Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa
IP: uživatel6480
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl někdo ochotný vyrobit tyristorové zapalování? Kdyžtak pište na mail rak.sportnet@gmail.com díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 12:23
Jméno: jawa
IP: uživatel6480
 zdar draci, chtěl bych se zeptat, jaké zlepšení bych mohl čekat od tyristorového zapalování ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2013 16:09
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 CDI teoreticky nemá omezení otáček, maximum otáček se odvíjí od tvrdosti zdroje, jak rychle je schopen nabít zapalovací kondenzátor na potřebné napětí. Kdysi se mi povedlo trafo k CDI, co zvládalo mezní otáčky 60.000rpm což mě upřímně pobavilo
Datum: 05. června 2013 16:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nesmysl, i kladívka odklepou 11 000ot/min (třeba z trábika)... Silnější jiskra - lepší starty, vyrovnanější chod.
Datum: 04. června 2013 12:25
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 dlě me při vyšších otáčkách lepší průběh a zvládne točit i přes 11000ot. když už kladívko nemůže
Datum: 04. června 2013 9:57
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Čau, hele je v technický od Jawa 50/23 mustang, jakou by měl mít barvu? A ještě. Kolik prosím stojí nové magneto? Jen samotné magneto.
Díky Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:25
 já jí měl napsanou i ve starým tp, byla dopsaná normálně propiskou
Datum: 24. června 2013 11:25
Jméno: Michal
IP: uživatel15665
 Jestli máš staré papíry (jen malý techničák), tak barvu napsanou nemáš. Ale pokud máš už nové papíry (malý a velký techničák) tak tam už barvu máš napsanou  .
Datum: 14. června 2013 6:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 v novém určitě
Datum: 04. června 2013 14:09
 jo já sem na starém TP u své 20 taky nenašel barvu, ale u 21 v novém TP myslím že napsaná je
Datum: 04. června 2013 11:23
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 pokud je v techničáku barva zapsaná tak tě za jinou barvu na technický vyhoděj
Datum: 04. června 2013 9:58
 V origo techničáku k fichtlu barvu zapsanou nemám. A samotné magneto je komplet alternátor, tzn rotor i stator. Rotor se v replice nevyrábí...
Datum: 04. června 2013 7:52
 Zdravim,opravuju znamemu pionýra,má problém při studených startech(chytne hned ale hned chcípne),jakmyle se zahřeje startuje na drc ale start. pakou ho pořad nenakopnu,na roztlačení chytá hned a jede plynule. Svíčka,kondenzator,ind.cívka... vše nový,předstih by měl být také nastaven správně.Prosim poradte.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 21:05
 odtrh prdstih nic jineho
Datum: 05. července 2013 21:05
 Čus lidi, o kolik se snižuje hlava na pionýra? Odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 6:43
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 K CU je hlava 5,4-5,6ccm.
Datum: 04. června 2013 6:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak si nech od stejskyho udělat i hlavu a nevymýšlej nesmysly
Datum: 04. června 2013 6:39
Datum: 03. června 2013 23:23
 na to se tě neptám.. ptám se tě jak máš upravený válec... podle uprav válce se dá spočítat na jaký obsah spalovacího prostoru je potřeba hlavu snížit.
Datum: 03. června 2013 23:19
 je to nová hlava s original spalovakem
Datum: 03. června 2013 23:04
 záleží najká obsah spalováku potřebuješ k daným úpravám na válci
Datum: 03. června 2013 22:00
 Zdar ,,sou na novějšim krytu řetězu u pionýra 21 linky? a kdyžtak kde, díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 21:56
 jo dík
Datum: 03. června 2013 21:56
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Nejsou
Datum: 03. června 2013 21:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Ahoj chci se zeptat slysel jsem ze sou dva druhy hlav válce jedna pulkulata a druhá ledvinkovitá nemate nekdo fotku obou hlav?a která je na který motor.a jak je to s kompresí u těchto hlav?dekuji za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel15621
 A pak je ještě hlava polská,ta neni ani na j05 ani na j21 ,ale je úplně nahovno  btw - objem cca 7ccm...
Datum: 04. června 2013 21:28
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. června 2013 22:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 03. června 2013 22:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Mam v tom vetsi zmatek este nez pred tym
Datum: 03. června 2013 22:08
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 Tohle je ta pulkulatá?
Datum: 03. června 2013 22:02
 dej si google dej tam hlava válce jawa 23 a v novej založce dej hlava válce ja 05 a hledej ja to tak taky našel ale ty odkazy jsou nejaky divny
Datum: 03. června 2013 22:02
 https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480 a tady ta tam je vidět nějaký rozdíl https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480
Datum: 03. června 2013 21:18
Jméno: jenda
IP: uživatel15536
 jj to ano ale snazil sem se to vygooglovat a nenasel sem zadný fotky ktery bych dal vedle sebe a vydel ten rozdíl
Datum: 03. června 2013 20:59
 foto nemám, ale logicky ta ledvinkovitá má větší kompresy protože musíš smě stlačit v menšim prostoru, kdežto u tý půlkulatý to samý množství směsi stlačuješ ve většim prostoru, snad jsem to vysvětlil dobře, ta půlkulatá se dávala na typ 05(nejčastějš), a ta ledvinkovitá už by měla bejt hlavně na typu 20 21 23
Datum: 03. června 2013 20:41
 Ahoj kluci, vlastním Babetu 207 a teď mi nastal problém ve výkonu. Celou dobu jezdila bez problémů a měla tah i do kopce. Teď ale výkon pokles. Nevím, v čem by mohl být zakopanej pes. Prosím o radu, pakliže se vám stalo něco podobnýho a problém jste vyřešili. Díky moc, Lukáš!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:28
 Zdravím sešo chtěl bych se zeptat dal by se u tebe sehnat 75w rotor na ČZ 125/476 a pokud ano ta za jakou cenu ?? za odpověď děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:25
 spolupracuje,, ale to co se dela v turecku je smejd a cr uz to nikdo neudela a taky neudela
Datum: 03. června 2013 20:25
 Proč nespolupracuje?
Datum: 03. června 2013 19:48
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 upozorňuji, že 75W rotor nespolupracuje s 45W a 50W statorem
Datum: 03. června 2013 19:45
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Před chvilkou tu byl dotaz ohledně výroby tyristorového zapalování. Mužu se zeptat v čem spočívají výhody? (Našel jsem spoustu schémat) Popřípadě jestli někdo vyrábí/prodává. Měl bych zájem. Díky za vysvětlení
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 23:32
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Ahoj ,nemas kontakt kto prodava tyr. zapalovani?
Datum: 03. června 2013 23:32
 největší výhoda je silná jiskra i při malejch otáčkách,a to že velký napětí a proud se spína malym napětim, proto se tolik neopalujou kontakty a tím odpadá časté nastavování zapalování, sám mám tyristorový zapalování asi 2 rokem a ani sem na něj nešáh a fichtl furt šlape, jenom sem ho podle návodu napojil na stávající kladívkové zapalování, dokonce sem ho koupil od někoho odsud z z inzerátů, někdo se tim zabejvá a prodává, já ho sehnal asi za 400 i s poštovnym
Datum: 03. června 2013 14:03
Jméno: jawa
IP: uživatel15609
 zdar draci, čím může být u mustanga, že když jedu a přidám plnej plyn, tak zezačátku se to přidusí a následně to jde konečně do otáček? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:08
Jméno: jirka125
IP: uživatel13054
 Tak buď špatnej předstih (nastavit do středních poloh) nebo je příliš bohatá směs (nastavíš plíškem nad plovákem nebo jehlou šoupátka).
Datum: 03. června 2013 14:08
 Zdar ,upravuju si 21 do terénu a přední vydlice ze Simsona pohodička za 10 min tam byly ají s řídítkama ale zadní tam nepasujou jsou větší poradte jak je tam dát nechci uříznout a převařovat uchyty a upravovat aby ten svár potom nepraskl předem díky za jakýkoliv názor kdyžtak jsetli máte nějaké fotky nebo plánek tak na muj e-mail (pepa.fendrych@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 11:54
 Taky jezdím simsoňácký, převařit nebo upravit to budeš muset kdybys hledal trochu inspirace ozvi se mi na email: jawa46@seznam.cz mám to převařený a nic nepraská, záleží jak umíš svařovat a jakej matroš na to použiješ
Datum: 03. června 2013 11:54
 Zdar, poradil by mi někdo, kde sehnat silentbloky do zadní vidlice na Babettu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 17:08
Datum: 03. června 2013 17:08
 Na čep
Datum: 03. června 2013 13:52
 jaky na cep vidlice a nebo na tlumice?sesa
Datum: 02. června 2013 22:45
Jméno: Honza
IP: uživatel15014
 Zdravím nevíte někdo co by u mustanga mohlo způsobovat to že to na volnoběh chcípe když netůruju motor v jednom kuse šteloval jsem karburátor otáčky má pěkný ale po chvilce z ničeho nic chcípne pionýr mi drží pěkně ten jen tak nechcípne. Jinak mustang jede pěkně dělal jsem go motoru.Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 jestli to máš čerstvě po výbrusu je to normální jak to má vše větší tření tak se to na volnoběh neutáhne a ochuzovat směs v záběhu není dobrý ..jde tam mín benzínu ale i oleje..
Datum: 03. června 2013 0:00
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Řekl bych,že se uchlastává.Vysoká hladina,nebo směs.
Datum: 02. června 2013 20:59
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Zravím. Dávám do kupy pionýra a chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá nákres na pant sedla. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2013 16:15
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 A nevíš prosím tě kde bych ho mohl sehnat ?? Tady na krámku sem viděl akorát tu vrchní část. Já zrovna potřebuji to, co je přivařené k rámu.
Datum: 04. června 2013 16:15
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 máš lepší koupit novej
Datum: 03. června 2013 17:10
Jméno: Jan
IP: uživatel15608
 Čau, jakou máte skušenost s výfukem HIKONE na pio 20, a popřípadě který označení (to číselný) je nejlepší pro nejmenší úpravu kolene výfuku pro fichtla díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:33
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 no já si koupil to s tim 209 na konci pokud si to dobře pamatuju, jen musíš převařit koleno a držáky ale neni to zas tolik náročný pokud je člověk trochu zručnej nebo má kamarády co mu pomůžou, jinak žádný extra zvednutí výkonu se konat asi moc nebude, to bys musel upravit, je spíš na vzhled a na zvuk, jinak to s tim jede skoro stejně jak s originálem, ale to podle mě, nevim jaký skušenosti s tim maj ostatní
Datum: 03. června 2013 14:33
 Čaute , mám jawu 23 a potřeboval bych sehnat celé přední kolo nevíte kde bych to sehnal ? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:56
 Kdybys chtěl tak bych ti jedno kolo určitě našel. Za 200 může být tvé  (mxp.h@seznam.cz) a jak se tak koukám tak se nám tady z toho dtává docela slušná dražba
Datum: 03. června 2013 20:56
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 to se mi líbí ty vaše ceny,ja sem zvyklej dat za jakš takš pojizdnyho pincka 2-3 tisice a za jedno takove kolo aspon 500,-
Datum: 03. června 2013 15:21
 tak taky zalezi porovnat stav s tim tvojim a od toho druheho typka
Datum: 03. června 2013 12:23
 mě napříde 400 za kolo moc když si to spočítate kolik by stalo nový a vemte s toho pulku tak to je akorat cena a já byl ochotnej slevit na 300
Datum: 03. června 2013 6:33
 4 kila za kolo hhhh, když mi nekdo nabizi prsa, přední blatník a masku za 500 tak ho s chutí pošlu doprdele, fakt nevím co za to nekteri lidi chcou když za 1000 se da sehnat pekny fichtl
Datum: 02. června 2013 23:13
 trochy 4 kila je hooodně přestřelená cena  .. i 2 kila je na kolo z pionýra moc....
Datum: 02. června 2013 22:37
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 oldas.dudek@seznam.cz
Napiš mi na mail- dám ti kolo za 200,- 400 je moc od týpka dole.
Datum: 02. června 2013 22:25
 Jestli chceš tak jedno mám kdyžtak napiš na e-mail a pošlu ti foto je komplet ráfek duša i pneoumatika cena 400 Kč možná slevím (pepa.fendrych@seznam.cz)
Datum: 02. června 2013 20:36
 Burzy, inzeráty, sousedi...
Datum: 02. června 2013 19:26
Posl.aktualizace: 02. června 2013 19:01
 zdravím, měl jsem problém u čz 175 že mi prokluzovali rychlosti, ale bylo to nejspíš tím, že byl volný primár - byli tam rýhy. Motor jsem měl venku, nepulil jsem ho a až jsem dal zpět spojku a poskládal, nejde mi řadit a nemůžu najít neutrál. s motorem jsem na ponku otáčel na všechny strany tak jestli se nemohlo něco vysypat. a taky k čemu je tenhle šroub? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_aretace_razeni_cz.html díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:34
 ještě neřekl bych uplně zasekne, ale pozvolna čím víc dotahuje tím jde tíž otáčet tou prim. hřídelí až to uplně zatuhne. ale když podržim zd. kolo tak se to v tom motorku proklouzne.. no fakt divný  )
Datum: 06. června 2013 20:34
 když ho lehce dotáhnu tak se zasekne (zařadí -> hejbe se sekundár)
Datum: 05. června 2013 18:12
 A když přitáhneš ten koš, tak se ta hřídel točí nebo ne?
Datum: 04. června 2013 7:54
 Tak je to takhle, když je pryč spojkovej koš, ta hřádel se otáčí, a jde s tim normálně řadit. ale jak utáhnu matici na hřídeli co ho drží, tak se to nějak zasekne a je zařazeno a řadit nejde, takže musí být chyba někde tam. nevíte?
Datum: 03. června 2013 15:42
 Jo, dá se říct že to drží kvalty...co se stane když tenhle šroub povolíš?
Datum: 02. června 2013 20:17
 takže to drží kvalty jak jsem si asi myslel? vím kde tam je umístěný. ale spíš by mě zajímal ten problém s řazením
Datum: 02. června 2013 20:12
 Šroub je zespodu motoru. Opírá se o zářezy v kulise řazení a tim jí aretuje v určité poloze...
Datum: 02. června 2013 19:28
 dá se dat na moto z 05 karburátor dell orto?? s difuzorem 20mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:56
 Pán je stylista ? A nebo jiný důvod? Na origo J05 válec je až dost velkej i karburátor Jikov 17mm z j20/21/23.... pokud na J05 dáš válec z j21 a ten se upraví alespoň na sacím kanálu,tak si tam dej klidně Dellorto 19-21mm.
Datum: 03. června 2013 19:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 dát tam pujde ..ostatně jde všechno ale přínost to bude mít nepatrnej pokud nezačneš dál ladit výfuk převody a hlavu s válcem
Datum: 03. června 2013 0:13
|



|