slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  280  281  282  283  284  285  286  287  288  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15467    
cau lidi chci se zeptat jestli u simsona musej bejt 2 přerošovače blinkrů nebo jenom jeden díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 0:48
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel14109    
Zdar draci, dnes jsem dekarbonoval a zjistil jsem že je nejspíš strřený závit pro šteft na výfuku u babetty 207. Origo je tuším m5 šroub- no adneska mě dal chalpík v mototechně dva tyto šrouby- prej jsou jenom o milimetr vetší než ty původní. Takže nejspíš m8. Mám tu díru pro šteft vzítprvně vrtačkou a pak závitníkem nebo můžu použít rovnou závitník? Nikdy jsem to nedělal tak nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusiš to vyvrtávat pokud je to jenom o jedno cislo vetsi šroub protože pak by to bylo ještě vetši normal udělej závit tak že vždycky 3x do vnitř a 2x ven a takhle postupuj do konce (je to aby se tam nesekaly železný piliny aby ten zavit nebyl jak po praseti)
 
 
Datum: 01. července 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsou o milimetr větší než původní, tak to asi bude M6 ne? Napřed zjisti co je to za závit, pak bychom řešili řezání nového...
 
 
Datum: 01. července 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano jde tam, já ho tam mám. Jen chce individuálně upravit a popřípadě skosit náběhové hrany prvních zubů, aby se to lépe chytlo.
 
 
Datum: 01. července 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: blázen      IP: uživatel15690    
zdar hoši, mám jednorychlostní babetu a nějak nechce jít do otáček, karbec by měl bejt v cajku, vejfuk taky, když sundám ten rádoby filtr, tak je to lepší, ale stejně to netáhne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
zkus to nechat zahřát třeba 2 minuty zkus sundat celý ten plastový blbinec co je vepředu na karburátoru, může to být blbě nastavená směs,špatná ta krabička co je na elektriku, nebo zkus jestli to nefučí pod hlavou.tlaky z tím nemají nic společného to by otáčky šly akorát by to stálo na místě a nejelo.
 
 
Datum: 01. července 2013 11:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15747    
vyprc.. výbus porovnej s jiným strojem tlaky ...možná by stačilo přetěsnit dekompresor...... podle mě mášt už tak volnej moto že tě to neuveze....
 
 
Datum: 01. července 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec by měl být v cajku? tak měl by nebo je? ... vyndej ho a pročisti..
 
 
Datum: 30. června 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: blázen      IP: uživatel15690    
a furt vynechává
 
 
Datum: 30. června 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec všem, mám dotaz co říkate na to dat na jednadvacítkovej motor karburátor z 05, koukal jsem se na dobové reklamy na jawy a ta co to tam komentovala tak říkala že to má ají lepší karburátor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to ho tam dávat nebudu, dík za rady
 
 
Datum: 30. června 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15754    
Konstrukčně je lepší karburátor z j05 rok 65/66 o průměru 15 (16?) mm... nemá to ten nakurvenej palivovej ventil a zavírání přes plíšek,ale natvrdo jehlu v plováku....ale je prostě malej....takže je to kravina,nic tim nezískáš,ba naopak.....
 
 
Datum: 30. června 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost ;-)
 
 
Datum: 30. června 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Ahoj draci... nemuzu za boha stahnout primarni kolecko na fikoj.. ohejbaj se srouby i stahovak.. ten chlap co to utah byl asi korba.. nevite jak to sundat ?Diky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nasaď tříramenný stahovák, dotáhni a po každém dalším dotažení klepni na trn stahováku kladivem. Po chvilince kolečko odskočí
 
 
Datum: 30. června 2013 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to vohřát a pak napnout na stahovák a klepat na to kolečko a mělo by to povolit ale taky de vo to jakej máš stahovák
 
 
Datum: 30. června 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám čz 175 s tímhle http://img704.imageshack.us/img704/3407/jawa350elektrikreglerel.jpg relátkem. Měl jsem rozdělanej motor, jede perfektně i chytá ale přestalo to dobíjet. šel jsem po kabelech a všechno je v pohodě nic neutrženýho nevypojenýho. Jde to nějak změřit jestli to něco dává? Kontrolka mi svítí pořád, když odpojim baterku hned zhasne. Popř. jak to nějak vyladit? Zapalování jsem vyčistil uhlíky jsou OK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
na dynamu to mám dát přesně na co? to co jde do relátka? nechci to poplést díky :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15747    
normálně připoj na baterku volmetr a změř kolik ti tam jde štavy chtělo by to 7?5.... JINA NA výstupu z dynama proti kostře.... pokud z dynama jde a na baterku ne je to jasnwe
 
 
Datum: 30. června 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
draci jak se nastavuje odtrh?? a předstih? složil jsem úspěšně motor nastavil zapalováni tak jak jsem si to prve poznačil ale pořád to blbě jede chce to trošku poštelovat. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cigaretový papírky koupíš na benzínce za 2 Kč obyč vážky normal ti je prodaj jestli se bojíš toho (teda mě je prodaly a když ti je nebudou chtít prodat tak řekni rodičum určitě ti je koupí pokud je budeš mít na toto)
 
 
Datum: 01. července 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na novějších motorech nastavuju cca 1,6mm.
 
 
Datum: 01. července 2013 8:07
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Mám mustanga nevíš jaké tam jsou ty hodnoty? díky moc
 
 
Datum: 01. července 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že si to pochopil správně. Ty hodnoty jsou sice myslim pro 550 či 555, ale nevim jakej máš stroj, takže je to možná v pořádku. Místo cigaretového papírku se dá použít i žárovka, baterka, a tři drátky. Zapojení je zřejmé-klasický obvod se zdrojem, žárovkou a spínačem, přičemž spínač je tvořen kontakty zapalování. Nicméně mi přijde jednodušší zaběhnout do první trafiky a za pár korun si koupit ty papírky. Dále k místu měření předstihu...už z definice předstihu je zřejmé, že se měří od horní úvrati, a tudíž je uplně jedno v kterém místě na pístu to naměříš, výsledek musí být logicky vždy stejný...
 
 
Datum: 01. července 2013 7:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14719    
užvím jak se to dělá když sundáím tu hlavu a budu otáčet klikovou hřídelí a až píst bude v nejvyšší poloze tak nastavim tam ty kontakty přerušovače asi na 0.4 pak ten šroub dotáhnu pak mezi ty kontakty bych měl dat cigaretový papírek ale nešlo by to nečím jiným??? tak zase budu točit pomulu klikovým hřidelem a až se papírek uvolní tak přestanui v tom okamžiku by prý měl být píst 2,8 až 3,1 mm před horní úvratí tzn. hrana válce pokud se nepletu že ano? takže to změřím šuplerou ale nevím zda to mam měřit po kraji nebo ve středu přece jen ten píst není rovný ne? takže jestli mam meřit na jeho hraně nebo na středu. ještě jsem to nikdy nenastavoval takže si fakt nevím rady motorka jede ale špatně nechce se jí takže bude určitě špatnej předstih. jestli mi někdo poradí budu fakt rád už se to chci naučit. díky moc a přeji hezký den a mnoho KM bez nehody a závážných poruch. :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 7:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasaki: být manták tak podle tvého návodu nevím ani kde je vačka natož nejaké měření šuplerou :-D
 
 
Datum: 30. června 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawasaki: Čoveče není tomu tak...Správný návod bude popsán v návodu k použití prskoletu jawa 50...
 
 
Datum: 30. června 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih se nastaví tak že vyndáš svíčku a na vačce otáčíš tím šroubem až je píst v horní uvrati pak to změříš šuplerou a přidáš k tomu cca 1.6 mm (každej motor hcce něco jinyho takže klidně 1-2mm rozpětí) a když máš takhle ten předstih tak dem na odtrh. Odtrh je mezera mezi kontakty na kladívkách má být 0.4 (tenký papírek) a ta se nastavuje tím že nad těmi kladívky je šroubek ten povolíš vložíš mezi kontakty papírek a ten šroub utáhneš no snad sem to popsal dobře :-D
 
 
Datum: 30. června 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12656    
Jak je to s upravou difuzoru na 18.5 ? Delal to nekdo ? popr zkusenosti a vyroba.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6631    
kup si radči 19mm dellorto a nekurvi origo karbce jdenou ho někdo bude potřebovat ;-)
 
 
Datum: 01. července 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Zdravím draci. Konečně mi bylo umožněno udělat diagnostiku válce na brzdě od Standy Hrbka. Ták, Krouťák maximální: lítal od 6,2 do 6,9Nm/7250 otáček/min. Max. výkon jsme na brzdě: 6,8PS/7850, výfuk hikone nasunutej na objímce na origo vejfuku, jinak neupravenej, s koncovkou. Motor po GO, píst dvoukroužek, kroužek litina, mísící poměr 1:35 Motul 510, tryska 68. Taky je foto válce před instalací. http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal Díky Stando odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15767    
Ozvi se mi na mail,probereme to. Cena v celku lidová.
 
 
Datum: 03. července 2013 18:26
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co stojí taková pěkná sranda ?
 
 
Datum: 03. července 2013 18:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mám od něj válec, dělá fakt pěknou práci! :-)
 
 
Datum: 30. června 2013 20:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14157    
Ahoj, potřeboval bych vědět která zadní kyvka u pionýra vydrží u skoků víc. Jestli ta ztěch plechů nebo ztěch trubek díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: Jiří Ch      E-mail:      IP: uživatel14899    
Pevnější je ta svařovaná z plechů. Důvod proč u mustanga začali dělat trubkovou je snížení výrobních nákladů...
 
 
Datum: 01. července 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plechová
 
 
Datum: 01. července 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14157    
Mě pravě někdo tvrdil opak..
 
 
Datum: 30. června 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15747    
logicky trubková ........ má ramena z 1 kusu trubky a ne nestejnoměrně svařené po obvodě...
 
 
Datum: 30. června 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: Dominik15      IP: uživatel15753    
Zdarec mám jawu 21 a strašně řve na jedničku a pak na dvojku a trojku cuká nevim co s tím dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14157    
Čus, nevim proč ale vyděl bych to na to že ti prokluzuje spojka.
 
 
Datum: 30. června 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: marek štefek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu včera sem koupil s 11 dneska sem to sprovoznil a začalo se to uchlastávat jehla je na druhém zářezu od zhora a příde mi že plovák zavírá a diravej taky není tak uš nevim ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 7:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15747    
jestli máš puvodní vajíčko karburaci tak její seřízení muže být oříšek nejvhodnjší je sehnat jinou vyzloušenou.... anebo pokut nejsi detailista namontovat jkarburátor z 05 pioníra S22 ktere se liší difuzorem
 
 
Datum: 01. července 2013 7:19
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Pokud se nepletu, tak origo karburátor na S-11 má pouze jednu polohu na jehle. Tam bych to hledal u plováku, pokud je tam jiný karbec, tak to postupně vylučovací metodou projít celý. Ještě může být velká tryska, taky jsem se setkal s tryskama, které jsou kratší a netěsní uvnitř dosedací plocha.
 
 
Datum: 30. června 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám Jawu 50 05 '93. Chtěl bych vyčistit a zároveň vyleštit kanálky. Nejideálnější je to žeprý hadrou a brusnou pastou. Ale dotaz zní.. Mám vyleštit i válec ?? Nebude to něčemu vadit? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za rady!
 
 
Datum: 06. července 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ručně neuděláš skoro nic ....
 
 
Datum: 01. července 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
nejdřív začni hrubším smirkem, tak třeba 80, jinak ti tam pak zustanou rejhy jak tu právě ukázal 4gear
 
 
Datum: 01. července 2013 15:34
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejideálnější je to podle stavu... když máš třeba výfukový kanál dost zasviněný karbonem, tak to prvně vem šmirglem 500 a pak postupně šmirglem pro vodní broušení 1000 a nakonec 2000. Brousí se mokrým smirkem! Chviličku to trvá, ale stojí to za to. Nečekej od toho zázraky, ale zajistíš tak bezva výplach motoru bez odporů usazenin... Válec zevnitř neleštit! http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal/#IMG_4131.jpg
 
 
Datum: 30. června 2013 22:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, to nelešti...
 
 
Datum: 30. června 2013 17:23
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo.. vnitřní část vložky.
 
 
Datum: 30. června 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslíš jako vnitřní část litinové vložky válce?
 
 
Datum: 30. června 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: Holen      IP: uživatel5546    
Cao, nenapadá vás co by mohlo být příčinou u Babetty 225 že při podřazování z 2 na 1 tam vždy skočí neutrál? a až klesnou otáčky tak to tam tam zase dá jedničku, rozjedu to a zase zařadí dvojku a jak nastane kopec tož zase z 2 tam skočí neutrál a pak až jedu skoro krokem to hodí jedničku. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
já bych se zaměřil na rozběhové čelisti dej nové přužinky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzin_celisti_rozbehova.html a odmasti čelisti snad to bde potom fungovat
 
 
Datum: 30. června 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: Josef12      IP: uživatel15750    
Zdravim, chtěl bych se zeptat jestli by pasovala rozeta z babety 207 na 210ku. Dost rychle se vytáčí a 50 km/h jede hned a chtěl bych tam dát menší aby to jelo trochu rychlejc. dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Josef12      IP: uživatel15750    
Díky moc za rady :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
pasuje tam a jezdí pak skoro 75 km/h ale rychleji se ti opotřebovávaj rozběhové čelisti , jo a dej jako sekunárko 11 zub aby to mělo sílu a rychlost, taky to tak mám :-)
 
 
Datum: 01. července 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Jo pasuje dokonce to někde uváděli jako tuning....
 
 
Datum: 01. července 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Nickfury      IP: uživatel15749    
Ahoj. Chce se zeptat jestli se dá fechtla nastartovat, když je špatná cívka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se bavíme o indukční cívce, tak to může jít nastartovat. Závada se může projevovat třeba až po zahřátí nebo se může projevovat nepravidelným chodem atd...
 
 
Datum: 30. června 2013 16:02
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když je spatná cívka tak ti to hodí malou nebo žádnou jiskru ne? takže to nepůjde
 
 
Datum: 30. června 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
cau potreboval bych poradit s pistem kdyz mam v motoru dvou krouskovej pist jestli tam muzu dat trikouskovej pist dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15754    
Tříkroužkovej píst je přežitek z j550/555 jawety a stadiona,pro j20/21/23 nemá význam a navíc tam třetí kroužek naprosto zbytečně jezdí přes sací kanál. Nedal bych to dnes do motoru,když jsou kvalitní dvoukroužkový písty a kvalitní kroužky. Ovšem pokud ho máš doma v potřebném rozměru a je OK tak nevidím důvod proč ho tam nedat....
 
 
Datum: 30. června 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
Proč?
 
 
Datum: 30. června 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Anof      IP: uživatel5546    
Dvoukrouzkovy jsou lepsi
 
 
Datum: 30. června 2013 15:20
 
 
 
 
Jméno: miloš      IP: uživatel15729    
protoze mam praskly pist
 
 
Datum: 30. června 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V podstatě můžeš, otázkou je proč to dělat...
 
 
Datum: 30. června 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Zdar draci,. čím by mohlo byt že moje babetta 210 nema posledni dobou vykon? vubec netáhne předtim jela 50 a ted sotva 40 na plnej plyn a nechce se jí. a taky čím to muže byt když mě furt teče olej do řadiciho bubnu jak jsou tam ty čelisti a pak nezaberou když je to mastný a nejede to na dvojku :-( už si stím nevím rady prosím poradte :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
bud gufero nebo těsnící O-kroužky sou tam asi 2 jak se šroubuje ta matka
 
 
Datum: 30. června 2013 15:32
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
guferem
 
 
Datum: 30. června 2013 15:19
 
 
 
 
Jméno: RadekD      IP: uživatel15748    
Zdar Draci, mám dotaz ohledně volby svíčky do pionýra. Všechno mám přetěsněný, novou kliku, kroužky. Zapalování i karburátor seštelovaný. Jde mi o to, že studenej jede jak vítr (kolečko na sekundáru 10 zubů, rozeta originál). Po zahřátí zvadne, ale pokud ho ženu v otáčkách, tak jede slušně. Pokud zastavím, tak zdechne. Bezproblému jde roztlačit. Svíčka je cihlová. Svíčku mám BRISK N14C. Jde mi o to jestli by to nechtělo ještě studenější svíčku. Chystáme se na terénní závod, kde to pojede furt v točkách a jediné co mě napadá je, že se ta svíčka prostě přehřeje. Když dám jinou, nebo když tahle vystydne, tak zase valí. Jakou svíčku by jste mi poradili... Díky za kždý podnět... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: RadekD      IP: uživatel15755    
No ono jsou otáčky a otáčky. Tady to dostává dost na zadek a díky desetizubému kolečku to jede furt na plnej knedlík a nedosahuje se takových rychlostí, takže válec se moc nechladí. Že by se to přidíralo dojem nemám. Protože když se to motá, tak to nezdechne. Ale kdybych to chtěl nechat na volnoběh, tak chcípne. Roztlačit jde a pak zase v otáčkách jede. Když je vychladlá svíčka, tak hází pěknou tlustou jasně morou jiskru. Když je zahřátá, tak je jiskra znatelně slabší skoro do červena.
 
 
Datum: 30. června 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: Cagi      IP: uživatel15654    
Osobně jsem vždycky použival N15C a nikdy sem neměl problem s žádným přehřívaním a to sem to držel ve vysokých otačkach snad pořád :-D
 
 
Datum: 30. června 2013 14:47
 
<  280  281  282  283  284  285  286  287  288  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 10:42:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu