Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, potřebuju poradit na co kouknout , když je fechtl studenej tak jde na první šlápnutí a jak se zahřeje tak jde jen roztlačit, svíčku a kondík jsem měnil
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 13:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 ja vím že to je muj ulet ale co se stane když fíkuse při nakopavání nakloníš jakoby na sebe? nezlepší se to?
Datum: 03. června 2013 13:03
 Jehlu mam na druhém zářezu od zhora
Datum: 03. června 2013 7:50
 Možná bohatá směs?
Datum: 02. června 2013 17:21

Ahoj, mám možnost koupit čízu 175/477. Je s dokladama psanýma na majitele, od kterého ji kupuji. Doklady má, pojištění je placeno, ale nemá asi technickou.
a) Co mám zařídit, když kupuji čízu s papírama a s technickou?
b) Co mám zařídit, když kupuji čízu s papírama, ale bez technický.
Jestli máme podepsat nějakou smlouvu, nebo tak?
Poradte mi prosím lajcky, nikdy jsem nic takového nedělal. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 17:21
 Ano, je zde řešení. Musíte sepsat tzv. plnou moc. Tahle smlouva tě opravňuje v určitých věcech zastupovat jinou osobu. V tomhle případě ti teda podepíše plnou moc k tomu, aby si provedl odhlášení vozidla na svoje jméno. Nemusí to být notářsky ověřené.
Datum: 02. června 2013 17:21
Jméno: Mladík
IP: uživatel14588
 Díky a je nějaké řešení, aby nikam prodávající nemusel chodit? Je to starý pán, kterému by to trvalo hodně dlouho než by se začlo něco dít.
Datum: 02. června 2013 17:19
 Zdar, v první řadě doporučuju zařídit novou technickou, a to na tvoje jméno, proveď těsně před přepisem. Dále sepíšete kupní smlouvu, původní majitel zajde s papírama na úřad, a tam na tebe motorku odhlásí. Ty si mezitím sjednáš povinné ručení, získáš od majitele TP s odhláškou na tvoje jméno a společně s protokolem z STK zajdeš na úřad, kde na sebe motorku přihlásíš a tím dokončíš převod. Motorku bez STK nelze přepsat...
Datum: 02. června 2013 17:17
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 Čaues draci potřeboval bych od vás poradit jaké bylo číslo laku takové te zelenkavé jawy 21sám bych to nazval brčálová ale to jim v barvách říct nemůžu  moc dík za případné názory a odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 22:26
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 ral 6019 ?
Datum: 02. června 2013 22:26
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zdravím, chci měnit korkové obložení spojky na tatranu 125, potřeboval bych poradit, kolik milimetrů mají být vysoké od základové kovové desky (kolik mají přesahovat korky)?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:39
 ahojte všichni. Poraďte, jak sundat rotor zapalování na "20" Pincku, když nemám stahovák. Vačku sundanou mám, to je mi jasný, dál se bojím použít nějaký násilí !
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 9:59
 Díky všem !
Datum: 05. června 2013 9:59
 No sláva, jsem psal, že na tom sundání nic není... Co se týká rotoru, tak už jsem to tu určitě psal a je to tak, když má rotor číselné označení začínající číslem 20, tak je rotor určený pro 30W zapalování a když je na rotoru číslo 05, tak je určený na 20W zápalko
Datum: 04. června 2013 12:03
 jo, hoši, tak je dole. měl jsem trochu bobky. Někde jinde jsem se ptal na rozdíly mezi rotorama. Co jsem sundal je značenej 20-6170. "Konny" Ty jsi říkal, že to je 30W? Mám pravdu?
Datum: 04. června 2013 11:14
 Nemyslel jsem bouchat silně, ale někdy stačí opravdu jen lehce ťuknout... a to se určitě klika nerozhodí, ti si buď jistej
Datum: 02. června 2013 22:50
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Klepat na rotor? To je dobrá rada jak rozhodit kliku....
Datum: 02. června 2013 22:28
 Uvidíš že to půjde, kdyžtak když se tomu moc nebude chtít, tak trochu poklep na rotor a uvidíš, že krásně odpadne. Pak napiš zda se dílo podařilo...
Datum: 02. června 2013 13:10
 tak mi držte palce !
Datum: 02. června 2013 12:19
 Jak radí kolecko, stačí mít pevnostní šroub M8, ten zašroubuj místo vačky a až ucítíš, že se opře o čep klikovky, tak pak stačí ještě párkrát zatočit (půjde to ztuha) a rotor ti vyskočí ven
Datum: 02. června 2013 11:52
 jo, šroub tam leze zhruba 1cm, a pak bych řekl, že už moc ne - aspoň ne "po dobrym" !
Datum: 02. června 2013 11:26
 Ideálně stahovákem, ale lze použít i delší šroub M8, pevnostní...
Datum: 02. června 2013 11:06
 čau mám problém se zadním kolem na čz 125/516 nevíte kde koupit špice
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:23
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 tady na fichtlkramku dole ve výberu je RAFKY-KOLA-VÝPLET
Datum: 02. června 2013 11:23
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 Zdravím,ám problém.. ám mustanga v záběhu a nějak mi na něm odchzeli svíčky.. za tejden asi novejch svíček...když jsem dal ovou svíčku tak jel jak prase a pak když jsem dával jik už neměl takovej tah.. vyměnil jsem indučku,kladívka,kondík,výfuk,fajvku,kabel,vyčistil karbec.. ale furt to nemá takovou sílu.. musím to pořádně vytočit aby se chytla rychlost a předtím táhl brutálně..myslíte že by to mohlo dělat zapalování ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vysoká hladina v karbu, díky tomu je to zbytečně bohatý...
Datum: 02. června 2013 11:20
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 *honit*
Datum: 02. června 2013 10:22
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 namáš to náhodou přidřené? když to máš v záběhu tak bys to neměl tak moc honi
Datum: 02. června 2013 10:21
 Zdar čím to može byt že když chci vytočit fechtla tak se to naráz zastaví a nejde to víc vytočit ale po zvuku by to šlo ještě hodně vytočit jako by nešel přidat víc plyn. Díky za rady!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 0:05
Jméno: Maty001
IP: uživatel15490
 mě to dělalo taky a byly to povolene trysky jinak može byt předstih
Datum: 02. června 2013 0:05
 zdravím mám problém u mustanga nejde mi pořádně vytočit předstih jsem nastavil, karburátor taky nevíte čím by to mohlo být kladívko sem taky očistil, svíčku taky dával jsem aji jinej kondík nemůže to dělat ten karburátor sice sem nastavil hldinu po okraj plováku ale když tam bylo víc tak se mi zdálo že jel možná o trošku líp ale zase to víc žralo díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:14
Jméno: jawa
IP: uživatel15609
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl někdo ochotný vyrobit Tyristorové zapalování na mustanga! je plno návodů na internetu, ale bohůžel eletrice moc nerozumím! na ceně bychom se určitě dohodli! Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 23:51
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ahoj , je mozny taky jedno pro mne?gorila8@centrum.sk
Datum: 03. června 2013 23:51
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel11670
 Zdarec udělal bys mě taky tyristorové zapalování?Napiš mě na email jawapioner21@seznam.cz dík moc.
Datum: 03. června 2013 20:10
Jméno: jawa
IP: uživatel15609
 napiš mě na email rak.sportnet@gmail.com dík
Datum: 02. června 2013 16:23
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Já ho klidně udělám, kolik nabízíš? nebo ti vyrobím DPS.
Datum: 02. června 2013 13:59
Jméno: m
IP: uživatel14122
 pro ondru: co si má vyrobit??? ptá se kdo by byl ochotný zapalování vyrobit!!
Datum: 02. června 2013 11:32
 udělej si tohle, to je tak nejlepší, nejlevnější a nejjednodušší
Datum: 02. června 2013 0:30
Jméno: jawa
IP: uživatel15609
 zdar drai má někdo zkušenosti s temahle rychlopalama? jsou dobrý? popřípadě, jestli je potřeba hodně upravovat bowden?
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:01
Jméno: Palo
IP: uživatel14246
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:28
Jméno: Palo
IP: uživatel14246
 Sesa, myslím, že každý rok sa to takto v tomto mesiaci jazdí, podmienky pre účasť bola pojazdná motorka a prilba na hlave... Iné podmienky myslím neboli...  No a ak sa nemýlim, tak štartovné bolo nejak 10eur asi a dostal si potom poradové číslo a v cene štartovného bol myslím aj obed
Datum: 02. června 2013 13:28
 ty vol tam bylo peraku,, aj fik tam byli,, dobry kace,to se jede vzdy tento mesic,, jaky bylo startovne a podminky pro ucast?
Datum: 01. června 2013 22:25
 Ahoj, mam dotaz, premyslim o koupi noveho valce na jawu 20, je to nabizeno jako set prevrtaneho valce (55 cm3), trikrouzkovej pist a trisky do karburatoru, chci se zeptat jestli nekdo s tim nema zkusenosti po jizdni strance, jestli nastane znatelne lepsi jizdni vlastnosti nebo tak neco, nebo jestli je treba jeste neco dokoupit kteto sade. A jeste sem poridil tyristorove zapalko, tak jakou od toho muzu ocekavat zmenu???? diky za odpovedi honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 ještě k té kvalitě polských válců, je pravda že sací a výfukový kanál lze upravit, aby to aspoň sedělo s originálem, přefuky už jsou na tom hůř, ale co je nejhorší tak litina z který je vložka je v tak mizerné kvalitě že se z ní vydroluje materiál....fakt super
Datum: 02. června 2013 9:39
 http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/2-1-Simson/293-3-Motor/5/555-Valec-simson-Tuning-70cm3-10-kanalu
je to vůbec možný?  nějak se mě to nezdá, a to jsem se jen tak kouknul co prodávaj
Datum: 01. června 2013 23:42
 Pavlíček: co je spatneho na te sade tak ?
Datum: 01. června 2013 23:07
Jméno: Monter
IP: uživatel14783
 Můj mejl Martin9310@seznam.cz
Datum: 01. června 2013 23:02
 no trefil si to přesně, tu stranku, to díky, že sem neobjednal nějakou blbost.
Datum: 01. června 2013 21:49
Jméno: Pavlíček
IP: uživatel12485
 Předpokládám, že jsi na ten zázrak narazil na stránkách extremebike.cz No jestli jo, tak honem odtud... kvalita made in Poland, navíc ty ,,sety,, co tam prodávají jsou doslova eutanázií fichtla. Za 2500 tam nabízí mord v podobě válce, kliky (to bych ještě překousl) ale k tomu tříkroužek píst, a co je hyenizmus tak navíc k tomu ložiska na kliku krytý simeringem a silikonový gufera na kliku !!!
Datum: 01. června 2013 21:44
 pošleš mi mejla??? vyřešili bysme to přes něj.
Datum: 01. června 2013 21:16
Jméno: Monter
IP: uživatel14783
 Ahoj,od toho válce moc nečekej,je to polskej válec,kterej kvalitou nešahá ani po kotníky starýmu dobrýmu válci a tři kroužky na pístu je taky moc,dneska se dávají dvou/jednokrožkový písty.(teda jak kdo)..Kdyby jsi měl zájem válí se mi doma starej válec obsah 60ccmm(skutečných),válec má upravený sací i výfukový kanál,aby se ten obsah taky "nakrmil"
Datum: 01. června 2013 21:11
Jméno: pincek
IP: uživatel1723
 zdar hoši, nevíte někdo, kolik má sériová babetta max. otáček ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:09
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 207 kolem 6000 ot/min a 210 tak 7000 ot/min
Datum: 02. června 2013 13:09
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 Babetta 210 1,7 kW při 5000 ot/min
Datum: 01. června 2013 23:27
 Zdar draci- závity nové, a pořád mě ale upadávají na Babettě štefy na výfuku, vždycky je po cestě někde poztrácím. Už jsem měl jakejsi modrej zajišťovaš ale pokaždé to upadlo. Č ím to děláte vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 18:00
 jj tenle je stejný ale musíš zvětšit závitníkem díru
Datum: 02. června 2013 18:00
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/opravni_steft_vyfuku_pio.html myslíš tento? a bude na babču úpasovat?
Datum: 01. června 2013 21:10
 kup si vopravný štefty sou tady na krámku a dej je tam je to nejjeduší nebo zavařit a vyvrtat nový díry ..
Datum: 01. června 2013 20:31
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:33
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Je tam opačný závit. Takže do té malé dírky opři šroubovák nebo nějakej majzlík a bouchni, nejlíp je, zavařit to k tomu vnějšímu kroužku a povolit celé, jak píše kolečko..
Datum: 01. června 2013 19:33
 Zdar, tam je tušim levej závit jestli si dobře pamatuju. Já jsem to svařil a pak povolil velkym hasákem...
Datum: 01. června 2013 18:40
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 čau draci, mám problém s babetou a potřeboval bych nějakou novou radu... dělal jsem Go,složil všechno jak má byt ale jak jsem nastartoval tak takové slabé,trochu sem poladil a při nízkých otáčkách se jí moc nechtělo trochu to cukalo,ale jak byli všší tak jela ok..no ale dneska jsem vyměnil válec s pístem za lepší a ted to sotva nastartuju,když to chytne taky až při větších otáčkách,tak to jede tak na 30 % nechce to jed do plných...absolutně nevím proč, jehlu mám na druhé drážce od vrchu,s elektrikou točím jak točím ale pořád stejné...benzínu jde dost protože co se nespálí tak mi teče výfukem pryč...a bez výfuku to taky nejede takže není zasraný...svíčka je nová...tak fakt nevím...budu rád za rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 tak babeta už jde krásně do plných, ale pořád při nízkých otáčkách má tendenci zkapávat,nechce držet,a když se chci rozjed tak z místa to nejede,prostě zkape...
Datum: 02. června 2013 12:07
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 jo píst sedí do válce,stím se jezdilo na druhé babetě....
Datum: 02. června 2013 7:22
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele jak si vyměnoval ten valec dal si tam píst a kroužky ktere tam maji rozměrově byt? už hodněkrat sem viděl borce co to takhle dělaly a pak se divily
pak karbec ale podle mě hladina to nebude tu sem nikdy štelovat nemusel spiš sytič jestli spravně funguje na to koukni,pak jestli jsi šteloval bohatost směsi dej ji na 1,5 otačky od dorazu
Datum: 01. června 2013 23:01
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 zkusím ji snížit ale nevím nevím...ale byl bych rád kdyby to bylo v karbecu
Datum: 01. června 2013 21:18
 a neulejvá se ti to moc benzínem? nemáš moc vysokou hladinu?
Datum: 01. června 2013 20:39
 čau draci přemýšlím o tom že koupím ČZ 180/487, jaký na tuto motorku máte názor dobrý, šptaný jak je to s dostupností dílů atd... napište když tak své zkušenosti díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkoušel jsem různý kombinace, aby kola byly v zákrytu. Jak to mám teď ani nevím, ale najel jsem přes 500km od té dobí a sedí to to pěkně, nekroutí se to, po puštění řidítek to jede rovně... tak spokojenost.
Datum: 03. června 2013 0:58
 Bakoune jak si nakonec vyřešil uložení zadního kola?
Datum: 02. června 2013 15:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jak je super ta hliníková kyvka poznáte až po přesednutí na třeba takovou 634 nebo nedejbože panelku apod. Ještě jsem zapomněl, že je obrovská výhoda zadní brzda řešená táhlem. Opravdu brzdí a člověk se nemusí bát, že mu praskne lanko.
Datum: 01. června 2013 20:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám 487.3 a jsem celkem spokojený. Posaz sice záchodový (mám přes 190cm), ale dá se na to zvyknout. Je to lehoučká mašina, hrává, hliník. kyvka se nekroutí, motor má rád otáčky. Přední tlumiče fungují (ne jako u předchůdce 175/487). Vepředu mám plovoucí kotouč, takže to i docela brzdí. Někomu nemusí sedět vibrace... já jsem si zvyknul. Osobně se mi líbí víc typ 487.3, ale to je věc vkusu. Spotřeba něco kolem 4 litrů. Maximálka je kolem 110km/h... Je to takový hračička prostě. Na blbnutí super. Díly se celkem dají sehnat, spousta věcí pasuje z Jaw, spousta jich je na burzách z obyč. 487, něco se dá sehnat ještě ze sklad. zásob ze Strakonic. Neměl jsem víceméně problém sehnat cokoliv.
Datum: 01. června 2013 20:02
 Já jí koupil za 5000kč, asi před 6 rokama
Datum: 01. června 2013 19:00
 děkuju za podrobnej popis  podle toho co si psal tak je to slušná motorka za malý peníze což sem taky chtěl docela mě to přesvědčilo díky  ta tvoje je pěkná snad bude i ta moje taková
Datum: 01. června 2013 18:59
 Jo, tak tu zrovna mam. K motoru asi neni co dodat, ten si nese konstrukční výhody a nevýhody už několik desítek let, bez výrazné inovace. Nicméně jede slušně, spolehlivě, údržba zvládnutelná s hlavou a šroubovákem...Podvozek je v rámci možností super-hliníková kyvka, progresivní brka na zadních tlumičích, přední vidle převzaté z jawy 350/638. Díky tomu se motorka v zatáčkách nekroutí, a ani při vyšších rychlostech. Brzdy jsou klasický bubny, vepředu dvouklíč. Po dobrém seřízení brzdí parádně. Výhodou je že čidlo brzdového světla je i na přední brzdě. To je velká výhoda, vzhledem k tomu že na motorce se brzdí hlavně přední brzdou. Zdroj elektriky je řešen pomocí klasického dynama o výkonu 75w. Občas se vyskytne problém s dobíjením, ten jsem vyřešil nataháním nové elektroinstalace a montáží elektronického relátka AEV. Od té doby elektriku v podstatě neřešim. Ovladače na řídítkách jsou opět převzaté z jawy 350, s ovládáním blinkrů nebo světel neni problém ani v silnějších rukavicích. Pohodlí šoféra i spolujezdce je oproti starším modelům daleko lepší. Díky skloněnému sedlu řidič ani spolujezdec neujíždějí dozadu. Neměl jsem problém ujet 400km za den. Spotřeba mi vycházela dlouhodobě něco okolo 4,3l a to jezdim v podstatě furt naplno, takže při normální jízdě by se dalo jet určitě s menší spotřebou. Maximálku jsem nikdy moc neřešil, ale měla by být něco okolo cca 115km/h. Oproti originálu jsem dal lepší hefty, dodělal jsem olejové čerpadlo a boční stojánek. Celkově je to určitě nejlepší číza jakou jsem měl, za těch několik desítek tisíc km mě toho dost naučila, v současné době už jí mam jenom na občasné projížďky  Zde foto: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/#foto_nova_mistnost_173.jpg
Datum: 01. června 2013 18:37
 zatím bych to viděl na 487/4
Datum: 01. června 2013 17:11
 Mam s ní ty nejlepší zkušenosti. Už je to docela vymakaná mašina. Taky by bylo vhodné uvést jaký podtyp máš v merku...kdyžtak pro více info mi napiš maila...
Datum: 01. června 2013 16:59
 Zdar draci, mám dotaz ohledně babeťáckýho karburátoru. Ve vysokých otáčkách na chvilku chcípne motor, jako když dojde benzín a za chvilku je to zas ok. Jedná se špatně seřízenou hladinu? Jedu cca 50km/h a nastane tento problém. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 11:30
 Měl jsem podobný problém. Zkusil jsem všecko okolo karburátoru a nakonec jsem zoufale zkusil vyměnit svíčku.  Od tý doby to jezdilo nádherně, sám to nechápu.
Datum: 08. června 2013 11:30
 Draku dík za reakci, dnes sem opět dělal hladinu a zvedl sem jí cca o 1 mm výš. Tj. O 1mm níž než emulzní trubice když mám přetočený karbec a stále stejný problém.
Datum: 01. června 2013 18:34
Jméno: kaz
IP: uživatel14122
 nízká hladina,měl jsem ten samej problém
Datum: 01. června 2013 17:04
 Čau draci, Kolik má prosím Difuzor na karbeci dell orto na babettu? Odepište díkyOndra
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 16:31
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Je to karburátor 14.12, takže má difůzor 12mm stejně jako jikov
Datum: 01. června 2013 16:31
 karbec má difuzor 1,8cm avšak je k tomu redukce která redukuje na 1,4cm,tak jako orig u babetty
Datum: 01. června 2013 15:57
|



|