slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  302  303  304  305  306  307  308  309  310  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau lidi, mám takový problém s předníma vidlema na čz 175/450. když sou vymontovaný venku, tak krásně volně chodí, ale jakmile je namontuju tak se jim vůbec nechce pružit. čím to může být? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný s kolem, ale to se točí normál volně
 
 
Datum: 25. května 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: sonicx10      IP: uživatel14899    
Někde se ti to kříží, předpokládám, že tam máš nasazené kolo, že?
 
 
Datum: 24. května 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: dehner.zdenek      E-mail:      IP: uživatel14564    
chci všem kdo maji zájem o výbrus, doporučit Rýmařov tel.777551065 jedná se o kvalitní práci a dobré ceny. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 8:32
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím draci mohl by mi některý z vás oměřit osky kol z jawy 175/356 (celkovou délku,délku závitu, průměr ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: l0th4r      IP: uživatel15561    
zdar a silu,mazaci jakou barvu prosim podobnou v Ralu mela jawa 21 v oranzove barve a slonove?Diky predem za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: l0th4r      IP: uživatel15561    
Diky za odpoved:-)
 
 
Datum: 26. května 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbě sem to napsal, ta oranžová je dobře ale ta 7037 šedá sem chtěl natřít klakson a ten plech na kterém drží sedadlo, a bílou jsem vybral 1013
 
 
Datum: 25. května 2013 14:39
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ale jak se na to dívám tak ta 7037 je tmavá jak hovno
 
 
Datum: 25. května 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já chci svou 21 hodit taky do oranžové a místo bílé bych měl podle roku dát světle šedou a rozhodl jsem se pro tyto barvy RAL 2004 a RAL 7037
 
 
Datum: 25. května 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: re      IP: uživatel15567    
to mi nerikejte,ze za ty leta to nikdo nevi:-D
 
 
Datum: 25. května 2013 7:24
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik mam dat oleje do 5l benzinu kdyz zajizdim fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel15609    
Při zajíždění poměr 1 : 25, po záběhu 1 : 33 Na 5L benzínu dej 0,2 litru oleje.
 
 
Datum: 06. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel15512    
Tak draku za komanča se ředilo 1:35 při zajíždění 1:40 po zajížděni pak se začalo ředit 1:50. Používal se olej M2T. Dnes máš velký výběr olejů,ale nikdy do pekáča neli plnou syntetiku. Možnost zadření motoru. Still nikdy, bavil jsem se otom s mechanikem, který opravoval motocykly a teď prodává tovar od firmy Still a opravuje tyto výrobky. Zákazník díky oleji Still 3krát za sebou zadřel motor a furt mu dělal výbrusy. Poměr 1:50 je na 1litr oleje 50 litrů benzínu tak si to vyděl.
 
 
Datum: 28. května 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionyrak: 1:40 při zajíždění??? Takový poměr se dává při normálním provozu!!!
 
 
Datum: 24. května 2013 12:21
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel15563    
1:40
 
 
Datum: 24. května 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty neznáš klasickou trojčlenku ze základky? Při zajíždění se tuším dává 1:25, tzn. 5000ml (benzínu):25=200ml oleje, jak jednoduché :-D
 
 
Datum: 23. května 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je to olej still
 
 
Datum: 23. května 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci chci se zeptat jestli je lepší čz 125/476 (ma valec atd. ze 175) nebo jawa 125 travel nebo sport atd.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15177    
je to dost neporovnatelný 476 je laciná motorka da se pořídit za stejne peníze jak pionír s papíry... travelka je jiná liga stačí se na tech dvouch mašinách projet.... a podívat na cenovku 477 4000 a travelka 35 000?? osobně bych travelku nechtěl 476 doma mám libí se mi její vzhled a je fakt laciná.... jinak 125 je na trhu jako raritu uvedu pioníra od motoscood z a verzi s řadičkou chtěli 13 ... a japoncích nemluvím....sveho času kolem roku 2004 dělala mz pěknou dvacu .....
 
 
Datum: 24. května 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel14060    
zdarec EMULZNÍ TRUBUCE na babetě je to kde jde jehla že ?? jak šteluju hladinu tak ty plovaky musí být zaroven s vrcholem vešroubované trysky nebo vrcholem toho otvoru ktery je pevnou součastí karburátoru a kde se tato tryska šroubuje jeto sice rozdil asi 2 mm ale tak a´t to mám přesně dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě jak píšeš o pevné časti karburátoru kde je našroubovaná tryska, to je ta emulzní trubice a dá se taky vyšroubovat, snad klíčem 8 nebo 9 mm
 
 
Datum: 24. května 2013 6:54
 
 
 
 
Jméno: cross      E-mail:      IP: uživatel14060    
Zdarec draci mám problém z babetou vyměnil jsem gufera na klice a ted ikdyž mám jehlu uplně dole tak to má pořád málo vzduchu ikdyž jsem sundal sání vzduchu trochu se to zlepšilo když to jde přímo ale pořad to není ono. :-( tak nevím co stím je. Prosím poraďte mi :-) Myslíte že nato má nějaky vliv když trochu kape z karburátoru ?? to asi ne ?? Nebo jo ? dík za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel7456    
http://www.mylms.cz/text-nastaveni-karburatoru/ stačí hledat
 
 
Datum: 23. května 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel14060    
aha :-) dik moc akorat neřeklbysmi jak se štěluje hladina na babetě na fichtlu vim ale babetu newim :-) dik
 
 
Datum: 23. května 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15559    
Ano,právě proto že kape z karburátoru - je to blbě seřízený,přelejvá se to a tím pádem je to bohatý. Dej níž hladinu.
 
 
Datum: 23. května 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
čau draci je možné že fichtl jede špatně když mám staré ložiska v kolech a rozeťě neměnil jsem je co mám fichtla asi nějákých 7let a předemnou taky nikdo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14122    
s ložiskama se to pořád nějak valit bude,začni u motoru....
 
 
Datum: 27. května 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo možný to je u padesátky je každá maličkost znát
 
 
Datum: 23. května 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_karburatoru_dell_orto22.html jakou má rozteč mezi šrouby odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hrdlo_karburatoru_dell_orto22.html
 
 
Datum: 23. května 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel15453    
Dobrý den kdy bude v prodeji 11 zubé kolečko na primar u pionyra ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V pohodě, stane se... :-D
 
 
Datum: 24. května 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Sem sa jaksi přehlédl :-DD
 
 
Datum: 24. května 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawar: on se ptá na primární kolečko!!!, tzn. na to co je na hřídeli kliky a pohání primární řetěz se spojkou a to tady opravdu není :-D
 
 
Datum: 23. května 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
 
 
Datum: 23. května 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: davidvrba ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaw kdyz lidi mam jawa 21 kdyz jedu na jedničku a mam male otačky tk vpohode ae jak dam vic plynu tk to zacne cukat a spatne seto dostava do otaček cim to muze byt diky za odpovedi ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: MAty06      IP: uživatel15490    
spatne dochazi benzinrn
 
 
Datum: 30. května 2013 14:40
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Zdravím jak mám vyměnit pouzdro v ojnici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
je to takový čep - má průměr o trochu menší než díra v ojnici bez futra na jednom konci odsoustružený tak, aby šel zastrčit do futra. pak ojnici položíš na desku se správným otvorem (nebo kousek trubky) do ojnice strčíš přípravek a zatlačíš - samozřejmě lisem. kladivem se to taky může podařit, ale spíš si to poškodíš, respektive staré vytlučeš, ale nové tam natlouct opravdu nepůjde - prostě se to lisovat musí.
 
 
Datum: 24. května 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
A jak to staré vylisovat nějakým přípravkem? Jakým?
 
 
Datum: 24. května 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
vylisovat staré, nalisovat nové, proříznout mazací drážku, vystružit na průměr čepu. jednoduché
 
 
Datum: 23. května 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, menim ložiska v kolech a zjistil jsem, že tam nemám tyhle rozpěrky http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/vymena-lozisek-kol/vymena-lozisek-kol-10.jpg Vadí to nějak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mi se posunula sama :-D
 
 
Datum: 24. května 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapáčit hrubou silou :-)
 
 
Datum: 24. května 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Díky moc a jak tu osičku posunout na bok ?
 
 
Datum: 24. května 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a zevnitř v tom bubnu je pod jednou krytkou segrovka, tak tu vytáhnout ;-)
 
 
Datum: 23. května 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně jednoduše, sundal jsem ty krytky kteryma jsou přikryté a jak mas tu trubičku kterou vede oska mezi těma ložiskama, tak sem ji posunul trochu na bok, tim padem sem tam mel misto abych mohl zaprit sroubovak o jedno ložisko, nahřál jsem to pořádně, a pak jsem do toho pres ten srobouvak kladivem ujebal několik silnych ran, fakt se tem loziskam nechtelo, ty co sou v motoru jsou pohádka, to nahřejes, 3x tuknes a je to venku ale tady to nešlo.. jo a když sem to jedno ložisko dostal ven tak sem pak vyndal tu trubičku co je uvnitř, a misto šroubovaku sem to druhe vyklepal železnou trubkou
 
 
Datum: 23. května 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Můžu se zeptat jak jsi ty ložiska dostal z kola ven už sem zkoušel mega moc způsobů a ani se nehli :X
 
 
Datum: 23. května 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel15467    
cus hele dělám řidicák na A1 a nevim jakou koupit motorku ale spíš chci 4T přemejšlel sem o MZ 125 Sm/Sx co Vy na to.. nějaký návrhy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: marcel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MatroneK: Odkdy se můžou řídit čezety 175 s A1 ? :-D
 
 
Datum: 28. května 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: lol      IP: uživatel15467    
nevím 2T moc žere chci nějaké endurko...
 
 
Datum: 23. května 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
No, záleží co od toho očekáváš, ale vesměs jedou všechny 125 stejně - do stovky a méně je použitelná dlouhodobější cestovní rychlost, víc je trápení. U té MZ 125 SM vím že při slabší baterce častěji odchází volnoběžky, u nás se většinou nedají sehnat, z Německa v pohodě, ale při správné péči o baterii by to neměl být problém.... Proč si hned ze začátku vyřadil dvoutakty, třeba hranaté ČZ 48*/47* ?
 
 
Datum: 23. května 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: mmmm      IP: uživatel12849    
no těch motorek na A1 je hodně, zaleži co by si chtěl, jestli endruo, chopper, silnični atd... a taky kolik chceš do toho vrazit peněz :-)
 
 
Datum: 23. května 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: fichtler      IP: uživatel12689    
čau chlapi potřebuju bleskově poradit, mám mustanga a drhnou mi na něm vidle, jakože jim občas musím pomoct nahoru, nic jsem s nima nedělal neměnil jsem ani pouzdra nic, tak potřebuju vědět jak se to maže! mazničky jako na starších fichtlech tam nejsou MUJ DOTAZ: KDE TO MÁM PROMAZAT ABY TO NEDRHLO ?? DÍKY ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: fichtler      IP: uživatel12689    
Diky moc !
 
 
Datum: 23. května 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic na tom není, sundej přední kolo, sundej gumové prachovky a vyndej kluzáky, ty namaž vazelínou a slož opačným způsobem. Pokud by jsi chtěl namazat i pružiny, tak musíš sundat masku a nahoře na vidlích jsou šrouby, ty vyšroubuj a tím vytáhneš i pružiny ;-)
 
 
Datum: 23. května 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Ahoj, Mám problém.. xD mám Jawu 23 a problém je v tom že prostě jak kdyby vynechávala svíčka jedeto pak nic a někdy naskočí a někdy vůbec ... předstih 1,6 a 0,4 a po jízdě co mi to dělalo jsem to zkontroloval a zůstalo to stejně takže předstih se nehnul nevíte čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel15563    
ten předstih vždycky 2mm
 
 
Datum: 24. května 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
Tak problém vyřešen koupil jsem novou indučku a jede jako hodinky ;-)
 
 
Datum: 23. května 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau dotaz na sesu bude se rozšiřovat nabdídka dílů na jawa 150 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku budu,, ale jse ms casem uplne na 5,,deti rostou a nema je kdo honit s paskem v ruce :-)
 
 
Datum: 22. května 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli je někdo schopný a ochotný vyrobit bezkontaktní zapalování? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
když vynechám koupě vape za 3500
 
 
Datum: 22. května 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel6480    
zdar draci, jak zjistím kompresní poměr ve válci? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html hraj si smudlo
 
 
Datum: 23. května 2013 12:06
 
<  302  303  304  305  306  307  308  309  310  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 10:45:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu