Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím a pozdravuji můžete mi prosím někdo poradit jak se u Jawy 555 sundá náhon tachometru z rozety? Tedy čepu co práchází ložiskem. Čumím do toho jak husa do flašky a ještě mně nic nenapadlo. Nechciněco poškodit. Díky za radu. Dáda - daduchodonozor@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 14:48
 ten čep drží na rozetě v ložisku a nedrží náhon. náhon ti drží jenom dva kolíčky a potom utažení kola.normálně jestli to mas rezavy atd. tak šplíhni WD a když to nepude ručně tak si pomoč kladavivem ale ne ze do toho budes busit ale ze to pouzijes jako paku. opatrne BEDY
Datum: 30. května 2013 14:48
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 zdar draci... potreboval by som poradiť s výrobou šponováku (vodítka) reťaze. Nemate niekto nejaký odkaz alebo nejaku fotku ako to spraviť. Mám aj nejaký nápad ale radšej sa spýtam vás skúsenejších ešte predtým ako sa do toho pustím. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:18
Jméno: Mik
IP: uživatel14932
 Zdar draci, mám možno taký čudný dotaz, asi viacmenej na Vás zo Slovenska, ale jedná sa o to, že zanedlho by som rád kúpil nejakú ČZ 125 aj s TP. Chcem si ju doviezť z Českej Republiky. O všetkých poplatkoch a kontrole originality viem, len ide o to, že chcel by som si ku nej zanedlho kúpiť aj nejakého PAVa 40 alebo 41 aj s origo ťažným pre čezetu... A teraz sa chcem spýtať, myslíte, (teda u nás v SR, možno v ČR je to inak) že je potrebné, alebo vhodné si to ťažné dať zapísať do TP pri prihlasovaní motorky? Alebo je to zbytočnosť? Lebo totižto neviem, či sa to ťažné vôbec považuje za homologizované a neviem vôbec o ňom údaje, ako napr. nosnosť, výrobca a iné, čo by k tomu policajti potrebovali vedieť...  Tak čo myslíte, ako by to bolo vhodné riešiť? Možem na tom jazdiť aj s PAVom bez problémov bez zapísania ťažného do TP, alebo je to potrebné? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 10:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 Zdar, má být nějaka pružina na jawě 21 u pedalu brzdy aby se vracel??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:27
 Jedině rozebrat, vyčistit a namazat. Případně zkontrolovat lanko. Tady neni prostor pro nějaké fušeřiny...
Datum: 30. května 2013 18:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15115
 pokut to nechceš rozdělávat tak sežen dost dlouhou pružinu nebo 2 a chytni je za konec výfuku a druhýkonec za klíč brzdy aby se to vracelo.... anebo dozdělat vyčistit namazat
Datum: 30. května 2013 10:51
Jméno: standa
IP: uživatel15594
 Pružiny jsou na čelistech brzdy uvnitře bubnu. Jestli se ti to nevrací,tak máš bordel v uložení páky brzdy a nebo špatný lanko.
Datum: 30. května 2013 10:18
Jméno: Martin
IP: uživatel12195
 Zdar draci, dnes jsem se byl projet na fichlu přijel jsem zpátky a asi za hodinu jsem chtěl jet znova, tak nastartuju chytnul hned na první našlápnutí a vzápětí chcípne, chvíli startuju a nakonec chytne, tak vyjedu ale jde tak na půl plynu jak přidám víc tak se začne dusit, popojedu kousek a najednou začalo něco chrastit ve válci a chcíplo to. Když se to snažím nakopnou tak je slyšet jakoby něco ve válci dřelo, sundal jsem hlavu a kouknul jsem se jestli ve válci nejsou nějaký rýhy a nejsou, válec jsem zatím nesundával. Možná je prasklý kroužek, ale nejsem si jistý. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak co si myslíš jako že s tím tady máme udělat?jestli je prasklej kroužek to fakt nevim....
Datum: 29. května 2013 22:51
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 uplne zbytočný prispevok, čo si si stratil čas pisanim si mohol dať dole 4 šroby a zistil by si čo potrebuješ
Datum: 29. května 2013 22:38
Jméno: afv
IP: uživatel6631
 čau draci mám doma fichtla po GO a válec je po výbrusu má najeto asi 250km +/- no problém je v tom že jde krásně do otáček jak pila na neutrál ale když jedu připadá mi slabý a moc se mu nechce do kopce, mohl by válec být špatně zajetý/ nebo snad špatně udělaný výbrus? myslím tím šišatý válec? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 18:41
 afv: chvíli ještě vydrž, motor je zajetý po cca 500-600 km a ty jsi v půlce. Mě se motor začal právě uvolňovat okolo 300 km a pak už jezdil dobře, tak ještě chvíli vydrž a mělo by to být lepší
Datum: 30. května 2013 18:41
Jméno: afv
IP: uživatel6631
 Stando karburátor mám nastavený spávně  svíčka má cihlovou barvu
Datum: 30. května 2013 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel15594
 Špatně nastavený. V6dycky když jde na nautrál jak pila a do kopce nejede,tak je to vždycky v karbecu
Datum: 30. května 2013 10:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15143
 podle mě to nemáš zajetý motor je zajetý mezi 1500 2000 kilometru 250 nejni nic ....a těsně po výbrusu to plnej výkon nemá musí se snížit tření tím jak si to na sebe zvyká..prostě dál rozumně jezdi a povolí to a jestli jezdíš jen výkendově tak počítej pomalu sezonu než to bude ok
Datum: 30. května 2013 6:11
 Cau jak nejli zajedu moto u pionyra myslim tim pomalu rychle nebo to stridat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:31
 Dik stando zadny skusim co rikas
Datum: 30. května 2013 21:31
 Po přečtení této reakce se obávám,že ne. Celé zajíždění je o tom,poslouchat motor,vnímat co dělá aby jsi mu vyhověl....nejezdit zbytečně pomalu,ale ani to nepřetáčet,když cítíš,že už je to nějaký líný tak zvolnit tempo a nebo na chvíli zastavit...naopak když už chce točit,tak ať točí.... prostě s rozumem....nic na tom neni... Mimojiné dělám upravené válce,kde se kolikrát válec ani nezajíždí a když už se jedná o nějakou seriovější záležitost s dvěma kroužky,tak vždy říkám jen to co tobě...poslouchej motor,zbytečně se s nim neser,ale nervi ho hned doplna....ještě nikdo nezadřel....
Datum: 30. května 2013 17:58
 Stando nebyl by lepsi popis
Datum: 30. května 2013 16:00
Jméno: standa
IP: uživatel15594
 Zapnout mozek,poslouchat motor a jezdi.....nelámej si s tim hlavu.....
Datum: 30. května 2013 10:46
 Určitě střídat...
Datum: 29. května 2013 21:42
 Zdr draci chci se sebtat pře měsícem jsme koupil nového fichtla a jezdil krásně ale odedneška začal blbout a tak že: nastartovat to jde ale pak projíždim po dvorku a tak to jak štak jede ale pak to skusím jed do kopce a dojdu kousek a najdnou se to začne jako dusit a pak to najednou zničeho chcípne a nevím čím to je měnil jsme okrát nový kabel na zapalování (od cívky k fajfce) a novou svíčku protže byla černá ale asi 2 týdny jezdi a ted z ničeho nic tohle začalo. Tak jsem vyfouka trisky vyčistil kladívka tak nevím  ( Tak že jestli by byl někdo ochoten mi poradit tak bych byl rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:12
Jméno: xhxnvcv
IP: uživatel5546
 problem je v karburatoru, znecisteny nebo ti nedotika benzin z nadrze... vycisti kohoutek od nadrze a zkontroluj spravou hladinu benzinu v povakove komore.
Datum: 29. května 2013 21:12
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 zdravim chci se zeptat jak je ten kousek molitanu u vačky tak ten se prej maže ale nevim jaky olej by byl nejlepši a chci se zeptat jaky mate zkušenosti s oby M2T olejem snižuje vykon diiik za rady ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:26
 s M2T nikdy nebyl žádný problém.. klidně ho tam lej.. na výkon to nemá vliv... a ti co na něj plivají jsou děcka kterým cálujou rodiče... a jejich problém s tím že to pak "nejede" je v tom že si neumí seřídít motor... pak plivou na olej.. daj drahý olej a placebo je holt placebo a dětem se hned zdá že to jede líp
Datum: 30. května 2013 21:26
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 diik mooc..
Datum: 30. května 2013 14:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jééé sorry, já to blbě pochopil, on se ptá na dvě věci najednou, omluvuju se.................... Na vačku kapku převoďáku a do motoru pokud nemusíš tak M2Téčko nelej, sice už není tak hrozný jako dřív ale furt to není žádný zázrak, jak říká Péro, Stihl nebo já třeba zas dávám do seriáku TSF.
Datum: 30. května 2013 6:52
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 péro, vysvětli mi jak se mu dostane olej z vačky skrz výfuk na nohavici
Datum: 30. května 2013 6:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pokud chceš bejt každou chvilku nasranej že máš černou nohavici od výfuku tak tam lej M2T ještě po malejch lahvičkách za 25,- 100ml a vyjde tě litr na 250....jestli chceš mít aspon chvilku klid od čištění tak si kup litr stihlu za 150,- a máš pokoj ale je to na tobě každopádně kvůli M2T si motor nezničíš
Datum: 29. května 2013 22:54
 U vačky není molitan, ale filc. Je jedno, jaký olej použiješ,ale hustší je lepší. Má to za úkol namazat klouzání pertinaxu kladívka po vačce. Pokud si myslíš, že jsou lepší oleje, tak si kup nějaký cizinecký. Ale pro naše stroje plně vyhovuje M2T.
Datum: 29. května 2013 21:44
Jméno: Pedro
IP: uživatel14082
 Zdar jak zkrátit řetěz na jawě 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:31
Jméno: Pedro
IP: uživatel14082
 Díky za radu
Datum: 29. května 2013 22:31
 Jestli jsou napínáky naplé na max a řetěz je původní, tak je již nejspíše v prdeli, takže vyměnit s celou řetězovkou...
Datum: 29. května 2013 22:06
Jméno: Pedro
IP: uživatel14082
 třeba mám napínáky naplé na max
Datum: 29. května 2013 22:00
 nebo ho ani nezkracuj a kup si napínáky a utáhni je pořádně
Datum: 29. května 2013 21:03
 čau naměř si to pořádně potom musíš ubrousit flexkou nýtek zarovno brýlema tak aby ti zbylo očko na sponku a upni to do svěráku a po tom ubroušeném nítku klepni třeba pře hřebík a on ti vypadne ven
Datum: 29. května 2013 20:46
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
 Čau, hele zkoušel jsem snad vše a nevim. Prostě to roztlačim, hodí to jiskru a motor běží, ale jen do chvíle co běhám, jakmile přestanu běžet a skočim na sedlo, tak to chcípne, prostě mam ruku na plynu, ale nic to nedělá. (benzín teče=>neni ucpaná nádrž, trysky jsou čisté a já už opravdu nevim a jsem z toho na nervy, protože to už měsíc řeším) Prosím o rady. MePoU^
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 22:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jen ne další octová karburačka... Rozeber to na prvočinitele a profoukej stlačeným vzduchem.
Datum: 29. května 2013 22:07
Jméno: MePoU^
IP: uživatel15555
 Jako se vším všudy vyvařit octem? Trysky, šroubky, jehla, plovák atd.?
Datum: 29. května 2013 20:56
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 jestli ma slabou kompres tak je to jasny někde to podfukuje a nebo už je mooc vyběhanej pokud ma dobrou kompres vyčisti karbec ( doporučuju vyvařit v octu ) a lauf taky zkus vyčistit potom už to muže byt i elektricka vada je toho spousta proč tě neuveze
Datum: 29. května 2013 20:36
 ahoj draci, pověděl by mi prosim někdo jakej je rozdíl mezi kolama na jawě 05 a na jawě 20? myslim bubny, brzdy, rozetu, všecko dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 20:55
Jméno: pepa
IP: uživatel15143
 jsou upně jiný rozeta ještě stejná je a je to i záměne...
05 má kolo kryte plechovími víčky a v zadním kole má gumy tlumení zaběru.. má i jiná lanka protože páky klíču jsou uvnitř brzdy... tyto náboje má i 555
20 a víš má brzdove bubny odlite z hliníku ve kterem jsou 3 díry na rozetu a esteticke tuplíky...
štyty brzd maj páky venku a lanko je dobře přístupne...
Datum: 29. května 2013 20:55
Jméno: Inteligent58
IP: uživatel5546
 Da se zaměnit motor z jawa 250/353 za jawa 250/559 ? Bez převaření by to mělo pasovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 21:30
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Jo, do rámu všechno pasuje..
Datum: 29. května 2013 21:30
 No já sem měl v rámu panelky motor s kývačky a pak sem si koupil rár na kyvačku kvůli originálnímu stavu a vše pasovalo
Datum: 29. května 2013 20:02
 Zdar nakupujete někdo věci na aukru moc to neznám ale přihodil sem na spícací skřínku na jawu teď je tam 100kč a když to vihraju tak mi ji pošle za stovku nebo tam bude jiná cena
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 20:52
 Většinou se platí předem na účet a pak ti to pošle......
Datum: 29. května 2013 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel15590
 Napřed tě kontaktuje,pak se domluvíte na platbě a předání. Někdo na dobírku neposílá a chce peníze předem na účet.
Datum: 29. května 2013 19:04
 Jo aště on mi to pošle a nebo mě první kontaktuje
Datum: 29. května 2013 18:34
 Díky zase budu o krok blíž skompletovat jawku
Datum: 29. května 2013 18:33
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 jestli můžu poradit, tak přihoď až těsně před koncem
Datum: 29. května 2013 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel15590
 Připočítej nějaké poštovné. Jinak částka na které to skončí je konečná.
Datum: 29. května 2013 17:39
Jméno: Motorista
IP: uživatel14588
 Rozhodl jsem se dopřát mé kejvačce 175 trošku líp. V létě (Až vyjezdím nádrž starého benzínu) provedu dekarbonizaci válce a výfuků.rnPoradili byste mi, jak to nejlépe mám udělat, nějaký rady? Rovnou vyměním i těsnění.rnRád bych změnil i olej (Ted M2T 1:30), abych celý odkarbonování nemusel dělat znova.rnJaký olej a v jakém poměru mám míchat s 95? Děkuju a prosím jen zkušené rady, nerad bych dělal GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 16:39
 Sundat hlavu válce a válec, opatrně z obojího vyškrabat karbon, například pomocí starého zbroušeného nože. Z pístu sundat kroužky, a kouskem starého ulomeného kroužku pečlivě vyškrábat karbon z drážek pro pístní kroužky. Odstranit karbon ze dna pístu. Dále sundat kolena výfuku, do vrtačky upnout staré roztřepené lanko a pomocí toho ty kolena vyčistit. Z výfuků vyndat vložky, polít vložky benzínem a zapálit. Po vychladnutí oklepat a okartáčovat zbytky karbonu. Vnitřky výfuků vyškrábat kusem drátu třeba. Pokud chceš měnit olej, tak doporučuju nějaký minerální olej se specifikací API TC. Poměr oleje ku benzínu bych zachoval...
Datum: 29. května 2013 16:39
 Chlapy potřebuju komplet revmaplechy a zadní podsedlový plech na 220.100 , 221.100 jeden kámoš za to chce 500kč je to dobrá cena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 11:33
 chlapi jsem Kousek od města Svitavy.(svitavsky okres,pardubicky kraj) jirko viděl jsem to na facebooku
Datum: 30. května 2013 11:33
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Odkud jsi Beny? Revmáče s podlážkama ti dám za kilo a zadní plech na 220.100 už bohužel nemám- jen ty starší (který jsou podlě mě hezčí)
Datum: 29. května 2013 20:04
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
Datum: 29. května 2013 17:15
 Jestli jsou v dobrym stavu, tzn nepobouchaný, nepotrhaný, s dobrym lemem, tak ho ještě o 100 stáhni a vem to...
Datum: 29. května 2013 16:48
 myslim v dobrym stavu
Datum: 29. května 2013 14:50
 To se takhle bez popsání stavu či bez fotografie fakt dobře posuzuje...
Datum: 29. května 2013 13:47
Posl.aktualizace: 29. května 2013 10:43
 Čus draci.Potřebuju poradit ohledně převodu mašiny.Minulý týden v pátek jsem byl na evideční kontrole s mašinou tak do kdy mě to platá ta evidenčka?Do kolika dnů musím zajít na uřad a převíst to na sebe??Kolik dní??Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 22:30
 záleží na úřadě, v zákoně omezená platnost nejni
Datum: 09. června 2013 22:30
Jméno: karamel
IP: uživatel15593
 ahoj, evidenčka ti platí dokud neprovedeš převod na osobu, která je v protokolu o evidenční kontrole uvedena
Datum: 29. května 2013 23:27
Jméno: standa
IP: uživatel15590
 Hlavně to nezapomeň pojistit během prvních dní. Myslím že evidenčka platí 30dní. Ze zákona má být převod do 10dní,ale co existuje ekodaň tak někdo jezdí v polopřevodu pořád,neni za to totiž postih...
Datum: 29. května 2013 19:41
 Zdar máš 10 dnů na to přihlásit to na sebe o dedne kdy to bilo na tebe odhlášené
Datum: 29. května 2013 16:49
 Zdravim, mam menší problém při sešlápnutí startpáky ji prošlápnu až dolů a nemá to žádnej odpor a vůbec to nemůžu nastartovat ani při roztlačení. Nevíte čím to může být??? Mam jawu 20. Předem dík za rady Béďa
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 13:49
 Klouže ti spojka, na pravým deklu povol štelovací šroubek spojky o půl otáčky a vyzkoušej jestli to bude lepší
Datum: 29. května 2013 13:49
 Prokluzující spojka?
Datum: 28. května 2013 22:16
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, nevíte někdo jaký závit má bebetta 210 v tom levém rozběhovém bubnu, tam kde se šroubuje stahovák? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 8:48
Jméno: ako
IP: uživatel14122
 20x1
Datum: 30. května 2013 8:48
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
Datum: 29. května 2013 6:22
 teď nevim průměr v mm le vim že stoupání závitu je 1,25, (je tam jemnej závit)
Datum: 29. května 2013 6:20
|



|