Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 ČAU . O kolik milimetru muzu zvetsit saci a vyfukovy kanal smerem k hlave a do šířky , abych dosahl max. vykonu , s originalnima prefukama , karburatorem a vyfukem . Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 13:10
Jméno: mustang
IP: uživatel15205
 bohuzel se s tim setkavam celkem casto  , chci tim rict , ze je ve velkym mnozstvi pripadu dobrej motor potlacenej neakou kravinou
Datum: 18. června 2013 13:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak to je snad jasný, pokud někdo upravuje válec a pomalu se mu netočej kola tak je někde chyba
Datum: 18. června 2013 12:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 myslim ze velkou zasluhu na tom jak to ted jede ma i celkovej stav fichtla , myslim ze se hodne podcenujou veci jako poradne nafoukany kola , namazanej ČISTEJ a spravne dotahlej retez , nedrhnouci brzdy a loziska v kolech, vycistenej vyfuk a koleno
Datum: 18. června 2013 11:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Docela by mě zajímalo na kolik jsi to tím pilníkem škrábnul, 8700ot na jinak seriovém HW je docela slušný
Datum: 18. června 2013 11:07
Jméno: standa
IP: uživatel15682
 Na seriovce mužeš jít s šířkou sání co zavře píst,dolu nechoď zbytečně přes 69mm od HU. Vejfuk mužeš jít do 27,8-27,6mm od HU,mužeš ho klidně otevřít co udrží kroužek (až 27-28mm) ale musí tam bejt už rádius. Jak jdeš s výfukem k hlavě,nezapomínej řešit kompresní poměr....chce to pak snížit hlavu.....a čim víc to pošleš do otáček,tim mizernějš to pojede dole....až se dostaneš do stádia,že ti nebude stačit origo tříkvalt,karburátor a výfuk.... tak asi tak.....optimum vejfuk 28,sání 69,hlava 5,5ccm a bude to ještě dobrý a pojede to....
Datum: 18. června 2013 10:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 gps na mobilu , prvotne sem marne doufal v 85 kmh , ale pritelcin skutr promeruje
Datum: 18. června 2013 9:49
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 mustang: čím měříš tu rychlost?
Datum: 18. června 2013 9:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A takových polopravd až nesmyslů... Hikone není na otáčky? Proč jsem 2-ku roztočil na 11 000ot/min? Rovinka 40m dlouhá na naladění, no nevím. Někdo si to očividně představuje jak Hurvínek válku. Saní: že by se i zkracovaly písty? Tohle jsou prostě jen zkopírovaný nějaký rady ještě úplně vytržený z kontextu.
Datum: 18. června 2013 9:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 Dik za reakce , ale moc z toho moudrý nejsem. Aby ste vedeli proc se vubec ptam , nedavno sem vzal valec do ruky a koukam ze mi vlozka nesedi presne ve valci , vzal sem do ruky pilnik a piloval do ty doby nez sem byl spokojenej . Pak me to nedadlo a ubral jsem trosku smerem nahoru a dostran. Vcera sem s tim jel po silnici motor se rozhoupal na 80khm s 12 kolečkem coz me prekvapilo , tudiz bych chtel v pilovani pokracovat dál a nevim kam az muzu u saciho a vyfukovyho kanalu zajit.
Datum: 18. června 2013 9:15
 Tý joooo....já to jak kokot čtu skoro celý a pak zjistim že je to skopčená diskuze od Milerů z webu a ještě nějaký slinty a já furt čekal že se dozvim něco novýho  Jinak tak s polovinou těch informací souhlasim,s polovinou ne.... ptal se na maximum ze seriovky a tady lítaj samý Hikone,svařený výfuky,klapky,velký karburátory.....
Datum: 18. června 2013 8:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 8 stovek na vybrus u skoroseriovyho motor... PROC?
Datum: 18. června 2013 8:18
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 .Poradím ti tohle.vem svůj válec,sací kanál rozšiř do leva o 2mm do prava taky o 2mm, pak výfukový kanál rozšiř na horu k hlavě o 1,5mm to pořídíš pilníkem udělej pěkně kulatý rohy pak to přelašti jemným smyrkem.Dej válec na výbrus.požaduj 8stovek vůle.píst jednokroužkový 1.5mm ten potom na dolní straně o 4mm skratíš.Hlavu klidně o 1mm zniž takhle ti motor pofrčí a hřát by se neměl.
Datum: 18. června 2013 6:27
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Takovej vycuc :rnrnKotry - Zkusím to napsat ještě jednou jen to nejduležitější a uvidíme jestli to odešle.Každý máme svůj názor na ladění a jeho provedení.Psal jsi ,že máme pomalí převod a tím i lehký .Můj názor a zkušenost je,že to je lepší.Protože má motor možnost se rychle dostat z malých otáček do vysokých a proto,když špatně naladíš nemá motor čas se stím vyrovnat a hnet to na jeho průběhu a chování poznáš.Proto mě stačí rovinka 40m dlouhá a 10m široká, abych mohl zkoušet reakci na výjezd ze zatáček.Protože ladím jak se říká na cit a ucho musí vše probíhat co nejrychleji,abych si pamatoval ,jak se motor chová a taky měl stále přibližně stejnou teplotu,studenější jede vždy o něco lépe.Je dobré vědět jaké trysky budeš asi potřebovat.Na karburátor 19mm s velkým vzduchovým filtrem asi trysky 78 až 90 a s malím vzduchovým filtrem asi 95 až 105 to je jen můj odhad.Když ladím použiju malou trysku pak velkou ,abych věděl jak se motor chová na chudou směs a bohatou směs.Pak nasadím trysku mezi a pak trysky po dvou stovkách na horu a dolu a zkouším na kterou stranu to je lepší a na tu se pak soustředím a doladím.Kdo má proto cit, tak pozná i rozdíl dvou stovek mezi tryskama.Co se týče výfuku,když zkoušíš jinej nemusíš motor přeladovat muže tam být max. 2stovky rozdíl na trysce,ale většinou rozdíl mezi výfuky poznáš.To je snad vše snad ti to pomůže.rnrn rnrn rnrnDaWe - tohle ti mužou ovlivnit 4.věci. 1.zapalování- pokud máš kladívkový nemusí tě pustit,pokud máš bezkontakt koukni jestli tam předstih tak 1,6mm. 2.hlava válce - jestli si ji znižoval jestli neni moc velká komprese,spodek dělá dobrej ale nepustí do otáček.rn3.karburátor + vzduchový filtr - je lepší používat větší molitanové filtry.Vždycky záleží jak to naladíš je jedno jaký difuzor 17 -21 vždy se musí dobře sladit.jestli tryskovals od malých trysek po velké tak byti to mělo na menší třeba mín táhnout ale vytočit by se měl jestli ne tam chyba asi nebude.na velkou trysku to táhne ale vytočit se to nemusí. 4.výfuk - to je problém.zaleží jaký otáčky si představuješ.jestli 7000 nebo 9000až10000t.Jestli 7000t. to ti stačí hikone on tě moc dál nepustí.jestli chceš víc musíš si udělat něco jinýho nebo ho předělat.Zatím mě nic jinýho nenapadlo co by ti bránilo aby se motor vytáčel. rnrn rnrnahoj - klapku je dobrý umístit co nejníž ale pozor nato když otevřou jazíčky klapky aby o ně nebrnkal píst.Abys měl jistotu tak ji umísti k vrchní hraně vložky.Kam klapku umístit ve válci - horní hranu ti udává zdvyh pístu,nemá cenu zvětšovat kanál směrem na horu když ti píst už kanál víc neotevře.Zvěštši kanál směrem dolu píst ti ho otevře dřív tím se ti prodlouží doba sání nasaješ víc paliva a pak ti narůstá i výkon.rnrn rnrnKuBaJzS - na dotaz k výfuku tě nepotěším ,nikomu rozměry neposkytujeme je to momentálně naše výhoda dodal našim motorům krouták v dost širokém rozsahu proto se na závodech pohybujeme v popředí a nerad bych o tu výhodu přišel.Dotaz k válci ,sání dobrý výfuk taky možno jít až na 27mm,válec 05 záleží na tobě ale oválnej je jednodužší a řekl bych že motor přes něj lépé vyplachuje a tvoří se mín karbonurnrn rnrn rnrn rnrnrisikk - zabíváme se pouze speciálama o klasikách toho moc nevím takže mé rady ber trochu s rezervou.První problém může být i karburátor.Zvětšil jsi difuzor na 19mm tím prochází více vzduchu ale pod menším tlakem a tak je potřeba změnit i úhel sešikmení šoupátka abý to strhlo dostatečné množství benzínu , správně rozprášilo a smísilo.Máš lepší zapalování a stočenou kliku ,takže je předpoklad že budu víc otáček a rychlejší nástup,ktomu je zapotřebí mít i výfuk který to zvládne.Hikone je sice levný ale neni to zrovna moc dobrý výfuk.Má jakš takš spodek ale pomalí nástup protože to je výfuk který není dělaný na větší otáčky.Koleno 28mm dobrý musí se vychytat jeho dýlka ta je docela dúležitá.Ještě bych změnil koncovku na 18 až 20mm.Co se týče válce nemá cenu vymýšlet zbytečně moc kanálků musíš vědět jak je směrovat aby to správně vyplachovalo a směs se ve válci nevířila to pak nejede.My jedeme dva kanály zvětšené do kola o 1.5mm na konci kanál víc zavřený.Ve vložce taky stejně zvětšené a pěkně slicované.Pak ještě používáme klasický jeden přefuk na hoře a kanálek v pístu.Výfukový kanál je jednodužší i účinější zvětšit a udělat ho do tvaru vejce aby kroužek nebrkal. Výbrus je důležitý, píst jeden kroužek 1.5mm pokud to máš jen na závody tak určitě vůly 8 stovek.Pojede ti to líp.To je asi vše co ti k tomu napíšu snad ti to pomůžernrn rnrnNazdar Honzo.Zajímají tě úpravy našich válců.Zatím jsme se držely standartu to jest pouze dva kanály.úprava byla vrtání 39,25 - 39,50 ,rozšíření kanálů.Nejdůležitější je správné naúhlování na konci kanálů aby směs správně vyplachla, měls výkon a motor se nehřál.Trvalo nám celý rok než jsme přišly jaky úhel použít,ještě v Medlově na posledním závodě jsme zkoušely,moc se nedařilo ,ale zas nás to posunulo do předu.A tak už máme na stole připravený doladěný válce.Nezlob se ale úhel kanálu ti neřeknu ,stálo to dost úsilí a i těch peněz než jsme na to přišly a hlavně udělal bys třeba jiný tvar a úhel na vstupu a v průběhu kanálu a konečný úhel ti bude kničemu.To je asi vše.V průběhu roku ale určitě budem zkoušet válec s několika kanáli.čaurnrn rnrn rnEmail z 28.8.2001rnrnVážení přátelé, dovoluji si Vám odepsat na Vámi zveřejněné úpravy Jawa 50. Hned v úvodu bych měl mnoho výtek k provedení úprav, i k nemožnému provozování. Popisovaná úprava má pokračování z kdysi zveřejněné a úspěšné úpravy – Svět Motorů č. 24/64, kde p. Krejbich popsal úpravu pro tu dobu ( 4 až 5 koní). Před touto zveřejněnou úpravou jsem si kdysi dohledal i úpravu Petra Dobrého, také ve Světě Motorů zveřejněnou (nemám právě po ruce své poznámky – takže nemohu být zcela konkrétní k číslu a ročníku). Mám vážné výtky k některým rozměrům, které jsou právě zveřejněny jako Vaše úpravy.rnrnA) Širší výfukový kanál než rozměr 23 resp. 22 mm má vždy za následek praskání pístních kroužků. Tudíž sestavený motor po prvním zavrčení ztratí téměř okamžitě na výkonu a může se pouze točit, nic víc než havárie motoru. To jistě nebylo cílem a úmyslem Vašich úprav. Připomínku mám též k nadměrné šíři „pomocných“ výfukových kanálků, protože při pohybu pístu se takto propojí výfukový kanál s přepouštěcím kanálem přes pístní čep a výfukové spaliny se dostanou do vyplachované směsi, dtto spodní komprese. Ani korkem vyplněný pístní čep není též řešením, neboť korek časem shoří, a propojení kanálů zůstává.rnrnB) Další moje připomínka se týká šířky a výšky sacího kanálu. Maximální šíře pro rozvod sání pístem by měla být 29,5 mm, výška by neměla být větší než 69 mm od horní hrany válce. Tyto rozměry totiž dávají spodní kompresi a tudíž nemůže být dostatečné vypláchnutí válce. ( I když mi je zcela jasné, že se písty ještě zkracují na spodní – sací hraně, ale nikdy se mi nestalo, že by tato míra byla více než 2 mm při závodní úpravě.)Celková výška válce je myslím 82,25 mm.rnrnC) Vůle pístů ve válcích je bohužel daná různými aspekty,( namáhání tepelné a mechanické). Mnohem lepší úprava je v navaření hliníkových žeber na válec, má tato úprava také své podmínky, ale motor se nepřehřívá a nevadne. Potom vůbec neplatí vůle pístu ve válci ať už Vámi popisovaná, nebo od výrobce. Tuto úpravu používám ve spojení s novou hlavou válce, která je hvězdicová neboli hvězda.rnrnD) Domnívám se, že by byla nejlepší postupná úprava – pokud se týká zveřejnění. Aby si každý upravovatel mohl udělat takovou úpravu, na kterou mu stačí jeho síly, prostředky a um. Dnes dělám úpravy pro radost, živit se tím nedá, neboť by z cenového hlediska byl pionýr neprodejný. Mám také motokáru s motorem z pionýra s levostranným našlapováním a drobnými úpravami, které jsem výše nastínil.rnrnRovněž můj mustang s cestovními úpravami mi dosahuje běžné rychlosti 90 km, není vyjimkou 100, 110 km. Pro mně není problém též přejít jakékoliv úpravy ( např. rozvod sání membránové, vrtání motoru, nové odlitky pístů, hlav válců a možná i nových válců, nebo nových karterů atp.), větším problémem je dnes čas.rnrnBude mě nesmírně těšit, když budete na víše uvedené řádky reagovat a možná mi také napíšete. Doufám, že se já zatím sám zdokonalím i v práci na svém počítači, ale rozhodně zde nevysedím jen dolík.rnrnPřeji Vám hodně šťastných kilometrůrnrnMarek z ÚOrnazmarek@email.cz
Datum: 18. června 2013 6:17
 Jako základ použij všeobecně známej návod na úpravu dvoukanálu z webu jawa-50 s tím že sání stačí udělat 55/68,5 a nemusí se otvírat do plna ...hlava stačí 5,5ccm....to je takovej základ co funguje...jde udělat víc,ale bez zkušeností nedoporučuju... Otestuj a uvidíš... Případně ti válec mužu udělat...stačí napsat mail....
Datum: 17. června 2013 20:31
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:11
 Když jsi zkoušel všechny kombinace, tak to zkus jak píše ''péro'', pokud bude žárovka svítit, tak máš problém v drátech
Datum: 17. června 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus vzít na zkoušku žárovku a připoj jí natvrdo na cívku jestli ti jde vůbec proud z cívky
Datum: 17. června 2013 21:50
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no jo jenže ať zapojuji jak chci tak pořád mi nesvítí světla  už si nevím vůbec rady
Datum: 17. června 2013 20:27
 I když tam ty čísla nemáš, tak se to dá podle schéma zapojit, tam je většinou ten spínač namalovaný
Datum: 17. června 2013 20:11
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no ja tam prave u těch kontaktu ty čísla nemám
Datum: 17. června 2013 19:20
 Na hlavní spínač se dívej vždy ze spodu. U každého kontaktu je navíc napsané číslo pro lehčí zapojení podle schéma, ve kterém jsou ty čísla u každého kabelu uvedeny
Datum: 17. června 2013 18:20
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
 Zdravím,na 23.6. chystáme v Kopřivnici vložený závod fichtlů při MČR FLAT TRACK,kdo je s okolí,nebo má prostě chuť si zazávodit tak doražte,více na https://www.facebook.com/events/384905754962841/?notif_t=plan_user_joined nebo http://plochadraha.koprivnice.org/
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 17:11
Jméno: Dan
IP: uživatel5626
 Zdarec,nevíte někdo ,jestli do motoru 350/633 pasujou hřídele pro dvoupakovej motor z kyvacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 myslím že bys měl mít převodovku ze 634 možnábyst to vše nějak znásilnil ale mít dvoupákovýho bizona???
Datum: 17. června 2013 22:27
Jméno: Sacharid
IP: uživatel11057
 Čus, mám problém s Babettou 210. Prošla GO motoru a když jsem jí zkusil nastartovat tak po chvilce přemlouvání chytla a běžela. Následně už jsem jí nemohl moc rozchodit vždy jen blafla a zdechla, následně začla střílet do výfuku a do karbecu. Zkoušel jsem předstich, ale už si ani neškytne, svíčka je mokrá jiskru hází (nevím jak silná má být na bábě jiskra, ale oproti fichtlovi jeto mrcha spíše žlutá slabá). Nenapadá někoho kde by mohl být problém? Šlapat jak vůl v tomhle vedru mě dává zabrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 16:36
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zdar draci mám problém s babetou 210. když ji nastartuji tak je furt pod plynem jenže šroubek volnoběhu je uplně povolenej a lanko je taky akorát. po rozjetí se dostane na rychlost cca 30 km/h ale nechce zařadit dvojku. prosím poradtě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 16:19
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar .. jak už jsem tady psal o nakopávačce na mustangu zda projdu na STK.. tak ví někdo co se všechno běžně kontroluje abych věděl na se se zaměřit než to tam dovezu? ještě sem nikdy nedával pincka na technickou takže fakt nevím . za každý příspěvek díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 20:14
 Výstražná vesta už není potřeba? :-O Před 2 roky, když jsem si kupoval silnější mášu, tak musela být i vesta (kupoval jsem ji i do pincka), pak jsem o to už nestaral, takže se možná pletu a už nemusí být...
Datum: 17. června 2013 20:14
 vestu??
Datum: 17. června 2013 18:46
 Na STK kontrolují, jestli svítí, troubí, brzdí, zda nemá velkou vůli v předním kole, pneu jestli nejsou sjetá popř. zda máš lékárnu a vestu
Datum: 17. června 2013 18:23
 no, fichtl nevim, byl sem se simálem, ale asi to bude stejný... svítí, brzdí, troubí, nechčije z toho potokem benál a olej, nic neupadne... dál mě už nic nenapadá. (a taky záleží na tom, kam jedeš na STK - kámoš jel s 05, nic moc stav a krásně mu prošel, páč chlapík měl doma taky fichtle  )
Datum: 17. června 2013 15:40
Posl.aktualizace: 19. června 2013 8:27
Datum: 19. června 2013 8:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zírám jak to do sebe pasuje
Datum: 18. června 2013 21:18
Datum: 18. června 2013 18:27
Jméno: standa
IP: uživatel15685
 Jenco má vlastní válec upravený z nějakého samohybu typu Terra - válec je celolitinový. To co dělal Stejsky je nová 80ccm vložka do válce ze Stinga.
Datum: 18. června 2013 17:37
Jméno: drakoun
IP: uživatel14642
Datum: 18. června 2013 9:24
 Jenco sem to video vložil především proto,aby se pochlubil,jak dopadla předělávka válce 80ccm z nějakého pomaloběžného kultivaru na živější silniční motor v babetě. Na úpravě jsem se lehce podílel,ale pouze mailovou komunikací. Je vidět,že to dopadlo parádně.... ten zátah je suprovej. Jen tak dál Jenco!!
Datum: 18. června 2013 8:59
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 http://youtu.be/uUZFTUJOxmQ?t=1m48s v čase 1:49 můžeš vidět babettu 207 54ccm v akci
Datum: 17. června 2013 23:16
Datum: 17. června 2013 15:38
Jméno: f
IP: uživatel15423
Datum: 17. června 2013 10:14
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Zdar draci prosím o radu, Jawa 21 - Když jedu na trojku po rovině nebo do mírného kopce na plný plyn tak motor jede jak fík, ale když jedu do prudšího kopce na dvojku a držím plnej tak po cca 50-ti metrech motor vadne ( žádné cukání, pálí pravidelně ) to při rychlosti okolo 40km/h. Musím mu povolit a pak se zase rozjede. Díky za případné info.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 14:11
Jméno: šnek
IP: uživatel15666
 podle mne je to moc bohatá směs, takže bych posunul jehlu o jeden zářez dolů
Datum: 17. června 2013 14:11
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím vás draci, chci se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s motorovým olejem Motul 510 na pinckovi. Kamarád má motor po GO a má doma nové balení, tak jestli jsou nějaké reference. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 V pohodě... Do pincka skoro až škoda.
Datum: 16. června 2013 22:48
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci  chtěl bych se zeptat.. chci dát mustanga na techickou a potřebuji vědět jestli bude hodně vadit když nefunguje startpáka za par dní mam jít na technickou a včera se museli ožvejkat poslední zuby. co myslíte? projde mi to tam? kdo o tom něco ví a má zkušenosti tak budu rád když poradí .. jinak díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 7:53
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Vraž pod nakopávačku 1-2podložky,jak bude startpáka povytažená tak bude zabírat zbytek zubů
Datum: 17. června 2013 7:53
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 když vidim lidi semtam na pinckovi tak snad každej to roztláčí, myslim si že to bude docela jedno pokud bude jinak OK ten pincek
Datum: 16. června 2013 22:14
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 ja s tim taky prosel. u pincku je to zcela bezna vec, takze si myslim, ze jim to nevadi...
Datum: 16. června 2013 22:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl by si s tim normálně projít... řekneš, že do toho musíš drcnout, jinak kto nechytne...
Datum: 16. června 2013 21:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já s tím prošel
Datum: 16. června 2013 21:18
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 co prosím tě myslíš tím určitě ne? určitě mi to neprojde nebo určitě to vadit nebude? díky za upřesnění díky
Datum: 16. června 2013 20:52
Jméno: igor
IP: uživatel15507
 určite NE ...
Datum: 16. června 2013 20:44
Jméno: ferda
IP: uživatel289
 zdar chlapi potřeboval bych helpnout vždycky kyž chcípnu pincka tak nejde nahodit musim vyměnit svíčku která je uplně uchcaná a nehází jiskru pak zas jede jinak tryska 68 směs daná na nejchudší filtr vzduchu novej hladina v pořádku předstih taky dobrej jiskru dává dobrou dělá to na jakou koli svíčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:32
Jméno: ferda
IP: uživatel289
 ne to ne je to přetěsněný a to by hulilo tohle nic jen se to uchcává
Datum: 16. června 2013 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebere olej z převodovky?
Datum: 16. června 2013 22:19
Jméno: ferda
IP: uživatel289
 no nejedeto když to chci nastartovat teplý studený už tode
Datum: 16. června 2013 19:44
 Tak pokud to nejede až to vychladne tak skus vypnout tak 40 metru před barákem benzín aby jsi vyjel to co zbylo v karbecu taky mi to dělalo že to bylo uchcaný
Datum: 16. června 2013 19:24
 Zdravím, potřeboval bych poradit s origo stadionem s11, mam tam jedenactkovej valec s vrtanim 38.25 a karbec z s22, tak bych vas prosil o radu jakou tam mam dat trysku aby sedela, zatim jezdim na laditelne..., nechce se mi kupovat cela sada trysek tak bych mozna koupil ze 2-3 trysky. diky predem za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 9:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak mi napiš na email hemerkaluk@seznam.cz a nějak se domluvíme
Datum: 18. června 2013 9:36
 ok tu 60tku bych bral.
Datum: 18. června 2013 5:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kdyby jsi to chtěl vyměnit dej vědět, já bych potřeboval něco nad 60 a poslal bych ti za to 60tku
Datum: 17. června 2013 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel15680
 Do fichtla j05 s timhle karbecem se dávala tryska 60 ... protože to má oboje mizernou plochu sacího kanálu a slabej kompresní poměr tak si myslim že 60 bude i na staďáku s22....nehrotil bych to... U seriovky to na malou trysku tak maximálně blbě pojede,nic se ti v 9000 rpm nepřidře na kaši
Datum: 17. června 2013 20:59
 tak jsem sehnal doma 62 jede to s tím celkem ok, ale možná je trošku cítit že by to chtělo tu 60...
Datum: 17. června 2013 20:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 triska 45 má přijít do karbecu s11 ( vajíčko) ale není to 0,45 mm ale je to nějaká jednojka průtoku jinak na dnešní značení do karbecu s11 patří triska tuším 52 ( 0,52mm)
Datum: 17. června 2013 15:51
 no je tam psany hlavni tryska 45 ale to bude bestak nejaky stary znaceni
Datum: 17. června 2013 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel15679
 hlavní 60 volnoběžná 35
Datum: 17. června 2013 10:00
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Na sesa-moto se podivej do přehledu modelů a najdi si S22...tušim trysku 60
Datum: 17. června 2013 9:01
 Ahoj, potřeboval bych poradit na mém pionýru procvakáva startovací segment respektive neroztáčí motor viz video http://youtu.be/heBngDR0zTY máte s tím někdo zkušenosti ? Startovací segment je OK nejdříve se radši zamtám jak to opravit protože se mi ted nechce rozdělávat motor předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:28
 není lepší to rozhodit?po síti to nespravíš,půlit budeš stejně,akorát ztrácíš čas dohadama jestli je to segment nebo rohatka...
Datum: 17. června 2013 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obyčejnou podložkou stačí třeba 2-3 mm a když dáváš novej segment je taky potřeba podložit ale to se podkládá spíše zevnitř
Datum: 17. června 2013 21:55
 stando a čím bych to měl vypodložit ?
Datum: 17. června 2013 21:14
 Segment ochozený není díval jsem se na to v zimě porovnával a je štíplej jen ten první
Datum: 17. června 2013 21:13
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Řekl bych, že máš ochozený segment a staví se ti zub na zub a ne zub mezi zuby, jak by to mělo být..
Datum: 17. června 2013 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel15674
 Vypodlož startovací páku aby se vysunula tak půl centimetru z motoru.
Datum: 17. června 2013 9:03
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 dej kvalt a zkus tlačit když to roztočí motor tak maš asi špatnej segment
Datum: 16. června 2013 22:24
 Buď ti klouže spojka nebo máš ožvejkaný zuby na startovacím segmentu, to by znamenalo půlit motor
Datum: 16. června 2013 21:53
 spojka neprokluzuje něčím jiným by to nemohlo být ?
Datum: 16. června 2013 20:57
 povol ten šroubek na pravém deklu od spojky, vypada to že ti prokluzuje spojka
Datum: 16. června 2013 20:15
Jméno: pepa
IP: uživatel11657
 čusek draci mam omletou hlavičku u jednoho šroubu u deklu na spojku.. nejde povolit to šroubovákem povolit je už to dojebany nevíte jak to povolit ?  dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 14:24
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 skus ho jakoby odseknout ven šroubovák a dej ho na konec drážky a pak do toho bouchni
Datum: 17. června 2013 14:24
Jméno: michal
IP: uživatel15677
 alebo odvrtaj hlavicku a potom ho vyberes
Datum: 16. června 2013 20:11
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Úderovým šroubovákem na to klepnout aby se to chytlo a vytočit. Když to nepujde tak navařit na šroub kus kulatinky a vytočit
Datum: 16. června 2013 19:08
 jeslti je eště trochu za co chytit tak vem tyčku a kladivem přes tu tyčku do toho práskni ale ráznej uder a mělo by to povolit já to tak dělam vždycky a povolim všechno
Datum: 16. června 2013 18:40
Jméno: pepa
IP: uživatel11657
 Aj todle jsme si taky rikali sroubovak aby nemel vuli a obalit do hadru.. stejnak jsem to omlel na prd srouby... ono to uz nejde sroubovak tam nema za co zabrat. Horkovzdusku nemam
Datum: 16. června 2013 16:47
 Zkus to okolo šroubu nahřát horkovzduškou to by mohlo pomoct.
Datum: 16. června 2013 16:36
 V první řadě správnej šroubovák a sílu.
Datum: 16. června 2013 16:19
Jméno: Franta
IP: uživatel11502
 Zdar, mám takový problém. Půlil jsem motor, dal jsem vše dokupy, ale zdá se, že mi prokluzuje? 2. rychlost. Když zařadím 1, a pak 2, tak jakoby prokluzuje, ale když podřadím z 3 na 2, tak je to ok. Nevíte čím by to mohlo být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2013 20:27
Jméno: michal
IP: uživatel15677
 mne smykalo aj to koliecko na kluke slabo som ho dotiahol a preklzovalo..
Datum: 16. června 2013 20:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 co tam máš za olej a lameli ok?? no jen aby ale kvalt by ti měl max vypadávat klozání je spojka..... nemužou být unavené pružiny?? co vule na patce?
Datum: 16. června 2013 14:14
Jméno: Franta
IP: uživatel11502
 Zkoušel jsem i úplně povolit šroub co dotahuje spojku, ale stejně to dělalo. Lamely jsem předtím kontroloval a byly ok, co s tím mám teda zkusit udělat?
Datum: 16. června 2013 13:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 podle mě ti klouže spojka ptž když už radíš 3 tak už na ní nepusobí takové síly jak na rozjezdech
Datum: 16. června 2013 12:49
 zdravím, u čz 175 se mi kousl motor, po rozpulení jsem zistil že klika je naleštěná od kartrů z levé strany, tam kde zůstane převodovka, tak to stratila setrvačnost a zhaslo. nemají tam být nějaký vymezovací podložky? čím to může být? co by se stalo když bych na kliku navlíkl měděnou podložku aby vymezila vůli od ložiska? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 11:06
 když stávající kliku umístím na střed jak píše kolečko, to by nefungovalo? ložisko na ojnici je ještě dobrý
Datum: 19. června 2013 11:06
Jméno: Honza
IP: uživatel15686
 Pokud bys dával stávající kliku renovovat (výměna ojnice) tak nech vyměnit i čepy. Pokud máš možnost jinou kliku za rozumný peníze (nejlépe novou) dej ji tam.
Datum: 19. června 2013 7:27
 vyměnit čepy? to nechápu to můžu rát rovnou jinou kliku ne ?
Datum: 19. června 2013 0:10
Jméno: Honza
IP: uživatel15686
 Budeš asi muset vyměnit čepy na klice aby se ti klika neposouvala v ložiskách.
Datum: 18. června 2013 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jojo
Datum: 17. června 2013 15:54
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 takže stačí ji při šložení uvístit na střed a ona se už nepohne?
Datum: 17. června 2013 15:02
 Z výroby je to zajištěno tím, že uložení čep-ložisko a ložisko-karter je udělané s přesahem.
Datum: 17. června 2013 8:17
 a když by mi cestovala - já jí vystředil, nevrátí se k nějaký straně? čím se to zajistí?
Datum: 16. června 2013 22:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v první řadě ti nesmí klika cestovat ze strany na stranu... po složení musíš kliku natáhnout tak, aby byla přesně uprostřed klikový skříně a nebyla ke straně...
Datum: 16. června 2013 21:41
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 nevystředil, v čem to spočívá?
Datum: 16. června 2013 13:23
Jméno: fana
IP: uživatel15675
 Klikovka má vyběhy na čepech a je opřena o vnitřni kroužek ložiska a vnější kroužek drží segrovka zvenku. Takže buď klikovka hází nebo jsou vymlaceny ložiska. Když tam dáš měď tak se rozlisuje a vleti ti do válce a můžeš i zadřít. Možná motor s těma podložkama nepůjde ani složit.
Datum: 16. června 2013 11:25
 Vystředil si klikovku v karterech po složení motoru?
Datum: 16. června 2013 11:16
 mam babettu 207 1 mesic jsem nani nejezdil dneska jsme prisel a nejde to nastartovat jiskru to haze a benzit nam tece tak kde je chyba ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 10:50
 Nazdar draci, se startováním Babety problém nemám, protože tam je zapalování OK, takže pokud nechce chytit je to svíčka, nebo karburátor. J8 mám nyní jiný problém, známému jsem rozchodil Babettu 210, ale nechce řadit dvojku, nebo, když už ji zařadí trvá strašně dlouho, nebo až, když jede k komce. Motor sílu má, ale dvojka nechce přeskočit. Poraďte prosím co s tím. Dík Martin.
Datum: 18. června 2013 10:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 u 207 nemusíš ani vyndavat svíčku stačí vymačknout dekompresor a skusit naplnit válec směsí..... lepší by bylo ale vstříknout trošku benzínu pod svíčkua motor spustit sesytyčem jinak todle musim dělat u sve 210 po delší odstávce pravidelně....
pokut je zavada motor zapalování nenastartuješ ani se vstříknutím
pokut je to v karburaci motor po chvíli vzdechne a nenatočíš... u mě jak to chytne tak už chodí jen má rada svuj ritual... krásná věta na to byla má dlouhé sání
Datum: 16. června 2013 14:20
 Ahoj máme 210 doma ale taky nechtela startovat a bylo to plovákovou komorou,tak se zkus podivat na plovák jestli tam dobře drží popř.vyčistit trysky v karbecu a spravně seřídit karbec. Dál bych zkusil jinou svíčku a pokud ani to nepomůže tak vyndat svíčku několikrát jí prošlápnout bez ní a pokud by ani tak nechytala tak zkusit z kopce roztlačit v nejhorším případě shodit ze skály =)
Datum: 16. června 2013 12:19
Jméno: rolf
IP: uživatel15646
 dobry den mam takovy dotas netěsni my pist a pistni kroužky ve valci na babetě 210 a hlava valce 2 milimetry nedoleha k valci neni to duvod toho že my nejde nastartovat až si s tim fakt nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 9:00
Jméno: rolf
IP: uživatel15646
 dobry den nemuže to byt špatnym předstihem nebo někde ucpanym vyfukem opravdu už si nevym rady
Datum: 18. června 2013 9:00
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 hlava dolehá jen v těsnící rovině v místech žeber je tam mezera... prostě vytoč svíci ucpy díru prstem a šlápni jestli to aspon tlakuje.... pokut jo je kupa ukonu a babeta je na nastavení vrlmi citlivá .... pokut to vubec nefouká máš špatně nasaznu hlavu
Datum: 16. června 2013 12:53
Jméno: daypa
IP: uživatel15672
Posl.aktualizace: 15. června 2013 22:13
|



|