slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  320  321  322  323  324  325  326  327  328  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stan      IP: uživatel12598    
Ahoj, mam Moped Hero Majestic Ankur a potřeboval bych radu jak seřidit volnoběh, ale když dám sytič tak na volnobeh jde a kdyz ho pustím tak chvilinku to jde a pak chcipne, dál nevím jestli má být v ty plastový baňce vzduchový filtr, je mi divný že by v ní nebylo nic, protože ted tam filtr není, jen kulatý díry, možná když by tam byl filtr tak by volnoběh šel seřídit, díky za vaše zkušenosti případně manuál nebo jiné rady k tomuto ďábelskému stroji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: HILL      E-mail:      IP: uživatel15529    
ZDRAVÍM VŠECHNY MOPEDÁŘE.POŠTĚSTILO SEMI SEHNAT ANKUR H-M A PŘI ČIŠTĚNÍ KARBECE TAM ŽÁDNÁ VLOŽKA V AIRBOXU NEBILA JEN V TOM KRUHOVÉM OTVORU BYLO SÍTKO KRUHOVÉHO TVARU URČITĚ PÚVODNÍ.TAK ŽE SI MYSLÍM ŽE TAM ŽÁDNÁ VLOŽKA NENÍ.ZAJÍMALO BY MNĚ SPÍŠ NASTAVENÍ KARBURÁTORU.KOLIK OTOČEK..ATD.VÍM ŽE NA BABETĚ JE TO JEDNA A PÚL OTOČKY A BABA CHYTÍ MNĚ SE ANKUR NE ANE ROZJET.
 
 
Datum: 16. května 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15401    
no volnoběh se šteluje snad klasicky na ohřátem motoru aby se sotva utahnul ale nechcípal ne? normalně vyšoub šoupatko na pul plnynu nakopn to nechej to vyhřvat až na valci neudržíš ruku a šoupatko spouštej dolu dokut to nebude ok...spoištej bud štelovákem bovdenu či šroubkem z boku karburace .... vše bez sitiče .... ten se používá jen na start motru protože motr si stěloval za tepla ....za studena se ti benzín ze směsi sráží ve stěnách kanalu a válce .... a směs je chudší a nechce to chytit .....proto musíš dodat bohatší směs... tolko teorie s filtrem poradí ostatní....anebo se vydej do motoschopu a poptej se zda tam nemá být papírová vložka ,,,,zase ta tam musí být nějak chycená jinak to nefiltruje..... atd
 
 
Datum: 24. dubna 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel15398    
Ahoj, udělal jsem GO motoru na Jawě 23(píst,válec,ložiska,gufera,ojnice ,klika atd.) a nejde mi nastartovat.Když ho roztláčím, tak to má tendenci chytnout,ale jinak nic.Svíčka nová,jiskru dává,odtrh 0,4 předstih nastaven.Skáču kolem fichtla cely odpoledne a nevím si rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel15398    
Dnes jsem pokračoval ve zkoumání a zjistil jsem,že jsem otočil píst. Dal jsem ho správně a motor naskočil hned. Nejraději bych si nafackoval, za takovou chybu. Děkuji za rady a přeji hodně najetých kilometrů.
 
 
Datum: 24. dubna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
svíčka mokrá nebo suchá ? předstih od oka nebo přesně měřěn ?
 
 
Datum: 24. dubna 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel15400    
a co předstih ? skontroluj taky jestli ti teče správně benzín.. taky jsem měl ted po GO problém.Nechytal protože tam netekl benzín..koukni na svíčku,jestli je od beníínu
 
 
Datum: 24. dubna 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15396    
rozdelal sem zadni tlmice u jawa-cz 175/356 kuli strikani a chromovani ...a ted nwm jak je slozit teda stlacit aby sli zajistit diki moc za odpovjedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15396    
diki :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
do spodních děr strč tyčku, nebo šroub a upni to do svěráku. jednou rukou stlačíš kryt a druhou tam šoupneš pojistky
 
 
Datum: 24. dubna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Nevíte někdo z čeho je tento blinkr?? http://jenda420.rajce.idnes.cz/nastenka#blinkr.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Čaum mám někde doma jednu plonkovní tak se podívám a případně pošlu :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Pro oskara! No vnukovi ešče tolí néni a synáček je zaséj starší,toš o sobě neco napiš na:" 2beo@seznam.cz "! A pro Jendu. Marquee to upřesnil!!! Toš tak.
 
 
Datum: 25. dubna 2013 0:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Nj, tak to bude asi nesehnatelný, sháním jen ty 2 "sklíčka" a vždy padnu jen na celý oranžový, mám to místo blinkrů u jedný moto a rád bych to nechal jako dobovku..
 
 
Datum: 24. dubna 2013 8:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tohle konkrétně není blinkr ale pozička ze zadního sloupku škoda 1000MB, ale existují i celé oranžové
 
 
Datum: 24. dubna 2013 6:11
 
 
 
 
Jméno: oskar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ho na své Octavii z r. 63. Určitě se ale montoval i na jiné auta.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
zdar draci je tu nějakej fichtlař ze severu čech ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel15043    
Zdravím draci mám Čz 125/476 a podfukujou mi gufera na klice a nevím jak je vyměnit mohli byste mi prosím poradit ?? za odpověď děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
podrobnosti napíšu zítra až to projedu pač si nejsem přesně jistej jak se to projevuje jen vím to že to ztrácí výkon a u fichtla mi to zbůsobovalo to že to přisávalo falešnej vzduch tak proto sem psal ty gufera
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Popiš to podrobněji...kdy ztrácí výkon, jak moc, vynechává? Kolísaji otáčky?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
no jakoby to ztrácí výkon a jeden chlap mi říkal že to bude prý těma guferama proto sem se ptal ale pokud by byli i jiný nápady čím by to mohlo být byl bych moc rád
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může být všechno od brzd po nevim co...popiš víc ten problém a něco vymyslíme
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel15043    
dík no a čím by to mohlo jinak být protože to moc nejede takže si myslím že to přisává vzduch
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na jedno se dostaneš bez půlení, na zbylá dvě musíš půlit motor...teda za předpokladu že je to způsobeno guferama...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravícko má cenu kastlik na vyvozního mustanga, nebo kovošrot ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
no udělaný to je pěkně a navíč víčka se často ztrácej ale ai kovošrot výtěí
 
 
Datum: 24. dubna 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
protože tohle je bastl a ne kaslík na vývozního mustanga.......šrot
 
 
Datum: 24. dubna 2013 6:12
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč ? nikdo to nechce nevím proc
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
děláš si prdel?:-D
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://motorky.bazos.cz/inzerat/23812490/vyvozni-kastlik-na-mustanga.php
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
klasickej kaslík s víčkem za 150 na burze ani nvm čim se tvuj liší
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam dotaz dnes se me zadřel pist a jak je na klikovce ten valeček co drži píst a klouže v takove mosazne vložce ktera ma uprostřed kanalek a dvě dirky hadam že na mazání. da se ta vložka vyměnit? připadne jak ju mam (čim) nejlip vydělat abych ju nezničil . nebo budu muset vyměnit celou kliku? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
hlavně si v krámě vyber futro do ktereho pujde pístní čep asunout ....je vystružene ne polotovar....a místo vrtání dirky budeš přořezávat drážku pilkou.....coč je take řešení...
 
 
Datum: 24. dubna 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikec
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
najdi si mechanika co ti to udělá.za 200 spravně se ten váleček musí přesně obrobit stružením a z tveho popisu to asi nedáš....dá se koupit už i obrobený na jawa 50 wz cz je návod výměny ale občas se i ten obrobený rozhodí a je ho třeba upravit .... http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html tu odkaz ale je to prace co chce grif.....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel15395    
Nazdar chlapi. Navíte náhodou někdo jaky je max výbrus na jawu pařez 555? nejni 41,5 už moc?? diky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel15395    
Dik
 
 
Datum: 24. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Jak se to veme,ale 41mm bezpečně jo. Nezapomínej na hlavu a origo ojnice toho taky moc nevydrží. Jinak až 45mm,ale už to není jen o výměně pístu za větší
 
 
Datum: 23. dubna 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: kralikmartin2      IP: uživatel15394    
Chtel sem se vas zeptat mam mustanga akdyz je motor studeny tak nejde nastartovat a musim tlacit aspon 50 metru a pak teprve chytne potu dobu jen kucka ale nastartovat nejde ani kdyz je zahraty ale aspon kdyz je zahraty tak hned chytne kdyz do neho potlacim diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel14188    
ahojte všichni , mam jawu 05sport ....vubec mi nejde nastartovat ani roztlačit....ale zkoušel jsem že sem valec trochu nahřal horkovzdušnou pistolí a normalně sem to roztlačil a ze začátku to cukalo a pak už normalně jela výkon měla všechno.Pak jsem to na 10minut vypnul a pokus o roztlačení nebo nastartování byl marnej nevíte co by stím mohlo být? svíčky jsem zkoušel jine faju jinou.Komprese taky celkem dobrá.jiskru to hází. díky za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Sklepej elektrody svíčky na cca 0,3mm.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
jeeee 05 sport krasavec a trošku vyjímka .... jinak bych to neřešil jinak než kolečko nvm jak moc jsi zdatný ale přetěsnil bych to nový gufera a zda neváznou kroužky v pístu .... nezapomen dát pod válec těsnění u všech 05 co sem dělal to bez něj pod válcem naraželo do hlavy a motor se netočil....... jinak moc netun viděl sem i dělal na ledacos ale 05 se stupačkama sem se nesetkal
 
 
Datum: 23. dubna 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych si asi seštěloval karburátor a zapalování...to s tou horkovzdušnou pistolí je nějaká nová móda? :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14588    
Zdar draci, má problém s Jawou 175/356. Vyměním svíčku, ujedu cca 15 km a už se mě dusí. Používám N15C. Jen co jí vyměním za novou, nebo vyleštím, už mi zase pádí... Nevíte co s tím. Popřípadně kolik mám nalit do 5l kanystru oleje M2T? Děkuji za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já bych něco napsal, ale když vidim zas tu debatu o olejích :-( nejd ejenom o značku a kvalitu oleje, ale hlavně o specifikace a neni od věci se držet toho co píše výrobce motoru, motocyklu,do starech strojů patří hustější olej SAE 40 co vyplňuje co vyplní menší vůle - otázka dne - co se stane pokud tam dáš řidčí?? :-) (odpovim si sám - ztenčí se olejovej film a hrozí zadření, docela bych chtěl poznat toho joudu co rošířil ty keci o oleji M2T, já ho mám doma jako takovou nouzovou rezervu a nemám na něj křivýho slova a v babetě šlape bez chyby)
 
 
Datum: 24. dubna 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
no mě to dělalo na babettě, sundal sem hlavu vyčistil píst i hlavu zevnitř a je klid a kup olej stihl je podle mě nejlepší
 
 
Datum: 24. dubna 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... ale prd, i kdyby tam lil hovna misto oleje, tak to nesmi delat bordel se svickou. Pravdepodobne budes mit moc bohatou smes, slabou jiskru nebo kombinaci. Na M2T bych to opravdu nesvadel.
 
 
Datum: 24. dubna 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
řeknu ti to asi takhle, běž a kup si o 50kč dražší a lepší olej a už nebudeš mít problémy jako z tím pravěkým M2T který když jezdíš na nižší otáčky zasírá všechno od svíčky po nohavice
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
když si koupíš litrovku z boku je měrka poměr 133 a je to asi 5 cm....nezapomenout protřepat.... no sou 2 alternativy bud máš horší kvalitu jiskry...kdyš koupeš na sucho jiskra musý být temně modrá a loupat...nikoliv nevýrazná červená......pokut je červená a bledá skoušet elektriku kabel fajfku indučku kondík... 2 věc je moc bohatá směs pokut je zapalko ok .... jehlu v šoupěti o zařes víš popřípadě seřídit karbec podle manualu....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: Mustik      IP: uživatel13782    
Zdravím draci, mám problém s mustangem. Svíčka jiskru hází, hodím jí do motoru, roztlačím, motor si jednou nebo dvakrát kýchne a konec, vyndám mokrou svíčku která jiskru nehází ale po osušení jí opět hází. Je udělaná nová elektroinstalace, zkoušel jsem i jinou indukční cívku, jiné svíčky, kabel k indučce, fajfky, magneta, kondíky ale prostě nic nezabírá :-( Nestalo se to někomu z vás popřípadě co s tím? Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: Mustik      IP: uživatel13782    
Všem děkuji moc za rady :-) nakonec jsem porovnal stator s jiným a byl o nějaký ten milimetřík ohnutý, tak jsem cívky, kladívko, a kondík předělal na druhý stator, seřídil předstih a nastartoval na první našlapnutí :-) , ještě jednou Děkuju mnohokrát za rady :-)
 
 
Datum: 24. dubna 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
zkus znova odizolovat kladivka, možná to obcaš probiji. A HU měříš se sundanou hlavou ? Lícuje ti píst s hranou válce nebo vyčuhuje ? To pak musíš tuto hodnotu přičíst k předstihu. Co výfuk čistý ?
 
 
Datum: 24. dubna 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Mustik      IP: uživatel13782    
Předstih nastaven na 1.6 a nic, karburátory jsem zkoušel 3, měnil zapalovací cívku, kladívka, zkoušel jiný olej do benzínu, dokonce jsem kontroloval zda je v pořádku gufero pod primárním kolečkem ale stále se mi nastartovat
 
 
Datum: 24. dubna 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15403    
Tenhle problém jsem měl taky. Půjčil jsem si šupleru a seřídil pořádně předstih a odtrh. No a vzápětí chytnul na první šlápnutí a běží jak švícarské hodinky. Předstih přesně na 1.6 mm před hú a odtrh mi vychází v hú 0.45 mm. Přesně jsem měl taky upůně mokrou svíčku a akorát občas mi to blaflo do výfuku. Nakonec jsem zjistil že předstih byl uplně v háji, byl strašně velký
 
 
Datum: 24. dubna 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15399    
jestli je moc mokra tak to bude karbec co zkusit dat jinej?
 
 
Datum: 24. dubna 2013 0:15
 
 
 
 
Jméno: Mustik      IP: uživatel13782    
Mažu Castrolem 2T poměr 1:33, s karburátorem jsem si také hrál a bohužel nic
 
 
Datum: 23. dubna 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
čím a kolik mažeš ?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15393    
co karburator mas serizenej?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
já měl podobný problém.Taky jsem nevěděl co.Tak jsem vyměnil kladívko.Včerejší a dněšní jízda byla OK,tak snad ti to nějak pomůže.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdarec mám problém u mustafa nejde mi startovačka prostě když chci startovat tak ubec nebere de tam slišet jak kdyby ty zuby nějak sjížděli měl sem už m,otor rozdělanej mislel sem že sou vylámaný zuby na pul měsíci ale byly všecky dobrý pro jistotu sem dal novej pul měsíc aji tu pružinku a složil sem motor a dělá to zase to samí nevíte co stím díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel14681    
a v jakém stavu byla rohatka a kolečko na hřídeli? ale hlavně se nejdřív nauč vyjmenovaná slova a pak opravuj motory
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: mcachmed      IP: uživatel13610    
caute muzu jezdit na pinckovi bez plovaku?jelikoz musím jezdit s noho na přechlastávání jinak do nejede diky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
a seřiď hladinu tim plíškem na víčku plovákovky, po natečení benzínu zamáčkni (nemačkat cucák :-D ) plovák dolu a hladina benzínu musí lícovat s vrškem plováku
 
 
Datum: 25. dubna 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
po 2 vyčisti trysky a seřit hladinu ...http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html viz zde asi budeš pod tou hranou..chudá směs
 
 
Datum: 23. dubna 2013 17:13
 
 
 
 
Jméno: mcachmed      IP: uživatel15392    
aha pardnou sem si toho nevšim musim jezdit s nohou na přechlastávátku jinak to nejde nevite kde je problem ?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, je to krávovina, oprav si to...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co třeba řešit důvod proč to nejede jak má??
 
 
Datum: 23. dubna 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Ahoj draci, mám problém s ČZ 175/477, dal jsem válec na výbrus, ale.. ihned po nasazení to šlo jakš takš a ujel asi na 3x 20km a teď ?.. jakoby to mělo malou kompresi a nenasaje to směs do válce, jen odkapává ze strany u sání na bloky motoru, zaboha to nejde natočit, ikdyž stříknu benzín rovnou do válce, jakmile však ohřeju válec horkovzdušnou pistolí, tak chytí na první drbnutí, motor jde kultivovaně, nikdě nic nezvoní, svíčka po jízdě cihlová, jde pěkně za plynem, ale za studena ji prostě nenatočim, po cca 5-10min. chodu na volnoběh motor zhasne, svíčka černá a oblemcaná tekutým dehtem-nikoli suchým.. Ochudit směs se bojím vzhledem k novému výbrusu - nastaveno dle hodnot v manuálu. Stalo se Vám někdy něco podobnýho. Nikdy jsem se s tím nesetkal, napadá mě jediná možnost a to, že ten výbrus je moc volnej popř. špatně vybroušenej a pak to netěsní a nemá kompres. Myslíte, že by pomohla výměna kroužků?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Tak a teď babo raď.. přijdu k motorce, šlápnu a chytla, počkal jsem hodinu až vychladne, šlápnu a zase chytla, myslím, že je pro problému, jen nechápu co za tím stálo, protože jsem s tím neudělal vůbec nic:-D Chybu v karburátoru jsem ale vyloučil hned zkraje, ten byl nastavenej dobře, předtím to jelo jak z praku, jen už to příšerně zvonilo, nyní jsem jen nastavil bohatší směs pro záběh. Pokud mě to zas nějak vytrestá, dozvíte se o tom jako první, jinak díky za rady..
 
 
Datum: 23. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Jednoznačně karbec. S výbrusem to nemá nic společnýho.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na výbrus bych to nesváděl. Tenhle motor jsem měl na stole už mnohokrát a špatnej rozhodně neni. Na záběh u tohohle stroje stačí v pohodě 1:33. A nechávat mašinu po výbrusu blafat 10 minut na místě bych asi taky neviděl jako nejlepší řešení. Osobně bych ještě jednou pořádně zkontroloval karburátor...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
To gufero mě taky napadlo, ale zas ty otáčky by pak různě stoupaly a kolísaly, kdyby to někde sálo, ten motor jde fakt pěkně, jen za studena ani nehlesne, budu to zkoušet pomalu zajíždět a doufat, že je ten výbrus jen špatně udělanej a sedne si to. Tenhle motor jsem na stole ještě neměl a prej ani není o co stát.. Olej v převodovce vypadá, že neubývá, hulí to dost, ale to je tím, že je tam M2T 1:25 a ještě bohatá směs.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
neubejvá nepřibejvá olej? 477 ma zapeklitá gufera a musý se pulit jsou zevnitř ..... nekouří to moc? jinak co se kroužku týče pokut ze 3 čvrtin neprosvítaj pokut je dáš do válce tak by to mělo být cajk.... no a pokut píst má okolo 2 desetin vuli měřeno šuplerou je to ok.... prostě bys to musel mýt menší či větší o výbrus..tj cca 0,2mm ...ja to vidím na neradostnou událost že jak to dostalo tlaky po brusu sežralo to gufero u jawky je to řešitelne docela dobře....ale zrovna 477 je pitomá..ale šahni si do svědomí sám na dalku je to jen nápad...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Bez svíčky se točí absolutně bez odporu, klika je ok, dělal jsem pouze výbrus. Svíčka N15, N14, N17 - a u všech je to stejné, po zahřátí válce horkovzduškou jde motor nastartovat na první cvrknutí a jede stejně dobře na všechny typy bez rozdílu, těsnění pod válcem nové, hlava nasazena též dobře, žádného poškození jsem si na dosedacích plochách nevšiml. Jiskra je opravdu pěkná, seřídit to umím, nejsem úplnej začátečník, ale tohle prostě nedávam, myslím, že je opravdu chyba v tom vybrusu. Elektriku jsem procházel několikrát, ta je ok.
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
jden ti volně protočit motrem když vytočíš svíci bez odporu? neuvolnil sys někde elektriku spíš jak to měl rozdělaný a svíčku máš spravnou? s kratkym zavitem....mě to tahne k nevhodne svíci....
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdar mám problém na jawce 250 asi mě to někde přisává falešný vzduch :-( protože už fakt nevím čím by to mohlo být když je motor studenej je vše ok jak se zahřeje začnou se zvišovat otáčky když přidám plyn tak strašně pomalu klesají zpátky dolů motor se začne chovat jak při chudé směsi když se mrknu na benzinoví filtr u karbecu tak se naněm zvišuje hladina jde tam mím benzinu poradte jak poznat kde mi to přisává ??? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15241    
vem hadr namoč to do bena a skoušnej to přikaldat na možny netědnosti až to nasaje beno z hadru vyletí otáčky tak to najde ...pochopitelně motor je natočeny... gufera se skoušejí hořlavý spraj a stříkni to na gufero zda těsní ....napadá někoho něco jinýho?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zvyšovat , zvyšuje :-D
 
 
Datum: 23. dubna 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: a      IP: uživatel1272    
Dobry den nevite jaky je odstín modre barvy jawy 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel15207    
Ahoj mam problém u simsona, jedu na jedničku chci tam dát dvojku nejdem mi tam až po delším namáhání ji tam nakonec dam.A když stojim na místě tak ní tam nemužu dát.Nevíte čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Nooo... když zvedneš zadek od monitoru tak myslim že to půjde,od monitoru to určitě neuděláš...alespoň já to neumim...
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel12881    
myslí te že to pujde?
 
 
Datum: 23. dubna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Přesaď si řadičku na tisícihranu o dva zuby nahoru a nebo oklepej bahno ze stupačky
 
 
Datum: 23. dubna 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: simal      IP: uživatel12881    
To se neozívá,myslím si že by to mohli bejt lamelama..
 
 
Datum: 23. dubna 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neozívá se náhodou takové chrastění a křupání? pokud jo ,tak je asi to vypadlá segrovka na hříděli v převodovce (bohužel si už nepamatuju od čeho ta hřídel je) stačí odendat kryt a tu segrovku najít a vyměnit.
 
 
Datum: 22. dubna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15388    
zdravim draci chci udelat vybrus a mam tu 2 valce jeden 37mm druhej 39mm jakej mam nechat vybrousit bude ten 39mm lepsi? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15389    
Vyber ten co je míň dojebanej...eventuelně koukni kterej z nich má přefuky na středu - nepootočená vložka - a jestli jsou souměrný...případně ještě porovnej kterej má lepší sací a vejfukovej kanál...jestli to neni nějak okousaný,okopaný od kroužku atd... Jak je to okopaný od kroužku tak je kanál z výroby blbě udělanej... A nebo si hoď korunou,to je taky dobrý ;-)
 
 
Datum: 23. dubna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14848    
je šumák co to má ted..vybírej podle stavu at maj žebra neposekane dosedací plochy a dobre štefty jinak je to upně šumák
 
 
Datum: 22. dubna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc se nesmej dacane.. taky sem mel jeden válec který měl 37 a nejaké drobné
 
 
Datum: 22. dubna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
:-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
to jsi ten první válec vypral? že se ti srazil na 37mm? :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oba výbrusy budou stejné, ten s většim vrtánim bude mít větší obsah o trošičku,ten s menšim můžeš ještě víckrát poslat na výbrus
 
 
Datum: 22. dubna 2013 16:11
 
<  320  321  322  323  324  325  326  327  328  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 5:50:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu