slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  303  304  305  306  307  308  309  310  311  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Zdarvím potrebujem poradiť otázka asi na Cezetaka mám 175/477 a ked idem vyradiť z 1 do neutrálu a potom z N do 2 ostane mi vysieť paka ale ked na ňu zatlačím tak hned sa vrati do základne polohy čo to može robiť ??? Slabé pružinky v kulise ??? Som s toho smutný lebo mi to vadí a asi to bude vadiť aj pri jazde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: Jan Vajbar      E-mail:      IP: uživatel15546    
můj odhad je že to není slabá pružinka v automatu ale prasklá, na 250 je měním celkem pravidelně a tu spodní si dávám silnější, je to přestavěný na kros, takže potřebuji aby nezůstávala viset dole.Oprava není nic složitého, dělám to bez demontáže motoru z rámu, položím na pravou stranu a ani olej nevypouštím. Neboj to zvládneš Jenda
 
 
Datum: 24. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám to samý, ale muj motor má najeto bezmála 30 000 s jedním půlením a to seklá vidlička, nic víc ... a provozuju ho po zahřátí jen v maximálních otáčkách :-D a min. ještě 10 000 km udělá do celkové Go... souhlas s čezeťákem ...
 
 
Datum: 23. května 2013 0:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čao.. tak tohle presně mi to dělá taky :-D ... jsou to už slabé pružinky co v nich jsoučertíci... když sundáš víko u spojky a následně vyhodíš ven ten blbinec na který se dává ředička tak se k tomu dostaneš i bez půlení... no a taky budeš mít asi v háji rozpěrnou přižinu která vytláčí páku ze startovací polohy do řadící polohy.
 
 
Datum: 22. května 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: obelix      IP: uživatel12849    
zdáár, mužu na sebe přihlasit motorku ( do 45 km/h ) když už mam řídičak? a povine ručeni mužu na sebe taky nechat udělat? diky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tenkrát sem to napsal na tátu.. dneska to řešit nemusim..
 
 
Datum: 23. května 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Když ji a tebe nechtějí udělat, tak jdi jinam. Sami přichází o peníze.
 
 
Datum: 23. května 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
když mi bylo 16, nechtěli na mě udělat ppojistku (genrali)
 
 
Datum: 23. května 2013 8:19
 
 
 
 
Jméno: obelix      IP: uživatel12849    
super, diky moc... v tomhle mam zmatky, tak se rači ptám :-)
 
 
Datum: 22. května 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
No když už máš řidičák, tak je zakázáno na sebe něco přihlašovat. Pojistku na sebe taky nesmíš napsat. A těď vážně. To je snad jasný, že to na sebe můžeš přepsat. Pokud ti není 18 let, tam musíš jít se zákonným zástupcem. Pojistku na sebe normálně můžeš napsat i bez něj.
 
 
Datum: 22. května 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim draci 2 podobnej dotaz dnesniho dne :-D na jakej zarez mam dat jehlu když mám novej píst ale nemám vybrus jen píst díky za rady !!!! špechá to prosím !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
blbě kecáš dej jí na druhej a prvních 10 km dej víc oleje cca 1:30
 
 
Datum: 22. května 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nový píst do starého válce bez výbrusu ... hmm to je přístup, aspoň na prvních 50 km měj jehlu na 3 z vrchu jinak zadřeš
 
 
Datum: 22. května 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: medik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normalne druhy zařez odzhora.
 
 
Datum: 22. května 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: davidvrba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaw lidi do jakeho vyřezu na fechtlu na jehle mam dat ten plešek moto je zajete neni po vybrusu do ktere drazky na jehle jeho nejlepsi dat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
2 od vrchu=)
 
 
Datum: 22. května 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdar jel sem projet fichtla a 500m jede jak má a potom začne jakoby vynechávat nevím čím to může být svíčka je brisk n14c a odtrh minimální asi 0,4 přestih asi 2mm jiskru dává docela pěknou jehla na prostředním zářezu novej filtr a sériový nastavení ještě sem kouknul na plovák a něják se mi nezdála hladina je to ten karbec z polska nebo odkud tryysky atd sem dal jikovacky a ještě sem teda vyměnil to víčko s ventilem a plíškem nad plovákem protože to všude chcalo nevíte čím by to ještě mohlo být a jak má být přesně ohnutý ten plíšek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
vem a bud si kup nebo pujc normal supleru :-) jo a jinak ty predstihy ono to nějak vzdy pojede, ovšem bude pokazde (pri jinem předstihu) jinde zápal, tzn. ze nekdy se ta směs spálí "dříve" než by měla
 
 
Datum: 22. května 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
no mam jawa 21 ale nevím jestli to nastavim na 1.6 protože mám ten přípravek co vypada jako svíčka jak jsou označený dražky po mm tak to moc přesně nejde ale pokusim se ... a jen tak pro zajímavost co se stane ,když je předstih moc malý nebo naopak velký???
 
 
Datum: 22. května 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
počítám, že máš 20-23 model, takže nastav 1,6mm předstih a odtrh 0,4 ;-) a pak sleduj co se bude dít :-)
 
 
Datum: 22. května 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: ako      IP: uživatel15556    
zdravim vas draci, mam doma babettu a na ni neni žadne čislo, štítek, nic. Mam tam vyrazit třeba dvanácticiferné číslo, které žádná babetta nemá a na to číslo to pojistit? A stačí mít k ježdění jen kartu od pojištění a nebo musim mit i kartičku? Dakujem vam draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Nevím, po mě kartu nikdy nechtěli.. Nevidím důvod, proč ji s sebou tahat.. Prostě řidičák, zelenku, motolékárnu a pro případ, že potkáš fakt echtkokota, nějakou pojistku.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když nemáš kartičku, tak stačí jen doklady o koupi.
 
 
Datum: 19. července 2013 1:39
 
 
 
 
Jméno: Zrno      IP: uživatel15705    
Kartičku budeš potřebovat a pojištění taky voz ssebou obojí Jo a to číslo nesmí byt větši musí být stené jaky maj všechny babety je lepši nějakou starší besku a vzít štítek a nebo si koupit a narazit číslo z motoru a máš to legalní :-D
 
 
Datum: 22. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Zrno      IP: uživatel15705    
Kartičku budeš potřebovat a pojištění taky voz ssebou obojí Jo a to číslo nesmí byt větši musí být stené jaky maj všechny babety je lepši nějakou starší besku a vzít štítek a nebo si koupit a narazit číslo z motoru a máš to legalní :-Drn
 
 
Datum: 22. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12772    
Cau draci, ktera babetta je lepsi jednorychlostni nebo dvourychlostni??? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo ty dva kvalty jsou znát, ale pokud člověk narazí na pondělní kus tak je hotovo, hlavně se většinou sere druhá rychlost, já mám 207 - jednorychlostní a taky si nestěžuju, z bodu a do bodu b to stačí, jen tak po vsi nebo na nákup to stačí
 
 
Datum: 22. května 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
210 DVOURYCHLOSTNÍ projet se a uvidíš proč...
 
 
Datum: 22. května 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau mam problem parez mi nehazi jiskru a nevim jestli je v poradku stator nevite nekdo jak ho vyskouset dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel15512    
čau dej ruku na motor a sešlápni startovací páku. Když tě to kopne tak máš porušenou izolaci od kondenzátoru k motoru. Je to ten šroubek který drží káblik od kondezátoru. Je tam kroužek z pertynaxu. Pak kábl od cívky k faji. Faju pořádně našroubuj na kábl, když tak kábl dej nový novou faju, svíčku, cívku, kondezátor. Jo a ještě vyzkoušej rotor jestli nemá velkou vůli mezi statorem a jestli máš pořádnou kostru. Proto vyzkoušej jestli to neprobíjí. Proto jsou na to lepší dva. Jeden prošlapuje start a druhý se obětuje. Ahoj
 
 
Datum: 31. května 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
mam to zapojeny urcite spravne mam 15 svorku ze statoru na 15 na indukce a od prerusovače mam taky na indukce drat tak co tamtam mam blbe?
 
 
Datum: 22. května 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Travis      IP: uživatel15215    
Chyba v elektrice nebo špatná kostra
 
 
Datum: 22. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12772    
Zdur draci je pravda ze Babetta 215 je jednorychlostni??? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
jo má zavařenou jednu spojku a taky nemá olej v převodovce
 
 
Datum: 21. května 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jaka svicka ma jit do babetty myslim oznaceni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
Brisk N15C
 
 
Datum: 21. května 2013 23:38
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pal 14-7
 
 
Datum: 21. května 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím, čím to může být že když jedu na trojku na čtvrt až půl plynu tak to z ničeho nic přestane táhnout a skoro to zastaví díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: sonicx10      IP: uživatel14899    
Tak že sundat nádrž, vyndat kohout a nádrž důkladně vymejt. Kohout rozebrat a vyčistit. Pokud máš mezi nádrží a karbcem nějaký filtr tak zahodit (pokud je filtr jen sítko tak ten nevadí). Sundat a rozebrat karbec, všechno vyčistit (hlavně trysky), vyfoukat a složit. Zkontrolovat jestli je mezi válcem a karburátorem v pořádku těsnění. Zkontrolovat vzduchovej filtr, případně vyměnit (90% problémů proč nejde karbec seřídit bývá ucpaným vzducháčem). Pokud tohle všechno nepomůže tak zkontrolovat předstih, dotáhnou všechny kabely které jsou u zapalování (hlavně na indučce), přejít zda VN kabel ke svíčce drží (jak v indučce tak ve fajvce svíčky), pro sichr bych dal i NOVOU svíčku. Pokud to nezabere tak vyčisti výfuk, to konec konců můžeš udělat hned na začátku. Samozřejmě předpokládám, že na tu trojku jedeš ve jmenovitých otáčkách motoru.
 
 
Datum: 24. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
malo to rveš a zdechá ti to :-) jinak bych řek že ti malo dotejká benzín radil bych ti vymít nadrž a pootoč zapalkem nepatrně k přednímu kolu...
 
 
Datum: 22. května 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel15310    
Potřebuju nakou radu. Co mam udělat za pojistku na pionýra aby to nikdo neukradl? krom zámku na řidítkách odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
určo uvazat bohužel to neřeší to že ti ho mužou očesat setkal jsem se s tim takže nějake místo u kamery..
 
 
Datum: 22. května 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: medik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepsi je nějaky lano.To se špatně střiha.Apořadnej zamek.
 
 
Datum: 22. května 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přivázat řetězem k lampě nebo zábradlí...fichtl je tak lehkej stroj že tady asi nic jiného nepomůže...
 
 
Datum: 21. května 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Čau, dá se místo kolíku v sytiči použít něco jiného? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
dat jiný víčko či ten kolík lechce osmirkovat nebo vyndat a dat místo nej sirku..
 
 
Datum: 21. května 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Sorry, ne v sytičí. V plovákové komoře se mi zadrhává kolík. Čím to je, popř. jak to opravit?
 
 
Datum: 21. května 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
Zdravím všechny. Je rozdíl mezi rotorem zapalování pro stator 20, nebo 30W na pincku "20" ? Na 30W to nedává moc velkou jiskru, na 20W to kope jako blázen ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
no hoši, tak vám děkuju. To jste mě nepotěšili. Ten rotor vyměnit teda budu muset, protože to svítí jako bludička Julie - spíš nesvítí ! Někde jsem zahlídnul nějakej vytlačovák. Máte jinej způsob, jak s ním ven ?
 
 
Datum: 23. května 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jak napsal JAWA_ceZetak, jen dodám že pro 20W zápalko je rotor s označením 05 a pro 30W zápalko je rotor s označením 20, takže pokud máš 30W stator, tak musíš mít i patřičný rotor, jinak ti to bude dávat nekvalitní jistku a možná i světla nebudou svítit naplno (to mluvím z vlastní zkušenosti) :-)
 
 
Datum: 21. května 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jsou tam rozdíly.... například pro zapalování 20W j ejiný rotor ( má jiné uspořádaní magnetů) a taky cívky na statoru jsou jinak seřazené (horní na přední světlo+klakson, prostřední je zapalovací a spodní je na zasní světlo) ... u zapalování 30W je jak už jsem psal jiný rotor než u 20W a proto taky záleží na poloze zapalovací cívky která je nahoře... uprostřed a dole jsou pak světelné které jsou propojené.... jiskru ti to pravděpodobně hážě špatnou protože nemáš pokopě komponenty které k sobě patří (správný rotor a poloha cívky na statoru)
 
 
Datum: 21. května 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
Zdravím sešo chtěl bych se zeptat dala by se tu sehnat sada zámků na ČZ 125/476 ( myslím tím zámek řidítek a sedadla) moc díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 7:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze ani prd,,, jak fabriku koupila Indicka spolecnost,,tka na to pecou a hlavne to je draha sranda
 
 
Datum: 22. května 2013 7:53
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
Jawa 21 ... 2.výbrusrnO kolik snížit hlavu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Pokud dostaneš kompresní poměr nad 16:1 - 17:1 začne chytat směs samodetonačně.....a to je góóól.... Pokud bys to vyhnal nad 18:1 mužeš rovnou přejít na naftu.... A to se vyplatí :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč chceš snižovat hlavu? Když se udělá výbrus, tak to není vůbec nutný!!!
 
 
Datum: 21. května 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
a jakej to bude mít význam snížit hlavu?a taky jak jí snížíš?
 
 
Datum: 21. května 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel15299    
Kámo to nemyslíš vážně že ne :-D a píst bych nacpal kam ? :-D ... dyk 1 mm je podle mě moc :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
O 3-4 mm,bude z toho TDi....
 
 
Datum: 21. května 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: Men      IP: uživatel14157    
Draci poradíte mi jak správně na pionýru seštelovat vzduchovej filtr? Kupoval jsem novou manžetu i filtr ale nějak se to dusilo tak jsem přivrtal dírky ale pořád se to dusilo.. hodil jsem jinej karbec kterej měl navrtaný větší dírky ale toho vzducu tam šlo zase moc. Potřeboval bych radu a kdo by věděl tak by se mi hodila i nějaká rada,ohledně benzínu v karburátoru nějak zbrou sit hrany kvůli lepšímu průchodu a ták.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
pokud to jede bez vzduchace dobře a blbe kdyz je nasazenej tak mas nejsspis gufero od spojky na ...
 
 
Datum: 23. května 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
a vyčisti si vejfuk....
 
 
Datum: 22. května 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Rada nad zlato dej to do origo stavu=)
 
 
Datum: 21. května 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Véna      E-mail:      IP: uživatel15553    
ahoj mám dotaz, emulzní trubice na jawě 350/639 je zašroubovaná pod triskou je to ona? tady je odkaz http://www.fichtlkramek.cz/nahled/emulzni_trubice.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
Mam dotaz když si dam na jawu 21 tacho z kola (ten digy) projde STK? popřípadě co na to říkali u vás už jsem to hodněkrát viděl tak nevím díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Díky draci moc jste mi pomohli
 
 
Datum: 22. května 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tachometr je vůbec nezajímá jestli funguje, takže když ti origo nefunguje a chceš tam mít digitál, tak ti v tom nic nebrání ;-)
 
 
Datum: 21. května 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem dělal technickou před měsícem a neskoušel funkci tachometru jen brzdy a světla
 
 
Datum: 21. května 2013 18:19
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
zdar na mím pionýru jde start. páka otočit až pod pedál brzdy je to tak správně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jj mě to tak taky dělalo dokonce semi to aji sekalo pod pedál brzdy tak sem to musel trochu vyhnout
 
 
Datum: 21. května 2013 19:10
 
<  303  304  305  306  307  308  309  310  311  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 10:45:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu