slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  287  288  289  290  291  292  293  294  295  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15645    
Čus draci tak se mi podařilo ten "jeblej" šroub na deklu spojky "odjebat". :-D Jak už vám možná napovídá budu měnit "sto" let starou spojku.Jak volný může být primární řetěz ?? mně už se zdá docela volný, ze vnitřku karterů je vidět uplně nepatrné poškrábání právě od toho řetězu, jak tam lítá, sem a tam :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
a nebo máš sjetý zuby na lamelách a proto je řetěz volnej
 
 
Datum: 20. června 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz se měmí až když dře o karter dole ,takže ho máš asi dojebanej :-)
 
 
Datum: 19. června 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
zdarek nemate zkušenosti nekdo s práškovým lakem na rám pionýra? voni to pry davaj do pece vypalovat na 180-200C° a tak se bojim ze se roztečou futra v kyvne vydlici jo či ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Na komaxit jsem dával už pár rámů z Pionýrů a Babet a vždy to gumy v kyvce vydržely. Předky jsem, dával bez futer, silon by to asi nedal.
 
 
Datum: 19. června 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsem si to myslel, ale vzhledem k tomu, že jsem byl línej to rozebrat, tak jsem tam dal rám v celku. a gumy v kyvce jsou v cajku... sice zalitý komaxitem, ale v původnim stavu a funkční
 
 
Datum: 19. června 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
s největší pravděpodobností se roztečou
 
 
Datum: 19. června 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
zdar draci, našla by se dobrá duše která by mi mohla vyfotit zapojení hlavního spínače na fichtlu? a třeba i jak je zapojená přední žárovka? moc by mi to pomohlo. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 23:46
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
myslim že na tom nic neni tady maš hafo schemat jak to zapojit, https://www.google.cz/search?safe=off&q=schema+pionyr&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.48175248,d.Yms&biw=1280&bih=699&um=1&ie=UTF-8&hl=cs&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=tHfDUZTQIMfZtQaq1YCgDQ#facrc=_&imgrc=Qhf6RMYCIaFe8M%3A%3BHn1_4gqhb_QFyM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia1.jex.cz%252Fimages%252Fmedia1%253A4b08199012887.png%252FEl.%252520schema%252520JAWA%252520PION%2525C3%25259DR.bmp.png%3Bhttp%253A%252F%252Fjawastroj.jex.cz%252Fmenu%252Fel-schema%3B1213%3B866
 
 
Datum: 20. června 2013 23:46
 
 
 
 
Jméno: blbec      IP: uživatel12849    
ahoj, mužu nastřikat výfuk chromem ve spreji? ma zapalnou teplotu 365 °C tak jestli to nezačne stekat nebo něco jak bude výfuk vaici odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám jeden výfuk na terenní závody z mustanga, je ve vnitř vybrakovanej a měl hroznej chrom, vytáhl jsem zbytek, vypálil acetylenem čímž slezl všechen chrom, natřel stříbřenkou na kamna a drží super, je už v ní zapečené bláto, někde mastná, ale drží... nicméně s chromem nesrovnatelný...a pokud se nemýlím taky výfuk je nejteplejší část na motorce, a tam ty stovky stupňu k*revsky naskakují :-D
 
 
Datum: 19. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jestli se můžu přidat, tak já mám vyzkoušeno opískování a natřít Bisilem na kamna a výsledek paráda. Časem se z toho stejně všechno odře nebo oloupe a stačí to přetřít a je hotovo.
 
 
Datum: 19. června 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15688    
Chrom ve spreji je stříbřenka hnusná jak prdel. Natři/nastříkej to černou barvou na kamna. Výfuk zdrsnit obrousit a odmastit!
 
 
Datum: 19. června 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem na tyhle stříbřenky už rezignoval. Ať jsem dělal co jsem chtěl tak na výfuku žádná barva dlouho nevydrží. Řešim to tak, že si seženu díly se slušným chromem...nestojí to moc a výsledek je nesrovnatelnej s nějakou barvou ve spreji. Jinak o tom že výfuk má po jízdě 70st pochybuju...
 
 
Datum: 19. června 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
mužeš jen pro zajímavost výfuk má cca 70 po pořadný kalbě a to je i teplota kde má člověk asi i práh bolesti .. takže jak něco pálí má to cca 70 80 stupnu... což je i teplota při ktere je vhodne ladit karbec.. jinak s bojim že ten nátěr se ti stejně oloupe kvuli mastnotě a povlaku chromu pod nim ..je až moc hlakej ...a stejně chromování ničim vyzualně nenahradíš.... daleko lepší je to prostě nastříkat či natřít stříbřenkou ta je složena z bezbarveho laku co se vypeče a hliníkoveho prážku kterej je dost odolnej.... na mašinu na ježdění ok zpusob kor jestli bys to stříkal a navrch dal eště vrstvu bezbarveho laku.... ale na chrom to mít nebudej
 
 
Datum: 19. června 2013 14:24
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel15659    
Ahoj, chci se zeptat jestli půjde tato dvouklíčovka na čz 175/487.0 mám klasické staré vidle, né ty nové 180/487.3 jak jsou zde na fotce - ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/107.html ) pokud vím, tak jsou 2 typy dvouklíčů a na tu moji někdo po bouračce nabastlil jednoklíč, tak to chci uvést do původního stavu ... Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne tahle ti na 487 pasovat nebude ;-)
 
 
Datum: 21. června 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel12849    
nazdárek, chtěl sem se zeptat, vadí něčemu že mam doma motorku a je zatím v odhlašce na mě? ještě ji nemam přihlašenou nasebe, a mužu s ní noromalně jezdit? .... děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: asdrsa      IP: uživatel11057    
Když máš malý TP tak můžes, popřípadě stačí kupní smlouva, ale je to jen na určitou dobu, tak si to nékde najdi na netu
 
 
Datum: 19. června 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Nazdar draci měl bych tu jeden dotaz.. Nevíte náhodou jestli by šli přední vydle z jawy 175 nebo 250 dát na pionýra??? a takky jestli by na ně šlo nějak nasadit fichtlácký kolo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jinej gang,na dvaapůle kotouč a 17kolo....
 
 
Datum: 21. června 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vidle nwm, ale na kolo by si asi musel udělat a přivařit takové to očko, jako je na předních vidlích od fechtla (záchyt reakce, nebo jak se to jmenuje) a nechat si udělat středící trubičky. páč je tam původně 17palců s kotoučem, takže asi bude širší. ale je to jen teorie, v praxi jsem to nezkoušel
 
 
Datum: 21. června 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: PeSt      IP: uživatel15687    
Zdar SESO, chápu dobře, že ten krátký blinkr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/blinkr_kratky_sim2.html je dlouhý 135,60mm jak je na obrázku? A u dlouhého http://www.fichtlkramek.cz/nahled/blinkr_dlouhy_sim2.html je místo 40mm délka 67,50mm takže je dlouhý 163,1mm? A poslední dotaz, pokud objednám tuhle sadu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_blinkru_sim2.html tak je to podle obrázku 2 krátké, 2 dlouhé? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravím! Chcel by som sa opýtať na pár vecí . Pasuje spojka z 05 (nie 555) na 21 ? STIHLkový červený olej do krovinorezu , je plná syntetika či iba polo ? A posledná : mám motor 555 s valcom , hlavou a karbecom z 21 ... (nekritizujte, dostal som ho zadarmo) no a nechce sa mu moc do otáčok a vôvec nemá výkon ... čím to môže byť ? Vopred ďakujem za odpovede .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15702    
Nebude. Musel bys na hulváta projet sací kanál na válci aspoň 17,5mm vrtákem + vevnitř znatelně rozpilovat sací kanál do šířky. Navíc se obávám že jsou štefty kolena moc u sebe... To bych spíš předělal vyústění kanálů v karterech a nechal tam válec a hlavu z Pio. A nezapomínej na slabou ojnici z j555...když to rozchodíš a motor pojede naplno,je velká pravděpodobnost že roztrhneš ojnici. Do j555 jde s úpravou primárního kola klika z j21 a mužeš pak točit klidně 7000 rpm nou stress :-)
 
 
Datum: 22. června 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14673    
Takže, pruser :-( ked zoženiem 555 valec, pôjde mi tam pripasovat karbec 21? o kolko musim zväčšiť sací kanál?
 
 
Datum: 21. června 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15694    
No tak to je jasný,tak vůbec nenavazuje válec na kartery,buď rád že to nějak jede :-D
 
 
Datum: 20. června 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14673    
Ahoj Stando, ja mam aj Valec s 21, takze to sedi s karbecom, a myslíš že 05 hlava by bola lepšia pre tu 555 ? Dik
 
 
Datum: 20. června 2013 7:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15688    
Problém je v karburátoru. Vyústění sacího kanálu je 15,8mm a průměr karburátoru z j21 je 17mm...nikdy to nemuže jet dobře.... Dej karb z pařeza a bude to dobrý. Navíc hlava z j21 je pro j555 moc tvrdá.
 
 
Datum: 19. června 2013 10:11
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14673    
Aha ok dik, a neni vylágrovaný,pozeral som ho aj z vnútra, a ja som ho dostal aj s celou moto (bantam pincek) , totiž zachránil som ju pred kovosrotom
 
 
Datum: 19. června 2013 7:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15514    
spojky na pionry jsou 2 typy pařezova a ta tvá takže ano pasuje je uplně stejná ... jinak nejni ten motor prostě vylágrovanej??? když byl za darmo.... jinak možná bohatá směs skus vyčistit lauf.... a seřídit hladinu
 
 
Datum: 19. června 2013 0:26
 
 
 
 
Jméno: ierk      IP: uživatel15112    
info o závodě v Kopřivnici 23.6. http://www.jawa50zavody.wz.cz/koprivnice.htm rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
23. mám zrovna volno, vypadá to zajimavě ale mám to celkem štreku :-)
 
 
Datum: 19. června 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: ierk      IP: uživatel15112    
kdybys klikl na ten odkaz tak se to dozvíš,věkové omezení není
 
 
Datum: 18. června 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel12772    
Je nějaké věkové omezení? Děkuji
 
 
Datum: 18. června 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jedla      IP: uživatel15098    
Zdarec draci, tak už jsem tu jednou psal měl jsem problém s utrženým šroubem v řidítkách, tak dneska se mi to povedlo tyčkou vyťuknout konečně :-), nojo ale jak hledám tak hledám ale ten klíne kco je právě v tim krku co drží řidítka, prostě nemůžu najít, je tady někde na fichtl krámku prosím vás, nevíte někdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zajdi do šmelcu a najdeš to v každým starým kole
 
 
Datum: 18. června 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
ve starých kolech nebo vysoustružit
 
 
Datum: 18. června 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
čus draci tak jsem úspěšně zapojil hlavní spínač na mustangovi ale problém je že když otohčím čudl do leva měl by motor zhasnout ale právě v té poloze mi svítí světla a když ho dám uplně doprava tak mi to zdechne ale právě na této poloze by to mělo svítít neví někdo jak to udělám aby to bylo správně? jestli jsem nemohl prohodit nějakej drátek nebo tak něco? doufám že se najde nějaký hodný člověk který mi poradí. předem moc děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
no prostě jsi to asi udělal přesně obráceně :-D
 
 
Datum: 19. června 2013 17:53
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
péro : jak to myslíš zrcadlově? nemohl by mi to někdo vyfotit jak to má zapojený? aby to šlo vidět ? a třeba i přední řárovku jak je to zapojený? díky moc :-)
 
 
Datum: 19. června 2013 14:27
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
mohl by to bejt přehozenej ten plíšek v té spínačce....osobně bych ho zkusil otočit co to udělá....celý to drží pohromadě jen za jednu závlačku ta se oddela a vytáhněs tu páčku otočíš plíšek a složíš..za předpokladu že je to dobře zapojený mě nic lepšího nenapadá....hodně štěstí :-D
 
 
Datum: 19. června 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zdá se mi že jsi celej vypínač zapojil zrcadlově
 
 
Datum: 18. června 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to celý nějaký divný, zkus to ještě jednou pořádně podle schéma projít, někde to bude blbě zapojený, když máš chcípání na pravé straně... Co se týká té žárovky, tak ty 2 kontakty nemůžeš spojit, protože jeden je na dálkové vlákno a druhý kontakt je na potkávací vlákno, obě vlákna ti pionýr neutáhne a ve výsledku by to skoro vůbec nesvítilo. Pokud se ti ta objímka nezdá, tak kup novou a máš vystaráno ;-)
 
 
Datum: 18. června 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
no já to tak právě nechci nechávat sem zvyklej na to že chcípám do leva ale myslím že všechny drátky sem zapojil dobře prostě podle schématu ale zítra si stim ještě pohraju. jo a když mám takovej ten držák jakoby na žárovku a je tam ten drátek taková pružinna a na tom držáku jsou 2 kontakty co se dotýkají na žárovku a můžu ti spájet dohromady? protože ty kontakty na tom držáku jsou strašně povolené a nejde to připevnit aby to drželo a jedu a jak to drncá tak se to pohne a nesvítí protože mi tam ta žárovka nesedí a musím ty kontakty na držáku hodně potočit nevím čím to je
 
 
Datum: 18. června 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ti to funguje, neser se do toho s prominutím :-) prostě budeš zdechat doprava :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 19:19
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je otázka, zkus je třeba mezi sebou prohodit
 
 
Datum: 18. června 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. To zápalko "bezkontakt-cross" vypadá super, ale bohužel nemá zdroj pro světla. Já mám už vlastně docela dlouho tu sestřičku se zdrojem pro světla. Je to spolehlivé, ale o nějakém logickém timingu pro normální motor nemůže být moc řeč. V pásmu, kde se motor používá se to moc nemění. U té verze "cross" je to udělané daleko lépe. Tedy dotaz zní, jak takovou křivku předstihu docílit u toho zápalka se zdrojem pro světla? Je to nějak možné udělat? Jakou část toho všeho vlastně řídí timing? Napadlo mě, že nějaká elektronika u cívky, ale ta zase nemá informaci o tom, jaké jsou otáčky... Nebo jo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 0:27
 
 
 
 
Jméno: Robie ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky kluci. Nicméně u té verze cross je ten timing dost výrazný a nechce se mi věřit, že by to byl jen vedlejší efekt. Ale fakt je, že tomu houby rozumím.
 
 
Datum: 22. června 2013 0:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15694    
Ani jedno vape na fichtla není nijak řízené. Možná je tam navíc nějakej odpor,elektronická součástka atd,ale rozhodně ne žádný řízení.....
 
 
Datum: 20. června 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud ti jde o křivku předstihu a nepotřebuješ světla tak je lepší řešení
 
 
Datum: 20. června 2013 6:38
 
 
 
 
Jméno: robie      IP: uživatel11931    
Dobře, tomu že ta základní varianta zápalka tedy nemá chtěně řízený timing mohu věřit, ale v tom případě ta varianta cross to nějak řízené přece má? Hezky se zvětšuje předstih odspoda a až ve vyšších otáčkách se snižuje. Pro sériový motor a výfuk bych řekl, že to snížení pro vysoké otáčky nepotřebuji, ale ta první část, kdy se to zvyšuje vypadá dobře.
 
 
Datum: 20. června 2013 3:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15685    
To nemá žádnej timing,předstih se řídí jako vedlejší efekt.
 
 
Datum: 18. června 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: johny      E-mail:      IP: uživatel15653    
Zdarte mám čz 175 487 a mám takový problém že my bliká kontrolka dobíjení a když zapnu blinkr tak kontrolka blinkru nesvítí a dobíjení bliká Podle mne je to bud relé nebo dinamo, nebo svorkovnice pod sedákemrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nebo špatně zapojený kontrolky? Co Ty na to? Toš tak!
 
 
Datum: 18. června 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bliká pravidelně, nebo jenom tak poblikává?
 
 
Datum: 18. června 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, co je podle vás nejlepší levná napodobenina chromu? díky moc za odpovědi!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: premysl      E-mail:      IP: uživatel14862    
Nemá někdo zkušenost z tímhle? http://www.srovnanicen.cz/q/Niklovaci%20lazen/ jak to potom vypadá je povrch kvalitní, dá se to použít vícekrát?
 
 
Datum: 19. června 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jednoznačně nikl, jde vyleštit do zrcadlového lesku a jde lehce do zlata, měl jsem na kyvce tak udělané vidlice, kryty zadních tlumičů, klakson, rámeček světla,... a bylo to fakt epesní
 
 
Datum: 18. června 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím jestli napodobenina ale jako jinou chranu proti korozi bych volil zinek
 
 
Datum: 18. června 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Sporák      IP: uživatel15683    
Zdarec, je u tohoto tachometru možné podsvětlení? nebo nevíte o nějakým na Mustafa aby se dalo přidělat? :-) díkrnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/tachometr_parez_60km2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: Zrno      E-mail:      IP: uživatel15705    
Já bych skusil koupit normálně podsvětleny tachometr na babetu nevím přesně jak je to na Mustafu ale podle mně by to šlo .
 
 
Datum: 22. června 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je možné dodělat, kdysi jsem to připojoval nějak na světlo, myslím že jsem tam dával nějakou diodku, ale fakt nevím, bylo to už dávno. Každopádně pokud si šikovný tak to půjde. Přímo že bys koupil nějaký už komplet hotové, to asi ne, možnost se ještě podívat po tachometru který už podsvícený je, ale taky malá šance.
 
 
Datum: 21. června 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Vitus      E-mail:      IP: uživatel15681    
Zdravím, někde jsem slyšel, že nově vyrobné válce na pionýra, nejedou tak dobře, jako starší po výbrusu. A to prý ne kvůli menšímu (sériovému) vrtání, ale kvůli ještě horší kvalitě výroby a slícování kanálů. Chtěl bych tu na FichtlKrámku koupit ten válec, ale mám pochybnosti, jestli radši nevzít válec starý a dát ho na výbrus. Jinak je k válci i píst, kroužky, čep atp.? P.S.: pionýra mám na závody sériovek + doprava do školy/městě, takže chci, aby tahal, co nejvíc :-) Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechal bych vybrousit starej válec s pístem kroužkama a čepem to vyjde na 4-5 stovek a kvalita je zaručena
 
 
Datum: 22. června 2013 17:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz standa můžu stopro potvrdit
 
 
Datum: 22. června 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
kdybys videl uhel vyustení přefuku v hliníku u poláka.... ja nevedel, jestli se mam smát nebo brečet :-D, to proste nemuže pořádne jet (bez upravy)
 
 
Datum: 21. června 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
že by zabral pilník????
 
 
Datum: 18. června 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel4145    
čau kluci, jak slicováváte ty kanály ?
 
 
Datum: 18. června 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel14718    
Nechci aby se z toho stalo klišé, ale standa má pravdu... dělal mi jeden válec. Měl jsem obdobnej problém jako ty... sériovka mi jela mizerně a na stejskala jsem neměl peníze... poslal jsem válec s hlavou standovi a nestačím se divit jak mi to jede... časem jsem koupil hikone, upravil ho a ted mám místo sériovky závoďáka :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15514    
taky tu je možnost risknout to a nechat převrtat .... jinak u mě běžně dávaj nový píst kroužky čep a segrovky....je třeba se zeptat....
 
 
Datum: 18. června 2013 9:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15682    
Napiš mi na mail,udělam ti seriovku,která strčí do kapsy i simsona za cenu nepatrně větší,než je polskej šmejd.
 
 
Datum: 18. června 2013 8:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
na ten polskej se vykašli, kanály slícuješ, to není zas tak velký problém, ale přefuky v domácích podmínkách neslícuješ, zvlášť když mají blbě nalitej hliník, další problém je vydrolování materiálu vložky s tím neuděláš vůbec nic,
 
 
Datum: 18. června 2013 7:37
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten polskej by sis musel slícovat doma jinak jestli máš starej tak ho dej na vybrus a tenhle novej se eště nedá tak upravovat protože nejde vylisovat vložka z toho válce což u staryho jde takže na upravu jestli chceš dělat tak di do toho staryho asi všechno na co sem si vzpomněl :-D
 
 
Datum: 18. června 2013 6:40
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci vim ze to sem nepatří ale chci jse zeptat jestli neznate někdo nějakej web o hondách potřebuji poradit s hondou mb 80 jak nastavit předstih nějaký návody atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
jak zjistim jaky mam zapalovani jestli 30W nebo 20W ? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to napsane na statoru nebo tak že tak sou dvě cívky spojený drátem dohromady
 
 
Datum: 17. června 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mám problém s udržením otáček na Babettě 207. Karburátor tam mám DellOrto a otáčky při nastartování vyletí a pak zhasne. Těsnění všude mám, jinak v podstatě jediný co bylo že jsem kupoval pístní kroužky ale vše je složeno dobře. Na co se ještě podívat? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 18:26
 
<  287  288  289  290  291  292  293  294  295  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:43:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu