slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  315  316  317  318  319  320  321  322  323  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdar draci, jak dostat z kol ložiska?? Díky za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
stahovák k ničemu sežen si plynovej hořák nebo horkovzdušku a nahřej střed kola a ložisko vypadne,nemusíš ani sundávat pneu
 
 
Datum: 02. května 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady máš odkaz jak to zhruba vypada skus si najit naky vebowky ja to della podle sebe co bylo doma svarecka kus zeleza a máš :-) http://www.grent.cz/files/images/320/sbe_4521_wo_c.jpg
 
 
Datum: 02. května 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Nemáš návod na výrobu toho stahováku?
 
 
Datum: 02. května 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáhni stahovákem dá se udelat aji doma :-) pokud ho nemáš
 
 
Datum: 02. května 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: drak123      IP: uživatel14109    
Zdarec. Potřeboval bych poradit s karbecem na babettu. I když jsem ho několikrát čistil a seřizoval tak mám pořád problém že mám hodně bohatou směs, ta postupem času pošle svíčku do řiti :-D. Šroub bohatosti na to vůbec vliv nemá. Nemůže být třeba K.O jehla- Jehlu když dám do emulzní trubice, může propadnout nebo by se měla v určité poloze zaseknout? Mě jde protáhnout skrz nazkrz. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: hbgbmkh      E-mail:      IP: uživatel15470    
mm k gkmmkmkmkkkfmkkd,ilkeo´´rkk,kjikgjuiogqgaqgkdnkfdklnilbknnhjhggzuhuhulh uzh bnggh bzggfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffgvuzgzugugu g ghj hzhuguáínnhbhvbgvffcdgdt bgghbhhhhnjnjjkikkikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuíuáýnýzíámuzuí íántývbtfgtggggggggggggggtuzbtžýbtýýýbázijnzuhjnnnnnnnnnnnnnnnnnnghbuznfggcxygfvbnzuuyxdcfgbnmk,,,,,qwwwwwertttzzzzzuuuuuuuuuuuuiiiiiiioooooooasdfghjklyxcvbnmasqwertuiopasdfghjklyxcvbnm,adgjklůpizewxcvn kjhbhbghgvvb
 
 
Datum: 06. května 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: drak 123      IP: uživatel15438    
No z nějakého důvodu nefunguje soustava na bohatost. Přitomkabec byl tolikrát dole že už to snad ani spočítat nejde. Zítra zkusím koupit tu trubici s jehlou, triskama a uvidím co to udělá.
 
 
Datum: 02. května 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draku, také to vidím na závadu v trysce. Ještě zkontroluj jestli ti funguje jehlový ventil popřípadě jeho těsnění + plováky.
 
 
Datum: 02. května 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel15439    
rn Ahoj........ pravděpodobně netěsní ventilek v plovákové komoře.... ta naše babča s tim zápasí vobden..... stačí smítko v benzínu a tu máš čerte kropáč!? Vážně rozmýšlam nad tým, použít karboc ze starýho dobrýho fichtla!?
 
 
Datum: 02. května 2013 17:40
 
 
 
 
Jméno: drak123      IP: uživatel15438    
tryska tam je ještě původní, totéž i s jehlou i emulzní trubicí. Nejspíš je ale tryska "přečištěná": Babču jsem koupil teprve nedávno. Spíš bych řekl že jak ju pořád někdo něčím pročiš'toval tak se asi zvětšila. Zkusím teda ještě koupitnovou trisku, s jehlou i trubicí. Snad to pomůže. Jiank- jo žere to jhak kráva a skoro nejede. A to jsou všude nové gufera.
 
 
Datum: 02. května 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to ti tam podle mě chybí hlavní tryska, bez ní to musí miít spotřebu jak tank nebo se to musí šíleně ulejvat, proto ta černá svíčka,, tušim že by tam měla bejt 63? nejsem si jistej, doufám že máš na jehle ten plíšek co ji drží na svym místě??
 
 
Datum: 02. května 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci se zeptat jestli je lepší babeta 207 nebo babeta 134 (Stella) na tu 207 bych chtěl dát hlavu a válec z te 134 popř. mate s tim nekdo zkušenosti ? A o kolik se zvedne vykon nebo jestli je lepší dat na babety karbec z fichtla ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
mám za to že 210 má obdelníkovej sací kanal podobně jak fík nic jko kapka tam nejni..asi nějake zdokonalení výplachu????
 
 
Datum: 03. května 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě se chci zeptat proč má ta stella sací kanál jakoby vybroušenej na klapku ? Má to každá 210 nebo 225 ?
 
 
Datum: 02. května 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
to je jak porovnávar fíka a 125 čz jednoznačně stela výkon stroje je dvojnásobný jak na rychlosti tak zvladá i velká kopce já sám vlastním 207 a 210 a je to obrovský skok 207 je lenoch a do kopce nejede....jedine co pro ní hovoří je docela povedená vyzáš... jinak valec jde namontovat pod rám jen s upravama .... je vyžší a pekáží indučka a nvm jak by vyšlo koleno karburace ...
 
 
Datum: 02. května 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslite tohle https://www.google.cz/search?q=Piaggio+Ciao&client=firefox-a&hs=IMe&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=dqaCUemYJavo4QTWxoDIBg&ved=0CD8QsAQ&biw=1280&bih=960#imgrc=XSfA3LDA6uLG2M%3A%3Bcv_xY2MbjwBuhM%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fpictures%252Fdewiki%252F80%252FPiaggio_Ciao_motorbike.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fde.academic.ru%252Fdic.nsf%252Fdewiki%252F264687%3B2560%3B1920 ? (pardon za ten odkaz) :-D
 
 
Datum: 02. května 2013 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15441    
Pokud bych pořizoval znova babetu/moped tak jedině starší Piaggio Ciao bez přídavnýho variátoru... Jede to skoro jak fichtl,perfektně svítí,je to absolutně primitivní motůrek v kterym se nemá co rozbít,jede to i v absolutně desolátnim stavu a spotřeba snad 1,5litru když jí honíš. Měl jsem to,jezdil jsem na tom "kalit"...projela křoví i škarpou...uvezla i dva lidi...Benzin sem do toho lil na jaře a na podzim. Za mě nejlepší přibližovadlo. Pak mi ji nějaký zmrdi ukradli ze dvorka za bílýho dne! Tak asi tak.
 
 
Datum: 02. května 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku za mě Stella, nemůžu si na ní stěžovat. Mám jí bez úprav na motoru a vždy mě spolehlivě odveze :-) Má jen jedno malinký mínus a to menší kola, takže snima pozor i na menší ďoury na silnici, je to cejtit :-D
 
 
Datum: 02. května 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15437    
No zrovnal sem chtěl napsat,že origo sací kanál je jak malíček,takže větší karbec nemá význam.
 
 
Datum: 02. května 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N takže asi tak, vymenu valcu posoudit nemuzu, fichtl karbec pomuze ale jen s upravou kanalu a sani, jiank to nema cenu.
 
 
Datum: 02. května 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci jaké máte skušenosti s http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v2.html týmto klaksonem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
za ty prachy asi okk jinak kolegovi pgratuluju protože ionír se zaplími světli by troubit neměl...origoš taky nejni bzhví jakej zazrak moderního strojírenstvý
 
 
Datum: 02. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Mám ho na fichtli trochu upravený - predný kryt a úchyt sú z origo fichtlovského klaksónu :-D Ale musím priznať, že pri zapnutých svetlách bohvieako nebzučí. :-( To už ten origo klaksón mal lepší zvuk pri zapnutých svetlách :-D
 
 
Datum: 02. května 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel14336    
čus draci mam problem s čz 175/477 potřebuju koupit píst a nevím kde takže ho chi obednat .. nevyznám se ve značení výbrusů na pístu je napsaná značka AX a jeste A ve čtverečku .. číslo tam neni žádný znamená to že je to bez výbrusu ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel14336    
Jak jsou ty packy co zavíraji kanály tak jeden je prič :-) válec je jako novej práve :-)
 
 
Datum: 03. května 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
haled kde se ti to čtíplo?
 
 
Datum: 02. května 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jéje, no příště si musíš klikovku zablokovat nějak jinak :-D Jinak zvaž, jestli má cenu kupovat píst. Kolikrát už bejvá válec stejně vyběhanej a je lepší udělat komplet výbrus...
 
 
Datum: 02. května 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: vasek      IP: uživatel14336    
Proto že jsem kokot a ulomil jsem si ho když jsem povoloval primární kolečko :-)
 
 
Datum: 02. května 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A-tolerance pístu, X-tolerance díry pro pístní čep, A v čtverečku-značka výrobce Almet. Pokud tam neni číslo tak je to pravděpodobně bez výbrusu, doporučuju přeměřit píst. Jinak proč chceš měnit samotný píst?
 
 
Datum: 02. května 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15436    
Ahoj, pročetl jsem hodně fór, ale s mým problémem jsem se nesetkal. Zrenovoval jsem J 21 od píky. Motor chytá na první šup, drží otážky, akceleruje perfektně, čistý průběh. Na jedničku a dvojku jede v pohodě, ale na trojku cuká. Nemím čím to je.. :-( Zážkuby jsou pravidelné při rychlosti cca 45 km/h je frekvence cukání cca 1 vteřina s větší rchlostí se stupňuje. Při pomlé jízdě na trojku a nízkých otáčkách nic. Vysoké otáčky na jedničku a na dvojku jsou bez problémů. Netušíte někdo zádrhel? Dík moc, Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15436    
Ahoj, díky za info. Řetěz jsem povolil a bez efektu. Přimární kolečko, řetěz i rozeta jsou ve výborném stavu, zabíhány současně. Další zjištění je, že při jízdě z kopce (tedy při menším záběru) i rychleji to necuká. Cuká to při velkém záběru. Myslíš, Lukáši, že by pomohla výměna automatu? Pionýr má najeto hooodně málo, asi 9000km. Díky, Ondra
 
 
Datum: 03. května 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
řetěz určitě povol, nejspíš to má velký záběr na ten třetí kvalt a kolíčky moc nedrží ve výstupním kolečku, kdyby to nepomohlo tak vyměnit kolečka a pružinku v automatu
 
 
Datum: 02. května 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15436    
...díky chlapi za odpovědi... svíčka je nová, elektrika taky. Dneska mi ještě jeden borec poradil, že by to mohl být moc utažený řetěz, který se ve vyšší rychlosti takto projeví, poštěluji a uvidím. Každopádně je to podle mne mechanickou příčinou, karbec ani elektrika nejsou na vině, protože na 1ku a 2ku je zátah bez problémů. Kdyby byly ještě nějaké návrh, sem s nimi... :-)
 
 
Datum: 02. května 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
cuká to od převodovky ?
 
 
Datum: 02. května 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14157    
jednou mi to taky dělalo,pořád jsem to ladil a nakonec jsem zjistil,že byla špatná svíčka.. a cuká to tak,jako by tam nešel benzín,nebo jako kdyby něco odcházelo v elektrice?
 
 
Datum: 02. května 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: kojot92000 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi, jakou trysku by jste mi doporučily na babtetu 210 ku na 39,75mm válec když tryska 63 nestačí..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15169    
65 by měla stačit
 
 
Datum: 01. května 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
... větší.
 
 
Datum: 01. května 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: trek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus, potřeboval bych poradit s tímto filtrem.. dám ho na obyčejný karburátor fichla ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_38_zakryty_rms22222.html dík za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k ničemu.. dalši otázky? :-)
 
 
Datum: 02. května 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Ahoj, mám takový problém s kterým si nevím rady... -> Jiskru to hází krásnou a benzín tam taky jde, ale prostě že by naskočil to ne ! motor jezdil špatně, ale jezdil pak se udělala GO a motor naskočil vždycky tak na minutu a pak byla uchlastaná svíčka a nešlo nastartovat... když se usušila tak to jelo zase tu samou dobu a takhle dokola ale teď to ani nenastartuje co s tím může být ? budu rád za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Udělej pořádně a přesně předstih a odtrh! Že je dělanej a že si na něj nešahal, to je jasný problém!
 
 
Datum: 02. května 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Předstih je dělanej a nešahal jsem na to a ano na ventil a plíšek jsem se zaměřil zítra by to mělo všecko dojít tak to vyměním a zkusím :-) Trysku mám 68 a 38 mám Jawu 23mustang :-) Jako těsnění pod tím víčkem ?
 
 
Datum: 01. května 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: zonikas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus naladit předstih jestli náhodou není rozhozenej a podívej se na trysku jestly tam nemáš nějakou hodně velkou měla by tam bej 68 jestli máš pionýra neví co máš a kdyžtak se podívej do karburátoru na ventyl v plovákový komore jestli je tam dobrý těsnění protože když to netěsní tak tam fůrt chčije benzín a uchcává se motor
 
 
Datum: 01. května 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14157    
Špatnej odtrh.
 
 
Datum: 01. května 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15051    
seřid hladinu a zaměř se na ventilek a plíšek co je ve víčku od hadičky.... aby to zaviralo když plíšekdomáčneš nahoru....teda doufám že to je 20 fichtl víš
 
 
Datum: 01. května 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Čau hoši mel bych dva dotazy: 1-Když po jizde vypnu kliček tak mi neodepne relatko a ampermetr jde do minusu a ja musim odpojit baterku až ptm to odepne tak bych se chtel zeptat co stím :/ 2- Jakou značku baterie by jste mi doporučili předem díky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Toho jsem se bal moc se mi do toho montovat nechce
 
 
Datum: 02. května 2013 10:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jo, baterie - kyselinovou obyčejnou, lacinou. stejně bude za 3 - 4 roky fuč. yuasa, varta, je to jedno.
 
 
Datum: 02. května 2013 8:56
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jednoznačně špatně seřízené, nebo poškozené relé. vyndej to, odpájej, rozeber, přepiluj všechny poškozené kontakty, poskládej a nastav přítlaky kontaktů, vzdálenosti, seřiď spínací napětí a regulační rozsah a hurá jezdit. víc ti poradím na martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 02. května 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Jde to do mínusu protože neodepne ta kotva nebo jak se to jmenuje proste to relatko neodpne zustane to viset
 
 
Datum: 01. května 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz jde ampermetr do minusu tak to znamená že neco vybíjí.... takže máš něco stále sepnuté i při vyplém klíčku.... zkontroluj celé zapojení
 
 
Datum: 01. května 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz je nova elektrika tak je to asi špatně zapojené
 
 
Datum: 01. května 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Elektrika je nová ješte me napada jestli nekdo nepřebudil zapalko na minus protože na zapalku je ukostření + jinak nwm čím by to mohlo byt nebo jestli se do toho jednocivkovyho relatka už nekdo memontoval jinak fakt nwm jinak dobijí v poho bez baterky jde na volnobeh.
 
 
Datum: 01. května 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bude asi bordel v elektrice... jak to začalo dělat? dělal jsi novou elektriku?
 
 
Datum: 01. května 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, zase se dostáváme k oblíbeným olejům :-) Od výrobce mám předepsáno mazat svojí Stellu v poměru 1:50, což dodržuji. Nedávno sem koupil v prodejně motorových pil levně stáčený olej do benzinu. Otázka zní, zda se stímto olejem dodržuje stejný poměr? Za mě ano, ale každá zkušenost dobrá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díkes za radu
 
 
Datum: 02. května 2013 18:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15051    
jsem radej pro 1 nadrž 1 33 kdyby to nahodou měli namixovane s převodákem jako to dělá jeden borec u mě ..prevodove oleje jsou dobře přístupne ve výrobních zavodech a ono to ti kur..laká.... postupem času bych to postupně snižoval....pokut je naopak olej po zasluze m,oderní a čistí motor tak vyčisti lau ono to čistí takovým stilem že se mi ho nejednou povedlo zacpat že to netáhlo .......
 
 
Datum: 01. května 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6480    
zdar draci, rozdělal jsem celej motor, chci udělat go motoru! a zjistil jsem že mám kartely pórovatý (malinké prasklinky) myslíte, že to je velkej problém? nebo by to nemělo ničemu vadit: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou to popraskane kartry ale jsou to otisky prasklin z formy do které ty slévaly.... je to na všech motorech... vubec neřeš.
 
 
Datum: 01. května 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel15434    
ako spoznam spárované kartre je to nejako označene odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
motory z pionýra mají na spodní straně čísla
 
 
Datum: 01. května 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no záleží na čem :-D ... nevim jak u pio ale na velkých motorkách je na každém bloku vyrazené číslo a to musi byl u obou půlek stejné
 
 
Datum: 01. května 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel14082    
Zdar draci čím to je že když vyměním svíčku tak po cca 20 km je úplně černá a nejede to /jawa 50/21/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já myslim, že je to tim, že už ses na to ptal předevčírem a že už jsme ti odpovídali...
 
 
Datum: 01. května 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
moc bohata směs podle mě jehlu na 2 zařez shora
 
 
Datum: 01. května 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel6480    
Zdar draci chci se zeptat, jestli nevím, proč mi mustang netáhne úbec na trojku! Motor po go! najeto asi 600km! na jedničku a dvojku super! ale jak vytočím dvojku dám tam trojku, tak už se mu nechce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 99% máš přehozený kolečka v převodovce, pokud budeš chtít závadu odstranit, tak musíš opět rozhodit motor
 
 
Datum: 02. května 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
kurva jak to na 1 a 2 může jet super a na 3 ne???tak to asi jede nahovno celkově
 
 
Datum: 01. května 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Ne prohodil jsi náhodou v motoru kolečka kámošovy se to taky stalo a musel to znova rozdělat.
 
 
Datum: 01. května 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15432    
zdravim Vas chci se zeptat mam mustanga chyta krasne na prvni drc kdyz je studenej jede dobre, ale jakmile se zahreje tk kdycky pri rozjezdu nebo podrazeni nebo tk ma diru v plynu proste se pridusi a az.pk se roztoci na rozjezdech to je docela peklo. karbec origo serizen vycisten benzin doteka jehla 2. zarez, svicka n15c nova, zapalovani sem nesteloval na co kouknout? diky moc za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Propálení hrozí v chudé směsi, při bohaté je to v klidu, ale přesto zkusím povyměnovat svíčky abych měl jistotu ..
 
 
Datum: 01. května 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14808    
tu n15YC bys neměl mít to Y značí vysunutý jiskřiště a může propálit píst myslim. to mě volnoběh jde v pohodě jen prostě je tam ta díra no:-/
 
 
Datum: 01. května 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám skoro ten samej problém, za studena to startuje a jede dobře, ale za tepla chytne tak napotřetí/napočtvrté, volnoběh spíš chcípá, když se přidá plyn tak sekunda nic a pak až.. jehla 2 zářez, hladina seřízena, karbec vyčištěn, svíce N15YC pár tejdnů stará .. asi to bude ta bohatá směs protože to kouří a navíc se valí trocha nespálenýho benzínu ze spoje koleno/výfuk .. jestli to bude gufero pod primárkem tak se picnu, před týdnem jsem měnil lamely tak jsem to mohl vzít i s tím .. :/
 
 
Datum: 01. května 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14808    
tak já posunu tu jehlu na 1. zářez, ale tj divný kdž hladina je seřízená dobře dělá to jen za teplýho motoru. ale zkusim tu jehlu a uvidime:-)
 
 
Datum: 01. května 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčku tam nech, osobně bych to viděl na bohatou směs...
 
 
Datum: 01. května 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14808    
mě napadlo zkusit studenejší n14 ještě mam doma nakou tk zkusim.
 
 
Datum: 01. května 2013 17:50
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj možná nekdo neco bude namítat ale ze svíčkama brisk sem mel vzdy problémi kup boshku nebo denso a už to dělat nebude a este skus jehlu na 1 zářez.
 
 
Datum: 01. května 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim, po složení motoru ( výměna ložisek a gufer), tak první jízda dopadla tak, že po cca 10min jízde jsem přijel dom a koukal jsem, z motoru se prachsprotě kouřilo. V místě uložení kliky. V toimhle míste horký , válec až vřelý :-/ čím to muže byt způsobené? žebych natloukl moc gufera na ložiska a nějak by se to přidíralo?. Má někdo podobné zkušenosti? kvalty 1-2 jdou jakš takš roztáhnout pěkně 3 už do otáček nedostanu ( může to být odtrhem neno předstihem). Ale zaráží, mě to přehřívání. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
pokud ty ložiska přidřel, tak nevím jestli se to rozchodí
 
 
Datum: 02. května 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Ložiska jsou mazané směsí tak přilej do benzínu trochu oleje navíc. ;-)
 
 
Datum: 02. května 2013 8:18
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo že by se přidíraly ložiska?... ty jsou mazané od kliky ne?
 
 
Datum: 01. května 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
anoi jsou zároven s blokem.... zkusim zítra po chvilách jezdit, snad se to rozchodí... předstih zkontrolu :-)
 
 
Datum: 01. května 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skontroluj předstih, velkej způsobuje přehřívání a jinak to že točí stuha je poměrně normální (pokud teda nemáš moc zaražený ty gufera,jsou zároveň s blokem? )
 
 
Datum: 01. května 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene píst je dán dobře, kroužky jsou celé :-) výfuk čištěn. Klika se točí docela ztuha. ano, jsou tam ložiska C3
 
 
Datum: 01. května 2013 17:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15051    
no co vytoč svíčku a skus jakou silou se ti pohybuje klika ložiska na ní jsou c 3 že
 
 
Datum: 01. května 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15433    
nemůžeš ho tolik točit, nemáš otočený píst nebo prdlý kroužek, popř. máš párové kartery ?? kolik mažeš ?? ucpaný výfuk .....
 
 
Datum: 01. května 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: karel258      IP: uživatel12913    
ahoj draci nejedná se o jawku ale snad to nevadí máme problém s derbinou 50 . drží volnoběh ale na vyšší otáčky než je samotný volnoběh ji nedostaneme začne vynechávat a jakoby se dusit nekdy po přidání plynu i zdechne . je to jakoby to bylo hodně uchlastnané nebo zase málo benzínu . zkoušeli jsme sitič a bez, filtr a bez a nic aji bez výfuku , karburátor vyčištený klapky ok prostě všechno se zdá dobré ale nevíme jak to spravit poradte prosím . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: karel258      IP: uživatel12913    
tam bylo to fakt tím zapalováním :-) vyměněno . zkoušeli jsme místo 14mm DO 19mm DO a byla to pěkná pila
 
 
Datum: 01. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
za mě zapalko ...problém v polovodičích mám sice jen skušenosti s ETZ na komunistických strojích ale pokut to má regulaci předstihu je problem tam....
 
 
Datum: 01. května 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel6480    
Zdar draci, chci se zeptat, jestli by byl někdo schopen vyrobi toto zapalování? http://www.youtube.com/watch?v=g2RP-3vvJD0 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Dá se normálně koupit na netu / tyristorové zapalování/ Radši ale dej VAPE , ale je dražší :-D
 
 
Datum: 06. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
Zdar draci neni tu nějakej motorkář co by se snáma projel.Jezdíme polňačky. Jsme od řípu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2013 10:52
 
<  315  316  317  318  319  320  321  322  323  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 19:59:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu