Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci, před 15 km jsem měnil svíčku a dnes byla úplně černá a nešlo skoro ani nastartovat! Neví někdo čím to je, že se tak rychle zašpiní? (Jedná se o pionýra 21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:14
 Bohatá směs nebo špatná teplená hodnota svíčky. Spíš ale ta směs
Datum: 01. května 2013 7:14
 Bohatá směs, olej, chyba v zapalování, ucpaný výfuk...
Datum: 29. dubna 2013 19:46
Jméno: Hajan
IP: uživatel15207
 Zdar draci a dračice mám dotaz, jak se opravuje spojkové lanko, jde mi o začátek u páčky.Ta kulička se mi utrhla vím že se dělá pájkou,ale nevím jak přeesně s tím začít.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel15419
 Rozmáčkni tam ve svěráku čtyřku matičku.
Datum: 29. dubna 2013 21:32
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja bych koupil novy lanko, ale provizorně se to dělá i přes čokoladku sundaš ten plastovej kryt a trochu upraviš a možna to pude podle delky ale zase je tam problem že u spojky to nemusi udržet
Datum: 29. dubna 2013 21:24
 A na jakou motorku to lanko je?
Teď jsem dělal několik Pionýrů a Mustangů a vždy dávám komplet lanka nový, tak mi nějaký použitý, ale použitelný zůstali.
Jestli budeš chtít, tak je klidně pošlu za cenu pošty, já už je nepoužiju. možná bych našel ještě nějaký lanka ze Zetek nebo Stadionů.
Jinak jsem z HK, kdyby si měl cestu kolem.
Datum: 29. dubna 2013 20:26
 Ahoj, já si takhle spravoval lanko od plynu. Vzal jsem pájku udělal si kuličku lanko jsem vložil do kuličky nehal schladit slisoval jsem to kleštěmi (nejlepší nějaké špičaté) do tvaru a drželo to ale myslím si že na spojce se ti to rozpadne. Přece jen cín je měkkej ale nejlepší bude sehnat si nový. Hodně štestí
Datum: 29. dubna 2013 18:50
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Co tak si koupit nové lanko, pochybuji že to opravíš!
Datum: 29. dubna 2013 18:14
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Ahoj chci se zeptat jaká je original žárovka do předního světla u MZ 150 dík....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 17:59
Jméno: kolman
IP: uživatel12849
 čáu draci, můžu na sebe nechat napsat motorku a povine ručeni když je mi 15? v pátek jedu pro motorku a nevím jestli to mužu napsat na sebe. díky za odpověď, čáu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 22:28
Jméno: kolman
IP: uživatel12849
 dobře , diky, .... zasrane uřadovani
Datum: 30. dubna 2013 22:28
 Mě se nepodařilo ani povinné ručení (od 18ti tuším) a ani přilášení, protože jsem v papírech jako provozovatel a ještě nemám řidičák .. takže to mám v polopřevodu zatím, po řidičáku to pujdu přihlásit..
Datum: 30. dubna 2013 15:08
 mělo by to jít se souhlasem zákoného zástupce ale když to napíšeš na otce budeš mít levnější pojistku
Datum: 29. dubna 2013 22:18
Jméno: závod
IP: uživatel15207
 Ahojte draci kdo by vyhrál kdyby si proti sobě postavili MZ 150 vs Jawa 250 šlo by o závod na dálku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 18:47
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 tvl vždyt ti motorky jsou na tom co se max speed uplně stejně je to jak porovnávat fichtla a polskýho rometa ... MZ 150 je na normální ježdění o dost lepší 250 jawa je krásná ..... za mě 250 mz ta javku pokut je zachovalá na tře ve všech ohledech a jsou za stejný prachy jak 150...s jawou si kupuješ něco krasneho..... podle výkonu je šance pro mz vždyt je o 30 let novější..... zapalování na javku stojí po repasi 700 a nove zapalko na mz 2000 .....mz má 5 kvalta ale jawka za s 250 a jede nepatrně víc.. cca o 10 km v hod mz ma zas super brzdy a hliníkove ráfky a kupu tuningovejch vychytávek.... prznit jawu za to tě dnes každy zabije.....motorek je málo
Datum: 29. dubna 2013 18:47
 Zdar, potřeboval bych poradit. Na mojí J21 jsem udělal novou elektriku vše zapojil jak má ale nesvítí mi světla, světla nesvítila ani před uděláním nové elektriky nevíte čím to muže být ? žárovky jsou OK. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 13:08
Jméno: vseznalek
IP: uživatel13610
 zkus kostru cívek prpřípadě je vyměn pa by to melo jít
Datum: 30. dubna 2013 13:08
Jméno: pavel_k
IP: uživatel15078
 Zdar draci,nemate nekdo vykres(schema) na nejakou slusnou upravu valce na pionyra,treba nejaky 4kanal.Chci si ten valec udelat sam,at z toha mam trochu radost.dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:01
 Moje slova...plný souhlas... jinak návod na 4K je na webu jawa-50.cz ...ale řeknu ti,že ani po více jak dvouleté praxi v úpravě dvoukanálů bych se do toho 4K nepustil a když jo,tak ne v týhle verzi....
Datum: 29. dubna 2013 11:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Bez zkusenosti bych se na 4k vyprd. Zacal bych obyc. 2K valcem s origo prefukama, kde si bych si pohral s vyfuk. kanalem a sanim. Aspon zjistis, jak se to chova. A do zacataku ani nemusis vylisovat vlozku.
Datum: 29. dubna 2013 10:46
Jméno: Miraas
IP: uživatel15316
 Zdar draci,chci se zeptat jaký rozměr a hlavně typ ložiska do kola u fichtla,je lepší zakryté či nezakryté,když tam jsou ty plstěné prachovky???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 20:31
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Souhlas
Určitě zakrytý, je to bez starostí a je s tim čistší práce.
Datum: 29. dubna 2013 20:31
 Já dávam 6201 kryté hmotou...
Datum: 29. dubna 2013 7:59
 Zdarec draci,mám dotaz.V roce 2009 jsem koupil mustanga,je na mě odhlášenej,nikdy nejezdil,pojistku jsem neplatil,má ještě ten starý tp,jen knížečku.Můžu to na sebe dohlásit aniž bych platil pokutu?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 18:45
Jméno: Fíla
IP: uživatel13782
 Takže chápu to dobře že když mám doma 555 která má pouze knížečku a 25 let se neplatila pojistka tak teďka mohu jít na úřad a přihlásit jí na sebe, dají mi nový velký techničák zaplatím pojištění a můžu jezdit? A čkp po mě žádnou pokutu vyhámat nebude?
Datum: 29. dubna 2013 18:45
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 no tak to je paráda!Dík moc
Datum: 28. dubna 2013 22:30
 pokud máš jen tu knížečku tak je to v poho... knížečka neni v evidenci... tedy kdyz s tim pujdes na urad to na sebe napsat tak dostaneš nový velký TP a bude to bráno jako první registrace a az od té první registrace bude čkp sledovat jestli platíš
Datum: 28. dubna 2013 22:26
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Kolik je vymezovacích podložek u spojky na stadionu ? Klika, ocelová podložka,rozpěrný kroužek na kterém je usazený spojkový koš a teď znovu ocelová podložka a teprve vnitřní koš spojky a matka? Nebo je ta podložka jen jedna a to hned u kliky ? V katalogu jsou psané 2 ale podle videa na you-tube skládání motůrca tam cpe jen jednu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 19:29
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Dík všem za rady dnes jsem ty položky koupil a můžu pokračovat ve skládání.
Datum: 29. dubna 2013 19:29
 já mám klika - 2 podložky - kroužek - spojk. koš - vnitř. koš - podložka taka silná a matka je to z fabriky ten motor sem rozebíral až já
Datum: 28. dubna 2013 22:21
 Jsou tam dvě...
Datum: 28. dubna 2013 22:18
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci, jak na jawě 50/21 zesílit svítivost světel s 20w zapalkem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 Pokud máš zdravý 30W zapalování a nedojebanou eletriku + parabolu tak to svítí jako kráva...případně jde použít halogenka s fichtláckou paticí 6V/25W .... pro větší svítivost předku se dává dozadu žárovka 12V/10W a nebo 12V/5W....naopak pokud to svítí až tak dobře,že praskaj žárovky tak se dozadu dá žárovka 12V/15W .... zadní světlo je nutné mít zapojené dle schématu na 30W zapalování,tzn vlákna jednotlivých žárovek samostatně spřažené,jinak to furt praská....
Datum: 29. dubna 2013 11:06
 Vyčisti vzadu kompletně lampu i s žárovkou, vepředu vyčisti sklo, zkontroluj žárovku, kontakty a vylešti nebo nech pochromovat nebo kup novou parabolu, vyčisti zapalování, nastav co nejbližší vzdálenost cívek od rotoru(ale aby to neškrtalo) a nech si nabudit rotor .. asi max co z toho vytáhneš .. a nebo 30w zapalování, popř. ten čtyřpól.. a nebo upravit elektriku na baterii a nacpat tam Ledky, ale pokud to máš na pole tak je to jedno a pokud na silnici, nemá to homologaci nebo tak něco..
Datum: 28. dubna 2013 21:27
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Chlapi , absolutne sa nevyznam do elektriky , ale neislo by to nejako spravit ze by som dozadu napchal napr. 2W a dopredu 18W žarofku ?? Spalilo by ju to ?
Datum: 28. dubna 2013 21:12
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 A nevíš kdo by to byl schopný udělat? Moc si na to netroufám!
Datum: 28. dubna 2013 21:05
 bohuzel nijak.... udelej novy stator na 4 civky a vesekrou elektroniku k tomu, budes mit 45W a pak das i baterku a budes poradne svitit
Datum: 28. dubna 2013 20:53
Jméno: Ladič
IP: uživatel11482
 Zdar draci, nevíte kdo prodává nebo kde sehnat převodovku na pionýra 17/21? Díky za případné odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 16:36
Jméno: Jarda
IP: uživatel15421
 Je to převodovka 18/20z vyrábí to martinchoc@seznam.cz (je to na motoinzerci). odjel jsem s ní zatím jen jeden závod, ale je to paráda!
Datum: 29. dubna 2013 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 Viděl jsem,že někdo nabízel komplet,kterej měl na trojce místo kolíků kameny...máte s tím už někdo zkušenost?
Datum: 29. dubna 2013 11:08
Jméno: Ladič
IP: uživatel11482
 MARQUEE: Teď mi napsal, že vyrábí vylepšenou verzi a napíše až ji bude mít hotovou takže uvidíme
Datum: 29. dubna 2013 10:53
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13627
 Jestli je nemá skladem tak si asi počkáš, má občas trochu delší dodací lhůty
Datum: 29. dubna 2013 10:39
Jméno: Ladič
IP: uživatel11482
 Inzeráty byly už smazány tak jsem zkusil napsat Stejskymu, zkusím ještě toho Poseru44. Díky moc.
Datum: 29. dubna 2013 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel15419
 Posera44@seznam.cz myslim že má akorát hotovou letošní várku.
Datum: 28. dubna 2013 23:45
 projeď inzerce bejvala na aukru nebo na motoinzerci
Datum: 28. dubna 2013 22:30
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zdar, chci se zeptat, co způsobuje když mi na oba neutrály trochu zabírají kolečka. Když ale točím sek. kolečkem jde to plynule. Kvalty jsou OK. Není to zas tak strašné, ale trochu v převodovce škube. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 6:29
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 ne, zabirá to jen trochu ale nerozjede se to, prostě ty kolečka o sebe začnou zadrhávat.
Datum: 29. dubna 2013 6:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 mám to chápat tak že když máš neutrál a přidáš plyn tak motorka popojíždí?
Datum: 28. dubna 2013 23:43
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 ano  nedávno jsem to složil, kolečka jsou daná správně, všechna nová, výstupní kolečko má trochu vůli .....
Datum: 28. dubna 2013 21:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 máš v ní olej?
Datum: 28. dubna 2013 20:41
Jméno: HC Racing
IP: uživatel15007
 Zdravím, přináším informaci o srazu fichtlů 
12. CELOSVĚTOVÝ MOTORKÁŘSKÝ SRAZ DO 50 ccm - SRAZ FICHTLŮ!
Dne: 1.6.2013 od 9.00 hod., Místo: Všelibice u Českého Dubu.
Dopoledne spanilá jízda, odpoledne soutěže, večer kapely, občerstvení a zábava na celý den 
Pro naše nejmenší máme zajištěn dopolední program pro děti
Hlavní cena ze slosovatelného vstupného pořádná "MAŠINA"
Zahrají kapely VISACÍ ZÁMEK, OVČIE KIAHNE a VETROL !
Srdečně Vás zve H.C. Racing team
www.hcracing.cz
info tel: 608 216 952
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 20:02
 Otázka na sesu: bude tu v nabídce emulzní trubice na babettu 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 22:34
 az ji nekdo udela,, taky cekam ale zatim nic
Datum: 28. dubna 2013 22:34
Jméno: Jawak555
IP: uživatel14541
 Zdar draci, potřebuji se optat, nevíte jestli měla Jawa 555 stejné uchycení (šroubama) motoru jako Jawa 23 Mustang.. Že bych si hodil do 555 motor z Mustafa..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 19:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 ee jeden puberták tu má dobastlenou 555 s novým motorem ale mám za to že 6 šrouby byli jen první 555 a 550 jinak výfuk a kříž tam má 555 oživoval sem mu to nějak dokce se mu povedlo narasit puvodní air box pod nadrž přes kus hadice a bez vrchního víčka...pro inspiraci...jako zas až tak pracná přestavba to není den práce...
Datum: 29. dubna 2013 19:15
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 No,já měl 550 a tam opravdu byly m6. U 555 mam M8,už to někdo převrtal....je to logický..... Jinak motor z mustanga do pařeza jde....jen je to hnusný a musí se proříznout zadní plech u spojkovýho deklu + nesedí výfuk na kříž/motor asi o 0,5-1cm - nutno převařit/předělat úchyt výfuku z pařeza....dále budeš řešit filtr na karbec,protože se tam skoro nic nevejde.....dále překopat eletriku...ale jestli je to někam na pole,tak to zapojíš na dva dráty....
Datum: 29. dubna 2013 11:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 měl sem 2 555 60 62 rok a obě byli na m8
Datum: 29. dubna 2013 9:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 aha to je pro mě novinka,bohužel mám doma všechny motory s dírou pro 6...
Datum: 28. dubna 2013 23:45
 ale péro víš sám že ta m6 to neudrží a povoluje se to pořád.a snad jsem ještě neviděl motor z pařeza nepřevrtaný na m8
Datum: 28. dubna 2013 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 u 555 jsou motory připevněny šrouby M6 ale u mustanga M8 chtělo by to udělat nějaký pouzdra jinak je to prasárna
Datum: 28. dubna 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 ano motory jsou záměné po upravě elektro a spojkoveho lanka... uchyty jsou stejně
Datum: 28. dubna 2013 14:32
Jméno: Adam
IP: uživatel15417
 Ahoj, na fichtlovi se mi kejve přední vydlice ze strany na stranu. Není to tak šílený, že by guma brousila blatník, ale je to nepříjemný v zatáčkách a když brzdím přední brzdou, to v podstatě nejde. Otec řiká, že to je klasickej případ a že s tím nic neudělám. "Vždycky to fichtl dělal." rnMám se pouštět do rozebrání vydlice? Je nějakej fígl jak to odstranit. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 podívej se na odkaz je třeba u skutra odendat masku nytočit matice co jsou na konci trubek a tzv nosnou trubku umít vnitřek benzínem a např štetkou na lahve protože vidle jsou plněne vazelínou a pokut se do nich dostane prach zlikviduje silonové plastove vedení velmi rychle ..to proto ti i radím mít vždy ve 100 pro stavu prachovky u brzdy a mít je i těsně ztažene,,,,, jinak tebe řeká práce dle odkazu prachovky bych dal nové 150 korun a futra 100 a pokud se ti je pevede sesadit přesně a pečlivě máš tak na 3 sezony klid a vedení stroje je znatelně lepší http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
Datum: 28. dubna 2013 14:45
 Otec má částečně pravdu, ta vidlice je už z výroby udělaná rychle, levně a blbě. Jestli se ti to kýve kvůli špatným futrům, tak je to opravitelné výměnou a vystružením těch futer, ale pouze za předpokladu že jsou spodní trubky v dobrém stavu, tzn nejsou křivé či vyběhané ve spodní části...
Datum: 28. dubna 2013 13:29
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 13:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Šak on to ví!!! A ostatní taky. A gdo né, toš dobře mu tak! NO NÉÉ???
Datum: 28. dubna 2013 13:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 Ok děkuji moc kolečko, jseš fakt super kluk
Datum: 28. dubna 2013 13:07
 Ahoj, velkou rozetou se zatížení řetězu nezvýší, spíše naopak...vzhledem k tomu, že je to na pole, tak bych životnost řetězu moc neřešil...tenhle bude dostačující...
Datum: 28. dubna 2013 13:03
 zdar chlapi, potřebuju poradit. Předělával jsem motor s mustanga do karteru s 20-21. Až jsem to složil, tak mi nejde zprovoznit spojka ( jedná se o ty tyčinky). Na mustangu jsem měl pořadí: prvně, krátkou + kuličku+ dlouhou.¨. tohle pořadí jsem dal ted a je to "dlouhý", že nezavřu ani pravý dekl  , když dám jen samostatnou dlouhou tak je to zase málo. Nevíte v čem může byt problém? a jakto správně má byt?. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 Jseš tukan a nebo co si? Když čumí ven víc než potřebuješ,tak si ji přispůsobíš přece tak aby ti vyhovovala.... mimojiné opravdu jsi přeskládal mustanga do pionýra? Nenacpal si to náhodou do j05 - což by teda nemělo jít,ale pak by to vysvětlovalo tu tyčku na spojku
Datum: 29. dubna 2013 11:15
 tak ikdyž jsem měl šroub utáhnutý nebo povolený tak to nemělo vliv a bylo to pořád stejný...
Datum: 28. dubna 2013 14:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 mě se to stalo když se mi pomíchali tyčky z 20 a 05 pilka na kov zajistila napravu..jinak štelovací šroubek v deklu je teměř vytočeny ven že
Datum: 28. dubna 2013 14:49
 zdar draci mam takovy problem, mam ČZ 125 B jezdi vždy tak 10minut pak chcípne a už ji minimálně 3-4hodiny nenastartuju. jiskru háže pořád benzín tam jde ale motor nenaskočí nemá ani snahu už jsem vyměnil i svíčku,faju,zkoušel předstih ale pořád to samé, a už fakt nwm čím by to mohlo byt. dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2013 14:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15418
 jinak jezdíš doufám neodrušenou fajfku že .... takovou tu kratkou jestli jsi jezdil odrušenou dlouhou tak ta nemá na zettce 125 150 co dělat a tu cívku ku... nedokažu říct proč vysvětloval sem si to zpětným odporem ostatní poradí ale odrušená fajfka nedělala dobrotu.....jestli mužu poradit
Datum: 28. dubna 2013 14:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle258! Ešče to skus bez fajky! Esli to nepomože, toš potom tu cívku! Toš tak.
Datum: 28. dubna 2013 13:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14848
 dělá to fakt zapalovací cívka jak se to ohřeje vzroste odpor a poklesne kvalita jiskry a ve válci to nepálí .... pokud máš založní indučku do jawy či dokonce škodovky mužeš jí chytit paskou na předek rámu a připojit na vysokonapětovej kabel z motoru a kostru a zas na svíčku a uvidíš že to pojede ....z puvodního zapalka to dostává impulz a 2 indučka ho nasobí.... jinak bud novou cívku anebo převinout pokut stojíš o originál.....
Datum: 28. dubna 2013 10:59
 Ono to venku může házet jiskru, ale pod tlakem ne...já bych to viděl na tu cívku
Datum: 28. dubna 2013 10:42
 dobře ale to by neházalo jiskru.. kdyby přestala jít....... a ono to pořád háže... nemože to byt i třeba v guferoch?
Datum: 28. dubna 2013 10:40
 Problém docela často bývá v zapalovací cívce...
Datum: 28. dubna 2013 10:27
|



|