Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa 207
IP: uživatel15083
 čaute neviete mi poradit navod na zapojenie stabilizatoru napetia na babete 207 ?? poprosil by som navod
vopred ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 11:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 no osbně se mi zdá dost drahej a takovej složitej u mě maj opravdu jen valeček se 2 kabeli vstup výstup no co z plechu paskovinky ohni držak na 2 šroubky na tělo te krabičky nvm rozměry v krytu světla bych vyvrtal 2 dirky pro ty šrouby a duležite je okolí těch otvoru perfektně očistit aby bylo vodive.... namontuj tu krobibičku s držákem ... no a pak vem tu červenou propojovačku na kabely a do 1 vývodu dej kablík z stabilizatoru a do druheho kablík od světla docvakni to ono to ostří v objímce funguje jak vodič tak se to propojí a vyzkušaj ...
osobně u mě ten odpor stojí polovic 80kč a je jednoduší že se nemusí kosstřit....leštit typlochy pro držák.....ale už to máš tak to dej snad sem to řek jasně ....207 má tu plechovou krabici na přední světlo a do ní bych to nacpal.....u 210 bych to dal pod plast na ramu....pochopil si jak to zapojit ten obal te krabice je 2 codic a musí byt propojen s hmotou mopedu.....pozor na rez a barvu...
Datum: 20. dubna 2013 11:53
Jméno: Jawa 207
IP: uživatel15083
 ono ten stabilizátor je taký ako na fichtlkrámkovi co predavajú, je tam pliesik na upevnenie na kostru, a kablik s koncovkou do ktorej ide kablik
Datum: 20. dubna 2013 9:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 ono tech stabilizatoru je mnoho řešení ale většinou co sem viděl tak to byli jen odpry s 2 vývody.. a ten c maj v mototechně u mě vypadá tak že z něho jdo 2 kable...prakticky stačí štípnout kablík od vypínače do žarovky oholit konce oholit konce na stabilizatoru zamotat obalit páskou a jezdit... co to koupil ty? ja bych to dal k vypínači do masky at to je schovane nejde na to vlchko atd...pokut ti dali jen odpor musí st kablík napajat...
Datum: 19. dubna 2013 22:00
Jméno: pep
IP: uživatel11502
 Ahoj, potřeboval bych poradit, jak mám vyndat pouzdro, co je v karteru (na té straně jak je zapalování) a je v něm uložena hřídelka převodovky. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 20:52
Jméno: pep
IP: uživatel11502
 Dobrá, díky! Já se bál, páč jsem nevěděl, abych to náhodou neurval.
Datum: 18. dubna 2013 20:52
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 no vod venkovní strany a zatlačíš na tu plnou stranu a vyleze
Datum: 18. dubna 2013 20:23
Jméno: pep
IP: uživatel11502
 Jako protlačil na druhou stranu? Z druhý strany toho futýrka je takovej jakoby "poklop". Nějak nevím za co ho stahovákem chytnout.
Datum: 18. dubna 2013 19:25
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já chytnul stahovák velkej za kartery a špiškou do toho furtýrka a vytlačil
Datum: 18. dubna 2013 19:21
Jméno: Mirus
IP: uživatel15316
 Zdarek draci,nevíte kde seženu za slušnej peníz novej tachometr na fichtla,nebo aspon nový rámeček a ciferník??a dále scháním ten krycí plech co je na řídítkách pod hrazdou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2013 15:24
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 krycí plech hledej na netu já do sehnal novej za 100 jinak burza ..
Datum: 19. dubna 2013 15:24
 ten tacho tady na F,krámku =D
Datum: 18. dubna 2013 20:50
Jméno: jezdaMEN
IP: uživatel14157
 https://www.facebook.com/StudenecaciFichtlmania?ref=tn_tnmn draci,kdo se chystáte na 24hodinovku do Paky ? My pojedem letos prvně.. podpořte nás,díky.Tým JAWAMANIACI
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:41
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 čus draci motor mi za měsíc spotřeboval 3 svíčky čím to je ??? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 23:02
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Špatný gufera na klice- prochcává olej do válce a benzín do motoru. Kouknu na konec výfuku jak to tam vypadá- pokud mažeš tak jak máš a máš stejně hodně mastnej výfuk tak to bude ono. Taky mi to dělalo.
Datum: 17. dubna 2013 23:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nebo je špatně seřízený
Datum: 17. dubna 2013 22:59
Jméno: jezdikMEN
IP: uživatel14157
 špatný svíčky  D
Datum: 17. dubna 2013 22:36
 Zdravím draci, mám pár dotazů, nedávno jsem od kámoše koupil Jawu 20 v téměř originálním stavu a potřebuju se zeptat znalců na pár nejasností : Kama přesně vede náhon tachometru, popř. jeho uchycení v zadní části ? Jaké je origo uložení stojánku + stojánek samotný (popř. foto kdo má) ? Je normální, že rok 1970 (placatá kyvka, zaoblený kryt, lišty) má ještě šroubovací víčko nádrže ? Jaká je origo odrazka vzadu ? Ještě technická: Pionýr za studena startuje na poprvé nebo na podruhé a deží pěkně volnoběh, ale jak se zahřeje tak má tendenci chcípat i když volnoběh o něco zvýším (pustím plyn a buď chcípne nebo sotva jede) a když přidám, chvilku se to hltí a pak to vyletí.. na co se mám zaměřit? Předem díky za odpovědi, ať to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 10:27
 OK, děkuji vám za rady, dělám takovou menší repasi (všechno vyčistit vyleštit, částečná GO (spojka, gufera, těsnění), drobné díly do laku apod .. ten tachometr je ok, plíšek jsem tam našel takže je to dobrý. Co mě ale udivuje je ta nádrž .. kámoš má 05 (novější zapalko, karburátor, bohužel beze štítku) a má tam už špunt i s ovzdušněním nádrže .. ale na té 20 to vypadá jako origo, jenom je tam jinej kohoutek (dlouho stála), ale je tam to šroubovací víčko i s dírkou veprostřed, nádrž šedá .. ten pio je hodně zachovalej, plyn, spojka, brzda a rozpadlej náhon tachometru ještě bílý bowdeny, zapalování má zakáplé šrouby červenou, původní motor ..
Datum: 21. dubna 2013 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel4535
 Roky 67,68,69 a dál nikdy neměli uzávěr se závitem. Už i poslední řada J05 rok 66(a ještě některý 65) měla špunt + odvzdušňovací ventil vzadu na bandě. Tyto nádrže se zcela vyjimečně ještě domontovali na první desítky kusů dvacítek z roku 67,ale rok 70 NEMUŽE mít uzávěr se závitem. Stojánek jak popsali níže,úchyt pružiny za středovej držak uchycenej v motoru. Zbytek souhlasí na rok 70 - placatá kyvka,zakulacenej kryt,řidítka svařená v držáku+ velkej krycí plech,doutníkovej vejfuk,odrazka kulatá. K chcípání - dokonale vyčisti karbec,bude ucpanej vzdušník volnoběhu + lehce vyšší hladina + možná ucpanej odkapovej otvor vzadu před kolenem.
Datum: 19. dubna 2013 10:30
 jo k tomu hlcení - jde o to rozeznat hlcení a dušení  , pokud se dusí je chudá směs, pokud hltí tak bohatá směs, v každym případě koukni na svíčku ta prozradí vícc pokud je světlá a suchá máš chudou směs (fichtl se dusí)(buďto zvednout hladinu nebo přidat na jehle + zkontrolovat trysky a čistotu karburátoru) pokud je svíčka černá a mokrá je směs příliš bohatá(hltí se)(při bohaté směsi je naopak hladina zřejmě moc vysoká - ubrat na hladině + třeba na jehle - tzn. - dát na vyšší zářez)
Datum: 18. dubna 2013 14:07
 tady je ta fotka toho plíšku(omluvte horší kvalitu), takhle podobně je to i na straně brzdy, tam to drží bowden od brzdy, ale co sem koukal po ostatních fichtlech, tak tam ty plíšky skoro nikdo nemá  , jinak pod kapotáží je to vedení snad jasný  , vést ho co nejkratší cestou, s co nejmíň prudkýma obloukama
Datum: 18. dubna 2013 13:49
Jméno: Já
IP: uživatel7978
 Já mám taky Jawu 20 z roku 1970 a taky mám šroubovací víčko. Buď nádrž někdo měnil a nebo se spotřebovávaly staré zásoby nádrží v továrně.
Datum: 18. dubna 2013 13:25
 tal lanko vedo do prsíček dírkou, pak vede kolem karburátoru a rámu, podél rámu mezi řetězem a vrchem nad čepem kyvky, pak u šroubu stupačky z vnitřní strany kyvkyje plíšek a ten přidržuje lanko - těsně před napojením na šnek, já mám pionýra z 68ho a a stojánek mám dělanej tak že u nejspodnějšího úchytu motoru a stupaček-kříže- mám mezi kartery mezírku, v které je plíšekkterýmá v sobě dvě díry v jedný drží v karterušroubem kříže, do malinkatý se dává péro od stojánku které vede prostředkem k prostřední příčce na stojánku, Bohužel foto bych mohl dodat zítra, víčko nádrže mám normální špunt s labyrintem, nádrž bez závitu a odvzdušňovacího ventilku, štítšk v azbuce - vyčerpávající - snad
Datum: 17. dubna 2013 22:15
 čau draci dnes jsem rozdělal přední tlumiče abych vyměnil ty pouzdra co tam jsou ale v jednom tlumiči bylo pouzdro a ten kovový kroužek a v druhém byli dvě pouzdra a kovový kroužek tak vubec nevím kolik jich má být v jedno tlumiči a jak to tam má být poskládané
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 1:23
Jméno: Ondřej
IP: uživatel15411
 Čau draci, tokovový pouzdro uplně nahoře se nevyndává,měl by v něm bejt zavit pro šrouby ktery držej ten zadni plech za světlem(pincek) a taky jako doraz tlumičů, vkladaj se do každeho tlumiče 2plastové pouzdra jedno úplně na začátek a druhé tak když zasuneš kluzák do tlumiče aby pořád byl v tom horním plastovým pouzdře pak docilíš toho aby se přední kolo neklepalo.A taky by se to mělo vykroužit takovím strojním vykružníkem ale tak aby to bylo pořád dost těsný.Tak nějak by to asi mělo vypadat.
Datum: 27. dubna 2013 1:23
 ono to nepružilo právě že vubec
Datum: 22. dubna 2013 16:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 myslím že 05 a starší 20 měli horní futra kovová... na jedne 05 sem to i viděl a novější pio maj i vrch v plastu ai inovace a šetření výroby...mám to na mustangu...4 v plastu a na 20 mám 4 plast bratrancova 05 vrch kov.....2l plast 5 futer vždyt to muselo mín pružit..někdo si ulechčil život s demontáží a narval to za sebe....
Datum: 19. dubna 2013 21:53
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 V každém tlumiči mají být 2
Datum: 18. dubna 2013 21:58
Datum: 18. dubna 2013 21:36
 když sem měl jednou rozdělaný přední šavle na fichtlu, tak ten kovovej kroužek sem viděl uvnitř v horní části, a silonový futra jsou dole, v jednom tlumiči má být jedno, ale stalo semi - a odůvodnil sem si to tak - že jsem v jednom tlumiči měl dvě a to proto že jak tam někdo přede mnou lisoval nový tak to původní zatlačil dál, já když sem prvně s tátou dělal přední tlumiče tak sme to opotřebený futro rozřízly plátkem pilky naželezo a potom vyndaly
Datum: 18. dubna 2013 14:01
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zdar, nedavno mi spadnul sek. retez a od te doby se pri zarazene rychlosti ( jenom 3. a 1. ) ozyva lupani od sek. kolečka . Sundal jsem kolecko a retez a zkusil otacet hlavnim koleckem. Lupne v tom asi jednou za otacku. Myslim si, ze je to nejspis ustiply zub. Vadi to hodne, nebo to mam radsi rozdelat. ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel15369
 Asi takle,určitě je lepší to otevřít a vyměnit,ovšem jestli jezdíš jen "kolem komína" a nemá to nijak velkej odpor otáčení tak vypust olej aby vyletěl ten zub z motoru ven a jezdi dál. Na pařezu mam vykousanou jedničku a dvojku,je to tak už asi 7 let ještě od minulého majitele a furt to jede. A teď se ulomil další a už jsem to ani nevypouštěl...dokud pojede tak pojede...pak mam připravenej motor na díly ...
Datum: 18. dubna 2013 20:15
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 to si myslim taky, ale zajimave je, ze to nedela na 3. kvalt. Mozna to bude i hridel....
Datum: 18. dubna 2013 15:17
Datum: 18. dubna 2013 7:57
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jo vadí to protože jednou to do sebe nezaskočí a perfektně si rozmlátíš hubu
Datum: 17. dubna 2013 21:03
Jméno: aav
IP: uživatel6631
 čau draci mám fichtla komplet po go.. mám na něm i výbrus konkrétně 3. a zdá se mi že pořád nejede na maximum že je jako by na trojku slabý mám najeto sice asi jen něco málo přes 100km ale i tak.. a druhý věc je že jehlu mám na druhém zářezu od vrchu může to dělat že je směs moc chudá? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 7:18
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13276
 Vydrž, pokud to podstivě zajíždíš, tak mezi 100-150km se to teprve začíná pěkně uvolňovat
Datum: 18. dubna 2013 7:18
 Ahoj napřed to musíš pořádně zajet, může se ti stát že máš po výbrusu (klidně se může stát že budeš muset dělat novej). Seřídit karburátor a předstih nic jinýho tam není.
Datum: 17. dubna 2013 19:57
 Zdravím. Mám problém s fichtlem. Když jedu tak to najednou přestane jet a když se podívám na trisky tak jsou špinavé a jak je vyčistím tak to zas jede. Chci se jen zeptat čím to může být a jak tomu zabránit. (mám tam i filtr na palivo) Předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 13:19
Jméno: morgos
IP: uživatel15406
 Na jaký třísky, že se podíváš?
Datum: 25. dubna 2013 13:19
 nezapomeň na filtr
Datum: 17. dubna 2013 22:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 vyčisti celou palivovou cestu tudíž i karbec nejspíš bordel v plovákovce
Datum: 17. dubna 2013 18:18
 Vyčistit palivovou soustavu - nádrž, kohoutek, novou hadičku, karburátor...jiná rada zde asi není...
Datum: 17. dubna 2013 18:17
 Nazdar draci! Origo jsem měl přerušovač blinkrů PAL 6V 2*21W a jsou tam kontakty +, P (předpokládám přední), Z (předpokládám zadní). No a teď mám novej http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prerusovac_6v_mechan_batri2.html tam je +, P (pravý?), L (levý?) a teď si vyber. No zapojil sem + místo +, P místo P a co zbylo L místo Z, mám zapojený zrovna jen zadní blikry a bliká to jak má, takže se táži, je to jenom jiný značení a ty kontakty jsou pořád Přední a Zadni nebo na tom nezáleží?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 10:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 P je tzv. pomocný, ale u ČZ se na něj zapojuje kontrolka blinkrů. + je +, to je jasný a Z je k přepínači blinkrů na řidítkách...
Datum: 18. dubna 2013 10:03
 Asi kdybych nebyl línej a podíval se do schémátka co  .
Datum: 17. dubna 2013 19:02
 Takhle...P je kontrolka, Z jde k přepínači blinkrů a + je přívod ze spínačky...žádný Levý/pravý či Přední/zadní se na přerušovači nerozlišuje. Přední a zadní blinkry jsou na jednom drátu, levou a pravou stranu rozděluješ přepínačem blinkrů...
Datum: 17. dubna 2013 18:14
 Jinde sem viděl přerušovač se dvěma konektory a teď jsem vygooglil jiný kde je: Přerušovač blinkrů s třemi vývody. P - nezapojuje se,Z - k přepinači blinkru,+ ke spínací skříňce přes pojistku (pozor na správnou polaritu! + ). Já su houno elektrikář, ale dycky sem měl zapojený všechny vývody, tak jak?
Datum: 17. dubna 2013 18:12
Jméno: Xardas
IP: uživatel15359
 Čus, chtěl jsem se zeptat, mám u zapalování uštíplej karter a lítá mi tam bordel od řetězu. Nevíte jak to vyřešit, aniž bych musel rozebírat celý motor? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 22:19
 lepší než šrouby jsou nýtky... PET je takový rychlí ale účinný řešení
Datum: 17. dubna 2013 22:19
 já sem to vyřešil tak jako kolega pode mnou - pořádně odmastit!! a a nalepil sem tam kus gumy silikonem na motory(udělal sem přesah a nemá to chybu) a taky mi to drží už skoro 3.rokem, jinak dřív sem to řešil tal že sem uříz o trochu větší ku PET lahve než je ulomená škvíra a zaklínil do mezery hned za zapalování to se taky osvědčilo, ona má ta pet lahev radius tak akorát
Datum: 17. dubna 2013 21:15
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 správnej kus plechu, očistil jsem karter čističem na brzdy a nalepil silikonem, drží už 3 roky.
Datum: 17. dubna 2013 19:15
Datum: 17. dubna 2013 18:18
Jméno: jawamaniak
IP: uživatel4878
 ahoj ja to vyřešil tak že sem dal do víka zapalování plech,který zasahuje až ke karter(musí být dobře zahnutý)a tak to funguje doted
Datum: 17. dubna 2013 18:05
Jméno: davodlak
IP: uživatel15361
 Jedna z možností je vzít nějaký tenčí plech, zahnout ho do toho tvaru který potřebuješ, a ze strany kde máš zapalování ho pomocí nějakých menších šroubků provrtat a přišroubovat.. Jinak jedině vyvařit, ale to je na rozebírku
Datum: 17. dubna 2013 18:05
Jméno: Mirus
IP: uživatel15316
 Zdar motonadšenci,chci se zeptat jaky typ a rozměr ložiska použít do rozety u Jawa 50/20 a kolik jich tam má byt,1 nebo 2,predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 17:18
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
Datum: 17. dubna 2013 17:18
 počet ložisek záleží na tom pro jakej počet ložisek máš čep co drží rozetu, právě jsou dva typy, pro jedno nebo pro dvě ložiska
Datum: 17. dubna 2013 16:40
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 caute mam taky problem vycistil jsem celou nádrž a karburátor a porád se dusí když nedžím nohu na přechlastávání benzinem tak to nejede nevite čim to muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 19:08
Jméno: pepa
IP: uživatel15367
 no jestli ti to na nožku jede tak to falešný vzduch brát nebude? nee nebo myslím špatně? seřid hladinu navod na internetu je třeba jawa 50 wz cz v technice ....
Datum: 18. dubna 2013 19:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak k dotazu, jak je psáno, pokud z nádrže teče benzín dobře, tak je důležitý seřídit hladinu v plovákovce, jehlu dát na 2. zářez shora, příp. přetěsnit karbec/koleno, koleno/válec, válec/kartery a gufera... předpokládám teda, že karburátor je opravdu čistej a máš tam origo airbox..
Datum: 17. dubna 2013 21:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 simson je simson, o tom žádná, srovnávat to s pinckem je trochu mimo, ale s tou nespolehlivostí pio to nebude až tak hrozný... jde o přístup... mám fichtla po poctivý GO motoru asi 3-4 roky? a za tu dobu jestli jsem musel 2x vyčistit karbec a jednou jsem šteloval předstih, ale to byla moje chyba (hnul sem s kladívkem), jinak jede furt... najezdim na něm od 1000 do 1500 km ročně... simsona sem měl taky, karburátor sem preventivně čistil taky a odešla mi spínačka, jiak výbornej stroj, ale nebyl čs výroby, tak jsem jo poslal dál...
Datum: 17. dubna 2013 21:37
 Já nevim no, přijde mi že po dvou letech bys toho fichtla stih několikrát zrenovovat. Já si osobně taky myslim že simson je lepší, ale zavrhovat takhle fichtla mi přijde škoda. Uznávam že tam z fabriky je pár věcí špatně udělanejch, ale kohout, faleš, elektro atd je problém údržby, né konstrukce. Já třeba dědu v mototechně neměl, v rodině automechanika nemáme a fichtl mi kupodivu jezdí a to docela spolehlivě. Já nijak zaujatej nejsem, přecijen mam doma pár fichtlů, čezetek a pak velikou Yamahu. Nejsem teda nějak vyhraněnej na fichtly, akorát v tomhle případě mi přijde ta kritika trochu přehnaná a opakuji, že to co popisuješ nejsou závady z výroby...to jsou závady ze zanedbané či špatně provedené údržby...
Datum: 17. dubna 2013 18:37
Jméno: 13456
IP: uživatel15208
 hmm tak myslim ,že takovej debil zas nejsem ja sem v učňáku na automechanika ,děda dělal v mototechně v servise 20let už si tim prostě nevíme rady nejdřív elektro,kohout,pak faleš,pak generalka a i přesto to pořád ten karbec nechodí jak má nebo něco ( pro zajímavost je novej vyčistěnej a nastavenej továrním doporučením..) i strejc který je automechanik 30let si s tím neví rady ja prostě nevím čím to je ale těžko se s tebou bavit ,když si nechceš ty i ostatní jawaři přiznat ,že je fichtl nespolehlivý jen se podívej na fora tady je každej den 50 příspěvků ,že to nejede pořád dokola to samí elektrika,faleš vzduch,benzín,karbec..... a koukni na fora o simsonech tam takoví debilní závady neřešej jen občas třeba vinou majitele ale rozhodně ne v počtu jako tady prostě si přiznejte ,že simson je kvalitou někde jinde neříkam ,že je dokonalej pár much má ale fichtl blbě vyroben od začátku... např. když to srovnám s jawou 555 tak je spolehlivost někde jinde 555 má stejný výkon spolehlivější a jednoduší zapalování a karbec nevím proč fichtly takhle dokurvily zkrátka IFA FOREVER
Datum: 17. dubna 2013 18:29
 13456: Teď je otázka jestli je problém ve stroji, nebo v rukách...
Datum: 17. dubna 2013 18:18
Jméno: 13456
IP: uživatel15208
 kámo kup simsona fichtl je nehoraznej šrot pořád se to sype já si z toho málem hodil mašli je to nespolehlivý už od výroby opravíš jednu závadu a objeví se další už se s tím seru 2roky a pořád to nejede a dal sem do toho 4000  a nejsem jedinej komu se sere ... kámoš ma simála nakopne a jede (o dost líp jak fichtl a není to jen tím ,že má 4kvalty ,prostě novější technika motoru) tím samozřřejmě nechci říct ,že všechny jawy sou špatný např. perák ,350/640,pařez... to sou opravdu dobrý stroje ale tyhle 20,21,23 to je krok vedle....
Datum: 17. dubna 2013 17:58
Jméno: pe
IP: uživatel15360
 jojo. myslim, ze muze byt dirka v plováku treba, nebo je tam nejaka spina v karburatoru, plovak pak neplova a nejde tam benal. rn
Datum: 17. dubna 2013 17:50
 chudá směs= buď to nízká hladina,nebo něco ucpanýho, nebo saje někde falešnej vzduch
Datum: 17. dubna 2013 17:11
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 18:44
 draku presne,,opraveno,sorac sesa
Datum: 18. dubna 2013 18:44
Jméno: bueno
IP: uživatel14654
 Čus mam takovej problém koupil jsem si tady na fichtlkramku měrku na předstih tyčku a když chcu podle ni nastavit předstih na jawa pionyr tak to fvrt nechce jet a na měrce davam 1.6 a1.9 ale pořad to nende měrka je asi nepřesna skoušel jsem to i na jinych motorech a furt nic tak prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 19:14
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 bueno: A nejsou v příručce napsaný dvě hodnoty předstihu? Třeba já u tatrana mám hodnotu při měření šuplerou přímo proti pístu a pak hodnotu při použití měrky, je to asi o 0,8mm víc, protože svíčka je tam taky mimo osu válce.
Datum: 17. dubna 2013 19:14
 pokud je to měrka kterou myslim, tak ji pro měřění na pionýru asi moc nevyužiješ protože by jsi musel mít svíčku rovně proti pístu ( jako to maj velký motorky Jawa ČZ, nebo simson a stadion), tou tyčkou totiž pohybuje píst, a když je šikmo, tak to asi moc dobře nejde
Datum: 17. dubna 2013 6:33
Jméno: krtek
IP: uživatel14352
 zdarec  hele chci se zeptat jestli mužu jezdit na pincku s řidičákem na auto nebo ne?protože někde sem četl že jo a někde že ne tak jak to teda je? díky za info..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 20:53
Jméno: krtek
IP: uživatel14352
 tak to je na hovno!je mi 20...
Datum: 17. dubna 2013 20:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 skupiny ř.p. jsou podle mě nastavený uplně neštěstě (mě to dneska sice až tak netrápí, krom A a D mám všechno), ale bohužel s tim nic neuděláš... harmonizační kód konkrétně 150 u A1 samozřejmě dopsat NEJDE, nezbejvá ti nic jinýho, než si udělat klasický A1, A2 nebo A, podle toho, kolik tije let...
Datum: 17. dubna 2013 20:39
Jméno: krtek
IP: uživatel14352
 taky tuhle píčovinu nechápu čuráci!!! tak jde tam dopsat ten kod nebo ne???
Datum: 17. dubna 2013 20:08
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 úplna kravina nevim jakej kkt to vymyslel jak může jezdit někdo s b se skutrem 125cc kterej jede kilo a simsona a fichtla který jedou 65 ne? co to je kurva
Datum: 17. dubna 2013 18:00
 Harmonizační kód je tam proto, že dříve se k Bčku dávala malá motorka, tzn do 50ccm...dneska to již "neplatí", ale aby vlastníci těchto starších řp nepřišli o právo ten stroj řídit, tak se tam dopíše ten kód. Pokud jsi dělal řidičák již za nových podmínek, tak na žádný kód nemáš nárok a tudíž tam dopsat nelze...
Datum: 17. dubna 2013 13:23
Jméno: Hany
IP: uživatel6928
 150 ti omezí A1 do 50ccm a ne na automat.. S B muzes automaticky na motorku do 125ccm s automatem a nebo na vsechno do konstrukcni rychlosti 45km/h.. Ale je v tom dobrej zmatek
Datum: 17. dubna 2013 13:04
Jméno: jawa50@forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 A z jakého důvodu?? Harmonizačních kódů je sposta, ale vesměs jsou to různá omazení vč. kódu 150 který ti omezí A1 pouze na automaty, tak že jestli tam A1 nemáš tak ti to stejně bude na nic
Datum: 17. dubna 2013 10:22
Jméno: zabak
IP: uživatel4095
 Zdarec, jen dotaz : jde do řp dopsat harmonizační kod??
Datum: 17. dubna 2013 10:10
 tak na pincku a simsonu a jinejch padesátkách co jedou víc jak 45km/h jezdit legálně nejde, ale můžeš jezdit legálně na babetě a od ledna letošního roku uži na motocyklu s obsahem 125cm3 obsahu a automatickou převodovkou(to je podmínka)-jinak řečeno skútr
Datum: 17. dubna 2013 8:03
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
Datum: 17. dubna 2013 7:40
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz
IP: uživatel13627
 Hele záleží co máš v řidičáku, pokud jen B tak ne, pokud tam máš i A1 s omezením 150 tak ano
http://jawa50.forum-zdarma.cz/topic/8/ridicske-prukazy-aneb-smim-ridit-pionyra/
http://cs.wikipedia.org/wiki/Skupiny_%C5%99idi%C4%8Dsk%C3%A9ho_opr%C3%A1vn%C4%9Bn%C3%AD
Datum: 17. dubna 2013 7:19
 Tak to můžeš řídit leda tak 550. Ostatní typy bys mohl řídit pouze za předpokladu, že budou mít v TP uvedenou konstrukční rychlost do 45km/h. To se občas vyskytne...
Datum: 17. dubna 2013 6:45
Jméno: krtek
IP: uživatel15056
 2011..
Datum: 17. dubna 2013 6:36
 v kterém roku jsi ridičák na auto dělal?
Datum: 16. dubna 2013 21:59
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Technický dotaz pro ladiče stadionů a jawet.Jakým způsobem se vypne rohatka(uvnitř motoru) pro zadní brzdu Rozdělal jsem motor a opět složil převody. Když točím klikou je vše ok. Ovšem pokud by motor běžel a já nevrátil kliky pedálu unášela by se částečně i rohatka.Při vrácení kliky pedálu o kousek zpět cca 15 stupňů se rohatka vypne a vše je v pohodě.Kartery v pořádku aretace pro pružinu rohatky na svém místě.Axiální vůle mezi klikou a kartery vymezená (zvenku ocelové podložky) Půl měsíce nové hrídel rovná neprohlá.Co s tím ? Je to normální stav nebo nejaká rada .dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 10:45
 N tu vůli pozor, nějaká tam být musí, jinak se ti rohatka neodpojí a zuby odou zabírat pořád. Pod levej pedál šlapky se na hřídel dává cca 1 mm podložka, ale z důvodu aby bok rozpěhovýho kola nebrousil pravej karter
Datum: 22. dubna 2013 10:45
Jméno: Hany
IP: uživatel6928
 Tak nějak
Datum: 17. dubna 2013 12:56
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 S tím reverzem si to dovedu živě představit to by byl mazec a hromádka neštěstí.
Datum: 16. dubna 2013 21:23
Jméno: Hany
IP: uživatel11988
 Tak nejak to ma byt, myslim.. Ty slapatka podrzis nohama, kdyz rozslapavas a prestanes.. Tim padem se ti rohatka odpoji. Nestesti je, kdyz preladis predstih a ono ti to chytne reverz
Datum: 16. dubna 2013 21:05
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 čaues draci mám slabou jiskru i s novou svíčko prosím vás čím to bude cívka nebo kondenzátor jinak už vůbec nevím protože při nízských otáčkách to vůbec netáhne jakože chcípá a to mám vše seřízené od kámoše co s tím dělá přes 20 let a poradil mi právě jen tohle ale radši se vás zeptám dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 21:28
 nemáš opačně zapojenou indučku? tohle to dělává.. a taky máš na zapalování použitou zapalovací cívku? nemáš ji prohozenou se světelnou? a máš tu civku ve správné poloze?
Datum: 16. dubna 2013 21:28
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím, chtěl bych se optat jestli newí někdo číslo karburátoru na ČZ 175/450
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 20:35
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Moc díky
Datum: 17. dubna 2013 20:35
 Jikov 2924 SBD12 (17b)
Datum: 16. dubna 2013 18:57
|



|