Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. Plánujeme s kamarády vyjížďku, aneb na babetě k moři vyrážíme z Liberce a chceme dojet až k Baltskému moři. Nevíte jak je to s tím, že babeta nemá SPZ? Jaké díly by jste mi doporučili vést s sebou? Beru náhradní tyristor, zapalovací cívku, snímač otáček, duši, řadící lamely, a ještě pár drobností.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 21:59
 kdyz nemas spz a jezdis jen na pojisteni cisla ramu tak do zahranici nemuzes.
Datum: 27. května 2013 21:59
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje ta spojka na Babettě 210 a co probíhá v převodovce při řazení? Princip vím, ale chci vědět jak postupně začínají zabírat čelisti startovací, rozběhové a druhého kvaltu a jestli nějaké odpadnou při zařazení dalšího rychlostního stupně? nebo odkaz, kde je to vysvětlené.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 20:50
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 4au kluci,mám problém, se simsonem... první jízda byla v pohodě,jel pěkně...na týden jsem ho odstavil,po týdnu jsem na něj sedl že jedu a chytl v pohodě,jen jsem ho musel nechat zahřát jinak skapával,ale pak pohoda,ujel jsem tak 1 km a zkapal, při nkopávání už jen občas chytl ale byl v minimálních táčkách a do vyšších nešel,pořád takový přidušený...dneska jsem chtěl jed znovu a ujel jsem asi 300metrů a zas to samé...měnil jsem svíčky a vždy to chytlo jen na chvilku ale do plných to nešlo pořád přidušené....po chvilce to zkapalo a už jsem nenastartoval...sytič je vyplý,jehla je na první drážce od vrchu,aby šlo méně benzínu, byla na první odspodu tak jsem ji zkusil dat nahoru ale nepomohlo to...fakt už nevím kde je chyba, simsoni nejsou moje parketa, toto je můj první a poslední....jawy a čezety opravím vpohodě ale prostě simsona ani za mák...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 19:57
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 osobně si myslím že je taky někde problém v karbecu,a doufám v to,nechce se mi schánět snímač otáček....no zkusím ho rozdělat a vyčistit....jinak když ho nastartju tak do plna nejde,,,je to takové přidušené,nechce to pustit víš...snad to bude ten karbec
Datum: 28. května 2013 19:57
Jméno: petr
IP: uživatel15207
 Jde ti vyturovat ? možná máš ucpanou trisku
Datum: 27. května 2013 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel15581
 Jsem přesvědčenej o tom,že problémem bude něco v karburátoru....a nebo ucpanej kohout.....
Datum: 27. května 2013 18:33
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 Gufera i ložiska jsou nové,všechny jsem měnil...a benzínu je tam dost
Datum: 27. května 2013 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel15578
 Zvedni simsona na zadní kolo a přelej benzín do půlky nádrže kde je kohoutek
Datum: 27. května 2013 6:29
 u simala jsou nejvetsi kamen urazu gufera na klice. jestli nejakou dobu stal a pak jsi zacal jezdit, tak by to mohlo byt ono... vetsinou staci vymenit jenom jedno... pod zapalovanim. mel jsem to loni stejne
Datum: 26. května 2013 22:48
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.
Datum: 26. května 2013 19:28
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Nejsem si jistej,ale myslim že by to mohl dělat snímač otáček...Když se trochu zahřeje,chcípne a jakmile schladne,zas kousek jede...Nebo nějaká cívka.
Datum: 26. května 2013 19:28
 cus mam dotaz mam novou zapalovací civku vsechno jsem napojil jo jinak je to pio 21 a nehazi jiskru jen když mám fakt velkej odtrh od kladívek cca půl cm  coz je blbost ale kdyz to napojim na svetelnou cívku tak jede s ůpe normálním odtrhem prosím o rady !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 17:52
 nebo si sežeň tu originální zapalovací
Datum: 27. května 2013 17:52
 když jsi koupil repliku tak je stejně velká jako ta svetelná že? origo je totiž menčí než svetelná pro typ 20w. Nebo si sežen stator z 30w a máš po problému
Datum: 27. května 2013 17:51
 to je sice pěkny ale já ji tam nenarvu  je nová ta replika a nemuze to bejt na te svetelné ?
Datum: 27. května 2013 12:17
 Tak to nemá být. na 20w zapalku musis mit zapalovací cívku uplně napravo, co nejblíž k přednímu kolu, nalevo, takže urpsotřed je velká svetelna a uplne nalevo u řetezovaeho kolečka je mala na zadni svetlo
Datum: 27. května 2013 11:12
 zápalko mám 20W a mám ji nejblíže k přepážce u řetězovýho kolečka nahoře
Datum: 27. května 2013 9:08
 jaký máš rotor? pro 20w nebo peo 30W ? a v jaké pozici máš danou zapalovací cívku?
Datum: 26. května 2013 22:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tu zapalovací cívku dej dál od magneta
Datum: 26. května 2013 22:48
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 nepomíchaly se ti ty cívky ?
Datum: 26. května 2013 21:41
Jméno: Petr
IP: uživatel15577
 Dobrý den , nevíte jaké ložisko potřebuji do předního kola u babetty 207? děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 8:57
Jméno: karel
IP: uživatel14122
 6001
Datum: 27. května 2013 8:57
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Vím, že tohle nechceš slyšet, ale mohl by jsi vyndat staré a podle těch koupit nové.
Datum: 26. května 2013 21:22
Jméno: Lahvac
IP: uživatel13011
 Čau draci, hledal jsem na internetu nějaký popis jak rozebrat a zrenovovat vidlice na panelku. Mám je měkké a nereagují ani na změnu oleje za hustší nepracují jak by měly. A něco v nich rachotí. Nevíte jak na to a co je všechno potřeba ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 17:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim, jestli s tim něco uděláš.. možná by pomohla jiná hustota oleje... těsnící matice bych vyměnil, ale bacha na turecký zmetky (tekly mi na čz po roce?) ... jinak se daj i zrepasovat původní, je tam nějakej atyp gufera, ale udajně se dá sehnat... s tim zkušenosti nemám, ani rozměr ti neporadim... možná by i pomohla výměna pružin, případně je podložit, ale to je takový jo a ne...
Datum: 26. května 2013 17:06
Jméno: Lahvac
IP: uživatel13011
 Na netu jsem nic nenašel. Mám těch 6 pouzder na výměnu a nevim jestli mám ještě dát nové těsnící matice ?
Datum: 26. května 2013 16:11
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Potřebuju poradit,koupil jsem písní čep na Jawetu a má rozměr 10x30,ale starý čep měl rozměr 10x32 je to zmetek,nebo jsou už ty nové písty upravené s rozměrem pro zápich na pojistný kroužek na rozměr 30?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:43
Jméno: sahara
IP: uživatel15576
Posl.aktualizace: 27. května 2013 15:06
Datum: 27. května 2013 15:06
Jméno: Trochy
IP: uživatel15455
 https://www.youtube.com/watch?v=yByNph65Gkc koukni se na 1 : 15 on tam je nekolikrát ale je to trochu extravagantní
Datum: 27. května 2013 14:29
 no rám je asi jedno - uděláš jak uděláš, ale jde 1) o závěs a 2)o připsání do TP (což asi nepujde).
P.S. kdyby se to nějak vymyslelo, tak bych bral za svoju 20ku taky
Datum: 26. května 2013 16:30
Jméno: sahara
IP: uživatel15576
 http://www.napionieri.sk/index.php?go=film
Datum: 26. května 2013 14:51
Jméno: Marek
IP: uživatel15575
 Zdarec, mám takový problem s babettou 210...včera jezdila 42 km/h a dnes jede jen 20 km/h prostě jako kdyby to ma tach jen do 20km/h a pak jako kdyby se to začlo dusit. Nemam s babettami zkušenosti tak budu rád za každou dobrou radu. Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:27
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Bud jak řikaj Jirus a nebo vadná svíčka, a nebo ucpaná tryska
Datum: 26. května 2013 21:27
 Zkusil bych vyčistit vejfuk, taky už se mi to stalo. V tlumiči sou poměrne malý dirky a těm stačí aby se odloulp kousek bordelu uvnitř vejfuku a problém je na světě.
Datum: 26. května 2013 16:34
 Zdravím draci, maá dotaz k mosquitu, když fičím po pěkném rovném asfaltu tak mi zdechá a musím na karbecu nacepovat benzínu a vše v poho do doby než komoru vybere a pak se zase dusí a zase musím cepovat a tak pořád dokola. Když fičím po polňačkách nebo méně kvalitních silnicích tak se tento problém neděje. Pomůžete mi nějakou radou , co bych měl zkontrolovat? Moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 19:13
 Zdravím, vypadá to problém pod víčkem nad plovákem u karbecu. zustává zavřený přívod benzínu,vyměn to víčko. ta malá součástka se blbě schání. pool
Datum: 26. května 2013 19:13
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau myslite ze je dulezitej ten kolicek na magneto co je na klikove hrideli nebo ne? ja ho tam totiz nemam a mam strach ze by to mohlo vadit
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 21:10
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 vyrob si ho třeba ze starého vrtáku
Datum: 26. května 2013 21:10
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kolíček/klínek pouze určuje polohu zapalování vůči hřídeli, jestli máš konusy v pořádku, nasadíš ve správné poloze, utáhneš a jezdíš. jestli konusy v pořádku nejsou, tak se klínek může střihnout.
Datum: 26. května 2013 14:16
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 čau draci už si fakt nevim rady moje čz 180/487 jela dobře ale na neutral sem to musel vždycky na 2x dostavat do otaček šteloval sem neustále směs,tak sem se rozhodl rozdělat celej karbec a vyfoukal sem ho tak 3x a vyplachl a nasadím na motorku všechno jak má být a teče mi benzín do sání a svíčka je suchá plovák je novej ale jestli neni problem v tom plováku?? protože už si nevím radyrnprosimvas poraďte mi co vás napadne díkymoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 14:19
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 správně nastavená bohatost směsi pro volnoběh? zašroubovat šroub a pak povolit o 1,25 otáčky a pak laborovat?
Datum: 26. května 2013 14:19
Jméno: Vašek
IP: uživatel15573
 Ahoj, mám problém s pionýrem, typ 20, motor nechce ze začátku chytnout, musím roztlačovat a po každém škytnutím zase přeplavovat plovák. Po naskočení musím zase přeplavovat, jinak motor chcípne. Trvá to asi 5 minut jízdy, dokaď se motor neohřeje, poté je jízda Ok a svižná. Jiskra je dobrá, benzín nový. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 13:41
Jméno: Vasek
IP: uživatel15573
 Hladinu mám dobre, podle návodu.
Datum: 01. června 2013 13:41
Jméno: pepa
IP: uživatel15114
 na jawa 50wzcz najdi návod na seřízení hladiny a seřit si jí...
Datum: 27. května 2013 10:57
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 Čus draci potřebuju poradit s fichtlem . Když ho chci nakopnout za studena tak chitne v poho na 1. našlapnutí a jede dobře ale když se ohřeje tak když přidám plyn tak se přidusí a až pak de do otáček. Předstih,otrh seštelovanej , svíčka Brisk n 15c a trysky sou čistý . Prosim poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 8:19
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 jo svíčk je černá a dik za radu
Datum: 26. května 2013 8:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 napadá mě že maš trošku bohatší směs než má být .... proto to dobře chyta za studena ale za tepla tam jde moc bena a motor to neveme.... skusit vyčistit lauf potom nepatrně snížit hladinu či skontrolovat čistič vzduchu.... svíška je černá že?
Datum: 26. května 2013 2:02
Jméno: Dan
IP: uživatel15500
 Cus draci, neplanujete někdo nějakou cestou po Česku?? Rád bych se přidal
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 9:10
 tak leda u nás na kempování kdybyses chtěl přidat žadny cesty ale pěkná příroda a pěkny silnice pro ty naše stroje na takovy dopolední vyjíždky jinak v kempu u vody atd... kdybys mel zajem ozvy se sem mani3@seznam.cz
Datum: 27. května 2013 9:10
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Čau lidi z jakého materiálu je vidlice na babetě 210? a co mám odpojit když potřebuji něco zavařit obloukovou svářečkou . Asi tyristor co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 8:10
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 O nádrži vím kvůli statické elektřině....
Datum: 26. května 2013 8:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 tyristor radej mužeš ale určitě sejmi nadrž...
Datum: 25. května 2013 19:19
 Čau Seso chci se zeptat zda se dá koupit -- Uzávěr nádrže uzamykatelný na ČZ 125/453 Deluxe - r.v. 1964 - díky a pokud ano tak pls odkaz  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 18:11
Jméno: NETOPÝR
IP: uživatel15572
 Zdarec draci,mam na moji jawce 175 problem s dobíjením ..elektrika je nove natahla,relé je taky nové ale nedobíjí .. musí se to relé nejak nabudit ? četl jsem o propojení dvou svorek,myslite ze to bude tím ? Dík,za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 14:46
 To co se tam píše o přepólování dynama není tak docela dobré. Na správnou odpověď chybí jaké máš relé dynama. Ale pokud se ná změnit polarita dynama z + na - na kostře / tedy jak je připojená baterie na kostru, / musí se pustit do dynama proud v té požadované polaritě. Takže. Odpojit jen relé a od svorky baterie která není uzeměná pustit krátce kabelem proud na svorku D -- nebo na uhlík dynama který není na kostru, říká se mu + uhík. Když při tom při tom šlápneš na startpáku, tak se vlastně dynamo bude chovat jako motor a kdyby to utálo, tak by se motor i otáčel. Pozor na elektronická relátka, jsou na to choulostivá. Dodržet na co je udělané. Čau Honza.
Datum: 01. června 2013 14:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 nechci byt pesimista ale tzv přepolovaní tj to čím si uděláš kostru but plus či mínus jde udělat jen s puvodním dotykovým rele..
pokut daš nove polovodičove..elektronicke... musíš si polaritu hlídat jinak ho odpálíš.... doporučenej postup je namantovat stare polarizovat.. namontovat moderni polovodičove ...
pochopil? polarizace se dělá že odpojíš živej uhlík a smačneš kotvu na relatku starem...
musíš si hlídat kterej pol máš mít u polovodiče jako kostru jestli plus či mínus....
s puvodním rele si to mužeš změn s novým ne???
Datum: 25. května 2013 19:18
Jméno: Jawa 50 Sk/CZ
IP: uživatel14805
 Kuknite https://www.facebook.com/pages/Jawa-50-SkCZ/176616345810598?ref=hl ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2013 17:26
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Zdar a sílu. Mám problém se svym pinckem. Start oáka se zasekla a nejde sešlápnout, dneska to budu rozebírat tak se chci připravit co mě čeká. Jaké jsou možnosti co by to mohlo být? Myslim že je to tam asi někde zlomené.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2013 12:24
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Půlení mě určitě nemine. Ale na roztlačení by to mělo normálně jezdit ne?
Datum: 26. května 2013 12:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 myslím si že budeš mít ozlomené to startovací dvojkolečko
Datum: 26. května 2013 8:28
|



|