slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  295  296  297  298  299  300  301  302  303  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6480    
zdar draci, chtěl bych se zeptat, jestli by byl někdo ochotný vyrobit tyristorové zapalování? Kdyžtak pište na mail rak.sportnet@gmail.com díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6480    
zdar draci, chtěl bych se zeptat, jaké zlepšení bych mohl čekat od tyristorového zapalování ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
CDI teoreticky nemá omezení otáček, maximum otáček se odvíjí od tvrdosti zdroje, jak rychle je schopen nabít zapalovací kondenzátor na potřebné napětí. Kdysi se mi povedlo trafo k CDI, co zvládalo mezní otáčky 60.000rpm což mě upřímně pobavilo :-)
 
 
Datum: 05. června 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nesmysl, i kladívka odklepou 11 000ot/min (třeba z trábika)... Silnější jiskra - lepší starty, vyrovnanější chod.
 
 
Datum: 04. června 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
dlě me při vyšších otáčkách lepší průběh a zvládne točit i přes 11000ot. když už kladívko nemůže ;-)
 
 
Datum: 04. června 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Čau, hele je v technický od Jawa 50/23 mustang, jakou by měl mít barvu? A ještě. Kolik prosím stojí nové magneto? Jen samotné magneto. Díky Hafis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jí měl napsanou i ve starým tp, byla dopsaná normálně propiskou
 
 
Datum: 24. června 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel15665    
Jestli máš staré papíry (jen malý techničák), tak barvu napsanou nemáš. Ale pokud máš už nové papíry (malý a velký techničák) tak tam už barvu máš napsanou :-D.
 
 
Datum: 14. června 2013 6:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
v novém určitě
 
 
Datum: 04. června 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo já sem na starém TP u své 20 taky nenašel barvu, ale u 21 v novém TP myslím že napsaná je
 
 
Datum: 04. června 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud je v techničáku barva zapsaná tak tě za jinou barvu na technický vyhoděj
 
 
Datum: 04. června 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V origo techničáku k fichtlu barvu zapsanou nemám. A samotné magneto je komplet alternátor, tzn rotor i stator. Rotor se v replice nevyrábí...
 
 
Datum: 04. června 2013 7:52
 
 
 
 
Jméno: Adamx      E-mail:      IP: uživatel12399    
Zdravim,opravuju znamemu pionýra,má problém při studených startech(chytne hned ale hned chcípne),jakmyle se zahřeje startuje na drc ale start. pakou ho pořad nenakopnu,na roztlačení chytá hned a jede plynule. Svíčka,kondenzator,ind.cívka... vše nový,předstih by měl být také nastaven správně.Prosim poradte.Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
odtrh prdstih nic jineho
 
 
Datum: 05. července 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus lidi, o kolik se snižuje hlava na pionýra? Odepište díky Ondra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 6:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15621    
K CU je hlava 5,4-5,6ccm.
 
 
Datum: 04. června 2013 6:43
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tak si nech od stejskyho udělat i hlavu a nevymýšlej nesmysly
 
 
Datum: 04. června 2013 6:39
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
mam od stejskyho cestovní úpravu http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html
 
 
Datum: 03. června 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to se tě neptám.. ptám se tě jak máš upravený válec... podle uprav válce se dá spočítat na jaký obsah spalovacího prostoru je potřeba hlavu snížit.
 
 
Datum: 03. června 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
je to nová hlava s original spalovakem
 
 
Datum: 03. června 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží najká obsah spalováku potřebuješ k daným úpravám na válci
 
 
Datum: 03. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ,,sou na novějšim krytu řetězu u pionýra 21 linky? a kdyžtak kde, díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dík
 
 
Datum: 03. června 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Nejsou
 
 
Datum: 03. června 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Ahoj chci se zeptat slysel jsem ze sou dva druhy hlav válce jedna pulkulata a druhá ledvinkovitá nemate nekdo fotku obou hlav?a která je na který motor.a jak je to s kompresí u těchto hlav?dekuji za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15621    
A pak je ještě hlava polská,ta neni ani na j05 ani na j21 ,ale je úplně nahovno :-D btw - objem cca 7ccm...
 
 
Datum: 04. června 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
 
 
Datum: 03. června 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
 
 
Datum: 03. června 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Mam v tom vetsi zmatek este nez pred tym
 
 
Datum: 03. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
Tohle je ta pulkulatá?
 
 
Datum: 03. června 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si google dej tam hlava válce jawa 23 a v novej založce dej hlava válce ja 05 a hledej ja to tak taky našel ale ty odkazy jsou nejaky divny
 
 
Datum: 03. června 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480 a tady ta tam je vidět nějaký rozdíl https://www.google.cz/search?q=hlava+v%C3%A1lce+jawa+23&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=VOusUc7XJOiu4QSrloCoAg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1400&bih=748#facrc=_&imgrc=ZQnKX0bO3Vk1wM%3A%3Bxi7LMjbxPREH_M%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Ftechnika%252Fopravy%252Fpuleni-motoru%252F7hlava_otrena.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffichtl.kx.cz%252Findex.php%253Fstr%253Dopravy%252Ctechnika-puleni-motoru%3B640%3B480
 
 
Datum: 03. června 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
jj to ano ale snazil sem se to vygooglovat a nenasel sem zadný fotky ktery bych dal vedle sebe a vydel ten rozdíl
 
 
Datum: 03. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
foto nemám, ale logicky ta ledvinkovitá má větší kompresy protože musíš smě stlačit v menšim prostoru, kdežto u tý půlkulatý to samý množství směsi stlačuješ ve většim prostoru, snad jsem to vysvětlil dobře, ta půlkulatá se dávala na typ 05(nejčastějš), a ta ledvinkovitá už by měla bejt hlavně na typu 20 21 23
 
 
Datum: 03. června 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13775    
Ahoj kluci, vlastním Babetu 207 a teď mi nastal problém ve výkonu. Celou dobu jezdila bez problémů a měla tah i do kopce. Teď ale výkon pokles. Nevím, v čem by mohl být zakopanej pes. Prosím o radu, pakliže se vám stalo něco podobnýho a problém jste vyřešili. Díky moc, Lukáš! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: martin46      E-mail:      IP: uživatel15043    
Zdravím sešo chtěl bych se zeptat dal by se u tebe sehnat 75w rotor na ČZ 125/476 a pokud ano ta za jakou cenu ?? za odpověď děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spolupracuje,, ale to co se dela v turecku je smejd a cr uz to nikdo neudela a taky neudela
 
 
Datum: 03. června 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč nespolupracuje?
 
 
Datum: 03. června 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
upozorňuji, že 75W rotor nespolupracuje s 45W a 50W statorem
 
 
Datum: 03. června 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Zdravím draci. Před chvilkou tu byl dotaz ohledně výroby tyristorového zapalování. Mužu se zeptat v čem spočívají výhody? (Našel jsem spoustu schémat) Popřípadě jestli někdo vyrábí/prodává. Měl bych zájem. Díky za vysvětlení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
Ahoj ,nemas kontakt kto prodava tyr. zapalovani?
 
 
Datum: 03. června 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
největší výhoda je silná jiskra i při malejch otáčkách,a to že velký napětí a proud se spína malym napětim, proto se tolik neopalujou kontakty a tím odpadá časté nastavování zapalování, sám mám tyristorový zapalování asi 2 rokem a ani sem na něj nešáh a fichtl furt šlape, jenom sem ho podle návodu napojil na stávající kladívkové zapalování, dokonce sem ho koupil od někoho odsud z z inzerátů, někdo se tim zabejvá a prodává, já ho sehnal asi za 400 i s poštovnym
 
 
Datum: 03. června 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel15609    
zdar draci, čím může být u mustanga, že když jedu a přidám plnej plyn, tak zezačátku se to přidusí a následně to jde konečně do otáček? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: jirka125      IP: uživatel13054    
Tak buď špatnej předstih (nastavit do středních poloh) nebo je příliš bohatá směs (nastavíš plíškem nad plovákem nebo jehlou šoupátka).
 
 
Datum: 03. června 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar ,upravuju si 21 do terénu a přední vydlice ze Simsona pohodička za 10 min tam byly ají s řídítkama ale zadní tam nepasujou jsou větší poradte jak je tam dát nechci uříznout a převařovat uchyty a upravovat aby ten svár potom nepraskl předem díky za jakýkoliv názor kdyžtak jsetli máte nějaké fotky nebo plánek tak na muj e-mail (pepa.fendrych@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jezdím simsoňácký, převařit nebo upravit to budeš muset kdybys hledal trochu inspirace ozvi se mi na email: jawa46@seznam.cz mám to převařený a nic nepraská, záleží jak umíš svařovat a jakej matroš na to použiješ ;-)
 
 
Datum: 03. června 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, poradil by mi někdo, kde sehnat silentbloky do zadní vidlice na Babettu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 03. června 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čep
 
 
Datum: 03. června 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky na cep vidlice a nebo na tlumice?sesa
 
 
Datum: 02. června 2013 22:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15014    
Zdravím nevíte někdo co by u mustanga mohlo způsobovat to že to na volnoběh chcípe když netůruju motor v jednom kuse šteloval jsem karburátor otáčky má pěkný ale po chvilce z ničeho nic chcípne pionýr mi drží pěkně ten jen tak nechcípne. Jinak mustang jede pěkně dělal jsem go motoru.Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14885    
jestli to máš čerstvě po výbrusu je to normální jak to má vše větší tření tak se to na volnoběh neutáhne a ochuzovat směs v záběhu není dobrý ..jde tam mín benzínu ale i oleje..
 
 
Datum: 03. června 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Řekl bych,že se uchlastává.Vysoká hladina,nebo směs.
 
 
Datum: 02. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
Zravím. Dávám do kupy pionýra a chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá nákres na pant sedla. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
A nevíš prosím tě kde bych ho mohl sehnat ?? Tady na krámku sem viděl akorát tu vrchní část. Já zrovna potřebuji to, co je přivařené k rámu.
 
 
Datum: 04. června 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14383    
máš lepší koupit novej
 
 
Datum: 03. června 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel15608    
Čau, jakou máte skušenost s výfukem HIKONE na pio 20, a popřípadě který označení (to číselný) je nejlepší pro nejmenší úpravu kolene výfuku pro fichtla díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
no já si koupil to s tim 209 na konci pokud si to dobře pamatuju, jen musíš převařit koleno a držáky ale neni to zas tolik náročný pokud je člověk trochu zručnej nebo má kamarády co mu pomůžou, jinak žádný extra zvednutí výkonu se konat asi moc nebude, to bys musel upravit, je spíš na vzhled a na zvuk, jinak to s tim jede skoro stejně jak s originálem, ale to podle mě, nevim jaký skušenosti s tim maj ostatní
 
 
Datum: 03. června 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: pepeamerikano ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute , mám jawu 23 a potřeboval bych sehnat celé přední kolo nevíte kde bych to sehnal ? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel10628    
Kdybys chtěl tak bych ti jedno kolo určitě našel. Za 200 může být tvé ;-) (mxp.h@seznam.cz) a jak se tak koukám tak se nám tady z toho dtává docela slušná dražba :-D
 
 
Datum: 03. června 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
to se mi líbí ty vaše ceny,ja sem zvyklej dat za jakš takš pojizdnyho pincka 2-3 tisice a za jedno takove kolo aspon 500,-
 
 
Datum: 03. června 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak taky zalezi porovnat stav s tim tvojim a od toho druheho typka
 
 
Datum: 03. června 2013 12:23
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě napříde 400 za kolo moc když si to spočítate kolik by stalo nový a vemte s toho pulku tak to je akorat cena a já byl ochotnej slevit na 300
 
 
Datum: 03. června 2013 6:33
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 kila za kolo hhhh, když mi nekdo nabizi prsa, přední blatník a masku za 500 tak ho s chutí pošlu doprdele, fakt nevím co za to nekteri lidi chcou když za 1000 se da sehnat pekny fichtl
 
 
Datum: 02. června 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trochy 4 kila je hooodně přestřelená cena ;-) .. i 2 kila je na kolo z pionýra moc....
 
 
Datum: 02. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
oldas.dudek@seznam.cz Napiš mi na mail- dám ti kolo za 200,- 400 je moc od týpka dole.
 
 
Datum: 02. června 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chceš tak jedno mám kdyžtak napiš na e-mail a pošlu ti foto je komplet ráfek duša i pneoumatika cena 400 Kč možná slevím (pepa.fendrych@seznam.cz)
 
 
Datum: 02. června 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Burzy, inzeráty, sousedi...
 
 
Datum: 02. června 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, měl jsem problém u čz 175 že mi prokluzovali rychlosti, ale bylo to nejspíš tím, že byl volný primár - byli tam rýhy. Motor jsem měl venku, nepulil jsem ho a až jsem dal zpět spojku a poskládal, nejde mi řadit a nemůžu najít neutrál. s motorem jsem na ponku otáčel na všechny strany tak jestli se nemohlo něco vysypat. a taky k čemu je tenhle šroub? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_aretace_razeni_cz.html díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ještě neřekl bych uplně zasekne, ale pozvolna čím víc dotahuje tím jde tíž otáčet tou prim. hřídelí až to uplně zatuhne. ale když podržim zd. kolo tak se to v tom motorku proklouzne.. no fakt divný :-))
 
 
Datum: 06. června 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
když ho lehce dotáhnu tak se zasekne (zařadí -> hejbe se sekundár)
 
 
Datum: 05. června 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A když přitáhneš ten koš, tak se ta hřídel točí nebo ne?
 
 
Datum: 04. června 2013 7:54
 
 
 
 
Jméno: loukotman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak je to takhle, když je pryč spojkovej koš, ta hřádel se otáčí, a jde s tim normálně řadit. ale jak utáhnu matici na hřídeli co ho drží, tak se to nějak zasekne a je zařazeno a řadit nejde, takže musí být chyba někde tam. nevíte?
 
 
Datum: 03. června 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, dá se říct že to drží kvalty...co se stane když tenhle šroub povolíš?
 
 
Datum: 02. června 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže to drží kvalty jak jsem si asi myslel? vím kde tam je umístěný. ale spíš by mě zajímal ten problém s řazením
 
 
Datum: 02. června 2013 20:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šroub je zespodu motoru. Opírá se o zářezy v kulise řazení a tim jí aretuje v určité poloze...
 
 
Datum: 02. června 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: THOR      E-mail:      IP: uživatel15613    
dá se dat na moto z 05 karburátor dell orto?? s difuzorem 20mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15618    
Pán je stylista ? A nebo jiný důvod? Na origo J05 válec je až dost velkej i karburátor Jikov 17mm z j20/21/23.... pokud na J05 dáš válec z j21 a ten se upraví alespoň na sacím kanálu,tak si tam dej klidně Dellorto 19-21mm.
 
 
Datum: 03. června 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14885    
dát tam pujde ..ostatně jde všechno ale přínost to bude mít nepatrnej pokud nezačneš dál ladit výfuk převody a hlavu s válcem
 
 
Datum: 03. června 2013 0:13
 
<  295  296  297  298  299  300  301  302  303  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 23:04:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu