Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pepe
IP: uživatel15670
 Zdravím, mám již nějakou dobu problém s mustangem. Téměř nechce jet, po chvilince začne chcípat a nohou musím přidržet sání benzinu. To ho chvíli nakoplo a po okamžiku zase. Jenže teď už nepomáhá ani to. Karburátor se dával nový, s hadičkou a kohoutkem problém není atd. Není to nic základního, nevím si rady :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2013 22:45
 Ahoj měl jsem stejný problém a stačilo na tlumiči sání lepenkou zalepit 1 nebo 2 otvory. Tím zvýšíš odpor vzduchu a obohatíš směs - stejný efekt jako když přidržíš sání benzínu. Ozvi se mi prosím jak to dopadlo.
Datum: 25. června 2013 22:45
 nastav hladinu v plovákovce
Datum: 15. června 2013 19:25
Jméno: krmda
IP: uživatel13182
 dobrý den mam takovy problem, kdyz projedu nejakou kaluzí tak mi asi po deseti metrech zacne kuckat motor a nakonec chcipne nevite cim by to mohlo byt, este nemam moc zkusenosti.Za kazdou radu dekuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 13:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já věděl, že mě to negdo objasní! Toťkaj mě na mojí Motorečce JAWA 250/592 opadaly žebra z válca! A ono to bylo tým, jak sem fukl do tej kaluže! Taky mě to mohlo napadnút hneď! Ešče, že sem si to tady přečtl! Zasej se mračí. Rači budu doma! Třetí válec uš nemám!!! A nakonec bych zapoměl. Pravdu má Honda248! Toš tak!
Datum: 16. června 2013 13:54
 je to blbost
Datum: 16. června 2013 11:27
 Pro čezeťáka: no stát se to muže beru velkou louži ne nákou loužičku na silnici tak je to možný když se to prudce schladí
Datum: 15. června 2013 23:06
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 nebo ti nateče voda do fajky  pak to kucká a chcípne
Datum: 15. června 2013 17:13
 zadřít válec po projetí kaluže? no nepovidej
Datum: 15. června 2013 14:26
Jméno: muhehe
IP: uživatel15032
 Zdarec na pionýru mi to dělalo také a bylo to tím, že šla voda k zapalování takže mám oblepený pravý víko a je po problému.
Datum: 15. června 2013 13:43
 Tak nejezdi kalužema a chcípe ti to páč ti tece do karbce voda a louží se nejezdí rychle protože když bude velká tak ti to vohodí válec a jen tak náhodou to mužeš zadřít nebo ti rupne hlava toť asi vše
Datum: 15. června 2013 13:37
Jméno: Jedla
IP: uživatel15098
 Zdarec lidi, prosím vás,mám mustanga a jak je v řidítkách ten šroub který jde tím krkem, tak te jsem utrhl, protože to byl starý rám , který se válel bůh ví kde. No jo, ale teďka nevím co s tím, když mi tam kus toho šroubu zůstal, řidítka mi nevypadávaj nic, protože tam prostě kus zůstal a je to v pohodě, ale chtěl bych celej ten předek vyměnit, ale prostě neviím jak mám vyndat ten šroub. Je na to nějaký fígl? nebo potkal jste se s tím někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:43
Jméno: jedla
IP: uživatel15098
 tak jsem to vybouchnul, díky moc za radu ! jen teďka bych potřeboval sehnat novej ten klínek, ale tady jsem ho nenašel nevíš kde ho seženu? a ještě prosimtě jak ho tam dám zpátky? Jinak díky moc za ochotu
Datum: 18. června 2013 17:43
Jméno: Jedla
IP: uživatel15098
 Dobře zkusím to a dám kdyžtak vědět  zatim díky
Datum: 16. června 2013 10:43
 Vem třeba nějakou tyčku a dej ji do řidítek jak byl původně ten šroub a bouchni do ni, aby se uvolnil klínek, který rozevírá spodní část řidítek, pak už půjdou vytáhnout
Datum: 15. června 2013 17:01
 Ahojte Draci! mam problem se seřízením zadní brzdy u 175-356 potrebuji poradit jak na to, pripadne co vymenit kdyz ani po serizeni nechce brzdit....dekuji predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 vyndej pakny a nech si nalepit pořádné nové obložení, kup nový bowden a bude brzdit
Datum: 15. června 2013 19:35
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Mám otázku ohledně krytu zapalování a převodovky. Když na jawě 05 vyměním kolečko s nábojem za kolečko z jawy 21 a vyměním půlkulatej kryt za kryt z jawy 21, bude to fungovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:58
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Jo a ještě jedna věc.... To 05 je hezčí
Datum: 16. června 2013 22:58
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Ale to bude mít krátkou vypínací tyčinku. Já jsem v zimě řešil opačnej problém....chtěl jsem na motor J 21 namontovat víko 05 kvůli stk a švestkám. Nechal jsme si si upravit díry na šrouby a odfrézovat výstupní kolečko z převodovky. Dále jsem zakrátil tyčinku na požadovanou délku. Po přišroubování víka to blbě vypínalo spojku ( víko nešlo zastředit ) a tvarově to víko nepasovalo na blok motoru no prostě hnus. Tak jsem se na to vysral a udělal GO toho J 05.
Datum: 16. června 2013 22:56
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Kolečko z j21 má širší ozubení,nesložíš motor. Dekl tam jde i s origo kolečkem,jen z něj vyndej gufero a možná i ložisko.
Datum: 16. června 2013 10:39
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Ale kolečko je uloženo v ložisku 6004 u obou typů stejně ne???
Datum: 16. června 2013 10:31
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Kolečko tam nebude pasovat a víko taky ne ....
Datum: 15. června 2013 23:04
Jméno: mira
IP: uživatel11962
 zdar. nejde mi na mustangovým výfuku vyndat tlumič. co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 10:19
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Dřevěnou hůl a klepat po něm směrem dozadu. Hůlku tam dej ze strany ze které se dává koleno, pochopitelně. Možná máš konec výfuku domačkaný a kvůli tomu to nechce projít ven..
Datum: 17. června 2013 10:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řekni kamarádoj at zabere kleštěma a ty klepej kouskem klacku po vejfuku a on vyleze
Datum: 16. června 2013 11:02
 Odkud jsi ? u nás doma neexsistuje slovo nejde, u nás to jde jen velmi težce
Datum: 15. června 2013 20:01
 odmontuj matky a pak ho vytáhni kombinačkama pokud ti to nejde tak to nejspíš bude hodně zasviněny tak to drží ale zkus to nějak vyklepat dlouhou tyčí z druhé strany
Datum: 15. června 2013 19:38
 zdarec mám problém u jawy mustang normálně pěkně běží ale když chci jet rychle tak když jedu na trojku a mám plnej tak když jedu dýl na plnej tak to prostě nechce jít do maximálních otáček prostě to nejde vytočit v karburátoru je hladina nastavená dobře myslím si že to bude zapalovací civkou na zapalování že tam prostě nejde tolik elektriky a svíčka ve vysokých otáčkách nestačí pálit nevím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:29
 palivovej filtr tam nemám a kondík sem měnil to prostě dělá že když přidám plnej tak to prostě chvilku to táhne a chvíli zase nemá silu ne že to vynechává nebo zdechá to ne
Datum: 17. června 2013 22:29
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 jakej tam máš palivovel filtr?
Datum: 16. června 2013 23:00
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
Datum: 15. června 2013 7:58
Jméno: šnek
IP: uživatel15666
 čau draci, potřeboval bych poradit. Kámošův pincek vůbec nedáva jiskru nepište prosím čín vším to tak může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:39
 Rozhasené zapalování předstih, odtrh
Datum: 14. června 2013 20:39
 kabel, fajfka, svíčka, indukčka, kondík...
Datum: 14. června 2013 20:27
Jméno: neštastný
IP: uživatel15572
 Zdar draci! vcera jsem se jel projet na jawce 250,chvilku jsem jezdil,ale pak to zdechlo,pac se ucpal karbec ..tak sem ho vycistil/seridil ..myslel jsem ze pojede,zkousel jsem roztlacet a nic ..pucil jsem baterku napojil a pojistky byly hned KO,zkrat byl ve statoru,ten sem zaizoloval,jiskra pekna,chytá na slapnuti,ale NEDOBÍJÍ ..predtím pekne dobíjelo..myslite ze by se mohlo odpálit relé ?? je to jednocívkové rele na statoru.Dík za kazdou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:41
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 spousta věcí. sedí uhlíky a jsou dotlačovány? je relé v pořádku? je kotva v pořádku? upadl nějakej kabel? nezůstal tam ňákej zkrat? napiš na martin.miarka@c-box.cz a můžeme se domluvit více
Datum: 15. června 2013 19:41
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdar draci,Mám problém u svého pionýra 21 nechce mi už startovat, Stalo se mi to tak že sem tam ho nastartoval a hezky držel volnoběh nehal sem ho ohřát a když sem se na ňom chtěl projéc dal sem za 1 a motorka neměla tendeci jéc spíž zdechávala :/ a potom už mi nechtěla startovat vůbec má jenom tendeci chytnou ale nechytne a když chytne tak má jenom malí otáčky jako kdyby u toho nešel přidat plyn..... (zapalování se šteloval,jiskru hazí hezkou takovou jakou má házet, jinak výfuk je čistí,karburátor completně vyčištění,benzín teče,filtr taky čistí zkoušel sem to i bez něj a nic,válec je ok ještě je dobrý,hlava těsní,přetesnění to je všude,motor taky přetěsnění) děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 21:37
Jméno: Marek Konečný
IP: uživatel15634
 zkus pohnut s jehličku o jeden zářez nahoru možná se ti to přechlastává  za zkoužku nic
Datum: 14. června 2013 21:37
Jméno: Marek Konečný
IP: uživatel15634
 zkus pohnut s jehličku o jeden zářez dolů možná se ti to přechlastává  za zkoužku nic
Datum: 14. června 2013 21:37
 Ahoj. Pánové poraďte prosím. Jaká svíčka je pro pionýra nejlepší? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 23:36
Jméno: jirka
IP: uživatel15673
 PAL jedině
Datum: 15. června 2013 23:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To R je odrušená svíčka (s odporem), nevidím důvod snižovat už tak bídnou energii jiskry.
Datum: 14. června 2013 21:09
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 To je otázka zase... to zas bude přestřelka  Každopádně na pincka Brisk NR15C. Na zimu se doporučuje NR17C, tedy teplejší, na léto NR14C aby to moc nehřálo. Co mám odkoukáno já, tak každýmu pinckovi chutná něco jinýho... já jezdil celý roky na NR14C, léto i zima a v pohodě.
Datum: 14. června 2013 18:10
Jméno: Michal
IP: uživatel15664
 Ahoj, mám takový problém na svém pionýrovi. Jak jsou 4 šrouby co drží válec a hlavu pohromadě s motorem, tak mi jeden upadl a udělal jsem nový závit. Dal jsem nový šroub, ale jak jsem chtěl nasadit válec, tak to nešlo. Ten šroub, kde sem dělal závit, jsem dal pryč a válec normálně sedl. Jak jsem chtěl zase dat ten šroub, tak zase nešel našroubovat. Prosím poraďte co s tím mám udělat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 10:48
Jméno: Michal
IP: uživatel15668
 Ne, dělal jsme závit M6.
Datum: 15. června 2013 10:48
 ty 4 šrouby jsou svorníky, dělal si závit M8? pravděpodobně si ho neudělal rovně proto ti to nechce sednout
Datum: 14. června 2013 20:35
 zdar draci!mam 05 a mám problem se spojkou,janko neni rostřepené funkčná je akorát že se spojka nevrací.dokážete poradit? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:36
Jméno: jardysek11
IP: uživatel15663
 No to dnes seqm viresil vraceni spojky,ale poradne je vse udelane vsechno. Jak se ma.ale kdyz dam kvalt tak to trochu tahne a chcipne,a je vse dotahle,jeto tou kulikou?
Datum: 17. června 2013 22:36
Jméno: Jarin
IP: uživatel15671
 Pružina v krytu zapalování není, podle mě ti vypadla kulička co tam má být a nevypíná ti ta tyčka (kulička má být v té dirce z druhé strany krytu zapalování).
Datum: 15. června 2013 19:46
 a kde tam je pružina?
Datum: 14. června 2013 23:06
Jméno: jardysek11
IP: uživatel15663
 A Co tak poradit jestly je tam pruzina.uz sem si to sehnal...
Datum: 14. června 2013 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to je zase za dotaz? to se nemůžeš vohnout, odšroubovat 3 šroubky a kouknout v čem je problém?jak mi to máme vědět
Datum: 13. června 2013 22:47
 Zdravim všechny, chci se zeptat něco ohledně jawy 21. Po "renovaci" ( v motoru vyměněny jen pístní kroužky) a po složení se mi zdá fichtl strašně přidušený... když jedu a dám plný plyn tak se začne trochu dusit a ještě zpomalí, ale pokud přidávám úplně pomaličku tak je to v pohodě. Taky se mi zdá, že když jedu a pustim plyn abych zpomalil tak začne motor strašně klepat jako kdyby píst narážel do hlavy. Zkoušel sem větší trysku, nový vzduchový filtr, štelovat předstih. benzín teče v pohodě. Díky za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 18:49
 skus dat mu drobet vetsi predstih a skontroluj kondenzator a nebo skus presadit jehlu
Datum: 14. června 2013 18:49
Jméno: pepa
IP: uživatel14830
 vyzkoušej jak píše kolega ale já se bojím jak to má nove kruhy že si nevyzkoušel jak moc je válec vyběhlí a dal si do něj dokonale kulaté kroužky ..do šišateho válce... když chci měnit kruhy musím si válec vzít do mototechny a nove kruhy vyzkoušet proti slunci jak přilehjí k válci ve víc místech ...
pokut se ti nepovede to naladit a jelo to líp na stare dej je zpět a pořeš to až se to rozletí.....
má svuj duvod že místo kroužku za 100 je už vhodnější udělat brus za 500 pak je válec skoro 100 pro kulatej nove kruhy sedí... pís a jeho uložení je takove jake má byt a na 50 to zas tak drahe nejni ....
Datum: 14. června 2013 11:32
 Mel jsem stejnej problem a bylo to prave tim filtrem vymenil jsem original za primej a jede jako prase
Datum: 13. června 2013 22:49
 Čau, hele mam mustanga, jenže máme od něj papíry, ale je to přihlášený na chlápka před náma a máme plnou moc. Jde to nějak normálně přehlásit? A když chci změnit barvu, jde to? Kdyžtak kam mam jít a jde to bez STK? Díky za rady. Hafis
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 23:44
Jméno: Fojes
IP: uživatel15662
 No já nevim jestli barvu nemůže přepsat jen majitel...ale myslim že je jedno jestli bez nebo s STK
Datum: 14. června 2013 23:44
 no tak snad je v papirech zapsane kde ma pobyt, ne?
Datum: 13. června 2013 22:05
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 Jinak pojištění platíme.
Datum: 13. června 2013 21:47
Jméno: Hafis
IP: uživatel15555
 A tu barvu musim s STK nebo za 50 Kč bez STK? Jako jestli si to můžu předtim přestříkat (před STK). A ten majitel. No já ho neznal a taťka neví, kde je.rn
Datum: 13. června 2013 21:47
 Ahoj  Tak tohle jsem teď nedávno řešil  pokud máš plnou moc tak záleží na tom na koho na úřadě narazíš, ale mělo by to projít. Taky záleží na tom jak je stará a odhlásit to musíš ve kraji kde bydlel predchozí majitel. Ale vždy je lepší dát majiteli doklady ať to odhlásí a ty pak uděláš technickou a zajdeš si to u sebe na úřad přihlásit. taky si to nezapomeň pojistit. Barvu ti změní na úřadě za 50 kč? teď nevim, ale jde to.
Datum: 13. června 2013 21:43
Jméno: hary
IP: uživatel15254
 čau lidi mam takovej dotaz když jedu na sví jawě 21 tak tam mam jakoukoliv rychlost a najednou jedu a a motor zdechává tak musím zmáčknout spojku trochu vitočit motor a jet dál dřív to nedělalo až poslední dobou díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 23:37
Jméno: hary
IP: uživatel15254
 u plováku mam plnou to sem se koukal tam chiba nebude to je asi v tom sítku nebo někde v karbecu
Datum: 14. června 2013 23:37
 tou nízkou hladinou myslel hladinu v plovákovce a né v nádrži...
Datum: 13. června 2013 22:06
Jméno: hary
IP: uživatel15254
 díky všechno z toho skusim benzínu mam plnou nádrž
Datum: 13. června 2013 21:23
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Vyčisti karbec kohoutek sítko... A určitě to pojede
Datum: 13. června 2013 21:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná přicpaný kohoutek nebo něco takovýho
Datum: 13. června 2013 21:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 buď máš nízkou hladinu, nebo ti nedotéká benzín
Datum: 13. června 2013 20:54
 Ahoj. Mám dotaz. Můžu na 21 pionýra dát výfuk ze simsona? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 8:53
 Jde to, pasuje bez úprav akorát je delší takže pro dlouhodobej provoz by chtěl zkrátit tlumič
Datum: 14. června 2013 8:53
 mislím že jo,kamoiš to tam má ale nevím jestly to nějAK neupravoval..
Datum: 13. června 2013 22:09
Jméno: David
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:23
 draku posli mi foto potahu a sedla,pac mi to nejde do hlavy,,, pac nikdy nebyl probelm,sesa
Datum: 14. června 2013 20:23
Jméno: David
IP: uživatel5767
 Sedlo je nepoužitý není na nom žádný flek ani skrábanec. Jen ten pytel v kterým to bylo zabalené je roztrhlej tak nevim.
Datum: 13. června 2013 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel15660
 Jo,neřeš to tady,ale řeš to se Sesou. Mail a telefon na něj máš. Pokud je zboží nepoužité a nepoškozené + origo obal tak jde vždy vrátit. Ale nesmí to bejt koupený půl roku nazpátek.
Datum: 13. června 2013 14:57
Jméno: pepe
IP: uživatel10666
 čus, nemáte někdo rozměry nebo radu jak vyrobit kapotáž na mustanga? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 10:25
Jméno: pepa
IP: uživatel14830
 krom laminování ti asy nezbyde než tam nabastlit něco z jiné motorky
Datum: 14. června 2013 10:25
Jméno: kejm
IP: uživatel15100
 To bych taky rad vedel=)
Datum: 13. června 2013 19:06
Jméno: igor
IP: uživatel13702
 nazdar chlapi, počuli ste niečo o úprave pioniera ktorá spočívala v tom že boli v hlave dve sviečky? rozprával mi to jeden starý dedo ako si on upravoval svojho fichtla a neviem či si zo mňa nerobil srandu.. ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 13:32
 pokud se nemýlím tak to měli snad závodní ČZ a Jawy, ale bylo snad jen kvůli tomu, že když to odešla svíčka, přehodil si kabel na druhou,ale opravdu si nejsem jist, jen vím že měli dvě svíčky
Datum: 14. června 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel14830
 ano je to dobový tuning ale u fíka je to dost limitovaný podle mě by to šlo na hlavě 05 vylomit ti 2 žebra ze spoda mezi svorníky.. a pak sehnat někoho s frézou nějakou 20 vyfrezovat dosedačku pro těsnění svíčky pak frezu vyměnit za 12 vrtáka vyvrtad dítu pro zavít m14 1 25 a hlava je upravena...
pak už jen přes čokoladu napojit rozdojení na kabel z kladívek a namontovat 2 undučku a mužeš jet.....
Datum: 14. června 2013 11:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 slyšel jsi někdy o systému Twin Spark????? měla to třeba Alfa Romeo, když to hodně zjednoduším tak je to kvuli lepšímu zapálení směsi, ovšem názor že když dáš dvě svíčky kamkoliv do spalováku a zvadne ti to výkon je trochu zcestný, tak jednoduché to zas není
Datum: 14. června 2013 9:48
|



|