Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, mám takový problém! Při jízdě do kopce když jedu na dvojku, i když mám dostatečně velkou rychlost i otáčky, tak se mi začne přeřaďovat dvojka na jedničku. Zkoušel jsem vyjet stejný kopec na jiné babetě a ta to vyjela bez problémů na dvojku!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 13:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 eště bych musel najít chytrou knížku ale vzpoměl jsem si že u typu 21é je výrazně zakzáno používat 2 v stoupání takže pryč s tím...pořid si fichtla
Datum: 02. července 2013 13:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 máš volnější motor o mopeda bud rád že do toho kopce nemusíš šlapat  ...
mužeš skoušet i husčí olej do převodovky jine řadící čelisti na 2 stupen ale to muže být draha sranda a je snad jedno jestli jedeš do kopce na 20 km či 30.... jestli to chceš bezsnu tunit asi bych pomohl výbrus a lechčí čelisti a unašeč ale už si v tom a 1000 a pořád máš jen babetu....
Datum: 02. července 2013 12:58
 Ahoj , potřeboval bych radu leštím na pařízkovy řidítka jsou na nich černé ťupky leštím to silichomem ale skoro vubec to nejde dolu nezná na to někdo nějakou fintu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 22:40
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 smirek vůbec nebrat zničíš chrom
Datum: 02. července 2013 22:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 cca 200 a moc to nervi jen odstran tu tečku ... aby ti vykoknul chrom pod ní chce to cit abys na tom neudělal rejhy ... ale odstranil rez která se silichromem černá....
Datum: 02. července 2013 15:21
 jo děkuju a jak drsnej brusnej papír ?
Datum: 02. července 2013 13:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 zaleží taky jestli ten rez roste přez chrom či se povlak už sloupnul poku je pod tím chrom mužer to skusit odstranit kouskem brusneho papíru ale ješli tam je hole železo šedeho fleku se nezbavíš....
Datum: 02. července 2013 13:04
 Já na to používal Silichrom EX, ten je na tohle trochu lepší než klasickej silichrom. Ty ťupky jsou pravděpodobně vystupující koroze, takže se toho nejspíš definitivně nezbavíš...
Datum: 02. července 2013 12:40
Jméno: Aodof
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:00
Jméno: MEN
IP: uživatel14157
 Zdarec chlapci,potřebuju radu,asi před 2měsícema jsem složil novej motor z pionýra,jezdí parádně,ale poslední dobou,mi za tepla tak netahá a vůbec netočí.Za studena našlápnu a točí jak pila,za tepla našlápnu a ze začátku se dusí.Nemyslím si že by byl problém s válcem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:34
 skus svíčku možná máš moc teplou
Datum: 02. července 2013 12:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 bohatá směs??? malej předstih??
Datum: 02. července 2013 12:02
 Zdravím pánové. Poraďte mi prosím. Marně zháním nový karburátor na Jawu Mosquito. Org. BING 1/18/110-2. Difuzor 18 mm. Trysky 95 a 30. Dá se tento karburátor nahradit jiným bez úprav? Děkuji za odpověď. Marcel
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 20:21
Jméno: martin
IP: uživatel16379
 jojo taky sháním akutně nikde není k sehnání
Datum: 22. května 2014 20:21
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čůs draci, nastavuju předstih a odtr takže sundal jsem hlavu a točíl dokud nebyl pist v horni uvrati ! potom sem povolil ten šroubek u kladívka a nastavil odtrh na 0,4 potom sem mezi kladivko dal cigaretovvy papírek a točil proti směru otáčení potom až se papíek uvolnil jsem ihned přestal a vzal šupleru a změřil jak daleko je píst a naměřil sem skoro 4 cm ! něco bude asi špatně že? na kterou stranu bych měl s celým magnetem otočit a o jakou vzdálenost? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 7:35
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 No tak promin ale ten odtrh je mi úplně jasnej že to nebude třeba 4 mm  ale 0,4mm
Datum: 03. července 2013 7:35
Jméno: standa
IP: uživatel15763
 Když to tak čtu tak je mi jasný že odtrh má 0,4cm...neboli 4mm...proto dohonil předstih v DU...prosimtě ten odtrh má bejt 0,4mm! A předstih 1,6mm před HU. Ach ty jednotky,co vás na tech školách učej  hlavně že má každej ajfoun a fejsbuk,ale v hlavách nasráno
Datum: 02. července 2013 20:19
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 tak jsem si stím hrál a jede to mnohem líp. ale ještě to není vono. jinak díky moc
Datum: 02. července 2013 13:47
 Je to klasické desetinné číslo...stejně jako třeba 0,5kg brambor...
Datum: 02. července 2013 12:31
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 a ještě sem se chtěl zeptat ty rozměry 1,2 až 1,6 mm to má být jako "centimetr a 6 mm? nebo 1 mm ?
Datum: 02. července 2013 12:24
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Kolečko díky super už to chápu před chvili jsem to nejak nastavil a jel to projet a jelo to líp než včera vyjel sem menši kopec na dvojku a včera na jedničku plnej. díky po obědě to zkusím a dám vědět jak jsem dopadl. díky moc
Datum: 02. července 2013 11:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 prostě kladívka ti maj otvírat když je píst 1,6mm od kraje..když bude 2 prd se stane... z toho výcházej...
dej pístm 2MM pod okraj a toč se zapalkem dokavat se ti kladívka nerozepnou v ten mmt zapalko utáhniPÍST SE TI NESMÍ POHNOU...
pokut ti vycházejí nesmysle mužeš mít ošoupanej pertinax zmetková kladívka ... pomáhá opilovat kontakty anebo jiná....
Datum: 02. července 2013 11:04
 Tak ještě trochu jinak...nastav si odtrh, pak otoč klikovkou dostatečně zpět, aby se kontakty zavřely. Pak mezi zavřené kontakty vlož cigaretový papírek, a otáčej klikovkou po směru otáčení zpět k horní úvrati. Ve chvíli kdy pude papírek volně vyndat se měří předstih...
Datum: 02. července 2013 10:52
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 to same delam taky ale furt nic
Datum: 02. července 2013 10:21
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 poradi mi nekdo pionyr mi nechce porad chytnout skousel jsem uz vsechno
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 17:32
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ne valec je v poradku jak je ten pist prasklej tak mi benzin tece primo do pistu zitra dam novy pist a uvidim no doufam ze to bude tim pistem ale pocitam na 99% ze to bude tim pistem ale dik
Datum: 02. července 2013 17:32
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ten pist je prasky pod cepem
Datum: 02. července 2013 17:29
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no a pak karbec zanesenej bordelem a vyčistit trysky na karbecu palivovej kohoutek,ventil na viku karbece zadrbanej
Datum: 02. července 2013 15:59
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 tak jasne že pist byt prasklej nesmí ale nevim jak je prasklej a kde,ale asi bych to bud hodil pokud je poškozenej valec na vybrus,nebo koupil pist a kroužky,a ten odtrh znamena jestli ho maš dobře a předstih jestli nemaš rozhozenej
Datum: 02. července 2013 15:57
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli
Datum: 02. července 2013 14:16
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 no delal jsem odtrh a skousel jsem dat jinou svicku to je asi vse co jsem skousel
Datum: 02. července 2013 13:09
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 napiš vic informaci co víš a co všechno si zkoušel takhle ti asi toho nikdo moc neporadí
Datum: 02. července 2013 13:04
Jméno: john357
IP: uživatel15729
 jo je mokra
Datum: 02. července 2013 12:14
Jméno: men
IP: uživatel14157
 svíčka hází? když to rotláčís a pak vyndáš svíčku,je mokrá od benzínu?
Datum: 02. července 2013 11:44
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
Posl.aktualizace: 02. července 2013 11:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 ano jde vlastně o plíšky danýchtlouštek dají se s nima dělat věci pokut člověk získá praxi .. šteluje se s nimi odtrh se dá zjistit bod přeskočení jisky..dále vule kroužku ve válci a nastavení ventilu u 4 takta....
dílensky se s nima dá i posuzovat přesah vložek u vodníka ..rovinost ojnice a kupa dalších věcí...
jejich koupi doporučuju za 5é0 krasná cena nvm proč mě stály 100
Datum: 02. července 2013 11:12
 Klasický spárovky. Měří se s tim velikost spáry či mezery. V tomhle případě je název trochu zavádějící, nenastavuje se s tim předstih ale odtrh, tzn mezera mezi kladívkama...
Datum: 02. července 2013 9:25
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 čau draci renovuju motor čz 250/455 a mam problem s klikovkou nevím jestli je spodní ložisko dobré když ale kliku chytnu a zkusím hýbat ojnicí tak vůli nemá... stačí vyměnit jen horní pouzdro?
a druhá věc je jak poznám jestli jsou špatné vydličky řazení? jsou jen trochu odřené ale né něják do hloubky jen povrchově.. mám to řešit nebo použít staré?
Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 1:27
 chytni kliku za ojnici a bouchni rukou zhora do ojnice, jak klika zazvoní tak nic moc
Datum: 06. července 2013 1:27
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 myslím že pokut to dobře poskladaš a nenajedeš 30 000 za sezonu bude to ok
Datum: 02. července 2013 18:42
Jméno: filip
IP: uživatel4706
 no prave motor jsem koupil na burze tak nevím ale převodovka nevypada ze by byla nejak moc opotrebovana...
Datum: 02. července 2013 14:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 heh vše jen o pečlivosti a penězích .ale pokut to chodilo nechal bych to být....
klikovka je dobrá když nemá hmatovou vuli ... a pokut to řadilo ok nejni co řešit... mě se zdá že ten motor toho moc nenajezdil že....
Datum: 02. července 2013 12:07
 ahoj, včera jsem psal že mám problem s čz 175 s dobíjením. dneska jsem měřil co to dává a na kabelu od kladívek co vede ke kontrolce je chvilku tak + - 1,5V a občas tam blikne + - 6V. Může být nějak poškozené tohle? http://img704.imageshack.us/img704/3407/jawa350elektrikreglerel.jpg nijak jsem to nepřepoloval, připojil jsem to jako vždy a nechce dobíjet. Obas mi kontrolka zhasne ale když odpojim baterku tak to ani neblafne. dřív to normálně jelo jak na baterku,
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 18:35
 tak jsem to zkoušel, palivoměr mě vylítl na max už při střednícgh otáčkách, tak já nevim  digi. voltmetr ukazuje 6 - 7 V. skusím znovu natáhnout dráty a uvidíme. přikládal jsem to k tomu to vede od uhlíků do svorky a ze svorky na kontrolku. kontrolka zhasla a ukázalo se kole těch 6 v
Datum: 03. července 2013 18:35
 ok vyzkouším, díky
Datum: 02. července 2013 13:03
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 ty rele se pokut vím prodávají nově ve 2 polaritách protože jak prohodíš plus a minu muže schořet tak výrobce začal nabízet jakplus tak mínus na kostře verzi ...jen pro zajímavost aby si měl zpravou....
jinak musíš motorku nastartovat a změřit kolik proudu ti jde z dynama pod plynem... najdi kabel co jde zdynama na rele a na něj napoj volmetr proti kostře....
pokut tam bude výrazně nad 6 voltu je to ok
dal napoj volmetr na kabel od baterky a kostru ..to už je jako za rele a pokut je i tam 7,5 voltu v otáčkách je to chyba kontroly ... pokut nejni je chyba v rele protože dynamo ti proud dává... postup ok?
a hlavně volmetr ručičkovej ..digitál ti jawa spolehlivě zmate...
používám palivoměr ze škody 120.. je na 12 volt takže pokut vyletí nad pulku nádrže v otáčkách je vše ok
Datum: 02. července 2013 11:23
 Ahoj lidi mám pionýra a teď mi začal motor tak zvláštně hučet a v určitých otáčkách až nepříjemně pískat nevíte někdo co by to mohlo dělat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:08
 oddělám válec a mrknu na to
Datum: 02. července 2013 12:08
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 mohl ti praskout pístní kroužek a kousek se odlomit..
Datum: 01. července 2013 22:29
 čau mám motor po vybrusu a chtel bych ho zajet tim stylem že bych ho nechal na ramu nasazenej a nechal bych ho na volnobech nebo jen na jedničku klapat třeba celej den ( určite nak s vetrakem nebo neco kvuly chlazeni ) co vy na to .??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 k dotazu nevýmýšlej vymyšlený 2 nadrže mazej dle výrobce motru a nehon to ..sam pocítíš že motor se bude otevírat.... ze začatku to bude chodit blbě ..toho se nelekej...mě se efektivnější zdal nápat motor honit vrtačkou ..ale sem línec člověk..
výbrusy se dnes dělají snad eštyě volnější než z výroby .... ale zaplat panbuch u vzducháče vule do 0,2mm mezi pístem a válcem je ok.... oni sázej na to že je vše rovný a těsní to....
0,05 mm je přepis pro novej vodní motor s bimetalickými písty....NE na vzducháč kterej tahá olej společně s palivem..ale je pravda že ykdyž píst vuli ve válci patrnou nemá jezdí to ..ale je celej krasně oleštěnej....
jinak těsným výbrusem moc výkonu nenaženeš..
za vše hovří historie modely 638 a 632...
632 měla motor z 634 tj 20 let starej osvědčenej protože 8 motory byli tak perfekně postavené že se zadírali....
Datum: 02. července 2013 12:20
 Sadro a co je na tom přesnějšího? Kruhovitost, válcovitost? Nebo snad drsnost povrchu? Kterou ale při honování válců dodržet musíš, bez toho by to moc nejelo...Mě je jasný že dneska jsou možnosti obrábění někde trochu jinde, ale to především v oblasti CNC mašin. Na konvenčních obráběcích strojích jako je klasická vyvrtávačka a honovačka se toho zase tolik nezměnilo...Taky bys mi mohl vysvětlit ty stovky zadřenejch motorů hned po výbrusu. Když by se to nemuselo zabíhat tak jak píšeš, tak by se ty motory přece zadřít nemohly ne?
Datum: 02. července 2013 9:22
Datum: 02. července 2013 6:55
 jak bylo řečeno brousí se s větší přesností
Datum: 01. července 2013 22:56
 pravda je že dneska už někde brousí standartně na 0,05mm vůle a to se potom moc zajíždět nemusí, ale já to stejně zajíždím
Datum: 01. července 2013 22:39
 Hm, tak to mi řekneš v čem je jiná technologie obrábění válců na fichtla dnes a před 40 rokama, viď?  Rád si poslechnu na čem se to brousí dneska...
Datum: 01. července 2013 21:50
 dneska je úroveň obrábění na daloko větší úrovni než bylo při výrobě pionýra, a navíc ani já ani kamarádi sme nikdy nijak zvláštně nezajížděli a všechny stroje šlapou perfektně
Datum: 01. července 2013 21:46
 Sádro a pak tu budeme řešit co se zadřenym motorem viď? Oni ty chlapí z vývoje ve fabrice nám snad posledních 100let s tim zajížděnim lhali
Datum: 01. července 2013 20:38
 ser na nějaký zajíždění, maž 1:25 a normálně jezdi, nemá smysl to zas tak moc hrotit
Datum: 01. července 2013 20:35
 jj děkuji
Datum: 01. července 2013 19:33
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 1:25 jako u všeho jiného
Datum: 01. července 2013 19:33
 jj dekuju jen me to tak napdalo abych nemusel tak dlouho zajizdet jen jak dlouho se tak zajizdi a v jakym pomeru mažeme .?
Datum: 01. července 2013 19:31
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 myslím že to nejní nejlepší nápad problém bude v tom že tam půjde pořád stejné množství směsi a nebude se to proplachovat (chladit píst směsí) taky to bude zřejmě karbonovatv hlavě. možná že se pletu dyš tak mě někdo opravte.
Datum: 01. července 2013 19:29
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 to asi ne , Protože ten motor nebude v zátěži a neměl by pak výkon
Datum: 01. července 2013 19:28
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 zdar draci nevíte čím muže být že když se simson zahřeje tak chcípne a nejde nastartovat? civku jsem dal druhou a furt to samé
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 23:10
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 ano na stroji je bezkontakt
Datum: 02. července 2013 23:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 a jeje ti mě asi jednou zabiješ ale za mě simson má složitější polovodičovou elektriku a podobný neduh jako indučka na jawě muže mít i např tiristor či vlastní zapalování...prostě s teplem roste elektrický odpor a součastky přestávají fungovat.... a nejni to zrovna nejlevnější.....
skuz schánět laciné díly po netu anebo aspon skoušet z funčních stroju ...metoda dám vše nove tě vijde dráž než celá motorka...
osobní zkušenost a muj názor byt tě asi nepotěším ......
máš namontované bezdotykové zapalko že?
Datum: 02. července 2013 18:50
 zkusil bych vyměnit řídítka...
Datum: 01. července 2013 22:18
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 vše je vyměněno právě
Datum: 01. července 2013 21:32
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 gufera na klice, nebo svíčka a co takhle dát nové těsnění mezi válec a karburátor  pak už musí šlapat na 100%
Datum: 01. července 2013 19:24
 ahoj, poradí mi prosím někdo jak šetrně zkrátit bowden abych si nepoškodil lanko? odřezávat pilkou mi to moc nejde, vždy chytnu za lanko a to se začne pomaloučku třepit... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 odřízneš potřebnej kousek plastu, pak postupně kleštěma odmotáš ten potřebnej kousek drátu a uštípneš to, případně zarovnáš opatrně na brusce
Datum: 02. července 2013 12:38
 podle mě to vliv na funkčnost nemá já s tím jezdím asi 1 rok skoro každej den a nemám žádnej problém
Datum: 01. července 2013 23:09
 no je to plynový, ale na závoďáka a dodělávat koncovky se mi kvůli spolehlivosti moc nechce :-/
Datum: 01. července 2013 22:42
 pokud je to plynový tak jsem to udělal tak že sem odstřihnul ten konec kterej je v rychlopalu a pak jsem vytáh lanko a bowden zkrátil flexou a na brusce zabrousil aby nebyl rozprasenej a pak ho tam lanko navlík zpět a místo toho konce jsem tam dal malou matičku a skripl ji ve svěráku, improvizace nezná meze
Datum: 01. července 2013 19:52
Jméno: premysl
IP: uživatel13452
 já to kdysi dělal tak že jsem zmáčkl ten bovden kombinačkama jako bych to chtěl ustřihnout tím poškodil tu gumu na tom a potom jsem to podebral elektrikářskýma štípačkama a střihnul.potom nějak zaklepnout nebo nasadit zakončovací čepičku.
Datum: 01. července 2013 19:25
Jméno: sfgg
IP: uživatel5546
 cao lidi mam babettu 210 a spatne m ito radi 2, zaradi ju to tam ale strasne divnym stylem, tim ze mam furt jen ctvrt plyn uto roztahnu na 40, kdyz pridam narazove, tak to prokluzuje, diky za odpovedi, lamely jsou vporadku a vse dobre dotahly.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2013 10:40
Jméno: Pavel
IP: uživatel16164
 Tento problém jsem měl taky.Bylvyřešen výměnou karburátoru,za ten novější,se sáním zvenku.Zalívalo svíčku při vyšších otáčkách.
Datum: 23. září 2013 10:40
 kup nějakej odmašťovák a řádně prolej pakny
Datum: 01. července 2013 20:49
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 skus je odmastit
Datum: 01. července 2013 19:12
Jméno: marek štefek
IP: uživatel13681
 čus prosi o radu jaká nejvhodnější tryska pro s11
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 16:54
 Bezpochyby ta originální, takže asi 45...
Datum: 01. července 2013 16:54
Jméno: simal
IP: uživatel15207
 Ahoj draci mam problem ze simsonem.Jedu zařadím kvalt dám plnej a jako by prokluzovala spojka.Nevíte co stim? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 20:20
 Žeby spojka?
Datum: 01. července 2013 20:20
 Hm...zkusit povolit spojku?
Datum: 01. července 2013 16:46
Jméno: matous
IP: uživatel15507
 Zdar draci, som zúfalý!! Prosím o každú radu.. Mám problém s ČZ 175/487.. nechce naštartovať benzín dostáva, iskru peknú, karburátor čistý, zapalovanie nastavené.. trápim sa s tým už tri dni a neviem už čo s tým...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:40
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 svíčka nemusí dát jiskru pod tlakem, cívka může být vadná a házet jiskru jak ji napadne........
Datum: 02. července 2013 12:40
 Dneska je to koukam samá záhada...všechno je na motorce zaručeně v nejlepšim pořádku a přesto nejede...když by bylo všechno v pořádku, tak naskočí na první šlápnutí. Problém může dělat částečně zanesený karburátor, slabá jiskra...Zrovna nedávno jsem byl u kamaráda opravovat fichtla, na kterém bylo zaručeně všechno v cajku...ani jsem to nezkoušel startovat, rovnou jsem vyndal zápalko, komplet rozebral, vyčistil, složil, namontoval, nastavil. To samé jsem udělal s karburátorem, a světe div se, fichtl na první či druhé šlápnutí chytnul a jel...Tim chci říct dvě věci: To že to hází jiskru neznamená že je zapalování v pořádku. A že je svíčka mokrá taky ještě neznamená že je karburátor v pořádku...
Datum: 01. července 2013 14:54
 dělá mi to to samé všechno je ale nenaskočí  když dám benzín pod svíčku ani neškytne a mám to na nově složeném motoru takže i gufera jsou vyloučené. jestli někdo poradí co z tou záhadou rád se nechám poučit.
Datum: 01. července 2013 14:24
 Když stříkneš skrz karbec do sání benzín a zkusíš to natočit, tak se stane co?
Datum: 01. července 2013 13:51
 Lidi potřebuju radu.Na babetě 207čce mi někde zřejmě zkratuje přední světlo prostě bouchla žárovka a od té doby to nesvítí.když upevním na bývalou kostru kterou jsem měl na šroubku co drží světlo dole kostru novou a ten drát chytnu třeba k řidítkům tak to začne svítit.zdá se jako by to skratovalo do toho světla a u ukončení na řidítka to odizolovalo nějak a když to propojím jakokdyby z kostrou tak to svítí nevím si rady neměl z tím někdo problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2013 19:26
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 Těžko říct  já bych dal novou elektriku od zapalování až ke světlu
Datum: 01. července 2013 19:26
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 cau slozil jsem motor a poslozeni motoru mi nejde nastartovat cim to asi muze byt dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 13:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 skus startovat s plynem otevřeným naplno.....???
Datum: 02. července 2013 13:11
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 hele vsechno jsem udelal ale zase kdyz chci nastarpovat tak to ma snahu hitlout nevite cim to je?
Datum: 01. července 2013 17:24
 Tak otevíraji nebo neotevíraji?  Pojď na chat, tam se domluvíme...(tlačítko chat nalezneš v horní liště...)
Datum: 01. července 2013 15:04
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kontakty se mi vubec neotviraj
Datum: 01. července 2013 15:01
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kontakty se otviraj
Datum: 01. července 2013 14:59
 Samozřejmě...jak otáčíš motorem tak se musí kontakty otevírat a zavírat...
Datum: 01. července 2013 14:50
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 to kladivko co je na zapalovani tak se ma hibat ne?
Datum: 01. července 2013 14:47
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 nehaze
Datum: 01. července 2013 14:46
 Tak je něco špatně v zapalování...rozebrat, zkontrolovat...
Datum: 01. července 2013 14:44
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 tak ja to jdu skusit a kdyz nebude hazet tak to bude cim?
Datum: 01. července 2013 14:40
 Takhle se to přece nezkouší...Dej svíčku do fajfky, svíčku opři závitem o hlavu, válec či jinou dobře ukostřenou věc, a protoč motor...svíčka v tu chvíli musí házet jasně modrou jiskru...
Datum: 01. července 2013 14:37
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 no zapojim civku dam svicku a dam k ti svicce prst a skousim ji nakopnut
Datum: 01. července 2013 14:34
 Popiš přesně jak zkoušíš jestli hází jiskru...
Datum: 01. července 2013 14:31
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ted jsem zjistil ze mi svicka nehazi jiskru a civka taky ne a kdyz se dotknu riditek tak civka haze jisku cim to asi muze byt
Datum: 01. července 2013 14:29
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ale nechce mi porad chicit
Datum: 01. července 2013 13:20
 když ti to jisrku hází tak na co chceš el. schema
Datum: 01. července 2013 12:36
Datum: 01. července 2013 12:31
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 nenasel
Datum: 01. července 2013 11:54
Datum: 01. července 2013 11:45
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 potreboval bych schema jak zapojit elektriku dik vsem
Datum: 01. července 2013 11:43
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 vsem moc dekuju skusim
Datum: 01. července 2013 11:34
 Je to jednoduchý...buď něni co zapálit nebo neni čim zapálit...já postupuju tak, že stříknu skrz otevřenej karburátor benzín do sání a zkusim nakopnout. Když to jde, tak je problém v karbecu, když to nejde tak je problém minimálně v zapalování...
Datum: 01. července 2013 11:03
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 jo jiskru mi hazi ale co dal
Datum: 01. července 2013 11:00
 Máš správně zapojenou elektriku, nastavenej předstih a odtrh, zkus vylučovací metodu jestli ti hází svíčka jiskru tak to elektrikou nebude a tak postupuj dál na to přideš
Datum: 01. července 2013 10:34
|



|