Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel13544
 Zdravím draci jek jeto z babetou jsou kní potřeba papíry nebo jak to je když mi to někdo osvětlý budu moc rád dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 23:23
 měl bys mít zelenou kartu a takzvaný typový list. Pokud ovšem babeta nemá spz, protože se jednu dobu někteří majitelé udělali spz.
Datum: 06. dubna 2015 23:23
Posl.aktualizace: 09. března 2015 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel17929
 Schopná reklamka ti udělá polepy jaký budeš chtít.
Datum: 09. března 2015 17:52
 ani prd draku,, koukam ze se zacina resit polepy na babete,,, to kdyby mel nekdo delat,tak tich polepuna babete je mraky
Datum: 08. března 2015 1:38
Jméno: Pavel
IP: uživatel17870
 čau draci, když jsem si udělal řidičák na B( auto) tím pádem mám i řidičák na dodávku a AM (50tky). To znamená ,že teda můžu jezdit s fichlte na silnici ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2015 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 nejen 550, ale i moje 555 s novým TP má kční rychlost 45 km/h
Datum: 17. února 2015 22:19
Jméno: pavel
IP: uživatel17870
 To je na pytel  to abych si udělal ještě na A1 do 125CCm
Datum: 17. února 2015 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel17875
 Jojo, s Béčkem jen skútry, babeta,stadion a údajně starej pařez typ 550 má konstrukční rychlost 45km/h. Bohužel. Je to blbý.
Datum: 17. února 2015 21:01
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ano na fichtla potřebuješ asi tu A1 to je do 11kw do které se vejdou 125ccm. S B můžeš některé 4kolky a skutry 125ccm s automat.převodovkou. Je to jenom o tahání peněz.
Datum: 17. února 2015 20:51
 když jsi udělal ten řidičák tak by jsi měl vědět na co jsi ho udělal. Jinak
1.motorová vozidla s výjimkou vozidel skupin AM, A1, A2, A, s největší povolenou hmotnost do 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě místa řidiče,
ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo
a) o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg
b) o největší povolené hmotnosti převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg nebo
2. vozidla zařazená do skupiny A1 s automatickou převodovkou
3. vozidla zařazená do skupiny B1, tedy i tříkolová vozidla zařazená do skupiny A1
takže na fichtla zapomen. Koukni co máš v řidičáku.
Datum: 17. února 2015 20:44
 Zdravím. Mám problém a potřebuju radu. Nechal jsem se ukecat na převrtání válce a větší jednokroužkový píst, údajně 65ccm.. Ale problém je v tom, že potřebuju přetryskovat.. Tak sháním někoho, kdo s tím má zkušenosti a ví jakou trysku vzduchovou a benzínovou dát.. Měl jsem rady, jako jiný karbec, název si už nepamatuju. Ale nechtěl jsem už moc do fichtla investovat.. Měl jsem zůstat u normálního objemu, vím. Ale jak jsem psal. Nechal jsem se ukecat a teď v tom plavu.. Tak jestli někdo víte co a jak, budu vděčen za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 17:57
 Ahoj stejsky.cz upravuje pio na obsah 70ccm ttp://www.ms50.cz/_pio70.html doporucil bych trisky něco kolem 70 u origo karburátoru.
Datum: 21. dubna 2015 17:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nic neodpoví, už někdy na podzim jsem ho upozorňoval na to, že se dle zákona jedná o klamání spotřebitele za což hrozí nemalá pokuta a bez reakce
Datum: 05. února 2015 7:12
 Dobrýýýý. Tak jsem zvědavý, jestli ti odpoví... Přiznám se, že co se týče těchle věcí, jsem na to levý... Proto mi fichtla skládal kamarád, co má mustanga snad odjakživa a docela se v tom hrabe..
Tak se omlovám, že jsem v těchle věcech neznalý. Ale velké díky za starost a rady  
Chtěl jsem něco levného jako přibližovadlo do práce a nenapadlo by mě, že s tím budu mít takový problém...
Datum: 04. února 2015 16:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17836
 tak jsem pánovi napsal dotaz a jsem zvědav na odpověď - bude-li vůbec nějaká: Dobrý den, na Vašich stránkách jsem objevil k prodeji válec pionýr s obsahem 65ccm - vrtání 41,25mm. Měl bych dotaz zda-li se jedná o opravdu český výrobek, neboť dle mých informací žádný český výrobce válců na pionýra neexistuje. Budu tedy rád, když mě z mých informací vyvedete. Dále pak chci se zeptat jakým způsobem jste došel při vrtání 41,25 k obsahu 65ccm? Jsou-li moje matematické znalosti alespoň průměrné, nemůžu se nějak tohoto obsahu dopočítat - pokud tedy zdvih pístu je zachován na 44mm. Děkuji za odpověď
Datum: 04. února 2015 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel17833
 Pokud nikde není nějaká chybka tak píst narážet musí.... uvidíš,ale mělo by to klepat.... navíc vysokej kompresní poměr atd....
Datum: 03. února 2015 22:31
 Snad nenaráží. fichtl ještě nejel. Ale kolega, který mi to skládal neříkal nic. Tak pokud to rozjedu písnu..  Díky za rady. Petr
Datum: 03. února 2015 18:21
 Ale jinak má ten prodejce dobrej byznys. Za výbrus na 41mm s pístní sadou si bere 1500,- .... u mě by to bylo bez úpravy válce za polovičku  S úpravou válce + úpravou hlavy na větší vrtání by to umě vyšlo na tu jeho cenu za "nic"  PS - píst ti do hlavy nenaráží?
Datum: 03. února 2015 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel17833
 Ano,HT 72 a VT 38 nebo spíš 35 - to poznáš,někdy to má bohatej volnoběh a musí se dát menší volnoběžná tryska (já jezdim v 60ccm VT 35 a HT 72). Možná po záběhu hladinu trochu dolu a odšpuntovat filtrbox. Měj se. Standa
Datum: 03. února 2015 17:05
 Myslím, že né trochu.. Ale to bych nebyl já... Posílal jsem mu svůj válec.. A on ho měl vrtat.. Je fakt, že jsem ho měl poznačený a pslal cizí... Ale Teď už nic nenadělám.. Dobrá, vzduchovou koupím 72. A benzínová může zůstat 35-38??
Jinak díky za radu a odpověď
Datum: 03. února 2015 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 To je normální polskej válec akorát je přebroušenej na 41mm a je k tomu jednokroužkovej píst to je necelých 60ccm - prodejce klame. Trysku bych použil 72. Nic víc není třeba. Nečekej od toho zázraky. Trochu si naletěl,ale to se stává.
Datum: 02. února 2015 21:25
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
Datum: 02. února 2015 20:31
Jméno: raging.bull
IP: uživatel17830
 Ja jsem odel... Jde o fichtla 21 sport
Datum: 02. února 2015 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel17831
 Á já to nedočet,mezi řádky už vidím fichtla.... Je to Pio,Mustang nebo Pařez ? Pařez by šel vrtat i 43,5 takřka bez úpravy motoru .....
Datum: 02. února 2015 18:42
 Specifikuj stroj. Pio to není,to jde vrtat v extrému do 42mm což je 60ccm a fous. Babeta jde vrtat 43mm,ale má menší zdvih,takže je to zas 60ccm. Určitě potřebuješ větší trysku. Piš sem nebo mail.
Datum: 02. února 2015 18:20
Jméno: michal
IP: uživatel17796
 zdar potrebuju radu kamos sehnal motor na s 22 s 5ti kanalem a klapkou ale bez karbecu tak sme ho hodily do ramu a ted resime jakej karbec by tomu vyhovoval mam tu jeden s hondy px 50 to bylo neco jako babeta, ma nekdo nejakou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Ale jestli je upravenej by jsi měl poznat podle výfuku. Logicky by mě mít větší průměr
Datum: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: michal
IP: uživatel17796
 5k to asi neni yitra este shodim hlavu ted koukam na net a ten valec se mi nezda tak deravej
Datum: 31. ledna 2015 20:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Na takovýto válec potřebuješ předimenzovaný karbec nebo alespoň s většíma tryskama-pak je ale zase problém se vzduchem. Dobrý jsou dell orto ty se nechaj šikovně nastavit.
Datum: 31. ledna 2015 20:23
 Zdar mám doma tři druhy válců na fichtla a každý má jiné časování jeden je 05ka to vím ,ale ty dva nevím proč jsou jiné dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2014 10:47
Jméno: Doly_cz
IP: uživatel17636
 co jsem slyšel od mechanika, tak nový Polský válec má jiné časování než původní Čs. A taky to s tím polákem tak dobře nejede. Ten samý problém mám i s válcema na Babettu 210. Koupil jsem nový válec a babeta neměla výkon a jela jen do 40km/h. Při rozjezdu na rovině jsem musel pomáhat šlapkama. Po 1000km jsem udělal výbrus na starém válci a vrátil jej zpět do Babety a okamžitě jezdím přes 50 a šlapky už zase používám jenom na startování.
Datum: 23. října 2014 10:47
 dík za odpověd zbytečně tady plašim mám normální dva válce 05 a dva21 jenom u toho jednoho 05 jsem si nevšim toho zůžení protože je černej tak dík
Datum: 21. října 2014 19:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co myslíš tím 2+2??? 05ka má výfuk cca 30,5mm a 20/21/23 má horní hranu 29,5...... přefuky má 05 menší než 21 a má i trochu jinak řešené sání
Datum: 21. října 2014 13:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš fotky?? a rozměry? bez toho je to plácání do vody, jo 05ka má konce kanálů zúžené, to je normální
Datum: 21. října 2014 13:11
 asi už jsem to odhalil oni ty 05 jsou asi dva druhy časování stejný ale jeden má v přepouštění takový zužovací nálitek
Datum: 20. října 2014 19:36
 mam ty válce 2+2
Datum: 20. října 2014 19:10
Jméno: biker111
IP: uživatel17634
 jsou širší přefuky horní hrana váfuku je výš a spodní sání níž jsso to rozdíly v milimetrech a ty váce 2+2 takže to není kutilství.Jaký je standard časování(hrana výf.a sání)? dík
Datum: 20. října 2014 19:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a jaký je rozdíl u těch dvou?? Jiné časování má třeba Polák, případně se v tom třeba někdo vrtal nebo může jít o výrobní tolerance. Záleží vkterých rozměrech a o kolik se liší
Datum: 20. října 2014 10:20
Jméno: Rudolf
IP: uživatel17630
 zdravím, začal som mať problém so stellou, motor babeta 225, motor po zahriatí jazdou z práce cca 2 km sa dosť zohreje a samovoľne sa rozbieha do maximálnych otáčok, nereaguje na otočenie plynového lanka, musím ho vypnúť scípakom. Keď vychladne ide normálne. Viete mi poradiť, čo sa deje a ako to odstrániť. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2014 10:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 falešný vzduch saje - gufero
Datum: 05. listopadu 2014 10:18
 Z Vysočiny až k Černému moři. Na babetách. https://www.youtube.com/watch?v=kqB1D7xSQTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 21:05
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17617
 Cera hora je pekna, doporucuji.
Datum: 07. října 2014 21:05
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jo dobrý , palec nahoru..............
Datum: 05. října 2014 10:24
Jméno: Veace
IP: uživatel17414
 Dobry, ne jak ty sracky s trabantama co na tom jen rejzujou
Datum: 01. října 2014 19:42
Jméno: lukáš
IP: uživatel17424
 Ahoj draci chci se zeptat jestli jde dát zapalování vape z pionýra na babetu a jestli se musí něco upravovat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2014 16:15
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak ho hodně levně kup a pak prodej
Datum: 16. září 2014 16:15
Jméno: Chong
IP: uživatel17581
 To je takový koloběh zapalování podle věkové kategorie... 1.kategorie - holobrádek = vnucování zapalování z jiných strojů (nejvíce babeta, motorvá pila) do pionýra. 2.kategorie - mládežník = vnucování pionýřího zapalování do vyšších kubatur Jawa, nebo ČZ. A poslešdní 3.kategorie = dospělec vnucovanání vape do všeho co doma má  . Lukáši jsi prostě na "začátku své životní pouti" prožiješ si ty zapalka spolu s námi ...
Datum: 16. září 2014 9:57
Jméno: lukáš
IP: uživatel10284
 No naskytla se mi příležitost hodně levně koupit od známého a pár lidí psalo že jak je lehčí že to jde víc do obrátek , ale jinak díky za info
Datum: 15. září 2014 20:25
Jméno: pepa
IP: uživatel17578
 Ahoj jo pude to ale proc to delat vzdyt original je jedna z nejlepsich veci co na tom stroji. Je vyzkouseli ho na souteznich tatranech a dily koupis vsude lacineji nez na vape. Za me neni duvod to menit
Datum: 15. září 2014 13:00
 Ahoj Draci, je tu někdo kdo se vyzná v babettě 210?? Už mě se*e se v tom hrabat beze změny  Napíši jak to celé je. Babettu jsem dostal od kamaráda, kde asi 10 let ležela. Tak jsem rozpůlil motor vyměnil vše, co bylo potřeba vyměnit. Babetta šlapala v pořádku. Po zjištění že je malé obložení na rozběhových čelistech jsem koupil nové. Od té doby když se babeta zahřála a zastavil jsem například na stopce, tak chcípla. Do toho stále praskaly žárovky. Tudíž jsem se rozhodl, že vše dám dopořádku. Koupil jsem "omezovač" napětí, nové žárovky a pustil se do toho. Při kontrole celé motorky jsem zjistil, že mám stržený šroubek u kolínka od výfuku, co jde do válce. Proto jsem nemohl doráhnout zcela a unikala mi tamtudy směs, což by mohla být možná příčina toho, že se motor sám vypínal a zároveň jinak než roztlačením se nechtěl rozběhnout. Vyměnil jsem žárovky, nasadil usměrňovač, seřídil brzdy a kouknul jsem se na spojky. Ty jsem pouze odmastil a po zjštění, že nic nechybí nasadil zpět. Nevím kde se ve vesmíru stala chyba, ale babetta ne a né startovat, tak jsem zkoušel všechno možné, dokonce jsem koupil odmašťovač na brzdy aby vše bylo dokonale odmaštěné a stále nic. Při točení šlapkamy se točí řemen, ale nedokáže ani pootočit kilkovkou. Avšak, když vyšroubuji svíčku, tak to krásně vše zabírá a pist se krásně pohybuje ve válci. Všechna obložení jsou v pořádku, pružinky také. Dnes, když jsem neuspěl ani s rozjetím se z prudkého kopce nastartoval babettu vrtačkou. Vím, prasárna, ale potřeboval jsem zkusit zda se motor rozběhne. Motor se rozeběhl, měl sice zvláštní zvuk, ale šlapal. A v tom zase další problém. Žárovky pulzovali jak o život a přední dokonce okolo obímky jiskřila, po chvilce se vypálila žárovka v tachometru, následována zadní žárovkou. Usměrňovač, jsem připevnil na rám a přidělal k drátu co vede do předního světla, ne do zadního. Po tom co se motor alespoň trošku zahřál jsem ho utíp. Nastartovat znovu šlapkamy opět nešlo, jen se protáčí s radostí, jako by nic. Před tím naskočil motor na půl otáčky šlapkou. Může mi někdo poradit čím to je? Nebo nemá někdo podobný problém? Děkuji za každou konstruktivní radu. Na netu jsem nic nenašel, samé rady nerady. Za chvilku se naseru a ten motor rozpůlím, ale nevím jestli tím něco vyřeším. Díky za vše, Kobe.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2014 19:16
Jméno: Kendy
IP: uživatel17585
 Unašač by som neriešil pokiaľ nieje krivý. Vymen to obloženie a babeta bude štartovať na brnk
Datum: 17. září 2014 19:16
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ještě jsem zapoměl tady je galerka co jsem udělal tý spojky http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Babetta_210_problemy/ A zjistil jsem, když jsem teď byl na chvilku v garáži, že se mi u toho dvojkového bubnu začínají odírat čelisti i buben na fotce je to celkem vidět a pak se mi taky extra nezdá ten unašeč, jestli neni už vyčvachtanej
Datum: 16. září 2014 11:28
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draku, právě včera jsem zjistil, že když buben přidržím jen mírným tlakem palce, tak se nezačne točit, takže je to jasný, nechám si udělat nové obložení na startovací a dvojkovou spojku, protože rozběhové jsem kupoval nové a jsou v pořádku. Tak uvidíme
Datum: 16. září 2014 10:37
Jméno: Kendy
IP: uživatel17580
 Nazdar, mal som ten istý problem, remen sa točil ale štartovaci bubon len tak trhalo. Vymenil som štartovacie čeluste aj pružinky, gufera všetko odmastnil a stale nič. Potom som študoval fora a tam som prišiel nato že chyba je v spojkach druhej rychlosti. Darmo že je na nich polovične obloženie a remen sa toči, ale nema to dostatočnu silu ako nahle pride do kompresie. Jednoduchy test ako zistiš že su spojky druhej rychlosti su zle, že zobereš nejaky hruby plochy šrubovak a vopchaš ho medzi remen a prečnievajuci karter tak aby zaseklo bubon. Potom zober a pretoč s pedalmi, ked len pri malom pootočeni pedalmi bubon stoji a spojky prešmyknu znamena to že su zle. Ja som sa stym vela natrapil a nakoniec takyto lahky test a spojky pprešmykli. Hned som kupil nove a teraz babeta štartuje na šupu. Daj potom vedieť ako to dopadlo. Veľa zdaru
Datum: 16. září 2014 9:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Nazdar s babettou som si už preskakal niečo a sú to špiny na poruchy  elektriku som ja osobne vyriešil tak že som prešiel na 12V žiarovky a dopredu daj aspoň 25W alebo 21W a čo sa týka štartovania motor je v úplnom poriadku len problém robia štartovacie spojky z veľmi nedobrej druhovýroby defakto iné dnes ani nekúpiš stači na nich zbrúsiť brúskou tlsté steny viď obrázok https://imageshack.com/i/f0YlW85tj ak by to robilo i na dalej problém so štartom obrús ich ešte viac
Datum: 13. září 2014 20:26
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši ve schématu jak je vyznačená šedý káblík na zapalování u té cívečky tak se chcu zeptat jestli to má být ukostření na tom zapalování nebo to má být na cívečce ten káblík. A ještě mám problém s tím že mě to neháže jiskru. Vyměnil sem indučku dal sem ju uplně novů,kabel sem dal druhý, nový tyrystor a pořád nic ještě jsem nevyměnil akorát malou cívečku v zapalování. Může to být ta cívečka? Když sem na ni připojil multimetr,zapnul dal to na značku ohm a zkusil propípnout, tak mě multimetr ukazoval nuly a pípnul. Co to znamená? Je dobrá nebo je po smrti? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 19:02
Jméno: Amatér
IP: uživatel17479
 Ahoj, mám tentýž problém na témže Stroji,jelikož mám dvěstě sedmičky dvě,přičemž druhá jiskru hází,přehodil jsem cívky komplet s VNkabelem,fajfkou i svíčkou a Nic. Na druhé jiskra je,na první Stále není. Vzájemně jsem přehodil tyrystory,a Stále to samé...Takže mne taktéž napadlo,že problém je buďto v cívečce či snímači otáček,ale než to budu celé Kuchat,hledám zde Dobrou radu,či návod v čem je zakopaný pes,a zdali je normální tato Porucha. Babetka mi zničehož nic přestala jet cca po kilometru jízdy,přičemž před tím, jeden a půl hodiny odpočívala po cirka padesáti kilometrech ostré jízdy,s přestávkami ovšem.Zastavoval jsem se po památkách,Ale k věci rád bych se od někoho dozvěděl zdali po každé delší jízdě něco odejde,či je to jen Tím že to byla první jízda po cca jedenácti až patnácti Letech. Soused ji odstavil tenkrát jako nepojízdnou,tak jsem ji jen vyplách nádrž,vyčistil kohout a karburátor,a jela jako Drak.......Tu druhou jsem dostal také od něj Nepojízdnou,ale z nádrže neteče Benzin,tak předpokládám,že to bude v Tom. Jdu přehodit ty cívky
Datum: 04. srpna 2014 19:02
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jedná se o babetu 207
Datum: 29. července 2014 19:19
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Napiš o jaký se jedná stroj ... Předpokládám že nějaká Babeta?
Datum: 29. července 2014 18:20
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Zdarec Draci, mám takovej problém s Babettou 215...vlastně je to stejný jak 210... Když jí nastartuju tak se jí moc nechce. po přidání plynu se dostane do vyšších otáček, uberu a chci znova přidat tak po přidání zdechne :/ Chvilkama se udrží tak jí kousek projedu ale má snahu zdechat a po chvíli stejně zdechne.. Na co se mám zaměřit? elektriku? nebo karbec? JEště dodám že karbec byl už 2x rozdělanej a vyčištěnej.. svíčka měněná nespočetně... Pokud se v tom někdo vyzná a poradí budu rád  Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 11:55
Jméno: Honza17
IP: uživatel14719
 Pochybuju, výfuk byl vyčištěnej cca před měsícem.. koleno teda né .. ale pochybuju že by to tím bylo mrknu na to
Datum: 27. července 2014 11:55
Jméno: tom
IP: uživatel10002
 Skus se mrknout na vifuk babeta je hodne hakliva na ucpany fifuk pak se chova jako pridrita me se to stalo taky sku povolit u valce sice to bude rvat a treba to pojede jeltli to bude tim tak ho vycisti
Datum: 27. července 2014 11:48
Jméno: lolek
IP: uživatel17419
 zdravim,mam B210 a ma hrozne cinakvy zvuk....je tam novy pist krouzky a klikovka s cepem..a komplet loziska v motoru. Co to muze byt to cinkani? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2014 20:54
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Nedal jsi píst naopak? šípkou nahoru ?
Datum: 19. července 2014 20:54
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Svíčka Pal Super N7R. Když jsem tam měl jinou palku tak Babeta cinkala. Na pístu taky nebyla žádná známka, že by narážel. Tak nevím.
Datum: 19. července 2014 14:46
Jméno: lolek
IP: uživatel17419
 cau mam tam original starou PAL-ku a hlava byla sundana a zadny znamky poskozeni na pistu ani v hlave ani svicky nebyly
Datum: 19. července 2014 14:07
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, dej originál svíčku co patří do Babety. Asi Ti naráží píst do svíčky.
Datum: 19. července 2014 7:06
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 Seso máš tady přechod z karburátoru na rám (takova guma) hadice nebo jak to nazvat z plastu na Babetu 210 , babeta 134 . dik Bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2014 21:33
Datum: 06. července 2014 21:33
 Zdravím potřeboval bych poradit. Mám babetu 207 a popíšu to jak se vše dělo...rn1. poznatek byl ten, že když se jel plnej plyn z kopce se zaplímy světli tak to z ničeho nic přestalo jet, světla jsem okamžitě při jízdě vypnul a babeta hned nazkočila a jela dál...rnzkoušel jsem to po druhe a to samý přestala mě v plným jet ale světla jsem schválně nechal zaplí a babeta naskočila až sem jel skoro krokem cca 15Kmhrnnakonec to dospělo k tomu, že mě přestala házet jiskru a nejela, koupil jsem zapalovací cívku a indukční cívku a babetu rozjel, že jiskru háže ale při přidání plynu do plna na stojánku nebo i při jízdě babeta vynechává a střílí do karburátoru... samozřejmě karburátor čištěn a zapalování nalazeno...rnto vše se děje při vyplích světlách ale když je zapnu babeta nejede vubec... nevím si rady, mužete mě pomoct??? děkuj Mira
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2014 15:17
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 kamarad mel to sami a byl to tyristor
Datum: 06. června 2014 15:17
 Udělal jsem předstih na originál což je 1,5 mm od vrchní uvratě a při jízdě to sem tam cukne jakoby vynechala svíčka ale v určitých otáčkách to začne vynechávat hodně a začne to střílet do karburátoru... příklad: jedu po rovince a držím plnej plyn a cca ve 40Kmh což jsou skoro plný otáčky to začne střílet do karbecu, střelí to třeba 3x a najednou se ty otáčky převýší uplně do stropu a jedu 46Kmh...
Takže do otáček to jde dobře ale jen do určitých... potom to začne střílet než se to převýší...
Datum: 05. června 2014 12:13
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 a jak to jde do otáček?
Datum: 05. června 2014 11:30
 Tak sem šel po drátech s prozváněčkou a zjistil sem, že poslední světelná cívka je v háji, tak sem ji vymontoval ale do karburátoru střílí pořád... mám tak karburátor delorto, takže se směs naladit nedá a čištěny je aspoň 10x
Datum: 05. června 2014 0:14
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 chcipnul ti tyristor
Datum: 04. června 2014 16:16
Jméno: drags
IP: uživatel14454
 máš holt bordel v elektrice buď se někde uklepal drát a spojil se s jiním nebo z kostrou nebo někdo špatně zapojil při opravách atd... vezmi si schéma zapojení a prozváněčku jdi po drátech a nejdeš chybu
Datum: 04. června 2014 10:52
 Zdravím mám jednorychlostní babetu 207 a už si nevím rady, vyzkoušel sem snad vše... babeta normálně jela a byla bezproblémová, začlo to dělat to, že při jízdě z kopca se zapnutými světly v plných otáčkách z ničeho nic to přestalo jet a když sem ty světla nechal svítit tak to chytlo až sem jel pomalu cca 20kmh...
ale naopak když z kopca jedu na plno a takhle to přestane jet, tak ty světla vypnu a babeta okamžitě naskočí, i třeba na stojanu světla mám vyplí dam plnej plyn tak to drží ale jak je zapnu tak se otáčky sníží a kolísají...
nevíte prosím čím to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2014 16:06
 Indukční cívku sem dal novou a vubec to nepomohlo... a zapalovací cíka je taky nová a nic... muže to být tyristorem??? nebo snímačem otáček???
Datum: 02. června 2014 16:06
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nekterá cívka vadná.
Datum: 01. června 2014 19:40
 A je to tady draci,,, dasli expedice az do MAROKA po evropskych silnicich na mustafech tu http://nafichtludomaroka.webnode.cz/ jeste eviduji babetaky do rumunska,, jawari kolem sveta jsou momentalne na sve strece v Kazastanu a meni silnicni pneu za drapaky a dalsi expedice dal nez dva tisice predem hlaste u sesy  pac cim vic hlav bude premyslet tim lip to pojede
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 21:30
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 určitě jsem pro takové borce  , taky bych jel hned. Jeden náhradní motor do báglu a možná by se to dalo  ne ale fakt bych taky něco takového podniknul
Datum: 29. května 2014 21:30
 super, když vidím kolik je bláznů, co takhle uspořádat celorepublikovej sraz dachlů?
Datum: 29. května 2014 20:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17251
 rozhodně sláva takovejmhle plánům. jen nejsem zastánce názoru že mustang je lepší na cestování nežli klasickej plecháč 21 kterej je ještě o level níž než cestovatelská jednička - revmaplecháč...
Datum: 29. května 2014 19:29
 ahoj, chtěl bych se zeptat mám dvourychlostní babetu a když jsem jel do kopce měla mi tendenci vyskakovat spojka jako by se tam hodil neutrál a začlo to hrozně hlučet. Tak jsem vydělal čelisti dal tam nové těsnící kroužky a čelisti a když jsem ji zkoušel tak mi babeta jela jenom na jedničku vůbec se tam nehodila dvojka. Tak jsem opravil ty staré čelisti a dal je tam zpátky a když jedu do kopce tak se mi nechce přeřadit z dvojky na jedničku. Nevíte prosím někdo jak bych to měl vyřešit jak se starýma nebo novýma čelistmi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 19:28
Jméno: Daiwo
IP: uživatel17213
 Podla mňa to bude voľnobežka-predlohový hriadel  ...
Datum: 22. května 2014 19:28
Posl.aktualizace: 19. května 2014 12:54
 Hlavně nálepky Monster, co kus to deset koní nahoru  .
Datum: 19. května 2014 12:54
 http://www.sesa-moto.cz/galerie/babetta/id_15974.html
Datum: 18. května 2014 11:54
 zdar draci mám jeden dotaz mám pionýra na fichtl cup mám tam velkou rouzetu do síly 75zubů jáke bych tam měl dát řetězové kolečko aby to jelo co nejvíc mám tam 11 a jede to jak posraný poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2014 10:12
Jméno: pepa
IP: uživatel17194
 bodejt by ne když tam amš převod jak na traktor ...kup nekolik rozet okolo 13 14 15 zubu nejlepe odlechčeních popřipade proraž kartery a dodelej vodítka a samohřejme počítej s ubytkem kroutáku na kole ....pokut používas seriový motor tak te na rovnem useku s tímto převodem nakope i babeta
Datum: 15. května 2014 10:12
|



|