slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  298  299  300  301  302  303  304  305  306  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dáda      E-mail:      IP: uživatel12219    
Zdravím a pozdravuji můžete mi prosím někdo poradit jak se u Jawy 555 sundá náhon tachometru z rozety? Tedy čepu co práchází ložiskem. Čumím do toho jak husa do flašky a ještě mně nic nenapadlo. Nechciněco poškodit. Díky za radu. Dáda - daduchodonozor@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten čep drží na rozetě v ložisku a nedrží náhon. náhon ti drží jenom dva kolíčky a potom utažení kola.normálně jestli to mas rezavy atd. tak šplíhni WD a když to nepude ručně tak si pomoč kladavivem ale ne ze do toho budes busit ale ze to pouzijes jako paku. opatrne BEDY
 
 
Datum: 30. května 2013 14:48
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
zdar draci... potreboval by som poradiť s výrobou šponováku (vodítka) reťaze. Nemate niekto nejaký odkaz alebo nejaku fotku ako to spraviť. Mám aj nejaký nápad ale radšej sa spýtam vás skúsenejších ešte predtým ako sa do toho pustím. Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14932    
Zdar draci, mám možno taký čudný dotaz, asi viacmenej na Vás zo Slovenska, ale jedná sa o to, že zanedlho by som rád kúpil nejakú ČZ 125 aj s TP. Chcem si ju doviezť z Českej Republiky. O všetkých poplatkoch a kontrole originality viem, len ide o to, že chcel by som si ku nej zanedlho kúpiť aj nejakého PAVa 40 alebo 41 aj s origo ťažným pre čezetu... A teraz sa chcem spýtať, myslíte, (teda u nás v SR, možno v ČR je to inak) že je potrebné, alebo vhodné si to ťažné dať zapísať do TP pri prihlasovaní motorky? Alebo je to zbytočnosť? Lebo totižto neviem, či sa to ťažné vôbec považuje za homologizované a neviem vôbec o ňom údaje, ako napr. nosnosť, výrobca a iné, čo by k tomu policajti potrebovali vedieť... :-) Tak čo myslíte, ako by to bolo vhodné riešiť? Možem na tom jazdiť aj s PAVom bez problémov bez zapísania ťažného do TP, alebo je to potrebné? Ďakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 10:52
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
Zdar, má být nějaka pružina na jawě 21 u pedalu brzdy aby se vracel?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedině rozebrat, vyčistit a namazat. Případně zkontrolovat lanko. Tady neni prostor pro nějaké fušeřiny...
 
 
Datum: 30. května 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15115    
pokut to nechceš rozdělávat tak sežen dost dlouhou pružinu nebo 2 a chytni je za konec výfuku a druhýkonec za klíč brzdy aby se to vracelo.... anebo dozdělat vyčistit namazat
 
 
Datum: 30. května 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15594    
Pružiny jsou na čelistech brzdy uvnitře bubnu. Jestli se ti to nevrací,tak máš bordel v uložení páky brzdy a nebo špatný lanko.
 
 
Datum: 30. května 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12195    
Zdar draci, dnes jsem se byl projet na fichlu přijel jsem zpátky a asi za hodinu jsem chtěl jet znova, tak nastartuju chytnul hned na první našlápnutí a vzápětí chcípne, chvíli startuju a nakonec chytne, tak vyjedu ale jde tak na půl plynu jak přidám víc tak se začne dusit, popojedu kousek a najednou začalo něco chrastit ve válci a chcíplo to. Když se to snažím nakopnou tak je slyšet jakoby něco ve válci dřelo, sundal jsem hlavu a kouknul jsem se jestli ve válci nejsou nějaký rýhy a nejsou, válec jsem zatím nesundával. Možná je prasklý kroužek, ale nejsem si jistý. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přesně tak co si myslíš jako že s tím tady máme udělat?jestli je prasklej kroužek to fakt nevim....
 
 
Datum: 29. května 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
uplne zbytočný prispevok, čo si si stratil čas pisanim si mohol dať dole 4 šroby a zistil by si čo potrebuješ
 
 
Datum: 29. května 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: afv      IP: uživatel6631    
čau draci mám doma fichtla po GO a válec je po výbrusu má najeto asi 250km +/- no problém je v tom že jde krásně do otáček jak pila na neutrál ale když jedu připadá mi slabý a moc se mu nechce do kopce, mohl by válec být špatně zajetý/ nebo snad špatně udělaný výbrus? myslím tím šišatý válec? díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
afv: chvíli ještě vydrž, motor je zajetý po cca 500-600 km a ty jsi v půlce. Mě se motor začal právě uvolňovat okolo 300 km a pak už jezdil dobře, tak ještě chvíli vydrž a mělo by to být lepší ;-)
 
 
Datum: 30. května 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: afv      IP: uživatel6631    
Stando karburátor mám nastavený spávně :-) svíčka má cihlovou barvu
 
 
Datum: 30. května 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15594    
Špatně nastavený. V6dycky když jde na nautrál jak pila a do kopce nejede,tak je to vždycky v karbecu
 
 
Datum: 30. května 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15143    
podle mě to nemáš zajetý motor je zajetý mezi 1500 2000 kilometru 250 nejni nic ....a těsně po výbrusu to plnej výkon nemá musí se snížit tření tím jak si to na sebe zvyká..prostě dál rozumně jezdi a povolí to a jestli jezdíš jen výkendově tak počítej pomalu sezonu než to bude ok
 
 
Datum: 30. května 2013 6:11
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau jak nejli zajedu moto u pionyra myslim tim pomalu rychle nebo to stridat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dik stando zadny skusim co rikas
 
 
Datum: 30. května 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15594    
Po přečtení této reakce se obávám,že ne. Celé zajíždění je o tom,poslouchat motor,vnímat co dělá aby jsi mu vyhověl....nejezdit zbytečně pomalu,ale ani to nepřetáčet,když cítíš,že už je to nějaký líný tak zvolnit tempo a nebo na chvíli zastavit...naopak když už chce točit,tak ať točí.... prostě s rozumem....nic na tom neni... Mimojiné dělám upravené válce,kde se kolikrát válec ani nezajíždí a když už se jedná o nějakou seriovější záležitost s dvěma kroužky,tak vždy říkám jen to co tobě...poslouchej motor,zbytečně se s nim neser,ale nervi ho hned doplna....ještě nikdo nezadřel....
 
 
Datum: 30. května 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando nebyl by lepsi popis
 
 
Datum: 30. května 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15594    
Zapnout mozek,poslouchat motor a jezdi.....nelámej si s tim hlavu.....
 
 
Datum: 30. května 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě střídat...
 
 
Datum: 29. května 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: dolezalmartin47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdr draci chci se sebtat pře měsícem jsme koupil nového fichtla a jezdil krásně ale odedneška začal blbout a tak že: nastartovat to jde ale pak projíždim po dvorku a tak to jak štak jede ale pak to skusím jed do kopce a dojdu kousek a najdnou se to začne jako dusit a pak to najednou zničeho chcípne a nevím čím to je měnil jsme okrát nový kabel na zapalování (od cívky k fajfce) a novou svíčku protže byla černá ale asi 2 týdny jezdi a ted z ničeho nic tohle začalo. Tak jsem vyfouka trisky vyčistil kladívka tak nevím :-(( Tak že jestli by byl někdo ochoten mi poradit tak bych byl rád odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: xhxnvcv      IP: uživatel5546    
problem je v karburatoru, znecisteny nebo ti nedotika benzin z nadrze... vycisti kohoutek od nadrze a zkontroluj spravou hladinu benzinu v povakove komore.
 
 
Datum: 29. května 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: Maty001      IP: uživatel15490    
zdravim chci se zeptat jak je ten kousek molitanu u vačky tak ten se prej maže ale nevim jaky olej by byl nejlepši a chci se zeptat jaky mate zkušenosti s oby M2T olejem snižuje vykon diiik za rady ..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s M2T nikdy nebyl žádný problém.. klidně ho tam lej.. na výkon to nemá vliv... a ti co na něj plivají jsou děcka kterým cálujou rodiče... a jejich problém s tím že to pak "nejede" je v tom že si neumí seřídít motor... pak plivou na olej.. daj drahý olej a placebo je holt placebo a dětem se hned zdá že to jede líp :-D
 
 
Datum: 30. května 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Maty001      IP: uživatel15490    
diik mooc..:-)
 
 
Datum: 30. května 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jééé sorry, já to blbě pochopil, on se ptá na dvě věci najednou, omluvuju se.................... Na vačku kapku převoďáku a do motoru pokud nemusíš tak M2Téčko nelej, sice už není tak hrozný jako dřív ale furt to není žádný zázrak, jak říká Péro, Stihl nebo já třeba zas dávám do seriáku TSF.
 
 
Datum: 30. května 2013 6:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
péro, vysvětli mi jak se mu dostane olej z vačky skrz výfuk na nohavici :-D
 
 
Datum: 30. května 2013 6:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pokud chceš bejt každou chvilku nasranej že máš černou nohavici od výfuku tak tam lej M2T ještě po malejch lahvičkách za 25,- 100ml a vyjde tě litr na 250....jestli chceš mít aspon chvilku klid od čištění tak si kup litr stihlu za 150,- a máš pokoj ale je to na tobě každopádně kvůli M2T si motor nezničíš
 
 
Datum: 29. května 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: sejba2      E-mail:      IP: uživatel15591    
U vačky není molitan, ale filc. Je jedno, jaký olej použiješ,ale hustší je lepší. Má to za úkol namazat klouzání pertinaxu kladívka po vačce. Pokud si myslíš, že jsou lepší oleje, tak si kup nějaký cizinecký. Ale pro naše stroje plně vyhovuje M2T.
 
 
Datum: 29. května 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel14082    
Zdar jak zkrátit řetěz na jawě 21?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel14082    
Díky za radu :-)
 
 
Datum: 29. května 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jsou napínáky naplé na max a řetěz je původní, tak je již nejspíše v prdeli, takže vyměnit s celou řetězovkou...
 
 
Datum: 29. května 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Pedro      IP: uživatel14082    
třeba mám napínáky naplé na max
 
 
Datum: 29. května 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ho ani nezkracuj a kup si napínáky a utáhni je pořádně
 
 
Datum: 29. května 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau naměř si to pořádně potom musíš ubrousit flexkou nýtek zarovno brýlema tak aby ti zbylo očko na sponku a upni to do svěráku a po tom ubroušeném nítku klepni třeba pře hřebík a on ti vypadne ven
 
 
Datum: 29. května 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: MePoU^      IP: uživatel15555    
Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. (benzín teče=>neni ucpaná nádrž, trysky jsou čisté a já už opravdu nevim a jsem z toho na nervy, protože to už měsíc řeším) Prosím o rady. MePoU^ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jen ne další octová karburačka... Rozeber to na prvočinitele a profoukej stlačeným vzduchem.
 
 
Datum: 29. května 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: MePoU^      IP: uživatel15555    
Jako se vším všudy vyvařit octem? Trysky, šroubky, jehla, plovák atd.?
 
 
Datum: 29. května 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Maty001      IP: uživatel15490    
jestli ma slabou kompres tak je to jasny někde to podfukuje a nebo už je mooc vyběhanej pokud ma dobrou kompres vyčisti karbec ( doporučuju vyvařit v octu ) a lauf taky zkus vyčistit potom už to muže byt i elektricka vada je toho spousta proč tě neuveze
 
 
Datum: 29. května 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, pověděl by mi prosim někdo jakej je rozdíl mezi kolama na jawě 05 a na jawě 20? myslim bubny, brzdy, rozetu, všecko dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15143    
jsou upně jiný rozeta ještě stejná je a je to i záměne... 05 má kolo kryte plechovími víčky a v zadním kole má gumy tlumení zaběru.. má i jiná lanka protože páky klíču jsou uvnitř brzdy... tyto náboje má i 555 20 a víš má brzdove bubny odlite z hliníku ve kterem jsou 3 díry na rozetu a esteticke tuplíky... štyty brzd maj páky venku a lanko je dobře přístupne...
 
 
Datum: 29. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Inteligent58      IP: uživatel5546    
Da se zaměnit motor z jawa 250/353 za jawa 250/559 ? Bez převaření by to mělo pasovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jo, do rámu všechno pasuje..
 
 
Datum: 29. května 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já sem měl v rámu panelky motor s kývačky a pak sem si koupil rár na kyvačku kvůli originálnímu stavu a vše pasovalo
 
 
Datum: 29. května 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar nakupujete někdo věci na aukru moc to neznám ale přihodil sem na spícací skřínku na jawu teď je tam 100kč a když to vihraju tak mi ji pošle za stovku nebo tam bude jiná cena odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většinou se platí předem na účet a pak ti to pošle......
 
 
Datum: 29. května 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15590    
Napřed tě kontaktuje,pak se domluvíte na platbě a předání. Někdo na dobírku neposílá a chce peníze předem na účet.
 
 
Datum: 29. května 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo aště on mi to pošle a nebo mě první kontaktuje
 
 
Datum: 29. května 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky zase budu o krok blíž skompletovat jawku
 
 
Datum: 29. května 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
jestli můžu poradit, tak přihoď až těsně před koncem :-D
 
 
Datum: 29. května 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15590    
Připočítej nějaké poštovné. Jinak částka na které to skončí je konečná.
 
 
Datum: 29. května 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: Motorista      IP: uživatel14588    
Rozhodl jsem se dopřát mé kejvačce 175 trošku líp. V létě (Až vyjezdím nádrž starého benzínu) provedu dekarbonizaci válce a výfuků.rnPoradili byste mi, jak to nejlépe mám udělat, nějaký rady? Rovnou vyměním i těsnění.rnRád bych změnil i olej (Ted M2T 1:30), abych celý odkarbonování nemusel dělat znova.rnJaký olej a v jakém poměru mám míchat s 95? Děkuju a prosím jen zkušené rady, nerad bych dělal GO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundat hlavu válce a válec, opatrně z obojího vyškrabat karbon, například pomocí starého zbroušeného nože. Z pístu sundat kroužky, a kouskem starého ulomeného kroužku pečlivě vyškrábat karbon z drážek pro pístní kroužky. Odstranit karbon ze dna pístu. Dále sundat kolena výfuku, do vrtačky upnout staré roztřepené lanko a pomocí toho ty kolena vyčistit. Z výfuků vyndat vložky, polít vložky benzínem a zapálit. Po vychladnutí oklepat a okartáčovat zbytky karbonu. Vnitřky výfuků vyškrábat kusem drátu třeba. Pokud chceš měnit olej, tak doporučuju nějaký minerální olej se specifikací API TC. Poměr oleje ku benzínu bych zachoval...
 
 
Datum: 29. května 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapy potřebuju komplet revmaplechy a zadní podsedlový plech na 220.100 , 221.100 jeden kámoš za to chce 500kč je to dobrá cena? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapi jsem Kousek od města Svitavy.(svitavsky okres,pardubicky kraj) jirko viděl jsem to na facebooku
 
 
Datum: 30. května 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
Odkud jsi Beny? Revmáče s podlážkama ti dám za kilo a zadní plech na 220.100 už bohužel nemám- jen ty starší (který jsou podlě mě hezčí)
 
 
Datum: 29. května 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cena ujde odkud jsi? mám tu taky něco http://jirksenta.rajce.idnes.cz/jawa,cz_prodej/
 
 
Datum: 29. května 2013 17:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli jsou v dobrym stavu, tzn nepobouchaný, nepotrhaný, s dobrym lemem, tak ho ještě o 100 stáhni a vem to...
 
 
Datum: 29. května 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim v dobrym stavu
 
 
Datum: 29. května 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se takhle bez popsání stavu či bez fotografie fakt dobře posuzuje...
 
 
Datum: 29. května 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci! Pokud nevíte, co v sobotu s volným časem, tak se na vás a vaše stroje těší ve Vilémovicích u Macochy - http://www.jawamotosraz.estranky.cz/clanky/plakat.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci.Potřebuju poradit ohledně převodu mašiny.Minulý týden v pátek jsem byl na evideční kontrole s mašinou tak do kdy mě to platá ta evidenčka?Do kolika dnů musím zajít na uřad a převíst to na sebe??Kolik dní??Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na úřadě, v zákoně omezená platnost nejni
 
 
Datum: 09. června 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: karamel      IP: uživatel15593    
ahoj, evidenčka ti platí dokud neprovedeš převod na osobu, která je v protokolu o evidenční kontrole uvedena
 
 
Datum: 29. května 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15590    
Hlavně to nezapomeň pojistit během prvních dní. Myslím že evidenčka platí 30dní. Ze zákona má být převod do 10dní,ale co existuje ekodaň tak někdo jezdí v polopřevodu pořád,neni za to totiž postih...
 
 
Datum: 29. května 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar máš 10 dnů na to přihlásit to na sebe o dedne kdy to bilo na tebe odhlášené
 
 
Datum: 29. května 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: beda      E-mail:      IP: uživatel14000    
Zdravim, mam menší problém při sešlápnutí startpáky ji prošlápnu až dolů a nemá to žádnej odpor a vůbec to nemůžu nastartovat ani při roztlačení. Nevíte čím to může být??? Mam jawu 20. Předem dík za rady Béďa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klouže ti spojka, na pravým deklu povol štelovací šroubek spojky o půl otáčky a vyzkoušej jestli to bude lepší
 
 
Datum: 29. května 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prokluzující spojka?
 
 
Datum: 28. května 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, nevíte někdo jaký závit má bebetta 210 v tom levém rozběhovém bubnu, tam kde se šroubuje stahovák? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: ako      IP: uživatel14122    
20x1
 
 
Datum: 30. května 2013 8:48
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
 
 
Datum: 29. května 2013 6:22
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď nevim průměr v mm le vim že stoupání závitu je 1,25, (je tam jemnej závit)
 
 
Datum: 29. května 2013 6:20
 
<  298  299  300  301  302  303  304  305  306  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 17:59:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu