bez vykonu ,divné
Datum: 07. listopadu 2016 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel18893
 Hlava už jde k tobě. Já to ovšem tipuju na karbec či něco okolo. Tryska 38 a 72 mužou bejt velký. Viděl bych to na 35 a 70 nebo dokonce 68 a hladinu lehce pod normou. Předstih 1,6-1,8 (ne ryska na rysku). Dej pak vědět.
Datum: 03. listopadu 2016 6:48
Jméno: jawa
IP: uživatel17437
 Zdar hoši mám problém s 555 mám motor po GO včetně výbrusu a motor je strašně líný na dvojku skoro nejede spíš chcípne nevíte čim by to mohlo být spojka, předstih dobře nastavený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 13:44
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 blbost to není pokud to je líný tak se to podle mě přidírá.. a když si skládal motor jak šlo oáčet klikou a převodovkou? když tak sčekni tohle https://www.youtube.com/watch?v=-GFMLfLAPfg
Datum: 13. listopadu 2016 13:44
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jawa 250 : co je to za blbost , to musí jezdit na 3 úplně normálně
Datum: 13. listopadu 2016 12:05
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 u fichtla to je normální kord když je to po výbrusu a je to tak slabá verze. u fichtla stačí aby zafoukal vítr a musíš z 3 podřazovat na 2
Datum: 31. října 2016 18:24
Jméno: jawa
IP: uživatel17437
 Právě není ale je to divný že to tu dvojku nerozdejchá
Datum: 31. října 2016 18:05
Jméno: Strelec
IP: uživatel18874
 A je to zajetý?
Datum: 31. října 2016 14:50
 hoši jestli máte chvilku mrkněte na mé video z motosezony 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Wfcgq0bm09I PS: expedice na pionýru již brzy
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2016 17:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Podobných videí je všude plná prdel...
Datum: 31. října 2016 17:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18891
 hm, tak sem si chvilku našel... akorát teda když se to rozjelo a já zjistil že tem jezdí jen hajabuzny, tak jsem to zas zavřel..
Datum: 31. října 2016 16:24
|



|