Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustanh
IP: uživatel6480
 Zdar draci, byl by ochotný někdo vyrobit tyristorové zapalování na mustanga? na ceně se dohodneme! pište na mail rak.sportnet@gmail.com díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:48
Jméno: Jarek
IP: uživatel15536
 Ahoj prosim o radu udelal sem vybrus namontoval ho a zacal zajízdet najel sem po týdnu sem natocil 70km na poslední projízdce fungovalo vsechno jak má uplne bez problemu dojel sem vecer domu zaparkovat fechtla a na druhy den rano proste nechcel chytnout prekontroloval sem zapalování a to bylo ok tak sem rozdelal karbec vyfoukal a byl taky ok a fechtl porat ne a ne chytnout vymenil sem svícku a take ni a potom sem si při protaní motorem vsimnul jakoby mě to vracelo směs spátky do karburatoru jak je na spodní straně karburatoru ten odkapový kolíček tak pri protacení motorem kdyz se píst blíží ke spodní uvrati tak to stama vyfoukává ven je to mozné? a dá se to léčit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 10:19
Jméno: Dan
IP: uživatel15693
 Cau Draku, to ze ti tece benzin prepadem u karbecu znamena ze ti ho tam jde hodne. Prekontroluj to jeste jednou, zkontroluj zapalko jestli ti nekostri, pak taky jestli se ti nehnuli cívky na statoru-kdyz jsou moc blizko tak nedavaj stavu dokonce drou o rotor.
Datum: 20. června 2013 10:19
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, potřebuju radu jak povařit nádrž bez toho aby mi blafla. Jak to někteří vaříte, nebo máte někdo nějaký tip jak to povařit? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 23:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Jardo , věř tomu že se to do druhého dne nevyvětrá,za mě naplnit vodou
Datum: 09. června 2013 23:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jěště je dobrý tu nádrž nechat vyvětrat, je to jistější. Stačí ji po vysušení nechat do druhého dne venku na průvanu.
Datum: 09. června 2013 21:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Vařil jsem už nespočet nádrží od sekaček po motorky a auta a vždy stačilo pořádně ji vyčistit, vysušit od benzínu a zalejt vodou. Místo které vaříš musí být nahoře a nesmí být pod ním voda, jinak Ti ten svár hned praskne, jak se prudce ochladí.
Vždy to vařím COčkem, nechám schladnout a otočím jestli to neteče. Nakonec to ještě rozumně natlakuju pro zkoušku.
Datum: 09. června 2013 21:17
 aspoň se tam toho vejde víc xD
Datum: 09. června 2013 21:11
 tatře
Datum: 09. června 2013 16:10
 kolega vařil na natře nádrž plnou nafty... neotevřel na ní víčko a jak se teplem tlakovala tak se nafoukla  ...
Datum: 09. června 2013 16:10
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jj sem to zkusil zaroven aji tu  lepsi je vic vedet, nez aby se potom stal nejaky pruser :/
Datum: 09. června 2013 15:22
Jméno: Dan
IP: uživatel5937
 Jejda na Facebooku už ti poradilo dost lidí ne ? ..
Datum: 09. června 2013 15:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel15645
 napln ji uplně celou vodou nějak ucpi a modli se  D
Datum: 09. června 2013 15:00
 čau, pořád nemožu nastavit tu správnou hladinu v plovákovce (na jawě 21). vím jak se šteluje ale problém je v tom že když ji nastavím jak má být(zárověn s plovákem), tak se to jak je to ohřáté strašně zadušuje a vůbec nedrží volnoběch a je celá černá svíčka, tak když ji zase dám níž tak to studené nemože chytnout a když se to nahne tak to zdechne, ale zato to de krásně do otáček a drží volnoběch, tak jestli někde něco podobného řešil tak bych byl rád za nějakou radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 17:08
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 09. června 2013 17:08
Jméno: jedla
IP: uživatel15098
 Ahoj fichtláci  , mám problém u mustanga když pustim benzín tak mi okamžitě začne přetejkat kolem toho víčka na karburátoru jak je tam ten "čudlík" na nacucání benzínu, pokud prostě nenakopnu motor tak mi to z toho furt teče, karbec jsem rozdělal ale prostě nic jsem tam špatně neviděl, nemáte někdo nějakou zkušenost s tím ? nevíte co bych měl zkusit udělat? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 7:13
Jméno: dehner.zdenek
IP: uživatel14564
 může být praskly plovak.Také mě to potkalo.
Datum: 24. června 2013 7:13
 Muže to být tím že máš zatuhlý ventil u toho čudlu na nacupování benzínu. Já to řeším tak že si vezmu kompresor a profouknu to. Hodně štestí
Datum: 09. června 2013 17:32
 plovák ti k komoře plave na hladině benzínu a nebo je spadlý dole?
Datum: 09. června 2013 12:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 anebo se ti zasekne ventil a dojde k přeplavení karbce
Datum: 09. června 2013 12:20
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 díval ses jakou máš hladinu? jak ti to jede, vypadá to že ji máš vysokou (šteluje se takovým tym plíškem co zavírá ventil přívodu paliva)
Datum: 09. června 2013 12:18
Jméno: Karel_x
IP: uživatel15643
 Čůs chlapi, potřeboval bych od vás něco. Jaký máte úbytek napětí na baterce když zastrčíte klíček do spínací skříňky ? (JAWA 350/369) . Díky moc je to pro mě důležitý protože já mám na nové baterce úbytek 1V, zřejmě tam mám někde přechodový odpor nebo nějaký zkrat nebo kdoví co....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 13:48
Jméno: Karel_x
IP: uživatel15643
 To je možný to buzení ovšem podle servisní knížky a také jednoho návodu z internetu má být po zastrčení klíčku napětí baterky (12,6V) na svorce B+ usměrňovače a svorky D+ regulatoru. Já mám 12,6 na svorce B+ ovšem na svorce D+ mám cca 12,1 V
Datum: 09. června 2013 13:48
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Když zastrčíš klíček, tak se začne budit alternátor. Buzenej altík bere proud a máš i úbytek napětí na baterce.
Datum: 09. června 2013 13:07
Jméno: Karel_x
IP: uživatel15643
 Tak to vypadá že proud asi nezměřím..... Když zapojím multimetr do obvodu na rozsahu 200mA tak se mi začnou žhavit žárovky (neutrál a dobíjení), ale teče tam více tak chci zvolit větší rozsah. Jak tam dám rozsah 10A tak to neměří nic.... nevim proč asi mam tupý multimetr...
Datum: 09. června 2013 11:38
Jméno: Karel_x
IP: uživatel15643
 Pojistka tam je, proud zajdu změřit.
Datum: 09. června 2013 11:08
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Ja to vidím na skrat a máš niekde v el. inštalácií aj poistku ??? lebo už som sa na veľa 350 stretol že nemajú a pride mi to ako veľká chyba podľa mňa ten úbýtok by tam nemal by byť určite ale môže to byť aj prechodový odpor ale určite by som tam dal pre istotu poistku a ešte zmeraj že koľko ti to berie Ampérov ked zastrčíš klúč
Datum: 09. června 2013 11:05
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Chci se zeptat, jak předěláváte rozetu na čz 175/477 do terénu. Nevím kde sehnat věnec rozety. Tady na FK jsou jenom věnce na pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 9:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Hejňo! Říkal sem si, šak Ti negdo poradí, ať to nejsu furt já. A je to tady! Akorát mě se nelíbí to tam vařit! Esli je to kuba kerýmu sem to radil, toš Ti može přeposlat fotky od mě, nebo Ti to pošlu aj já. Pár detajlú bych udělal jinak! Jak chceš. Nebo:" 2beo@seznam.cz "! A pro kubucz. Proč se neozýváš kvúli tej baterce? Toš tak.
Datum: 09. června 2013 9:54
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 zajdi někam do JZD a řekni že chceš ozubene kolo z pasu na hnuj ma 75 zubů,pak někde na soustruhu pěkně vyřiznout díru na pruměr puvodni rozety a jenom nasadiš a pěkně navařiš a je to tak sem to udělal a motorka jezdi jak blázen
Datum: 09. června 2013 1:07
 Zdar draci jak nejlíp dostat barvu z plechů??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 21:21
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Já to prostě opískuju v pískovacím boxu a paráda
Datum: 09. června 2013 21:21
 Opískovat...
Datum: 09. června 2013 7:07
 zdravím vás. Zajímalo by mě či se dá nějak utěsnit vývod na tachometr u čz 175. nějak mi u toho prolíná oil, tak jestli tam je origo nějaký těsnění nebo to mám jen vypravit lukoprenem. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:10
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. června 2013 11:10
Jméno: honza
IP: uživatel289
 čus mam problem pionýr je po renovaci nový komplet vyfuk, vzduch. filtr karbec čistej seřízenej předstih ale někdy se stane že nejde vytočit dusí se ale jinak někdy jede dobře směs je už nastavena na nejchudší a pořát, nevim s stim rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:13
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Môže to byť tom že celý airbox s filtrom je buď veľmi priškrtený alebo zase veľmi otvorený toto som mal na fechtlu po výbrus musel som to celkom ho utesniť a tak pobehať a ked si to kus sadlo tak potom nechať len tu trubku voľnú a tie otvori na boku zalepiť
Datum: 09. června 2013 11:13
 Zdravim, mám jawu 05 (1962) na ktoru by mal ist original karburator Jikov 2915, ale na spodku je puknuty takze z neho asi nic nebude a taky karburator uz neviem zohnat, ale mam aj 2 nove Jikovi 2917, no ked som namontoval 2917, tak trosku poklepe a ked pridam plyn tak ju zadusi, nemate s tym niekto skusenost? co by bolo treba ponastavovat? trysky som dal z 2915 (68, 38). Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 15:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Přesně jak říká Standa, musíš tam dát správné kolínko. Kolínko z 05ky je užšší. Problém je v tom, že emulzní trubici musíš mít v nejužším místě sání což by měl být difuzor karburátoru, jinak se ti nevytvoří potřebný podtlak a směšování nefunguje jak má. Kolínko z 20/21/23 poznáš na první pohled, protože za přírubou karburátoru má vybrání pro hlavičky šroubů, 05kové to nemá. Jinak, vytvářím soupis typů Jawa 05, mohl by jsi mi prozradit výrobní číslo tvojí Jawa 05 případně jaká byla nebo je originální barva??? dík
Datum: 09. června 2013 15:24
Jméno: standa
IP: uživatel15644
 Hlavně to chce sací koleno z j21 na jikov 17. Origo sací kolenoz j05 je v přírubě užší.
Datum: 09. června 2013 14:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já mám též 05 z 62 roku a mám na ní karburátor 2917 a v něm trisku 60 protože s 68 to bylo přehlcený ale s tou 60 to taky není ono chtělo by to něco mezi 60 a 68
Datum: 09. června 2013 13:08
Jméno: pepa
IP: uživatel15496
 moc bohate narozdíl od 15 se na 17 musí naštelovat hladina viz stranky jawa 50 wz cz ..technika.... karburace 15 mm má hladinu danou na pevno za to 17 se musí ladit....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 08. června 2013 22:20
Jméno: kuba
IP: uživatel14019
 čus draci co je u fichtla špatně když půlka svíčky je černá a druhá půlka je jako bronzová . Karburátor je čistej a předstih , odtrh seštelovanej .
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:23
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 nech to být když má cihlovou barvu tak je to dobře , a nebo ho projed atspon na 10 km pak se vyčistí ta svíčka...
Datum: 08. června 2013 21:23
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Zdarec, předělávám jawu 20 na 21 a jde mi o to, zda tam nějak dostanu ty prsíčka z 21. Přední kryt, co je pod ním airbox a karburátor je na 20 delší, takže se to tam logicky nevejde, ale chtěl bych vědět, jestli to tam i přesto pujde nějak narvat. Vyzkoušet nemůžu, páč je zatím nemám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 14:18
Jméno: nerow
IP: uživatel13868
 Ok, snad to nějak pujde.
Datum: 09. června 2013 14:18
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 prsíčka=límeček nahoře zkrátit,a naohýbat podle toho kam to chce
Datum: 09. června 2013 13:55
Jméno: Pavel
IP: uživatel14254
 no já sem taky předělávál a mám to tam, trochu kladiva a je to tam, popř si to neak poohýbej
Datum: 08. června 2013 21:03
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 zdravim draci potřeboval bych poradit mám ČZ 125/476 a nevypíná mi spojka normálně je zařazeno a zmáčknu páčku spojky a kolo se pořád točí nevím co stím nereaguje to na nic ani na ten šroubek co je v poloautomatu a stalo se to zničeho nic chvilku sem jezdil a vpůrběhu jízdy sem na to přišel že to nejde tak prosím o nějakou radu co stím ... za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 23:42
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Vypína spojka, když pohybuješ řadičkou nahoru a dolů (měl bys cejtit určitej odbor), nepovolilo se ti jen lanko ?
Datum: 08. června 2013 23:42
Jméno: marek
IP: uživatel13681
Posl.aktualizace: 09. června 2013 11:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 09. června 2013 11:11
 Zdar draci, Mám Jawu 05 a motor z 21. Když koupim nový originál kartery 05, dostanu tam střeva (ložiska, ozuby atd...) z motoru 21, nebo je tam potřeba něco měnit? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 21:27
Jméno: standa_85
IP: uživatel15640
 Aha, no co se dá dělat. Hold tam dám ty neorigo. Díky
Datum: 08. června 2013 21:27
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 77pita i ta klika je jiná, má průměr 15 mm a z 21 ky 17 mm
Datum: 08. června 2013 21:25
Jméno: pepa
IP: uživatel15496
 já myslím že i ta klika má jine setrvaky ...stejná je jen ojnice a pude tam jen primár spojka a zapalko ....
Datum: 08. června 2013 21:14
Jméno: 77pita
IP: uživatel15641
 Do 05 karterů oryginal !!! 20 střeva nedostaneš,jsou delší.Pasuje pouze klyka.Střeva z05 se schodují s 550,555.
Datum: 08. června 2013 20:18
Jméno: misak
IP: uživatel15639
 Čau draci chci se zeptat u moji čz 175/477 z přední vydlice my vetkl nějáky olej musí se tam doplnit nebo kčemu tam vlastně jsou tam pružiny né, a jak je možné že to vyteklornrndíky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2013 18:31
 pružina je jedna věc a tlumič je věc druhá, ale o tom si nejspíš ještě neslyšel, když vidím jaké problémy ti dělá čeština
Datum: 08. června 2013 18:31
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, chci jen vědět jestli má být na rotoru (u pincka 21) drážka pro vačku, a jestli když ji tam nemám tak to pujde něak zpravit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2013 14:35
 mi ještě vysvětli, jak to že ji tam nemáš... udělat není problém, problém je najít přesně místo kde má být
Datum: 09. června 2013 14:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jde to, vypilovat tam drážku a udělat jakejsi klínek
Datum: 09. června 2013 13:10
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 dík tos mi pomohl
Datum: 09. června 2013 9:49
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Zpravit je od slova zpráva, zpravit někoho o něčem, ve smyslu informovat. Kdežto spravit je varianta slova opravit... jedno malé písmenko a jak se hned změní smysl že?
Datum: 08. června 2013 22:29
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 zdarec, nevíte z jakého duvodu se mě točí celá spojková hřídelka, i při neutrálu, - (točí se to pouze na prokluz), sem neco blbě složil, ale co. tím pádem mě spojka nechce pustit, dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2013 13:40
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 to bude ono, nepárové kartery, sakra práca, jak sem povolil trochu šruby, povolilo to, no už mám složený druhý motor, ještě otázka, jak je poznám, že k sobě sedí? mají tam čísla tuším vyražené naspodu
Datum: 10. června 2013 13:40
Jméno: standa
IP: uživatel15633
 Blbě složenej motor a nebo nepárový kartery. Je to skřížený a tak je řetězový kolo unášený.
Datum: 08. června 2013 15:50
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 to nezkoušel, jinak by to značilo co? já sem i celou spojku vyměnil, a pořád to samé, to sem ještě neviděl, aby mě při neutráu zabírala lehce klika
Datum: 08. června 2013 10:11
 a zkoušel si chytit hřídel u ty spojky co leze ven a točit jen řetězovým kolečkem
Datum: 08. června 2013 9:31
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 na druhém motoru při neutrálu se rozpojí, řetezové kolo se točí, a spojka stojí, kdežto mě se to točí celé pořád
Datum: 08. června 2013 8:41
 to je normální že se točí.. prostě se to unáší....
Datum: 07. června 2013 23:17
Jméno: karel
IP: uživatel15632
 u pionýra zajisté,
Datum: 07. června 2013 20:17
 čau chcu se zeptat proč mi stříllí jawa 250 co stím ?? to sou strašny rany už mě to stve dík za rady !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2013 18:58
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no mě to na panelce dělal vyfuk a nakonec mi vyletěl tlumič byla to rána jako prase
Datum: 07. června 2013 18:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15055
 nejčastěji předstih anebo vynechává zapalko..muže to být i karburací...
a kdyby to jen rvalo on jde benzín prostupuje až do laufu kde hrozí jeho vníceni a kladně tak mužeš někomu zabodnout kus výfuku do.....
Datum: 07. června 2013 18:55
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel15636
 môže to byť zapalovaním-predstihom, zmesou paliva alebo falošný vzduch
Datum: 07. června 2013 18:55
|



|