slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  283  284  285  286  287  288  289  290  291  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zelo      IP: uživatel13920    
čau, mám dost blbou otázku. Jak zjistim jiskru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo jí vezmi do ruky a šlápni. občas je jiskra tak malá, že ani neni vidět, ale cejtit je ;-)
 
 
Datum: 27. června 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyšroubuješ svíčku, dáš jí zpět do fajfky, závitem jí opřeš o válec, šlápneš a buď uvidíš jiskru na svíčce nebo ne...
 
 
Datum: 27. června 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14110    
Zdravim nevěděl by někdo jaká je velikost rozpěrného kroužku přední vidlice který se vkládá do přední vidlice dolu kde prochází osa předního kola a zároveň slouží jako rozpěrka je to ta podelně rozříznutá trubička a potřeboval bych to pro JAWU Panelku on je delší než třeba u kejvačky a opírá se až o ložisko a tím dělá i rozpěrku diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:03
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel15646    
dobry den moc prosim o radu nestartuje my babeta210 ani tuk opravdu už nevim čim to muže byt všechno jsem dukladně zkontroloval vypada už tam všechno v pořadku a přesto to nejde nastartovat ani to trocha nenaskoči fakt už nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
ona venku z valce jiskru davat muže ale jak je tam to forový cdi tak pod tlakem už to směs nezapalí stěžejní je pak podlití... eliminuješ tím ze hry karburaci..a máš o třetinu mín starostí víš že ti na hledání zbyl jen motr a zaplko... zapalko na babetu se moc opravovat nedá jen měnit věci za odskoušene..... pokut zabředneš do elektra u babety je samostatná věc tyristor je drahý proto ti radím ho od někoho pujčit... pak klasika se jde od svíčky takže svíčka fajfka kabel indučka a nezapomenout skouknout kable a oleštit koncovky... no a pak motor ale pokut se to točí moc tomu být nemuže..... jsou tam jen trochu víc namahana gufera protože to pod spojkou nejni v oleji.... takže pod zapalkem je vyměněno za 10 minut a pod spojkou je potřeba mít stahovák...... o karburaci je zde odkaz na stranky o babetě a tam je to popsane docela dobře.... kdyžtak se na ně podívej ... napadá mě skoušel jsi to roztlačit??????
 
 
Datum: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zkontroluj jestli svička dava jiskru, a pak jak řika pepa střikni benal do valce a uvidiš
 
 
Datum: 27. června 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15123    
já bych si od nkoho pujčit tiristor je to věc navíc kde muže být problem...jinak klasika skusit štříknou beno do válce a pokut naskočí je to v palivový sostavě jestli neslíbí tak motor elektro..
 
 
Datum: 27. června 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci máte někdo návod na složení motoru čz 250/455 nebo 175/470 a 125/453? děkuju muže být video, fotky nebo něco podle dílenske přiručky a seznam nahr. dílů je to nic moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 23:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
O návodu přímo nevím, ale kdybys měl nějaký konkrétní dotaz tak napiš sem, nebo na muj mail...
 
 
Datum: 26. června 2013 23:53
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdar lidi , nevíte jak upravit sání vzduchu na babetě 210 ce ? chci aby měla sportovnější zvuk :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Válec mám koupenej od stejskyho http://www.ms50.cz/ ano bavíme se o 210 ce
 
 
Datum: 27. června 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
tak jestli to nepojede t hadici muže dát z 5 ne? jinak 80 valec z te frezy anebo převrtanej origoš? bavíme se o 210?
 
 
Datum: 26. června 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Skoušel jsem o sundat tu hadici ale pak to víc žralo a svíčky vydrželi cca. 30 km, už tědka mám vekou spotřebu pač mám tam 80 ccm válec :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u babety když sáhneš na vzduch tak už nepojede... je na to strašne háklivá
 
 
Datum: 26. června 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
vyhodit tu hadici mezi rámem a plastovým kusem a díru v plastu zaslepit punčochou a gumičkou ..ale výbrus ti vděčnej nebude...
 
 
Datum: 26. června 2013 22:11
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdravim mam takovy probem pulil jsem motor pro vycisteni a kdyz jsem ho dal do hromady tak chci tam dat jednicku tak nejde ale dvoujka jde nevite cim to muze byt? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
pokud máš 1 ku jako neutrál tak si otočil kolečko 18 z kamenama ke karteru
 
 
Datum: 26. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel15730    
Dobrý den, nejspíš bude špatný řadící automat.
 
 
Datum: 26. června 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel15727    
zdarec chlapi dá se nějakym způsobem vytunit jawa 175 aby jela rychleji? dík za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo Stando na mý 487 jsem třipade předjel i ve dvou :-D to byla zlatá mašina.. na zadek šla i bez spojky.. stýská se mi po ní :-) jestli znáš Michala Sojky z ČB měl jsem ji od něj
 
 
Datum: 27. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6705    
Kdysi jsem se podílel na úpravě jedný 478 (?) .... dodal mi na mail různé podklady,včetně výkresů origo válce.... něco sem si na papíru načmáral,spočítal,konfrontoval s realitou a něco jsme vymysleli...podklady jsem mu poslal na mail...on to udělal... na to že sem to nakonec střelil dost od boku,tak nová číza 190ccm předjela 350 na akceleraci i na rychlost... byl z toho hotovej... přitom jsme jen otevřeli sání a vejfuk .... takže u tý panelky to musí bejt mazec ...
 
 
Datum: 27. června 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost dobře se dá upravit motor z panelky ;-) když to dáš někomu kdo ti udělá výbrus tak uděláš na ní obsah až 300ccm, stočit kliku, vychytat spojku a jedeš i víc jak 150.. měl jsem 487 která měla obsah 215ccm, píst vzor panelka, odebraný přefuky, přetryskovaná, upravená hlava, 19 zub sekundár a lítala i přes 130.. za 4 pořád kopec nekopec. Tyhle motory ale vyžadují fakt hodně peněz aby jsi z nich udělal závoďák.
 
 
Datum: 27. června 2013 13:05
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6705    
No asi nejlevnější nárůst výkonu by bylo dát do rámu motor z J250. Pokud začneš nějak smysluplně upravovat traktorovitej motor z j175 dvoulauf(to obecně platí asi pro všechny starý traktory),tak se dostaneš do astronomickejch částek.... to neni jako u fichtla,že každej druhej dělá lehčí kliku,upravenej válec,sníženou hlavu,vejfuk atd... navíc je válec litinovej a chlazení nicmoc,kolikrát se přikousne seriovka už při hrubějším zacházení,natožpak aby to točilo o 2000 RPM víc... udělat by se něco určitě dalo,ale rozmysli se dobře,neni to nic levnýho.... pokud bys uměl obstarat úpravu hlavy,tak válec mužu zkusit udělat.....ale nebude to letadlo,jen trochu rychlejší a silnější traktor....
 
 
Datum: 27. června 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S timhle motorem se podle mě nevyplatí nic dělat, je to takovej spolehlivej traktor. A navíc škoda ničit veterána.
 
 
Datum: 27. června 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel13724    
je tam menší zadní rozeta. jinak nic víc pokud vím :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 23:31
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Máš tam teď originální sekundární převod, nemáš menší sekundární kolečko ? pak tachometr kecá.... :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
jo má beztak kecá :-D
 
 
Datum: 26. června 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
110 je na 175 špičkovej víkon.... i daleko modernější 477 vo moc víc nejede.... dlabej na to a pokut toužíš po rychlejší vymen to za jinou motorku...... ps nejsem si jistej ale nemá 356 v techničáku top speed 80? a ti na nas že ti to prd jede.....
 
 
Datum: 26. června 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel13724    
ja se jen ptám. esi to má cenu :-D já to nechci za každou cenu vytáhnout do nejvyšší rychlosti. ja chci jen vědět jestli má cenu se v tom nějak hrabat kvůli rychlosti a nějakému tomu koníku nebo ne :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 20:16
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
troll: Kolik chceš , aby to jelo ? Mám Jawu 350/634 a maximálka tak 120-125 km/h.... Jezdím na pohodu do 100 km/h, kdybych chtěl jezdit rychle tak si koupim třeba H6.....
 
 
Datum: 26. června 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel8746    
teď okolo 100 až 110km/h po rovince
 
 
Datum: 26. června 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
kolik to jede ted? no na rychlost teoreticky větší rozeta na řetěz do motoru ale jde o to aby si s ní byl rychlejší než ted
 
 
Datum: 26. června 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: troll      IP: uživatel8746    
něco se tam určitě najde na poštelování :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ani veľa nie jawa 356 bola vždy pomalšia ako čz 450
 
 
Datum: 26. června 2013 16:22
 
 
 
 
Jméno: Daniel      E-mail:      IP: uživatel13163    
zdar draci,nevíte někdo kde koupit otáčkoměr na fechtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 7:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. června 2013 7:54
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. června 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.baotianmotors.cz/409-otackomer-teplomer-motohodiny-hebo.html
 
 
Datum: 26. června 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: Kunik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw draci potreboval bych poradit s temito stojánky ma Čezetu 180 a nevím zda by tam šel některý z následujících stojanků budu rád za každou radu od vás... http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=2005 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4054 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=4055 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: XX      E-mail:      IP: uživatel15724    
Čus všem.Prosím o radu.Jedná se o mustang.Nastartuji,běží,nechám ohřát a na volnoběh mírně nepravidelný běh,ale točí dobře.Na stojánku se zdá pří řazení a použití všech rychlostí výkon.O.K.Při samotné jízdě nejde vytočit a ztrácí výkon.Prostě to vůbec nejede,na plyn nechce moc přidávat.Musím mu pomoci přes spojku.Nová spojka,výbrus,píst a kroužky,ložiska,gufera,karbec,seřízený předstih,čištěná nádrž,jehla na druhém od vrchu.... Prostě už nevím.Případné odpov.prosím přednostně ně "amerova@cmail.cz"Děkuji,Jarin. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15728    
Zkus sundat víko filtrboxu,pokud to bude ok,tak je to moc uškrcený a přidělej nějaké díry do těla filtrboxu ... BTW: jaká je tryska? 68 ? 72? 72 je u seriovky moc na gumovej chobot mustanga.....
 
 
Datum: 26. června 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
vyčisti si výfuk....teš občas to dělá nedotejkající benzin z kohoutu teče ale ne dostatečne mnoštví aby ho měl motor dost a dal plný výkon... ale vzhledem k tomu že si něco řešil tak skus lauf
 
 
Datum: 25. června 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: SwobI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, možná se to tu řešilo-za to se omlouvám, ale zajímalo by mě, jestli se dá přihlásit motorka, která nemá papíry spz a ani techničák..popř. jak to udělat... Díky moc draci a štastnou jízdu bez nehod :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
karlos: právě bez TP to jde přihlásit na veteránskou značku. je to v česku naprosto standartní proces. 1. - klubová testace, 2. - krajská testace, 3. - přihlášení vozidla na úředě s vyšší působností. dělal jsem to několikrát na svých moto. nazdar
 
 
Datum: 26. června 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
jedině sehnat někde papiry toho typu motorky co maš, nasadit štitek na ram,a udělat vymaz motoru a je to Ok
 
 
Datum: 25. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez TP nepřihlásíš moto ani jako veterána, absolutně bez techničáku máš prostě smůlu a nepůjde to.
 
 
Datum: 25. června 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jdi do nějakého veterán klubu a tam ti přesně řeknou, jak moto přihlásit jako veterána
 
 
Datum: 25. června 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: orlando      IP: uživatel15646    
dobry den mam takovy dotaz muže byt netěsny pist s vuli pul milimetru ve valci duvod proč my nejde nastartovat babeta210 a nebo když netěsni gufero na kliovce u rotoru za odpovědi předem děkuji přeju pěkny den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Jestli je vůle kolmo na osu čepu, tak to tolik nevadí. Pokud tam nějaký gufero ještě je, tak by motor měl nastartovat
 
 
Datum: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
máš o výbrus menší píst ..co výbrus cca O2mm rozdíl od válce u tebe to jsou 2 výbrusy...ale slíbyt by to s ním mělo ... to fufero je jasny nemuže ti lítat směs z motoru ven.... za mě narzit nove gufero a raděj dát valec na výbrus....pokut máš peníze ....
 
 
Datum: 25. června 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Pre obydva dôvody to môže byť ....
 
 
Datum: 25. června 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak vylisovat vložku z válce ? všude je postup s trnem ale ten nemam možnost sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Tak ať se daří ;-)
 
 
Datum: 25. června 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. června 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Ne,ale musí se to fakt fest ohřát. Teplotní roztažnost je dostačující. Co jdeš páchat?
 
 
Datum: 25. června 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, takže žádný chlazení vložky nejni potřeba ?
 
 
Datum: 25. června 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Udělat si přípravek na vytlačení vložky z válce (v práci jsem složil ze šroubu,podložek,matice a trubky o lehce větším průměru než je vložka),ohřeješ válec až v něm pohneš vložkou bez násilí, utahuješ šroub a vložku vtáhneš z válce do "trubky" ... Je lepší konec co zezadu tahne vložku udělat na soustruhu .... Pěknej náčrt má Stejsky na stránkách...
 
 
Datum: 25. června 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: ouje      IP: uživatel12656    
Draci jak od sebe rozeznam automat na 550,555,05 a na 20,21,23 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
pokud potřebuješ automat na 550,555,05 tak mám doma jeden navíc, stav v pohodě pružiny téměř nové , rychlosti nevypadávají :-)
 
 
Datum: 26. června 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
JAký je prosím rozdíl mezi Babetta 210 a Babetta 215? vse co o ni vite prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
myslím že jí maš docela zachovalou ....45 bych řek že je solidní výsledek ... ten rychloběch co je jakoby 2 je docela príjemnej .. ale o moc rychlejší to nejni jen že se ti uleví motoru ... a potitově je to dobrý i když t honí nasraně pes ... mu najednou začneš ujíždět a to potěší.... že
 
 
Datum: 25. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
215 mám doma. Na vzhled úplně stejný s 210, jen tam druhá rychlost chybí. Jede tak 45. Nikdy jsem na žádný jiný babetě nejel, ale tohle je fakt jen takový kolo s motorem. :-D
 
 
Datum: 25. června 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
jestli si pamatuju dobře chytrou knížku model 215 je nahrada po jednodužším stroji podbně jako 207 protože klasický 2 stupnový automat měl pověst poruchoveho .... proto aby to napravili udělali jen jednorychlostní verzi pro zakazníky co si to koupily..... prakticky bych to ani nechtěl protože to pojede polovic a motor se musí víc vytáčet....takže zas žadne terno.... je to stroj co vznik na požadavek trhu ale přínosnější by asi bylo koupit si za 1000 207 než 215 byt má rok výroby 93 a víš...babeta je na pořízení a díli docela drahá ....rozhodnutí je na tobě každopadně zachovalá a fungující 210 je na jízdu parada jede to 50 do kopce nemusíš přišlapovat ... jen to chce při nakupu vybírat z víc stroju nebrat první či zbytečně lacine stroje ..... přeč jenom to nemá 3 ozubená kola kola v řadě jak jednorychlostka... jsou tam nějake ti chujoviny navíc a stojí za to ..
 
 
Datum: 25. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
ti říkám 215 nakopávačka A JEDNORYCHLOSTNÍ ..TJ NEMÁ 2 STUPEN...OK?
 
 
Datum: 25. června 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Babetta 225 má nakopávačku, ale nikde nic psan o Babetta 215 není, tak ja kto teda je? :-(
 
 
Datum: 25. června 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
vzhledově podbný ale 210 má 2 rychlosti a šlap adla a 215 má nakopávačku ale zas jen 1 rychlost.......
 
 
Datum: 25. června 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Zdravím, jak je to prosím s vyhláškou? Babetta 210 aby mohla jít na pojištění (zelenou kartu) musí splňovat co? Já sem si to myslel tak, že asik číslo motoru se musí shodovat se štítkem kostry a to číslo se diktuje na registru vozidel?... A Pak dostanu zelenou kartu ? Jak dlouho trvá vyřízení, než ji dostanu do rukou? .. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
já jezdím bez ní ..ale na pojistovně chtěly z něčeho opsat ti čísla eště že byl v kaslíku zaručák :-) pozor dělej rozdíli mezi kartičkou o typu mopedu a zelenou kartou .... bez zelene karty to máš i za 25 000 přece nemužeš rujnovat stát o 200 za rok za pojistku... ok papíry na osobák ti na stadion a babetu stačí... prostě se vydej na pojištovnu oni tě uvítají sotevřenou naručí maj provizi za smlouvu.... jinak jestli máš auto u české podnikatelske tak němu je pojistka na motorku za darmo.......takovej typ... pochopitelně vše má sve neduhy a jak to jednou pojistíš musíš platit každý rok anebo pojistku zrušit je možne mít za to penále když zapomeneš ...prodáš atd....
 
 
Datum: 25. června 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
no mám na auto, ale slyšel jsem že jakási ta kartíčka k Babettě je zbytečná..
 
 
Datum: 25. června 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
na registr vozidel nemusíš ...vozidlo nepodlehá registraci... jestli máš kartičku vem jí a stačí jen zajít na pojištovnu jakoukoliv dle výběru a podle výrobního čísla rámu..vin moderně a barvy to pojistit bimbák na hlavu a jezdit ....kartu ti pošlou poštou... jen připomenu že na mopeda ale musíš mít řidičak mělo by být jedno jakou skupinu jestli motorku osbní auto či traktor.... pokut sem se zmílil ostatní doplní.....
 
 
Datum: 25. června 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Chlaoy jakej je rozdil mezi radicim automatem co ma 5 zubu a automatem co jich ma 6? Jde o jawa 20. Je to tak ze 550,555,05 maji 6 a 20,21,23 maji 5?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Uz to mam vyreseny..zubu maji stejne,koukal jsem na fotky a byly ze spatnyho uhlu :-D No jinak jak rikas maji ten ten palec sirsi. Jinak je rozdil v tech zubech razeni..noverjsi jsou cca o pul cm sirsi. Muj problem byl ze vyskakovala jednicka a prevodovkou to nebylo takz ejsem pulil znova. Prodejce predmenou delal motor a dal tam automat z pareza (ten uzssi) a prodal to ze vyskakuji rychlosti :-) Uz slape jak ma
 
 
Datum: 27. června 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15726    
Jeste je tam rozdil v ukotveni. Ty 05,555,550 maji palec automatu ktery se zasekne do sloupky karteru kde ma byt sroub, sirsi nez ty novejsi.
 
 
Datum: 26. června 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mate nekdo skušenost se 4kvaltem nebo 5 ti .? už po tom patram a koumu delší dobu ešte bych potreboval vedte z čeho a velikost ozubencych kol pro rychly třikvalt děkuji moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: jo      IP: uživatel12913    
5Q dělá Oves mám dojem za 20 tisíc komplet prevodovku s automatem .
 
 
Datum: 26. června 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
A zase ty dačice :-D pěkný ... Holt umí ... Já mám problém nacpat do origo bloků i ten 4Q :-D
 
 
Datum: 25. června 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4gear: bylo by nějaký bližší info?
 
 
Datum: 25. června 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel14718    
Jeden pán z Dačic má na pinckovi šestikvalt
 
 
Datum: 25. června 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by možná bylo jedondušší :-) hele, a nějaký info o té úpravě převodovky z ČZ 477 (nebo těch ostatních 125ek) bys neměl?
 
 
Datum: 25. června 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Hele to je takovej paskvil,že to nemužu zveřejnit :-D navíc se to nevejde do motoru :-D dnešní podnět mi k tomu znova vyburcoval a čmáram si tu jinou verzi.... Musel by se udělat primár ozubenym soukolím a zmizela by z motoru předlohová hřídel jako taková a převodovka by měla jednu vstupní a jednu výstupní hřídel... Takový sci-fi že snad vevařit simson 5Q a přizpůsobit zbytek motoru :-D
 
 
Datum: 25. června 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud máš představu co by to stálo, tak nic, ale pokud ne, tak kdybys byl ochotnej poslat mi ty podklady, tak kamarád má nástrojářskou dílnu, tak bych se mohl poptat.
 
 
Datum: 25. června 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Mym snem je 5 kvalt... Mam skicu na papíře,ale co by stála výroba ?? :-(
 
 
Datum: 25. června 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
ozubení je vymyšlený, a lépe než s rychlým tříkvaltem... čeká se jen na výrobu
 
 
Datum: 25. června 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: Kunik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw draci chci se zeptat kde seženu zadní nosič na mustanga diky za odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: pfffff      IP: uživatel15364    
Co zkusit napsat do vyhledávače nosič? :-D popřípadě nosič mustang
 
 
Datum: 25. června 2013 14:37
 
 
 
 
Jméno: Kunik      IP: uživatel15722    
Eště bych potřeboval poradit pod jakym názvem ho najdu ...
 
 
Datum: 25. června 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ten co je ve fichtlkramku je mastnej ale za to fakt overenej drzak :-)
 
 
Datum: 24. června 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, zase se ptám :-( . Mám Mustanga. Nahodim ho je s čistou svíčkou (vyčištěná chvíli předtim). Když ho chci znova nakopnout tak nechytne. Karbec čištěný a palivovej ventil taky. Svíčku sem už zkoušel vyměnit a nepomohlo to. jehla 2 zářez shora. Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladinu jsem seřídil a nic se nestalo.
 
 
Datum: 27. června 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zkus poštelovat hladinu na jednom pincku kteryho sem ted dělal byl tenhle problem
 
 
Datum: 24. června 2013 23:30
 
<  283  284  285  286  287  288  289  290  291  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 2:21:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu