slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  309  310  311  312  313  314  315  316  317  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kozelnik      IP: uživatel1859    
Zdarec draci, mám velkej průser. Jde o to, že jsem koupil mustoše a udělal si motor a když jsem dotáhnul svorníky na válci, tak praskly. Proč praskly? protože ten předešlej tajtrdlik je ukroutil, a pak zavařil, jenže to bylo jen ovařený, a vlbec neprovařený do jádra. Výsledkem, je že mám svorníky ukroucený uplně zárověň s dosedací plochou válce a potřebuju je dostat ven. Napadlo mě vyvrtat do nich díru a udělat malej závit a pak zkusit vyročit. Máte někdo s timhle problémem zkušenosti? Jak byste situaci vyřešili? Díky za odpovědi a fikum zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně, pamatuju si na tebe, ozvu se do mailu. :-)
 
 
Datum: 12. května 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Kozelnik      IP: uživatel1859    
Kolečko, napiš mi prosím na stepkaM@seznam.cz Nemáš doma svorník s dolním závitem M8? Než ho začnu vyrábět, raděj se poptám. Odkoupil bych ho od tebe, kdyby se ti doma nějakej válel. Pamatuješ si na mě ze školní pc učebny z FS - Kozel?
 
 
Datum: 12. května 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: Kozelnik      IP: uživatel1859    
nakonec jsem to vyvařil a šlo to krásně ven, díky za rady
 
 
Datum: 12. května 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15496    
namožene svorníky nemontovat zrovna tak spoškozenými zavity .....co ted s tím bud něco navařít pokut jam nejsou utopene ... pokut utopene jsou je několik spusobu ale všechny jsou dost na grif ..šroubkem do šroubu si nepomužeš potřebuješ opačná stoupaní jinak to dotahuješ...existují vytahováky zalomených šroubu do zalomeneho těla se ale musí vyvrtat díra chce to ostrý vrták a šikovně trefit dulek.... krajní možnost je urpřostřed vyvrtat díru 4,8 ale ti zavity dostanou asi co proto ....
 
 
Datum: 12. května 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U mě pomohlo ke zbytkutoho šteftu bodnout matici a za ní to vytočit... taky byl zároveň s hliníkem.
 
 
Datum: 12. května 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyleptat kyselinou. Když to dovalíš ke mě do Rakovníka, případně do Prahy tak ti to vyleptam - bez poškození karteru.
 
 
Datum: 12. května 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: kohual      IP: uživatel15492    
Neví někdo jak vylepšit babetu 210 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě tu nějaké "omezené" možnosti jsou.. z babetty neuděláš žádný ostrý stroj, co jede 150, proto píšu omezené... Co se týče motoru, můžeš snížit hlavu, trochu zvýšit objem válce vybroušením na větší výbrus, upravit, popřípadě přidat kanálky, tím pádem musíš dát větší karbec+laďák.. je to dost o penězích, pokud chceš jít víc... podle mě by stačilo upravit kanálky, dat tam karbec z pincka, jinačí výfuk a seš od sériovky uplně někde jinde.
 
 
Datum: 12. května 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15496    
vyměnit jí za jawu 350.... ono se s tim nic moc dělat nedá pokut to do každeho kopce vyjede svítí to a dokonce brzdí je to uspěch ....až teprve když z nějakou těchto věcí neplní začínají starosti .... ale je pravda že tuningových zaležitostí na 210 je na trhu dostatek velká rozeta na zadek kolečka na vystup z motoru ... lechké čelisti s unašečem co zařadí dřív 2 a rychlejc se rozjedeš ...dokonce sem viděl i drapaky 2 a čvrt palce... sesa tu má píst na převrtaní na 58 kubíkum....ale všechno to je hrozně drahý a každej puberták na simsonu tě stejně natře
 
 
Datum: 12. května 2013 3:33
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkrátit výfukové koleno asi o 7 cm, z výroby je zbytečně dlouhé, omezovaly tim výkon, zvýšíš otrochu rychlost a otáčky
 
 
Datum: 11. května 2013 22:59
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mam dotaz nasel jsem novy kartery newím jestli byli pouzite al nenesou zadny známky jedna se nejspis motor z jawa 21-23 nemá motor ani cislo sou to jako kartery pasuji ksobe pekne ani jeden nema cislo utrel sem mokrou hadrou a hlinik se leskl jsou proste nove ma to nakou cenu diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle toho čísla odhaduju rok 70-71
 
 
Datum: 12. května 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Jestli jsi je ještě neprodal ozvi se na Mirascotka@seznam.cz na ceně se domluvíme.
 
 
Datum: 12. května 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby mel one nekdo zajem vymenim za papíry na jawu 20-21 :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo kubocz delal jsem taam chvilu lakoval svetla :-) na scanie a many :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo oukej miseline4 poslu foto chvilec strpení strejcek to fotí :-D
 
 
Datum: 11. května 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jj tak to od sebe nejsme moc daleko ja sem z jeseniku.a zrovna ve středu jedu se školou do mohelnice na exkurzi do nějake firmy HELA se jmenuje :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
miselin4@seznam.cz když tak pošli aj cenu kterou bys sis představoval .dík
 
 
Datum: 11. května 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohelnice okres šumperk :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
čus odkud seš jentak pro zajimavost ?
 
 
Datum: 11. května 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ej jo prodal bych je nemelo by to sem patrit ale kdyz das email poslu ti tedka naky fotky bych vyfotil a domluvily bysme se jestli teda chces dej sem email nebo fb :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys chtěl je prodat tak se ozvi
 
 
Datum: 11. května 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo pasujou ksobě sou fakt nadherny ted se stim seru umyyvam to :-D podle me to sou z poslednich mtorů co se v jawe ozebralo na díly jenom můj názor že nemá ani cislo a kdyz sem je nasel spinavy tak byli k sobe dratkama privazany jak se spojoujou sroubkama a vedle nich byli este jedny s cislem taky spojeny newys kolik to muze bejt rok a to tohle číslo 911672 ale ty sou znacne puzity ty novy nemaj ani skrabanec jak se opírá stojan kdyz se hodi fichtl na stojanek tak mi este odpovez dííks :-D
 
 
Datum: 11. května 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: procpro      E-mail:      IP: uživatel7456    
jestli viš na 100 procent pasujou od vyroby k sobě tak nejakou cenu maj :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podotíkám ani skrabance nejmensi nemají
 
 
Datum: 11. května 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ahoj, dávám do originál nulapětky motor z 21, nebude problém s přidělánim stupaček a stojánku? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
tohle jsem věděl, ale díky moc ;-) jsem rád žes to radši napsal dík
 
 
Datum: 12. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedna věc tu je ! Vše bude pasovat, akorát budeš muset vyřezat v plechu díru na spojku... 05kový plechy ji tam nemaj ( lanko vede spodem do karteru )... Radím ti, dávej si pozor, ať tu díru neuděláš moc velkou, musíš ji udělat víc "dopředu" než uvidíš ve skutečnosti, když pelchy nasadíš na zkoušku... protože ten plech jak si sedne, tak se logicky posune o kus dopředu, nesedne si celej zároveň, jen jeho předí část.. Snad mi rozumíš, nevím jak to vysvětlit. Ale věř mi, mám doma to samý, takže bacha na řez toho plechu, ať tam nemáš zbytečně lochnu.
 
 
Datum: 12. května 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ne ne všechno zůstane akorát motor bude jinej
 
 
Datum: 11. května 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to je je 05 se šusplechama a chce z toho udělat 21 tak je jinej kříž ale jinak by to mělo být ok
 
 
Datum: 11. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel15495    
Zdravím vás, lidi kdo mi poradí, mám motorku čz 125 476 a chtěl bych poradit, jakou mám pořídit baterku, myslíte, že 6V 11a ? Díky moc za rady, moc se nevyznám... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: pokoda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, děkuji za odpověď :-)
 
 
Datum: 12. května 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen aby se vešla do kastlíku, myslim že velkou baterku jsem tam nějak nemohl dostat. Já s tou 6Ah taky tahal blinkry, a neni s tim vůbec problém. Jenom tak pro zajímavost, abych neplácal blbosti - origo baterka do 476/477 měla 4,5Ah!!
 
 
Datum: 12. května 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel15495    
Díky moc, taky mám blinkry, tak koupím tu 6V 11Ah.
 
 
Datum: 12. května 2013 8:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6Ah naprosto bez problémů...
 
 
Datum: 11. května 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem tem teda mam 6V 6Ah a bez problemu.. a to mam i blinkry
 
 
Datum: 11. května 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
máš-li originál dynamo, tak 6V, 11 Ah. Na značce moc nezáleží, jen musí být kyselinová. Ber nejlevnější, stejně bude za 3 - 4 roky mrtvá.
 
 
Datum: 11. května 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím. Chci se zeptat, jestli při instalaci gufer stačí gufera jen naklepnout na místo, nebo je ještě nějak jistit, třeba locktitem a podobně. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14185    
Něca na to vyráběj určitě, jen jsem chtěl podotknout tu kombinaci teplota-kov-guma. Druhá věc bude cena toho zázraku, aby nebyli levnější jiný kartery :-)
 
 
Datum: 13. května 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel14718    
Locktite podrží i tepelnej plášť raketoplánu, já bych mu věřil ;-) :-D
 
 
Datum: 13. května 2013 6:25
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Štěpáne neboj, jen jsme se trochu rozepsali:-) Když jsem si ty příspěvky četl znovu, tak se to dá opravdu vyložit různě. Nejjednoduššeji by asi bylo poznamenat, že dynamo se využívá jako zdroj stejnosměrného proudu a alternátor střídavého a hned neřešit princip funkce. To jsme asi pár lidem trochu zamotali hlavu. Pokud se vrátím k původnímu tematu, tak pakliže není uložení gufera poškozeno, není nutno jej nijak zajišťovat, Pokud bylo ale nějakým předchozím "opravcem" poškozeno, tak Ti opravdu nezbude než ho nějak zajistit. Zaklepnutí důlčíkem je sice brutální způsob, ale v domácích podmínkách hojně používaný, Lictite to podle mne nepodrží, nejsem si vědom že by "lepil" kov-guma. To by muselo být lepidlo odolávající teplotám.
 
 
Datum: 12. května 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel14718    
A já se ptal jen na gufera :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. května 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno s tim buzenim bych to neviděl tak jednoznačně. Vyskytují se alternátory i dynama jak s permanentním buzením, třeba permanentním magnetem. Stejně tak se vyskytují alternátory a dynama s jiným typem buzení. Nicméně to už dost odbíháme od tématu, mě spíš zaujala ta poznámka že dynamo vyrábí střídavý proud :-)
 
 
Datum: 12. května 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel15243    
Kolečko, víš že s Čezeťákem mluvíme všichni o tom stejném, jen to každý pojal jinak. Byla to "poznámka". Fyzika velí, že indukce umí "udělat" proud z "pohybu" a sběrač komutátoru tomu dá smysl :-) Dynamo má permanentní buzení a alternátor budíš proudem, pravda? To bychom mohli za chvíli řešit průběh proudu podle oscioloskopu a to nepochopí valná většina:-) . Tímto se předem omlouvám pokud se ta poslední poznámka někoho dotkla.
 
 
Datum: 12. května 2013 19:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Gufera stačí naklepnout, za předpokladu že není domek gufera nějak dojebán. A jinak Lukáš má pravdu, už na základní škole se učí, že dynamo je stejnosměrný zdroj!! Když by to dodávalo střídavý proud tak to není dynamo, ale alternátor. Holt fyziku neočůráš :-)
 
 
Datum: 12. května 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jawačezeťák byl rychlejší :-), holt fyziku neočůráš.
 
 
Datum: 11. května 2013 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáši budeš se divit ale i dynamo vyrábí střídavý proud! .. který je po sléze mechanicky usměrněn na komutátoru
 
 
Datum: 11. května 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
pokud máte na mysli pionýra, tak ten žádné dynamo nemá. dynamo vyrábí stejnosměrný proud !
 
 
Datum: 11. května 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oklepávat domeček na gufero?to jsi dobré hovado.a znova to gufero dáš jak?
 
 
Datum: 11. května 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe, gumový gufero a zničí dynamo? RESPEKT! :-)
 
 
Datum: 11. května 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ano, stačí naklepnout, ale stalo se mi, že mi nezajištěné gufero na klice vyskočilo a zničilo dynamo. od té doby gufero jistím - průbojníkem klepnu 6x kolem do domečku (tak akorát něžně), loctite nejspíš nebude fungovat, je na kovy.
 
 
Datum: 11. května 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí naklepnout
 
 
Datum: 11. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci mel bych takový dotaz jak a podle čeho se značí trysky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U trysek Jikov karbců je o značení průměru díry a např. Mikuni, Keihin... označuje průtok.
 
 
Datum: 11. května 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na tom jaký trysky :-) Číslo na trysce buď označuje průměr díry v setinách mm (trysky pro Jikov) např. tryska 100 má tedy průměr díry 1 mm, 120 - 1,2 mm, 60 -0,6 mm atd. U jinejch trysek (pro jiný kratburátory může číslo označovat průtok. To se týká spíš zahraničních výrobců
 
 
Datum: 11. května 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standartně je to podle průměru kanálku v trysce v setinách mm...
 
 
Datum: 11. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15494    
Dobry den.je toto original karburatoru na cz 150 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_cz_125_150.html Shanim.dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdarec lidi, nevíte proč jsou někdy v babetách těžké a někdy lehké řadící čelisti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Lehké řadí později a těžké dřív, nebo naopak teď si nejsem jistý..
 
 
Datum: 11. května 2013 13:37
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
já vlastně ani nevim proč sou 2 druhy, ale podle mě jsou ty těžke čelisti lepší jsou takove meně poruchové
 
 
Datum: 11. května 2013 12:43
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chci se zeptat kdyz dam spojkovy lamely k sobe tak je mam dat tou tlustsi stranu k sobe nebo tensi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a příště stačí jenom použít hlavu... když jdou do řetězu a ještě se musej roztáhnout, tak je logický, že museji jít zubama k sobě...
 
 
Datum: 11. května 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zubama k sobě...
 
 
Datum: 11. května 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci poprosil bych o radu.. Moje CZ 175/487 za studena nahodi pekne... kdyz nekam jedu zdechnu ji a vzapeti nakopavam tak taky vcelku pekne chytne ale jakmile nekam prijedu a necham ji chvilku postat tak uz ji nenahodim.. Je tam nova svicka "17", predstih delanej nedavno, karburator snad origo 2926 vycistenej, serizen s jehlou na 2. zarezu od vrchu, bohatosti 1 a 1/4 otacky, hlavni tryskou 93 a volnobeznou jak jinak nez 50, plovak k jehle pripajen takze s nim nehnu.. dela to jak se vzduchovim filtrem tak bez nej... Palivovej kohoutek taky vycistenej, benzinu dost xD Napadla me jeste inducka jak na ni sala teplo od valce tak jestli nezlobi ale zkousel jsem nakopavat po odstaveni na 20min kdy uz byla na dotek studena a taky nic... Na roztlaceni chytne vzdycky... Baterka je fungl nova... Chlapy ja uz nevim cim by to mohlo byt :-/ Byl bych Vam vdecnej za jakykoli typ cim by to mohlo byt... Dekuju a preju peknej den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko prosim te jak mas ten mail.. na to co tu mas mi nejde poslat :-(
 
 
Datum: 13. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nenech se zmást značením karburátoru, opravdu se jedná o karburátor typu 2926 ( zjednodušeně řečeno šoupátkový karburátor s difuzorem 26mm ) , To číslo 2836 je dle mého názoru pouze nějaký kód označující podtyp či otryskování karburátoru. Na svojí ČZ 180 mám ten samý karburátor...na maila se ozvi, rád poradim...
 
 
Datum: 12. května 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Tak se startovanim jsou porad potize... Pravda nekoupil jsem novou svicku aspon tu Brisk N15C pac o vikendu u nas mototechny nejsou otevreny. Ale znovu jsem jukl na ten karburator a byl jsem prekvapen, jak jsem mohl prehlednout jeho typizaci... Je na nem vyrazeno "2836" a u soupete "SS" Chtel bych se Vam tedy omluvit ze jsem tvrdil ze je to "2926" jak je psano v manualu... Zaroven vsak mam dalsi dotaz: Co znamena 2836 SS? a jak moc velky rozdil je to od vyrobcem doporuceneho 2926? a KOLECKO! Mockrát děkuju za ochotu! Urcite se ozvu, rad se poradim a hlavne priucim od nekoho kdo to zna a rozumi tomu ;-) Díky všem
 
 
Datum: 12. května 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Svíčku tam dej N15C každopádně, ale osobně si myslim že ve svíčce to neni. Já bych tipoval karburátor... Když by to furt nechtělo startovat tak napiš, nebo se ozvi na mail a pořešíme to.
 
 
Datum: 12. května 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci díky moc a moc za rady! Půjdu tedy po svíčce. Jak doladím a odladím tak dám vědět co a jak... Případně kdyby někoho ještě něco napadlo byl bych jedině rád! Ještě jednou díky!
 
 
Datum: 11. května 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
taky bych řek že n 17 je svíčka do babety je teplá a rada se uleje...do motorky patří n 15 bez Y např asi nejdostupnější je N15 c c je měděná elektroda jen pozor na Y to značí vysunute jiskřiště a to sou svíčky do škodovky 120 105 do žadne čerke motorky nepatří..... take je vlmi vhodne ale už těško sehnatelne použítí svíček pal N 7 nikdo neví čím to je ale palky narozdíl od brisek nejsou tak nachylné na ulití
 
 
Datum: 11. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, měl jsem stejný problém takový ty poloteplý starty - nechtěla chytat, prostě blafla a pak už se ulila a na drc hned:-D , taky jsem jezdil s N17C, tak jsem dal Brisk N14C - skleplou na 0,7 i krapet míň a nastavil nižší volnoběh, šroub bohatosti myslím mám 3/4 - 1 otáčku, dobil baterku a šla..... Nevím no, co motor to unikát pak jsem vždy např. po 0,5 h přestávce přišel, zapnul klíček, zap. benzín a nejhůře na 3 kop chytla ...175/487 :-D, ale většinou na první ... PS. benzín vypínám před i po vypnutí motoru, jak kdy - u mě to nemá asi vliv ...
 
 
Datum: 11. května 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano zaviram benzin.. Jen porad laboruji s tim jestli pred vypnutim motoru nebo po. S tou svickou zkusim tedy tu "15" ale moc tomu nedavam ze by byla chyba zde. Jinak dekuju za rady je dobre vedet ze kdyz nevim je tu nekdo s kym se muzu poradit ;-)
 
 
Datum: 11. května 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13962    
zkus jinou svicku a studenejsi 15 treba.
 
 
Datum: 11. května 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když přijedeš, zavíráš na tu chvilku benzín nebo ne? Dělat by to určitě nemělo
 
 
Datum: 11. května 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joo to by mě kdyžtak taky zajímalo...mám ale takovej dojem, že se s tim nic moc dělat nedá.
 
 
Datum: 11. května 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: kohual      IP: uživatel15492    
Dobrý den,rnvčera jsem si koupil řadici čelisti dam je do babety 210 a babeta nejde nastartovat když dam staré tak jde.rnNevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý je obložení zdrsnit smirkem, já ho lehce vzal 150-kou a paráda. Potom sem ještě vyčistil 400-kou smirkem vnitřek bubnu odmastil a maká skvěle.
 
 
Datum: 11. května 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
tak to pořadně odmasti ten buben a zkus zdrsnit povrch na tech paknach nějakym šmirglem a uvidiš
 
 
Datum: 11. května 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: kohual      IP: uživatel15492    
Prokluzuje
 
 
Datum: 11. května 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jak nejde nastartovat jako prokluzuje ?
 
 
Datum: 11. května 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: pool ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všetkých. Dávám dohromady kývačku z roku 1958 a u krytu karburátoru mi chybí ta ozdobná matka co je našroubovaná na víčku konce plynu. Kryt pak nesedí a řechtá. Prosím nevíte, nemáte, koupím ,zaplatím. Dík za optání POOL odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel12380    
Taky jsem jednu doma objevil, kdyby ji někdo potřeboval.
 
 
Datum: 12. května 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: pool ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Vendlis. Mám tedy zájem, jestli prodáš, tady je moje tel. 777614309 Pavel Vágner. Stačí prozvonit, já zavolám a dohodnem se jak dál. pool
 
 
Datum: 11. května 2013 13:08
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám doma jednu navíc.
 
 
Datum: 11. května 2013 10:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
ahoj, už sem se ptal ale nějak to vyšumělo v tý záplavě příspěvků, mám doma automat řazení a co na něm sou ty zajížděcí packy tak zajížděj do toho velkýho plechu kterej je kolem nich ohnutej a chtěl sem se zeptat jestli to máte taky zbroužený k těm stranaám co vyjížděj ty packy, já jo a dokonce mám na jedný straně ten plech i trochu ohlej dovnitř, tak jestli na to nemám udělat v těch místech návarky a pak to jakoby zarovnat aby byl celej stejně tlustěj, kdyby někdo to třeba nafotil a dal na net jak to má vypadat byl bych ten nejvděčnější člověk na světě, taky nevim jesi se to dá pochopit z toho jak to píšu. Pak bych měl eště jeden dotaz, když tady u sesy nakoupim v podstatě celej motor krom karterů a válce - skf ložiska, kliku na jehlách, hřídele do převodovky, bronzový pouzdra na ně, prostě komplet a navleču to do pěknejch karterů kolik na to pak udělám kilometrů normální jízdou? přecejen to jsou čtyři tisíce tak bych chtěl najet aspon 15000 bez problému odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
právě že asi dám, chtěl jsem zjistit jesi tekhle třeba nevypadal už novej ale asi ho koupim
 
 
Datum: 12. května 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
při tom co daváš vše nove se divím že nekoupíš za 600 celej novej automat měli ho v riegru v praze a výdám je i na netu normalně se prodává už sestavenej jen ho nacvakneš......bohužel tu na kramku není k dyspozici jen volné díly a to vychází dráž ....ale k sehnání je
 
 
Datum: 11. května 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
tak paráda, díky moc, přesně tohle sem si chtěl přečíst, dík
 
 
Datum: 11. května 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15491    
Musel sem si to přečíst třkrát abych pochopil která bije a jakej stroj,ale pak se zadařilo. Automat máš běžnej. Pokud ti zlobí,mužeš koupit novou přítlačnou pružinu na ten zoubek - jezdec. Vypadávání kvaltů je z 90% vinou převodovky. Pokud uděláš zgruntu a poctivě novej motor (ani tak nezáleží jestli jsou díly nové,spíš kvalita a přesnost práce) tak udělá dalších 20-30let bez problému...
 
 
Datum: 11. května 2013 8:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15341    
nazdár draci, mám doma jeden z těch novejch karterů s tim o-kroužkem v ty klicce na hřídeli startovačky zvenku, jiný starší jsem rozebraný neviděl, jedině z jawy 05, máte taky hned vedle startovacího segmentu z druhý strany tý hřidele nasunutý něco jako pouzdro toho o-kroužku z venku? nebo to tam jako zlepšovák nandal nákej kutil přede mnou? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: štěpán      IP: uživatel15986    
zdarec, taky jsem řešil tuhle věc, ofi názef je Miska okroužku startovacího hřídele a dá se pořídit za 17 kč
 
 
Datum: 18. srpna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel4625    
zdravim, vim ze to tu moc nepatri ale v podstate to od fechtla neni velky rozdil potreboval bych poradit se skodovkou 1000 MB zlobi volnobeh, startuju se syticim a kdyz ho po chvili zacnu stahovat tak okolo 1100 ot/min motor chcipne. vycistil sem cely karbec i AC pumpu, nenapada vas co s tim? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel15547    
Stará bolest škodovek. U škodovek máš od plynového pedálu ocelovou strunu, takže u karburátoru končí. Většinou konec je zajištěn vnitřkem od čokolády a tam začni seřizovat. Rukou si udrž volnoběch a pak dotáhni oba šroubky. Až bude motor zahřátý tak znova, aby nebyly vysoké otáčky. Pak vše dolať tryskou volnoběhu. Je to na palici, ale fungovalo to. Pevné nervy Čau
 
 
Datum: 20. května 2013 10:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě aut sytič?
 
 
Datum: 11. května 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
nastav bohatost směsi
 
 
Datum: 11. května 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel4625    
jikov 32bst
 
 
Datum: 11. května 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký karburátor
 
 
Datum: 10. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: zonikas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co předstih
 
 
Datum: 10. května 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: 007      E-mail:      IP: uživatel15490    
zdravíím chci se zeptat co vše musi obsahovat kupni smlouva abych mohl přepsat pinck adiik za rady spěcha..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
http://www.motorkari.cz/upload/files/ostatni/kupni_smlouva.pdf
 
 
Datum: 10. května 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11813    
Zdravím měl bych dotaz daval jsem dokupy startovani na jawa 250/592 panelka a když chci startovat tak musim startpaku mirně přizvednout a až pak jde zamáčknout na startovani mam ještě kejvačku a tam to jde krasně jen zamáčknout a nahoru neví někdo čím by to mohlo bejt přišlo mě že ten startovací segment se tam neda dat jinak Díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11813    
Děkuji za cenne informace
 
 
Datum: 12. května 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasklá spodní pružinka v kulise, jak píše kolega níže. Půlit nemusíš, stačí vyndat startovací segment, z pravá strany vypínací vačku polouatomatu a vyhodit hřídel s halhotkama a čertíkama - při zpětný motnáži pozur ať se čepem kalhotek třefíš do mezery mezi horní a spodní pružinou a ne do závitu pružiny
 
 
Datum: 11. května 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel11813    
aha dikes za radu skouknu to aby se mě pak někde ještě nekousla do převodovky to by mělo jit vyměnit bez puleni motoru nebo se pletu?
 
 
Datum: 10. května 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel14857    
Je unavená nebo prasklá spodní pružina v kulise řazení.
 
 
Datum: 10. května 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Čau. Dá se v dnešní době sehnat pertinax??? Sice to zatím moc nepotřebuji tak se ptám jenom orientačně. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2013 23:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
omlouvám se Labara Jindřichov
 
 
Datum: 12. května 2013 23:39
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Labara Jinošov
 
 
Datum: 12. května 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
v prohlížeči internetu pusť google a do okénka napiš pertinax ;-). zkus kliknout na první, druhý, třetí ..... odkaz
 
 
Datum: 11. května 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zdravim :-) Mám problém se spojkou na své (čz 175/450) koupil sem motorku nepojízdnou, a když sem jí s pojízdnil tak sem zjistil že nefunguje spojka...Spojku zmačku a chci tam zařadit rychlost ale nemužu jí tam dát protože to jde hrozně přes zuby...Jinak Lameli sem koukal že sou nový i ten plech mezi lamelama, je to poskládaný dobře ....pružiny nevím jestli sou nový,neví někdo kolik mají být dlouhé nebo jestli mají přečnívat ? ...tyčky co sou v motoru neměli by se zadrhávat jdou celkem z lehka a sou namazaný...šteloval sem to už různě a pořád nic....mechanismu je kulička... děkuju za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
vypnutej motor: zařaď, zmáčkni spojku a tlač, couvej, je-li spojka seřízená, lamely se uvolní a motorka jde tlačit. jinak hledej dál.
 
 
Datum: 11. května 2013 20:04
 
<  309  310  311  312  313  314  315  316  317  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 7:26:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu