Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel15467
 cau lidi chci se zeptat jestli u simsona musej bejt 2 přerošovače blinkrů nebo jenom jeden díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 0:48
Jméno: babetak
IP: uživatel14109
 Zdar draci, dnes jsem dekarbonoval a zjistil jsem že je nejspíš strřený závit pro šteft na výfuku u babetty 207. Origo je tuším m5 šroub- no adneska mě dal chalpík v mototechně dva tyto šrouby- prej jsou jenom o milimetr vetší než ty původní. Takže nejspíš m8. Mám tu díru pro šteft vzítprvně vrtačkou a pak závitníkem nebo můžu použít rovnou závitník? Nikdy jsem to nedělal tak nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 12:39
 nemusiš to vyvrtávat pokud je to jenom o jedno cislo vetsi šroub protože pak by to bylo ještě vetši normal udělej závit tak že vždycky 3x do vnitř a 2x ven a takhle postupuj do konce (je to aby se tam nesekaly železný piliny aby ten zavit nebyl jak po praseti)
Datum: 01. července 2013 12:39
 Když jsou o milimetr větší než původní, tak to asi bude M6 ne? Napřed zjisti co je to za závit, pak bychom řešili řezání nového...
Datum: 01. července 2013 0:13
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
Posl.aktualizace: 01. července 2013 16:36
 Ano jde tam, já ho tam mám. Jen chce individuálně upravit a popřípadě skosit náběhové hrany prvních zubů, aby se to lépe chytlo.
Datum: 01. července 2013 16:36
Jméno: blázen
IP: uživatel15690
 zdar hoši, mám jednorychlostní babetu a nějak nechce jít do otáček, karbec by měl bejt v cajku, vejfuk taky, když sundám ten rádoby filtr, tak je to lepší, ale stejně to netáhne
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 11:57
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 zkus to nechat zahřát třeba 2 minuty zkus sundat celý ten plastový blbinec co je vepředu na karburátoru, může to být blbě nastavená směs,špatná ta krabička co je na elektriku, nebo zkus jestli to nefučí pod hlavou.tlaky z tím nemají nic společného to by otáčky šly akorát by to stálo na místě a nejelo.
Datum: 01. července 2013 11:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 vyprc.. výbus porovnej s jiným strojem tlaky ...možná by stačilo přetěsnit dekompresor...... podle mě mášt už tak volnej moto že tě to neuveze....
Datum: 01. července 2013 7:07
 karbec by měl být v cajku? tak měl by nebo je? ... vyndej ho a pročisti..
Datum: 30. června 2013 21:20
Jméno: blázen
IP: uživatel15690
 a furt vynechává
Datum: 30. června 2013 20:11
 Zdarec všem, mám dotaz co říkate na to dat na jednadvacítkovej motor karburátor z 05, koukal jsem se na dobové reklamy na jawy a ta co to tam komentovala tak říkala že to má ají lepší karburátor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 22:48
 tak to ho tam dávat nebudu, dík za rady
Datum: 30. června 2013 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel15754
 Konstrukčně je lepší karburátor z j05 rok 65/66 o průměru 15 (16?) mm... nemá to ten nakurvenej palivovej ventil a zavírání přes plíšek,ale natvrdo jehlu v plováku....ale je prostě malej....takže je to kravina,nic tim nezískáš,ba naopak.....
Datum: 30. června 2013 21:55
 blbost
Datum: 30. června 2013 20:25
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Ahoj draci... nemuzu za boha stahnout primarni kolecko na fikoj.. ohejbaj se srouby i stahovak.. ten chlap co to utah byl asi korba.. nevite jak to sundat ?Diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 22:47
 Nasaď tříramenný stahovák, dotáhni a po každém dalším dotažení klepni na trn stahováku kladivem. Po chvilince kolečko odskočí
Datum: 30. června 2013 22:47
 skus to vohřát a pak napnout na stahovák a klepat na to kolečko a mělo by to povolit ale taky de vo to jakej máš stahovák
Datum: 30. června 2013 20:07
 Zdravím, mám čz 175 s tímhle http://img704.imageshack.us/img704/3407/jawa350elektrikreglerel.jpg relátkem. Měl jsem rozdělanej motor, jede perfektně i chytá ale přestalo to dobíjet. šel jsem po kabelech a všechno je v pohodě nic neutrženýho nevypojenýho. Jde to nějak změřit jestli to něco dává? Kontrolka mi svítí pořád, když odpojim baterku hned zhasne. Popř. jak to nějak vyladit? Zapalování jsem vyčistil uhlíky jsou OK
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 16:49
 na dynamu to mám dát přesně na co? to co jde do relátka? nechci to poplést díky
Datum: 01. července 2013 16:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 normálně připoj na baterku volmetr a změř kolik ti tam jde štavy chtělo by to 7?5.... JINA NA výstupu z dynama proti kostře.... pokud z dynama jde a na baterku ne je to jasnwe
Datum: 30. června 2013 22:36
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 draci jak se nastavuje odtrh?? a předstih? složil jsem úspěšně motor nastavil zapalováni tak jak jsem si to prve poznačil ale pořád to blbě jede chce to trošku poštelovat. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 10:42
 cigaretový papírky koupíš na benzínce za 2 Kč obyč vážky normal ti je prodaj jestli se bojíš toho (teda mě je prodaly a když ti je nebudou chtít prodat tak řekni rodičum určitě ti je koupí pokud je budeš mít na toto)
Datum: 01. července 2013 10:42
 Na novějších motorech nastavuju cca 1,6mm.
Datum: 01. července 2013 8:07
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Mám mustanga nevíš jaké tam jsou ty hodnoty? díky moc
Datum: 01. července 2013 7:58
 Myslim že si to pochopil správně. Ty hodnoty jsou sice myslim pro 550 či 555, ale nevim jakej máš stroj, takže je to možná v pořádku. Místo cigaretového papírku se dá použít i žárovka, baterka, a tři drátky. Zapojení je zřejmé-klasický obvod se zdrojem, žárovkou a spínačem, přičemž spínač je tvořen kontakty zapalování. Nicméně mi přijde jednodušší zaběhnout do první trafiky a za pár korun si koupit ty papírky. Dále k místu měření předstihu...už z definice předstihu je zřejmé, že se měří od horní úvrati, a tudíž je uplně jedno v kterém místě na pístu to naměříš, výsledek musí být logicky vždy stejný...
Datum: 01. července 2013 7:41
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 užvím jak se to dělá když sundáím tu hlavu a budu otáčet klikovou hřídelí a až píst bude v nejvyšší poloze tak nastavim tam ty kontakty přerušovače asi na 0.4 pak ten šroub dotáhnu pak mezi ty kontakty bych měl dat cigaretový papírek ale nešlo by to nečím jiným??? tak zase budu točit pomulu klikovým hřidelem a až se papírek uvolní tak přestanui v tom okamžiku by prý měl být píst 2,8 až 3,1 mm před horní úvratí tzn. hrana válce pokud se nepletu že ano? takže to změřím šuplerou ale nevím zda to mam měřit po kraji nebo ve středu přece jen ten píst není rovný ne? takže jestli mam meřit na jeho hraně nebo na středu. ještě jsem to nikdy nenastavoval takže si fakt nevím rady motorka jede ale špatně nechce se jí takže bude určitě špatnej předstih. jestli mi někdo poradí budu fakt rád už se to chci naučit. díky moc a přeji hezký den a mnoho KM bez nehody a závážných poruch.
Datum: 01. července 2013 7:14
 jawasaki: být manták tak podle tvého návodu nevím ani kde je vačka natož nejaké měření šuplerou
Datum: 30. června 2013 23:09
 Jawasaki: Čoveče není tomu tak...Správný návod bude popsán v návodu k použití prskoletu jawa 50...
Datum: 30. června 2013 22:03
 předstih se nastaví tak že vyndáš svíčku a na vačce otáčíš tím šroubem až je píst v horní uvrati pak to změříš šuplerou a přidáš k tomu cca 1.6 mm (každej motor hcce něco jinyho takže klidně 1-2mm rozpětí) a když máš takhle ten předstih tak dem na odtrh. Odtrh je mezera mezi kontakty na kladívkách má být 0.4 (tenký papírek) a ta se nastavuje tím že nad těmi kladívky je šroubek ten povolíš vložíš mezi kontakty papírek a ten šroub utáhneš no snad sem to popsal dobře
Datum: 30. června 2013 20:33
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Jak je to s upravou difuzoru na 18.5 ? Delal to nekdo ? popr zkusenosti a vyroba..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 13:25
Jméno: jawak
IP: uživatel6631
 kup si radči 19mm dellorto a nekurvi origo karbce jdenou ho někdo bude potřebovat
Datum: 01. července 2013 13:25
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Konečně mi bylo umožněno udělat diagnostiku válce na brzdě od Standy Hrbka. Ták, Krouťák maximální: lítal od 6,2 do 6,9Nm/7250 otáček/min. Max. výkon jsme na brzdě: 6,8PS/7850, výfuk hikone nasunutej na objímce na origo vejfuku, jinak neupravenej, s koncovkou. Motor po GO, píst dvoukroužek, kroužek litina, mísící poměr 1:35 Motul 510, tryska 68. Taky je foto válce před instalací. http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal Díky Stando
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 18:26
 Ozvi se mi na mail,probereme to. Cena v celku lidová.
Datum: 03. července 2013 18:26
 a co stojí taková pěkná sranda ?
Datum: 03. července 2013 18:17
 Taky mám od něj válec, dělá fakt pěknou práci!
Datum: 30. června 2013 20:29
Jméno: Martin
IP: uživatel14157
 Ahoj, potřeboval bych vědět která zadní kyvka u pionýra vydrží u skoků víc. Jestli ta ztěch plechů nebo ztěch trubek díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 11:23
 Pevnější je ta svařovaná z plechů. Důvod proč u mustanga začali dělat trubkovou je snížení výrobních nákladů...
Datum: 01. července 2013 11:23
 plechová
Datum: 01. července 2013 6:42
Jméno: Martin
IP: uživatel14157
 Mě pravě někdo tvrdil opak..
Datum: 30. června 2013 17:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 logicky trubková ........ má ramena z 1 kusu trubky a ne nestejnoměrně svařené po obvodě...
Datum: 30. června 2013 17:54
Jméno: Dominik15
IP: uživatel15753
 Zdarec mám jawu 21 a strašně řve na jedničku a pak na dvojku a trojku cuká nevim co s tím dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 17:54
Jméno: Mara
IP: uživatel14157
 Čus, nevim proč ale vyděl bych to na to že ti prokluzuje spojka.
Datum: 30. června 2013 17:54
Jméno: marek štefek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu včera sem koupil s 11 dneska sem to sprovoznil a začalo se to uchlastávat jehla je na druhém zářezu od zhora a příde mi že plovák zavírá a diravej taky není tak uš nevim ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 7:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15747
 jestli máš puvodní vajíčko karburaci tak její seřízení muže být oříšek nejvhodnjší je sehnat jinou vyzloušenou.... anebo pokut nejsi detailista namontovat jkarburátor z 05 pioníra S22 ktere se liší difuzorem
Datum: 01. července 2013 7:19
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Pokud se nepletu, tak origo karburátor na S-11 má pouze jednu polohu na jehle.
Tam bych to hledal u plováku, pokud je tam jiný karbec, tak to postupně vylučovací metodou projít celý.
Ještě může být velká tryska, taky jsem se setkal s tryskama, které jsou kratší a netěsní uvnitř dosedací plocha.
Datum: 30. června 2013 21:42
 Zdravím, mám Jawu 50 05 '93. Chtěl bych vyčistit a zároveň vyleštit kanálky. Nejideálnější je to žeprý hadrou a brusnou pastou. Ale dotaz zní.. Mám vyleštit i válec ?? Nebude to něčemu vadit? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 16:32
 Díky moc za rady!
Datum: 06. července 2013 16:32
 ručně neuděláš skoro nic ....
Datum: 01. července 2013 20:42
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 nejdřív začni hrubším smirkem, tak třeba 80, jinak ti tam pak zustanou rejhy jak tu právě ukázal 4gear
Datum: 01. července 2013 15:34
 Nejideálnější je to podle stavu... když máš třeba výfukový kanál dost zasviněný karbonem, tak to prvně vem šmirglem 500 a pak postupně šmirglem pro vodní broušení 1000 a nakonec 2000. Brousí se mokrým smirkem! Chviličku to trvá, ale stojí to za to. Nečekej od toho zázraky, ale zajistíš tak bezva výplach motoru bez odporů usazenin... Válec zevnitř neleštit! http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal/#IMG_4131.jpg
Datum: 30. června 2013 22:51
 Ne, to nelešti...
Datum: 30. června 2013 17:23
 jo jo.. vnitřní část vložky.
Datum: 30. června 2013 16:42
 Myslíš jako vnitřní část litinové vložky válce?
Datum: 30. června 2013 16:38
Jméno: Holen
IP: uživatel5546
 Cao, nenapadá vás co by mohlo být příčinou u Babetty 225 že při podřazování z 2 na 1 tam vždy skočí neutrál? a až klesnou otáčky tak to tam tam zase dá jedničku, rozjedu to a zase zařadí dvojku a jak nastane kopec tož zase z 2 tam skočí neutrál a pak až jedu skoro krokem to hodí jedničku. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:50
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Datum: 30. června 2013 15:50
Jméno: Josef12
IP: uživatel15750
 Zdravim, chtěl bych se zeptat jestli by pasovala rozeta z babety 207 na 210ku. Dost rychle se vytáčí a 50 km/h jede hned a chtěl bych tam dát menší aby to jelo trochu rychlejc. dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:50
Jméno: Josef12
IP: uživatel15750
 Díky moc za rady
Datum: 01. července 2013 20:50
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 pasuje tam a jezdí pak skoro 75 km/h ale rychleji se ti opotřebovávaj rozběhové čelisti , jo a dej jako sekunárko 11 zub aby to mělo sílu a rychlost, taky to tak mám
Datum: 01. července 2013 19:31
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 Jo pasuje dokonce to někde uváděli jako tuning....
Datum: 01. července 2013 19:30
Jméno: Nickfury
IP: uživatel15749
 Ahoj. Chce se zeptat jestli se dá fechtla nastartovat, když je špatná cívka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 16:02
 Pokud se bavíme o indukční cívce, tak to může jít nastartovat. Závada se může projevovat třeba až po zahřátí nebo se může projevovat nepravidelným chodem atd...
Datum: 30. června 2013 16:02
 když je spatná cívka tak ti to hodí malou nebo žádnou jiskru ne? takže to nepůjde
Datum: 30. června 2013 15:54
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 cau potreboval bych poradit s pistem kdyz mam v motoru dvou krouskovej pist jestli tam muzu dat trikouskovej pist dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:16
Jméno: standa
IP: uživatel15754
 Tříkroužkovej píst je přežitek z j550/555 jawety a stadiona,pro j20/21/23 nemá význam a navíc tam třetí kroužek naprosto zbytečně jezdí přes sací kanál. Nedal bych to dnes do motoru,když jsou kvalitní dvoukroužkový písty a kvalitní kroužky. Ovšem pokud ho máš doma v potřebném rozměru a je OK tak nevidím důvod proč ho tam nedat....
Datum: 30. června 2013 19:16
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 Proč?
Datum: 30. června 2013 16:06
Jméno: Anof
IP: uživatel5546
 Dvoukrouzkovy jsou lepsi
Datum: 30. června 2013 15:20
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 protoze mam praskly pist
Datum: 30. června 2013 14:47
 V podstatě můžeš, otázkou je proč to dělat...
Datum: 30. června 2013 14:03
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Zdar draci,. čím by mohlo byt že moje babetta 210 nema posledni dobou vykon? vubec netáhne předtim jela 50 a ted sotva 40 na plnej plyn a nechce se jí. a taky čím to muže byt když mě furt teče olej do řadiciho bubnu jak jsou tam ty čelisti a pak nezaberou když je to mastný a nejede to na dvojku  už si stím nevím rady prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 15:32
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 bud gufero nebo těsnící O-kroužky sou tam asi 2 jak se šroubuje ta matka
Datum: 30. června 2013 15:32
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 guferem
Datum: 30. června 2013 15:19
Jméno: RadekD
IP: uživatel15748
 Zdar Draci,
mám dotaz ohledně volby svíčky do pionýra. Všechno mám přetěsněný, novou kliku, kroužky. Zapalování i karburátor seštelovaný. Jde mi o to, že studenej jede jak vítr (kolečko na sekundáru 10 zubů, rozeta originál). Po zahřátí zvadne, ale pokud ho ženu v otáčkách, tak jede slušně. Pokud zastavím, tak zdechne. Bezproblému jde roztlačit. Svíčka je cihlová. Svíčku mám BRISK N14C. Jde mi o to jestli by to nechtělo ještě studenější svíčku. Chystáme se na terénní závod, kde to pojede furt v točkách a jediné co mě napadá je, že se ta svíčka prostě přehřeje. Když dám jinou, nebo když tahle vystydne, tak zase valí. Jakou svíčku by jste mi poradili... Díky za kždý podnět...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 19:32
Jméno: RadekD
IP: uživatel15755
 No ono jsou otáčky a otáčky. Tady to dostává dost na zadek a díky desetizubému kolečku to jede furt na plnej knedlík a nedosahuje se takových rychlostí, takže válec se moc nechladí. Že by se to přidíralo dojem nemám. Protože když se to motá, tak to nezdechne. Ale kdybych to chtěl nechat na volnoběh, tak chcípne. Roztlačit jde a pak zase v otáčkách jede. Když je vychladlá svíčka, tak hází pěknou tlustou jasně morou jiskru. Když je zahřátá, tak je jiskra znatelně slabší skoro do červena.
Datum: 30. června 2013 19:32
Jméno: Cagi
IP: uživatel15654
 Osobně jsem vždycky použival N15C a nikdy sem neměl problem s žádným přehřívaním a to sem to držel ve vysokých otačkach snad pořád
Datum: 30. června 2013 14:47
|



|