Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Sorry, píšu tu už asi po 6. jenže vždy ještě něco najdu. Prostě nejezdí mi MUSTANG. Řeknu vám vše, co vím a co to dělá. Prosím o rady. 1. benzín teče a do plovákovky to dojde, 2. trysky jsou čistě, 3. palivová hadička má spád => není nouze o benzín v karboši, 4. hází to jiskru, 5. prostě motor jede, ale když přidávám plyn, tak to nic nedělá, 5. lanko na víčku šoupátka utažené.. Už fakt nevim co s tim.  Prosím raďte cokoliv. Budu se snažit odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 22:36
 Ahoj. No ono taky záleží jestli tu jiskru hází když má. Zkus udělat předstih
Datum: 13. června 2013 22:36
 No já to víko u šoupátka mam zatažené a nevim jak to myslíte, že by se mělo hýbat. Jinak jehla je v cajku. Tryska utažena.
Datum: 02. června 2013 19:00
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 nemáš nějakou špatnou jehlu nebo blbě danou nebo máš ji tam vůbec?
Datum: 01. června 2013 21:50
 a jestli se zvedá zjistíš tak že se podíváš tam kde se filtr napojuje na karbec
Datum: 01. června 2013 20:10
 šoupátko se po přidání plynu zvedne a zvedat se má a možná zkus utáhnout volnoběhovou trysku
Datum: 01. června 2013 20:09
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Jakub236: Hele šoupě se mi asi zvedá no a nevim proč, protože jsem to zjistil a musel jsem to dotahovat.
Kolecko: Mě to ani na volnoběh nejde,k když to ani nepřidává plyn.
Datum: 01. června 2013 14:49
 Tohle mi dělal kondenzátor...na volnoběh šel krásně, jak se přidal plyn tak se to začalo hádat...
Datum: 01. června 2013 14:00
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jako možná budu mít blbou otázku, ale jak taháš za plyn zvedá se ti šoupě? jinak vubec nic nedela? tzn. ze muses plynem otočit jak chces a motor pořád bězi na stejné točky?
Datum: 01. června 2013 13:59
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 jak mají být posklaádane tyčky ve spojce aby fungovla??????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 14:28
 Nejdřív krátká tyčka, pak kulička a dlouhá tyčka. Snad si to dobře pamatuju, protože už je to nějakej rok co jsem dělal spojku
Datum: 01. června 2013 14:28
 Omluva se přijímá...
Datum: 01. června 2013 13:29
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 tak sorry pane DOKONALÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 01. června 2013 13:27
 1. Kráva aspoň zabučí. 2. Je to v katalogu ND krásně rozkreslené. 3. Děkuju...
Datum: 01. června 2013 13:25
 Nazdar, mám menší problém. Chtěl jsem koupnout s vého pincka a profukovala mi hlava. Zkoušel sem vyměnit hlavu ale dělalo to samé. Tak sem to zkusil roztlačit a ulomil se mi jeden šroubek co rdrží hlavu a válec. Ostatní čtyři drží. Ten ulomený trčí od bloku +/- 2 milimetry. Prosím poraďte jak ho mám nejlépe z toho bloku vytáhnout?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:54
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 nejlepší máš jak už tu někdo psal vyšroubovat ty ostatní tři štefy sundat válec a pak už to v pohodě vytočíš, pak ten závit prořez závitníkem aby to v něm pěkně šlo točit a místo toho štefu tam možeš dat aj závitovou tyč průměr 6mm uřízni si s ní kolik je potřeba
Datum: 01. června 2013 21:54
 kombinačkama to nejde vubec povolit a navic doma svařečku nemam  ale jinak diky za rady vyzkoušim něco
Datum: 01. června 2013 19:30
 no hele pokud to tam není naprasený a čumí to ven, tak bys to měl vytočit kombinačkama, ale jelikož si to zalomil, tak předpokládám že to bude naprasený a dobrý je to s tou matkou  jinak hlavu zabrousit lapovací pastou na válec a dotahovat s citem do kříže...
Datum: 01. června 2013 13:37
 Jestli kouká kousek ven tak jak píše xxx - přivařit k tomu matku a za tu to vytočit...existuje pak ještě více variant, záleží zda máš k dispozici svářečku. Vyříznutí závitu zde nic neřeší, ty potřebuješ dostat ven ten zalomenej šteft...
Datum: 01. června 2013 13:28
 vyšroubuj ty 3 celé a ten ulomený dej do svěráku a vytoč ho
Datum: 01. června 2013 11:59
 Taťka mi poradil udělat závitníkama nový závit
Datum: 01. června 2013 11:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15603
 Vytahovákem (je to víceméně závitník s opačným závitem..)
Datum: 01. června 2013 11:19
Jméno: xxx
IP: uživatel12168
 Jedině zkusit bodnout svářečkou malou matku, a pak povolit ...
Datum: 01. června 2013 11:16
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 cau draci mam dotaz mam mustanga a byl sem v porici na fichtlkapu v treninku zachrastilo v motoru a chcip chvilku sem pockal a jelo to dal tak sem nastoupil do zavodu a hodinu sem odjel sice to moc netahlo ae jelo kdyz sem prijel domu tak sem ho nastartoval a pridal sem tak to prsklo jako by bylo prostreleny tesneni pod hlavou tak sem to shodil a tesneni je v pohode a valec pridrenej u vejfuku presne jak sem cekal, da se nejak zabranit pridirani u vejfuku a hlavne me zajima co bylo to prskani
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:07
Jméno: standa
IP: uživatel15611
 Když je vše v pořádku ( viz. moje první reakce ), tak není žádný problém a není potřeba vybrušovat křížky. To se dělalo na pístech přetočenejch z kuželu do válce někdy v 60.letech na pařezech (dobovej tuning)...
Datum: 02. června 2013 9:07
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 krouzek prasklej neni ale jak rikate bylo to pridreny a prskalo to. nekde sem se docet ze se na pistu u vejfuku pod krouzkama vypilovaval krizek aby se tam udrzel olej myslite ze to pomuze?
Datum: 01. června 2013 21:36
 Když je to zadřený, tak to většinou prská do výfuku, přesně jak říkáš, a nechytne to ...
Datum: 01. června 2013 20:17
 To jse mě stalo na 21 on praskl kroužek a drhnul o válec a když jsem to rozdělal tak jsem našel jenom jeden kroužek rozlumenej a ten druhej jsem našel totalně na kousky ve vejfuku taky to mohlo být tím žes to drtil na 1 furt do vysokejch otáček
Datum: 01. června 2013 20:17
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 prskani vypadalo jakopby ve valci do vejfuku podle me je tam mezera a leze to pod pist a tam to boucha trysky tam sou origo a zadna uprava na stroji neni olej davam 1:40 bel ray plna syntika pro zavodni 2t v tom problem nebude bych rek vejfuk sem vypaloval nedavno a valec uz ma neco najezdeno
Datum: 01. června 2013 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Prskání z karbecu ven? A nebo z vejfuku? To mohlo bejt klidně tim pístem...jak to vychladlo tak je tam teď "mezera" kterou leze stlačená směs pod píst... A nebo lehlo zapalování... Zadřel jsi protože tomu bylo horko. Buď těsnej výbrus nebo nekvalitní píst,malá tryska,těsnej/ucpanej vejfuk,blbý sání (tjunink krutopřísně přímej filtr) a nebo moc tvrdá hlava a nebo špatnej olej... To musíš vědět ty... Bez indicií nelze říct víc...
Datum: 01. června 2013 13:01
 Zdar co mam udelat pro to aby me drzel volnobeh u fichtla ? prominte ze otravuji pro vas s lehkou otazkou ale ja sem zacatecnik. Predem diky za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 17:20
 Ahoj. Trochy radí dobře, ale hlavně než začneš tu trysku utahovat, tak přidej plnej plyn, ať neuděláš díru (drážku) na šoupěti, pokud už tam není. Taky můžeš dotáhnout lanko plynu na karburátoru. Je to na víku šoupěte.
Datum: 13. června 2013 17:20
 a ten volnoběh šteluj za tepla
Datum: 01. června 2013 20:35
 jak máš na karbeci trysky tak ta prostřední má pružinu a to je volnoběhová tryska tak tu dotahni a nastartuj (bude to ve vyskoejch otáčkách) pak ju povoluj dokud nenajedeš misto v kterým nejde moc do otáček ani moc málo aby to nechciplo
Datum: 01. června 2013 20:20
 Motor mam po go nova gufera tesneni karburator valec pist hlava klika i zapalko
Datum: 01. června 2013 13:40
 Ještě doplnim, že základnim, a důležitym předpokladem pro dobrej volnoběh je těsnost motoru...tzn gufera, těsnění pod válcem, karbecem atd. Dále dobře seřízené a fungující zapalování. Pak perfektně vyčištěnej karburátor včetně všech kanálků atd. Pak teprve se může nějak rozumně štelovat volnoběh...
Datum: 01. června 2013 10:06
 nastav správnou hladinu. jehlu na duhý zářez od shora a pokud to nepomuže kup nové šoupátku většinou už je ze spod omačkané
Datum: 01. června 2013 7:45
 pročti si předchozí dotazy...
Datum: 31. května 2013 23:47
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Ahoj mate nekdo vyepoxidovanou nadrz? Nerozlepta se ta vrstva? Mam s22 a rad bych osetril vmitrek nadrze.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 9:24
 Vylejvání nádrže byla pakárna, ale výsledek je dobrej a drží mi to takhle už asi 5 let...navíc je líp vidět hladina benzínu.
Datum: 01. června 2013 9:24
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 mám já, podle mě sem to ředil moc málo, a pak to nechtelo stéct ven, radeji bych příště volil více tenších vrstev, ono jak to skapávalo se tam utvořili vlákna a krupěje, , které sem pak odstrihával, nicméne, na to, že se na nádrži po pískování objevily mikro díry, to zacelilo pěkně, už to mám 2 roky, a při pohmatu je to elastické, nikoli tvrdé, ale jen tak dobře alespon to nepraskne, já su spokojen,
Datum: 31. května 2013 22:50
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravim draci, chci se zeptat co se stane když dám do mustanga 6V cívku místo 8V Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 11:21
 Nic, možná dřív kiksne.. U pionýrů je známé, že tam bývá často přepětí
Datum: 01. června 2013 11:21
 nic taky jsem to měl na své 21
radim264 ® - nechapu proč by měly jako víc svítit světla?
Datum: 01. června 2013 7:47
 Nic možná ti o trochu víc budou svítit světla
Datum: 31. května 2013 23:39
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 zdravím, neco jsem si už našel, ale stejně sa optám, má vubec nejaký význam umístění polu na statoru, já jsem první zapojil zapalovací pol , a to nahoře vpravo, (vim že je špatně ) otestoval, a jede to dobře, po té propojil světelné poly vpravo nahoře a dole, nicméně přední světlo jen žhne, vždyt se rotor otáčí a nemuže to míti vliv, neřeknu třebas u zapalování které potřebuje jiskru ve správný čas, (sic mě to funguje) ale světlo přeci svítí pořád, nemýlím li se, žárovky sem měnil, už mě napadá že by to snad jelo jen na jednu cívku, protože 5 w žárovka se rosvítí pěkně, možu to přehodit jak to má byt, ale jen by mě zajímaly ta poloha polu, co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:59
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 30w
Datum: 02. června 2013 9:59
 kolika watové máš zapalovíní
Datum: 01. června 2013 20:38
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 zapalovací mám vlevo nahoře, už su s teho jelen
Datum: 31. května 2013 21:39
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdarec,potřebuju pomoc s elektrikou na fikoj došel sem k závěru ,že palivová soustava to dělat nemůže ,že přestane cca po 500m jet.... protože hladina lícuje s plovakem jehla podle návodu a kohout s nádrží vyčištěnej a kaarbec taky a benalu tam teče po sundání hadičky dost ,takže kde hledat problém... může to dělat kladívko? nebo kondík? nebo fajfka? co myslíte jinak indukčka je zánovní a jiskru hází pěknou .....nevím kde přesně může být závada ještě mě napadá jestli to nemůže být třeba tím ,že karbec mám ten neorigo a trysky a pár dílu sem dal z origo karbce....dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 22:58
Jméno: jiri49
IP: uživatel15599
 Může to dělat jak kondík tak fajfka nebo svíčka.Po zahřátí kond ztratí kapacitu,fajfka a svíčka se může tepelně prorazit.
Datum: 31. května 2013 22:58
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Čus draci, co všechno u sebe musím mít abych mohl jezdit na mustangu?? je mi jasný že řidičák, malej techničák ale co ještě? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 23:51
 Žárovky se vozit nemusí. Nářadí, svíčka ani svíčák se též vozit nemusí...takže povinná výbava je to, co jsem psal v prvním příspěvku.
Datum: 31. května 2013 23:51
Jméno: karel
IP: uživatel15598
 dneska už nemosí byt svíčák? tuším dříve byl, možná se pletu ale aj náhradní svíčka, žárovka je jasná, a co vercajk? nejaký základ tuším taky byl
Datum: 31. května 2013 23:04
 Nějaký prašule, pěknó kočku a hlavně stan.....
Datum: 31. května 2013 21:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já právě nevim, vim že se to měnilo, ale jak je to teď nevim.. stejně vozim lékárnu, žárovky, pojistky i vestu, tak to neřešim...
Datum: 31. května 2013 21:02
 Já myslim že byla od jara 2011, ale na podzim 2011 jí pro motorky zase zrušili...nicméně já vozim reflexku na sobě v podstatě vždycky
Datum: 31. května 2013 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 neni teď v povinný výbavě i reflex. vesta?
Datum: 31. května 2013 17:36
 Řidičský průkaz, malý techničák, lékárničku a zelenou kartu...
Datum: 31. května 2013 15:27
Jméno: Pepa
IP: uživatel3169
 Zdur draci, dal by se namontovat nejaky jiny karburator na Jawu 50 myslim treba z ČZ 125 nebo 150 a silnejsi????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 6:15
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Otevři minimálně sací kanál a pak jdou Jikovy 18mm a 20mm,ale jsou to karburátory s odpuštěním úplně nahovno. Trošku solidní je karbec z J90 ale je to stejně mizerná konstrukce jak karbec na pio... Za mě doporučuju Bing,Dellorto,Mikuni aj....
Datum: 01. června 2013 6:15
 Ano, namontovat se dá. Na sériový stroj to ale bude s největší pravděpodobností kontraproduktivní...
Datum: 31. května 2013 9:49
 Čau draci, máte někdo návo jak udělat tuhle čtyřrychlostní převodovku? Odepište díky Ondra
http://www.youtube.com/watch?v=Of8xVY6F_xU
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 11:03
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Tak tabulku na převodovky mám taky vytvořenou docela dlouho, počítá to všechno samo včetně pilových grafů. Tak není potřeba nic počítat počítá to samo, když budeš chtít pošlu ti jí.
Datum: 04. června 2013 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel15618
 Než se to porozuteklo po internetu tak kdo myslíš že to dal do grafů a spočítal....měl jsem asi 4 verze... včetně hrubýho nákresu na výrobu soukolí 16/22 .....
Datum: 03. června 2013 20:00
Jméno: marquee
IP: uživatel14771
 17/21 není potřeba, stačí vyrobit nové soukolí pro trojku a pak to krásně řadí po cca 1800otáčkách
Datum: 02. června 2013 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel15605
 Dotaz k zamyšlení: A co když jako základ použije rychlej 3Q? Hm.... moc velký změny tam nejsou.... mam to někde na papíru,ale nechce se mi to hledat....
Datum: 01. června 2013 15:53
 jak říká standa, je to o stylu, jinak s rychlím 3Q jsi na tom líp pokud použiješ "sériová" kola na ten 4Q
Datum: 01. června 2013 13:50
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Jo,ale tam se musí převařit převodovka,změnit buďto primární a nebo sekundární převod a musíš přiznat řadičku na boku motoru... Úprava o které je tu řeč se jezdí často načerno v klasikách a je to takový docela elegantní řešení..neříkám že je to nejlepší a nebo nějak extra dobré řešení ale má to styl... Ještě stylovější je 5Q v origo blokách,ale ta cena...
Datum: 01. června 2013 12:52
 Čau, můj kamarád ma 4 na mustangu a dělal to tak že celou převodovku s pincka vyměnil za převodovku z ČZ 175
Datum: 01. června 2013 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Zúžit kolečka,první pár řazenejch koleček 19/19z a druhej pár 16/22,dvojitou vidličku řazení a převařit automat. Z popisu to zní jednoduše,ale je to sraní moc...
Datum: 01. června 2013 6:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 každopádně, pokud budeš chtít mít inteligentně rozložený odstupňování, tak se výrobě min. jednoho soukolí, a samozřejmě zbytek se musí také upravit, já mám vyrobené dvě funkční verze... tohle co je na videu jestli jsi si všimnul má díru mezi 3-4 stupněm, následek použití pouze upravených seriových kol na třetím stupni
Datum: 31. května 2013 6:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pochybuju, že ti to někdo jen tak prozradí a namaluje, ale když se zamyslíš možná na to příjdeš  , existuje několik verzí, některý maj nakopávačku, jiné ne... záleží co si vyrobíš
Datum: 31. května 2013 6:29
Jméno: hroch miroslav
IP: uživatel15410
 cus draci nevite nekdo kde bych sehnal štit s plexi na jewetu.a za jakou cenu. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 9:32
Datum: 01. června 2013 9:32
 Zdravim.Vím,že to tady bylo už hodněkrát řešeno,ale možná má někdo aktuální poznatky.....jak vyvážit kliku na jednoválec(motorka).Jsou na to nějaký vzorečky,ale to nějak moc nechápu.Proč se do vyvážení počítá i hmotnost pístu a ojnice(respektive určitý procento).Jediný co mě napadá,že to je kůli pouze jednomu válci a absenci protizávaží.Motor v autě se vyvažuje po částech a pak ojnice,ale nepočítá se procento hmotnosti pístu a ojnic.Zkoušel jsem vyvážit kliku a ve finále aby stála ve všech bodech jsem přidal cca 10g na ojnici.Neni možný,abych ubíral dalších Xg procentuální hmotnosti ojnice a pístu.To z tý kliky nic nezbude a věřím,že i bez vyvážení ten motor pojede uplně normálně jako do teď.A otázka na konec,je nějaká tolerance nevyváženosti?Na tak malinký setrvák co má pincek,je možná ve finále jedno,jak moc je nevyvážený,respektive nedocílí se tak velký rozváženosti,aby to mělo negativní vliv.Pokud tomu někdo rozumí líp a má s tím zkušenosti,tak příspěvky sem  Jinak já nikdy nic nevyvažoval na 2T a nikdy žádný problém,ale z nudy člověk vymýšlí blbosti  Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 8:53
 Odpovím si sám,nejde
Datum: 08. června 2013 8:53
 Čus draci, mam babettu 210, jsou tam nové čelisti, a když to nastartuju tak to zabíra a točí se zadní kolo, když zadní kolo zabrzdím tak to chcípne, vím že paknama to není protože tam nedřou, čim to muže být? odepište díky ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 17:07
Jméno: Roman Kinčl
IP: uživatel15597
 Evidentně je něco špatně smontovanýho ve spojkách a de to na tvrdo. Zkontroluj podle dokumentací jestli to máš dobře smontovaný (jestli něco nechybí nebo nepřebývá). Taky zkontroluj jestli máš dobře startovací spojku (musí se pří šlápnutí točit obložením vpřed- jakoby proti srsti)
Datum: 31. května 2013 17:07
 Volnoběhem to není, to se točí i na volnoběh a když zmáčknu brzdu tak to chcípne, ten motor furt zabírá, čim to ještě může být
Datum: 30. května 2013 22:25
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Mě to dělal vysoký volnoběh, sešteloval jsem to a bylo to ok
Datum: 30. května 2013 22:18
 Máte někdo knihu Jawa 50 pionir autor Jiri Wohlmuth. Je dobra .co na ni rikate.Stoji +-280kč Dekuji Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:01
Jméno: Mark
IP: uživatel15620
 http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
Datum: 19. června 2013 21:01
 je dobrá, je tam dost informací co víš a něco co nevíš a osobně jsem našel jen jednu chybu v zádu v letech (výroby pio) která se tam vlastně sama vyvrátí. ZA ty prachy tak kniha stojí!!!!!
Datum: 30. května 2013 20:31
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15595
 ja mám- je tam vlastne všetko o pionieroch.
Datum: 30. května 2013 19:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Čau,hele jak poznam že je tohle kolečko špatny?Vytahl jsem ho z babetty ktera při rozjezdu vyhazovala rychlost a běžela jenom na volnoběh,chci to zjistit čim to je protože chci koupit jiné a potřebuji vědět jak si zjistit že taky neni špatný.(nový nechci,stojí šest kilek)Díky
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/Kolecko#290520134390.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:29
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Díky,takže to musí být obě ty plochy bez nějakého otlačení a rýh.A má se to menší kolečko otáčet úplně volně nebo s menším odporem?To moje vypadá nepoškozeně,točí se jen na jednu stranu,nevím jak to myslíš že zapadají do děr,tady u tohodle se ty kolíčky nepohybují vůbec při točení,jen když je jakoby postrčim šroubovákem jsou na takové pružince.Ale právě nevím princip toho mehanizmu tam,rozeberu ho co pujde a uvidí se.Díky
Datum: 30. května 2013 21:29
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj budeš to muset koupit novy měl sem ten samy problem
Datum: 30. května 2013 21:21
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 když jsou ty tři kolíčky co zapadají do děr omačkaný, nejsou pěkně kulatý a pravoúhlý - to samé platí o těch dírách - při záběru to vyklouzne, stačí úplně málo
Datum: 30. května 2013 19:40
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Ahoj SESO, chci se zeptat jestli jsou k sehnání ložiska řízení (misky+kuličky) a na ČZ 175/487 ???
Díky Milan
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 9:19
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Díky
Datum: 31. května 2013 9:19
 budou asi za mesic az
Datum: 30. května 2013 19:06
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 zdravim mam problem Muj fik když ho nakopnu startne a volnoběh drži ale jakmile přidam plyn začina se dusit dokud se neohřeje je mi jasne že bude chyba ve směsi ale jehla je na druhem zhora ale ted newim jestli ma plovakova hladina předstih odtrh nějaky vliv na směs opravdu nwm diik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2013 19:16
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
Datum: 30. května 2013 19:16
Jméno: fLy^
IP: uživatel15555
 Čau, je od válce až do samotné karburace nějaké těsnění? Protože to chci rozmontovat a pročistit. Když je, musím použít nové? Díky předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 0:50
 Dneska se už taky prodává papírové těsnění plovákově komory mezi plovákovou komoru a víčko komory .. mám to na mustangu a je to dobrý ..
Datum: 31. května 2013 0:50
 a ještě je tsnění pod jehlou co udržuje polohu plováku
Datum: 30. května 2013 21:21
 Mezi válcem a kolínkem je jedno těsnění, mezi kolínkem a karburátorem je druhý...použij nové
Datum: 30. května 2013 13:56
|



|