slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  293  294  295  296  297  298  299  300  301  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawetak350 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chlapi mám problém neteče mi benzín do karborátoru kohoutek teče dobře akorát jak to napojim hadičkou na karbec tak neteče ani kapka hadice suchá nevím co s tím je.Mám 350 639 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 1:04
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zkus nasadit hadičku na kohoutek, pustit benzín a profouknout ho. Jak začne týct benzín, tak to nasaď na karbec. Jestli ani tak nepoteče do karburátoru, tak budeš mít zanesený ventil na pouštění benzínu. je to tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehl_ventil_d2.html
 
 
Datum: 08. června 2013 1:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
seřid si hladinu ..návod na jawamania cz sekce technika....
 
 
Datum: 07. června 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: Lubo      IP: uživatel15467    
Co chlapy ? když 125-tlu tak radši 4T nebo 2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:51
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Yuki... měl jsem tu čest se 2. Sváry, jak kdyby je dělal já, upadávající plasty, praskající žárovky vlivem vibrací, atd. atd. Číně bych se obloukem vyhnul...
 
 
Datum: 08. června 2013 23:51
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14454    
doporučuji
 
 
Datum: 08. června 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14454    
doporučiji Yuki
 
 
Datum: 08. června 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze 4T je pěkná MZ 125 RT... ale pokud nechceš tenhle styl, tak nevim... jo a ještě se mi celkem líbí Cagiva Roadster, a ta je zase 2T, ale je to tvoje volba ;-)
 
 
Datum: 07. června 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viz Konny .. jestli chceš vyloženě krájet kiláky a budeš s tím jezdit okolo světa tak 4T, ale jestli chceš pružnou aktivnější jízdu tak 2T .. osobně určitě dvoutakt, čtyřtakt až od větších obsahů ... jinak od Yamahy jsou poměrně pěkné a cenově dostupné 2t 125 ..
 
 
Datum: 07. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak už tady bylo napsáno, 2T je rychlejší, silnější a rozežranější, 4T je o trochu línější, nízká spotřeba a o dost míň poruchovější. 2T motorku bych asi volil Yamahu DT 125 a 4T bych volil Honda Varadero 125, ale záleží kolik máš peněz i na co to chceš a co se ti líbí, jestli sportovní, enduro, naháč atd. :-)
 
 
Datum: 07. června 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: Lubo      IP: uživatel15467    
u 4t sem přemejšlel o MZ 125 sm ale u 2t nemam vubec představu nemáte nějaký nápady či zkušenosti ? :-)
 
 
Datum: 07. června 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
ja už bych šel do 4t myslim že je to lepší hlavně spolehlivější, ale je pravda že je to línější
 
 
Datum: 07. června 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vezmu konkrétní příklad co mi řikal kámoš (Derbi GPR 125), tak 2T víc jede (maximálka a zrychlení) a víc žere... no a 4T opak ;-) záleží na tom co od chceš
 
 
Datum: 07. června 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
radej se svez protože s timdle musíš vědět ty....každý má jinou představu .....
 
 
Datum: 07. června 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží na co...
 
 
Datum: 07. června 2013 15:24
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Zdar draci, mám takovej dotaz.. Jak je to s ježděním na motorce po dálnici? dálniční známka být nemusí že? Ale na jakých motorkách tam vůbec můžu jet? Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mani3: Jo? Kde si to našel? Já tady mam vytisknutej zákon o provozu na pozemních komunikacích, mam oficiální verzi z 8.5.2013 a je tam napsáno těch 80km/h :-) Kdyžtak to zkus někde najít...
 
 
Datum: 07. června 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko: zákon je trocha poupravenej v techičáku musí bejt 90 od 1-2 ledna tuším :-)
 
 
Datum: 07. června 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Známka být naštěstí nemusí. Můžeš tam s motorkou, která má konstrukční rychlost alespoň 80km/h a zároveň je schopná této rychlosti na rovném úseku dosáhnout...
 
 
Datum: 07. června 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: emzet      IP: uživatel15207    
Zdar draci mám problem.Když příjdu k emzetě a otočím klíčkem tak mi skoro vubec nesvití ty kontrolky.Takže nejde nastartovat.Jde nastartovat jenom na roztrkaní.Pak zastavim kontrolky svití víc ale zase nenastartuje.Mám podezření na baterku ale nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a zkoušel si jí nabíjet jo?
 
 
Datum: 08. června 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
jo je to baterka anebo bbě uzeměná baterka taky mžourají světla že? ale na 90 pro baterie po smrti místo 12 volt dává pod zátěží 8 ....
 
 
Datum: 07. června 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Nazdar chlapi.. Motor po výměně klikovky nedrží volnoběh a jde pomaleji do otáček.. Nevíte co s tím? Klikovka zvoní, ale tím to snad není.. Koupil jsem samozřejmě nové těsnění, takže falešný vzduch to snad nikde nebere.. Čím by to mohlo být? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Taky si už si myslím, že to je tou klikou.. Jako fichtl mi ted už jede i celkem "slušně", ale před rozebráním nebylo 70 problém a žádný fichtl ani skůtr neměl šanci.. Na sraz tedy jedu s tím jak to jede.. Aspoň se projedu..:-) Jinak válec je krásný, vůle minimální.. 3-kroužkáč.. Asi to bude fakt tou klikou.. Takže po srazu půlím a scháním kliku..:-) Díky moc chlapi..!
 
 
Datum: 07. června 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obávám se, že na sraz buď nepojedeš nebo se tam dostavíš se špatně jedoucím fichtlem. Já si myslím, že to je právě tou klikou, proč asi zvoní? No protože má zemědělské vůle a to ti potom motor nikdy nepojede.... Kup fungl novou kliku a měl by být klid. Co válec, není zralej na výbrus?
 
 
Datum: 07. června 2013 13:42
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Jo motor se otáčí volně.. Dával jsem jí tam, protože na té staré mi třískalo ojniční ložisko.. Měl jsem strach, že se mi to někde rozsype.. A komplet převodovku jsem vyměnil vlastně ani nevím proč.. Dal jsem tam komplet věci z mého starého motoru, který také shodou náhod nedržel volnoběh..:/ Předstih mám 1,6.. Nevím co s tím. A nejhorší je, že už mám na spravení jen hodinu.. Pak jedu pryč a zítra ráno sraz..:/
 
 
Datum: 07. června 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otáčí se motor volně? Proč si do toho motoru vlastně dával vyběhanou klikovku?
 
 
Datum: 07. června 2013 13:00
 
 
 
 
Jméno: PIO      E-mail:      IP: uživatel12302    
zdar Draci, Nemáte někdo nějaký plánek na upravu válce Pionýra nebo stadiona ? chtěl bych si upravit valec jak na PIO na STA... tak kdyby někdo nějaký měl tak mi ho prosím zašlete na email, díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2013 0:19
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
mam navrh na 9Hp s origo předelanym karbecem, dyštak napiš na mejl - phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 09. června 2013 0:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14919    
něco na fíka .... na stadáka asi nic ofiko nebude každý kus je poctivé samodomo ..prostě vydrbat kanály snížit hlavu převrtat.. přetriskovat prostě co je jen dostupný http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-valec.html
 
 
Datum: 08. června 2013 7:34
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
ja plán nemám, ale mám celý válec ktorý mi pred niekolkymi rokmi upravoval strýko, je z pioniera a je zadrety, ale ten pionier isiel fakt jak drak pokial nepraskol kruzok.. mozem ho tebe alebo niekomu za symbolicku sumu poslat aj so znizenou hlavou ak chcete
 
 
Datum: 07. června 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: doda      IP: uživatel10444    
Čauvec mám dotaz. Když jezdím delší cesty nebo se jedu projet tak si dávám do uší sluchátka porušuju tím zakon ikdyž slyším okolní hluk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svýho času, když jsem zajížděl motor po polnačkách tak jsem si je bral, ale do provozu bych si je určitě nevzal, jen zrak bohužel nestačí, se sluchem je to lepší a nejlepší je 6 smysl a to předvídat... kterej moc bohužel nefunguje.. policajti by ti asi nic neřekli...
 
 
Datum: 07. června 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
myslim že ne... případně můžeš říct, že to máš jako handsfree... každopádně sám bych s tim teda jezdit nechtěl...
 
 
Datum: 07. června 2013 9:10
 
 
 
 
Jméno: Marek Konečný      IP: uživatel15634    
nevím sice jestly porušuješ zákon ale před policajtama bych to z tech uší radči vydělal :-D :-D
 
 
Datum: 07. června 2013 6:21
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mám jawu 150 a potřebuju viměnit olej v převodovce ale není tam kontrolní šroubek v knížce je napsané že se strčí měrka do nalévacího otvoru ale měrku nemám nevíte někdo jak vipadá měrka (rozměry) nebo kolik je tam oleje díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=80659
 
 
Datum: 08. června 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: biggl      E-mail:      IP: uživatel12897    
Ahoj mám stadiona s22 Ma někdo představu uspořádaní přepážek ve výfuku S22? Nějaký dobrák je asi při čištění uvolnil. Nechci kupovat novej, rád bych to dal dohromady! Případně aspoň radu jak je uspořádat, nebo vyhodit? Mám lechce upravený motor 15 origo karbec(s23) , lehce sníženou hlavu... (účelem nebylo udělat "letadlo";-). Předem dík za radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel5738    
Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli jde dát válec z 05 na 21 a budu muset dávat i hlavu z 05 nebo bude pasovat halava z 21 ? A jsou stejné ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když spáruješ válec z 05 a hlavu z 21 tak by to dokonce mělo i jet lépe
 
 
Datum: 06. června 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
hlavy nejsou stejné, ale na jawu 21 pasuje válec z 05 a hlavu můžeš dát z 21
 
 
Datum: 06. června 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau kryž sem dnes dokončoval motor na 21 tak sem dotahovl ten šroub (M5) co drží vačku tak sem ho ukroutil a zůstal mo vevnitř a vytahl sem jen část, tak se chci zeptat jestli to pujde ještě něak zpravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus navrtat a použít vytahovák, ale opatrně aby se neponičil závit !
 
 
Datum: 06. června 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel14947    
Cau chlapi potrebuju radu pulil sem motor na fichtlu vymenil sem gufera loziska vse jsem slozil tak jak bylo a tedka sem skousel nakopavat nema to zadnej kompres pritom sem tu nakopavacku pri puleni natahoval a zahakla se tam, kdyz sem to roztlacel tak na neutral sem slysel jak tam jezdi pist a kdyz sem dal rychlost tak se proste seklo kolo a nejde stym pohnout dokud nevyradim. a ani spojka mi nezabora a to sem ju skousel stelovat. nevite cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14947    
Jo diky lamely sou 100% obracene
 
 
Datum: 08. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
určitě jsi složil a sešrouboval kartery s převodovkou a spojkou a startpákou bez kliky a tmelu a vyzkoušel, jak to všecko pěkně funguje....
 
 
Datum: 07. června 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nedal jsi lamely obráceně ?
 
 
Datum: 06. června 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: l0th4r      IP: uživatel15631    
Nazdar,mam doma prevodovy olej mol ultrans ep 100,150,220. Muzu ho nalit do prevodovky motoru na jawu 21.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Nazdar draci, jsem v nouzi.. V sobotu je vyjížďka a já jsem se rozhodl, že na ní pojedu s opraveným motorem (Třískalo mi ojniční ložisko). Tak jsem motor rozebral a při jednom jsem vyměnil spolu s klikovkou i všechny zuby a hřídele z motoru, který jel dobře, ale nedržel volnoběh.. Dneska jsem to složil, ale motor jede bídně.. Strašně dlouho trvá než se dostane do otáček a nedrží volnoběh.. Zkoušel jsem různě poštělovat předstih, ale nepomáhá.. S karburátorem nic není, nebylo na něj ani šáhnuto a motor předtím jel jako ďábel a volnoběh držel krásně.. Nevím co s tím.. Jestli je to jen otázka výměny komplet převodovky za tu, co tam byla, zpátky.. Nebo to snad může dělat i blbá klikovka (zvoní, ale nekřape ložisko jak na té co tam byla). Můžete mi prosím Vás někdo poradit co s tím dělat.. Už si s tím nevím rady.. Moc děkuju.. RealTekK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
Zkoušel si jiný karburátor ?
 
 
Datum: 07. června 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel15630    
Předtim jsem přávě jezdil na 14ku nádherně.. Podle mě to nemá kde tahat falešný vzduch.. Jak jsem psal.. rozpůlil jsem to, vyměnil klikovku a komplet převodovku, koupil nové těsnění a složil..
 
 
Datum: 07. června 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
ježkovi voči přoč si jen nezkusil vyměnit to ojniční futro něž davt kliku co zvoní a pulit dobrej motor... co když ti to jede býdně a vše chodí tak nezbyden než vše podotahovat skrz falešnej vzduch a asi nej řešení bude dát co nejmenší sekundár aby to aspon trošku táhlo... na dálku teško říct co s tím je ani nvm co vše si dělal... nic lepšího asi nevymyslím
 
 
Datum: 06. června 2013 23:43
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau jde dat zapalovani z pionyra do pareza?dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jde ale musíš i magneto a vačku
 
 
Datum: 06. června 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím,měl bych dotaz na Standu Hrbka kdysi jsem tu četl jak si psal že když jde pionýr na volnoběh dobře vytočit do kopcu netáhne že je to o naladění karburátoru mám naježdíno něco přes 1500km na výbrus po celý go motoru klika ložiska spojka,nový díly zapalování a podobný blbustky předstim mám 1,6 a odtrh 0,4 jehlu jak má být po výbrusu,hladina lícuje ale ten problem je že na hneutrál jde krásně vytočit na rovinkách když vytčim kvalty tak s ei pěkně chytají ale příde sebe menší kopec a jako bych táhnul ještě jednoho mustanga samozřejmě výbrus poctivě zajetý jednou se mi to povedlo vyladit tak že na volnoběh šel docela dobře do otáček a do kopcu jel krásně nemusel se točit a jel krásně ale ohřátej měl takovou díru při podřazování při podřazení (příklad) ze 3 na 2 a přidání plynu několik sec. dušení a pak se rozběhl tak sem pročistil sací trubku do filtrboxu a díra zmizela ale taky přestal táhnout.. Nevěděl by jsi co stim stando ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15633    
Dole máš indicie. Pokud by všechno bylo v pořádku jak říkáš,tak by to jelo bez problémů... Víc poradit neumí asi nikdo..
 
 
Datum: 08. června 2013 6:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kroužky jsem po záběhu válce měnil dneska jsem na ně koukal když je vložim do válce mezírka tak na vlásek kompresi má dobrou někdy je prioblem ho na jedničku roztlačit a v tom je ta záhada všechno je jak má být ale nejde jak by měl :-(
 
 
Datum: 07. června 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15635    
Všechno má vliv. Když to s origo hlavou jede ještě hůř,tak mi napadá,jestli jsou ok kroužky,jestli to má kompresi....to taky po rovině jede a do kopce netáhne.....
 
 
Datum: 07. června 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
s origo hlavou to jede ještě mizerněji skusim si ještě pohrát s ucpáváním filtrboxu mělo by to mít vliv ne ?
 
 
Datum: 07. června 2013 5:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15633    
Sundej tu hlavu,dej tam origo a pude 70 ;-)
 
 
Datum: 06. června 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
SVíčka je učebnicově cihlová a suchá předstih jsem měřil tak že jsem si shodil hlavu,kladívka když byly nejvíc otevřený (dneska sem to dělal znovu) jsem dal 0,4 (podle měrek) podle posuvky jsem píst vrátil o 1,6mm a pak sem povolil stator a pootáčel aby bylo na kladívku 0,05 startuje krásně do otáček jde pěkně při vkládání klikovky ložiska nahřáty a klikovka z mrazáku zapadla tam téměř sama pomohl jsem jí gumovou palicí přes polínko jedna lehká rána a byla tam je na středu a točí se krásně na válci mám 2.výbrus slícovaný sací a výfukoví kanál plus vyleštěný hvězdicová hlava od stejskyho ve filtroboxu jsem 2 díry jedna s tou hliníkovou trubkou a druho v tom odendavacím víku na konci filtrboxu,trysky origo jak píšeš kolínku výfuku nový vyčištěný svařený s výfukem (není nějak moc promáčklý jen nepatrně výfuk vyčištěný nedávno cca. týden precizně vypalovaný,teď jsem byl trošku ladit zvednul jsem hladinu cca.3mm nad plovák přestal v nízkých vynechávat,ještě sem zapoměl že teplej z volnoběhu při přidání plneho plynu mu hcvýly trvá než překoná náký ty středný otáčky pak se rozběhne ale to dělalo i když byla hladina přesně s plovákem kladívka nový kondenzátor nový vačka namazaná válec nemá typickej vyběhanej zoubek prostě se chová jak kdyby byl vylítanej že se mu nechce do kopcu i bych tomu věřil ale dřív jezdil do kopcu kde ted musim ject za 2 jel na 3 s pul plynem byl jsem na něj tak hrdý jak si umí poradit s kopci teď je mi líto že nemuže podávat výkon jakej by mohl :-( poraď stando předstihu jsem skoušel několik i podle oka jak to jelo projel sem to ubral jsem nebo přidal a zase projel ale žádná změna zdá se mi že vubešc na to měnění předstihu nereaguje... poraď prosím
 
 
Datum: 06. června 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15629    
Jakou barvu má svíčka? Je černá?Cihlová? Suchá,mokrá? Muže to bejt bohatý. Jak si měřil předstih? Má to kompresi? Klika šla do ložisek za tepla,bez násilí? Je na středu a točí se volně? Kolik otvorů na filtrboxu máš otevřenejch? Víko filtrboxu těsní? Tryska 68? 72 ? Výfuk těsní a je čistej?
 
 
Datum: 06. června 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
cus draci motorka Čz 180/487.3 6v zapalovani,mi nedava jiskru prostě jsem nastartoval a jel cca 20 metru a motorka mi zdechla a nedava jiskru, baterka je asi 2 měsice stará,vyměnil sem indučku,fajku,svičky mam 2 nove obě fungují,očistil kontakty kladivka,zkontroloval kabely všechno OK myslite že by mohl byt problem kondezátor? nebo co stim může být předem díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Jano      E-mail:      IP: uživatel15708    
Kondenzator!!!
 
 
Datum: 23. června 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
takže motorka nedobíjí přes 12v nabiječku jiskru dává
 
 
Datum: 09. června 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kubo zejtra napiš na:" 2beo@seznam.cz ".Tam to dořešíme!
 
 
Datum: 08. června 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jo jo všechno vyzkouším podle mě mi ta motorka nedobíjí,vytahl sem baterku napojil na to lehkou žarovku 6v5w a žarovka se rozvitila maximalně z poloviny
 
 
Datum: 08. června 2013 14:33
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Esli z dynama leze nejaká eletrika, nebo spíná regulační relé! Ešče skus připojit nabíječku a nastartovat. Případně baterku nabit! Esli je baterka vybitá se dá poznat nejakú žárovkú! Toš tak!
 
 
Datum: 08. června 2013 13:50
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jak to poznám prosímtě?
 
 
Datum: 08. června 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A dynamo dobijá?
 
 
Datum: 07. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
ahoj světla tam nemam, ale motorka nejde ani roztlačit prostě se otviral branku a jak sem sedl na motorku tak začala zdechat snažil sem se ji udržet na plynu a zdechla, už sem ji nenahodil před tim sem ji nastartoval na 1x kop
 
 
Datum: 06. června 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Ahoj kubo! A co dělajú světla?
 
 
Datum: 06. června 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
hele ja nevim nemam to jak změřit, baterka je tam jinak 6v 6Ah
 
 
Datum: 06. června 2013 18:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaké napětí má baterka?
 
 
Datum: 06. června 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jenom sem přišel na to že když sem vyměnil zapalovaci kabel a mam sundanou fajku tak když dam prst na kabel z inučky(na konec) a když prošlapnu tak citim jak to trošičku kope předtim to nedělalo nic
 
 
Datum: 06. června 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: skoda      IP: uživatel12689    
čau kluci vím že to sem nepatří ale soused má za zahradou starou škodovku 100vku a já to chci prolízt ale ani nevím jak se otvírá zavazadlový prostor a jak se dostanu do motoru.. díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor v lz blatníku,předek vevnitř hrábni vedle lp podběhu.první 100 a 1000 mb stejně ale na druhé straně otvírání nádrže
 
 
Datum: 06. června 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
motor otevřeš silným drátem, nebo i rukou když se dostaneš na spodek levé mřížky tunelu, vede tam lanko, já to otvíral jenom tak, protože páčka byla ulomená
 
 
Datum: 06. června 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
no vcene nejni ale má sá uskalí v podobě ekodaně a v tom že koroze si vybýrá svou dan... jako inspiraci se podívej po fotkách modelu 120 s což je závodní varianta .. sám mám dosut 110r a ti auta maj něco do sebe doba hundertu asi teprve přijde podobně jak s embéčkem... pokut však toužíš po raritním sedanu doporučuji 110 ls le jestli seženeš pěknej..je to varianta s motorem z erka a 4 světlomety vyrobeno této verze bylo tuším do 50000 kusu a to nejni mnoho je to mín než kolik bylo erek.... no štastnou ruku při výběru vozu protože huderka má řadu necnostní ... osobně bych chtěl raděj fiata 850 cupe....
 
 
Datum: 06. června 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: skoda      IP: uživatel12689    
ale mě se ta 100vka líbí, chtěl bych si nějakou pořídit jen tak na nedělní vyjížďky a to že ještě není tak moc v ceně je jedině dobře.
 
 
Datum: 06. června 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: jira1jh      E-mail:      IP: uživatel15628    
Ser na to alespon škoda 1000MB tohle je k hovnu na tuning na picu a na veterana ne kokot.erko to je neco jinyho.
 
 
Datum: 06. června 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15055    
k motoru lze otevřít haupnu i pokut hrabneš pod zadní čelo a najdeš pačku kde končí lanko a zatahneš za ní a zamek to otevře .... předek je horší ...
 
 
Datum: 06. června 2013 11:12
 
 
 
 
Jméno: oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro! Sem napiš:" 2beo@seznam.cz "!
 
 
Datum: 05. června 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: skoda      IP: uživatel12689    
jo tak díky, je to vykastrovaná 100vka naprosto bez interieru jsou v tom nějáky věci naházený koukal jsem na tu páčku u volantu ale nenašel jsem jí není tam ani tachometr, asi tam páčka ani není, co to je za rok dfakt nevím a škodovka není ani moje, ale je mi jí moc líto je celá shnilá a je na ní položená 120 škoda
 
 
Datum: 05. června 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u motoru najdeš i rok výroby a přední kapotu otevřeš páčkou pod volantem u řidiče jestli je to stovka do roku 1972 tak bych měl zájem o nějaký díly kdyby byly na prodej
 
 
Datum: 05. června 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel13313    
kapota už nevim jak se otvírá, ale zadní dvěře (vstup do motoru), musíš otevří zadní levý dveře a tam je taková páčka, tim to otevřeš
 
 
Datum: 05. června 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
čau draci,mam malý problémeček s elektronikou u 21...nevím jak pasuje komplet přední svvětlo,mám ho komplet ale nevím jak to uspořádat a zapojit tak aby to svítilo ,předem díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: louis      IP: uživatel11667    
Elektronika pičo :-D
 
 
Datum: 06. června 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: fichtlvlog      IP: uživatel14157    
Jeden kabel jde z civky zapalovani do vypinace na masce a z ty masky jde do vypinace na ridtkach..do tooh prestredniho..tam se to rozdvoji a jde to do svetla napojis na objimku a pak z objimky jeste napojis kostru
 
 
Datum: 05. června 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, chci poradit. když mám na pístu z pincka (21) napsané 2B ,tak to znamená že to má 2. výbrus a typ pístu je béčkový? a když na tom samém motoru mám na válci napsané jenom B tak to znamená že ten válec nemá výbrus? předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem si to logicky, na tom válci přece nebude napsán výbrus ne? Nejlepší je změřit si to posuvkou. :-)
 
 
Datum: 06. června 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, číslo označuje výbrus, písmeno toleranci...
 
 
Datum: 05. června 2013 20:30
 
<  293  294  295  296  297  298  299  300  301  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 8:38:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu