Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar chlapi mám problém neteče mi benzín do karborátoru kohoutek teče dobře akorát jak to napojim hadičkou na karbec tak neteče ani kapka hadice suchá nevím co s tím je.Mám 350 639
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 1:04
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zkus nasadit hadičku na kohoutek, pustit benzín a profouknout ho. Jak začne týct benzín, tak to nasaď na karbec. Jestli ani tak nepoteče do karburátoru, tak budeš mít zanesený ventil na pouštění benzínu. je to tohle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehl_ventil_d2.html
Datum: 08. června 2013 1:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 seřid si hladinu ..návod na jawamania cz sekce technika....
Datum: 07. června 2013 19:00
Jméno: Lubo
IP: uživatel15467
 Co chlapy ? když 125-tlu tak radši 4T nebo 2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Yuki... měl jsem tu čest se 2. Sváry, jak kdyby je dělal já, upadávající plasty, praskající žárovky vlivem vibrací, atd. atd. Číně bych se obloukem vyhnul...
Datum: 08. června 2013 23:51
Jméno: honza
IP: uživatel14454
 doporučuji
Datum: 08. června 2013 18:08
Jméno: honza
IP: uživatel14454
 doporučiji Yuki
Datum: 08. června 2013 18:08
 ze 4T je pěkná MZ 125 RT... ale pokud nechceš tenhle styl, tak nevim... jo a ještě se mi celkem líbí Cagiva Roadster, a ta je zase 2T, ale je to tvoje volba
Datum: 07. června 2013 22:08
 Viz Konny .. jestli chceš vyloženě krájet kiláky a budeš s tím jezdit okolo světa tak 4T, ale jestli chceš pružnou aktivnější jízdu tak 2T .. osobně určitě dvoutakt, čtyřtakt až od větších obsahů ... jinak od Yamahy jsou poměrně pěkné a cenově dostupné 2t 125 ..
Datum: 07. června 2013 20:54
 Jak už tady bylo napsáno, 2T je rychlejší, silnější a rozežranější, 4T je o trochu línější, nízká spotřeba a o dost míň poruchovější. 2T motorku bych asi volil Yamahu DT 125 a 4T bych volil Honda Varadero 125, ale záleží kolik máš peněz i na co to chceš a co se ti líbí, jestli sportovní, enduro, naháč atd.
Datum: 07. června 2013 18:37
Jméno: Lubo
IP: uživatel15467
 u 4t sem přemejšlel o MZ 125 sm ale u 2t nemam vubec představu nemáte nějaký nápady či zkušenosti ?
Datum: 07. června 2013 17:23
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 ja už bych šel do 4t myslim že je to lepší hlavně spolehlivější, ale je pravda že je to línější
Datum: 07. června 2013 16:50
 když vezmu konkrétní příklad co mi řikal kámoš (Derbi GPR 125), tak 2T víc jede (maximálka a zrychlení) a víc žere... no a 4T opak  záleží na tom co od chceš
Datum: 07. června 2013 16:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 radej se svez protože s timdle musíš vědět ty....každý má jinou představu .....
Datum: 07. června 2013 15:36
 Záleží na co...
Datum: 07. června 2013 15:24
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdar draci, mám takovej dotaz.. Jak je to s ježděním na motorce po dálnici? dálniční známka být nemusí že? Ale na jakých motorkách tam vůbec můžu jet? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:12
 mani3: Jo? Kde si to našel? Já tady mam vytisknutej zákon o provozu na pozemních komunikacích, mam oficiální verzi z 8.5.2013 a je tam napsáno těch 80km/h  Kdyžtak to zkus někde najít...
Datum: 07. června 2013 19:12
 kolecko: zákon je trocha poupravenej v techičáku musí bejt 90 od 1-2 ledna tuším
Datum: 07. června 2013 17:21
 Známka být naštěstí nemusí. Můžeš tam s motorkou, která má konstrukční rychlost alespoň 80km/h a zároveň je schopná této rychlosti na rovném úseku dosáhnout...
Datum: 07. června 2013 14:19
Jméno: emzet
IP: uživatel15207
 Zdar draci mám problem.Když příjdu k emzetě a otočím klíčkem tak mi skoro vubec nesvití ty kontrolky.Takže nejde nastartovat.Jde nastartovat jenom na roztrkaní.Pak zastavim kontrolky svití víc ale zase nenastartuje.Mám podezření na baterku ale nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 9:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a zkoušel si jí nabíjet jo?
Datum: 08. června 2013 9:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 jo je to baterka anebo bbě uzeměná baterka taky mžourají světla že? ale na 90 pro baterie po smrti místo 12 volt dává pod zátěží 8 ....
Datum: 07. června 2013 15:34
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Nazdar chlapi.. Motor po výměně klikovky nedrží volnoběh a jde pomaleji do otáček.. Nevíte co s tím? Klikovka zvoní, ale tím to snad není.. Koupil jsem samozřejmě nové těsnění, takže falešný vzduch to snad nikde nebere.. Čím by to mohlo být? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 14:34
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Taky si už si myslím, že to je tou klikou.. Jako fichtl mi ted už jede i celkem "slušně", ale před rozebráním nebylo 70 problém a žádný fichtl ani skůtr neměl šanci.. Na sraz tedy jedu s tím jak to jede.. Aspoň se projedu..  Jinak válec je krásný, vůle minimální.. 3-kroužkáč.. Asi to bude fakt tou klikou.. Takže po srazu půlím a scháním kliku..  Díky moc chlapi..!
Datum: 07. června 2013 14:34
 Obávám se, že na sraz buď nepojedeš nebo se tam dostavíš se špatně jedoucím fichtlem. Já si myslím, že to je právě tou klikou, proč asi zvoní? No protože má zemědělské vůle a to ti potom motor nikdy nepojede.... Kup fungl novou kliku a měl by být klid. Co válec, není zralej na výbrus?
Datum: 07. června 2013 13:42
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Jo motor se otáčí volně.. Dával jsem jí tam, protože na té staré mi třískalo ojniční ložisko.. Měl jsem strach, že se mi to někde rozsype.. A komplet převodovku jsem vyměnil vlastně ani nevím proč.. Dal jsem tam komplet věci z mého starého motoru, který také shodou náhod nedržel volnoběh..:/ Předstih mám 1,6.. Nevím co s tím. A nejhorší je, že už mám na spravení jen hodinu.. Pak jedu pryč a zítra ráno sraz..:/
Datum: 07. června 2013 13:13
 Otáčí se motor volně? Proč si do toho motoru vlastně dával vyběhanou klikovku?
Datum: 07. června 2013 13:00
 zdar Draci, Nemáte někdo nějaký plánek na upravu válce Pionýra nebo stadiona ? chtěl bych si upravit valec jak na PIO na STA... tak kdyby někdo nějaký měl tak mi ho prosím zašlete na email, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 0:19
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 mam navrh na 9Hp s origo předelanym karbecem, dyštak napiš na mejl - phozman@seznam.cz
Datum: 09. června 2013 0:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
Datum: 08. června 2013 7:34
Jméno: matouš
IP: uživatel15507
 ja plán nemám, ale mám celý válec ktorý mi pred niekolkymi rokmi upravoval strýko, je z pioniera a je zadrety, ale ten pionier isiel fakt jak drak pokial nepraskol kruzok.. mozem ho tebe alebo niekomu za symbolicku sumu poslat aj so znizenou hlavou ak chcete
Datum: 07. června 2013 23:06
Jméno: doda
IP: uživatel10444
 Čauvec mám dotaz. Když jezdím delší cesty nebo se jedu projet tak si dávám do uší sluchátka porušuju tím zakon ikdyž slyším okolní hluk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 22:25
 svýho času, když jsem zajížděl motor po polnačkách tak jsem si je bral, ale do provozu bych si je určitě nevzal, jen zrak bohužel nestačí, se sluchem je to lepší a nejlepší je 6 smysl a to předvídat... kterej moc bohužel nefunguje.. policajti by ti asi nic neřekli...
Datum: 07. června 2013 22:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 myslim že ne... případně můžeš říct, že to máš jako handsfree... každopádně sám bych s tim teda jezdit nechtěl...
Datum: 07. června 2013 9:10
Jméno: Marek Konečný
IP: uživatel15634
Datum: 07. června 2013 6:21
 Čau mám jawu 150 a potřebuju viměnit olej v převodovce ale není tam kontrolní šroubek v knížce je napsané že se strčí měrka do nalévacího otvoru ale měrku nemám nevíte někdo jak vipadá měrka (rozměry) nebo kolik je tam oleje díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:55
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=80659
Datum: 08. června 2013 6:55
 Ahoj mám stadiona s22 Ma někdo představu uspořádaní přepážek ve výfuku S22? Nějaký dobrák je asi při čištění uvolnil. Nechci kupovat novej, rád bych to dal dohromady! Případně aspoň radu jak je uspořádat, nebo vyhodit? Mám lechce upravený motor 15 origo karbec(s23) , lehce sníženou hlavu... (účelem nebylo udělat "letadlo"  . Předem dík za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 20:59
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5738
 Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli jde dát válec z 05 na 21 a budu muset dávat i hlavu z 05 nebo bude pasovat halava z 21 ? A jsou stejné ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:40
 když spáruješ válec z 05 a hlavu z 21 tak by to dokonce mělo i jet lépe
Datum: 06. června 2013 23:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavy nejsou stejné, ale na jawu 21 pasuje válec z 05 a hlavu můžeš dát z 21
Datum: 06. června 2013 21:37
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau kryž sem dnes dokončoval motor na 21 tak sem dotahovl ten šroub (M5) co drží vačku tak sem ho ukroutil a zůstal mo vevnitř a vytahl sem jen část, tak se chci zeptat jestli to pujde ještě něak zpravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 23:13
 skus navrtat a použít vytahovák, ale opatrně aby se neponičil závit !
Datum: 06. června 2013 23:13
 Cau chlapi potrebuju radu pulil sem motor na fichtlu vymenil sem gufera loziska vse jsem slozil tak jak bylo a tedka sem skousel nakopavat nema to zadnej kompres pritom sem tu nakopavacku pri puleni natahoval a zahakla se tam, kdyz sem to roztlacel tak na neutral sem slysel jak tam jezdi pist a kdyz sem dal rychlost tak se proste seklo kolo a nejde stym pohnout dokud nevyradim. a ani spojka mi nezabora a to sem ju skousel stelovat. nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 13:09
Jméno: pavel
IP: uživatel14947
 Jo diky lamely sou 100% obracene
Datum: 08. června 2013 13:09
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 určitě jsi složil a sešrouboval kartery s převodovkou a spojkou a startpákou bez kliky a tmelu a vyzkoušel, jak to všecko pěkně funguje....
Datum: 07. června 2013 19:51
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 nedal jsi lamely obráceně ?
Datum: 06. června 2013 22:18
Jméno: l0th4r
IP: uživatel15631
 Nazdar,mam doma prevodovy olej mol ultrans ep 100,150,220. Muzu ho nalit do prevodovky motoru na jawu 21.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:20
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Nazdar draci, jsem v nouzi.. V sobotu je vyjížďka a já jsem se rozhodl, že na ní pojedu s opraveným motorem (Třískalo mi ojniční ložisko). Tak jsem motor rozebral a při jednom jsem vyměnil spolu s klikovkou i všechny zuby a hřídele z motoru, který jel dobře, ale nedržel volnoběh.. Dneska jsem to složil, ale motor jede bídně.. Strašně dlouho trvá než se dostane do otáček a nedrží volnoběh.. Zkoušel jsem různě poštělovat předstih, ale nepomáhá.. S karburátorem nic není, nebylo na něj ani šáhnuto a motor předtím jel jako ďábel a volnoběh držel krásně.. Nevím co s tím.. Jestli je to jen otázka výměny komplet převodovky za tu, co tam byla, zpátky.. Nebo to snad může dělat i blbá klikovka (zvoní, ale nekřape ložisko jak na té co tam byla). Můžete mi prosím Vás někdo poradit co s tím dělat.. Už si s tím nevím rady.. Moc děkuju.. RealTekK
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 19:21
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Zkoušel si jiný karburátor ?
Datum: 07. června 2013 19:21
Jméno: RealTekK
IP: uživatel15630
 Předtim jsem přávě jezdil na 14ku nádherně.. Podle mě to nemá kde tahat falešný vzduch.. Jak jsem psal.. rozpůlil jsem to, vyměnil klikovku a komplet převodovku, koupil nové těsnění a složil..
Datum: 07. června 2013 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 ježkovi voči přoč si jen nezkusil vyměnit to ojniční futro něž davt kliku co zvoní a pulit dobrej motor... co když ti to jede býdně a vše chodí tak nezbyden než vše podotahovat skrz falešnej vzduch a asi nej řešení bude dát co nejmenší sekundár aby to aspon trošku táhlo... na dálku teško říct co s tím je ani nvm co vše si dělal... nic lepšího asi nevymyslím
Datum: 06. června 2013 23:43
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau jde dat zapalovani z pionyra do pareza?dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 22:19
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jde ale musíš i magneto a vačku
Datum: 06. června 2013 22:19
 Zdravím,měl bych dotaz na Standu Hrbka kdysi jsem tu četl jak si psal že když jde pionýr na volnoběh dobře vytočit do kopcu netáhne že je to o naladění karburátoru mám naježdíno něco přes 1500km na výbrus po celý go motoru klika ložiska spojka,nový díly zapalování a podobný blbustky předstim mám 1,6 a odtrh 0,4 jehlu jak má být po výbrusu,hladina lícuje ale ten problem je že na hneutrál jde krásně vytočit na rovinkách když vytčim kvalty tak s ei pěkně chytají ale příde sebe menší kopec a jako bych táhnul ještě jednoho mustanga samozřejmě výbrus poctivě zajetý jednou se mi to povedlo vyladit tak že na volnoběh šel docela dobře do otáček a do kopcu jel krásně nemusel se točit a jel krásně ale ohřátej měl takovou díru při podřazování při podřazení (příklad) ze 3 na 2 a přidání plynu několik sec. dušení a pak se rozběhl tak sem pročistil sací trubku do filtrboxu a díra zmizela ale taky přestal táhnout.. Nevěděl by jsi co stim stando ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:07
Jméno: standa
IP: uživatel15633
 Dole máš indicie. Pokud by všechno bylo v pořádku jak říkáš,tak by to jelo bez problémů... Víc poradit neumí asi nikdo..
Datum: 08. června 2013 6:07
 Kroužky jsem po záběhu válce měnil dneska jsem na ně koukal když je vložim do válce mezírka tak na vlásek kompresi má dobrou někdy je prioblem ho na jedničku roztlačit a v tom je ta záhada všechno je jak má být ale nejde jak by měl
Datum: 07. června 2013 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel15635
 Všechno má vliv. Když to s origo hlavou jede ještě hůř,tak mi napadá,jestli jsou ok kroužky,jestli to má kompresi....to taky po rovině jede a do kopce netáhne.....
Datum: 07. června 2013 9:40
 s origo hlavou to jede ještě mizerněji skusim si ještě pohrát s ucpáváním filtrboxu mělo by to mít vliv ne ?
Datum: 07. června 2013 5:12
Jméno: standa
IP: uživatel15633
 Sundej tu hlavu,dej tam origo a pude 70
Datum: 06. června 2013 20:59
 SVíčka je učebnicově cihlová a suchá předstih jsem měřil tak že jsem si shodil hlavu,kladívka když byly nejvíc otevřený (dneska sem to dělal znovu) jsem dal 0,4 (podle měrek) podle posuvky jsem píst vrátil o 1,6mm a pak sem povolil stator a pootáčel aby bylo na kladívku 0,05 startuje krásně do otáček jde pěkně při vkládání klikovky ložiska nahřáty a klikovka z mrazáku zapadla tam téměř sama pomohl jsem jí gumovou palicí přes polínko jedna lehká rána a byla tam je na středu a točí se krásně na válci mám 2.výbrus slícovaný sací a výfukoví kanál plus vyleštěný hvězdicová hlava od stejskyho ve filtroboxu jsem 2 díry jedna s tou hliníkovou trubkou a druho v tom odendavacím víku na konci filtrboxu,trysky origo jak píšeš kolínku výfuku nový vyčištěný svařený s výfukem (není nějak moc promáčklý jen nepatrně výfuk vyčištěný nedávno cca. týden precizně vypalovaný,teď jsem byl trošku ladit zvednul jsem hladinu cca.3mm nad plovák přestal v nízkých vynechávat,ještě sem zapoměl že teplej z volnoběhu při přidání plneho plynu mu hcvýly trvá než překoná náký ty středný otáčky pak se rozběhne ale to dělalo i když byla hladina přesně s plovákem kladívka nový kondenzátor nový vačka namazaná válec nemá typickej vyběhanej zoubek prostě se chová jak kdyby byl vylítanej že se mu nechce do kopcu i bych tomu věřil ale dřív jezdil do kopcu kde ted musim ject za 2 jel na 3 s pul plynem byl jsem na něj tak hrdý jak si umí poradit s kopci teď je mi líto že nemuže podávat výkon jakej by mohl  poraď stando předstihu jsem skoušel několik i podle oka jak to jelo projel sem to ubral jsem nebo přidal a zase projel ale žádná změna zdá se mi že vubešc na to měnění předstihu nereaguje... poraď prosím
Datum: 06. června 2013 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel15629
 Jakou barvu má svíčka? Je černá?Cihlová? Suchá,mokrá? Muže to bejt bohatý. Jak si měřil předstih? Má to kompresi? Klika šla do ložisek za tepla,bez násilí? Je na středu a točí se volně? Kolik otvorů na filtrboxu máš otevřenejch? Víko filtrboxu těsní? Tryska 68? 72 ? Výfuk těsní a je čistej?
Datum: 06. června 2013 19:11
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 cus draci motorka Čz 180/487.3 6v zapalovani,mi nedava jiskru prostě jsem nastartoval a jel cca 20 metru a motorka mi zdechla a nedava jiskru, baterka je asi 2 měsice stará,vyměnil sem indučku,fajku,svičky mam 2 nove obě fungují,očistil kontakty kladivka,zkontroloval kabely všechno OK
myslite že by mohl byt problem kondezátor? nebo co stim může být předem díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 12:54
 Kondenzator!!!
Datum: 23. června 2013 12:54
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 takže motorka nedobíjí přes 12v nabiječku jiskru dává
Datum: 09. června 2013 14:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kubo zejtra napiš na:" 2beo@seznam.cz ".Tam to dořešíme!
Datum: 08. června 2013 22:22
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jo jo všechno vyzkouším podle mě mi ta motorka nedobíjí,vytahl sem baterku napojil na to lehkou žarovku 6v5w a žarovka se rozvitila maximalně z poloviny
Datum: 08. června 2013 14:33
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Esli z dynama leze nejaká eletrika, nebo spíná regulační relé! Ešče skus připojit nabíječku a nastartovat. Případně baterku nabit! Esli je baterka vybitá se dá poznat nejakú žárovkú! Toš tak!
Datum: 08. června 2013 13:50
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jak to poznám prosímtě?
Datum: 08. června 2013 12:37
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A dynamo dobijá?
Datum: 07. června 2013 22:00
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 ahoj světla tam nemam, ale motorka nejde ani roztlačit prostě se otviral branku a jak sem sedl na motorku tak začala zdechat snažil sem se ji udržet na plynu a zdechla, už sem ji nenahodil před tim sem ji nastartoval na 1x kop
Datum: 06. června 2013 22:03
Jméno: Oskar 2.!
IP: uživatel14145
 Ahoj kubo! A co dělajú světla?
Datum: 06. června 2013 19:46
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 hele ja nevim nemam to jak změřit, baterka je tam jinak 6v 6Ah
Datum: 06. června 2013 18:04
 Jaké napětí má baterka?
Datum: 06. června 2013 15:43
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jenom sem přišel na to že když sem vyměnil zapalovaci kabel a mam sundanou fajku tak když dam prst na kabel z inučky(na konec) a když prošlapnu tak citim jak to trošičku kope předtim to nedělalo nic
Datum: 06. června 2013 15:40
Jméno: skoda
IP: uživatel12689
 čau kluci vím že to sem nepatří ale soused má za zahradou starou škodovku 100vku a já to chci prolízt ale ani nevím jak se otvírá zavazadlový prostor a jak se dostanu do motoru.. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:27
 motor v lz blatníku,předek vevnitř hrábni vedle lp podběhu.první 100 a 1000 mb stejně ale na druhé straně otvírání nádrže
Datum: 06. června 2013 21:27
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 motor otevřeš silným drátem, nebo i rukou když se dostaneš na spodek levé mřížky tunelu, vede tam lanko, já to otvíral jenom tak, protože páčka byla ulomená
Datum: 06. června 2013 19:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 no vcene nejni ale má sá uskalí v podobě ekodaně a v tom že koroze si vybýrá svou dan... jako inspiraci se podívej po fotkách modelu 120 s což je závodní varianta .. sám mám dosut 110r a ti auta maj něco do sebe doba hundertu asi teprve přijde podobně jak s embéčkem... pokut však toužíš po raritním sedanu doporučuji 110 ls le jestli seženeš pěknej..je to varianta s motorem z erka a 4 světlomety vyrobeno této verze bylo tuším do 50000 kusu a to nejni mnoho je to mín než kolik bylo erek.... no štastnou ruku při výběru vozu protože huderka má řadu necnostní ... osobně bych chtěl raděj fiata 850 cupe....
Datum: 06. června 2013 17:31
Jméno: skoda
IP: uživatel12689
 ale mě se ta 100vka líbí, chtěl bych si nějakou pořídit jen tak na nedělní vyjížďky a to že ještě není tak moc v ceně je jedině dobře.
Datum: 06. června 2013 15:56
 Ser na to alespon škoda 1000MB tohle je k hovnu na tuning na picu a na veterana ne kokot.erko to je neco jinyho.
Datum: 06. června 2013 14:43
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 k motoru lze otevřít haupnu i pokut hrabneš pod zadní čelo a najdeš pačku kde končí lanko a zatahneš za ní a zamek to otevře .... předek je horší ...
Datum: 06. června 2013 11:12
Jméno: oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro! Sem napiš:" 2beo@seznam.cz "!
Datum: 05. června 2013 22:11
Jméno: skoda
IP: uživatel12689
 jo tak díky, je to vykastrovaná 100vka naprosto bez interieru jsou v tom nějáky věci naházený koukal jsem na tu páčku u volantu ale nenašel jsem jí není tam ani tachometr, asi tam páčka ani není, co to je za rok dfakt nevím a škodovka není ani moje, ale je mi jí moc líto je celá shnilá a je na ní položená 120 škoda
Datum: 05. června 2013 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u motoru najdeš i rok výroby a přední kapotu otevřeš páčkou pod volantem u řidiče jestli je to stovka do roku 1972 tak bych měl zájem o nějaký díly kdyby byly na prodej
Datum: 05. června 2013 20:55
Jméno: Ondra
IP: uživatel13313
 kapota už nevim jak se otvírá, ale zadní dvěře (vstup do motoru), musíš otevří zadní levý dveře a tam je taková páčka, tim to otevřeš
Datum: 05. června 2013 20:49
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 čau draci,mam malý problémeček s elektronikou u 21...nevím jak pasuje komplet přední svvětlo,mám ho komplet ale nevím jak to uspořádat a zapojit tak aby to svítilo
,předem díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 13:17
Jméno: louis
IP: uživatel11667
 Elektronika pičo
Datum: 06. června 2013 13:17
Jméno: fichtlvlog
IP: uživatel14157
 Jeden kabel jde z civky zapalovani do vypinace na masce a z ty masky jde do vypinace na ridtkach..do tooh prestredniho..tam se to rozdvoji a jde to do svetla napojis na objimku a pak z objimky jeste napojis kostru
Datum: 05. června 2013 21:55
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, chci poradit. když mám na pístu z pincka (21) napsané 2B ,tak to znamená že to má 2. výbrus a typ pístu je béčkový? a když na tom samém motoru mám na válci napsané jenom B tak to znamená že ten válec nemá výbrus? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2013 14:28
 Vem si to logicky, na tom válci přece nebude napsán výbrus ne? Nejlepší je změřit si to posuvkou.
Datum: 06. června 2013 14:28
 Tak tak, číslo označuje výbrus, písmeno toleranci...
Datum: 05. června 2013 20:30
|



|