Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, mám takovej hloupej dotaz. Motor u pio po Celkový generálce, válec byl na výbrusu. Když na píst tlačím radiálně ozývá se takový cinkání a píst tam je docela volně. viz. video: https://youtu.be/taaeg_JXRIc Není možný že je to špatně vybroušený ? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2017 7:04
Jméno: standa
IP: uživatel19007
 No vidíš. Záhada vyřešena.
Datum: 21. února 2017 7:04
 Tak to nakonec bylo zpusobeno tím že mi omylem prodaly menší kroužky
Datum: 20. února 2017 22:22
Jméno: standa
IP: uživatel18992
 A ten píst je ok nebo je menší? měřil jsi to ?
Datum: 14. února 2017 15:12
 Do pístu sem ho klasicky lisoval, a je tam jehličkový ložisko, takže vule jak má být
Datum: 13. února 2017 19:08
Jméno: standa
IP: uživatel18990
 A čep tam šel na fest nebo spíš skoro volně? Moh si omylem dostat čep na babetu....
Datum: 12. února 2017 21:30
 vakl ve futru není, je tam nová ojka, až bude čas shodím válec a změřím to, díky
Datum: 12. února 2017 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel18989
 Zdar. Video jsem si pouštěl,ale nějak nevim,co tam mam vidět. Jestli to má vůli nahoru dolu tak je vakl ve futru čepu a nebo dole na klice. To jestli je volnej píst ve válci poznáš už když ho tam dáváš,pokud ne,proměř ho šuplerou,ve spodní části by měl být užší než válec o vůli výbrusu (0,03 či 0,05mm). Špatně vybroušený to asi ani nemuže bejt,maximálně ti mohli dát omylem menší píst o výbrus. Napiš kolik má válec vrtání a jekej je naměřenej průměr pístu dole u sání.
Datum: 11. února 2017 14:08
Jméno: pedrito
IP: uživatel18983
 Dobrý den, obracím se na znalé s laickým dotazem: je možné pro připojení a dobíjení baterie na pionýrovi 21 využít výstup z tohoto regulátoru s tím, že do regulátoru by vedly přímo dráty od světelných cívek (pólů) nebo dráty pro světla z VAPE zapalování?: http://eshop.vape.cz/z56-regulator-r64
Chtěl bych na pionýra dát ledky - jak LED sufitku dozadu, např. https://ampul.cz/led-16x-2835-smd-360-sufit-6v-36mm-bila.html , a dopředu např. LED žárovka Ba20d 6V přední světlo PULSAR z http://www.retroraj.cz/shop/.
Nebo je možné provozovat LEDky i na bezbateriovém zapojení? Resp. je možné nějakým jednoduchým stabilizátorem omezit napětí ze světelných pólů na 6V tak, aby pak LEDky neshořely?
Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2017 9:06
Jméno: standa
IP: uživatel18990
 Jako elektrojelito ti mužu říct jedno. Nefunguje to úplně tak,jak si myslíš. Je to krapet složitější. Čistě teoreticky to jde,ale nebude to jen o regu. Asi bych spíš volil vyrovnanej odběr + nějakej stabík a bezbateriový zapojení. Ve chvíli,kdy vape začneš "usměrňovat" na jednom kabelu tak stratíš celou půlvlnu průběhu a bude to spíš jen takový slabě tepavý napětí. Navíc vape reaguje zvýšením předstihu na zvýšení odběru (největší regulace předstihu při ukostřených světlech) - tak aby to nedělalo neplechu s regem ... nešel bych do toho,na tyhle věci je vape "blbý" ... jeho sestřenice z německa má 12V/60W a podle všeho už regulaci zvládá. Tam ano. A origo zápalko po překopání taky lze regulovat + baterka. To by ti víc řek Chong,to je jeho parketa. Má zvládnutý celý regulovaný sestavy včetně bezkontaktu.
Datum: 12. února 2017 9:06
 Čau lidi koupil sem si originál válec původní výroba a u vyfukovyho kanálků je ten výřez ve vložce menší jak ve válci přibližně 1mm na všech stranách a tak se ptám vás zkušených jestli to bude něčemu vadit. Nebo jestli bude menší výkon a nebo co stím udělat aby to bylo tak jak to má být byl bych rád třeba i za foto Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2017 8:38
 Přesně tak. Ono když to bylo odlité ne křivě nasazený jederník tak přefuky prostě nemůžou být v ose. Proto koukám do přefuků kamerou a když nemají hranu neřeším to. Prostě to je celé pootočené, ale to ničemu nevadí pokud jsou symetrické. Pak už jen výfuk aby byl v ose mezi prefuky.
Datum: 18. února 2017 8:38
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 já měl na mysli hlavně to že do tělesa válce se ty sací, výfukové, částečně i přepištěcí se předlévají, a na ty sací a výfukové davají pravá jádra a když ho tam dají celé trochu šejdrem tak už to prostě ani dalším opracováním přesně nezpravíš a tím vznikají ty chyby. Oni tam pak dají vložku tak aby seděla třeba na výfuk a v důsledku toho jsou pak šikmo třeba přefuky. žejo a pak to ještě dobrušují ale už to musí nechat tak že třeba hrana odlitého válce a vložky se rozejdou i o ten 1mm klidně
Datum: 18. února 2017 7:30
Jméno: standa
IP: uživatel18996
 Adam: Hůstý. Takovejch válců neudělam ani za rok. Slušná zásoba práce
Datum: 17. února 2017 21:48
 Tady nikdo nenadává na soudruhy, jen konstatujeme fakta.
Datum: 17. února 2017 16:14
Jméno: adam
IP: uživatel14642
Datum: 17. února 2017 11:42
Jméno: standa
IP: uživatel18996
 Hele ta 350/638,639,640 to je vysloveně chyba nějakýho konstruktéra,ale zjistili,že to jede i tak,tak to ututlali,asi už bylo moc válců ve výrobě. Jestli jsi si někdy prohlížel válce na j05/20-23 tak bys viděl,že po prvotním zalisování vložky do válce to někdo ještě nějakým nástrojem "dopasovával" - a zde vzniklo 90% problémů s pio válci. Lidský faktor.
Datum: 17. února 2017 11:20
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 vy tady nadáváte jak to soudruzi dělali nepřesně, ale to asi neznáte technilogii odlévání a už vůbec ne jak to skutečně slévarny dělali (hlavně v době výroby pionýrů)
Datum: 16. února 2017 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel18993
 A taková vnitřní vada (bublina) ve vložce
Datum: 15. února 2017 9:17
 Copak v hlavě, ale bublinka v kanálu, ta dokáže pěkně naštvat
Datum: 15. února 2017 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel18993
 Vítej do klubu. A nezapomeň to udělat,aby to jako fakt suprově jelo a bylo to co nejlevnější. A ty utrhaný štefty mu snad zadarmo opravíš ne,co on by se s tim drbal,chce jen nasadit a jet. A bacha na tu blbě vyrobenou pórovitou hlavu,to jako jestli ji necháš snížit a oni v ní budou póry,tak si ji jako zničil kámo a připrav si jinou  Už bych moh psát romány za ty roky. Je to nevděčná práce. Hodnětrpělivosti
Datum: 15. února 2017 8:10
 No mě se to teď zrovna pěkně sešlo. Včera jeden válec měl výfuk totálně bokem, že abych to srovnal je šířka kanálu na hraně toho co dělám pro cestovky a to jsem na jednu stranu ani nešáhnul a dolní hrana do oblouku s vrcholem přes 45,5mm od honí hrany  druhej kousek hliník v sání odlitej 1,5mm pod dolní hranu sacího kanálu a vložka ne 68mm už z výroby a kanál hrbatej jak Himaláje. To byla taky modelařina ten schod aspoň zaoblit. No a do třetice vybalím z pošty válec, kterej má přefuky tak šejdrem, že když vložku pootočím mám sání úplně v pr.... Jo jsou to občas radostě.
Datum: 14. února 2017 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel18990
 To když jsem viděl tak jsem žasnul. To máš pravdu,to je masakr. U fichtla jsou to odchylky do 1mm ale u tý 3 pade je to klidně 2-3 mm na přefukách (to jsem viděl já). Blbý je,že ono je to celkově blbě vyrobený a moc to na sebe nepasuje. Asi novodobý soudruzi také někde udělali chybu
Datum: 12. února 2017 8:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Jawy 350/638+ jsou na tom možná ještě hůř s křivostí vložek
Datum: 12. února 2017 2:10
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Je fakt že rozdíly ve výkonu byli nemalé. Za mladejch let někdy v 80 roce pamatiju že kámoš měl pionýra kterýmu nikdo z nás nestačil co se týka síly i rychlosti ten se uplně vymykal z řad ostatních. Dnes by nikdo nevěřil že to nebylo upravovaný a ještě navíc mu dával hned od začátku pěkně pod vocas. Kdyby takhle jezdily všechny seriovky tak seš Stando bez práce s upravama.Ale bohužel každej pio je jinej a jinej.
Datum: 11. února 2017 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel18562
 Typická vada je přečnívající nálitek hliníku přes sací kanál,pak vyosená vložka ze středu = přefuky šejdrem a v menší hojnosti i sací kanál vyjetej do boku,že ho píst nezavře. To že výfukovej kanál je celej šejdrem,nespasovanej,okousanej či málo časovanej je to poslední co vadí a to maj víceměně 3/4 válců. Stává se mi,že tak jeden z dvaceti válců je zcela bez vad a když už je,tak do něj stejně někdo šáhnul pilníkem. Dovolim si říct že jsem viděl za posledních 7-8 let tak desítku zdravejch válců. A pak to má jet všem stejně.
Datum: 10. února 2017 16:36
 Možná by jste se divili jak velké rozdíly mezi valci někdy jsou a jak velké nepřesnosti se občas objeví. Teď zrovna se mi jich několik sešlo a byla to sakra honička to někam popohnat.
Datum: 10. února 2017 15:49
 Stando posílal jsem ti e-mail s fotkou toho válce tak jestli se můžeš na to kouknout a poradit díky.
Datum: 06. února 2017 21:22
 Chlapi kdybych věděl jak jsem dát foto tak bych vam to jsem dal aby jste se na to podívaly.
Datum: 06. února 2017 20:49
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Čau chlapi tohle se mi nezdá origo válce měli sice nepřesnosti ale bylo to tak na dolícování malym pilničkem ale aby to bylo 1mm dokola výfiku to jsem neviděl a ty Stando určitě taky ne to vypadá že někdo něco doprasil a teď chce radu jak to napravit. Tož sai tak.
Datum: 06. února 2017 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel18984
 Protože ty seriový válce už znam,tak bych ho z fleku přepiloval,je tam více "nevhodných detailů" .... ale bojim se,že když ti řeknu odpiluj to,tak si na to vezmeš rašpli a nebo dláto s kladivem .... origo pio má vejfuk cajk,tam je spíš "restrikce" v sání a dost často nesedí přefuky ... Na druhou stranu se dá obecně říct,že to nějak fungovat bude i bez tvýho zásahu,to se neboj....
Datum: 06. února 2017 16:12
 Hliník ten tam je v pohodě mě jde jen o tu vložku.. jestli to nebude mít vliv na výkon.. a tu klikovku tu jsem ani neviděl jen co mi říkal no.. tak asi tak.
Datum: 06. února 2017 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel18984
 Radši nic. Bude to fungovat. Čouhající hlíník odpiluj,ale nějak lidsky,ne jako když ste repasovali kliku palicí
Datum: 06. února 2017 9:49
Jméno: stefan
IP: uživatel18951
 ako zistim ake tryski mam v karburatore origo jawa 50/21 karbik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2017 22:35
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 je to na nich většinou někde vyražený
Datum: 06. února 2017 22:35
Jméno: stefan
IP: uživatel18951
Posl.aktualizace: 09. února 2017 22:14
 buď rád že je po 10 minutách na volnoběh černá... taky mohla být bílá a motor zadřenej natvrdo...
Datum: 09. února 2017 22:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18985
 tak jestli necháváš motor 10 minut běžet na volnoběh, tak se nediv že černá svíce..
Datum: 09. února 2017 14:43
Jméno: michal
IP: uživatel18951
 uz sa stalo teraz nedimy olej nezere len svicka cierna zachvilu cize po 10 min na neutrali zdochne
Datum: 08. února 2017 20:33
 Michale, olej ti to na 99% žere přes ty gufera... nech motor tak jak je, jen vymeň gufera a zkus to.. zbytečné to půlit a nasrat tam silikon...
Datum: 01. února 2017 21:35
 zdar,potřebuji odbornou radu, dělám Go motoru na jawu 20, ale chci to mět opravdu co nejpreciznější. Prototo se ptám zda na hřídel hnacího řetězového kola a na hřídel na niž je spojkový talíř dát ložiska se zvýšenou radiální vůlí(C3) nebo obyčejné. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2017 21:32
 chce to vyzkoušet... někdo dává c3 aby se mu převodovka pěkně točila... no já osobně pokud je to možné a převodovka se točí i s normálními ložisky bez chyb, tak je raději použiji... u závoďáku se mi totiž stávalo že C3 na výstupu se rovnala vypadavání trojky a s obyč ložiskem to už bylo v cajku...
Datum: 02. února 2017 21:32
Jméno: švanda
IP: uživatel18566
 Druh ložisek dle katalogu náhradních dílů katalog lze najít např. na sesa-moto ať se daří
Datum: 02. února 2017 12:08
 http://www.motozolzso.sk/montazny-tmel-cerveny-85g?filter_name=tmel -------moze byt??????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2017 15:03
 jasne, nezapomen odmastit draku,sesa
Datum: 03. února 2017 15:03
 ako sa prejavuje prenikanie oleja z prevodovky do klukovky jawa 50/21 kartre parove rovne papir
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2017 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel17342
 Hrozně to kouří a svíčka je černá na uhel,nedrží volnoběh,chcípe,ulejvá se. A samozřejmně ubývá olej v převodovce. U tebe to je víceméně jasné,když jsi zaklepal gufera až na ložiska,to prolínat musí.
Datum: 30. ledna 2017 21:29
 Ahoj, mám dotaz k zapojení VAPE. V návodu je napsáno, že při nezapojených světlech se mění časování, chápu při použití v závodních strojích, ale jak to je když chci mít možnost vypínat světla při jízdě? To znamená že všichni,co máte VAPE máte zapojeno tak, že vám svítí fichtl pořád, pokud máte nastartováno? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2017 20:49
Jméno: standa
IP: uživatel17342
 V poloze bez světel ty vodiče ukostřené nemám,abych mohl případně zatroubit. Jinak z 99% jezdím se světly (vyhláška si to žádá) a tam není co řešit.
Datum: 30. ledna 2017 20:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Tak změna je tak malá, že to nemá smysl řešit.
Datum: 30. ledna 2017 18:03
 zdar draci potrebujem poradit 50/21 20w zapalko po go kluka prevodovka sa tocila lahucko pred nasadenim gufer vyfuk cisty vypaleny manualne vycisteny hladina nastavena ihla 2 zarez klukovka s ojnicou nova ckr-aky pomer riedite???? mne to dymi jak bulo nakopnut ide volnobeh drzi no po 10minutach zdocne sviecka cierna co stym???predsih odtrh som nastavoval asi 5krat inducka 6v cievky stare ,ramienko vacka kondik elektro instalacia kabel vn nove aj som to skusal jednotka ide dobre taha dvojke trva nez sa rozbehne trha takisto trojka.valec 38 novy aj piest kruzky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2017 9:26
 tak kupim nove stare vyberem a dam po hranu lenze mne to robilo aj pred tim tak som ich doklepal asi to budem muset rozpolit a nanovo ale dam aj jemne tmelu-bo sa mi aj zda ze to zere prev.olej-akym systemom sa to lepi naniest a spojit ci naniest nechat zatuhnut a spojit???uvidim este bo dymit to dymi sviecka je cierna no ide to aj volnobeh drzi no pokial sa nezahadze sviecka n15c
Datum: 31. ledna 2017 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel17342
 Vadí. Musí být zamačknutá jen po hranu karteru. Tutíž tvůj problem je zde. Gufero je přimáčklé k ložisku a propouští olej.
Datum: 30. ledna 2017 20:47
Jméno: michal
IP: uživatel18951
 doklepal som ich pokial sli vadi to???inak kartre mali papir tak som dal tiez len papir
Datum: 30. ledna 2017 12:54
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Nemáš ta gufera moc hluboko ?
Datum: 30. ledna 2017 8:29
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar pánové. Mám dotaz ohledně řidičáku jestli někdo nemá zkušenost. Mám papíry na všechno mimo motorky mám A1 do 50 ccm tak když bych chtěl omezeni zrušit aby to bylo do 125 ccm. Jestli je nutno absolvovat
celý kurz. Baba v autoškole mi nebyla schopná na to odpovědět.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2017 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel18979
 Pokud se nic nezměnilo tak AM (resp.A1 do 50ccm = starší ročníky) nelze rozšířit. Na A1 se musí znova do autoškoly na celý kurz. Současná legislativa umožnuje s AM řídit 125ccm motorku s automatickym řazenim = skútr , omezením výkonu si nejsem jist,asi jo,brácha na AM jezdil s Runnerem 125 2T (180ccm mallossi kit) a bylo to "v pořádku" ...
Datum: 29. ledna 2017 12:52
Jméno: KJ
IP: uživatel18978
 Stalo se vám když jste jezdili na moderní oleje nějáke polosyntetiky že jste úplně zasraly výfuk mazutem? Stalo se mi to za rok ježdění a dával jsem to ku40 a výfuk úplně v píči zasranej mazutem že mě to odradilo od těchto olejů a dal jsem nový výfuk a kvalitní madit m2t to jistí protože tohle zalepení už nechci
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2017 21:39
Jméno: standa
IP: uživatel17342
 Já si to myslim taky. Ad 1 polosyntetika rozpustí usazeniny a ty logicky musí zkončit ve výfuku,po mnoha letech na někdejší M2T (API TA - tvoří karbon a usazeniny) se to teď prostě vypláchlo, navíc nespálený olej neshoří.... a pokud ti to žere olej tak je to jasný  Jinak já jedu M2T s API TC (což je aditivum rozpouštějící bordel) a nic se mi v motoru ani ve výfuku neděje (motory 50ccm,60ccm seriový i upravený).
Datum: 30. ledna 2017 21:39
 Já jezdím s pinckem na stejný olej jako v ostrým enduru v poměru 1:33 a žádný olej mi nikam neteče, jen je výfuk lehce mastný jak má u 2T být. Je to olej MOGUL MOTO 2T FD. Polosyntetika nerovná se automaticky dobrý olej. Rozhodně tu ale nechci začínat diskusi na téma olejů jak to tu bylo už 2156165416x. 
Spíš bych to viděl na moc bohatou směs a/nebo předstih a/nebo moc studená svíčka.
Datum: 30. ledna 2017 11:00
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 nežere ti to olej ze skříne
Datum: 29. ledna 2017 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel18979
 Asi blbej olej. Polosyntetika do seriovky = nesmysl. Vypláchlo ti to bordel z motoru
Datum: 29. ledna 2017 13:01
 zdar draci potřebuju radu jak nastavit předstih na babete 210 na statoru ryska je ale na rotoru neni dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2017 12:58
Jméno: standa
IP: uživatel18979
 Zatim jsem dělal GO jen dvou motorů a co si pamatuju,tak stator nasadíš v poloze která funguje v celym rozsahu. V pravo předstih k 1,0mm a vlevo předstih přes 1,5mm. Možná byla uprostřed ryska,na statoru byl výřez,na magnetu nebylo myslim nic,ale dalo se to vydedukovat dle polohy magnetu na rotoru a mg snímače na statoru... nou stress ... jako laik jsem dal první motor napoprvý ... pokud budeš mít vše od karbecu přes spojky a řadiče v pořádku a nebude řadit do kopce doporučuji přidat na předstihu více k levé krajní poloze statoru.
Datum: 29. ledna 2017 12:58
Jméno: karlos
IP: uživatel18778
 je tam,a nebo máš něco ze stodoly a někdo třeba piloval když tvrdíš že tam není.............
Datum: 29. ledna 2017 11:17
 Zdar, má nějakej smysl vyplnit díru ve spodním ojničním čepu u fichtla ? četl jsem že se to dělalo u 175tek aby se zvýšila spodní komprese. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel18977
 Spodní čep není třeba zaslepovat. Význam by mělo zavřít otvory v setrvákách,které má j555,05 či velké Jawy 125,175,250 a nebo třeba pérák tam má vyvažovací díry snad 3-4 cm široký....
Datum: 27. ledna 2017 16:10
 Zdar draci...mám jawettku a potřeboval bych helfnout s renovaci. Nenajde se někdo z okolí.praha vychod. Nejlépe velke popovice...co SESA? Dík za infa
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2017 12:42
 Díky moc....zkusím
Datum: 31. ledna 2017 12:42
 na me nekoukej, ja se uz davno s toho venku  a le napis sem, kmos profik co renuvouje jen stadiky a jawety ale ma toho nad hlavu Valenta.Bob@seznam.cz
Datum: 27. ledna 2017 13:25
 Čau lidi kamarád se mě ptal,jak málo stačí aby házela klika na pionyru. Tak jsem mu řekl že to zjistim,tak se ptám vás zkušených. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 17:08
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Tak to je síla, do kliky stačí jednou bouchnout kladivem a je totálně rozhozená. Tohle vypadá na nějakej dobrej TUNING a nebo radši TUNYNG.
Datum: 27. ledna 2017 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prej: když to převedu na rány středním kladivem  to je moc
Datum: 25. ledna 2017 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel18973
 Takže spodní čep kliky vymlátil palicí,novej spodní čep tam šel skoro bez násilí,novou ojnici,rozšprajcy mezi setrváky a jeb ho palicí nazpátek a kladívkem vycentrovat... pecka... to pojede 
Kdyby se mu pak ta klika nechtěla točit v blokách tak ať dá volnější ložiska C4
Datum: 25. ledna 2017 6:33
 Jasný chápu to se ptal jen kamarád tak mu to takhle vyřídím.. já když skládám motor tak kladivo u mě neexistuje to takový prase nejsem. Jinak díky moc za rady.
Datum: 25. ledna 2017 1:19
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Radši do klikovky ničím nebouchej, podle toho co jsi napsal, tak bys tu kliku akorát sprasil. Pokud by si se do toho opravdu chtěl pustit sám tak budeš tu kliku dát mezi hroty a splašit dvoje hodinky pro kontrolu házivosti. Každopádně převádět setiny milimetru na údery kladiva od oka je doopravdy masakr.
Datum: 25. ledna 2017 0:02
 Ok a tak to převedu třeba na rány se středním kladivem kolik cca tak ran aby to bylo víc jak 0,02mm a přibližně 10-15cm od klikovky
Datum: 24. ledna 2017 18:21
 0,02mm je povolená házivost dle dílenské příručky
Datum: 24. ledna 2017 12:59
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 moje zkušenost je , že dám kliku za 50-100,- vyvážit (když nemá vakl) , protože doma stejně nic nezjistim
Datum: 23. ledna 2017 23:11
 Čau mam na vás prosbu jak sundat na babettě 210 sjete řadiči čelisti z unašeče diky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2017 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel18971
 Jde to. Jde to blbě. Lepší je shodit spojkovej koš,který tam tak trochu vadí.
Datum: 24. ledna 2017 6:32
 Zdravím, je nás spousta, co mají pionýra s tp a málo koho kdy potkáváme, proto pár z nás chce mít kontakt se všemi, kde by se jsme poté mohly domlouvat vyjížďky ( víkendovky) a srazy. Tak aby to za to stálo. Pokut máte zájem přidejte se prosím do naší skupiny kterou právě rozjíždíme za ulehčením hledání ostatních draků a časem z toho uděláme spolek se vším všudy. Záleží jen na vás jak budete aktivní a kolik nás bude. https://www.facebook.com/groups/1018424038275062/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2017 10:43
Jméno: J
IP: uživatel16502
 Tak se přihlašujte ať je plno vyjížděk
Datum: 03. února 2017 10:43
Jméno: Tomas
IP: uživatel18968
 Chtel bych se zeptat jaka je nosnost pionyra - mustanga? Kdyz se divam po netu tak je vsude 160kg, ale v knizecce co jsem nasel je jen 150kg. Ono je to asi jedno, ale pokud je to jen tech 150kg tak nas to s pritelkyni jasi uz nepobere - mame dohromady 157kg. Snazim se dat dohromady staryho nepojizdnyho mustanga co se nasel v rodine a byl mi venovan a nevim, jestli na tom pujde ve dvou vubec jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Dej klidně 11z kolečko , ve skutečnosti bude tvoje průměrná rychlost větší, protože nepojedeš kopce na 1
Datum: 22. ledna 2017 22:34
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Co by nešlo, to by si musel mít hodně unavený pružiny a nějak špatně natvarovanej blatník aby ti do něj dřelo kolo pod váhou 160 kg. Možná na větších vejmolech by to mohlo dělat problémy. Jak si správně našel na netu, zvládne to vpoho 160kg akorát jestli na tom plánuješ jezdit ve dvou, tak si dej na sekundár nějaký malý řetězový kolečko aby to mělo "trošku" sílu a trochu tím prodloužil životnost spojky.
Datum: 22. ledna 2017 15:42
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, potřeboval bych vědět jaký úhel kuželu má klikovka do pionýra na straně zapalování. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2017 20:08
Jméno: Oskar 2.!
IP: uživatel14145
 Íha! Mě se plance neco o tým, že úhel se udává ve stupňách. Tak nás to asi učili ve škole. No ono je to dosť přes 50 rokú, Toš se asi pletu a nebo je fšecko dneskaj úplně ináč? Kuželovitosť bych pochopil 1: nečemu. No a čím se řídit? Nebo udělat prúměr s tech dvoch údajú? Asi. Toš tak. Oskar 2.!
Datum: 28. ledna 2017 20:08
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 já bych řekl 1:5
Datum: 27. ledna 2017 19:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 1:10
Datum: 26. ledna 2017 16:17
|



|