slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  304  305  306  307  308  309  310  311  312  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15511    
ZMĚNA ČASOVÁNÍ ...ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??,změní se me časování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Ahoj, měl jsem podobnej problém válec od stejskyho cu a taky vylejzal píst tak jsem ho tak za 5mm od hrany normálně na soustruhu stáhnul o ten kousek aby nevyjížděl a bylo po problému
 
 
Datum: 22. května 2013 12:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15511    
skusim upravit tu hlavu dik za radu
 
 
Datum: 22. května 2013 11:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Silnější nebo víc těsnění pod válec aby byla hrana vložky s hranou pístu. Stejsky to na tom pápíře co dává k válci píše. Jenže to je tolik písmen, že se to většina ani nepokouší přečíst. Vložka se zamačkává, zkurvený dosedací plochy na válci i vložce se zabrušují, takže se půl milimetru ztratí hned.
 
 
Datum: 22. května 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
máš moc velkej radius na pístu ...díky vrtaní ti to naběhlo... bud namontuj 2 3 tesnění pod hlavu... co se prodava... anebo frezou kulovou uprav spalovák tak aby ti do otisku v modelíně byla tlouška aspon 07mm...v nejtenším místě
 
 
Datum: 21. května 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Tady nejde vůbec o to dělat z někoho něco. Abych byl schopnej ti říct co s tim,tak musim vědět o co de....promiň ale z popisu v úvodním přízpěvku jsem se nedozvěděl nic a vypadalo to jak když já nic já muzikant a klika je špatná....a to se mi nezdálo.... Ale i tak... hlavu máš k Silniční RS a nebo seriovou? Pokud seriovou,tak je to špatně. Nejen z hlediska průměru.
 
 
Datum: 21. května 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15536    
Ja sem doufal ze me poradíte co stím a ne ze tady budete ze me delat koko...a vymyslet co se stalo scim stalo! tak vase rada zní???? dik za odpovet
 
 
Datum: 21. května 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15536    
Valec je od stejskyho silniční RS vrtání mám ten pocit ze je 39,75 kliku jsem měnim protoze jsem prostě chcel:-D asi mas teda pravdu
 
 
Datum: 21. května 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Asi takle... origo hlava má jistou antidetonační štěrbinu a průměr hlavy je 38,5 - 39mm (dřív se víc jak 3.výbrus nedělal) a dokud máš píst do průměru 39mm tak i když máš krátkej válec,tak píst přejede přes horní hranu válce a tech 0,5-0,7mm zaleze do hlavy,protože je tam ta antidetonační štěrbina a nic se neděje.....jenže,jakmile se dostaneš jen jeden výbrus přes 39mm a nebo máš hlavu jen 38,5mm a 3 výbrus a prostě ten píst je větší jak díra do který se má vejít a prostě narazí na rantl....řeší se to úpravou hlavy a nebo se prostě válec vypodloží.... Mimojiné jsem psal před několika dny zrovna tobě na tenhle dotaz a psal jsem tam o rozdílech v délce válců a že jsou ty rozdíly náhodné.... Můj osobní názor je,že se ti vysypala stará kliky,jehly zadřely válec. Kliku si koupil novou,válec si dal na výbrus,protože tam byly rejhy až do prdele,tak to brusič projel na 39,5mm možná až ke 40mm a proto ti teď klepal píst....a protože byl možná zrovna válec kratší o 3-4 desetiny,tak si vypodkládal 9 desetin (protože předtim se píst vešel do hlavy a o kratšim válci jsi nevěděl)....to můj názor.....napiš jestli se pletu....díky....
 
 
Datum: 21. května 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše standa.. každá potíž má svůj důvod, je to většinou na straně opraváře, nikoli výrobce :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Nedělejte z toho kovbojku. Pepa má pravdu,u fichtla půl milimetru sem,půl milimetru tam.... když to neni o o hodně,tak se nemění nic.... jen ta klika má asi větší zdvih,protože ojnice jsou na 100% v pořádku...no....a nebo máš odjakživa kratší válec a zjistil jsi to až teď...i to se stává... a nebo máš výbrus nad 39mm a proto ti klepe píst do hlavy.....když jsi měnil kliku,tak to určitě nebylo jen z důvodu,že ses jednoho dne blbě vyspal a řek sis vyměnim kliku za novou.....nějakej důvod tam by....vylítaly ti jehličky ze starý? Proto nová? Dělal jsi i výbrus? Kolikátej tam je?
 
 
Datum: 21. května 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
ano jistěže změní...ale na seriovce která má 4 koně je rozdíl 2 sněděných knedlíku...známej má 350 a na ní naopek písty nedobíhaj do konce cca 2 3 mm a jezdí to normálně na 351 sem měl píst co byl zas o 3mm delší a dolní uvrati zabranoval teoreticky výfuku,,,, myslím že tech tvých 09 mm je v celku jawvská tolerance jako přesná... dej 2 3 těsnění pod hlavu a jezdi...
 
 
Datum: 21. května 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím draci, nemá někdo nějakou radu jak opravit stržený závit na brejlích na 175/356 nějak se mi nedaří sehnat druhé ( dík za každou radu ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
dát pevnostní šroub a matku? zavařit díru a znova vyříznout zavit??anebo nejlíp počkat
 
 
Datum: 21. května 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: Pajos      IP: uživatel15233    
Zdar draci.Mel bych dotaz na nejakeho ladice.Je mozne,aby mi motor ve vysokych otackach tarokoval kvuli tomu,ze redim olej s benzinem 1:25 ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15559    
S dvěma pružinama ano.
 
 
Datum: 23. května 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15309    
tak filtrem to nebude.no nevim jakym zapalovanim bych to zkusil,myslis ze kladivko zvladne pres 10000 ??
 
 
Datum: 23. května 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15559    
Nemá nějaký omezení na 10000ot/min? Filtr bych dal a pak pokračoval v ladění...
 
 
Datum: 23. května 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15078    
filtr momentalne neni,zapalovani je z krovinorezu
 
 
Datum: 23. května 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15559    
A nebude to zapalovánim? A nebo filtr vzduchu...
 
 
Datum: 23. května 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15233    
zkousel jsem s klapkou i bez,ale porad sani na valec.S klapkou to melo lepsi spodek,ale vrch se nezmenil
 
 
Datum: 22. května 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
rozvod? používáš klapku sání?
 
 
Datum: 22. května 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15078    
motor je upraveny,trysky zkousim na 72 to skube,75 jede krasne,ale kolem 10000 zacina tarokovat,tak resim,kde muze byt problem
 
 
Datum: 22. května 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
pajos velká hlavní tiska... číslo na ní muže byt spravne ale někdo jí moh čistit dratem a to by davalo k tomu co říkáš.. robo sk motor vlivem bohate směsi ma zvukový projev že 2takt zní jako 4 takt ...jakoby vynechává.....
 
 
Datum: 21. května 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
sorry trochu preklep má to byť " prosim vás niekto vysvetliť " :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Možno debilná otázka , ale vie mi prosimvás mysvetliť čo je to to tarokovanie ? :-)
 
 
Datum: 21. května 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Věř mu. Motor v 9000-10000ot/min nekouří ani kdyby tam bylo 1:15 oleje(u horšího minerálu neplatí)....sou tam aditiva a správná teplota,co tam má bejt ....to bez kouře shoří....
 
 
Datum: 21. května 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
to bych teda chtěl vidět
 
 
Datum: 21. května 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ale prd, když se nepoužívá psí sádlo a motor se trošku točí, tak se to obejde absolutně bez hulánu a karbonu...
 
 
Datum: 21. května 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
1:17 ? to musel být záhul :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ne, opravdu ne. Ředil i jsem i 1:17 a žádné tarokování se nekonalo.
 
 
Datum: 20. května 2013 23:43
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cus, mam problem s motorem, nejak se posral tak sem ho rozpulil a vymenil tam polovinu prevodovky, slozil a pri zkousce razeni ve sverak uto fungovalo normalne, ale jen s povolenym aretacnim srubem. Kdyz jsem ho toahl tak neslo radit, a kdyz jsem namontoval motor na motorku tak zase neslo radit ani kdyz jsem mel povoleny ten aretacni srub, nenapada nekeho v cem by mohl byt problem? JEdna se o jawa 175/356 a vymenoval jsem kolecka ktere meli vylamane zuby nebo nejak poskozene... a loziska a gufera a pouzdra jsou samozrejmosti.. Díky za rady jinak se nastvu a prodam to na dily nebo to zahodim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Přeplesk      IP: uživatel15572    
máš to dobře složené ? :-D co treba pruzinky v automatu ?
 
 
Datum: 01. června 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
vzhledem k tomu že nikdo nepíše se optám jak to neřadí? jako že tam je pořad neutral?
 
 
Datum: 21. května 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci. Sehnal jsem Babettu 210, štítek má, ale pravděpodobně na ní nebylo placené pojištění. Je to jak u motocyklů, aut.., že po mně bude ČKP chtít peníze doplatit od určitého roku? Nebo má někdo nějaké řešení? Díky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
to stačí zajdi na pojištivnu a pojisti to stejně nevěděj o co Goooooooo
 
 
Datum: 21. května 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Má jen štítek, na ten to chci pojistit.
 
 
Datum: 20. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele pokud babeta má jen kartičku tak není v evidenci čkp a pokud má techničák a značku tak je zavedená na úřade a to sleduje čkp a pokud chceš bít krytej tak řádnou kupní smouvu a kdybi ti něco došlo k placení tak jim ukážes kupní smlouvu a mělo bi to mít natriku předchozí majitel ty si za to zodpovědný od data koupení na smlouvě
 
 
Datum: 20. května 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jen se chci ujistit zda má Babetta a Stella stejná ložiska řízení? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau máte někdo jawa čz 150 nevím si rady s elektro instalací a nějak se nemůzu viznat ve schematu tu je nainternetu nemate někdo podrobnějsší schéma odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
u těchlech motorek se stávalo že magneto málo magnetovalo nejlepší je vyndat kladívka a očistit je pořádně a umejt benzínem,nevěřím tomu že by balo tak vybitý že by nehodilo jiskru
 
 
Datum: 21. května 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No uz to haze ale slabe uz se v tom rypu 4 hodiny a nejede jestly nebude uz magneto malo magnetovat
 
 
Datum: 21. května 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
¨to zapalování je dost podbne z pionira jen ten magnet jde okolo ... ..kondenzátor to má na jiskru jeden pod rotorem ten zbytek je selen kvuli dobíjení pod spínačkou ...k provozu to pod spínačkou nepotřebuješ vubec .... pořádně sešteluj předstih a řadně očisti kladívka ..... a jiskru to musí hodit .... připomenu že předstih se ladí těma dírama v rotoru .... a ta čistota kladívek je zde problem jak sou schovaný.... baterka u teto motrky nejni podmínkou nastartovaní .... jen je nepřijemne jak je to vše schovane.....
 
 
Datum: 21. května 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to je jasne jen ve schematu sou nejake kondenzatory usmernovace atd a nehazemi to vubec
 
 
Datum: 21. května 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
nemá ta motorka jen 2 kabeli z motoru? :-) prostě nebo dokonce jeden? vždyt to jen napajelo světla a přes seleniový usměrnovač dobíjelo baterku ....baterkua selen mužeš vyhodit je tam jen na hokačku a parkovačky ... jinak 1 ten kabel z motoru je chcípák ...ten když ukostříš motor shasne .proto je taženej na spínačku ... no a 2 kabel más na napajení světel... vše to prdneš podle čísel na spínačku a jedeš... s dobíjením si hlavu moc lamat nemusíš .... dnes to jde udělat jednodušeji ... a bterka zde nemá vliv na chod motoru... prostě 1 poloha klíčku davá jiskru 2 davá jiskru svítí...na chod motoru.. parkovačky tahneš z baterie... houkačku taky... dobíjení bych dořešil přez diodu ale nvm zda by ti nestačilo to nahoře????
 
 
Datum: 20. května 2013 23:47
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jak je v sytiči u mustanga ta jehla co propouští bezín. No tak se mi teď dost zasekává. Jedu, jehla se pohne, najednou to jde strašně do otáček a nejde to zastavit a pak to samosebou, když přeřadím chcípne. A pak to prostě naskočí, ale hned to chcípá. Jak pojistit tu jehlu, aby se dalo normálně jet a ne každých 100metrů (beze srandy stalo se mi to 3x na 300m) rodělávat sytič? :X Díky Hafis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No vzhledem k tomu že originál karbec sitič fakt nemá tak by mě zajímalo co se tam vlastně seká :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: premysl      IP: uživatel14862    
já bych to tipnul spíše na ventil v plovákovce ne? je vychozený a seká se nestihá dotýkat benál do karboše - vyšroubovat a malým pilníškem srazit na konci hrany nebo koupit nový
 
 
Datum: 21. května 2013 7:33
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív pro upřesnění, karbec z pionýra žádný sytič nemá, jen přeplavovací kolík co je na víčku plovákové komory. Co se týká tvého problému, máš na té jehle co je v šoupátku ten plíšek, který jehlu drží v určité poloze? Pokud ano, zkontroluj jestli není uvolněný a nelítá si mezi zářezy co jsou na jehle, popř. ten plíšek přimáčkni víc na tu jehlu a nezapomeň ho dát na druhý zářez z vrchu :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: as12      IP: uživatel1272    
zdravim potrebuji poradit na moji 555 vypadává 3 co s tíM ??? Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zdravim draci,Mám takový problém u své čz 175/450 zapoměl sem si klíček v spínací skřínce na zapnuto,No a když sem přišel k tomu druhý den tak pojistka byla pryč tak sem chtěl dát novou ale nemohl sem protože to hrozně prskalo jiskry,tím pádem na motorce nemužu jezdit :/ nevíte někdo jak to opravit ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
Už je to v poho byl uvolnění kabel od baterky kontakt
 
 
Datum: 21. května 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel14582    
někde nějakej skrat?
 
 
Datum: 21. května 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ze bys najprv odpojil baterku ? :3
 
 
Datum: 20. května 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymen zapalovaci civku (inducka) nasledne pojistku a melo by to slapat ;-)
 
 
Datum: 20. května 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel15073    
čaute hoši jak nejlíp vyčistit nádrž slyšel jsem něco o kyselině citronoové ... da se pak nádrž vylít nějakou barvou ať to nerezaví ale zase ať tu barvu nerozdělá benal dík .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, kyselinou nádrž vyčístíš tak, že vytvoříš cca 10% vodný roztok kyseliny citronové, ohřeješ jí lehce pod bod varu, a tuhle směs naleješ do nádrže a necháš to tak cca 24 hodin. Důležité je, aby nádrž byla dokonale odmaštěná, tzn propláchnout napřed klasickým benzínem z pumpy, a pak ještě vypláchnout technickým benzínem, ten z pumpy je totiž mastnej. Nádrž by to mělo dokonale odrezit. Pokud se jí rozhodneš dále lakovat, tak doporučuju ji vylít dvousložkovou epoxidovou barvou.
 
 
Datum: 20. května 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Tex      IP: uživatel12890    
Zdravím, mám problém s dobíjením u mojí 640-tky. Mám tam dané VAPEčko a motorka přestala dobíjet, zničeho nic. Nemá někdo zkušenost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemám zkušenosti, takže radím z doslechu..... Mrkni na relátko(černá krabička) docela často se uvolní nebo upálí drát............
 
 
Datum: 20. května 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: 210      IP: uživatel15549    
zdravim máte někdo zkušenosti s karburátorem Dell Orto co je tady na krámku na babettě 210? Je lepčí než Jikov? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 5:49
 
 
 
 
Jméno: St Horák      IP: uživatel15552    
Zkušenost mám a chválím ho. Je to karburátor modernější konstrukce. Jede to s ním výborně a je k němu podstatně jednodušší přístup, pokud je třeba údržba.
 
 
Datum: 21. května 2013 5:49
 
 
 
 
Jméno: xrc4      IP: uživatel12078    
Chtěl bych si koupit simsona (konstr.rychlost 60 km/h), mám řidičák Am (do 45 km/h), na STK mi řekli že je možné do papírů zapsat konstrukční rychlost 45 km/h pod podmínkou omezení výkonu autorizovanou nebo jinnou firmou která na to má povolení od výrobce simsona a vydá mi k tomu papír že je omezen na 45 km/h... neznáte někdo takovou firmu ??? děkuju. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělej si A1 :-) je mi 16 a ted začnu delat papíry, 2 roky jezdim bez nich, sice sem neska jel po hlavní a proti mě policajti, ale svitil sem, mel sem helmu a vzadu nějakou SPZ ktera mela nalepku STK z roku 2004, ale nezastavili mě... podle mě je zbytečnost si dělat AM, rovnou si udělám A1 a potom rozšířim
 
 
Datum: 20. května 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15551    
Chlapče tuším že v CZ se nechytáš,ale v NDR by něco mohlo bejt... Optej se v Německu...koukni na nějaký německý simsoňácký stránky...třeba něco zjistíš... Jinak souhlas,na tuhle pakárnu bych se vykašlal a udělal v 16 A1...už jen z důvodu,že AM nelze rozšířit,ale A1 ano - to ti finančně ulehčí až budeš dělat velký A. Jinak v rychlosti 45km/h je spousta zajímavejch motorek,proč se fixuješ na simsona? Skůtry,mopedy,babety,občas se najde i nějaký malý endurko či silnice papírově zavřený na 45km/h (yamaha DT 50, aprilia rs 50,yamaha tzr 50 atd...)...
 
 
Datum: 20. května 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se škrcením ti bohužel neporadím, ani nevím kdo to dělá... Snad ti poradí někdo jiný :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: xrc4      IP: uživatel12078    
a nevěděli by jste o nějaké firmě nebo o někom kdo to dělá ?? .. nechce se mi vyhazovat peníze za A1 .. to počkam do 18
 
 
Datum: 20. května 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To nemá cenu řešit, radši si ty peníze který by jsi za to omezení dal schovej, rok počkej a uvidíš, že se ti potom při dělání řidičáku na A1 budou hodit ;-)
 
 
Datum: 20. května 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
při našich úředních postupech ti tato věc bude trvat tak dlouho,že už ti bude 16
 
 
Datum: 20. května 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: tomík      IP: uživatel14199    
čau draci přední vidlice na fichtlu se mi kejve jako prase koupil jsem novy pouzdra stary vydelal a natloukl novy nechce mi samozrejme zalist kluzak ani jeden prej nejak vysoustruzit ale nemam kde potrebuju to udelat doma nakej nápad nebo jak to kdo dělá ? :-) díky moc za radY !!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď si půjčit 22 výstružník (nejlepší řešení) nebo jak radí Masokz použít ten vrták a nebo jsem slyšel, že to jde udělat i tak, že se ohřeje kluzák a s ním se ty pouzdra protáhnou (silon se teplem přizpůsobí kluzákům) :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na jawa-50.cz je navod a pišou tam že stači vzit 22 vrtak a ručne to protahnout
 
 
Datum: 20. května 2013 15:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta úprava není soustružení, nýbrž vystružení. Používá se na to výstružník. Osobně doporučuji výstružník zapůjčit a udělal to tím. Zastav se u nějakého soustružníka či v kovoobráběčské dílně.
 
 
Datum: 20. května 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci mam dotaz mozna to popisu blbe ale snad to pochopíte potrebuju vedet jak se menuje ta vecicka ktera kdyz sroubite tu zavitovou tyc do riditek aby se nehejbali kdyz sem to odmontovaval nekde to asi vypadlo a ani newim jak se to jmenuje da se to sehnat nekde díky za rady moc a sorry za to vysvetlení :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jj hele podivej se na skladačkach nebo na nějakym staršim kole to bude v řiditkach
 
 
Datum: 20. května 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jo ty myslíš ten konus :-) tak ten se co já vím tak nevyrábí, jedině obepsat nějaké inzeráty, poptat se známých,... anebo vysoustruzit :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 9:21
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel14783    
Ahoj Seso,nebudeš mít náhodou jednokroužkový píst na babettu na 1.výbrus 39.25?Nejmenší v nabídce je 39.75 díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz je zajem tak udelat objednavku a napsat to do vzkazu pozadavek ale cekacka na nej je mesic
 
 
Datum: 20. května 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chtěl bych se zeptat jakym olejem je nejlepsi redit benzin do fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
still dát mužeš jen v tom poměru 1 30 to bude dost plejtvání penězy... jinak m6 ede to na něj taky ale vlastní skušenost ze 150 čz že ty kroužky ubývaj nějak rychle majiteli kdo to dava poradím 10 kč připlatit za m2 t... rozdíl byl znatelný .....nechci vyvolávat spory bude mi 30 a nemá s motory 40 letou praxi ale jen prozba že to jde udělat i líp a za malo ..taková zkušenost...
 
 
Datum: 21. května 2013 9:09
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Muzu tam dat stil olej kterej davam do pili a do krovinaku ?
 
 
Datum: 20. května 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15551    
F : Nejlepší hláška... Když to kouří,tak vim že dost mažu :-D
 
 
Datum: 20. května 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dával jsem Repsol Moto Town 2T, ale kvůli vysoké ceně už mám nachystaný Mol Dynamic Sprint 2T (minerální olej se specifikací syntetiky, API TC+ JASO FD navíc za super cenu) :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Já dávám dvacet let starý M6AD 1:25, jede výborně a dobře kouří..
 
 
Datum: 20. května 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15548    
Od loňskýho jara mam doma 20l kanystr Speciálu s m2t API TC ředěný 1:30 a leju to do všeho co vytahnu z kůlny a postupně oživuju...není nazbyt,ale furt toho mam v kanystru dost a zbyde i na ostrýho fichtla,snad to pojme :-D ale měl by...Bude mít prototypovej válec j05 s průběhem TDi :-D
 
 
Datum: 20. května 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motorex-Cross power plná syntetika za 560,- :-D :-D :-D ne dělám si prdel Motorex mám do Hondy do pincka,křováku,motorovky,motorové konvy a simsona Oregon 2T nehulí,žádný karbon,maže i v největších točkách co víc si přát ;-)
 
 
Datum: 20. května 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
používám ten castrol garden jako jakub236 a tež nebyl problem, ale psalo se tu nedavno že se do tech oleju dostala voda ve vyrobe, skoro sem si zadřel motor, nevím jeslti je to tím olejem, ale prostě se mi to malem kouslo, ale nevím, protože s ním jezdím zase a už je to v pohodě a ředím 1:33
 
 
Datum: 20. května 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase bouřlivá debata o olejích.. :-D
 
 
Datum: 20. května 2013 12:15
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To je mi otázka, deset lidí, deset názorů a každý jiný :-D, už se to tu probíralo asi 100x prostě olejem do dvoutaktu, jediné co nedělej tak nelej syntetiku do starého motoru jinak je na tobě co si vybereš za značku, já třeba jezdím TSF a do závoďáka dávám plnou syntetiku MOTO 2T FD.
 
 
Datum: 20. května 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15463    
jezdí to i na M2t za 80 kč litr...hlavně poměr 1 33 nebo 25 po výbrusu....ten olej je dnes překonanenej ale má výhodu že je dostupnej..a da se sehnat lacino oporučuju litrovku at neplatíš dan a marži a stačí na sezonu.... kvalitnějsí jsou mogul TS tsf.. nedělaj tolik karbonu ...jsou od 100 litr a pozor někde na benzině je maj předražený i za 130... zbývající oleje jsou zbytečný luxus ....ale je to na tobě špičku představuje firma motul ale cena je jinde.....
 
 
Datum: 20. května 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
každý používá něco jiného, jinak já používám http://www.oleje.cz/p/castrol-garden-2t-1-l--3038?gclid=CO-h84OTpLcCFclZ3god624AzQ neboť ho máme na pumpě věčně v akci :-D jinak jsem s ním nezadřel ani jeden motor :-) krom thoo když se mi rozsypal píst :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 9:23
 
 
 
 
Jméno: bohuš      IP: uživatel12849    
čáu draci, mam takovy blby dotaz, ale půjdu přihlasit motorku a díval sem se že ve velkem techničaku, jak jsou ty 4 kolonky na jméno, adrsu, SPZ, bydliště atd... jsou všechny 4 zaplněne, kam to na uřadě napišou to moje bydliště, jmeno a tak :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: bohuš      IP: uživatel12849    
tak to jo , tak diky za odpoved :-)
 
 
Datum: 20. května 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15545    
daji ti novej technicak duplikat
 
 
Datum: 19. května 2013 23:51
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdravím, potřeboval bych si postavit takovou manipulační plošinku na motorku podobnou jako v tomhle odkazu http://www.discountramps.com/motorcycle-dolly.htm vymyslel sem si hodně podobnou jednoduší verzi...byl by to vlastně jenom nějaký 2metry dlouhý profilový plech nebo jekl s kolečkama postranách a jedním kolem s plošinkou na boku pro boční stojan. Ale potřeboval bych poradit, z čeho bych měl udělat ten žlab, do kterýho bych pak s motorkou najel... kdybych ho udělal z profilovýho plechu tak bych to asi ohnul...a ten jekl by byl dost těžkej...Tak bych se chtěl zeptat jakej materiál by ste mě doporučili..dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 8:07
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Ještě sem zapoměl napsat, že to nechci na pionýra ale na hondu cb750...ta motorka totiž váží 225kg a je úplně nevhodná pro manipulování v dílně.
 
 
Datum: 20. května 2013 8:07
 
<  304  305  306  307  308  309  310  311  312  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 10:45:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu