Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepa
IP: uživatel15645
 Čus draci tak se mi podařilo ten "jeblej" šroub na deklu spojky "odjebat". 
Jak už vám možná napovídá budu měnit "sto" let starou spojku.Jak volný může být primární řetěz ?? mně už se zdá docela volný, ze vnitřku karterů je vidět uplně nepatrné poškrábání právě od toho řetězu, jak tam lítá, sem a tam
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 a nebo máš sjetý zuby na lamelách a proto je řetěz volnej
Datum: 20. června 2013 17:44
 řetěz se měmí až když dře o karter dole ,takže ho máš asi dojebanej
Datum: 19. června 2013 20:46
Jméno: kubik
IP: uživatel14684
 zdarek nemate zkušenosti nekdo s práškovým lakem na rám pionýra? voni to pry davaj do pece vypalovat na 180-200C° a tak se bojim ze se roztečou futra v kyvne vydlici jo či ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 21:51
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Na komaxit jsem dával už pár rámů z Pionýrů a Babet a vždy to gumy v kyvce vydržely.
Předky jsem, dával bez futer, silon by to asi nedal.
Datum: 19. června 2013 21:51
 taky jsem si to myslel, ale vzhledem k tomu, že jsem byl línej to rozebrat, tak jsem tam dal rám v celku. a gumy v kyvce jsou v cajku... sice zalitý komaxitem, ale v původnim stavu a funkční
Datum: 19. června 2013 18:54
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 s největší pravděpodobností se roztečou
Datum: 19. června 2013 17:51
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdar draci, našla by se dobrá duše která by mi mohla vyfotit zapojení hlavního spínače na fichtlu? a třeba i jak je zapojená přední žárovka? moc by mi to pomohlo. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 23:46
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 myslim že na tom nic neni tady maš hafo schemat jak to zapojit, https://www.google.cz/search?safe=off&q=schema+pionyr&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.48175248,d.Yms&biw=1280&bih=699&um=1&ie=UTF-8&hl=cs&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=tHfDUZTQIMfZtQaq1YCgDQ#facrc=_&imgrc=Qhf6RMYCIaFe8M%3A%3BHn1_4gqhb_QFyM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia1.jex.cz%252Fimages%252Fmedia1%253A4b08199012887.png%252FEl.%252520schema%252520JAWA%252520PION%2525C3%25259DR.bmp.png%3Bhttp%253A%252F%252Fjawastroj.jex.cz%252Fmenu%252Fel-schema%3B1213%3B866
Datum: 20. června 2013 23:46
Jméno: blbec
IP: uživatel12849
 ahoj, mužu nastřikat výfuk chromem ve spreji? ma zapalnou teplotu 365 °C tak jestli to nezačne stekat nebo něco jak bude výfuk vaici
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 22:37
 já mám jeden výfuk na terenní závody z mustanga, je ve vnitř vybrakovanej a měl hroznej chrom, vytáhl jsem zbytek, vypálil acetylenem čímž slezl všechen chrom, natřel stříbřenkou na kamna a drží super, je už v ní zapečené bláto, někde mastná, ale drží... nicméně s chromem nesrovnatelný...a pokud se nemýlím taky výfuk je nejteplejší část na motorce, a tam ty stovky stupňu k*revsky naskakují
Datum: 19. června 2013 22:37
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli se můžu přidat, tak já mám vyzkoušeno opískování a natřít Bisilem na kamna a výsledek paráda.
Časem se z toho stejně všechno odře nebo oloupe a stačí to přetřít a je hotovo.
Datum: 19. června 2013 21:55
Jméno: standa
IP: uživatel15688
 Chrom ve spreji je stříbřenka hnusná jak prdel. Natři/nastříkej to černou barvou na kamna. Výfuk zdrsnit obrousit a odmastit!
Datum: 19. června 2013 20:24
 Já jsem na tyhle stříbřenky už rezignoval. Ať jsem dělal co jsem chtěl tak na výfuku žádná barva dlouho nevydrží. Řešim to tak, že si seženu díly se slušným chromem...nestojí to moc a výsledek je nesrovnatelnej s nějakou barvou ve spreji. Jinak o tom že výfuk má po jízdě 70st pochybuju...
Datum: 19. června 2013 15:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 mužeš jen pro zajímavost výfuk má cca 70 po pořadný kalbě a to je i teplota kde má člověk asi i práh bolesti .. takže jak něco pálí má to cca 70 80 stupnu... což je i teplota při ktere je vhodne ladit karbec..
jinak s bojim že ten nátěr se ti stejně oloupe kvuli mastnotě a povlaku chromu pod nim ..je až moc hlakej ...a stejně chromování ničim vyzualně nenahradíš.... daleko lepší je to prostě nastříkat či natřít stříbřenkou ta je složena z bezbarveho laku co se vypeče a hliníkoveho prážku kterej je dost odolnej.... na mašinu na ježdění ok zpusob kor jestli bys to stříkal a navrch dal eště vrstvu bezbarveho laku.... ale na chrom to mít nebudej
Datum: 19. června 2013 14:24
Jméno: Milan
IP: uživatel15659
 Ahoj, chci se zeptat jestli půjde tato dvouklíčovka na čz 175/487.0 mám klasické staré vidle, né ty nové 180/487.3 jak jsou zde na fotce - ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/107.html ) pokud vím, tak jsou 2 typy dvouklíčů a na tu moji někdo po bouračce nabastlil jednoklíč, tak to chci uvést do původního stavu ...
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 11:11
 Ne tahle ti na 487 pasovat nebude
Datum: 21. června 2013 11:11
Jméno: adam
IP: uživatel12849
 nazdárek, chtěl sem se zeptat, vadí něčemu že mam doma motorku a je zatím v odhlašce na mě? ještě ji nemam přihlašenou nasebe, a mužu s ní noromalně jezdit? .... děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 15:47
Jméno: asdrsa
IP: uživatel11057
 Když máš malý TP tak můžes, popřípadě stačí kupní smlouva, ale je to jen na určitou dobu, tak si to nékde najdi na netu
Datum: 19. června 2013 15:47
 Nazdar draci měl bych tu jeden dotaz.. Nevíte náhodou jestli by šli přední vydle z jawy 175 nebo 250 dát na pionýra??? a takky jestli by na ně šlo nějak nasadit fichtlácký kolo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 16:31
 asi jinej gang,na dvaapůle kotouč a 17kolo....
Datum: 21. června 2013 16:31
 ty vidle nwm, ale na kolo by si asi musel udělat a přivařit takové to očko, jako je na předních vidlích od fechtla (záchyt reakce, nebo jak se to jmenuje) a nechat si udělat středící trubičky. páč je tam původně 17palců s kotoučem, takže asi bude širší. ale je to jen teorie, v praxi jsem to nezkoušel
Datum: 21. června 2013 11:57
Jméno: PeSt
IP: uživatel15687
Posl.aktualizace: 19. června 2013 9:57
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravím! Chcel by som sa opýtať na pár vecí . Pasuje spojka z 05 (nie 555) na 21 ? STIHLkový červený olej do krovinorezu , je plná syntetika či iba polo ? A posledná : mám motor 555 s valcom , hlavou a karbecom z 21 ... (nekritizujte, dostal som ho zadarmo) no a nechce sa mu moc do otáčok a vôvec nemá výkon ... čím to môže byť ? Vopred ďakujem za odpovede ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 12:24
Jméno: standa
IP: uživatel15702
 Nebude. Musel bys na hulváta projet sací kanál na válci aspoň 17,5mm vrtákem + vevnitř znatelně rozpilovat sací kanál do šířky. Navíc se obávám že jsou štefty kolena moc u sebe... To bych spíš předělal vyústění kanálů v karterech a nechal tam válec a hlavu z Pio. A nezapomínej na slabou ojnici z j555...když to rozchodíš a motor pojede naplno,je velká pravděpodobnost že roztrhneš ojnici. Do j555 jde s úpravou primárního kola klika z j21 a mužeš pak točit klidně 7000 rpm nou stress
Datum: 22. června 2013 12:24
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 Takže, pruser  ked zoženiem 555 valec, pôjde mi tam pripasovat karbec 21? o kolko musim zväčšiť sací kanál?
Datum: 21. června 2013 7:25
Jméno: standa
IP: uživatel15694
 No tak to je jasný,tak vůbec nenavazuje válec na kartery,buď rád že to nějak jede
Datum: 20. června 2013 10:23
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 Ahoj Stando, ja mam aj Valec s 21, takze to sedi s karbecom, a myslíš že 05 hlava by bola lepšia pre tu 555 ? Dik
Datum: 20. června 2013 7:28
Jméno: standa
IP: uživatel15688
 Problém je v karburátoru. Vyústění sacího kanálu je 15,8mm a průměr karburátoru z j21 je 17mm...nikdy to nemuže jet dobře.... Dej karb z pařeza a bude to dobrý. Navíc hlava z j21 je pro j555 moc tvrdá.
Datum: 19. června 2013 10:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 Aha ok dik, a neni vylágrovaný,pozeral som ho aj z vnútra, a ja som ho dostal aj s celou moto (bantam pincek) , totiž zachránil som ju pred kovosrotom
Datum: 19. června 2013 7:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15514
 spojky na pionry jsou 2 typy pařezova a ta tvá takže ano pasuje je uplně stejná ...
jinak nejni ten motor prostě vylágrovanej??? když byl za darmo.... jinak možná bohatá směs skus vyčistit lauf.... a seřídit hladinu
Datum: 19. června 2013 0:26
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
Posl.aktualizace: 19. června 2013 23:08
 23. mám zrovna volno, vypadá to zajimavě ale mám to celkem štreku
Datum: 19. června 2013 23:08
Jméno: ierk
IP: uživatel15112
 kdybys klikl na ten odkaz tak se to dozvíš,věkové omezení není
Datum: 18. června 2013 19:38
Jméno: Patrik
IP: uživatel12772
 Je nějaké věkové omezení? Děkuji
Datum: 18. června 2013 19:20
Jméno: Jedla
IP: uživatel15098
 Zdarec draci, tak už jsem tu jednou psal měl jsem problém s utrženým šroubem v řidítkách, tak dneska se mi to povedlo tyčkou vyťuknout konečně  , nojo ale jak hledám tak hledám ale ten klíne kco je právě v tim krku co drží řidítka, prostě nemůžu najít, je tady někde na fichtl krámku prosím vás, nevíte někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi do šmelcu a najdeš to v každým starým kole
Datum: 18. června 2013 21:09
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 ve starých kolech nebo vysoustružit
Datum: 18. června 2013 18:45
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čus draci tak jsem úspěšně zapojil hlavní spínač na mustangovi ale problém je že když otohčím čudl do leva měl by motor zhasnout ale právě v té poloze mi svítí světla a když ho dám uplně doprava tak mi to zdechne ale právě na této poloze by to mělo svítít neví někdo jak to udělám aby to bylo správně? jestli jsem nemohl prohodit nějakej drátek nebo tak něco? doufám že se najde nějaký hodný člověk který mi poradí. předem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 17:53
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 no prostě jsi to asi udělal přesně obráceně
Datum: 19. června 2013 17:53
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 péro : jak to myslíš zrcadlově? nemohl by mi to někdo vyfotit jak to má zapojený? aby to šlo vidět ? a třeba i přední řárovku jak je to zapojený? díky moc
Datum: 19. června 2013 14:27
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 mohl by to bejt přehozenej ten plíšek v té spínačce....osobně bych ho zkusil otočit co to udělá....celý to drží pohromadě jen za jednu závlačku ta se oddela a vytáhněs tu páčku otočíš plíšek a složíš..za předpokladu že je to dobře zapojený mě nic lepšího nenapadá....hodně štěstí
Datum: 19. června 2013 14:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zdá se mi že jsi celej vypínač zapojil zrcadlově
Datum: 18. června 2013 21:11
 Je to celý nějaký divný, zkus to ještě jednou pořádně podle schéma projít, někde to bude blbě zapojený, když máš chcípání na pravé straně... Co se týká té žárovky, tak ty 2 kontakty nemůžeš spojit, protože jeden je na dálkové vlákno a druhý kontakt je na potkávací vlákno, obě vlákna ti pionýr neutáhne a ve výsledku by to skoro vůbec nesvítilo. Pokud se ti ta objímka nezdá, tak kup novou a máš vystaráno
Datum: 18. června 2013 20:47
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 no já to tak právě nechci nechávat sem zvyklej na to že chcípám do leva ale myslím že všechny drátky sem zapojil dobře prostě podle schématu ale zítra si stim ještě pohraju. jo a když mám takovej ten držák jakoby na žárovku a je tam ten drátek taková pružinna a na tom držáku jsou 2 kontakty co se dotýkají na žárovku a můžu ti spájet dohromady? protože ty kontakty na tom držáku jsou strašně povolené a nejde to připevnit aby to drželo a jedu a jak to drncá tak se to pohne a nesvítí protože mi tam ta žárovka nesedí a musím ty kontakty na držáku hodně potočit nevím čím to je
Datum: 18. června 2013 19:53
 když ti to funguje, neser se do toho s prominutím  prostě budeš zdechat doprava
Datum: 18. června 2013 19:19
 to je otázka, zkus je třeba mezi sebou prohodit
Datum: 18. června 2013 18:31
 Ahoj draci. To zápalko "bezkontakt-cross" vypadá super, ale bohužel nemá zdroj pro světla. Já mám už vlastně docela dlouho tu sestřičku se zdrojem pro světla. Je to spolehlivé, ale o nějakém logickém timingu pro normální motor nemůže být moc řeč. V pásmu, kde se motor používá se to moc nemění. U té verze "cross" je to udělané daleko lépe. Tedy dotaz zní, jak takovou křivku předstihu docílit u toho zápalka se zdrojem pro světla? Je to nějak možné udělat? Jakou část toho všeho vlastně řídí timing? Napadlo mě, že nějaká elektronika u cívky, ale ta zase nemá informaci o tom, jaké jsou otáčky... Nebo jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 0:27
 Díky kluci. Nicméně u té verze cross je ten timing dost výrazný a nechce se mi věřit, že by to byl jen vedlejší efekt. Ale fakt je, že tomu houby rozumím.
Datum: 22. června 2013 0:27
Jméno: standa
IP: uživatel15694
 Ani jedno vape na fichtla není nijak řízené. Možná je tam navíc nějakej odpor,elektronická součástka atd,ale rozhodně ne žádný řízení.....
Datum: 20. června 2013 10:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud ti jde o křivku předstihu a nepotřebuješ světla tak je lepší řešení
Datum: 20. června 2013 6:38
Jméno: robie
IP: uživatel11931
 Dobře, tomu že ta základní varianta zápalka tedy nemá chtěně řízený timing mohu věřit, ale v tom případě ta varianta cross to nějak řízené přece má? Hezky se zvětšuje předstih odspoda a až ve vyšších otáčkách se snižuje. Pro sériový motor a výfuk bych řekl, že to snížení pro vysoké otáčky nepotřebuji, ale ta první část, kdy se to zvyšuje vypadá dobře.
Datum: 20. června 2013 3:26
Jméno: standa
IP: uživatel15685
 To nemá žádnej timing,předstih se řídí jako vedlejší efekt.
Datum: 18. června 2013 19:43
 Zdarte mám čz 175 487 a mám takový problém že my bliká kontrolka dobíjení a když zapnu blinkr tak kontrolka blinkru nesvítí a dobíjení bliká Podle mne je to bud relé nebo dinamo, nebo svorkovnice pod sedákemrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nebo špatně zapojený kontrolky? Co Ty na to? Toš tak!
Datum: 18. června 2013 17:59
 Bliká pravidelně, nebo jenom tak poblikává?
Datum: 18. června 2013 17:44
 zdar, co je podle vás nejlepší levná napodobenina chromu? díky moc za odpovědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2013 7:37
Datum: 19. června 2013 7:37
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jednoznačně nikl, jde vyleštit do zrcadlového lesku a jde lehce do zlata, měl jsem na kyvce tak udělané vidlice, kryty zadních tlumičů, klakson, rámeček světla,... a bylo to fakt epesní
Datum: 18. června 2013 19:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím jestli napodobenina ale jako jinou chranu proti korozi bych volil zinek
Datum: 18. června 2013 16:32
Jméno: Sporák
IP: uživatel15683
 Zdarec, je u tohoto tachometru možné podsvětlení? nebo nevíte o nějakým na Mustafa aby se dalo přidělat?  díkrnhttp://www.fichtlkramek.cz/nahled/tachometr_parez_60km2.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 19:59
 Já bych skusil koupit normálně podsvětleny tachometr na babetu nevím přesně jak je to na Mustafu ale podle mně by to šlo .
Datum: 22. června 2013 19:59
 Je možné dodělat, kdysi jsem to připojoval nějak na světlo, myslím že jsem tam dával nějakou diodku, ale fakt nevím, bylo to už dávno. Každopádně pokud si šikovný tak to půjde. Přímo že bys koupil nějaký už komplet hotové, to asi ne, možnost se ještě podívat po tachometru který už podsvícený je, ale taky malá šance.
Datum: 21. června 2013 22:25
 Zdravím, někde jsem slyšel, že nově vyrobné válce na pionýra, nejedou tak dobře, jako starší po výbrusu. A to prý ne kvůli menšímu (sériovému) vrtání, ale kvůli ještě horší kvalitě výroby a slícování kanálů. Chtěl bych tu na FichtlKrámku koupit ten válec, ale mám pochybnosti, jestli radši nevzít válec starý a dát ho na výbrus.
Jinak je k válci i píst, kroužky, čep atp.?
P.S.: pionýra mám na závody sériovek + doprava do školy/městě, takže chci, aby tahal, co nejvíc 
Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 17:02
 nechal bych vybrousit starej válec s pístem kroužkama a čepem to vyjde na 4-5 stovek a kvalita je zaručena
Datum: 22. června 2013 17:02
 viz standa můžu stopro potvrdit
Datum: 22. června 2013 9:57
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 kdybys videl uhel vyustení přefuku v hliníku u poláka.... ja nevedel, jestli se mam smát nebo brečet  , to proste nemuže pořádne jet (bez upravy)
Datum: 21. června 2013 18:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 že by zabral pilník????
Datum: 18. června 2013 14:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel4145
 čau kluci, jak slicováváte ty kanály ?
Datum: 18. června 2013 11:13
Jméno: 4gear
IP: uživatel14718
 Nechci aby se z toho stalo klišé, ale standa má pravdu... dělal mi jeden válec. Měl jsem obdobnej problém jako ty... sériovka mi jela mizerně a na stejskala jsem neměl peníze... poslal jsem válec s hlavou standovi a nestačím se divit jak mi to jede... časem jsem koupil hikone, upravil ho a ted mám místo sériovky závoďáka
Datum: 18. června 2013 9:33
Jméno: pepa
IP: uživatel15514
 taky tu je možnost risknout to a nechat převrtat .... jinak u mě běžně dávaj nový píst kroužky čep a segrovky....je třeba se zeptat....
Datum: 18. června 2013 9:07
 Napiš mi na mail,udělam ti seriovku,která strčí do kapsy i simsona za cenu nepatrně větší,než je polskej šmejd.
Datum: 18. června 2013 8:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 na ten polskej se vykašli, kanály slícuješ, to není zas tak velký problém, ale přefuky v domácích podmínkách neslícuješ, zvlášť když mají blbě nalitej hliník, další problém je vydrolování materiálu vložky s tím neuděláš vůbec nic,
Datum: 18. června 2013 7:37
 ten polskej by sis musel slícovat doma jinak jestli máš starej tak ho dej na vybrus a tenhle novej se eště nedá tak upravovat protože nejde vylisovat vložka z toho válce což u staryho jde takže na upravu jestli chceš dělat tak di do toho staryho asi všechno na co sem si vzpomněl
Datum: 18. června 2013 6:40
 Čau draci vim ze to sem nepatří ale chci jse zeptat jestli neznate někdo nějakej web o hondách potřebuji poradit s hondou mb 80 jak nastavit předstih nějaký návody atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 21:30
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 jak zjistim jaky mam zapalovani jestli 30W nebo 20W ? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 20:57
 je to napsane na statoru nebo tak že tak sou dvě cívky spojený drátem dohromady
Datum: 17. června 2013 20:57
 Ahoj draci, mám problém s udržením otáček na Babettě 207. Karburátor tam mám DellOrto a otáčky při nastartování vyletí a pak zhasne. Těsnění všude mám, jinak v podstatě jediný co bylo že jsem kupoval pístní kroužky ale vše je složeno dobře. Na co se ještě podívat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 18:26
|



|