Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pérák
IP: uživatel14509
 Máte tady někdo péráka? Právě řeším dost zvláštní problém s podsedlovou pružinou hlavního sedla, před časem jsem jednu koupil, ale i při max. našponování (konec závitu už dře o zd. blatník) mě stejně neunese a jak na to sednu, dřu sedáken o zd. blatník. Tato pružina byla replika, ale před nedávnem jsem koupil ještě původní a ten samej problém, pružina napnutá nadoraz, ale nedokáže ten sedák našponovat tak, že mě unesl. Dřív jsem měl péráka a bylo to v pohodě, v čem je chyba?? Vážím cca 95kg, myslíte že je ožný, aby byl problém v tom? Setkal se s tím někdo? Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 10:15
Jméno: pérák
IP: uživatel14509
 Tak na to koukám, že tam je danej jen prostřední čep, ten horní tam není, vůbec jsem si toho nevšiml, před nedávnej jsem ho koupil, tak jsem myslel, že to tam je daný ok., njn, vlastní blost, člověk se stále učí.
Datum: 14. dubna 2013 10:15
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a máš to dobře poskládané? mám pružinu repliku a je to tvrdé a uveze to stokilovýho chlapa úplně v pohodě
Datum: 14. dubna 2013 8:47
Jméno: pérák
IP: uživatel14509
 Mohl bys mi tu na sebe nechat mail, zítra bych vše nafotil, oměřil a poslal ti to, vůbec z toho nejsem moudrej, sedlo se mi zdá pérácký a převařenýho mi nic taky nepřijde..:-/
Datum: 13. dubna 2013 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel15348
 Mam taky 90kg,taky Péráka,taky replikovou pružinu a když ji utahnu,tak je sedlo tvrdý jak prkno. U tebe bude problém v uložení. Buď máš převařenou tu trubku v který je uloženej čep a nebo sedlo z céčka čízy,ta má kratší pružinu.
Datum: 13. dubna 2013 22:45
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čus draci na babettě mi začinaji reznout ráfky nemate nějakou fintu jak tomu zabranit? díky moc za ochotu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 8:49
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 úspěšně používám akrylátový transparentní autolak ve spreji
Datum: 14. dubna 2013 8:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 no neni toho nejak moc ale už tam něco vidím no docela mě to štve dneska sem ty rafky očistil a namastil olejem co sem doma našel,ta babetta je v perfektnim stavu tak nechci aby to rezlo
Datum: 13. dubna 2013 19:30
 pokud jsou v dobrym stavu a dělá se sem-tam nějaká ťupka, tak silichromu, ale někomu může vadit že je možná hrubší, ale zanechává ochranej film, a nebo je vzít mastnym hadrem, a docela se mi poslední dobou leští dobře i Sitolem,ten je na mosaz hlinik chrom, pěkně se s nim blejská hliník na motoru
Datum: 13. dubna 2013 19:24
 Tak sem dnes asi po dvou letech nalil benzín do svý polorozpadlý J555,abych si taky vyčistil hlavu,projel se a připravil stroj na lesní pěšiny,,,,,musel jsem jěště nafouknout kola,vrátit spojku do řetězu,fajfku,nějakou svíčku a ten zvuk při prvním startu byl neskutečnej.... pak sem zjistil,že brácha utrh spojku....no co....řadil jsem s meziplynem....ale řeknu vám,ta jízda na J555 je něco neskutečnýho,motor se jentak převaluje a tahne už snad od volnoběhu  Úžasná změna po těch všech pištivejch motorech co točili 9....na tom se na dříví jezdit nedá  Budu to muset asi trochu poladit,protože s tim brácha předloni jezdil na pivo a je to takový nějaký obouchaný,okopaný,někdo tam vrazil silnou žárovku,někomu ulítalo dalších pár zoubků v převodovce a malinko uhnil vejfuk hned pod motorem  Neskutečný..... těší mi i ta skutečnost,že jsem nemusel na nic šáhnout a jelo to a ten motor je vylágrovanej nadoraz !! Holt prskolet.... tak asi tak.... kdo ještě vyrazil ? Tady na Kladensku je dneska krásně  Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 23:17
Jméno: lk
IP: uživatel14582
Datum: 15. dubna 2013 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel15348
Datum: 15. dubna 2013 16:48
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel13344
 Pro tu reflexní vestu palec nahoru, taky s ní jezdím. Hlavně když se člověk válí v noci na silnici tak v normálním oblečení není vůbec vidět, byl sem u nehody kde ožralá ženská srazila holku na skůtrovi a ujela, holka ležela na silnici a já si ji z auta všiml až když sem ji měl 2 metry (!!) před sebou, naštěstí sem jel pomalu, jelikož chvilku předemnou zastavilo auto na výstražkách, já ho objížděl pomalu jelikož sem koukal jestli nemá třeba defekt a nepotřebuje pomoct, jel sem fakt krokem, v noci dlouhej kouř žádnej spěch, kdybych tam měl blbejch 40 tak ji mam pod kolama, bylo to mimo obec.. No, a aby se člověk válel člověk na silnici tak stačí i zas** zajíc..Jinak když jedu přes den jen kousek po městě tak ji taky nevozím, v noci mám obmotanej vestou i batoh abych byl líp vidět za zadu, vozím na zádech asi 10kg nářadí   Jinak já vyjedu až tak v půlce května, já toho fichtla vždycky během zimy rozeberu s tím že to za zimu udělám, pak sem na to celou zimu línej a na jaře mne sere že nemůžu jezdit, tak to zase na prasáka složim a opravim jen to nejdůležitější, ale ty uhnilí držáky na motor, atd., to prostě už musim udělat   Měl sem vždycky dobře vylazenej motor a na zbytek sem byl línej, ač mne to třeba sralo, tak snad se letos dostanu k lepšímu stavu   Kutná Hora, tady dneska bylo taky krásně
Datum: 15. dubna 2013 1:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to znám... nejlepší je oživovat takový stroje, co člověk dlouho nevrčely... nouzi o ně nemám, mám asi 8-9 motorek včetně fichtlů a v pernamentnim provozu 4... jinak sem dneska taky samozřejmě projel moto, J350/354, ale jen tak kolem komína, protože byla neděle pracovní... a vestu rozhodně schvaluju, sám jezdim v lesáckym bombru, na kterem je reflexnich ploch taky dost, a je to rozhodně znát... kor když na kejvě svítim jenom obrysovkama
Datum: 14. dubna 2013 19:31
 nebyl jste dneska někdo na Krupý na benzině ONO kolem 14hodiny? dneska jsem tam ještě s nějkou skupinkou pěti motorkářů na nějakej ch novějších mašinách viděl někoho na úplně nádherný, černý jawě se zlatejma linkama, prostě jak když sjede z výroby(teď si nejsem jistej jestli to byla 250ka )
Datum: 14. dubna 2013 18:29
 Neska sem vyjel znova a asi 15 km od baraku sem zastavil a neslo mi to za boha nastartovat... hodinu a pul sem zkousel menit co se dalo a nakonec se to usmiřilo a dojel sem domu... este ze sem vozim batoh dílů a nařadí xD
Datum: 14. dubna 2013 16:19
 Jojo, reflexní vesta, ale musí to být přímo na motorku, je uplně jinak udělaná, takže za jízdy neplandá atd. Sice stojí okolo 500kč, ale myslim si že se to rozhodně vyplatí. Člověk je v tom daleko líp vidět a ostatní řidiči si to jedině chválí...
Datum: 14. dubna 2013 11:44
 já včera zmoknul 2 krát ale pak jsem uschnul takže pohoda. udělal jsem si takové malé kolečko cca 70 km Reflexní vesta? že bych to vyzkoušel ?
Datum: 14. dubna 2013 11:34
 Taky jsem dneska vyhnal pavouky z vejfuků, rovných 250km po krásách naší vlasti  Hned ráno jsem měl trochu krizovku, protože jsem chtěl předjíždět auto, měl jsem tam asi 130, a sletělo mu jízdní kolo ze střechy, musim říct že jsem měl hodně velký štěstí...  Pak jsem třikrát po sobě zmoknul, a po obědě už to byla nádhera...Jinak od nového roku jezdím v reflexní vestě a je to fakt znát, všem doporučuju!
Datum: 13. dubna 2013 20:53
 ted sem se vratil asi z hodinove projizdky s kamosem, rozepnuta bunda upe krasně se jezdí, odpoledne sem chtel vyjet ale chcalo, a nejak me boli leve ucho od toho vyfuku. jinak ja sem jel na sve 20 a kamos na mustangu
Datum: 13. dubna 2013 20:37
 ted se trochu zamračilo ale byl jsem na své 125 a paráda.a pařez ten má asi 20tis od go,na 21 hlavě a jde jak švýcary.jako traktor.v opavě dám trojku a vyřadím v ostravě
Datum: 13. dubna 2013 18:07
 ahoj, ve standově sousednim okrese Rakovník je taky krásně  , a jen musim potvdit stabdova slova, kamarád má J550 v podobnym stavu co popisuje standy taky to je furt, to je jak traktor  , nezničitelný stroj, a já se dneska konečně pustil do plechařiny na svý J 20 aby vypadalak světu
Datum: 13. dubna 2013 17:54
 Cus taky sem neska vyrazil na svy 250 panelce a byla to parada. Slunce nad hlavou, jel sem tak 40-50 takova ta vyhlidkova jizda a kochal sem se jihoceskou krajinou nadhera
Datum: 13. dubna 2013 17:41
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Zdarec lidi setkal jse někdo s jawou 05 která má spojkový koš se 3 pružinkama? Já mám 5 nulapětek které jsou z 1963-1966 prostě ze všech roků co se vyráběly.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 9:08
Jméno: Standa
IP: uživatel15348
 No nemělo by to tam bejt,ale protože celej primár pasuje,tak to tam lidi roubovali...
Datum: 15. dubna 2013 9:08
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 hele nevím mám 05 docela dost a na žádné jsem se s tím nesetkal a taky je mám v širokém spektru výroby.
Datum: 14. dubna 2013 16:28
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 hele myslim že se tu o tom někdo nedávno zmínil že jí tak má
Datum: 13. dubna 2013 20:30
 Zdar draci, kde v Plzni dělají dobré výbrusy válců?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:42
 Zkus Fekla... ja tam jezdim a pohoda. hodne casto je to temer na pockani
Datum: 17. dubna 2013 22:42
 Ahoj, už si nevim rady, fichtl mi z ničeho nic přestal hazet jiskru, tak sem vymenil zapalovaci civku, kondik, fajfku,VN kabel , kable z indukčni civky a zapalovaci civky, zkousel sem i jine kladivka, taky sem je znova odizoloval, menil sem i indukčni civku a prostě mi to nehodí jiskru, ani kdyz VN kabel z indkčni civky k valci. Zdá se mi ze to prestalo hazet kdyz sem pohnul zapalovanim, tak sem s nim pak hybal znova a pořad nic. už nevim co mam menit, nevite kde muže byt nejaka chyba? draty všechny zapojene dobře
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2013 20:34
 už mi to jede, z ničeho nic to najednou začlo házet
Datum: 13. dubna 2013 20:34
Jméno: jendry
IP: uživatel12352
 Podívej se jestli se ti kladívko ůplně zavírá
Datum: 13. dubna 2013 14:14
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a co magneto ?
Datum: 13. dubna 2013 14:14
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Dej tam novou svíčku, i v tom může být problém.
Datum: 13. dubna 2013 7:41
 co takový multimetr?
Datum: 12. dubna 2013 23:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a zkoušel jsi měnit i řidítka???
Datum: 12. dubna 2013 23:18
 jo takhle sem to zkoušel a taky nic, este sem kontroloval masku a zadny drat neupadnutý, všechny na svem miste
Datum: 12. dubna 2013 21:12
 na krátko sem myslel zapojit jenom zapalování, to znamená - zapojit drátek od zapalovací civky cu je v motoru na kladívka(+ kondenzátor) z kladívek do vysokonapěťové cívky, u cívky chytiti na správném pólu kostru ( prostě zapojit jenom zapalovací okruh, klidně zatim i bez chcípáku, třeba může bejt problem v přepínači ma masce)
Datum: 12. dubna 2013 20:51
 zapojené to mám 100% dobře,na tom neni co pokazit, 1 kladivka, 15 kostra, kondík a civka taky kladívka odtrh sem šteloval i s předstihem, a se svičkou to nezkousim, zkousim to jenom s tim VN kablem a nehazi to jiskru kdyz to prilozim k valci, a ty kably sem prave zkoušel natahat nové jen tak "na zkoušku" a pořad nic, a to kladívko se zveda normálně, i to co sem tam daval jako druhe se zvedalo normálně, vsechny dily sem zkousel nove nebo z pojizdnych fichtlu
Datum: 12. dubna 2013 20:34
 Mrkni se na odtrh, to je první věc - mohlo se ulomit zdvihátko na kaldívku (nebo je sjetý), může bejt někde procvaklej kabel a dotýkat se kostry, případně špatně utažený očko na kabelu a pod.
Možností je spousta. Třeba i špatná svíčka, nebo hodně sklepnutá (nebo naopak moc roztažená), nebo to máš prostě u kaldívka blbě zapojený  Z cívek na indukčku napětí leze?
Datum: 12. dubna 2013 20:23
 ale ono mi to pravě že včera kdyz sem to zkousel protačet, tka mi to hodilo 1 jiskru a pak zase vubec nic
Datum: 12. dubna 2013 18:26
 co myslíš zapojenim na kratko?
Datum: 12. dubna 2013 18:26
 takováhle závada bejvá obvykle nejmenší prkotina, sám to znám, zkus project kabely jestli neni nějakej prokleplej a nekostří, a když si vše měnil neměl by bejt problem, ale ještě jednou bych kouknula na ty kladívka kolikrát se mi stalo že jsem se překouk a měl sem je blbě odizolovaný, a zapojit na krátko si to zkoušel?
Datum: 12. dubna 2013 17:59
 Lijep pozdrav svima.rnJavljam se iz Hrvatske.rnVlasnik sam Jawe 90 i želim je dovesti u tvorničko stanje pa ću trebati pomoć.rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 16:17
 nešto koči forum
Datum: 12. dubna 2013 16:17
Jméno: martin
IP: uživatel15344
 zdravim vam mam jen takovek rychlej dotaz. chci misto obrysove zarovicky na mustanga(30W) dat vysoce svitivou diodu jaky odpor zhruba tam dat aby neodesla? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 8:55
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 pak stačí přidat malej elektrolyt mezi ty dvě diody
Datum: 14. dubna 2013 8:55
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No pravda, oko nepostřehne blikání nad 24Hz, ale potíž je v tom, že pokud se jedná o bod, nesmí se pohybovat prostorem... pokud Ti bude blikat tak z místa pozorovatele, bude krajinou ubíhat mraky červených čárek  asi takto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Datum: 13. dubna 2013 21:57
 jen dodám že použij odpor né maličký ale velký aspon 5W... kdzy sem dělal ledkové světla na motorku tak jsem osadil malé odpory a pěkně žhavily
Datum: 13. dubna 2013 14:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 odpor použij 300 - 350 ohm, k LED předřaď ještě jednu diodu usměrňovací, zapojenou ve stejné polaritě a seriově, (ta má větší závěrné napětí a LED se nepoškodí), a to úplně stačí - no tak to bude trochu blikat, ale oko vidí blikání 24 Hz a méně - motor se bude točit rychleji.
Datum: 13. dubna 2013 8:20
Datum: 13. dubna 2013 7:51
 tak prej většina diod vydrží většinou do 3V, a musí se tam dát teda ten Graetzův můstek + ten odpor, ale už mi neřek hodnotu, prej se to musí vyskoušet
Datum: 13. dubna 2013 0:28
 ne já jen napsal co vim, na grécák sem si nevzpoměl  , ne táta nemá vybranou nějakou značku,ale těmhle věcem dost rozumí, furt si staví nějaký zesilovače a trafa, věčně se hrabe v rádiích a jiný elektronice
Datum: 13. dubna 2013 0:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro libora1!A táta má taky OK značku? Dej vědět na:" 2beo@seznam.cz ". Toš tak. A esli si martin neporadí ať ešče napše!
Datum: 12. dubna 2013 21:27
 LED dioda neusmernuje ta pouze v propustnem smeru emituje svetlo. Ale kremikove nebo germaniove diody ty uz maji usmernovaci ucinek. Usmernovac je nejlepsi Graetzuv mustek bud s odporovou nebo kapacitni zatezi.  a ten odpor(predradny) musis vypocitat na netu si najdi vzorec a je to
Datum: 12. dubna 2013 19:05
 znám jen základy, táta je radio amatér, ale vim že dioda sama o sobě se dá použít jaku uměrňovač, s tim odporem se skusim zeptat táty
Datum: 12. dubna 2013 18:21
 Cus heled hlavne bys musel do soustavy zapojit usmernovac jinak by ti dioda blikala a nebo vubec nesvitila a taky regulator protoze cim vic fika vytocis tim vice se indukuje napeti na civkach a diodu by si uskvaril.
Datum: 12. dubna 2013 17:56
Jméno: mirek
IP: uživatel15203
 dobrej chtel bych se zeptat kde se da koupit vacka do jawa 555 dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:00
Jméno: fana
IP: uživatel15352
 kup si z pionýra a jenom si tam vypiluj další drážku..
Datum: 15. dubna 2013 22:00
 myslim ze je podobná jako na velkou jawu (250ku a tak...)
Datum: 13. dubna 2013 11:40
Jméno: bohous
IP: uživatel13988
 no jo ale parez a pionir ma jinou vacku co ted?
Datum: 12. dubna 2013 14:17
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 právě že stejný nejsou
Datum: 11. dubna 2013 21:33
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
 nejsem si jistej, ale myslim, ze jsou stejny
Datum: 11. dubna 2013 21:20
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
Datum: 11. dubna 2013 21:18
Jméno: jawyk20
IP: uživatel9772
 Čus draci, prosím řekněte když jste renovovali pionýra jak jste dali široké linky. (jestli jste teda dávali nalepovací)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 10:19
Jméno: jawyk20
IP: uživatel9772
 A davate na ty linky bezbarvý lak?
Datum: 12. dubna 2013 10:19
Jméno: q
IP: uživatel1272
 Pan chtry jen zmení jmeni a le nenalepuj pismomalir to nabarvi za 500.
Datum: 11. dubna 2013 20:32
 kamarádku s šikovnou rukou poznas lehko..
Datum: 11. dubna 2013 20:31
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
 Kdyz renovujes nenalepuj.. Sezen si sikovnou kamaradku, dej ji do ruky barvu, stetecek a rekni ji, jak to ma zhruba vypadat.. Ja to tak udelal u pareza a parada. Ty nalepky jsou beztak na hovno..
Datum: 11. dubna 2013 20:30
 teda SESO, jak tak na to koukám, tak to je za 1*. fakt luxus
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 21:43
 draku dik,,,ale tohle je jen troska,,jsem teprve na zacatku,,, jen cekam na ten cas az bude
Datum: 11. dubna 2013 21:43
 Dobrý den, nevíte o někom v okolí Prahy kdo by mi dal do kupi SIMSONA S51 enduro? Je tam zapotřebí udělat elektřinu a seřídit motor. Dík Revák
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 20:44
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel15089
 zdar draku, vím o jednom dobrým klukovi a dělá za slušný koruny u Kostelce nad Černými lesy, jestli máš zájem napiš mi SMSku na 736239999 pošlu ti kontakt
Datum: 12. dubna 2013 20:44
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 ahoj draci, mam doma jawu 05 a potřeboval bych vědět jakej je rozdil mezi motorem 05 a motorem z 20, nebo 21 dik, hlavne teda to jesi muzu koupit spojku a prevody do 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2013 13:53
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Koukni na to kolik má kolíků spojkový koš, a podle toho kup lamelu/y a převody jsou jiné 05ky mají užší kolečka.
Datum: 13. dubna 2013 13:53
 u nějaký 05 byla spojka jen se 3 kolíkama ale měla by tam jít jakákoliv
Datum: 11. dubna 2013 19:18
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 spojka by měla být záměná z 20 na 05 ale převododvka má kratří hřídele a jiný automat ....jediný kde sem spatřil repliky hřídelek do 05 byl barunek ve voticích..anebo sehnat celej motor do 05 vyjde to na stejno 20 má hřídele delší... k te spojce musíš ji mít s 5 pružinami to je 20.... nedávno kamoš psal že má v 05 spojku z pařeza nvm zda to je zvýroby...05 je co kus to original
Datum: 11. dubna 2013 17:42
 jak to ma byt na civce indukcni ,1 ukostrena a 15 na kladivka kde je kondik a civka zapal nebo obracene dikes ja to na schematu nepochopim
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 22:24
Jméno: we
IP: uživatel13045
 1 jde ke kladívku, dobře se to pamatuje podle toho, že na dvouválech je 1A a 1B nebo 1, 2..
Datum: 10. dubna 2013 22:24
 A jeste kdyz to prehodis je to jedno fungovat to bude
Datum: 10. dubna 2013 19:40
 Opacne 1 je od kladivek a 15 ukostrena .
Datum: 10. dubna 2013 19:40
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Čus draci, změřte mi prosím někdo na jawě 20 linky. Moc mi ti pomůže.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 10:34
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Zhruba, nevim jake, chci kupovat nalepovaci a nevim jestli 2 mm nebo 1,5 mm
Datum: 11. dubna 2013 10:34
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13276
 a co na tom chceš měřit? Jsou dělané od ruky, co kus to originál
Datum: 10. dubna 2013 22:36
 Čau draci chtěl bych jse zeptat o kolik zvedne vykon kdyz necham převrtat fichtla na 60 ccm nebo jestli je lepsi nejaka jina uprava (nejlepe na orig. karbec a vyfuk) díky za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 19:24
 Tady je fuk jestli to navrtáš na 41 nebo 42,ale musí se ten válec trochu poladit aby se mohl víc nadechnout a aby si líp odfouk + upravit hlavu na 60ccm kvůli průměru a objemu. Pokud o úpravu kanálů nestojíš tak je potřeba použít hlavu z J05,trochu ji líznout a přetočit na 60ccm ... Dělam tyto válce,není problém se domluvit. Vše na mailu. Díky.
Datum: 11. dubna 2013 19:24
 Jo ke 42 to bude..
Datum: 10. dubna 2013 18:41
 Vrtani by mělo bejt 41,5 nebo max 41,75 nebo se pletu ?
Datum: 10. dubna 2013 18:07
 Víš vůbec jaké vrtání potřebuješ na obsah 60ccm? .. protože ty fámy co kolují všude na webu 60ccm, 8 výbrus, válec polsko a podobně jsou fakt chujoviny. U fechtla toho zvětšováním obsahu moc nedocílíš. Lepší upravit válec..
Datum: 10. dubna 2013 17:59
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 10. dubna 2013 17:42
 Dobrý den,kluci potřebuji radu:motor jawa 20 GO nehází mi jiskru ,sundám fajifku a kabel hází jiskru.Děkuji moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 20:24
 vyměň fajfku
Datum: 12. dubna 2013 20:24
 budto uprav kabel nebo vymen fajku stoji kolem 50 kc
Datum: 10. dubna 2013 19:34
 Co špatná fajfka?
Datum: 10. dubna 2013 15:13
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 Čau jak mám utěsnit hřídel od našlapovačky na jawa 555? aby na pravé straně netekl kolem našlapovačky olej? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 20:36
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 jestli se nepletu tak na pozdější typy se tento o kroužek dával právě proto, že na 555 to netěsnilo a chcal tam volej....dle mě s tím bez zásahu do kartru nic neuděláš..
Datum: 26. dubna 2013 20:36
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 Jak to teda utěsnit ?
Datum: 14. dubna 2013 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Ještě jsem neviděl j 555 aby měla těsnící o-kroužek !!
Datum: 13. dubna 2013 17:08
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 z motoru de hřídel vod starovacího segmentu a na tu ten kroužek nasadíš a dáš tam spátky nakopávačku co je na tom tak nepochopitelnýho?
Datum: 11. dubna 2013 19:09
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 jedná se o motor jawa 555! jak to utěsnit?
Datum: 11. dubna 2013 14:56
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Vytahneš startovačku a daš tam taky kroužek gumový a na to železný a zase ji tam na to nasadíš, dá se to koupit na fichtlkramku ale momentálně je zavřený!
Datum: 10. dubna 2013 20:36
Jméno: ferda
IP: uživatel14689
 si mi teda poradil. kam ho mam jako dát?
Datum: 10. dubna 2013 17:17
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Dej tam těsnící kroužek
Datum: 10. dubna 2013 15:50
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čaues draci je pravda že výfuk mustanga a pionýra se liší na výkonu? nebo je to kec? dá se něják upravit originální výfuk aby to jelo o malinko líp ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 18:35
 jj, jen ho časem seženu a otestuju, nechce se mi kurvit jinej vejfuk, a rád bych zachoval origo vzhled fichtla
Datum: 12. dubna 2013 18:35
Jméno: standa
IP: uživatel15345
 No dobrý,tak to neni jen muj poznatek... Libore zkus mustanga
Datum: 12. dubna 2013 8:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Můžu do puntíku potvrdit Stadovy slova... Válec, co točí přes 11k ot/min s doutníkem roztáhnu někam k 8 000ot/min, mustang jde skoro o 1000 otáček výš. Ztráta spodku je taky znát.
Datum: 11. dubna 2013 23:38
 sorry že se sem přifařim, jedna otázka na standu, na stávající téma - pokud bych teda dal na fichtla s tvojí úpravou výfuk z mustangy tak by to víc točilo? já si zatim jen pohrával s origo doutníkem a máš pravdu že ten spodek je u to dst dobrej, ale cejtim že by to šlo možná ještě víc točit, jinak trysku mám 72, pohrál jsem si s airboxem, svíčka samozřejmě cihlová
Datum: 11. dubna 2013 23:13
 Zkušenost na upravené seriovce - výfuk mustang nemá tak dobrej spodek,ale točí 9000ot/min i víc. Doutnik má supr spodek,ale sotva jde přes 8000ot/min a víc ani "Ň"... Ale u seriovky ti to asi muže bejt jedno
Datum: 11. dubna 2013 19:30
 Na originál motor, originál výfuk nic lepšího nevymyslíš.
Datum: 10. dubna 2013 16:18
 co sem slyšel tak z mustangy je prej lepší, tak nevim
Datum: 10. dubna 2013 6:34
 já právě myslel jako úplnej začátek na odladění když bude trochu zručnej a chytrej, dá se najít plno nákresů
Datum: 10. dubna 2013 6:25
 hikine je uplne nahovno  .. a pokud ho neumí odladit a předělat tak je už tuplem k ničemu
Datum: 09. dubna 2013 23:25
 zkoušet a hrát si s tlumící vložkou, například děda mi řikal že si tam do vejfuku dávaly drátěnku aby to bylo trochu tišší :_D ale úpravám se meze nekladou a pokud budeš zkoušet možná se ti zvedne výkon, dobrej základ pro zkoušení je HIKONE, jinak internet je toho plnej
Datum: 09. dubna 2013 22:44
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 ČUS kluci potřeboval bych poradit, potěbuju naladit předstih jaký jsou pro to rozměry ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 18:02
 Odtrh 0,3 - 0,4. Předstih bývá nejideálnější kolem 1,5 nebo 1,6 ale jak tu píšou pode mnou někdy to mlže být jinak.
Datum: 10. dubna 2013 18:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 jestli u fichtla tak musíš zkusit tak od 1,2mm až po 1,9 každý to chce trochu jinak, ale když dáš třeba 1,4 tak by ti to jet mělo
Datum: 10. dubna 2013 14:50
 je to v technické dokumentaci
Datum: 09. dubna 2013 22:03
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nemůžu ti poradit,protože nevím u čeho to chceš nastavit
Datum: 09. dubna 2013 21:50
|



|