Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zajde sem ještě někdy uživatel kolecko? jestli jo, ozvi se mi prosim na mail jawalk@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 20:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ...
Datum: 22. ledna 2017 20:31
Jméno: jawasss
IP: uživatel18965
 Zdarte, nemáte někdo zkušenosti s replikou prsíček na jawu 555 konkrétně tyto: https://www.motojelinek.cz/Dvirka-predniho-krytu-Prave-Jawa-550-555-d2136.htm zajmá mě hlavně, jak to s materiálem je to normálně z plechu, nepopraská to hned? a také jak tam pasují jestli to mají vyrobené přesně nebo zas asi jak všecky repliky. Uvažuji že bych si raději ty prsíčka vyrobil sám. potřeboval bych ale nějaké původní abych podle nich mohl v cadu udělat výkres.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2017 21:02
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
 OK
Datum: 21. ledna 2017 21:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 díky ale je to hodně daleko
Datum: 21. ledna 2017 19:45
Jméno: vašík
IP: uživatel17468
 Jaroměř je pro tebe daleko? Něco tady mám.
Datum: 21. ledna 2017 11:03
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 dík, no na kladno nejezdím , co se týče mě tak to neni problém stím že bych je nevrátil, ale na poštu bych rozhodně nespoléhal a byl bych akt nerad kdyby jsi o ně kvůli mě přišel nebo se poškodily, takže to budu muset vyřešit jinak
Datum: 20. ledna 2017 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel18966
 Válej se mi doma. Klidně bych ti je půjčil. Mam je do budoucna na renovaci j555. Draze koupený. Kde bych vzal jistotu,že se mi vrátí? A když, tak že je třeba pošta nerozmlátí? Na Kladno by sis pro ně určitě nejel co?
Datum: 20. ledna 2017 19:39
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Tak nějaké koupit , oměřit a prodat dál?
Datum: 19. ledna 2017 22:31
Jméno: KF
IP: uživatel16502
 Nevíte odstín barvy světle zelené na 05 co se používala v 63 roce byl to jedinečnej rok protože co říkal jeden tak ji tu světle zelenou používaly jen v 63 roce a vyrobilo se hodně vzácných exemplářů hlavně 63 rok byl stědrej hlavně na zelený fichti scháním ho marně už delší čas protože to je s asi nejlepší sestava co může být
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2017 16:37
Jméno: KJ
IP: uživatel18972
 No v 62 to byla nějáká tyrkyska a od 64 taky ale tohle byla úplně originál čsn 5100 a převod na ral asi 6026 zeleň dopravní a když to někdo vyděl vyšislý po půl století tak se jeví jako světle zelená lze napodobit čsn 5080 ale jinak jako nový to mělo úplně jiný odstín protože špatný barvy to nebyly jen neměly barevnou stálost a pak se to může jevit jako něco jiného
Datum: 24. ledna 2017 16:37
 Měla by to být azurová... ral 5018... také mám 05tku z 63.... Tto zelená se používala už i v roce 1962... je pravda že jsem už nikdy v dalích letech tedy od roku 64 tuto azurovou nikde neviděl...
Datum: 20. ledna 2017 13:09
Jméno: a
IP: uživatel16502
 ,
Datum: 19. ledna 2017 15:28
 Ahoj, můžete mi někdo poradit jak mám namontovat pojistku pantu? když ji ohnu tak aby se vešla do sedla tak už tak zůstane a nevrátí se do půvadního tvaru. je na to nějaké vychytávka, nebo jsem levej?  díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2017 18:01
Jméno: Tom
IP: uživatel18963
 koupil jsem ji asi tady, dá se někde sehnat ta lepší?
Datum: 16. ledna 2017 18:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zřejmě máš pojistku z bláta,,, je potřeba, aby byla z pružinové oceli... případně lze naohybat špringli vhodného průměru a délky,,,
Datum: 16. ledna 2017 9:51
 Nazdar draci vraciam sa k pionieru nebol som tu asi 5 rokov  No potreboval by som helpnut. Chystám sa renovovat mojho fichtla 20/1969 konečne už na spz  no neviem ral kod modrej a sivej. Až by ste niekto vedeli bol by som rád.S pozdravom Jarda
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2017 21:13
 Dík zistil som RAL5012 aRAL6115 až by niekto nerád hladal po nete jak ja.
Datum: 13. ledna 2017 21:13
Jméno: shrekovec
IP: uživatel18957
 ahoj, potřebovaly bych vyfotit nebo koupit origo doraz řízení na pionýra 05, zatím se mi nikde nepodařilo zjistit jak má vypadat. Díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2017 18:50
 Díky za tipy, mám z boku rámu sváry od dorazu, takže to není stejný jako dvacítky, jedná se o starší provedení, který se nedělá v replice, nebo jsem ho aspoň nenašel. FB Milka Shrek
Datum: 20. ledna 2017 18:50
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 19. ledna 2017 8:53
Jméno: KH
IP: uživatel16502
 Cca do 64 roku pak už ty rámy byly defakto 20
Datum: 17. ledna 2017 10:20
Jméno: KH
IP: uživatel16502
 Tam byl tuším jako u 20 jen bel podélně vrtaný a do díry byla strčená tyčka d3mm odha a ještě s čela byla díra na šroub když byl revnáč s výliskem a ne vystřižený
Datum: 17. ledna 2017 10:18
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zrovna mám doma rám z 05 i s tím dorazem sice nevím jestli je to takhle už z výroby nebo to někdo udělal doma každopádně je to ohlej plech do dvaru profulu rámu a u krku zajištěný šroubem.. máš facebook?
Datum: 12. ledna 2017 17:59
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdar mám problém s fichtlem, za studena přídu a na max 3 šlápnutí nastartuju, otáčky jsou tak jak by měly být ani né moc vysoký ani né moc malý takže ho nastartuju dám na stojan at se trochu ohřeje no ale asi tak do minuty běhu začne pomalu ubírat volnoběh až pak na konec uplně chcípne, šroubek volnoběhu mám skoro na doraz a vůli lanka taky skoro vyšroubovanou a pořád to dělá, ale v pohodě se rozjedu a ujedu cca 50 metrů pustím plyn a pohoda otáčky tročku jsou ale ujetu třeba cca 200m pustim plyn zmáčknu spojku a fichtl uplně chcípne a pak ho už nenastartuju vůbec možná párkrát škitně ale stejně nic takže ho nechám tak 7minut na pokoji pak přídu a hned na první nákop a zase odznova, ujedu cca 200 metru pustim plyn a chcipne uplně.. motor nově přetěsněn, nové gufera na klice, svíčka n15c, a seštělovaná hladina o trošku víc než má být ale i když byla přesně tak to taky dělalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2017 9:30
 taky my to dělalo studený to chytlo hned,pak jsem ujel pul kilometru a už jsem to nemohl nastartovat-chytlo to až to schladlo vyměnil jsem kondík bylo ok . Potom jsem koupil fichtla a ten borec co my to prodal , fichtla umyl a nejspíš to nateklo do zapalování a na rotoru se vytvořilo trochu rezu,jak se to zahřálo tak jsem to nemohl nastartovat nějakou dobu jsem na to nemohl přijít nazdar standa
Datum: 26. ledna 2017 9:30
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 furt nic ještě mě napadlo nemám tam origo filtr, je tam z plechu takový náhubek a prvně je kolečko z plechové děrované sítě pak kolečko filcu a pak zase to drátěný kolečko. nemá to třeba špatnej odpor nebo tak? fakt už nevím
Datum: 16. ledna 2017 21:07
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 tak jsem dal tu nižší hladina a je to o trošku lepší stejně to má ale tendenci klesat otáčky, tak snížit ještě víc?
Datum: 15. ledna 2017 17:25
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zkusím dát tu nižší ale nemůžu se zbavit pocitu že když dám nižší že to bude vynechávat protože tam bude mín benzinu.. zkusím kdyžtak napíšu
Datum: 14. ledna 2017 22:52
Jméno: jawasss
IP: uživatel18964
 ono seřídit hladinu tak aby to bylo na 100% dá hodně práce i zkušenému, pač tam stačí trošku přihnout a už je to vysoký pak zas trošku ubereš je to nízký, ono to fakt chce po kouskoch zkoušet až než to bude OK, jinak to je jak psal standa, když máš všecko dobře seřízený, tak studený chytá na 1. kop teplý max 3. (teplý motor musíš startovat s plymem, protože jinak tam nejde vzuduch a nechytne to).
Jestli hladinu nastavuješ podle návodu tak to většinou je vysoký, dej to o trošku níž a bude to OK.
Datum: 14. ledna 2017 21:32
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 ještě mě tak napadlo zkusit tam dát karbec z motorovky, viděl jsem to u mnoha lidí navíc se dá ladit nevím no.. nemáte s tím někdo zkušenost?
Datum: 14. ledna 2017 11:51
 Tuším, že loni jsem to tu stando s tebou řešil, použil jsem právě tu menší trysku, ale byl problém se studenými starty a po tvé radě jsem svíčku sklepl na 0,4mm a startování se hodně zlepšilo, takže je to jak píšeš, i sklepnutí svíčky na to má vliv a asi i ten předstih, kterej mám nastavenej na takovej zlatej střed, tzn. 1,7-1,8mm
Datum: 13. ledna 2017 21:07
Jméno: standa
IP: uživatel18960
 Souhlas na 100%. U 60ccm seriáka jsem to řešil jakou dobu a furt blbý. Dal jsem trysku 35 a extra nízkou hladinu a přesně jako Konny,studený i teplý 1 max 2 šlápnutí. Studený to chce chvíli potůrovat. Když ho fakt hodně našpricuju (což je s nízkou hladinou a omlácenym plovákem těžký) tak chytá na první. Ale chce to fakt tu 32. U seriovky mi jela tryska 38 a fakt nízká hladina a nebo 35 a lehce nižší hladina. Dělá to hrozně moc. Jak teplý starty tak akcelerace do otáček. Chytá to,neulejvá a nehltí se to. Ale chce to mít i správně skleplou svíčku a vyladěnej předstih. Pak jede i seriovka jak pila. Holt v tom karburátoru chybí jeden seřizovací šroub  zvláštní je,že některý fichtly na to ani moc netrpěj a jiný jo a to výrazně ... je to prazvláštní stroj
Datum: 13. ledna 2017 20:53
 Jak píše standa, máš to moc bohatý. Zkus ještě snížit hladinu a uvidíš. Měl jsem stejný problém, za studena jsem startoval bez problémů a za tepla byl problém motor nakopnout a na volnoběh měl tendenci zdechat a při přidání plynu u ohřátého motoru se motor vždy zahltil a až pak se rozjel. Zkoušel jsem opravdu důkladně vyčistit karbec (i v ultrazvuku), snižoval jsem hladinu, ale nepomohlo to, svíčka byla pořád černá. Koupil jsem i novou volnoběžnou trysku (38), ale taky nic, tak jsem tady z fichtlkrámku koupil volnoběžné trysky 35 a 32, nakonec jsem zůstal u té 32 a motor jede jako pila. Svíčka má luxusní cihlovou barvu, za studena se sice motor musí hodně přeplavit, ale 2x šlápnu a motor jede. Jak napsal standa, tak asi půl minuty až minutu po studeném startu musím motor trochu tůrovat, jinak by zdechl, ale pak jede jak má, tzn. i když je motor pořádně rozpálenej, tak pak stačí jen drbnout do plynu a otáčky okamžitě letí nahoru a startování takto rozpáleného motoru je otázka 1-2 šlápnutí, takže pokud by se ti to pořád hltilo i po snížení té hladiny, tak zkus zauvažovat nad těma tryskama...
Datum: 13. ledna 2017 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel18960
 Ještě o fous níž hladinu a bude to ok.
Datum: 13. ledna 2017 6:14
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Zkontrolovat vzduchový filtr , jehlu v karbci na 2 zářez shora.Svíčku N15c
Datum: 12. ledna 2017 21:48
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 tak jsem dneska důkladně vypálil výfuk a dal tu hladinu do normální polohy fichtl valí jak z praku ještě líp jak před tím po rovince musím mít půlku plynu aby motor neměl takové otáčky parádní, za studena na první kopnutí bez plynu, ale pořád tam je problém startování za tepla to sem musel roztlačit ale chytlo to ani ne po 2 metrech ale stejně jak je to ohřátý tam mě příde že při přidání plynu se to lehce zahltí nebo tak něco třeba jedu na jedničku mám čtvrt plynu, chci zrychlit dám plnej a chvilku si to tak nějak prdí a pak se to zas rozjede do plnejch otáček, asi tak nějak no... jinak ty teplý starty bych vyřešil asi možná svíčkou.. ale nevím jakou třeba na 250 mám myslím ještě palku n17 nebo n17c ted nevím a to třeba stojí 14dní a pokaždý to chytne na první našlápnutí jak za studena tak za tepla.. tak už nevím co dál zkusit
Datum: 12. ledna 2017 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel18959
 Jasný,to sedí,vysoká hladina.
Datum: 12. ledna 2017 6:21
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 fajn takže zejtra prvně zkusím to projet a až se to ohřeje a samo od sebe chcípne tak hned vyndám svíčku a uvidím jestli bude mokrá. na tu jiskru bych asi moc nevsáze dojel jsem před 2 hodinama dom fichtla píchl o barák pak jsem přišel ani sem nepouštěl benzín a hned na první bez přidání plynu naskočil. no žkusím ještě vypálit vejfuk co to udělá příde mi že nízký otáčky nic moc třeba někdy dělá že když zařadím tak to chvilku jakoby brblá ale pak se rozjede a otáčky jsou rychle nahoru
Datum: 11. ledna 2017 21:30
Jméno: standa
IP: uživatel18958
 Zkontroloval bych funkci palivového ventilu ve víku plovákovky - zda vůbec zavírá. Podle mě se to hrozně ulejvá. Pak bych dále snížil hladinu. Správně seřízenej fichtl chytá na první a první půl minutu sotva udrží volnoběh,spíš má tendenci chcípnout,po ohřátí se volnoběh ustálí a lehce klesne. Moto pak startuje na 2-3 šlápnutí max i teplý. Mě na první. Jakýkoliv zbytečný zvyšování hladiny způsobuje,že motorka teplá nejde nastartovat a ulejvá se,chcípe. Pravděpodobně zde bude v kombinaci i slabší jiskra.
Datum: 11. ledna 2017 21:04
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 to jsem udělal a ted to dělá že za studena startuju na první ale za tepla stejně volnoběch nedrží a taky když je to teplý tak to musím roztláčet
Datum: 11. ledna 2017 17:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Sniž hladinu v plovákové komoře. Raději míň než víc.
Datum: 11. ledna 2017 16:05
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdar chlapy, dám světlo (parabola sklo a rámeček prostě komplet přední světlo) třeba z 21 na pařezáckou masku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2017 18:57
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 ok dík
Datum: 11. ledna 2017 18:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dokonce si myslim, že jsou naprosto identický...
Datum: 10. ledna 2017 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel18956
 Ano
Datum: 10. ledna 2017 10:02
 zdar tak este raz ta elektrika 50/21 20w v olohe jazda cez den svieti iba zadne svetlo ,v olohe jazda cez noc sviety iba redne . robil som to .odla navodu-manual jawa 50 15+5w vsimol som si ze v s.inacke neni 55tka a 58cka s.ojena co by asi mali byt aby mi v .olehe jazda noc svietili obe naraz ako teda to vlaste ma byt???????????????omluvam sa za chybajuce .ismenko----chybne
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2017 19:50
 Ik-----dakujem ja som to cha.al ulne inak no vysvetlil si mi to su.er tak som to tak za.ojil teda original ---dakujem
Datum: 07. ledna 2017 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čísla si nepamatuju, ale na straně, kde jsou 4 svorky je vrchní ukostřená a na straně, kde jsou 3 je ukostřená prostřední svorka (bejvaj propojený),,, když se koukneš do schématu, tak tam uvidíš, že při poloze, kdy nemají svítit světla, tak je cívka zadního světla zkratovaná a cívka předního světla je ve spínačce přerušená..... při zapnutí světel dojde k odpojení cívky zadního světla od kostry a napájení předního světla se propojí dál do přepínače světel,,,
Datum: 06. ledna 2017 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel18954
 Nemají být spojené.
Datum: 06. ledna 2017 7:55
Jméno: Karlos
IP: uživatel18953
 Zdar, poradí někdo do jakého roku se používaly u pionýra rúzné typy zadní kyvky?
Byla široká lisovaná a pak se dávala úzká.
Dále rozdíly mezi hlavními plechy?
Skládám pincka asi typ 20 a chybí mi nějaké plechy, kdybyste věděli, dejte vědět.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2017 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Tuším , že plechová kyvka se dávala do roku 1971 a od roku 1976 byly podsedlové plechy bez lišt
Datum: 10. ledna 2017 19:55
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 je nějaká výhoda když je 350 přelisovaná na jednohup? (písty současně). Nebo je to spíš nevýhoda. díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2017 21:31
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 takhle kurvit motor....dej tam Slávii stabilák
Datum: 02. ledna 2017 21:31
 spíš než vojenský využití bych to viděl na zahradní traktůrek  lehce zvýšenej volnoběh a podmě...
Datum: 02. ledna 2017 20:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Má to spodek jako kráva, vibrace neuvěřitelný. Nechce to točit - origo karburátor je na to malý... Na normální ježdění to není.
Datum: 02. ledna 2017 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel18952
 Se známym jsme se o tom bavili. Je to zajímavá varianta. Akorát že to má takovej krouťák,že by to furt jezdilo po zadnim,ale průběh žádnej,vršek už nejede,netočí to. Na kross či terén (vojenské použití) asi supr,ale na silnici asi nepoužitelný.
Datum: 02. ledna 2017 8:01
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Nazdar draci, potřeboval bych si udělat blatník z laminátu. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, jakou použít vhodnou gramáž skelné tkaniny? Stavím z Mustanga cafe racera a jiný blatník neseženu, protože takový jaký potřebuju neexistuje. Jinak přeju hodně štěstí do nového roku a ať nám ty přibližovadla všeho druhu jezdí bez poruch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2016 21:27
Jméno: xxx
IP: uživatel17345
 Zdar draci,jak je to ted s přepisem motorky,musí být u přepisu oba ? za odpověd dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 9:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 J: Tak bejt tebou, tak to přepíšu právě teď, protože aktuálně se původní značky nechávaj, tzn. že ti zůstane ta, co na motorce je. Těžko říct, s čím zas přijdou za rok, za dva,,, Pak už to jít třeba nemusí a mít moto psané na sebe je vždycky výhoda, resp. předejití případným komplikacím...
Datum: 22. ledna 2017 9:21
Jméno: J
IP: uživatel18967
 Už stačí ty sk****** SPZ coby registrační značky když to dělal okresní inspektorát PČR zlatý časy než úředníci co si na něco hrají já dokud to nebudu muset přepisovat tak na to peču če je to v rodině
Datum: 22. ledna 2017 9:00
 to jsou *****... a já si říkal že už se nebudu muset koukat po vozidlech z okolí, bo někam daleko 2x jezdit se mi nechce...
Datum: 01. ledna 2017 17:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 shrek: ne, přepsat to jde stále pouze v místě trvalého bydliště vozidla,,, možnost převodu kdekoli ti ignoranti slibují víc než rok, ale furt nic,,, další z již naslibovaných dat, kdy by to mělo jít je snad 1.7.2017, ale pochybuju o tom
Datum: 01. ledna 2017 8:26
 no a od dnes by to mělo jít už přepsat všude ne? jinak nemusí u toho být ani jeden z těch dvou, ale musí tam být místo nich ověřené plné moci
Datum: 01. ledna 2017 0:32
Jméno: Jan
IP: uživatel556
 Ahoj, přesně nevím, ale já když jsem to přepisoval z dědi na sebe, tak jsme tam museli být oba.
Datum: 31. prosince 2016 22:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 buď oba, nebo jeden s úředně ověřenou plnou mocí od druhýho účastníka... přepis se provádí v místě bydliště prodávajícího (resp. v místě registrace vozidla) a potřebuješ k tomu doklady od moto, zelenou kartu, protokol z EK a platnou stk (pokud nedáš vozidlo hned do depa)
Datum: 31. prosince 2016 22:03
 zdar ako zaxojit el aby naraz svietilo zadne aj yredne teraz sa mi zayne v yolohe rovno zadne a ak gam doyrava syinacku tak aj zadne
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2017 18:56
 to bude více písmenek, teď jsou všude slevy, doporučuji zakoupit novou
Datum: 03. ledna 2017 18:56
 dik moc vyskusam uvidim nejde mi na klavesnici jedno ismenko uz oznas ake xixi je to inak jawa 50/21 20W
Datum: 03. ledna 2017 17:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 píšeš jak já po 12ti pivech a ještě nenapíšeš u čeho,,, když budu předpokládat, že jde o fichtla, tak to stačí zapojit tak, jak je to uvedený ve schématech, kterejch je plnej net,,, jen tě upozorním, že musíš rozeznat 20ti a 30ti wattovou verzi alternátoru, ale o tom už tu bylo napsáno taky tisíc příspěvků...
Datum: 31. prosince 2016 22:08
Jméno: Jawa50
IP: uživatel18840
 Ahoj,seso.Budou ještě zde svíčky bosch W7AC?Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2016 11:22
 tak za tyden bude zas
Datum: 30. prosince 2016 11:22
 draku ja na ty zahranicni prdim pokud brisk vydrzi prvnych 10 km,, tak je defakto nesmrtelna,, drazsi svycy denso a champion a bosch jsou tehani penez s kapec
Datum: 28. prosince 2016 0:57
 zdar draci potřebuju poradit babeta 210 nejede když vyčistim karbec jede v pohode ale po tydnu stani zas nejede nadrž vyčištena .zkusil sem tam dat delorto a když nastartuju tak ma vysoke otačky i když šroub volnobehu uplne vyšroubuju ˇco stim neni tu nekdo pobliž Ostravy kdo by to spravil .dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 22:57
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Dle vysokých otáček na volnoběh soudím , že ti někde přisává falešný vzduch.Zkontroloval bych těsnění u kolínka karbce a potom gufeta.Když ani to nepomůže , potom bude netěsnost někde mezi blokama, ale to je méně pravděpodobné.
Datum: 26. prosince 2016 22:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jaký dáváš olej do benzínu a v jakém poměru ? Při delší odstávce ten olej zalepí trysku. Před odstávkou zavři přívod paliva a nech motor běžet, dokud motor sám nezhasne.
Datum: 26. prosince 2016 8:54
 nazdar draci mam taky problem a potrebujem radu robil som go motora 50/21 pod zapalkom kde ide gufero som jemne otvor zabrusil smirgom kedze tam boli velke ryhy no teraz mi gufero 17x30x7 ide lahucko vsunut prstami moze to tak byt ci musim zohnat vetsie ci da sa to nejak po domacku -vlozit napr 1mm hlinikovy pliesokdookola a vlozit gufero cii????poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2016 13:32
 ja som tam mal jedno gufero original kupene z internet.obchodu na jawy to tam islo tazko no musel som ho vybrat kvoli kontrole loziska a kupil z predajne kde predavaju loziska gufera druhe a tie tam sli lahko moze to byt aj vyrobcom???nieco som sa docital ze hej
Datum: 24. prosince 2016 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel18939
 Napral bych tam lepidlo na ložiska,to nějakej čas vydrží. Pak do budoucna jedině protočit a zatepla převložkovat nějaké duralové/hliníkové vložky.
Datum: 24. prosince 2016 12:17
 jakože nejspíš jsi ten motor odepsal  nalepit to zkusit můžeš, ale souosost asi už nikdy netrefíš
Datum: 23. prosince 2016 23:24
 alebo by sa dal pouzit tmel na spajanie karterov???
Datum: 23. prosince 2016 20:08
 čau draci, už si nevím rady. stavim panelku 250 od zakladu ale mam problém s dobíjením. všechno elektro je zapojené. je pojízdná ale za boha nechce dobíjet. vyměnil jsem uhlíky ale pořád nic. na schématu není napsané zda je "+" kostra nebo je kostra "-". logicky jsem dal červený dát na plus.. napište nejaky tipy co s tim.. díky!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2016 7:54
Jméno: standa
IP: uživatel18949
 Zdar. Jseš hodnej. Mě se to tam válí v dílně snad 3 roky. Možná to někdy ještě využiju. V současný době mam vždy jeden kompletní motor a na něm vape. Mě se to na tom kostitřasu furt rozpadalo,každej druhej tejden Zděnek řešil co tomu je,ale to už jsem ti kdysi říkal ... šťastnej novej rok a hodně úspěchů ! Standa
Datum: 28. prosince 2016 7:54
Jméno: Chong
IP: uživatel18935
 Hele a víš že Stando jsem si na Tebe náhodou včera vzpomněl  . Jak jsi vždycky v opozici proti mýmu CDI a že zrovna budu jedno dělat , tak jsem přemejšlel jestli nevyseknu i jedno pro Tebe  . Super svátky, Chong
Datum: 23. prosince 2016 6:27
Jméno: standa
IP: uživatel18936
 Hele to origo rele neni zas taková tragedie. Chce to cit a trpělivost a stahni si příručku od Dočkala. Pak vše pochopíš. Jako elektrojelito jsem musel dát dohromady novej stator a do něj postavit jedno schopný rego ze tří,kde každý mělo nějakou vadu. Přečet jsem si letmo Dočkala a po pár prvotních neúspěšných pokusech jsem to dal. Pérák od tý doby dobijí jak víno. Až budu dělat GO motoru,tak samozřejmně počítám s rele AEV a asi seženu aspoň 55W dynamo,ale mechanika prozatím slouží. Spíš mi vadí její proudová "nenažranost"....
Datum: 21. prosince 2016 13:25
Jméno: Chong
IP: uživatel18935
 Mechanické rego není až tak snadné bez specifického vybavení opravit i nastavit. Nehledě na to že provozní podmínky regulace, které předvádí tato technologie není žádná hitparáda a odpovídá době vzniku. Nikdy nic neřeším a ve všech případech kdy zůstává dynamo ho nahrazuji výrobky společnosti AEV. A to i v případech, kdy rego reguluje správně. Protože relátková regulace způsobuje zákmity a špičky v regulační smyčce, tak se to projeví i na výstupu dynama. Pokud chci používat další elektroniku (bezkontaktní snímání, CDI, LED osvětlení), tak to na relátkovém regu ani s ohledem na životnost provozovat nemůžu. Tedy za mě.. ani nezkoumej jestli rego je OK a rovnou si kup potřebné rego od AEV. Tam máme vyzkoušeny tisíce kilometrů bez závady. Vybereš si typ podle výkonu rotoru (!), polarity, tedy jestli budeš provozovat akumulátor s kostrou na + nebo - a doporučuji model s proudovou ochranou. Ušetříš si pak zničení rotoru při zkratu, nebo přetížení elektoinstalace. Sice to tak či tak nebude dobíjet, ale aspoň se ti nepromění rotor v rotující uhel...
Datum: 21. prosince 2016 10:29
Jméno: Martin
IP: uživatel18929
 ok.. dik za rady.. zitra se na to vrhnu.. a kdybych to nabudil bez toho regulatoru a zjistil ze je v haji.. cim ho muzu nahradit?? nebo muze byt na nem neco haji? da se na nem neco znicit???
Datum: 18. prosince 2016 20:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Chong napsal vyčerpávající odpověď (za což mu díky), která ve zkratce znamená: nabuď dynamo  ... a pokud jsi jeho odpověď správně pochopil, tak už víš, že ho můžeš nabudit právě tak, jak chceš ty! To znamená podle toho, co ty chceš mít ukostřený! Třeba já si dávám na kostru to, co měl danej stroj origo.
Datum: 16. prosince 2016 21:57
 Ok.. zkusím to takhle.. Ale ještě poslední věc.. jakou kostru mám dát.. Jestli + nebo - na kostru
Datum: 16. prosince 2016 20:23
Jméno: Chong
IP: uživatel18729
 No vidím že tady soudruzi udělili dost dobrých, ale poněkud hraběcích rad... tedy.. doufám že nejsi úplný elektrojelito. Jde o to, že dynamo je za určitých podmínek schopné samo udržet napětí i bez baterky. To je ideální stav pro otestování případné závady na rotoru, nebo statoru. Pokud napětí udrží je všechno gut a následně může být maximálně chyba rega nebo jeho zapojení. Ale jako základ dělám tento test a nabuzení: Odpojím rego od dynama. Zůstanou dva čouhající dráty z dynama. Ty dva dráty spojím do jednoho a ještě k nim připojím žárovku 12V/55W (ano halogenka z auta), kterou druhým koncem ukostřím. Batrku zapojím tak, jak chci mít kostru (pro chytrolíny, je fuk co je napsané na štítku statoru) a odpojím pojisku. Řekněme že chci mít na kostře minus... nastartuju motor, vezmu drát, kterým tak 10 vteřin spojím s plusem baterky to místo kde jsou spojeny ty dva dráty z dynama se žárovkou.. ta se pochopitelně rozsvítí, protože jí v tu chvíli živí baterka, kouzlo ale je v tom, že v tu chvíli zároveň nabudím dynamo a pokud je vše OK, tak po odpojení pomocného drátu musí žárovka zůstat svítit... lehce vezmu za plyn a musí svit kolísat podle otáček, ale musí vždy zůstat svítit, ikdyby jen žhnulo vlákno. Tím je jasný že stator a rotor je OK. Odpojím tu šaškárnu, připojím zpět rego.. no většinou na relátkové kašlu, protože AEV je daleko lepší, hodím zpět pojistku a pokud není elektroinstalace přetížena, nebo nemá zkraty, tak to prostě musí dobíjet...
Datum: 16. prosince 2016 20:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kašli na štítek na statoru a přepóluj/nabuď dynamo tak, jak chceš aby to bylo! ... to je jediný 100% řešení...
Datum: 16. prosince 2016 18:41
 kašli na schéma, koukni se na stator jakou má polaritu
Datum: 15. prosince 2016 21:34
 jen podotýkam že po změření napetí ma baterie okolo 5V a ve vyšších otačkach i míň
Datum: 15. prosince 2016 21:14
 Čau draci! tak minulej rok Považská a Štrbské pleso letos na skok v polsku a kouskem ČR příště už snad nějaká delší cesta bude  Tak kdyby někdo neměl co na práci o zimním večeru tak může mrknout  https://www.youtube.com/watch?v=BFrgGfe4bqQ&t=3s
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2017 14:29
Datum: 06. ledna 2017 14:29
 no cucim jak to jede jahnnynu21, kam priste? mas super samolepku na prednim baltniku
Datum: 26. prosince 2016 18:54
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 Zdar chlapi mám velký problém mám mopeda S22 po celkové GO. včetně kliky TW, mám najeto na něm přes 1000.km. ale když ujedu půl až kilometr, tak mě začne brzdit motor(stráci výkon,) udělál jsem už asi všechno, nová civka, kondezátor svičku nejsuděnejší jak Brisku, tak NKG jinak musím mít na těch svičkách otrh 0,4 jak dám větši, tak motor tarokuje, na kladivku otrch 0.4 předstich jak má být, měnil jsem i kartry, co jsem neměnil tak magneto zapalováni, jinak už úplně všecho, mám tam karbec z pincka, ale nešlo to i na originál, dál jsem tam i štelovatelnou trysku, nevím si už rady, jestli má někdo zkušenosti, tak prosim o radu. Díky moc, mopedák Josef
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2017 23:12
 Toto může dělat i zakarbonovaný výfuk. Zkus jet bez tlumiče.
Datum: 23. ledna 2017 23:12
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 Nemyslim si, že by to bylo pístem, i ten jsem měnil, co jsem teda neměnil, tak akorát magneto, jinakl je tam všechno vyměněné. Josef
Datum: 29. prosince 2016 13:09
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli ten píst má správnou toleranci. Může být z materiálu, který se nadměrně rozpíná.
Datum: 28. prosince 2016 18:48
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 To nevím kdo vyráběl píst, ale mám jej od Dvořáka z internetu, a motor je vřely po 500 metrech že na něm neudržím ruku, a svíčka se mě zdá být vypálená
Datum: 28. prosince 2016 14:41
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Od jakého výrobce máš píst? Jak moc je teplý motor ,kdy dochází k úbytku výkonu ? Jakou barvu má svíčka ?
Datum: 26. prosince 2016 9:04
|



|