Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, jezdím se svou Stellou Každý den do práce atd... Občas se mi stane, že při jízdě z kopce zhasne motor. Ujedu cca 30 metru a znovu se chytne. Zkontroloval sem co se dalo, karburátor taky ok, prošel sem každý drát... Měl někdo podobný problém? Stává se to pouze při jízdě z kopce a to mě nedá spát
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2013 20:20
 No je tam druhá rychlost, jedu zhruba 200 metrů z kopce a najednou jak když dojde benzín. Za chvilku se zas chytne a šlape jak má.
Datum: 15. května 2013 20:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15516
 nemelo by to při jízdě z kopce zařadit 2? a tak jakto že to chcípa? točí se motor a nechytne?
Datum: 14. května 2013 22:21
 taky sem zkusil ale nepomohl, díky za reakci
Datum: 13. května 2013 22:06
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 volnobeh
Datum: 13. května 2013 20:57
Jméno: maniak
IP: uživatel12689
 čus draci, mám stadiona S11 a mám problém : jednička tam skáče krásně, ale dvojka tam nejde zařadit příde mi jako by to lanko tam nebylo zapojený a když tam dám dvojku, tak je to to samý jako neutrál avšak na dvojce se soudeček mele a dáse tak trochu vysunout do leva. někdy tam ta dvojka spadne, ale občas tam ta dvojka spadne je to tak na 10tý pokus jí zařadit. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:17
Jméno: maniak
IP: uživatel12689
 už jsem na to přišel v drážce pro 2 byl nejákej kaminek.
Datum: 14. května 2013 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bud máš moc napnutý lanko,nebo prasklou pružinku v motoru co posouvá kolečko
Datum: 14. května 2013 15:41
Jméno: karel
IP: uživatel15506
 zdravim dotaz na sesu budou někdy k mání emulsní trubice do karburátoru na babettu 210?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:13
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Čau,
nefunguje mi nějak spojka a nevim, čím to je. Vše ostatní funguje. Přehazování atd., ale spojka když se zmáčkne, tak by se měl spojkový koš vysunout a on se nevysune, proč? Prosím poraďte. Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 15:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a taky nejdřív nastav spojku bez lanka a až poté napni lanko
Datum: 14. května 2013 15:42
Datum: 14. května 2013 8:19
 si děláš prdel
Datum: 14. května 2013 6:44
 Zkus dotáhnout šrouby na pravým karteru, jo možný že když tom mačkáš tak se ti karter nepatrně posune..
Datum: 13. května 2013 20:13
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Takto. Sorry za foto. Fotim mobilem, aby to bylo rychlejší.
http://prntscr.com/14r03z a http://prntscr.com/14r08v .....= stejná fáže
http://prntscr.com/14r0bw ... jen pro představu
Datum: 13. května 2013 19:58
 Jak jde mačkat spojková páčka?
Datum: 13. května 2013 19:47
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Měnil jsem lamely, ale je blbost, abych je dal opačně, protože jsem to zkoušel a nevešly se mi do řetězu.
Datum: 13. května 2013 18:55
 no a nedělal jsi neco s lamelama? mohl jsi ej dát opačně a pak spojka nevypíná....
Datum: 13. května 2013 18:41
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Dnes jsem kupoval nové tyčky i kuličky. Strkal jsem to od zapalování v tomto pořadí: krátká,kulička,dlouhá.
Datum: 13. května 2013 18:26
 Může ti v motoru chybět jedna z tyček nebo kulička
Datum: 13. května 2013 18:13
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Jako štelovací šroubek spojky? Ano.
Datum: 13. května 2013 18:03
 Zkoušel si dotáhnout šroubek v pravém deklu?
Datum: 13. května 2013 17:54
Jméno: Hafis
IP: uživatel15368
 Jo sorry, jsem kůň spletl jsem se. Nehýbá se mi přítlačný talíř. Čím to je?
Datum: 13. května 2013 17:49
 Spojkový koš by se vysunovat rozhodně neměl, protože je přišroubován k hlavní hřídeli. Hýbat by se měl přítlačný talíř...
Datum: 13. května 2013 17:36
 ahoj potřebuji prosim poradit.mam jawu californian.pri jizde asi ve 100 km za hod.jsem zpomaloval na nižši rychlost, dobrždoval jsem jen motorem na čtyřku.najednou se mě seklo zadni kolo.ja skoncil ve struze.moto bylo dal pojizdna.tak jsem nezjistil proč to udělalo.mužete prosim poradit.přiště by to mohlo dopadnout huř.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 22:16
 čau, souhlasím se standouco piše a jen ti odpovidam proto, že ja přesně takhle kousnul zetku 175 487, ale to jsem jel tak 70 na čtyrku z mirneho kopce s miniumem plynu- jen drnk drnk. prostě nechápu jak se mi mohlo z ničeho nic bloknout zadní kolo. Ta zetka urcitě nebyla po výbrusu. Par motoru uz jsem zajižděl a troufnu si rict, že když se motor začíná vzpírat a ma tendenci se kusnout, tak to poznám, ale otto bylo bez varování. naštěsti jsem se nevysekal a motorku jsem po dvou minutach naslapl a jel bez nejakým pozorovaných změn bez problemu dál. dodnes jsem nezjistil proc, hlavu jsem neoddelal a motorku poslal pryc... pisu to jen tak, že nejsi sám komu se dějí tyto záhady...
Datum: 13. května 2013 22:16
 MOTOR asi přidřenej neni.funguje normal oba dva valce.oilmaster jsem kontroloval olej dava.to dojižděni bez plynu trvalo chvylu 15 sekund za takovej moment se to přece nemohlo zadřit.?a jak na doraz zarostly laufy?diky za rady
Datum: 13. května 2013 20:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kalif přes 140km/h, to jsou pohádky.  Jinak kamarád podobně přidřel válce po výbrusu, dlouhý táhlý kopec na plný plyn, na konci zavřel plyn a bylo přidřeno. Zajetý motor ale takhle nekousneš, to bys musel sjíždět Alpy...
Datum: 13. května 2013 19:12
Jméno: standa
IP: uživatel15503
 Blbost! Mam Péráka z roku 1953 a nevim o tom,že by se mi někdy zadřel z kopce bez plynu. A jezdím na něm až 115km/h a nemám problém zavřít v plnym céresu plyn a nechat ho zavřenej. A to je teprve STROJ! Nepřeháněj to zase  Jsou dvě až tři možnosti....něco vyletělo z motoru a zatim to jede i bez toho (neklepe jeden válec?) a nebo jezdíš dlouhodobě na chudší směs s malym množstvím oleje a nebo třetí možnost,pokud jezdíš na oilmastera tak zkontroluj jestli funguje... a ještě možná čtvrtá chybka - nejsou nadoraz zarostlý laufy?
Datum: 13. května 2013 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 přikousla se proč protože jak si v otáčkách zavřel pllyn tak se směsí tam jde i olej a jak tam šlo mín směsi tak to nemazalo protože tam šlo oleje pro volnoběh.....u jawy se za jízdy z kopce jezdí na neutrál a brzdit motorem nelze ..už jen proto že to skoro nebrzdí ..... navíc 100 km v hod je na 50 let starej rám docela zatěž a jako si to docela dáváš když očividně nevíš jak ta motorka funguje..... ram i mazání motoru jsou stavěni na cestovní 80 a mín.... trochu líp je na tom s ramem až 634.....z praxe vím že kalif jel i dost přes 140 ale ta motorka to dlouhodobě nesnese a kor ne ve 100 prasknout s plynem.....
Datum: 13. května 2013 17:23
 Zdarec. Dotaz pro fanšmekry. Jakej průměr má výfukový koleno z Jawy 90,řekněme Roadster ? Potřeboval bych slyšet informaci typu 28mm díra,30-31mm vnějšek.... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2013 21:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Tak dneska opět pozdě, ale stihnul jsem to.
Vnější průměr trubky kolena Roadster 34mm, síla plechu 1mm.
Jestli to takto stačí.
Datum: 15. května 2013 21:52
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Ještě prosím vydrž, teprve teď jsem přišel z práce, dneska se tam už nedostanu.
J
Datum: 14. května 2013 22:36
 Jednu J90 mám zrovna na stole v dílně, pokud nezapomenu, tak to zítra změřím a dám vědět.
Datum: 13. května 2013 22:38
Datum: 13. května 2013 19:24
Jméno: misak
IP: uživatel15504
 Čau draci mam dotaz u moji čz175/477 když zapnu blinkry tak jen svítí podle mě to bude přerušovačem ale pravě na to bych se chtěl zeptat když tam dam normální z auta třeba z favorita na 12v jestli to bude blikat nebo něco dělat na motorce mam na 6v díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som to z 12V skúšal a blika to seriozne len to treba doladiť na spodku s tým šrúbkom tú frekvenciu blikania
Datum: 14. května 2013 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No moc bych nesázel na to že 12V přerušovač bude blikat na 6V, opravdu na 90% ne...
Datum: 14. května 2013 7:06
 Svítit to taky může, když je to někde špatně zapojený resp. ukostřený navíc.
Datum: 14. května 2013 2:33
 čau, hele taky mužeš pro jistotu zkontrolovat žarovky, když dáš slabší, tak to jen svítí, ten prerusovac mužeš taky postelovat takovým tím sroubkem kdyby jsi to chtěl zkusit. S tím, jestli ti to bude blikat na 12v prerusovac ti neporadim, ale myslím že né.
Datum: 13. května 2013 22:03
Jméno: Honza
IP: uživatel14412
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, za jak dlouho musím jít přihlasit pionýra na uřad na sebe po tom, co jsem udělal evidenční kontrolu. Nebo jak dlouho mohu využit technickou kontrolu jako evidenční po tom, co jsem ji absolvoval. vím, že ta technická musí být napsána na mé jméno. Děkuji vám za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 9:40
Jméno: Dan
IP: uživatel14996
 evidencka platí 10 dní. Včera mi to bylo řečeno na STK. Kdybys chtel dělat i technickou tak se to dělá celé najednou
Datum: 17. května 2013 9:40
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 ,,Platnost evidenční kontroly vozidla je uváděna pouze 10 dní, ale při zdržení jsou některé registry benevolentnější a uznají i kontrolu starší, jiné zase vyžadují striktní dodržení této lhůty, ačkoliv se údaje nezměnily,, ale z mojí hlavy to není, zkus si zadat do seznamu ,,platnost evidenční kontroly,,
Datum: 13. května 2013 23:23
 Myslím, že evidenčka má platnost 1 měsíc.......
Datum: 13. května 2013 19:12
 čau draci, znáte někdo někoho kdo by mi navařil větší žebrování na hlavu z pionýra? Odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 17:34
Jméno: josef
IP: uživatel15002
 za 5 ti radím je tam našroubuj
Datum: 13. května 2013 17:34
 Můžu se zeptat proč tohle řešíš?? Navaření žeber příjde skoro na stejný peníze jako hvězdicová hlava. Časy kdy ti to někdo navařil za flašku ve fabrice jsou nenávratně pryč.
Datum: 13. května 2013 6:30
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau mam problem mam ruple drzaky na motor u stojanku a tece mi z toho olej nemate nekdo jak to zadelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:34
 a hlavně tam příště dej ten plíšek kterej tam patří mezi ty držáky
Datum: 13. května 2013 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel15503
 Když to řádně vykoupeš v technickym benzínu,tak nevidim důvod proč to nezalepit tekutym kovem? Akorát bych posléze udělal pružinu stojanu na kříž,jako to má mustang.....
Datum: 13. května 2013 14:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 Jde to celé vyvařit, zachraňoval jsem takhle kartery na 550, abych zachoval čísla.
Musíš ale najít někoho, kdo bude ochotný to vařit, protože i když se to nezdá, tak v pórech materiálu je stále olej a hodně to při vaření prská a je to dost pakec.
Není to neřešitelný, jen jsou s tim starosti.
Datum: 13. května 2013 12:52
 zrovna ted mi u mustanga rupnul ten držák mezi kterým je klínek , tak sme karter vyvařily , vybrousili sehnali klínek a motor už si přede jako novej  ale mě to lehoulince naprasklo , nevim jak by to drželo kdyby to bylo více  ..
Datum: 13. května 2013 9:52
 Jiné kartery...lepení zde nemá smysl...
Datum: 12. května 2013 22:28
 Jawa 20 poradte prosim: Ahojte poprosim strasne o radu pre moju jawu 20 dnes som ju po zime nastartoval a isla dobre len ale po minute jazdy stratila proste vykon aj ked som sa uz zacal rozbiehat na 1 tak sa ledva rozbehol a ked som sel plny do kopca tak ho dusylo a nieco proste cukalo v motori alebo kde neviem, na jesen isiel strasne dobre 2hore tym kopcom co som sel teraz 1 a este som sa pohanal nohami a ledva to islo prosim poradte...
P.S Ale mne ta masina proste dnes ked bol studeny tak som ho nastartoval isel som sa odviezt 1,2,3 a isiel strasne dobre alebo ak som sa otocil a isiel naspet proste stratil vykon normalne som vyjebal 3 plny plyn som sel a stale som mal ten plny plyn ale motorka stale spomalovala na urcitu rychlost cca 45km/h tak som musel dat 2,proste mal som plny a motorka z nicoho nic spomalovala.Ked som dal plny tak neisiel, ak som dal plny tak motorka isla skapat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 14:26
Datum: 13. května 2013 14:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vyčistit, seřídit, dát nový benzín a hlavně mazat
Datum: 13. května 2013 6:07
 čau lidi chtel bych se zeptat na jawa 20 sem steloval spojku a kdyz ji dotahnu cotode tk porad nece zabirat a de hrozne tesko dala byse nejak vypodlozit ? bo by bylo lepsi zrovna vymenit lamely dik za odpoved draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 12:56
Jméno: Jarda
IP: uživatel14185
 Ten šroubek povol tak, aby byla znát vůle tý vypínací páky, potom musí spojka zabírat.
Teprve pak seřizuj vypínání.
Datum: 13. května 2013 12:56
 Nebo si ujasni pojmy nezabírá a nevystavuje, to je totiž dost velký rozdíl.
Datum: 13. května 2013 6:16
 Ten šroub utahuješ nebo povojuješ?? Pokud utahuješ, tak se nediv že nezabírá.....
Datum: 13. května 2013 6:15
 nn praveze sem tam daval tu prvni tyčinku a ete mezito kuličku takze to budou asi ty lamely
Datum: 12. května 2013 23:47
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 nevypadla ti tyčinka nebo kulička ?
Datum: 12. května 2013 22:29
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel15501
 Cus draci, kdyz jedu s fichtelm po chvili zacne jakoby vynechavat, sem tam se chyti a zvladnu zas neco ujet ale sem tam musim uplne zastavit, volnobeh bezi ale proste netahne. Sem tam staci zastavit a zase se rozjet, jindy to chcipne tak to musim znova nakoupnout, chytne na poprve a jede zas par minut. Trysky sem cistil snad milionkrat a zkoumal vsechno mozny, uz nevim cim by to mohlo bejt. Nemate s tim nekdo zkusenosti? Nebo nevite co to muze bejt?? Nemuze bejt prehratej? Dik moc za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 18:40
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel14523
 Ale on nechcipne jakmile zastavim tak na volnobeh bezi, chcipne jen sem tam, normalne když vymacknu spojku tak bezi na volnobeh jen proste nejede ??
Datum: 13. května 2013 18:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 za mě ti nedotýká benzín když ho odpojíš od hadice musí ti dotect tři čvtě flaštičky od m2T za pul minuty jestli mín tak mužeš čistit nadrž
Datum: 13. května 2013 17:29
 Občas dělaj některý svíčky že studená maká a čím je teplejší tím víc vynechává. Druhá možnost buď hladina, nebo ti nestíhá dotékat benzín z nádrže (nabobtnalá gumička v kohoutku, nebo je to prostě přicpaný)
Datum: 13. května 2013 6:20
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 malá hladina benálu nebo je chyba v el. , předstih, odtrh .....
Datum: 12. května 2013 22:37
 Ahoj, Draci! Renovuji Stadiona S11 a jsem úplný začátečník. Rád bych koupil nové pakny a na Fichtlkrámku jsou dvojí. Jedny jsou, cituji "tato sada je určena pro střed kola co nemá stočený střed kola" a druhé co mají stočený střed kola. Opravdu netuším co to znamená "stočený střed kola", tudíž to ani nepoznám. Co to tedy zanemná? Moc díky za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 21:06
 Moc děkuji za odpověď!
Datum: 12. května 2013 21:06
 Rozdíl je v síle nalepeného obložení. U stočeného bubnu se počítá s tím, že se odebráním materiálu při soustružení zvětšil vnitřní průměr bubnu, a v návaznosti na to je vhodné použít pakny se silnějším obložením, aby se tento rozdíl dorovnal...stáčení bubnu se provádí pokud je potřeba buben srovnat...
Datum: 12. května 2013 20:53
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 Zdravím draci, dostal jsem od známýho karbec Jikov 2924SBD16b podle toho co jsem zjišťoval tak se dával na péráka a první kejvy nevíte někdo přesně jestli je tomu tak ?? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 19:22
 napiš na mail, je novej(uloženka)
Datum: 13. května 2013 19:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tohle je monoblok, kterej je použitej třeba na čz 175, nebo pozdějších třipade kejvačkách... na peraka a první kejvačky patřeji karburátory s oddělenou plovákovou komorou... shodou okolností karb. 2924 SBD scháním jako alternativu na 354 za 2924TŘ 01 ... jestl ije kompletní a nehodí se ti, možná bych ho koupil, případně pokud scháníš ten na první kejvačky, tak bych ho s tebou vyměnil...
Datum: 13. května 2013 13:34
Datum: 13. května 2013 8:11
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 cau draci chci radu na netu sem nasel papiry na fichtla na prodej pan tvrdi ze se daji prihlasit a ze je na me prepise da se nejak zjistit jestly nelze?? bojim se ze je nejak prepise a ja je neprihlasim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 17:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 za mě kupuješ jakoby celou motorku takže bych tam nabušil čísla podle papíru i motoru protože mi dali co proto když sem měl jinej motor a nebyl dělanej výmaz...barva se dá při přepisu za 50 změnit ale do motoru se neženou......aspon tolko praxe jak se ptač..... jinak týpek na tebe musí udělat přepis na to mu stačí techničak ale na evidenčku už jdeš ty i s mašinou..... peníze nebo aspon čast bych mu prostě dal až za techničák kde si napsaný jako majitel ty...bude v něm převod
Datum: 13. května 2013 17:41
 Marquee: Kouknou na barvu a ona žlutá místo vínový....Co mi čeká? Znam teorii...Na registr,přepsat barvu,,, ? A nebo napřed přepsat barvu? Pak STK? Letos to chci po letech zase zlegalizovat a prohnat STK...
Datum: 13. května 2013 16:14
 Motor řešit nemusí, dnes už se číslo motoru neeviduje. Aspoň u nás na technický už to neřešej skoro vůbec. Kouknou na štítek, barvu a jestli to svítí a odjíždím
Datum: 13. května 2013 6:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když už je dá do polopřevodu na tebe,tak máš v podstatě vyhráno,pak už si jen udělej SPS štítek a číslo na motoru a běž na STK
Datum: 12. května 2013 21:25
Jméno: Pepík
IP: uživatel12772
 Zdur draci, mam takovy zajimavy dotaz kdyz mam doma Jawu 50 typ 21 a koupim si doklady na Jawu 50 typ 20 mohl bych je nejak prepsat na tu moji 21??? Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 6:23
 pokud koupíš ještě tu malou knížečku, tak ti na dopravce zapíšou co si řekneš a napíšeš do protokolu, jestli máš už velký papíry tak to neřeš a zařiď se jak ti říkaj kluci, z dnešních policajtů málo kdo pozná jestli je to 05, 20, 21 nebo 23 záleží co máš na štítku.
Datum: 13. května 2013 6:23
 Mám 21 a jsou na ní papíry z 20
Datum: 12. května 2013 23:09
Jméno: konina
IP: uživatel15500
 Jezdim s 20teckou a papiry jsou na 05
Datum: 12. května 2013 21:55
 podle mě to nijak neřeší,já mám v papírech napsáno 20 ale sundal sem z ní plechy....
Datum: 12. května 2013 19:19
 Vyměnil bych štítek a víc bych to asi neřešil. Já mam v dokladech napsáno jawa 50/20,21...
Datum: 12. května 2013 17:47
 Ahoj SESO, jsou tady na krámku bužírky na pio 21? od přepínače světel do masky a pak este od zapalování do masky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 18:49
 Jestli nabudou tady na krámku, tak se mi ozvi na mail, já mám doma asi 10m a určitě to všechno nevyužiju.
Nějak se kdyžtak domluvíme. Je bílá.
Datum: 12. května 2013 18:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Nevíte o někom spolehlivém kdo kvalitně vyrábí nebo upravuje odlehčené klikovky vč. vyvážení a výplně klikové skříně na fichtla?? Obeslal jsem všechny mě známé úpravce a nikdo se nemá k odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2013 6:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vyřešeno
Datum: 13. května 2013 6:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jj Frikulínovi jsem psal, mail četl, ale bez odpovědi
Datum: 12. května 2013 21:22
 Frikulín.... už si mu psal ? Mam mu cinknout? Kdyžtak mi písni na mail.
Datum: 12. května 2013 19:28
Jméno: Vojta
IP: uživatel15497
 napiš mi na email vojta.seka@seznam.cz
Datum: 12. května 2013 15:03
 kdyz uz mam rozdelanej motor na jawe 21 co neprehlednout na vymenu repasi atd.. ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 19:17
 Každopádně taky lamely,primární řetěz,jestli není ohoblovaná mezilamela....
Datum: 12. května 2013 19:17
 Záleží, kolik km má vše najeto  Mrknul bych na ložiska, vůli kliky, jestli jsou všechny ozubené kola v převodovce ok, jestli není křivá vidlička atd atd.. Ještě zkontroluj válec, píst, kroužky, v jakém je to stavu..
Datum: 12. května 2013 16:13
|



|