slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  296  297  298  299  300  301  302  303  304  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel15612    
Čau, potřebuju poradit na co kouknout , když je fechtl studenej tak jde na první šlápnutí a jak se zahřeje tak jde jen roztlačit, svíčku a kondík jsem měnil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14885    
ja vím že to je muj ulet ale co se stane když fíkuse při nakopavání nakloníš jakoby na sebe? nezlepší se to?
 
 
Datum: 03. června 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel15612    
Jehlu mam na druhém zářezu od zhora
 
 
Datum: 03. června 2013 7:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná bohatá směs?
 
 
Datum: 02. června 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: Mladík      E-mail:      IP: uživatel14588    
Ahoj, mám možnost koupit čízu 175/477. Je s dokladama psanýma na majitele, od kterého ji kupuji. Doklady má, pojištění je placeno, ale nemá asi technickou. a) Co mám zařídit, když kupuji čízu s papírama a s technickou? b) Co mám zařídit, když kupuji čízu s papírama, ale bez technický. Jestli máme podepsat nějakou smlouvu, nebo tak? Poradte mi prosím lajcky, nikdy jsem nic takového nedělal. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, je zde řešení. Musíte sepsat tzv. plnou moc. Tahle smlouva tě opravňuje v určitých věcech zastupovat jinou osobu. V tomhle případě ti teda podepíše plnou moc k tomu, aby si provedl odhlášení vozidla na svoje jméno. Nemusí to být notářsky ověřené.
 
 
Datum: 02. června 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: Mladík      IP: uživatel14588    
Díky a je nějaké řešení, aby nikam prodávající nemusel chodit? Je to starý pán, kterému by to trvalo hodně dlouho než by se začlo něco dít.
 
 
Datum: 02. června 2013 17:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, v první řadě doporučuju zařídit novou technickou, a to na tvoje jméno, proveď těsně před přepisem. Dále sepíšete kupní smlouvu, původní majitel zajde s papírama na úřad, a tam na tebe motorku odhlásí. Ty si mezitím sjednáš povinné ručení, získáš od majitele TP s odhláškou na tvoje jméno a společně s protokolem z STK zajdeš na úřad, kde na sebe motorku přihlásíš a tím dokončíš převod. Motorku bez STK nelze přepsat...
 
 
Datum: 02. června 2013 17:17
 
 
 
 
Jméno: luke      IP: uživatel15180    
Čaues draci potřeboval bych od vás poradit jaké bylo číslo laku takové te zelenkavé jawy 21sám bych to nazval brčálová ale to jim v barvách říct nemůžu :-D moc dík za případné názory a odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
ral 6019 ?
 
 
Datum: 02. června 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel13054    
Zdravím, chci měnit korkové obložení spojky na tatranu 125, potřeboval bych poradit, kolik milimetrů mají být vysoké od základové kovové desky (kolik mají přesahovat korky)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:39
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
ahojte všichni. Poraďte, jak sundat rotor zapalování na "20" Pincku, když nemám stahovák. Vačku sundanou mám, to je mi jasný, dál se bojím použít nějaký násilí ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 9:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
Díky všem !
 
 
Datum: 05. června 2013 9:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No sláva, jsem psal, že na tom sundání nic není... Co se týká rotoru, tak už jsem to tu určitě psal a je to tak, když má rotor číselné označení začínající číslem 20, tak je rotor určený pro 30W zapalování a když je na rotoru číslo 05, tak je určený na 20W zápalko :-)
 
 
Datum: 04. června 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
jo, hoši, tak je dole. měl jsem trochu bobky. Někde jinde jsem se ptal na rozdíly mezi rotorama. Co jsem sundal je značenej 20-6170. "Konny" Ty jsi říkal, že to je 30W? Mám pravdu?
 
 
Datum: 04. června 2013 11:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemyslel jsem bouchat silně, ale někdy stačí opravdu jen lehce ťuknout... a to se určitě klika nerozhodí, ti si buď jistej ;-)
 
 
Datum: 02. června 2013 22:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Klepat na rotor? To je dobrá rada jak rozhodit kliku....
 
 
Datum: 02. června 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uvidíš že to půjde, kdyžtak když se tomu moc nebude chtít, tak trochu poklep na rotor a uvidíš, že krásně odpadne. Pak napiš zda se dílo podařilo... :-)
 
 
Datum: 02. června 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
tak mi držte palce !
 
 
Datum: 02. června 2013 12:19
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak radí kolecko, stačí mít pevnostní šroub M8, ten zašroubuj místo vačky a až ucítíš, že se opře o čep klikovky, tak pak stačí ještě párkrát zatočit (půjde to ztuha) a rotor ti vyskočí ven :-)
 
 
Datum: 02. června 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel1187    
jo, šroub tam leze zhruba 1cm, a pak bych řekl, že už moc ne - aspoň ne "po dobrym" !
 
 
Datum: 02. června 2013 11:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideálně stahovákem, ale lze použít i delší šroub M8, pevnostní...
 
 
Datum: 02. června 2013 11:06
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám problém se zadním kolem na čz 125/516 nevíte kde koupit špice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
tady na fichtlkramku dole ve výberu je RAFKY-KOLA-VÝPLET
 
 
Datum: 02. června 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14530    
Zdravím,ám problém.. ám mustanga v záběhu a nějak mi na něm odchzeli svíčky.. za tejden asi novejch svíček...když jsem dal ovou svíčku tak jel jak prase a pak když jsem dával jik už neměl takovej tah.. vyměnil jsem indučku,kladívka,kondík,výfuk,fajvku,kabel,vyčistil karbec.. ale furt to nemá takovou sílu.. musím to pořádně vytočit aby se chytla rychlost a předtím táhl brutálně..myslíte že by to mohlo dělat zapalování ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 11:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Vysoká hladina v karbu, díky tomu je to zbytečně bohatý...
 
 
Datum: 02. června 2013 11:20
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
*honit*
 
 
Datum: 02. června 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
namáš to náhodou přidřené? když to máš v záběhu tak bys to neměl tak moc honi
 
 
Datum: 02. června 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: radim264 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar čím to može byt že když chci vytočit fechtla tak se to naráz zastaví a nejde to víc vytočit ale po zvuku by to šlo ještě hodně vytočit jako by nešel přidat víc plyn. Díky za rady!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 0:05
 
 
 
 
Jméno: Maty001      IP: uživatel15490    
mě to dělalo taky a byly to povolene trysky jinak može byt předstih
 
 
Datum: 02. června 2013 0:05
 
 
 
 
Jméno: jawa      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdravím mám problém u mustanga nejde mi pořádně vytočit předstih jsem nastavil, karburátor taky nevíte čím by to mohlo být kladívko sem taky očistil, svíčku taky dával jsem aji jinej kondík nemůže to dělat ten karburátor sice sem nastavil hldinu po okraj plováku ale když tam bylo víc tak se mi zdálo že jel možná o trošku líp ale zase to víc žralo díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel15609    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl někdo ochotný vyrobit Tyristorové zapalování na mustanga! je plno návodů na internetu, ale bohůžel eletrice moc nerozumím! na ceně bychom se určitě dohodli! Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 23:51
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
Ahoj , je mozny taky jedno pro mne?gorila8@centrum.sk
 
 
Datum: 03. června 2013 23:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel11670    
Zdarec udělal bys mě taky tyristorové zapalování?Napiš mě na email jawapioner21@seznam.cz dík moc.
 
 
Datum: 03. června 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel15609    
napiš mě na email rak.sportnet@gmail.com dík
 
 
Datum: 02. června 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Já ho klidně udělám, kolik nabízíš? nebo ti vyrobím DPS.
 
 
Datum: 02. června 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel14122    
pro ondru: co si má vyrobit??? ptá se kdo by byl ochotný zapalování vyrobit!!
 
 
Datum: 02. června 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
udělej si tohle, to je tak nejlepší, nejlevnější a nejjednodušší
 
 
Datum: 02. června 2013 0:30
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel15609    
zdar drai má někdo zkušenosti s temahle rychlopalama? jsou dobrý? popřípadě, jestli je potřeba hodně upravovat bowden? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rychlopal_kros_plast.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: Palo      IP: uživatel14246    
Zdar draci, kto by mal záujem, pozrite si video z dnešného zrazu pérakov v Bernolákove... :-) Kto z Vás tam dnes bol? :-) http://www.youtube.com/watch?v=XvSF7sSTnzA&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: Palo      IP: uživatel14246    
Sesa, myslím, že každý rok sa to takto v tomto mesiaci jazdí, podmienky pre účasť bola pojazdná motorka a prilba na hlave... Iné podmienky myslím neboli... :-) No a ak sa nemýlim, tak štartovné bolo nejak 10eur asi a dostal si potom poradové číslo a v cene štartovného bol myslím aj obed :-)
 
 
Datum: 02. června 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol tam bylo peraku,, aj fik tam byli,, dobry kace,to se jede vzdy tento mesic,, jaky bylo startovne a podminky pro ucast?
 
 
Datum: 01. června 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel15608    
Ahoj, mam dotaz, premyslim o koupi noveho valce na jawu 20, je to nabizeno jako set prevrtaneho valce (55 cm3), trikrouzkovej pist a trisky do karburatoru, chci se zeptat jestli nekdo s tim nema zkusenosti po jizdni strance, jestli nastane znatelne lepsi jizdni vlastnosti nebo tak neco, nebo jestli je treba jeste neco dokoupit kteto sade. A jeste sem poridil tyristorove zapalko, tak jakou od toho muzu ocekavat zmenu???? diky za odpovedi honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ještě k té kvalitě polských válců, je pravda že sací a výfukový kanál lze upravit, aby to aspoň sedělo s originálem, přefuky už jsou na tom hůř, ale co je nejhorší tak litina z který je vložka je v tak mizerné kvalitě že se z ní vydroluje materiál....fakt super
 
 
Datum: 02. června 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/2-1-Simson/293-3-Motor/5/555-Valec-simson-Tuning-70cm3-10-kanalu je to vůbec možný? :-D nějak se mě to nezdá, a to jsem se jen tak kouknul co prodávaj
 
 
Datum: 01. června 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pavlíček: co je spatneho na te sade tak ?
 
 
Datum: 01. června 2013 23:07
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel14783    
Můj mejl Martin9310@seznam.cz
 
 
Datum: 01. června 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel15608    
no trefil si to přesně, tu stranku, to díky, že sem neobjednal nějakou blbost.
 
 
Datum: 01. června 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: Pavlíček      IP: uživatel12485    
Předpokládám, že jsi na ten zázrak narazil na stránkách extremebike.cz No jestli jo, tak honem odtud... kvalita made in Poland, navíc ty ,,sety,, co tam prodávají jsou doslova eutanázií fichtla. Za 2500 tam nabízí mord v podobě válce, kliky (to bych ještě překousl) ale k tomu tříkroužek píst, a co je hyenizmus tak navíc k tomu ložiska na kliku krytý simeringem a silikonový gufera na kliku !!!
 
 
Datum: 01. června 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel15608    
pošleš mi mejla??? vyřešili bysme to přes něj.
 
 
Datum: 01. června 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel14783    
Ahoj,od toho válce moc nečekej,je to polskej válec,kterej kvalitou nešahá ani po kotníky starýmu dobrýmu válci a tři kroužky na pístu je taky moc,dneska se dávají dvou/jednokrožkový písty.(teda jak kdo)..Kdyby jsi měl zájem válí se mi doma starej válec obsah 60ccmm(skutečných),válec má upravený sací i výfukový kanál,aby se ten obsah taky "nakrmil" :-)
 
 
Datum: 01. června 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel1723    
zdar hoši, nevíte někdo, kolik má sériová babetta max. otáček ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
207 kolem 6000 ot/min a 210 tak 7000 ot/min
 
 
Datum: 02. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Babetta 210 1,7 kW při 5000 ot/min
 
 
Datum: 01. června 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci- závity nové, a pořád mě ale upadávají na Babettě štefy na výfuku, vždycky je po cestě někde poztrácím. Už jsem měl jakejsi modrej zajišťovaš ale pokaždé to upadlo. Č ím to děláte vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj tenle je stejný ale musíš zvětšit závitníkem díru
 
 
Datum: 02. června 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: galix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/opravni_steft_vyfuku_pio.html myslíš tento? a bude na babču úpasovat?
 
 
Datum: 01. června 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si vopravný štefty sou tady na krámku a dej je tam je to nejjeduší nebo zavařit a vyvrtat nový díry ..
 
 
Datum: 01. června 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
zdar lidi, poradte jak mám povolit tuhle volnoběžku z babety 210 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/volnobezka_18z2222.html výměna je nutná :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Je tam opačný závit. Takže do té malé dírky opři šroubovák nebo nějakej majzlík a bouchni, nejlíp je, zavařit to k tomu vnějšímu kroužku a povolit celé, jak píše kolečko..
 
 
Datum: 01. června 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, tam je tušim levej závit jestli si dobře pamatuju. Já jsem to svařil a pak povolil velkym hasákem...
 
 
Datum: 01. června 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
čau draci, mám problém s babetou a potřeboval bych nějakou novou radu... dělal jsem Go,složil všechno jak má byt ale jak jsem nastartoval tak takové slabé,trochu sem poladil a při nízkých otáčkách se jí moc nechtělo trochu to cukalo,ale jak byli všší tak jela ok..no ale dneska jsem vyměnil válec s pístem za lepší a ted to sotva nastartuju,když to chytne taky až při větších otáčkách,tak to jede tak na 30 % nechce to jed do plných...absolutně nevím proč, jehlu mám na druhé drážce od vrchu,s elektrikou točím jak točím ale pořád stejné...benzínu jde dost protože co se nespálí tak mi teče výfukem pryč...a bez výfuku to taky nejede takže není zasraný...svíčka je nová...tak fakt nevím...budu rád za rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
tak babeta už jde krásně do plných, ale pořád při nízkých otáčkách má tendenci zkapávat,nechce držet,a když se chci rozjed tak z místa to nejede,prostě zkape...
 
 
Datum: 02. června 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
jo píst sedí do válce,stím se jezdilo na druhé babetě....
 
 
Datum: 02. června 2013 7:22
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
hele jak si vyměnoval ten valec dal si tam píst a kroužky ktere tam maji rozměrově byt? už hodněkrat sem viděl borce co to takhle dělaly a pak se divily pak karbec ale podle mě hladina to nebude tu sem nikdy štelovat nemusel spiš sytič jestli spravně funguje na to koukni,pak jestli jsi šteloval bohatost směsi dej ji na 1,5 otačky od dorazu
 
 
Datum: 01. června 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
zkusím ji snížit ale nevím nevím...ale byl bych rád kdyby to bylo v karbecu
 
 
Datum: 01. června 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a neulejvá se ti to moc benzínem? nemáš moc vysokou hladinu?
 
 
Datum: 01. června 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci přemýšlím o tom že koupím ČZ 180/487, jaký na tuto motorku máte názor dobrý, šptaný jak je to s dostupností dílů atd... napište když tak své zkušenosti díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:58
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Zkoušel jsem různý kombinace, aby kola byly v zákrytu. Jak to mám teď ani nevím, ale najel jsem přes 500km od té dobí a sedí to to pěkně, nekroutí se to, po puštění řidítek to jede rovně... tak spokojenost.
 
 
Datum: 03. června 2013 0:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bakoune jak si nakonec vyřešil uložení zadního kola?
 
 
Datum: 02. června 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A jak je super ta hliníková kyvka poznáte až po přesednutí na třeba takovou 634 nebo nedejbože panelku apod. Ještě jsem zapomněl, že je obrovská výhoda zadní brzda řešená táhlem. Opravdu brzdí a člověk se nemusí bát, že mu praskne lanko.
 
 
Datum: 01. června 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám 487.3 a jsem celkem spokojený. Posaz sice záchodový (mám přes 190cm), ale dá se na to zvyknout. Je to lehoučká mašina, hrává, hliník. kyvka se nekroutí, motor má rád otáčky. Přední tlumiče fungují (ne jako u předchůdce 175/487). Vepředu mám plovoucí kotouč, takže to i docela brzdí. Někomu nemusí sedět vibrace... já jsem si zvyknul. Osobně se mi líbí víc typ 487.3, ale to je věc vkusu. Spotřeba něco kolem 4 litrů. Maximálka je kolem 110km/h... Je to takový hračička prostě. Na blbnutí super. Díly se celkem dají sehnat, spousta věcí pasuje z Jaw, spousta jich je na burzách z obyč. 487, něco se dá sehnat ještě ze sklad. zásob ze Strakonic. Neměl jsem víceméně problém sehnat cokoliv.
 
 
Datum: 01. června 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jí koupil za 5000kč, asi před 6 rokama :-)
 
 
Datum: 01. června 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuju za podrobnej popis :-) podle toho co si psal tak je to slušná motorka za malý peníze což sem taky chtěl docela mě to přesvědčilo díky :-D ta tvoje je pěkná snad bude i ta moje taková :-D
 
 
Datum: 01. června 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, tak tu zrovna mam. K motoru asi neni co dodat, ten si nese konstrukční výhody a nevýhody už několik desítek let, bez výrazné inovace. Nicméně jede slušně, spolehlivě, údržba zvládnutelná s hlavou a šroubovákem...Podvozek je v rámci možností super-hliníková kyvka, progresivní brka na zadních tlumičích, přední vidle převzaté z jawy 350/638. Díky tomu se motorka v zatáčkách nekroutí, a ani při vyšších rychlostech. Brzdy jsou klasický bubny, vepředu dvouklíč. Po dobrém seřízení brzdí parádně. Výhodou je že čidlo brzdového světla je i na přední brzdě. To je velká výhoda, vzhledem k tomu že na motorce se brzdí hlavně přední brzdou. Zdroj elektriky je řešen pomocí klasického dynama o výkonu 75w. Občas se vyskytne problém s dobíjením, ten jsem vyřešil nataháním nové elektroinstalace a montáží elektronického relátka AEV. Od té doby elektriku v podstatě neřešim. Ovladače na řídítkách jsou opět převzaté z jawy 350, s ovládáním blinkrů nebo světel neni problém ani v silnějších rukavicích. Pohodlí šoféra i spolujezdce je oproti starším modelům daleko lepší. Díky skloněnému sedlu řidič ani spolujezdec neujíždějí dozadu. Neměl jsem problém ujet 400km za den. Spotřeba mi vycházela dlouhodobě něco okolo 4,3l a to jezdim v podstatě furt naplno, takže při normální jízdě by se dalo jet určitě s menší spotřebou. Maximálku jsem nikdy moc neřešil, ale měla by být něco okolo cca 115km/h. Oproti originálu jsem dal lepší hefty, dodělal jsem olejové čerpadlo a boční stojánek. Celkově je to určitě nejlepší číza jakou jsem měl, za těch několik desítek tisíc km mě toho dost naučila, v současné době už jí mam jenom na občasné projížďky :-) Zde foto: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/#foto_nova_mistnost_173.jpg
 
 
Datum: 01. června 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatím bych to viděl na 487/4
 
 
Datum: 01. června 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mam s ní ty nejlepší zkušenosti. Už je to docela vymakaná mašina. Taky by bylo vhodné uvést jaký podtyp máš v merku...kdyžtak pro více info mi napiš maila...
 
 
Datum: 01. června 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz ohledně babeťáckýho karburátoru. Ve vysokých otáčkách na chvilku chcípne motor, jako když dojde benzín a za chvilku je to zas ok. Jedná se špatně seřízenou hladinu? Jedu cca 50km/h a nastane tento problém. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jeffrey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem podobný problém. Zkusil jsem všecko okolo karburátoru a nakonec jsem zoufale zkusil vyměnit svíčku. :-D Od tý doby to jezdilo nádherně, sám to nechápu.
 
 
Datum: 08. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draku dík za reakci, dnes sem opět dělal hladinu a zvedl sem jí cca o 1 mm výš. Tj. O 1mm níž než emulzní trubice když mám přetočený karbec a stále stejný problém.
 
 
Datum: 01. června 2013 18:34
 
 
 
 
Jméno: kaz      IP: uživatel14122    
nízká hladina,měl jsem ten samej problém
 
 
Datum: 01. června 2013 17:04
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, Kolik má prosím Difuzor na karbeci dell orto na babettu? Odepište díkyOndra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Je to karburátor 14.12, takže má difůzor 12mm stejně jako jikov
 
 
Datum: 01. června 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec má difuzor 1,8cm avšak je k tomu redukce která redukuje na 1,4cm,tak jako orig u babetty
 
 
Datum: 01. června 2013 15:57
 
<  296  297  298  299  300  301  302  303  304  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:04:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu