slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  301  302  303  304  305  306  307  308  309  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji všem co mi radily ohledně volnoběhu u mého fichtla koleno sání bylo u válce povoleno a salo falesny vzduch proto to naklaneni :-D Dík BEDY http://www.youtube.com/watch?v=P_LR_eQffWk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMLOVÁM SE že jsou točil rozetu video bylo pro kámoše u rozety jsou zavereny koliky opravil jsem tachometr a par tyčinek do kola jsem dal.BEDY
 
 
Datum: 26. května 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marceli, ty jsi pořád stejné pako, jako jsi býval :-D To si neumíš nejdříve zkontrolovat, jestli máš všechno v pohodě, než se začneš ptát tady... Tady se ptát jedině pokud už si opravdu nevíš rady a vyzkoušel a zkontroloval jsi všechno čím by to mohlo být, v tvém případě by stačilo sundat plech a závadu bys viděl... Jinak to video, nevím co si z toho máme jako vzít... žes natočil rozetu atd. je fajn, ale co s tím? :-)
 
 
Datum: 25. května 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
Zkus ještě vimenit gufera na klice to je to že to nejde z otáček
 
 
Datum: 25. května 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no i tak ty otačkou jdou nejak pomalu dolů
 
 
Datum: 25. května 2013 17:26
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. května 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nemaš nějak vysokej volnoběh ?
 
 
Datum: 25. května 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Čus, mám takovej dotaz : jedná se o Mustanga -start páka = chci ho nakopnout přes start páku ale prostě to nezabírá jde to naprazdno ale uplně normálně se vrátí . Co myslíte?? budou už ožvějkaná zuby nebo mohlo něco vypadnout ? nebo se mohl ten startovací segment třeba zlomit? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
Sešteluj spojku šroubem na pravém víku motoru :-)
 
 
Datum: 25. května 2013 15:05
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14651    
Čáu, skus poštelovat spojku tim šroubkem, jestli ho nemáš moc utáhlej. Jestli to nepomůže tak to bude oddělanej start. segment...
 
 
Datum: 25. května 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já toho fichtla hodím ze skály jestli mi neporadíte. Nejde mi nastavit volnoběh. Furt jsou vysoke otacky.Ja uz nevim.Dik BEDY 2 zarez od shora . asi dam 3 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
Standa: :-D :-) - mě se párkrát stalo že jsem si vypáli vejfuk během jízdy - prostě sem jel dýl na vyšší otáčky( vytočená 2ka do kopce) a vzrcátku vidim nějakou kouřouvou clonu jak zadýmování, tak zastavim, a ono toz vejfuku pokuřovalo furt a byl horkej jak prase a něco v něm praskalo a škvařilo, a byl cejtit spálenej karbon, byl sem docela překvapenej, ale motor byl v pohodě :-) :-D
 
 
Datum: 25. května 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6178    
Gufero + šoupátko.....jehla nemá vliv na volnoběh......neměnil jsi i gufera? Dej víc oleje do převodovky a strč tam starý šoupátko a ono to bude dobrý ,jen to bude víc kouřit :-D
 
 
Datum: 25. května 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
tvl ty vysoký otáčky to je to osmirkovaný šoupě netěsní a saje to falešnej ...tak to nejde vyštelovat.... no co prostě to ohřej až neudržíš na valci ruku a na bovdenu sešteluj soupě tak aby to prostě nechcípalo a je po p... ikdyž je to uřvany,,lepšího vysledku asi nedosáhneš..
 
 
Datum: 25. května 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14651    
Jestli se ho chceš zbavit tak mi ho dej :-D
 
 
Datum: 25. května 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Řekol bych, že si přisává falešný vzduch, tak zkontroluj netěsnosti na přírubě od karbecu, pak zkus nastavit volnoběh pomocí volnoběžného štelovacího šroubku popř. může být špatný gufero pod zápalkem. Při tom naklánění je to tak, že dobře seřízenej pionýr zdechne, ať to nakloníš na jakoukoli stranu (napravo= chudá směs a zdechne, nalevo=bohatá směs a uleje se). Tobě to při naklonění doleva nezdechne, protože ti jde do motoru moc vzduchu a tím pádem se neuleje (prostě to je, jako by jsi vzal za plyn) :-)
 
 
Datum: 25. května 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě chci říct že když naklonim fichtla doleva otáčky vyletí a když doprava tak chcípne
 
 
Datum: 25. května 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: ďábel 555      IP: uživatel15571    
Zdar draci, mám dotaz ohledně Jawy 555, protože netuším jak sundat zadní kyvnou vidlici od toho rámu. V příručce jsem četl že se má vyšroubovat šroubek mazničky a pak nějak šroubem m6 vyndat tu krytku ale mám strach ze tam zrusim ten zavit jestli zaberu. Jestli ma stímhle krokem někdo zkušenosti tak prosim o radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cao lidi, nemáte nějakej dobrej tip na motor jawa 175/356 kolem litru? nebo jen motor bez valce pistu a hlavy, karbecu, zapalka... za směšnou cenu? :-) Dííky A nevite jestli by pasoval motor z jawa 250/590 panelky na ram 175/356 pokud by se prevarili ty uchyty? Nedelal by problem retez? Jedna se mi o motorku ktera je cross :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
z panelky tam nejde je kratkej rám ... šel by tam jednovýfukove 250 ...125 175..... i by snad měli jít použít jen polomotor na jednovýfukovej spodek dát valec 356.... atd.....
 
 
Datum: 25. května 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: libor232 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte prosím? Moc by mi to usnadnilo práci, potřebuju motor na tu krásku co mám na profilu ://
 
 
Datum: 25. května 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím všechny draky, zvažuji koupi VAPE (na jawa 50/20-23) a rád bych věděl jak je to se svítivostí, neboť jak jsem "tak" různě čet, tak někteří chválí, jiní ne. Tak proto se ptám jak vám to svítí? Jakou máte kombinaci watáže? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
ty nové žárovky svítí fakt nahovno. 15w úloženka svítí jak kráva a 15 w nová svítí hůř než stará 25 w
 
 
Datum: 27. května 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakub: sice s VAPE nemám zkušenosti, ale podle mě to svítit jak 30W zápalko nebude, řekl bych že to bude něco mezi20-30W :-)
 
 
Datum: 25. května 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zvažuju to pořád, ale furt nevím jak to je s tou svítivostí, neboť jezdím převážně večer :-) ted na mustangu s 30W zapalkem a je to pecka a když sem jezdil na 21čce tak to byl takový lampionek :-) takže furt nevím jestli ho brát nebo ne :/
 
 
Datum: 25. května 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6178    
Koukej co kupuješ..... Neni žárovka jako žárovka .... Jinak VAPE mužu doporučit!
 
 
Datum: 25. května 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: bmwM5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to pravda, že svietia menej. O dosť menej
 
 
Datum: 25. května 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej někde sem četl že to ty nové žárovky svítí mín než ty staré.
 
 
Datum: 25. května 2013 9:30
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a s jízdou večer jsi spokojen? myslim světla
 
 
Datum: 25. května 2013 8:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15568    
Tak u vape je jen problém že je jen 20ti watové, když dáš žárovky 15 w a 5w tak to svítí prakticky od volnoběhu. Občas si lidi stěžují že jim praskají žárovky, ale mě se to nestává a v nejhorším se to dá vyřešit stabilizací.
 
 
Datum: 25. května 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar kolik je ložisek v rozete . Ja tam mam jednu 6004 a ve starem katalogu nahradnich dilu je napsano ks 2 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol sem se přepsal jinam
 
 
Datum: 24. května 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale logicky musis tlačit rychleji aby to chytlo XSD
 
 
Datum: 24. května 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U pionýra byly 2 druhy rozet, jedna s jedním a 2. se dvěma.
 
 
Datum: 24. května 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám pár dotazů. 1)kupoval někdo z vás na fichtlkramku nový šoupátko do karbece je u nej napsany ze je jenom pro origo ale ja sam sem mel problem ho tam dat nechtel chodit strasne tesno tam byl musel sem ho obrousit šmirglem 2) opravil sem si nahon a kdyz vse utahnu a jedu dopredu nebo dozadu tak to jde z těžka a nahon tachometru se toči s rozetou co s tím ? Děkuji sesovi že mi poslal balík co nejdřív.BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6178    
Já bych řek že si koupil blbý šoupátko. Třeba máš nějakou nepovedenou repliku karbecu a prostě ti tam nejde....A nebo je ten karbec v těle vydřenej.....
 
 
Datum: 25. května 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo nebrat a jak ho tam mám narvat když nemá vůli a zasekava se furt .
 
 
Datum: 25. května 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
šoupátko smirkem nebrat.... musí těsnit proto jr tam tak těsně ....se podívej do knížky od dočkala na velke jawy je tam popsane jasně co vše dělá moc volne šoupě ..
 
 
Datum: 25. května 2013 5:45
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se týče tvého 2. dotazu, tak s tim mám trochu zkušenost...Hlavně to chce mít v dobrym stavu pravej napínák řetězu, nejlíp novej,aby se ten šnek zasekl o tu drážku. A i kdyby se to furt hejbalo tak to trochu povol až se to nebude hejbat a postupem času to dotahuj ono si to sedne. Zní to sice zvláštně, ale za zkoušku nic nedáš..:-)
 
 
Datum: 24. května 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci kdysi dávno jsem někde četl jak na pionýru štelovali předstih pomocí žárovky. Tak by mě zajímalo jak na to. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawasaki-21 ® - díky
 
 
Datum: 25. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. května 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: MePoU^      IP: uživatel15555    
Taky jsem o tom slyšel. Tady to píše.. http://www.mustang-23.estranky.cz/clanky/jak-na-poruchy/serizeni-predstihu.html ... Ale fakt nevím jak na to :-D
 
 
Datum: 24. května 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel14082    
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15574    
Když se dobře udělá 60ccm válec tak je to nesrovnatelný s origo. S lehkým jezdcem a převodem 14/55 se dají dosahnout i rychlosti k 90km/h. Nebo naopak 100kg jezdec na pomalejší převod zase bude frčet 70-75 jako za mlada...
 
 
Datum: 26. května 2013 13:02
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
To nejlepší co může být je velký takže to bude trochu znát i na výkonu ale žádné dělo nečekej.....
 
 
Datum: 26. května 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15574    
8.výbrus zdaleka poslední neni :-D
 
 
Datum: 26. května 2013 6:28
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
to Jawar : já tu sadu měl na jednom fichtlu a nemělo to chybu, teď toho fichtla má kámoš a nestěžuje si, ve dvou lidech to jede fakt solidně, sice jede max tacháčovejch 60 s 13 zubem kolečkem, ale ten tah do síly je úctyhodnej, zatim s tim nebyly problemy, já to mazal i kámoš to maže mogulem TSkem 1:25 v záběhu a pak 1:40, občas tam dá benzín s olejem do motorovky od fotra, ale jak řikám asi to nebyl pondělní kus :-D fakt to jede, je fakt teda že ty kroužky nic moc, možná už by stály za výměnu, ale kompresy to zatim má, ono to vlastně s tim poslednim výbrusem má asi 55,2 cm3 obsah že Stando?
 
 
Datum: 25. května 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6178    
Mimojiné zajišťuji i výbrusy válců či repase klikových hřídelů a není problém zajistit výbrus,klidně 40mm a nebo 41mm,za větší vrtání až 300,-.....normál vrtání do 250,- + cena pístní sady
 
 
Datum: 25. května 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
pardon valcec by měl být o 0,2mm menší pod broušení dole by správně mělo tedy být 39,8mm sem se upsal....ale princip je stejný..
 
 
Datum: 25. května 2013 13:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
popř pokut si odvážnej a najdeš nastrojaře šlo by seriovku převrtat na píst z tohot setu ..kamarad to tento rok má a nestěžuje si najeto cca 500.. a zatím drží .. taky pozor nekteří brusiči si říkají ce nu ne za jeden výbrus ale za 8... není to pravda valec se veme na soustruhu nožem na 38,8 a zbytek se jemně vyhonuje a obrobí.... pokut najdeš někoho rozumneho tak by to vyšlo cca na tech 800 taky kanaly by byli vhodnější jen to chce trošku vyladit třeba dát 2 těsnění pod hlavu protože ta puvodní je líp vyrobená cose drsnosti spalováku tyče... prostě to chce trošku grif ale šlo by to....s tím že to je pracněší přestavba motoro kterám má své uskalí....
 
 
Datum: 25. května 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
taky jsem si to kdysi koupil ale je fakt lepší nechat udělat výbrus.Tady na tom se mi olámaly ty kusy vložky válce
 
 
Datum: 25. května 2013 7:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
tak radej obyčejný výbrus ..nesedí kanaly a na chuj to jede.... i to mín stojí
 
 
Datum: 24. května 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
nefunguje mi spojka ?? kdyz mam rychlost a smačknu spojku tak to vubec nejede nejde to strkat co s tím?????????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečíst si návod k obsluze a nepsat osmnáct otazníků v řadě, jako pako.
 
 
Datum: 24. května 2013 23:16
 
 
 
 
Jméno: RiderMann21      IP: uživatel13868    
Nazdar draci. Dnes jsme roztláčeli fichtla a soused nám řekl, že to máme roztlačit na dvojku, je to fakt lepší? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musím se podepsat pod to co napsal standa, taky mám tříkroužkový píst s dobrou kompresí a někdy když ho musím roztlačit, tak se mi stává, že to zadní kolo za sebou tahám. Musím dát taky buď za 2 nebo se pořádně rozběhnout a spojku pouštím až když sedím, abych to zadní kolo zatížil ;-)
 
 
Datum: 25. května 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6178    
Nooo pozor ;-) On dobře zaběhlej funkční pradávnej fichtl se silnou kompresí a tříkroužkovym pístem prostě na jedničku nejde roztlačit :-D A je v paměti lidí už od dob minulých,že tam musíš dát dvojku,protože na jedničku to táhlo kolo,ale netočilo se..... Co jsem měl fichtla po tátovi,tak tam taky jedině dvojku....
 
 
Datum: 25. května 2013 10:17
 
 
 
 
Jméno: RiderMann21      IP: uživatel13868    
Ok, dík za vysvětlení.
 
 
Datum: 25. května 2013 10:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zrovna fichtla bych bral na 1 už jen kvůli tomu abych nemusel běhat 20 metrů
 
 
Datum: 25. května 2013 8:45
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak ber v potaz že na dvojku to de lehčejc tlačit jinak jinej učel to nemá ..
 
 
Datum: 24. května 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15566    
Ciao draci. Keď mám na pieste z j. 250/ 353 vyrazené 2P, znamená to 2. výbrus? Chcem kúpiť nové krúžky. Tie staré mali vo valci vôľu až 2 mm!!!-nutná výmena odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15570    
pepa- našiel som na nete toto: http://www.slovanet.sk/murin/jawa-250-353.html za 29,20€ nemáš s tým nejaké skúsenosti?
 
 
Datum: 25. května 2013 14:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
bohužel to trochu víc stojí ale je to adekvatní oprava budeš mít nový díli a zas by to mělo držet ... eště ti snad poradím obejít víc brusiču cena sou dost skokove a někdy se oplatí to poslad poštou v dřevěný bedně... neš to davat nějakymu předraženýmu v oklí kor na slovači jsou podnikatele odvážní.... ja sem jihočech lidi si chválí pana padalíka ... ja to vozým do votic dostanu i novej čep kruhy vše ..cena ok jen se mi stalo že mi dali špatný kroužky pan ma i obchod s díli a bere věci jako s kramu a hrabnul o krabici jinam... ale jinak pohoda ....
 
 
Datum: 25. května 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15570    
Dočkala mám. Meral som v rôznych miestach, hlavne v strede valca, ale vôľa bola cez 2 mm. Asi poriešim ten výbrus.
 
 
Datum: 25. května 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
nemusíš ani supito vem kroužek a vkládej ho do válce v ruzných místeh od zhora jestli máš sparové měrky změř si rozdíl v dočkalovi je dovoleno něco kolem 01mm praktitcky to snese víc ...a spíš neš nove kruhy bych už nechal zvykle stare vracené na sve místo ...anebo brousil ..... a jestli nove kruhy tak do atipickeho válce vybrane osobně ono totiš nejde jen o vuli v zamku ale i to co se sleduje u zavodáku a říka se tomu prusvit.... a to je to že když dáš kroužek do válce a podívaš se proti světlu tak hodnotíš plochu kterou přiléhá kroužek k válci měla by být aspo 70 procent ....protože máš 3 kruhy.. tak každý muže mít cca 30 procent netěsnost..... jen abys viděl proč.. proto se v učebnicích pro mechaniky po válce hovoří o lapování kruhu do válce ale to bylo v dobach kdy nic nebylo....dnes to vše řeší brus
 
 
Datum: 25. května 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa má pravdu.můžeš vzít šupito a měřit.
 
 
Datum: 25. května 2013 9:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za mě koupit nový kroužky vono to s nima ještě něco nalítá
 
 
Datum: 25. května 2013 8:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
v tomto stavu je už nutný brus protože ani nove kroužky nebudou v šišatem valci dobre řešení ... mužou těsnit huř než stare.... za mě neutracet 200 korun za kruhy ale bohužel dát 1000 za výbrus.... jinak čarovat s kroužky jde take se kupovaly o výbrus větší a zapilovavali na zamkách.... doporučím ti seber valec a houpni do obchodu i s ním at to poměříš.... toto už je ale docela extremní opotřebení... další možností je prostě jezdit a nechat to vybrousit až to kruhy sežere ...je to risk ale i možnost.... ....
 
 
Datum: 24. května 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: sonicx10      IP: uživatel14899    
Ahoj, zdravím všechny a hlavně SESU. Podařila se mi drobná potíž. Strhnul jsem závit ve třmenu brzdy u ovzdušňovacího šroubu (Třinda 640). Neví někdo jaký závit má původní ovzdušňovací šroub? Tipuji to na M10x1. Ono to zatím drží a nesákne, ale nechci ho vyšroubovávat abych ho změřil. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ani prd M8,,tohle ma spesl ale fak nevim
 
 
Datum: 25. května 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
M8 standart
 
 
Datum: 24. května 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
zdar,hele nejde mi serídit spojka na fíkoj a nevim proc to nejde seřítit moc zabíra??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Koukal jsi na spojkové lamely? pokud nemají korky, tak je to špatně a spojka bude prokluzovat.. pak je nutne vymenit spojkove lamely, jinak zkontroluj jetsli mas mezi tycinkama kulicku a zkus nastavit lankem a srubem spojku...
 
 
Datum: 25. května 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Zdarec draci, jde někdo zítra na burzu v Mohelnici? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 6:31
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Počasí celkem jde, sice poprchává ale když si připomenu že bych tam mohl sehnat nějaký potřebný díly tak prostě jedu.
 
 
Datum: 25. května 2013 6:31
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud nebude chcat, tak jedu...........
 
 
Datum: 24. května 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
chtěl sem jed ale mam auto v opravně, takže sem pěkně nas*anej, aji ten trucktrial si mužu nechat zdát :/
 
 
Datum: 24. května 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zítra je tam také trucktrial..
 
 
Datum: 24. května 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: MePoU^      IP: uživatel15555    
Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. Díky předem za rady MePoU^ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
zkus předstih a směs to je asi všechno co mě napadá možná zkus ještě vyčistit hl. trisku
 
 
Datum: 24. května 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci scháním nekoho kolem mohelnice sumperk a olomouc jestli nekdo newí kdo by mi zrenovoval motor na fíka :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
haled motr na fichtloně v pohodě pošleš poštou .... a lidí co to dělaj je docela dost jen je škoda repasovat zachovalej motor je to všechno ale jen o penězich ale jesli ti to líta 50 do kopce na 3 dlabej na to...lepší to nebude a za rok dva kup 125...
 
 
Datum: 25. května 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci nepatri to sem vím ale co to je kurwa za SPZ ???? :-D je tam aji nalepka technické :-D http://motorky.bazos.cz/inzerat/24552934/yamaha-FZS-1000-fazer.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co blázníte,má přelepenou značku typem motorky
 
 
Datum: 25. května 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Frýdek Mísztek?:-D:-D
 
 
Datum: 25. května 2013 8:50
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Když si to zvětšíš, tak je vidět, že je to přilepený papír. Neznám formát "FZ?", co by to bylo za okres? Jinak ty značky na zakázku jsou schválené teprve od ledny 2014, zatím to nejde. Bude to stát cca 10tkč a budeš si ji muset v dostatečnym předstihu objednat, ptotože ty fajnovější budou dost rychle vybraný. A v týhle republice mi nikdo nevymluví, že to nebude o známostech a úplatcích :-)
 
 
Datum: 24. května 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: ......      IP: uživatel13284    
čus teďkom už si můžeš i nechat za příplatek udělat spz podle sebe ;-) ale stojí to celkem dost, jestli je to pravdivá spz tak před majitelem smekám musí bejt zazobanej ;-)
 
 
Datum: 24. května 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi vytiskl papír a dal to přes tu původní, nebo nějak ve fotoshopu :-D :-D
 
 
Datum: 24. května 2013 13:20
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nwm co se ti na ní nezda :-) tyhle znacky se davali nez přisla era tech soucasnych :-) jinak znacky jsou stale platne ;-)
 
 
Datum: 24. května 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel15564    
Servus draci! Chtěl bych pochválit zelenou dvacítku, kterou jsem dnes dopoleledne míjel u Lánské obory. Vypadala v původním stavu a řidič měl modrý kokos. Zdravili jsme se, já jel na červený 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2013 12:31
 
<  301  302  303  304  305  306  307  308  309  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 16:16:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu