Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci, jak dostat z kol ložiska?? Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 22:14
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 stahovák k ničemu sežen si plynovej hořák nebo horkovzdušku a nahřej střed kola a ložisko vypadne,nemusíš ani sundávat pneu
Datum: 02. května 2013 22:14
Datum: 02. května 2013 22:06
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Nemáš návod na výrobu toho stahováku?
Datum: 02. května 2013 18:50
 stáhni stahovákem dá se udelat aji doma  pokud ho nemáš
Datum: 02. května 2013 18:32
Jméno: drak123
IP: uživatel14109
 Zdarec. Potřeboval bych poradit s karbecem na babettu. I když jsem ho několikrát čistil a seřizoval tak mám pořád problém že mám hodně bohatou směs, ta postupem času pošle svíčku do řiti  . Šroub bohatosti na to vůbec vliv nemá. Nemůže být třeba K.O jehla- Jehlu když dám do emulzní trubice, může propadnout nebo by se měla v určité poloze zaseknout? Mě jde protáhnout skrz nazkrz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 11:35
 mm k gkmmkmkmkkkfmkkd,ilkeo´´rkk,kjikgjuiogqgaqgkdnkfdklnilbknnhjhggzuhuhulh uzh bnggh bzggfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffgvuzgzugugu g ghj hzhuguáínnhbhvbgvffcdgdt bgghbhhhhnjnjjkikkikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuíuáýnýzíámuzuí íántývbtfgtggggggggggggggtuzbtžýbtýýýbázijnzuhjnnnnnnnnnnnnnnnnnnghbuznfggcxygfvbnzuuyxdcfgbnmk,,,,,qwwwwwertttzzzzzuuuuuuuuuuuuiiiiiiioooooooasdfghjklyxcvbnmasqwertuiopasdfghjklyxcvbnm,adgjklůpizewxcvn kjhbhbghgvvb
Datum: 06. května 2013 11:35
Jméno: drak 123
IP: uživatel15438
 No z nějakého důvodu nefunguje soustava na bohatost. Přitomkabec byl tolikrát dole že už to snad ani spočítat nejde. Zítra zkusím koupit tu trubici s jehlou, triskama a uvidím co to udělá.
Datum: 02. května 2013 18:23
 Zdar draku, také to vidím na závadu v trysce. Ještě zkontroluj jestli ti funguje jehlový ventil popřípadě jeho těsnění + plováky.
Datum: 02. května 2013 17:58
Jméno: ondra
IP: uživatel15439
 rn Ahoj........ pravděpodobně netěsní ventilek v plovákové komoře.... ta naše babča s tim zápasí vobden..... stačí smítko v benzínu a tu máš čerte kropáč!? Vážně rozmýšlam nad tým, použít karboc ze starýho dobrýho fichtla!?
Datum: 02. května 2013 17:40
Jméno: drak123
IP: uživatel15438
 tryska tam je ještě původní, totéž i s jehlou i emulzní trubicí. Nejspíš je ale tryska "přečištěná": Babču jsem koupil teprve nedávno. Spíš bych řekl že jak ju pořád někdo něčím pročiš'toval tak se asi zvětšila. Zkusím teda ještě koupitnovou trisku, s jehlou i trubicí. Snad to pomůže. Jiank- jo žere to jhak kráva a skoro nejede. A to jsou všude nové gufera.
Datum: 02. května 2013 17:08
 no tak to ti tam podle mě chybí hlavní tryska, bez ní to musí miít spotřebu jak tank nebo se to musí šíleně ulejvat, proto ta černá svíčka,, tušim že by tam měla bejt 63? nejsem si jistej, doufám že máš na jehle ten plíšek co ji drží na svym místě??
Datum: 02. května 2013 16:15
 Čau draci chci se zeptat jestli je lepší babeta 207 nebo babeta 134 (Stella) na tu 207 bych chtěl dát hlavu a válec z te 134 popř. mate s tim nekdo zkušenosti ? A o kolik se zvedne vykon nebo jestli je lepší dat na babety karbec z fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 mám za to že 210 má obdelníkovej sací kanal podobně jak fík nic jko kapka tam nejni..asi nějake zdokonalení výplachu????
Datum: 03. května 2013 21:58
 A ještě se chci zeptat proč má ta stella sací kanál jakoby vybroušenej na klapku ? Má to každá 210 nebo 225 ?
Datum: 02. května 2013 22:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 to je jak porovnávar fíka a 125 čz jednoznačně stela výkon stroje je dvojnásobný jak na rychlosti tak zvladá i velká kopce já sám vlastním 207 a 210 a je to obrovský skok 207 je
lenoch a do kopce nejede....jedine co pro ní hovoří je docela povedená vyzáš... jinak valec jde namontovat pod rám jen s upravama .... je vyžší a pekáží indučka a nvm jak by vyšlo koleno karburace ...
Datum: 02. května 2013 21:18
 Myslite tohle https://www.google.cz/search?q=Piaggio+Ciao&client=firefox-a&hs=IMe&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=dqaCUemYJavo4QTWxoDIBg&ved=0CD8QsAQ&biw=1280&bih=960#imgrc=XSfA3LDA6uLG2M%3A%3Bcv_xY2MbjwBuhM%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fpictures%252Fdewiki%252F80%252FPiaggio_Ciao_motorbike.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fdic.nsf%252Fdewiki%252F264687%3B2560%3B1920 ? (pardon za ten odkaz)
Datum: 02. května 2013 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel15441
 Pokud bych pořizoval znova babetu/moped tak jedině starší Piaggio Ciao bez přídavnýho variátoru... Jede to skoro jak fichtl,perfektně svítí,je to absolutně primitivní motůrek v kterym se nemá co rozbít,jede to i v absolutně desolátnim stavu a spotřeba snad 1,5litru když jí honíš. Měl jsem to,jezdil jsem na tom "kalit"...projela křoví i škarpou...uvezla i dva lidi...Benzin sem do toho lil na jaře a na podzim. Za mě nejlepší přibližovadlo. Pak mi ji nějaký zmrdi ukradli ze dvorka za bílýho dne! Tak asi tak.
Datum: 02. května 2013 19:23
 Draku za mě Stella, nemůžu si na ní stěžovat. Mám jí bez úprav na motoru a vždy mě spolehlivě odveze  Má jen jedno malinký mínus a to menší kola, takže snima pozor i na menší ďoury na silnici, je to cejtit
Datum: 02. května 2013 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel15437
 No zrovnal sem chtěl napsat,že origo sací kanál je jak malíček,takže větší karbec nemá význam.
Datum: 02. května 2013 16:47
 N takže asi tak, vymenu valcu posoudit nemuzu, fichtl karbec pomuze ale jen s upravou kanalu a sani, jiank to nema cenu.
Datum: 02. května 2013 15:32
Posl.aktualizace: 02. května 2013 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 za ty prachy asi okk jinak kolegovi pgratuluju protože ionír se zaplími světli by troubit neměl...origoš taky nejni bzhví jakej zazrak moderního strojírenstvý
Datum: 02. května 2013 21:42
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Mám ho na fichtli trochu upravený - predný kryt a úchyt sú z origo fichtlovského klaksónu  Ale musím priznať, že pri zapnutých svetlách bohvieako nebzučí.  To už ten origo klaksón mal lepší zvuk pri zapnutých svetlách
Datum: 02. května 2013 21:25
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 čus draci mam problem s čz 175/477 potřebuju koupit píst a nevím kde takže ho chi obednat .. nevyznám se ve značení výbrusů na pístu je napsaná značka AX a jeste A ve čtverečku .. číslo tam neni žádný znamená to že je to bez výbrusu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 19:51
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Jak jsou ty packy co zavíraji kanály tak jeden je prič  válec je jako novej práve
Datum: 03. května 2013 19:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 haled kde se ti to čtíplo?
Datum: 02. května 2013 21:28
 A jéje, no příště si musíš klikovku zablokovat nějak jinak  Jinak zvaž, jestli má cenu kupovat píst. Kolikrát už bejvá válec stejně vyběhanej a je lepší udělat komplet výbrus...
Datum: 02. května 2013 21:06
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Proto že jsem kokot a ulomil jsem si ho když jsem povoloval primární kolečko
Datum: 02. května 2013 19:58
 A-tolerance pístu, X-tolerance díry pro pístní čep, A v čtverečku-značka výrobce Almet. Pokud tam neni číslo tak je to pravděpodobně bez výbrusu, doporučuju přeměřit píst. Jinak proč chceš měnit samotný píst?
Datum: 02. května 2013 11:42
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 Ahoj, pročetl jsem hodně fór, ale s mým problémem jsem se nesetkal. Zrenovoval jsem J 21 od píky. Motor chytá na první šup, drží otážky, akceleruje perfektně, čistý průběh. Na jedničku a dvojku jede v pohodě, ale na trojku cuká. Nemím čím to je..  Zážkuby jsou pravidelné při rychlosti cca 45 km/h je frekvence cukání cca 1 vteřina s větší rchlostí se stupňuje. Při pomlé jízdě na trojku a nízkých otáčkách nic. Vysoké otáčky na jedničku a na dvojku jsou bez problémů. Netušíte někdo zádrhel? Dík moc, Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 15:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 Ahoj, díky za info. Řetěz jsem povolil a bez efektu. Přimární kolečko, řetěz i rozeta jsou ve výborném stavu, zabíhány současně. Další zjištění je, že při jízdě z kopce (tedy při menším záběru) i rychleji to necuká. Cuká to při velkém záběru. Myslíš, Lukáši, že by pomohla výměna automatu? Pionýr má najeto hooodně málo, asi 9000km. Díky, Ondra
Datum: 03. května 2013 15:32
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 řetěz určitě povol, nejspíš to má velký záběr na ten třetí kvalt a kolíčky moc nedrží ve výstupním kolečku, kdyby to nepomohlo tak vyměnit kolečka a pružinku v automatu
Datum: 02. května 2013 18:30
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 ...díky chlapi za odpovědi... svíčka je nová, elektrika taky. Dneska mi ještě jeden borec poradil, že by to mohl být moc utažený řetěz, který se ve vyšší rychlosti takto projeví, poštěluji a uvidím. Každopádně je to podle mne mechanickou příčinou, karbec ani elektrika nejsou na vině, protože na 1ku a 2ku je zátah bez problémů. Kdyby byly ještě nějaké návrh, sem s nimi...
Datum: 02. května 2013 16:18
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 cuká to od převodovky ?
Datum: 02. května 2013 9:35
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 jednou mi to taky dělalo,pořád jsem to ladil a nakonec jsem zjistil,že byla špatná svíčka.. a cuká to tak,jako by tam nešel benzín,nebo jako kdyby něco odcházelo v elektrice?
Datum: 02. května 2013 9:27
 Zdar lidi, jakou trysku by jste mi doporučily na babtetu 210 ku na 39,75mm válec když tryska 63 nestačí.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 23:09
Jméno: Petr
IP: uživatel15169
 65 by měla stačit
Datum: 01. května 2013 23:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... větší.
Datum: 01. května 2013 22:52
Posl.aktualizace: 02. května 2013 21:35
 k ničemu.. dalši otázky?
Datum: 02. května 2013 21:35
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Ahoj, mám takový problém s kterým si nevím rady... -> Jiskru to hází krásnou a benzín tam taky jde, ale prostě že by naskočil to ne ! motor jezdil špatně, ale jezdil pak se udělala GO a motor naskočil vždycky tak na minutu a pak byla uchlastaná svíčka a nešlo nastartovat... když se usušila tak to jelo zase tu samou dobu a takhle dokola ale teď to ani nenastartuje co s tím může být ? budu rád za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 8:33
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Udělej pořádně a přesně předstih a odtrh! Že je dělanej a že si na něj nešahal, to je jasný problém!
Datum: 02. května 2013 8:33
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Předstih je dělanej a nešahal jsem na to a ano na ventil a plíšek jsem se zaměřil zítra by to mělo všecko dojít tak to vyměním a zkusím  Trysku mám 68 a 38 mám Jawu 23mustang  Jako těsnění pod tím víčkem ?
Datum: 01. května 2013 21:41
 skus naladit předstih jestli náhodou není rozhozenej a podívej se na trysku jestly tam nemáš nějakou hodně velkou měla by tam bej 68 jestli máš pionýra neví co máš a kdyžtak se podívej do karburátoru na ventyl v plovákový komore jestli je tam dobrý těsnění protože když to netěsní tak tam fůrt chčije benzín a uchcává se motor
Datum: 01. května 2013 21:26
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 Špatnej odtrh.
Datum: 01. května 2013 21:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15051
 seřid hladinu a zaměř se na ventilek a plíšek co je ve víčku od hadičky.... aby to zaviralo když plíšekdomáčneš nahoru....teda doufám že to je 20 fichtl víš
Datum: 01. května 2013 21:24
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Čau hoši mel bych dva dotazy: 1-Když po jizde vypnu kliček tak mi neodepne relatko a ampermetr jde do minusu a ja musim odpojit baterku až ptm to odepne tak bych se chtel zeptat co stím :/
2- Jakou značku baterie by jste mi doporučili předem díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 10:49
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Toho jsem se bal moc se mi do toho montovat nechce
Datum: 02. května 2013 10:49
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jo, baterie - kyselinovou obyčejnou, lacinou. stejně bude za 3 - 4 roky fuč. yuasa, varta, je to jedno.
Datum: 02. května 2013 8:56
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jednoznačně špatně seřízené, nebo poškozené relé. vyndej to, odpájej, rozeber, přepiluj všechny poškozené kontakty, poskládej a nastav přítlaky kontaktů, vzdálenosti, seřiď spínací napětí a regulační rozsah a hurá jezdit. víc ti poradím na martin.miarka@c-box.cz
Datum: 02. května 2013 8:53
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Jde to do mínusu protože neodepne ta kotva nebo jak se to jmenuje proste to relatko neodpne zustane to viset
Datum: 01. května 2013 23:00
 kdyz jde ampermetr do minusu tak to znamená že neco vybíjí.... takže máš něco stále sepnuté i při vyplém klíčku.... zkontroluj celé zapojení
Datum: 01. května 2013 22:34
 kdyz je nova elektrika tak je to asi špatně zapojené
Datum: 01. května 2013 21:55
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Elektrika je nová ješte me napada jestli nekdo nepřebudil zapalko na minus protože na zapalku je ukostření + jinak nwm čím by to mohlo byt nebo jestli se do toho jednocivkovyho relatka už nekdo memontoval jinak fakt nwm jinak dobijí v poho bez baterky jde na volnobeh.
Datum: 01. května 2013 21:20
 tak bude asi bordel v elektrice... jak to začalo dělat? dělal jsi novou elektriku?
Datum: 01. května 2013 21:14
 Zdar draci, zase se dostáváme k oblíbeným olejům  Od výrobce mám předepsáno mazat svojí Stellu v poměru 1:50, což dodržuji. Nedávno sem koupil v prodejně motorových pil levně stáčený olej do benzinu. Otázka zní, zda se stímto olejem dodržuje stejný poměr? Za mě ano, ale každá zkušenost dobrá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 18:09
 Díkes za radu
Datum: 02. května 2013 18:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15051
 jsem radej pro 1 nadrž 1 33 kdyby to nahodou měli namixovane s převodákem jako to dělá jeden borec u mě ..prevodove oleje jsou dobře přístupne ve výrobních zavodech a ono to ti kur..laká.... postupem času bych to postupně snižoval....pokut je naopak olej po zasluze m,oderní a čistí motor tak vyčisti lau ono to čistí takovým stilem že se mi ho nejednou povedlo zacpat že to netáhlo .......
Datum: 01. května 2013 21:19
Jméno: jawa
IP: uživatel6480
 zdar draci, rozdělal jsem celej motor, chci udělat go motoru! a zjistil jsem že mám kartely pórovatý (malinké prasklinky) myslíte, že to je velkej problém? nebo by to nemělo ničemu vadit:
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 21:15
 nejsou to popraskane kartry ale jsou to otisky prasklin z formy do které ty slévaly.... je to na všech motorech... vubec neřeš.
Datum: 01. května 2013 21:15
Jméno: pato
IP: uživatel15434
 ako spoznam spárované kartre je to nejako označene
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 22:54
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 motory z pionýra mají na spodní straně čísla
Datum: 01. května 2013 22:54
 no záleží na čem  ... nevim jak u pio ale na velkých motorkách je na každém bloku vyrazené číslo a to musi byl u obou půlek stejné
Datum: 01. května 2013 21:16
Jméno: pata
IP: uživatel14082
 Zdar draci čím to je že když vyměním svíčku tak po cca 20 km je úplně černá a nejede to /jawa 50/21/
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 19:49
 Já myslim, že je to tim, že už ses na to ptal předevčírem a že už jsme ti odpovídali...
Datum: 01. května 2013 19:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 moc bohata směs podle mě jehlu na 2 zařez shora
Datum: 01. května 2013 19:46
Jméno: Jan
IP: uživatel6480
 Zdar draci chci se zeptat, jestli nevím, proč mi mustang netáhne úbec na trojku! Motor po go! najeto asi 600km! na jedničku a dvojku super! ale jak vytočím dvojku dám tam trojku, tak už se mu nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 20:29
 Na 99% máš přehozený kolečka v převodovce, pokud budeš chtít závadu odstranit, tak musíš opět rozhodit motor
Datum: 02. května 2013 20:29
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kurva jak to na 1 a 2 může jet super a na 3 ne???tak to asi jede nahovno celkově
Datum: 01. května 2013 21:10
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Ne prohodil jsi náhodou v motoru kolečka kámošovy se to taky stalo a musel to znova rozdělat.
Datum: 01. května 2013 19:20
Jméno: martin
IP: uživatel15432
 zdravim Vas chci se zeptat mam mustanga chyta krasne na prvni drc kdyz je studenej jede dobre, ale jakmile se
zahreje tk kdycky pri rozjezdu nebo podrazeni nebo tk ma diru v plynu proste se pridusi a az.pk se roztoci na
rozjezdech to je docela peklo. karbec origo serizen vycisten benzin doteka jehla 2. zarez, svicka n15c nova,
zapalovani sem nesteloval na co kouknout? diky moc za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 19:18
 Propálení hrozí v chudé směsi, při bohaté je to v klidu, ale přesto zkusím povyměnovat svíčky abych měl jistotu ..
Datum: 01. května 2013 19:18
Jméno: martin
IP: uživatel14808
 tu n15YC bys neměl mít to Y značí vysunutý jiskřiště a může propálit píst myslim. to mě volnoběh jde v pohodě jen prostě je tam ta díra no:-/
Datum: 01. května 2013 19:10
 Mám skoro ten samej problém, za studena to startuje a jede dobře, ale za tepla chytne tak napotřetí/napočtvrté, volnoběh spíš chcípá, když se přidá plyn tak sekunda nic a pak až.. jehla 2 zářez, hladina seřízena, karbec vyčištěn, svíce N15YC pár tejdnů stará .. asi to bude ta bohatá směs protože to kouří a navíc se valí trocha nespálenýho benzínu ze spoje koleno/výfuk .. jestli to bude gufero pod primárkem tak se picnu, před týdnem jsem měnil lamely tak jsem to mohl vzít i s tím .. :/
Datum: 01. května 2013 19:02
Jméno: martin
IP: uživatel14808
 tak já posunu tu jehlu na 1. zářez, ale tj divný kdž hladina je seřízená dobře dělá to jen za teplýho motoru. ale zkusim tu jehlu a uvidime
Datum: 01. května 2013 18:51
 Svíčku tam nech, osobně bych to viděl na bohatou směs...
Datum: 01. května 2013 18:42
Jméno: martin
IP: uživatel14808
 mě napadlo zkusit studenejší n14 ještě mam doma nakou tk zkusim.
Datum: 01. května 2013 17:50
 ahoj možná nekdo neco bude namítat ale ze svíčkama brisk sem mel vzdy problémi kup boshku nebo denso a už to dělat nebude a este skus jehlu na 1 zářez.
Datum: 01. května 2013 17:39
 zdravim, po složení motoru ( výměna ložisek a gufer), tak první jízda dopadla tak, že po cca 10min jízde jsem přijel dom a koukal jsem, z motoru se prachsprotě kouřilo. V místě uložení kliky. V toimhle míste horký , válec až vřelý :-/ čím to muže byt způsobené? žebych natloukl moc gufera na ložiska a nějak by se to přidíralo?. Má někdo podobné zkušenosti? kvalty 1-2 jdou jakš takš roztáhnout pěkně 3 už do otáček nedostanu ( může to být odtrhem neno předstihem). Ale zaráží, mě to přehřívání. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 13:48
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 pokud ty ložiska přidřel, tak nevím jestli se to rozchodí
Datum: 02. května 2013 13:48
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Ložiska jsou mazané směsí tak přilej do benzínu trochu oleje navíc.
Datum: 02. května 2013 8:18
 nebo že by se přidíraly ložiska?... ty jsou mazané od kliky ne?
Datum: 01. května 2013 21:00
 anoi jsou zároven s blokem.... zkusim zítra po chvilách jezdit, snad se to rozchodí... předstih zkontrolu
Datum: 01. května 2013 20:13
 skontroluj předstih, velkej způsobuje přehřívání a jinak to že točí stuha je poměrně normální (pokud teda nemáš moc zaražený ty gufera,jsou zároveň s blokem? )
Datum: 01. května 2013 18:48
 nene píst je dán dobře, kroužky jsou celé  výfuk čištěn. Klika se točí docela ztuha. ano, jsou tam ložiska C3
Datum: 01. května 2013 17:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15051
 no co vytoč svíčku a skus jakou silou se ti pohybuje klika ložiska na ní jsou c 3 že
Datum: 01. května 2013 17:30
Jméno: lukas
IP: uživatel15433
 nemůžeš ho tolik točit, nemáš otočený píst nebo prdlý kroužek, popř. máš párové kartery ?? kolik mažeš ?? ucpaný výfuk .....
Datum: 01. května 2013 17:29
Jméno: karel258
IP: uživatel12913
 ahoj draci nejedná se o jawku ale snad to nevadí máme problém s derbinou 50 . drží volnoběh ale na vyšší otáčky než je samotný volnoběh ji nedostaneme začne vynechávat a jakoby se dusit nekdy po přidání plynu i zdechne . je to jakoby to bylo hodně uchlastnané nebo zase málo benzínu . zkoušeli jsme sitič a bez, filtr a bez a nic aji bez výfuku , karburátor vyčištený klapky ok prostě všechno se zdá dobré ale nevíme jak to spravit poradte prosím .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 20:10
Jméno: karel258
IP: uživatel12913
 tam bylo to fakt tím zapalováním  vyměněno . zkoušeli jsme místo 14mm DO 19mm DO a byla to pěkná pila
Datum: 01. května 2013 20:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 za mě zapalko ...problém v polovodičích mám sice jen skušenosti s ETZ na komunistických strojích ale pokut to má regulaci předstihu je problem tam....
Datum: 01. května 2013 13:44
Jméno: Jan
IP: uživatel6480
Posl.aktualizace: 06. května 2013 20:38
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Dá se normálně koupit na netu / tyristorové zapalování/
Radši ale dej VAPE , ale je dražší
Datum: 06. května 2013 20:38
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Zdar draci neni tu nějakej motorkář co by se snáma projel.Jezdíme polňačky. Jsme od řípu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 10:52
|



|