Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím. jedná se o čz 175/502. Prasátko loni jezdilo bez problémů a tedka po zimě krásně chytlo a fungovalo. Jenže po 5 km bezproblémové jízdy začalo cukat, škubat, vynechávat. Musel jsem podřadit za 1 a na minimum plynu to jelo. Při neutrálu se chovalo na volnoběh normálně- nechcípalo. jen při přidání plynu se mu nechtělo do otáček. Po chvili jízdy na 1 a rychlostí chůze jsem zkusil dát sytič a čuník začal upalovat. Ale když jsem zavřel plyn- chcípnul- udusil se- přidal jsem a jel. Takže celou cestu z5 jsem podle situace ovladal plyn společně se sytičem. Prosím o radu, co se mohlo během bezproblémové jízdy tak zásadního stát, když to jinak fungovalo. Předpokládám že karburátor (filtr na benz. hadičce mám). Nemám ještě zkušenosti s těmi karburátory se sytičem. Může mi někdo prosím vysvětlit, co ten sytič v tom karburátoru reálně provádí? Zatím jsem na praseti jen jezdil a neměl jsem karburátor oddělán (u skůtru je to asi celkem porod). Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 12:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 to je úplně normální - prase chytlo červinku. vypucuj celý palivový systém, nainstaluj nějakej malinkej filtr a doufej. sytič zvyšuje bohatost směsi. ještě zkus doladit bohatost směsi šroubem na karburátoru
Datum: 04. července 2013 12:23
 čau mám ulomený jeden šteft u fichtla a když tam hodim válec a hlavu tak je prostě moc krátký, můžu tam dát kus závitové tyče místo toho šteftu? a eště když je válec po výbrusu a po namontování pístní sady to jakoby dře ikdyž jsem to promazal olejem, je to v poho? dělá to taky zvuk dření
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 16:39
 jj dík
Datum: 04. července 2013 16:39
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 a logicky nenamazane opracovane plochy drou a valec je vhodne při motáži mazat při provozu si to mázne olej z béna....ale jak to maš vše nabroušene tak to prostě napatlej olejem jedno jakým..převodák motorák...
Datum: 04. července 2013 16:30
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 dej z jinýho motoru protože zavitovka muže bejt z hlíny a natahovat se a nemusí to těsnit puvodní svorníky jsou tvrdší... proto tak rady praskaj....
Datum: 04. července 2013 16:27
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci.  Kolik může stát přepis z čz 180 na čz 125??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 17:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14869
 jj papíry z 476 to jistí... za litr a štítek možná dobrá volba java chtěla za 1 změnu 500 kol motoru ..atd ...jinak skus štestí na jawamanii tam sou borci zběhlejší
Datum: 04. července 2013 17:09
 Lze, kolik to stojí ti nepovim, neboť v době, kdy jsem to samé chtěl přepsat, tak to v podstatě nešlo...Ale viděl jsem v nedávné době několik lidí, kterým se to povedlo. Asi bych vzal telefon a zavolal do čezety...
Datum: 04. července 2013 0:41
 nic nestojí, protože to nelze
Datum: 03. července 2013 23:38
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 zdar llidi , jaký je rozdíl v oleji m2t a m2t super až na tu cenu  mě to moc nepřijde že by tam byla změna výkonu
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 1:50
 http://www.oleje-kapaliny.cz/paramo-m2t-500ml.html leju tenhle a nikdy žádnej problém, mažu 1:25-30 (v záběhu)
Datum: 06. července 2013 1:50
 M2T obyč je dobrej na natírání dřevěných plotů... ekologie sice zařve, ale 100let na tom neuvidíš plíseň. M2T super je prostě super... no... o výkonu se dá spekulovat, ale hlavně že to umaže to, co to umazat má.
Datum: 03. července 2013 22:30
 tak ještě doplním že olej má vliv na výkon  když je větší mísící poměr např 1:25 tak olej lépe vytěsní třecí plochu a zvýší kompresi, čím méně je oleje v benzínu 1:50 apod tak zas dochází k nárůstu otáček protože mizí první případ zvětšené komprese která má vliv na otáčky  a ještě dodám že to co jsem teď napsal člověk pozná akorát tak na motorové brzdě
Datum: 03. července 2013 22:26
 prevodák néé  .. mám to do veterána (renovuju stadiona S22) ... a k tomu přostě patří modrý dým.. jinak to nejde
Datum: 03. července 2013 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel15767
 Lej tam převoďák,když ho dáš dost tak taky poslouží  jinak m2t super je api tc neboli dobrej olej,m2t obyč je sračka...
Datum: 03. července 2013 21:24
 JAWA_ceZetak ® lej tam převoďák
Datum: 03. července 2013 21:00
 shreku blbost  .. já kupuju paramo trysk M2T a bez problému... ani to nekouří, což mě i štve protože chci aby z výfuku šel modrý dým.. j
Datum: 03. července 2013 20:51
 hledej životnost motoru, bohužel u M2T tu životnost nenajdeš...
Datum: 03. července 2013 20:26
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 V oleji výkon nehledej...
Datum: 03. července 2013 20:23
Jméno: číza
IP: uživatel14246
 Zdar draci, chcel by som kúpiť čezetu 125/453 s TP + ŠPZ. No neviem, či som sa neskoro obadal, ale mám pocit, že zrovna teraz ako na sviňu niesu nikde žiadne kusy za dobrú cenu v dobrom stave s TP + ŠPZ. Totižto rád by som ju kúpil čím skôr. Neviete mi poradiť, kde v ČR alebo SR sa dajú kúpiť ( PS bazoš aj slovenský, český už prezretý, aj inšie stránky a všade pýtajú vyše 22 tis. kč. a to sa mi zdá veľa - ide o to, nech je to za gut cenu, nech to má TP a jazdí to. Na vzhľade nezáleží) Tak čo by ste mi odporučili? Je vhodnejšie to kupovať cez zimu, alebo čo? Alebo máte tip na nejaké iné inzerčné stránky? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 0:12
Jméno: číza
IP: uživatel15771
 Ďiky za radu provaz. Presne tie stránky sledujem... na Aukre som dnes našiel modrú čz 125/473 s TP + ŠPZ za 8000 kč!!! Viem, je to lákavé, aj tie 473ky sú všeobecne lacnejšie, aj sa mi páčia, ale čz 125/453 je proste klasika. No škoda, že sa ťažko zháňa... :/ Ale ďakujem Ti za tvoje rady
Datum: 04. července 2013 0:12
 No hele pokud sleduješ Aukro, bazoš, Sbazar, bazar na motorkari.cz či motoinzerci, tak je to asi tak to nejlepší, kde by byla nějaka možnost sehnat jí za dobrou (normální) cenu. -iveteran je často předražen. A jinak halt budeš muset koukat a sledovat. Taky jsem pár lety nucen skoro každý den koukat na tyto stránky a nakonec se podařilo koupit čz 125/473 v origu na papírech za výborný peníze. Tu motorku nikdo nechtěl, pač měl nekvalitní fotky z mobilu a nevypadala na nich dobře. Bohužel tyhle motorky už moc nejsou a když tak drahý- halt musíš počkat a něco vyjde a nebo se kouknout po jiných modelech.
Datum: 03. července 2013 23:14
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Chlapy mam neustalej problem s prechcavanim fichtla.. Mam serizenou hladinu,plovak neni deravej a vicko jsem mel rozebrany,promazal ventil a nezasekava se. Normalne kdyz stojim se zapnutym benzinem tak treba 10 minut nic a najednou z niceho nic zacne tyct vsude benzin..vyteklo mi dneska ctvrt nadrze kdyz jsem u toho nebyl :-/ Kdyz neni uchcanej tak chyta na drknuti ale jak to cely protece tak ho musim dlouho roztlacovat.. Nejde mi to do hlavy
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 13:55
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Měl jsem stejný problém...Byl to pricpanej ventil a když jsem seřizoval hladinu,vždycky jsem pustil benzin,chvili pockal a seřizoval,no jo,ale protože benzín tekl hodně pomalu tak jsem ji nikdy neseřídil a po nějakym čase to začlo kapat...Zkus rozebrat a vyčistit vícčko+ventil.
Datum: 04. července 2013 13:55
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, závada bude v jehlovém ventilu.Protože v včera jsem koupil nový jehlový ventil,namontoval jsem ho a pustil benzín,a z karburátoru to teklo jak nikdy ,prostě ventil neuzavíral palivo.Tak jsem tam vrátil tem starý československý a už to krásně uzavíralo a benzín přestal téci.Skus najít nějaký starý čssr ventil,Protože já tím novým věcem nevěřím kdoví kdo to vyrábí,není na podstivé československé výrobky.
Datum: 04. července 2013 10:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jestli je děravej tak když se to uchčije tak to rozeber a podivej se jestli leží u dna, já bych to viděl, že se ti prostě seká (kříží) ventil, dej novej nebo celý víčko a budeš mít po starostech
Datum: 04. července 2013 9:06
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 No prave ze ne..vsechno jsem prohlizel.Proste jde videt jak z ty odkapovy dirky zespodu karbecu zacnou kapat velky kapky a z mysky vali na zem plno benzinu.Kolem vicka je mokro a cela komora z venku je taky mokra,poblitej valec..Zkousel jsem ponorit ploval do vody jestli neni diravej,mel by bublat kdyvy tam byla dira ..Zkusim ocistit jehlu na ktery je plovak,ale co sem zkousdl tak se pohybuje volne
Datum: 03. července 2013 23:45
 No mě to podle toho co píšeš taky nejde do hlavy. Blbej dotaz- neteče to někde jinde kolem- třeba od kohoutu nádrže a nestýká to po hadičce až ke karburátoru? Jinak jedině problém ve ventilku, seřízení plíšku-hladiny, nebo poškozený plovák. Ještě se ten plovák může sekat-očisti tu jehlu po které jezdí a tu dírku v plováku. (Když se po 10 minutách sníží hladina plovák klesne a zasekne se. Při chodu- vybracích motoru a z jízdy se tak nestane.
Datum: 03. července 2013 23:31
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Nic z tohohle nemam.. a na co vicko kdyz ventil funguje?
Datum: 03. července 2013 21:31
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 tak kup nové víčko  a nebo jestli nemáš povolenej výpušták na komoře a ne nebo povolenou trysku
Datum: 03. července 2013 20:11
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 zdravím chci se zeptat mam 175 čz,kde je na klice díra o pruměru 15mm nevite jestli se da sehnat pist na čep 15mm všude je jen 16mm nebo 18mm je to typ 356 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 12:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stačí přestružit futro v ojnici na 16mm
Datum: 06. července 2013 12:32
Jméno: Tibor
IP: uživatel8622
 díky moc
Datum: 04. července 2013 19:59
 http://www.motoren.sk/shop/Jawa/47/20
Datum: 03. července 2013 22:23
Jméno: chow
IP: uživatel15364
 Ahoj, leda na Slovensku, tady se to prej už nedělá.
Datum: 03. července 2013 19:59
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
Posl.aktualizace: 10. července 2013 17:07
 To bych dokázal i já doma i když mi je jen 14
Datum: 10. července 2013 17:07
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 a myslíš že by šel na 6 v a 20W
Datum: 04. července 2013 11:51
Jméno: a
IP: uživatel15770
Datum: 03. července 2013 23:19
Jméno: f
IP: uživatel15423
 To je spíš na parádu, než pro informace o otáčkách
Datum: 03. července 2013 19:42
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 neasi , kdo má mozek tak ví kdy má řadit
Datum: 03. července 2013 19:40
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Součástky vyjdou na 200 + LED diody, podle toho jaké tam chceš. A práce je to asi na tři hodiny i s vyrobením plošňáku. Musíš mít leptací roztok, cuprexit, fixu, praxi... a za takovou práci 250? To neudělá opravdu nikdo..
Datum: 03. července 2013 19:19
Jméno: vojta
IP: uživatel14274
 250,- kč , a materiál vzlášť
Datum: 03. července 2013 18:10
 Kolik dáš?
Datum: 03. července 2013 17:57
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 zdarec draci mám jawu 350 638 a po týdnu ježdění mi vždy nechce nastartovat. musím sundat karbec a celej ho vyčistit ale zasraně nevypadá teprve až potom jde zase nastartovat. nádrž mám čistou dokonce tam mám i palivový filtr nevíte někdo čím to může být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 17:04
Jméno: kisa
IP: uživatel13724
 bez klíčku.
Datum: 04. července 2013 17:04
Jméno: Dan
IP: uživatel13644
 A jak jí startuješ ? .. Prošlapáváš jí 3x bez klíčku, aby nasála směs a potom až s klíčkem, nebo dupeš s klíčkem dokuď to jde ?
Datum: 03. července 2013 19:16
 čau, chci se zeptat když jedu na mojí jawě 21 na 3 a plný po rovince nebo do mírného kopečka tak to mám v nejvyžších otáčkách a cítím jak táhne ale pak za chvíli tak na 2 sekundy se motor dostane do trochu ještě vyžších otáček a jakoby netáhne a slyším jakoby primární řetaz mlátil o motor, a za chvíli to jde zase od znova, je možné že bych měl vytahaný primární řetaz? mám ho tam nový cca 1100km zarovno celým motorem. zkrátka když je rychlost motoru a kola stejná tak to přetane na chvíli táhnout. je to špatně? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:19
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 klouže spojka
Datum: 18. července 2013 23:19
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 mam tam ferodo z fichtlkramku
Datum: 03. července 2013 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel15767
 Jestli ti rachtá řetěz,tak si moh před 1100km koupit lamely z měkkýho železa a sou po smrti
Datum: 03. července 2013 21:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 nejni spíš možný že se ti protáčí kolečko na klice?
Datum: 03. července 2013 16:33
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarte draci,chci se vás zeptat kolik máte na Jawě 90 v převodovce těch vymezovacích podložek ,já mam na startovacím kolečku,pak na největším kolečku a ještě na stromečku co vede k sekundárnímu kolečku,jak je dvojková vidlička tak pod tím kolečkem.Tak mi poraďte, jestli má byt ještě někde.Pak jsou tyhle podložky taky pod spojkovým košem položeny na ložisku a ještě na řadícím táhlu.Chci se vás zeptat jestli má někdo na prodej tyhle věci na 90tku:MATICI(na levý kryt,maticí prochází klíček na ovládání poloh(motor vypnut,jízda ve dne) VZDUCHOVOU UZÁVĚRKU(sytič) nachází v sacím kolínku u karburátoru.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 14:31
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec,už jsem zjistil kolik těch vymezovacích podložek tam má být.
Datum: 08. července 2013 14:31
 Ahoj draci. Já vím, že se jedná o inzerci, ale neberte to tak prosím. Je to spíš zoufalá situace  . Nemá tu někdo na prodej klikovou hřídel na jawu 05 (r.v. 1963 co je uložená na ložiskách 6302 C3) ??? Moc by mi to pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 17:08
 mužu poprosit foto?
Datum: 03. července 2013 17:08
 zdar já ji mám doma ale je trochu víc orezlá je mi kničem jestli máš zájem napiš mi na email
Datum: 03. července 2013 15:16
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Zdar, čím se nejvíc ničí spojka a jak mám jezdit, abych ji co nevíc šetřil? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 0:06
 netrap ji dlouho na kvalt ani na neutrál,nemačkej ji při brzdění motor má potom i ideální otáčky a moc to netůruj na spojku
Datum: 28. srpna 2013 0:06
 V těch situacích co popisuješ tak taky držim spojku a kvalt. Třeba na stopce, nebo když vyjíždim na hlavní silnici...tam je zbytečné dávat neutrál a pak zase řadit jedničku nebo dvojku...
Datum: 04. července 2013 13:04
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Tak děkuju všem za odpovědi. Při delším čekání dávám neutrál, ale při krátkém, když se třeba jenom rozhlížím a po pěti sekundách zase jedu, držím spojku. Spojka je doufám seřízená dobře, pokud vím, tak na páčce dole na motoru má být taky malinkatá vůle? A na páčce na řídítkách jsem ji včera nastavil, tak snad bude v pohodě.
Datum: 04. července 2013 11:47
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel14899
 Tak pokud držíš spojku třeba na křižovatce (jak píše kubacz), tak té spojce tolik neškodíš. Pokud je seřízená jak má, tak se o sebe lamely třou minimálně (možná jsou unášené olejovým filmem). Nejhorší pro spojku je nucený prokluz například do kopce nebo při výjezdech ze zatáčky (což při závodech dělám hodně často, ale tam na životnost nehraju  ) a pak špatné seřízení, kdy na páčce není žádná vůle a spojka tak někdy sama prokluzuje.
Datum: 04. července 2013 11:22
Jméno: viťa
IP: uživatel15768
 Nebude se ničit když ji nebudeš držet dlouho...
Datum: 03. července 2013 19:23
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no prostě když stojiš na křižovatce vyhod kvalt a nedrž zbytečně spojku,a když třeba přrzdíš tak taky zbytečně nemačkej spojku jak býva zvykem
Datum: 03. července 2013 15:27
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 zrovna jak to čtu tak sem se setkal a doporučím ti nezapomenout nastavit vuli na pátčce ...spojka pak má tendeci na rozjezdech víc klouzat a rapidně klesá životnost...jeden kamarád měl ve zvyku jí mít natvrdo a vím že spojka mu ubyvala pod rukama velice rychle ..2 roky sem toho fíka opravoval tak taková poznámka...
Datum: 03. července 2013 14:04
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Snažím se. :-]
Datum: 03. července 2013 13:43
 Kojote zas tak na to ferodo nespoléhej, i to se dá krásně zničit. Bratrance raději nauč jezdit na motorce. Ridere ke spojce se chovej prostě tak, aby nezustávala zbytečně dlouho v prokluzu.
Datum: 03. července 2013 13:40
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
Datum: 03. července 2013 12:53
 zdarec draci. nemate, nebo nevite kde sehnat uplny seznam šroubů a matek na jawa 50/20 (krom seznamu náhradních dílů -> tam neni napsaáno zda je to se zapuštěnou hlavou apod). diky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 11:04
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 TAkže nastal problém  nemám velkej techničák muj znamej měl mustanga dřív delší dobu půjčenýho a pak se záhadně ztratil velkej techničák nebo prostě ta druhá knížerčka a už k tomu máme jen malej techničák ten novej.. a na technické mi řekli že mi to nemůžou udělat že musim mít i ten druhej techničák takže musím někde na úřad jít a vyřidít? na registr vozidel a tam mi udělají novej velkecj TP nebo jen duplikát? a udělají mi to hned? a kolik to tak asi cca běžně stojí? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 19:08
 Tak se tam dojdi jenom zeptat...a až budeš vědět co a jak, tak tam pošli majitele ať to vyřídí a je klid...
Datum: 03. července 2013 19:08
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no jo jenže mě neni 18 a motorka není psaná na mě a stejně tam můžu až v pondělí kd9 den
Datum: 03. července 2013 18:24
 bud byla knížečka nebo klasika velkej+ malej techničák pokud máš malej dojdi na úřad a tam ti na počkání vystaví za 100kč novej
Datum: 03. července 2013 18:13
 V tom případě se dojdi zeptat na úřad...
Datum: 03. července 2013 17:15
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 mě táta pořád tvrdí že k tomu nikdy velkej techničák nebyl že byla jen malá knížečka a pak se to přepisovalo a dostali už jen malej techničák a nic víc. technická na tom skončila a byl jsem se ptát a jen s tím malým mi to neudělaj. tak nevím co stím
Datum: 03. července 2013 15:44
 Mě na to stačila pouze občanka a malý TP. Zbytek údajů si dohledali v registru. Stálo mě to 100kč a trvalo to tušim dva nebo tři dny.
Datum: 03. července 2013 13:42
 Zdravim, chtela jsem se zeptat - mame doma babetu, po par problemech jako byla praskla civka uz zase jezdi, ale ukrutne se prehriva. Nema nekdo ideu proc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 14:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 15 je tzv studená svíčka..teda pro babetu tam se používali teplejší 15 je do fíka který nemá dokonale zapalovaní a kladívko ktere nemá tak kvalitní jiskru.....
a svíčka do sekačky je uřčitě teplejší je to 4 takt .....
šedá svíčka je doopravdy chudá směs a oduvodnuje to přehřívaní .... správný odstín je srnčí hněd tak aní šedý ani černý.....
no tve problemi do sebe krásně zapadají podle učebnice ale ted co praxe....
Datum: 03. července 2013 14:11
 Zkousim, houbelec platny, uz chytne jen s tou malickou svickou (a kdyz se zahreje tak ani s tou ne) takze je to asi bezpredmetny a bude chyba jinde.. jen nveim kde  co slo uz se vymenilo
Datum: 03. července 2013 13:12
Jméno: f
IP: uživatel15765
 Nastav si karburator, možná máš šroub vzduchu hodně povolenej. Dej ho asi na 1 otáčku a zkoušej..
Datum: 03. července 2013 12:54
 šedá je chudá směs, nejni divu že se hřeje, nastav karbec
Datum: 03. července 2013 12:45
 dik za rady  svicka je seda, cerna byvala driv.. kazdopadne ted uz je to neaktualni, protoze se pres noc odlezela a zase nejede. Je schopna nastartovat jen se svickou ze sekacky, co tam mel pritel od znamyho jako nouzovku na dojezd domu (tusim sedmicka), ale jak se tam da 15 tak ani prd..
Uz mne ten dabelskej stroj zacina zlobit
Datum: 03. července 2013 11:09
 jakou barvu má svíčka ?
Datum: 03. července 2013 3:20
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 maš olej v převodovce ?
Datum: 02. července 2013 23:26
 co znamená přehřívá?provozní teplota u vzducháče není 40 stupnů a kor když je venku 30stupnů,je to za chvíli horké...
Datum: 02. července 2013 22:16
 No aby se to tak rozpalilo behem par minut/metru, to mi prijde dost zvlastni  navic pali vse, jak motor (ci co to je za tim zebrovanim/chladicem) tak i civky a magnet.. u nej mi to prave moc nesedi.
Kazdopadne dik za radu, holt pritlacim na oleji a uvidim co to udela.
Datum: 02. července 2013 22:11
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 no teplo vzniká třením takže buď neco nadměrně tře nebo pomalu jezdíš a necháváš dlouho na volnoběh na stojanu. nic jiného mě nenapadá.
Datum: 02. července 2013 22:05
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 draci co se kontroluje na STK ? zítra dostanu řidičák a dám mustanga na stk tak at vím co s sebou mám vozit a taky co mě budou naSTK kontrolovat. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 14:35
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 barva, VIN nebo cislo podvozku, cislo motoru, je-li v TP zapsano, jinak jenom typ motoru, pak jestli to sviti, troubi, vzor pneu, lekarnicka. Mne se na 350 jeste koukal na desticky na kotoucovce, jestli blikaj blinkry a jestli sviti brzdovy svetlo pri brzdeni. tot vse - za 5 min a 300 Kc vyrizeno.
Datum: 04. července 2013 14:35
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 barva, VIN nebo cislo podvozku, cislo motoru, je-li v TP zapsano, jinak jenom typ motoru
pak jestli to sviti, troubi, vzor pneu, lekarnicka
me na 350 se jeste koukal na desticky na kotoucovce, jestli blikaj blinkry a jestli sviti brzdovy svetlo pri brzdeni
za 5 min a 300 Kc vyrizeno.
Datum: 04. července 2013 14:34
 Martine hezky napsané. Pouze s tou reflexní vestou bych to neviděl tak jednoznačně. V roce 2011 (jaro) sice vzešla povinnost vozit u sebe reflexní vestu a to pro všechny druhy motorových vozidel. Na podzim téhož roku se ale vyhláška zase trochu pozměnila a na motorky se to už nevztahuje. Takže jako povinnou výbavu bych viděl lékárničku a pojistky, pokud jsou montovány...
Datum: 03. července 2013 19:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Určité zjednodušení také přinesla novela ze září roku 2009, která plně vešla v platnost roku 2011. Ta zbavuje majitele motocyklů povinnosti vozit náhradní žárovky a nástroje k jejich výměně. Naopak novela stanovila novou povinnost, která se týká všech vozidel, a tou je nutnost reflexní vesty. Poněkud se pozměnil také předepsaný obsah lékárničky. Povinná výbava motocyklu tedy nyní obsahuje:
Náhradní pojistku
Lékárničku
Reflexní vestu
K doporučené výbavě pak patří:
Defekt sprej – umožňující provizorní opravu pneumatiky
Sprej na řetěz
Sada na opravu prasklého lanka
Lékárnička pro motocykl má pak obsahovat:
náplast na uchycení obvazů
rychloobvaz na rány
gumové rukavice
zabalený sterilní obvaz
nůžky
izotermickou folii
Datum: 03. července 2013 19:24
 Mno ten záznam o dopravní nehodě neni až tak povinnej...žádnej zákon ti nepřikazuje to s sebou vozit...
Datum: 03. července 2013 19:10
 tak tak, povinná je jenom lékarnička a záznam o dopravní nehodě
Datum: 03. července 2013 18:14
 Pánové svíčka ani náhradní žárovky v povinné výbavě motorky nejsou...
Datum: 03. července 2013 13:43
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 taky od každého typu žárovky náhradní, asi i svíčku
Datum: 03. července 2013 8:20
 Když fichtl pojistku nemá, tak jí přece nemusí vozit...
Datum: 02. července 2013 23:26
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Jestli to svítí, brzdí, troubí, startuje a tak. Taky je potřeba pojistka. Vím že na fichtlu žádná není, ale pro jistotu si nějakou vem.
Datum: 02. července 2013 23:02
 Na STK se kontroluje technický stav vozidla, evidenční čísla, rozměry gum atd...a s sebou musíš vozit lékárničku a doklady...
Datum: 02. července 2013 20:24
 Dobry den kupil som ČZ 175 487 r.v. 1986 s anglicky písaným štítkom a pod velkým štítkom je ešte taky maly štítok s nejakym cilsom. A zaujmalo by ma ci je to nejaky vývoznžý typ. A na tlacitkách na lavej strane raiditok je male tlacitko flash,zaujmalo by ma na čo to je?Za odpoved ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 9:15
 Dobyr den chcem sa este spytat ako mala cz 175 487 urobene poistky mala nejaku poistkovu skrinku ako na pr. manet Tatran pomohlo by aj foto, a kolko asi stoji bateria 6v 6ah alebo 12ah.
Datum: 28. července 2013 9:15
 Ne, o fotkách z renovace nevim. Když bys měl nějakej konkrétní problém tak napiš, tuhle mašinu jsem už párkrát rozdělanou měl...
Datum: 03. července 2013 13:56
 Dakujem za odpovede pomohli ste my.Chcel by som sa este spytat ci nemaze niekto fotky z renovacie ČZ 175-487 , ak ano mohli by ste my ich poslat na mail.Dakujem
Datum: 02. července 2013 21:50
 Flash je světelná houkačka, je to hned vedle klaksonu...já mam rok 1993 a tam mam taky anglicky psanej, ale jak to bylo za bolševika ti neřeknu...
Datum: 02. července 2013 18:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 o štítku nevím ale mám za to že tydle čz společně s 350 měli už bezpečnostní chcípák i na řidítkach.... pokut se rosekáš a bude se ti točit zadní kolo u hlavy abys nemusela šmátrat po klíčku....přibylo to do norem právě v 80 letech...ale bylo to častý problem když sis to vypnul a hodinu řešil proč to nestartuje .... myslím že i v přepysech je že to musí být vypínač a ne chcípák....tlačítko...
Datum: 02. července 2013 18:38
 Čím může být, že mi mustang v minimálních otáčkách běží, a jakmile to trošičku víc vytočím, tak začne chcípat? Případně musím nohou přidržet sání benzínu. Jsem absolutní amatér v koncích -.-
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 20:40
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html Studuj
Datum: 02. července 2013 20:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 neseřízená hladina na jawa 50 w cz je návod
Datum: 02. července 2013 16:31
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 myslite ze to vliv pist ve spod kdyz je prasky po predchozim majiteli
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2013 11:52
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 kus pistu chybi
Datum: 03. července 2013 14:33
 Furt jsem nezjistil zda je ten píst pouze naprasklý nebo jestli kus pístu chybí. To je docela rozhodující. Jinak píst v každym případě vyměň, nebo nech udělat rovnou novej výbrus. Jo a používej prosím jenom jednu přezdívku...vidim IP adresu a Jan s Milošem jí maji stejnou a nevěřim že to jsou bráchové
Datum: 03. července 2013 13:46
Jméno: miloš
IP: uživatel15729
 4gear neponizuj lidi
Datum: 03. července 2013 13:42
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 hmm
Datum: 03. července 2013 13:41
 Use the Google Translator !!!
Datum: 03. července 2013 12:27
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ja jsem ten motor mel cely rozebrani ani kousek pistu tak nebil ja si mysli ze ho vyndali venku a pak dam zpet
Datum: 03. července 2013 9:39
 určitě má protože pokud je prasklý může se kus ulomit a co to udělá v plných točkách si domysli sám...
Datum: 02. července 2013 22:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Blba ze sebe děláš sám! A stačí k tomu tvuj psanej projev...
Datum: 02. července 2013 21:07
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 dobra omlouvam se vam vsem
Datum: 02. července 2013 21:07
 To si jenom myslíš, ve skutečnosti se snažim zjistit co té motorce je. Snažim se to zjistit z jednoho důvodu - abych ti následně poradil a stroj začal fungovat. Místo toho se ale dočkam jenom sprostých urážek. Pro dobrotu na žebrotu. Urážel jsem tě snad nějak? Nadával jsem ti? Zesměšňoval jsem tě? Myslim že ne, proto bych byl rád aby si se choval stejně i ke mě. Většina lidí je naopak ráda když se jim snažim pomoct, ty to ale evidentně neumíš ocenit. Myslím že omluva z tvojí strany je docela na místě, jinak moje nabídka s omezením přístupu stále trvá...
Datum: 02. července 2013 20:57
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 4gear mas pravdu souhlasim stobou
Datum: 02. července 2013 20:51
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 ja mysel ze ten kdyz byl zlomen tak byl vyndan a dan zpet
Datum: 02. července 2013 20:50
 Já taky nerozumět řeči jeho kmene... každopádně na tohle bych se ani neptal a píst vyměnil, není co řešit
Datum: 02. července 2013 20:50
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 vzdyt tady ze me delate blba
Datum: 02. července 2013 20:49
 Jane...vysvětli svuj poslední příspěvek, doporučuji ti to...pokud si tim myslel jako že jsme debilové, tak bych ti, ač nerad, musel omezit vstup na pokec...
Datum: 02. července 2013 20:26
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 debilove
Datum: 02. července 2013 19:45
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 to nějak nechápu jak piše kolečko,nevim jak teče benzin do pístu  nebo co
Datum: 02. července 2013 19:31
 Nevim jestli si rozumíme...ale kde se v motoru veme tolik benzínu aby mohl kamsi protékat? A kam by vlastně protekl, do klikový skříně? On kus pístu chybí?
Datum: 02. července 2013 19:11
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 vzdyt rikam ze je prasky kus pistu a benzín mi tece primo do pistu a proto dam zitra jiny ale jinak dekuju
Datum: 02. července 2013 17:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 předstih jsi naladil dobře?
Datum: 02. července 2013 16:25
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 jo i splynem benzin pod svicku jsem zkousel
Datum: 02. července 2013 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 ne nikoliv ... mělo by to chytnout... spíš by to chtělo seřídit podle toho co tu řešíš..
skusil si vštříknout trošku benzínu pod svíčku ?? startuješ to i splynem??
Datum: 02. července 2013 15:25
Jméno: jan
IP: uživatel15729
 na startovani?
Datum: 02. července 2013 15:09
|



|