Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci stal se průser ,dělám go vidlice a na pravé nosné trubce se mi nějak pojebal závit a nemohu tam dostat z5 tu velkou Matici .. závit je pouze zezhora trošku zmáčklý mi to připadá .. stačilo by ho líznout závitníkem a bylo by to .. nechjci měnit nosnou trubku když je po laku a silonech  Nevíte tedy jaký je tam závit tam kam se šroubuje tato matice http://www.fichtlkramek.cz/nahled/1422.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Nebo se zkus poptat kolem sebe, jestli někdo nemá pilník na závity.
Je to takový čtyřhraný pilník se zubama podle stoupání závitů, já to občas taky používám, je to pohodlnější než tvarování závitu jehlovým pilníkem
Datum: 08. července 2013 20:45
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 poškozené místo trochu vybruš a zkus nasadit rovně...
Datum: 08. července 2013 20:34
 stalo se mi taky... ze začátku jsem jí dal blbec nakřivo a pak to už nešlo vrátit. nakonec to vyřešila hrubá síla. prostě sem šrouboval co to šlo a nakonec si sedla tak jak měl a drží.
Datum: 08. července 2013 10:04
 Jaký je poměr benzin olej na jawu 640 ma 1 motorka teprve začínám prosím o řadu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:40
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 joj, najezdil jsem na 640 30000km, používal jsem mogul ts, nebo tsf a na radu techniků ze strašnické jawy ředil 1:60 a bylo to v pořádku, nekouřilo výfuky čisté, vypaloval jsem je po 18000 a moc toho tam nebylo. jen olej nesmí zbýt v odměrce - poměr se může rychle změnit
Datum: 08. července 2013 20:40
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 pozn kolega sice 1 50 ale má kvalitní olej ..tak si to muže dovlit....ale s m 2 t radej mazej jak šílenej a 1 do roka si dej vypalování laufu.....
Datum: 08. července 2013 13:54
Jméno: Dan
IP: uživatel13644
 jezdím Castrol 2T 1:50 a nikdy nebyl problém .. jak píše kolega, 640 má jehly a netočí žádný astronomický čísla, takže bez problému
Datum: 08. července 2013 13:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 přepisu je 1 40 ona ta motorka má jehly pod pístním čepem a proto někdo radí i mín ale todle doporučuje java ...a výfuky stejně musíš čistit každej rok...a doufám že to nejni po brusu
eště ti docela doporučím olej mogul tsf ... M 2 t možná tak od parama ale jinak žadnej zázrak sotva nadojetí dlouhodobě to nějak nemaže jak to vyrábí kde kdo
Datum: 08. července 2013 8:33
Jméno: PazaCZ
IP: uživatel15787
 Čau Draci 
mám doma karburátor Dell Orto s 19kou difuzorem. Chtěl bych se zeptat jestli se dá někde objednat koleno mezi origo vstup do válce a tímto karburátorem. Origo vstup je 4hran s kulatejma rohama a Dell Ortto má kruhovej průřez.... Díky za rady a zatím ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 22:52
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 problém je že právě do 21pokud chceš saní rozumnýho tvaru aby si nepřišel o výhodu dellorta se pod sériový plechy prostě nedostaneš. Musel bys vyrobit koleno s ještě větším úhlem než je origo a k tomu udělat redukci na filtr taky s velkým úhlem, tak že prakticky príjdeš o veškerý výhody. Jako nabastlit to tam jde, ale díky ostrým úhlům strašně uškrtíš průtok.
Datum: 08. července 2013 22:52
 Jééé omlouvám se... Zapomněl jsem napsat že se jedná o pincka 21... myslel jsem si, že to budu muset nějak vyrobit... Nějakej typ bo nápad na výrobu by nebyl? ještě jednou dííík
Datum: 08. července 2013 15:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To že nevíš kdo to vyrábí ještě neznamená, že ho nikdo nedělá. Záleží jaký a na jakou motorku to koleno potřebuješ
Datum: 08. července 2013 13:18
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 budeš muset vyrábět todle nikdo neprodává...
Datum: 08. července 2013 12:10
Jméno: Libor
IP: uživatel13544
 zdar draci kde najít návod nejlépe s foto jak poskládat převodovku jawa 250 panelka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:32
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar hoši,neni tu nekdo z okoli Uhlířských Janovic co má fíka a nechtel by obcas nekam vyrazit?Jezdit sám je naprd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:30
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Čus Draci,
Mám pár otázek, předem díky za odpovědi. Motorkám moc nerozumím, koupil jsem si fichtla jenom na projíždění a na ryby, proto se předem omlouvám pokud se ptám jak blb 
Jedná se o Jawa 50/21
1. Když je zahřátý, tak hůře startuje, čím by to mohlo být ?
2. Je normální, že startovací páka nezabírá pokaždé nahoře ?
3. V motoru mi něco rachotí ( prý klikovka ), může to mít na něco vliv ? krom toho že se mi to časem může kousnout 
4. motocykl je z roku 1975, jaký tam má být tvar gumy stupaček ? Mám každou jinou a chci koupit nové...
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 22:16
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 To schválně vyzkouším s plným plynem
Datum: 08. července 2013 22:16
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Pardon, včera jsem zapoměl napsat, že se musí za tepla startovat s plným plynem. Když dáte plný plyn a pořádnej kop do páky, tak chytne na první pokus.
Datum: 08. července 2013 17:05
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 a kolik je tak adekvátní si vzít za práci ? Abych měl představu co mě to tak bude stát...
Datum: 08. července 2013 14:16
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 klikovka cca 1200 výbrus 500 ložiska 200 komplet spojka asi 400 pak nějaký těsnění a gufero cca 150
Datum: 08. července 2013 13:19
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 OK Pepo, budu naklánět 
Jenom se zeptám, na kolik cca vyjde generálka motoru ( klikovka, spojka, výbrus apod ) a kolik zhruba to zabere hodin práce ?
Datum: 08. července 2013 13:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 startovací segment muže být ale spíš se sjela spojka vzhledem k tomu že máš tak motor na pikaču... já bych jezdila až se vys.. tak to opravil už en proto že kvuli segmentu musíš pulit motor a to už mužeš dělat i tu klikovku.... pokut tě to nakopavání štve dal bych nove lamejli spojky ty se dělaj relATIVNĚ dobře pokut se ti vysere startování mužeš to kdykoliv opravit když se ti vysere spojka si v háji pio je nepojízdně... na starty opravdu pomáhá naklonit stroj .... anebo to salodlouze ladit.... jsem pro naklonění jsi tichej blázen a ne vsteklej... stupačky maj být male valcovite..ale je to šumák dej tam co ti vyhovuje... třeba široký co jsou na panelku jsou na ježdění pohodlnější... machrovina je dát šedou gumu atd
Datum: 08. července 2013 12:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 Někdy zabere nahoře, ale když ho nakopnu a třeba neprohamtnu až dolu, tak pak při opětovném nakopnutí zabere až dole. Já jí musím pak jakoby došlápnout, třeba i 3x, než poté zabere zase až nahoře...
Datum: 08. července 2013 11:31
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 akorat nechapu jak to že nezabírá pokaždé nahoře to znamena že někdy zabírá a někdy ne ? vím že to děla hodně pionyru ktere sem spravoval
Datum: 08. července 2013 10:56
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
Datum: 08. července 2013 10:43
 nejspíš sjeté zuby na startovacím segmentu
Datum: 08. července 2013 10:37
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 Robosk a čím to teda je že mi nezabírá pokaždé nahoře ? Je to normální jak píše pár lidí, nebo je něco v motoru ?
Datum: 08. července 2013 9:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Preboha maxule kolko máš rokov ? To sú rády panebože .... Prečo by mal preboha kupovať piest keď mu to zle štartuje za tepla ? Nech si to pekne všetko vyčistí , nastaví predstih a odtrh a musí to ísť !! A ty koko* na tomto som sa fakt zasmial : "jestli ti nakopávAČKA NEZABÍRÁ NA POPRVÉ TAK JE ŠPATNĚ NĚCO V MOTORU" .... jžš vážne ? já som myslel že pristáva ufo a preto nezaberá ... A že sa mu to musí kusnut iba keby to "opravdu hodně tahal za uši" ? Pekná kravina , keď máš kluku vylágrovanú , tak ju može zakúsnuť hocikedy .... Ja som tak zadrel raz kluku na 05 ... Toť vše
Datum: 07. července 2013 23:36
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 Super Maxule, díky
Datum: 07. července 2013 22:17
Jméno: maxule
IP: uživatel15786
 čau, hele chci ti poradit tak- startuje ti hůř že je píst už asi v pytli - kup si raději nový. jestli ti nakopávAČKA NEZABÍRÁ NA POPRVÉ TAK JE ŠPATNĚ NĚCO V MOTORU. jestli ti něco rachotí v motoru, tak to může být klikovka, něco v převodovce a nebo ti tluče píst o hlavu. a myslíš si že se může kousnout? tak to těžko to jedině že by si ho opravdu hodně tahal za uši. na stupačkách má být kulaté návleky. jinak to je ode mne vše čus
Datum: 07. července 2013 22:10
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 OK díky, je fakt že lépe chytne když je nakloněný. Ale je to až tak na 10-tý pokus, nemám ještě v tom cvik no. Startpáka kolikrát zabere až dolu, tak jí musím párkrát došlápnout aby mi pak zabrala až nahoře...
Datum: 07. července 2013 21:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Viděl jsem jen dva pionýry co startovali na šupa za tepla, mě osobně jede krásně, táhne jak má a volnoběh drží i za tepla ale za tepla chytne aš na 3-4 kopnutí.. spíš je to rarita když chytá za tepla jak za studena
Datum: 07. července 2013 21:42
Jméno: Bear
IP: uživatel7552
 Co to je za kravinu? Každej pionýr startuje i za tepla!!!!!!! jen se to musí umět poladit víš?
Datum: 07. července 2013 21:39
 Většina pionýrů po zahřátí na našlápnutí prostě nestartuje a je třeba je roztlačit. Můžeš zkusit při startech naklonit pionýra na pravou stranu, to lépe chytne, ale není to pravidlem. Startpáka taky klasika.. hlavně že zabírá.
Datum: 07. července 2013 21:31
 Čau, zná někdo nějakej dobrej způsob nebo má nějakej tip na vyčištění kanálků, anižbych nemusel vytahovat vložku? Děkuji za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 20:30
 http://4gear.rajce.idnes.cz/Cestovne_-_crossovy_dvoukanal/#IMG_4135.jpg jdou tak udělat i přepoušťáky... ale je to trošku dřina (smirkem pod vodou, hrubost zmenšovat 1200, 2000)
Datum: 07. července 2013 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel15737
 Začal bych technickym benzínem a hadrem. Pak hrubšim šmirglem vyčistit bordel z vejfuku,pak třeba kapesnik protahnout přefukama uchopit a tahat dopředu dozadu,,,,nějak si poradíš....
Datum: 07. července 2013 20:26
 Ahoj, dával někdo z vás zinkovat věci do Kopřivnice? pozinkujou mi tam i hliníkové části jestli to vůbec jde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 18:31
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 Zdravím, mám problém s babettou 207. Vyčistil jsem karburátor, výfuk a svíčku, ale nechce správně fungovat, nastartuju ji se sytičem, na volnoběh drží, ale jakmile naplno otevřu plyn, tak po vyskočení sytiče vyletí do otáček a po pár vteřinách se začne dusit. Někdy se dusí deset vteřin, někdy hnedka chcípne. Bohatost jsem šteloval podle příručky, trysky jsem čistil, svíčka v pořádku. Někdo poradí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 14:14
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 Poradí někdo? když otevřu plyn naplno, tak jakoby jde do otáček, pak zase klesnou, jdou nahoru, klesnou.. Chová se to divně a nevím, co s tím :/
Datum: 18. srpna 2013 14:14
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 vyměnil jsem těsnění v kohoutku, sešteloval jsem plovák, ale pořád zhruba stejné. Po zahřátí se mi povedlo vyhnat motor do otáček stabilně, ale jen na stojanu, na jízdu nemá dostatečný tah. Zajimavé je, že když se rozjedu z kopce, tak jak to chytne otáčky, tak si je i se zátěží udrží. Z místa ale otáčky nedává.. Magneto se dá sundat jak nejjednodušeji?
Datum: 16. července 2013 18:48
 ještě bych zkudil jakou rychlostí dotíká benzín, někdy se vymačkaj dirky v kohoutku na benzín a zmenší se průtok, a nebo zkus ještě hladinu, ta mi občas na babetě taky zlobila
Datum: 08. července 2013 6:49
Jméno: Dominik
IP: uživatel15785
 Čau čau zkus sundat magneto vipadá to na vyskočený gufero na klice..
Datum: 07. července 2013 20:44
Jméno: Mates
IP: uživatel15490
 zdravim mam problem s fikem když dam rozetu ( s upinakem ) a dotahnu šroub tak nejde otočit a když joo tak max s nahonem ale když ji sundam tak jde otočit normalně nechapu čim to je prosim mužete poradit děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 14:31
Datum: 08. července 2013 14:31
 Zdravím, jak vybrat správnej píst? Našel jsem na internetu nějakou tabulku, ale nevím jaké mám to označení (A, B, C). Změřil jsem posuvkou válec a vyšlo mi 39 mm. Měřil jsem to klasickou posuvkou. Kdyžtak kde najdu to označení? A jaké jsou podle Vás nejlepší písty (počet kroužků)? Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:51
 Už jsem to zjistil, 4 by měla být číslo výbrusu a B tolerance.
Datum: 08. července 2013 11:51
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html
Datum: 08. července 2013 11:48
 Tak jsem před chvílí sundal hlavu a čep pístu jsem očistil leštícím brusným kotoučem a ocelovým kartáčkem. Je tam vyražené 4B. Takže je to ta třída B, ale co znamená ta 4?
Datum: 08. července 2013 11:31
Jméno: Pavel
IP: uživatel12836
 Co se týče toho pístu určitě bych zvolil dvoukroužek (tříkroužek sice víc těsní ale má velký tření a jednokroužek je dobrej tak na fichtlcupy protože toho tolik nevydrží)
Datum: 08. července 2013 10:02
 hele udělej to prostě tak že na horním kusu pístu to oškrábej ocelákem a nijak to neporušíš ale zase jemně jo
Datum: 07. července 2013 21:53
Jméno: Maxule
IP: uživatel15786
 rád pomáhám s jawou 05, 20, 21 a samozřejmě i na mustafa
Datum: 07. července 2013 21:51
 Mates - Díky za rady
Datum: 07. července 2013 16:22
 To je mi jasné
Datum: 07. července 2013 16:20
 to je tolerance výbrusu v tisícinách milimetru to těžko změříš posuvkou
Datum: 07. července 2013 16:13
Jméno: Mates
IP: uživatel15490
 cus draku ty pismenka znamenaji třidu valce ABC je na pistu karbon seškrabni třeba smirkem ( pak ho kompresorem vyfoukej ven a nech pist v HU ) a uvidiš šipku směřujici dolu a nad ni by měla byt vyražena třida a co se tyče kolikati kruhovy píst tak bych doporučoval zlatou středni a to jsou dva kruhy ale je to na tvoji uvaze
Datum: 07. července 2013 15:50
 Ještě to bývá žeprý napsané na horní straně pístu, ale nevím jestli to půjde vidět. Kdybych ocelovým kartáčkem odstranil karbon, tak jestli bych to nějak neporušil ten nápis.
Datum: 07. července 2013 15:45
 Zdar Seso,,, Budeš mít ještě na prodej originál rozety na Pionýra???? Díky za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 15:16
Jméno: Petr
IP: uživatel15697
 POtřebuji poradit, mám pionýra a ten startuje jen když dám hadru před karbec a zamezím tak přístupu vzduchu,jak chytne hadra musí být stále přiložena jinak zdechne, bohatost seřízena jehla na 2 zářezu odshora, fakt už nevím čím to mlže být...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 23:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Maxule - prosím radšej sem neprispievaj , keď sem mineiš písať takéto pičoviny ..... Petr - daj si tam vyčistený origo filter , pojde to , uvidíš ..
Datum: 07. července 2013 23:40
Jméno: maxule
IP: uživatel15786
 tak uřízni kousek hadru a dej to tam na to přidělej sponu a máš to hotové.
Datum: 07. července 2013 22:13
 dej tam originální filtr
Datum: 07. července 2013 13:49
 Zdravím, chci si udělat novej závodní válec na staďáka, nenašel by se někdo kdo by poradil jaké tvary a časování kanálů které, jedou nejlépe? chci upravit i přefuky, mám možnost si kanály nafrézovat na CNC frézce. pár válců už mám za sebou. předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 9:01
Jméno: standa
IP: uživatel4133
 tuner: Porovnáváš vcelku obyčejnej jednoduchej 2K s 80ccm 3K ? To si spad z višně a nebo kde si ? V lese ? To je snad jasný že 70 a 80ccm válce jedou "víc" ( 115km/h mi nepřijde na 70ccm nijak astronomický číslo,to jezdili i kluci na padesátkách) a to nejde srovnávat. Stojím za tím,co píše Zdeněkk,má pravdu a ví o čem mluví. Jestli se trochu pohybuješ ve světě mopedů a fichtlů,tak víš která bije... A nebo se pohybuješ jen ve Stejskyho dílně? Stejskalova práce je pěkná,válce na mopedy dělá pěkný,nevim o nikom jinym kdo dělá tolik válců,to se musí uznat,ale neni jedinej na světě,nad koho neni...neni bůh....přeber si to jak chceš,mužeš mi tu zas napadat jako posledně,mužeš mi urážet,dělat ze mě vola,mě je to jedno,akorát se ztrapníš...
Datum: 09. července 2013 9:01
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 hele ZdenkKu..., jestli jedeš 90km/hod s nějakým 4K 55ccm, Dell Orto, Hikone, hlava odlitek, tak to taky nestojí za moc. Udělat motor co jede 90km/hod nebo 120km/hod je trochu jiná liga. A rozhodně si nemyslím, že válce 3K 70ccm a 80ccm co dělá stejsky jsou něco, co dovede kde kdo, natož o nich říkat, že nestojí za moc.
Datum: 09. července 2013 8:21
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel15790
 Tuner, to má být ironie? Na závodech s námi jezdí jeden, co jede skoro 140km/h (a to jen kvůli rozměrům pilota, jinak by šel ještě o dost víc)... Takže pokud někdo potřebuje 3K 80ccm aby jel 115, tak ta úprava řekněme nestojí za moc. Chci tím jen říct, že na 90km/h stačí relativně málo úprav (viz. časování mýho motoru) .....což už tu standa psal předemnou
Datum: 09. července 2013 6:50
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 ZdenkKu, když chceš víc, tak potřebuješ  Motory od Stejskala 70ccm a 80ccm jezdí kolem 115km/hod.
Datum: 09. července 2013 6:08
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 Tedy, můj dvoukanál s vrtáním 39,7mm jede po rovině 90km/h...na originál převodovce! (sekundár 15/33) Časování: sání 129, přefuk 124, výfuk 161,5....dokonce tam nejsou ani pomocný výfukový okýnka. S lepším výfukem by to mohlo jet ještě o něco víc (je tam jen hikone na zkráceným koleni).
Datum: 08. července 2013 22:59
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Mám jeden dotaz, vejde se "70" na S-11 mezi originální štefty, nebo se už musí upravovat?
Datum: 08. července 2013 20:50
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel15790
 Jde to. 70ccm, vícekanál ani Stejskala k tomu nepotřebuješ. Večer sem připíšu víc.
Datum: 08. července 2013 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel15788
 Tak tomu nevěřim. Vim co jde udělat na fichtlu "snadno" a na staďáka neni moc rozdíl...
Datum: 08. července 2013 8:03
 Jestli chceš aspoň přes 90 tak musíš mít aspoň 70ccm  jo Stejsky tam má pěkný válce na mopeda
Datum: 07. července 2013 21:07
 No tak to už je případ pro Stejskala...
Datum: 07. července 2013 20:34
 tak 80 jsem s tim mym mopedem uz udelal tak chci pokrocit dal... a muzes se smat jak chces
Datum: 07. července 2013 20:08
 hmmm  .. tak to máš latku hodně vysoko ti povím
Datum: 07. července 2013 18:40
 chtelo by to neco lepsiho.... potrebuju aby mi moped jel tak okolo 90ti km/h
Datum: 07. července 2013 17:52
 na jawa-50.cz jsou nějaké dobové úpravy
Datum: 07. července 2013 16:36
 Zdar jen tak pro zajímavost nevíte někdo kolik stál mustang uplně novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 22:22
 ale vem si že v té době byla hodnota koruny asi 7mi násobná.... tedy nový pionýr stál kolem 30tis na dnešní peníze....
Datum: 07. července 2013 22:22
 Zajímavý ceny  sme tolik ani nečekal
Datum: 07. července 2013 20:16
 u más v mototechne pry stál rovný 4000 kčs okolo roku 1975
Datum: 07. července 2013 19:03
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 laidsky přepočteno ti každý poví že šly okolo 3000 ykdyš to nejni metr na všechno jde říct že ceny vystřelili desetinásobně tj jsi na ceně dnešní číny.....jinak pokud vemu zdatne replikáře použiju krasnej stroj jawa 500 ohc tak na něj je v replice dostupne vše a cenově jsme někde na pul milounu korun.....jen takove zasnění řada technik ktere zlacinovali výrobu nejsou už dostupne a šíkovný člověk si nechá zaplatit,.,,, nedávno mě překvapilo že se dá sehnat rám na tramvaj ..soutěžáká ...ti rámy byli naohýbane svařene tepelně opracovane a zas srovnane...člověk by řek že takovou věc nesežene a ejhle za 40 tyček nejni problem......
Datum: 07. července 2013 17:29
 Zdravím, věnuje se tu někdo úpravám válců jaw 05tek??? Chci probrat pár věcí, jestli ten válec má vůbec nějaký laditelný potenciál
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:53
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 ten válec má vetší potenciál než válec 21, ale skoro nikdo ho neumí využít
Datum: 07. července 2013 21:53
 Myslel jsem si to... na 4 kanál to už by pak mohlo jet slušně.
Datum: 07. července 2013 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel15737
 Pár jsem jich dělal a nicmoc...uděláš z toho max něco co jede jak simson... To spíš dobrej základ na 4 kanál alá babeta
Datum: 07. července 2013 20:03
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarte,chci se vás zeptat,které gufera jsou lepší do motoru (silikonový nebo ty černý).V Obchodě mě bylo řečeno,že do motoru jedině silikonový,tak poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:56
Jméno: maxule
IP: uživatel15786
 kup ty černé jsou lepší a mají delší trvanlivost. Ty silikonové se ti třebo přilepý a pak nejdou sundat
Datum: 07. července 2013 21:56
 je to jedno fichtl snese všechno
Datum: 07. července 2013 15:14
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 já dávám silikon už leta a pořád OK
Datum: 07. července 2013 9:45
Datum: 07. července 2013 9:13
 já s těma silikonovýma nevím no.... nedavno sem měnil na liazce simerink na hřídel ke kompresoru.... předím tam byl meneny pred 2 lety.. byl tam silikonový červený a olej z něho přimo chcas ven.... daval sem opět silikonový protože jiný skladem nebyl tak se uvidí jak dlouho vydrží
Datum: 06. července 2013 23:44
 Copak to bylo za obchůdek? Podezřelý je, že před 50ti lety kaučukový jednobřitý gufera taky fungovaly. Na kliku silikon ne-e... myslím, že to není problém dát na kliku dvě ,,černý,, gufera za 15,- jedno a zbytek - když už chceš- silikonovej.
Datum: 06. července 2013 21:18
 řešilo se to tu několikrát na kliku silikon ne rozežírá ho benzín
Datum: 06. července 2013 20:47
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 do všech motorů, které jsem kdy dělal (a nebylo jich málo) jsem použil černá a vždy to bylo naprosto v pořádku
Datum: 06. července 2013 19:44
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je ,že mám po jízdě mokrou svíčku a trochu černou díky za rady prosím o přesný postup opravy jsem mírně pokročilý
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 17:27
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Ale je to uplně stejné svíček jsem už prostřídal X
Datum: 07. července 2013 17:27
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Mám
Datum: 07. července 2013 17:14
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 nemáš na zkoužku brisku nebo palku svíčku???
Datum: 07. července 2013 11:43
 No ono to může být i stylem jízdy... jestli jedeš 3km a zastavíš, pak znovu kus jedeš a zase stojíš a honíš to v malejch otáčkách, tak se nediv že se karbon nestačí vypálit
Datum: 07. července 2013 9:23
Jméno: pata
IP: uživatel14082
 v karbecu to neni ten mám seštelovanej a vyčištěnej vzducháč mám nový traska 68 volnobehu 38 svíčka bosch w7AC
Datum: 07. července 2013 8:52
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 bohatší směs... anebo moc studená svíčka ... tak svíčku N7 po staru brisk 15 nova.. pak než ačneš štelovat karbec tak vyčisti lauf a skoukni vzduchovej filtr.... hlavní trisku abys měl 68 a víc tuhttp://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 07. července 2013 7:49
 To bude tím, že pionýr jezdil... to je normální že po jízdě bývá mokrá a černá... kontroluj jí po delší době
Datum: 06. července 2013 21:21
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Jedná se o fechtla 21
Datum: 06. července 2013 19:54
 Zdar, zkus si pohrát s bohatostí směsi, šroubek na karbeci ten co je níž tak dotáhni úplně a pak povol o 1,5 otáčky cca. Svíčku očisti a zkus to projet a po čase na to mrkni zda to bude lepší.
Datum: 06. července 2013 18:59
 zdravím, chlapi tedka zajíždím válec po výbrusu.Jedná se o msutanga. V tomto počasí to není nic moc. Chci se zeptat je to normální když je to válec aji motor za chviličku "vřelý"?? Po kolika km by měly byt asi přestávky, abych ho nezařel?... a ještě se chci zeptat když tam tedka dávám víc oleja, aby mazal když je po výbrusu, tak když ho při jízdě moc nehoním tak to držím v nizkých otáčkách a tím pádem se olej nespálí a zasírá mě hlavu aji píst. Potom nechce správně chytat atd tak, vždycky musim sundat hlavu a po nějaké době ji vyčistit. Je to normální?.... napište rady, zkušenosti atd. budu rád. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:29
Jméno: michal
IP: uživatel12170
Datum: 07. července 2013 21:29
 Jezdi volně, střídej kvalty a po dvou, třech nádržích to začni víc prohánět... jak to zajedeš, tak to bude jezdit. Jinak pak hlavně nepřecházej z z minerálu směrem k syntetice !!!
Datum: 06. července 2013 14:28
 Po výbrusu je větší tření, tím pádem je i větší teplota, takže je to normální, že se to víc hřeje. Oleje dávej 1:25, jehla ať je na 3 zářezu z vrchu, aby se motor více mazal a jezdi ve středních otáčkách, motor nepodtáčej a ani nevytáčej. Pauzy můžeš dávat např. po 15-20 km. Až se začne motor uvolňovat, tak mu můžeš pomalu začínat víc nakládat a po asi 500-600 km tomu můžeš dávat plnej kotel. Co se týká carbonu, tak ten se bude na hlavě a pístu dělat pořád, toho se nezbavíš, hlavně teď při zajíždění, ale až budeš v normálním provozu jezdit naplno, tak za použití dobrého oleje se bude karbon tvořit minimálně
Datum: 06. července 2013 13:48
 právě jsem se zalekl toho, že po 3km jízdy, se z válce doslouvá doutná  ¨tak jsem radši napsal... tak budu jezdit zlehka a budu mu dávat přestávky
Datum: 06. července 2013 13:37
 já mu liju MOGUL TSF
Datum: 06. července 2013 13:32
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 lej lepší olej stihl , oregon, castrol a problémy s karbonem ustoupí.Já jezdím stihl 160,-/l a spokojenost
Datum: 06. července 2013 13:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 jezdi volně ale jezdi furt hnat to do plnejch s přestávkama je blbost.... jinak motr když je vytavenej tak se pul minuty muže nechat vydíchat na volnoběh aby se namazal ... ..jinak hlava se čistí 1 za rok je to dvoutakt to bude černý furt... on se karbon vymete jízdou a při zazimování se oškrabe.... jinak mazej 1 .25 skousne to i 1.30 provozní a bude to ok..
Datum: 06. července 2013 13:28
 Zdravím všechny neví někdo kde se dá sehnat fibrova podložka mezi válec a karburator? Dík Michal
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2013 13:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 nepíšeš na co ale bud jí mužeš vyrobit či koupit jak na velkou jawu tak pioníra je v motoschopech k dostání.....
Datum: 06. července 2013 13:30
|



|