Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, musím na babettě taky vozit lékarničku? DIk
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 21:14
Jméno: f
IP: uživatel15423
 vyhláška č.341 § 32 odst. 6
(6) Každé motorové vozidlo, kromě mopedu a motokola,
jednonápravového traktoru s přívěsem a motorového vozíku, musí být
vybaveno příslušným druhem lékárničky pro poskytnutí první pomoci.
Datum: 09. července 2013 21:14
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 to nevim jak to ma byt, ale ja to nenosim a ani policajti když mě tedka zastavovali tak sem jim ukazal jenom kartičku řidičak a pojistku a v pohodě
Datum: 09. července 2013 20:33
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 a výstražná vesta?
Datum: 09. července 2013 15:36
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 ne nemusíš na babettě musim byt jenom zaplacena pojistka, nějaka kartička ktomu je lepší když máš,a ještě řidičak bud B nebo aspon AM
Datum: 09. července 2013 14:24
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 ano
Datum: 09. července 2013 13:01
Jméno: dent
IP: uživatel15207
 Ahoj tak se obracím ještě jednou.Jak se dá mz potunit.Jedná se o výbrus.Chci zní dostat co největší výkon.Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 10:53
 Tak si změř průměr hlavy,kam až mužeš vrtat bez nutnosti jejího rozšíření a dál se podívej jaké jsou k dispozici největší písty. Pak ti jakákoliv normální brusírna udělá válec na požadovanej rozměr. Mě třeba fichtla vrtaj i nad 41mm když mam písty... U MZ nejsem zcela v obraze,ale určitě tam bude nějaký prostor. Možná jsou tam i nějaké možnosti pro doladění sacího a výfukovýho kanálu,přecejenom ty válce dělaj ve fabrice mašiny. Optimalizací sacího a výfukovýho kanálu by se z toho třeba ještě dalo dostat něco navíc jako bonus....
Datum: 09. července 2013 10:53
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 pořád nepíšeš kubaturu 150 nvm do detajlu ale 250 jde převrtat na cca 300..i se takove motory dělali.. ono vrtání má sve limita protože když to přeženeš nestíhá se to cladit ani mazat musíš měnit i karburaci a řešit plnění.... jinak ta motorka je už ted docel NA ŠPICI a bez nikasilu a 4 kanalu z toho moc nevyždímeš.....
Datum: 09. července 2013 0:32
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
Datum: 08. července 2013 23:50
Jméno: bolf
IP: uživatel11667
 Nechybí ti v přezdívce uprostřed "me"?
Datum: 08. července 2013 23:09
Jméno: dent
IP: uživatel15207
 Zdar draci nevíte kde by se dal sehnat kit na mz? díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:10
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 vemeš polskej sráč a necháš do něj dát jinou vložku  ...
Datum: 14. července 2013 0:10
Jméno: standa
IP: uživatel4133
 Někde na netu jsem viděl 4K válce atd....jedná se o nějakou nekvalitní druhovýrobu pravděpodobně z Polska....ale tak jako se všim polskym se i toto dá určitě nějak opravit aby to skutečně jelo...
Datum: 09. července 2013 9:19
 udělat  sehnat vložku s pístem z trabanta a tvořit
Datum: 08. července 2013 21:53
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 nepíšeš jakou ale tu něco měli napiš tam ale byli kur drahyhttp://www.moto-prodejna.cz/tuning-zvetsovani-vykonu/4-kanalovy-valec-mz-150-etz.html
Datum: 08. července 2013 20:55
Jméno: Pawel
IP: uživatel15795
 Ahoj ve spolek,
mam stadiona S22 a chtěl bych na něm jezdi i na silnici, a chci se zeptat co vše potřebuji???
Stačí jen povinné pojištění vozidla, nebo je potřeba udělat i technickou??? Já jsem slyšel že stačí jen pojištění ale moc si tím nejsem jistý!!
P.S- Spěchá to
Předem děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 0:16
 nebo A1
Datum: 09. července 2013 0:16
 pojistit a řp. skupiny AM nebo B
Datum: 08. července 2013 21:19
 staci jen povinne pojisteni
Datum: 08. července 2013 20:40
Jméno: láda
IP: uživatel15467
 dobrý den chci se zeptat jaký je rozdíl mezi ČZ 175/477 a ČZ 175/487 díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 ano rámy na 487 jsou delší májí jiné přední uchyty motoru poslední mají stejno přední šavli s 350 638 a 180 maj navíc hliníkovou kyvku
Datum: 08. července 2013 20:48
Jméno: láda
IP: uživatel15467
 díky a nějaký rozdíl v rámu je ?
Datum: 08. července 2013 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 Nepatrně jiný časování válců + kosmetický změny designu
Datum: 08. července 2013 19:40
 ahoj draci, nevíte jakou funkci plní na fíkovi ta jakoby vzpěra pod nádrží co vede od úchytů tlumičů na rámu k čepu kyvné vidlice? já myslel že to má držet od sebe, že je tam kvůli tomu aby se rám pod sedlem neohnul směrem dolu, ale když sem to rozebral tak sem zjistil že to ten rám naopak trošku dolu stahuje když se to utáchne, je to tam jenom kvůli tý kožence co je na tom navlečená? jen kvůli bordelu co lítá od kola? moc dík za odpověd, nevim jestli to neni zbatečný tam dávat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 6:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Stando naprostý souhlas na seriovém podvozku jsou vyšší rychlosti trošku sebevražda, asi pamatuješ na mojí loňskou havarii.....letos už má rám patřičné výstuhy
Datum: 09. července 2013 6:57
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 To mi hlava nebere dodnes,vychytávky tam budou,ale ten rám z j550 je lepší,nemá tu blbou kyvku která je na blbejch gumovejch silentblokách a kroutí se ... a navíc on má ten zadek nějak odtlumenej... Ten mi fakt fascinuje... Všichni maj maximálně možně vylepšený brzdy a podvozek a Peťan jede na "skoro" seriový 550 s brutálnim motorem ze závoďáku  to je víc jak recese
Datum: 08. července 2013 20:33
 a co Petr Adamec na svém pařízkovi  to je sebevražda
Datum: 08. července 2013 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel15791
Datum: 08. července 2013 19:58
 no a hlavně, tlumiče ti tu část rámu tlačí směrem do sedla a když to tam nedáš, tak budeš zachvilku motorem škrtat o zem
Datum: 08. července 2013 19:51
 dám to tam dík
Datum: 08. července 2013 19:36
 zkus to tam nedat a poznáš sám. je to tam aby se nekroutil rám v zátáčkách apod...
Datum: 08. července 2013 18:37
Jméno: jawa
IP: uživatel15794
 Zdar draci, vím že to zní blbě! Ale jsem úplně bezradnej! měl jsem rozhozenej motor! a dal jsem ho dokupy a nefunguje mi spojka! Rozhodil jsem ho znova vyměnil jsem lamely! ve spojcee jsem všechno překontroloval! všechno sedí, jak by mělo! ale pohůžel stále nefunguje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:18
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 máš tam mezilamelu? a máš otočené správně lamely ? šli echce do řetězu? posouvali se doře na koši ? všechno musí jít lechce.. nesmí být napasovaný do řetězu,musí tam jít volně jinak nepůjdou od sebe i když spoku zmáčkneš.. a musí se hýbat na koši lehce..nový jdou blbě.. musí se upyllovat..
Datum: 18. července 2013 23:18
 Ahoj máš mezi krátkou a dlouhou tyčkou kuličku?
Datum: 09. července 2013 23:28
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 napiš jak nefunguje jsou 2 možne stavy spojka unáší i když lameli jsou posunuty..nejde zařadit jde přez zuby..
druhý stav je spojka klouže.. tj stroj se nechce rozjet motor samovolně letí do otáček a nezrychluje....
nic mezi tim pokut je vše na svem místě nejni zvláštní je uplná ztáta funkce a tzn ze pačka je namrtvo volně... někde ti něco chybí
anebo se spojkou nejde hnout otočene lameli....
pokut se ti do toho chce schod nad spojkou a pozoruj zda se ti lameli posouvaj.....pokud ano je to už je o nastavení....pokud ne někde nějaký díl chybí.....
Datum: 08. července 2013 18:07
Jméno: Jiří
IP: uživatel15793
 Zdravim, je možný mít špatný gufero, když jedu na jedničku úplně do max, pak dam dvojku a do kopečku nic? Už nevím co s tím.Jehlu mám na 3 zářezu od shora,když ji dam na druhej jak má byt tak se vůbec nerozjedu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 13:14
Jméno: Jiří
IP: uživatel15796
 Tak gufero pod magnetem vyměněný a problém stále stejný.Co to může podle vás ještě byt?Poraďte už fakt nevím
Datum: 10. července 2013 13:14
Jméno: Jiří
IP: uživatel15796
 Tak jsem koupil novy kladiva, novej kondík nacpu to tam,nastavim předstih a stále to samé.Skusim asi to gufero,jinak už nevím.
Datum: 09. července 2013 12:35
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 a ja bych ti dal za pravdu gufero pod zaplkem muže být ko
Datum: 08. července 2013 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 Seřiď karbec a zapalování
Datum: 08. července 2013 17:28
Jméno: filip
IP: uživatel15792
 nejakej odkaz kde sezenu el.schemu na jawa 250/559 s krabickovym reglerem ? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 18:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
Datum: 08. července 2013 18:10
Jméno: kenny636
IP: uživatel8034
 Zdravím všchny ve spolek.
Potřebuju poradit s převodovkou u 250 kývačky. Převodovka mi nechce řadit 4ku. Už jsem rozebral několikrát motor, vyměnil jsem i kulisu razení za novou co jsem koupil a vždycky když to sesadim všechny stupně jdou ale tu 4ku to tam prostě nedá. Nevím co s tím, zkoušel jsem tam dát zas tu starou kulisu ale ani na tu to nejde. Už si nevím rady co s tím.
Prosím poraďte někdo, budu strašně vděčnej.
Předem díky za všechny reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 8:43
Jméno: kenny636
IP: uživatel8034
 Nene, tím to nebylo. Už jsem na to přišel.
Bylo přidřený kolečko na hřídely a vidlička neměla sílu ho přetlačit až do konce. Na hřídely chodilo volně ale v krajní poloze kam se mělo při řažení přesunout drhlo takže proto tam ta rychlost neskočila. Vyřešila to jemná brusná pasta kterou jsem ojel to místo.
Doteď ale nechápu jak se to stalo když jsem jen rozebral motor, vyměnil ložiska a pouzdra a zas vše složil. Převody jsem jen vyndal a nic s nima nedělal tak fakt nechápu co se tam odehrálo
Ale naštěstí už je to ok.
Díky za předchozí reakce.
Datum: 29. července 2013 8:43
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, nemáš přeházeny ozubený kolečka v převodovce. Mě se to jednou podařilo a jezdilo to, ale 4 jsem měl mezi 2a3. Čus
Datum: 29. července 2013 8:24
Jméno: letec
IP: uživatel15467
 nevíte o nějaký dobrý stránce na simson díly ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 12:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14866
 motoustí měli dost věcí a super ceny ....
Datum: 09. července 2013 12:37
 akf-shop.de
Datum: 08. července 2013 19:58
Jméno: letec
IP: uživatel15467
 díky
Datum: 08. července 2013 19:18
Datum: 08. července 2013 16:21
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci,vím že jde o inzerát,ale chci se vás zeptat jestli by někdo neměl tyhle díly na jawu 90 (matici na upevnění levého krytu,maticí prochází klíček k tištěnému spoji.Sací kolínko i sitičem, tenhle díl se nachází u karburátoru. Tyhle díly sháním už dlouho, moc by mi tí někdo pomohl,kdyby tyhle díly měl,na ceně mě nezáleží,děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 21:47
 Mozna jeste neco mam napis mi na majla o vejkendu mozna pojedu na chalupu tak ti napisu co jeste mam termixnator@seznam.cz vim urcite ze mam jeste drzak riditek a to kolinko mi taky neco rika ze by jeste mohlo bejt
Datum: 10. července 2013 21:47
Jméno: Kozeal
IP: uživatel1859
 Ahoj, chtěl bych se váma poradit ohledně svého stadiona, chystám se s ním na závody na plochou dráhu v kategorii Standart. Roky nazpět jsem jezdil vrtání 38,5 a 3Kr píst a tím, že spodní 2 kroužky jsem nechal staré jeté ze sezony a vrchní jsem dal nový, něco ve smyslu 1 kroužku alá 3 kusy. Letos přemýšlím o vrtání 40mm a teď babo raď dát tam 1kruh nebo 2kruh, máte zkušenost? Děkuji za názory v diskuzi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 13:54
 Čau, mám ještě jeden dotaz ohledně pístů. Takže, já mám na pístu označení 4B. 4 (nebo taky IV) by mělo být číslo výbrusu, B by měla být tolerance. Podle tabulky mám píst 38,95–0,01 a válec 39,006 +0,005 - sedí to i s hodnotou naměřenou posuvným měřítkem (samozřejmě jen v řádech desetin). Píst by měl být teda zaokrouhleně 38,95. Jenže písty co tu vidím se prodávají jen po čtvrtinách, např. 38,00; 38,25; 38.50; 38,75; 39,00; atd. .. Jak to teda je? Moc děkuju za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 16:22
 To jsem potřeboval vědět. Díky moc!
Datum: 08. července 2013 16:22
 Řešíš to tu dva dny a absolutně nechápu proč. Jediný co tě zajímá je vrtání válce a to je 39mm,koupíš prostě píst na 39mm,buďto na něm bude vypálený laserem 39,00 a bude to ten lehčí lepší maďarskej (rozměr 38,95) a nebo koupíš levnější píst s vyrytym číslem 38,97 či 38,98 (skutečný rozměr u obou 38,95) a ten je těžší s plnym dnem made by turek či indie...nicmoc.... Nic jinýho nevymyslíš... Na a,b,c se dnes už nehraje... Bacha na levný čínský písty,některý maj atypickej boční zámek a jiný maj zas nějak divně moc velký rozestupy kroužků. Ponevač se v tomto oboru trochu pohybuju,tak ti doporučuju píst a kruhy koupit zde,jezdí mi na nich desítky válců a vždy perfekt!
Datum: 08. července 2013 15:24
 On tam třeba je 39,00, to nevím. Je to podle tabulky, která je asi na originální písty.
Datum: 08. července 2013 14:13
 To znamená, že pokud je to po těch čtvrtinách, tak nejbližší větší je 39,00. Mezi nimi je rozdíl 0,05 mm. Bude to fungovat? Neztratí to třeba výkon?
Datum: 08. července 2013 14:12
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 kup píst pro příslušnej brus a je po ptákách . 2 takt jede i s vulí 02 mm dnešní písty často zahadně nabývaj a mužeš zadřít na tydle tolerance nejni radno moc hrad když maš díli vyrobene upe jinak než original....
pokut bys to chtěl těsněji tak jedině najít borce koupit píst větší a aby ti to na něj nabrousil.... jinak kdo dělá brusy nechává to volný aby nebyli reklamace.....
Datum: 08. července 2013 13:45
 Zdar draci, chcem si dať na fichtla dať zrepasovať starú vyťahanú reťaz spojky a taktiež aj veľkú reťaz ku zadnému kolu. Neviete mi prosím niekto povedať, koľko by to tak cca mohlo stáť? Lebo viem, aj že firmy na to asi sú, len ceny neviem... Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 Jsem asi blbej,ale co se dá zrepasovat na vytahanym řetězu a vytahanejch rozetách ??? Samozřejmně je to nejvíc vytahaný v jednotlivejch spojích,ale nevěřim tomu že by se někomu chtělo roznejtovat celej řetěz a vyměnit v něm jednotlivý osičky/čepy a válečky a pak zase složit 111 článků...... Blbost.....to by na tom ztrávil tejden práce + výroba kalenejch válečků a osiček ... Zase snejtovat článek po článku.... Nevim no,práce v řádu tisíců.....s rozetu by sis představoval jako vyvařit a znova vyfrézovat ? Šílenost... Na to zapomeň.... Vytahanej řetěz a věnec se prostě vymění a jede se dál.... Jedině že by přišel dědeček,udělal cink a řetěz se smrsknul o 2cm ,jiný smysluplný vysvětlení nemam...
Datum: 08. července 2013 20:48
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zrepasovat řetěz znamená vyměnit úplně všechny dílky  )
Datum: 08. července 2013 20:30
 za ty peníze co by jsi dal za repasi ( jestli to někdo vůbec dělá) tak by jsi měl několik nových řetězových sad
Datum: 08. července 2013 20:21
 shrek, to mám samozrejme všetko nové, aj obé reťaze... Len je mi ľúto vyhodiť tie staré, tak chcem ich dať zrepasnúť a v budúcnosti použiť ako náhradnú reťaz
Datum: 08. července 2013 18:54
 řetězy nestačí, měl by jsi vyměnit i řetězová kola ( primární kolečko-lamely, sekndární kolečko- věněc rozety) protože jinak ti to ten novej řetěz rychle zničí
Datum: 08. července 2013 14:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 jj primární i sekundární řetěz koupíš novej cena cca 500 za oba nevím kdo dělá primár ale sekundár pořád špičkovej od čz protože čz řetězi pořád vyrábí a v řadný kvalitě.....
Datum: 08. července 2013 13:40
Datum: 08. července 2013 13:34
 Zdravím, chci zkusit ty tuningové vzduchové filtry. Mám 05, ale je tam výrazně větší průměr, než jsou tu ty filtry. Napadá mě leda tak nahřát přírubu. Zkoušel někdo použít tady ty filtry? A jaké máte s nimi zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2013 20:46
 nejede to líp  .. pouze to víc řve... tedy placebo efekt a máš pocit že to jede líp
Datum: 09. července 2013 20:46
Jméno: krmeli
IP: uživatel13182
 zdarec mam filtr RMS na pinckovi a je to fakt poznat jede o hodne lip nez předtím jenomze sem prirubu zvetcoval aby se to vlezlo na karbec protože karbec ma mensi prumer ale je to v pohode
Datum: 09. července 2013 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 Tuning = pokus - omyl
Datum: 08. července 2013 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 Taky je všeobecně známe že pro správnou funkci karburátoru 2T motoru je nutný jistý alespoň menší podtlak v sání. Filtr který bys chtěl použít je na skútry s otevřeným variatorem -tzn. motor jede jen ve špičce,zbytek rozsahu otáček tě nezajímá,nemá to spodek a neřešíš přechody motoru. Samozřejmně mi nemusíš věřit a mužeš na to za 3-4 stovky přijít sám. Má drobná rada byla zadarmo. It's up to you...
Datum: 08. července 2013 17:37
 A já si vždycky myslel, že pod slovem tuning si mám představit záměrnou, originální modifikaci směřující ke zlepšení činnosti zařízení... ale jak vidím, lze tůnit i směrem od výkonu
Datum: 08. července 2013 17:36
 Baví mě tuning.. Něco zkusíš - jede/nejede.. Zase to předěláš.. Je všeobecně známé, že vzduchové filtry kuželové tvaru způsobují mimo jiné hlubší zvuk motoru. Ikdyž u 2T motorů je zvuk vždycky vyšší. Nevím, jak by to fungovalo u té 05, ale už jsem to párkrát viděl, a tak jsem to chtěl zkusit.
Datum: 08. července 2013 17:17
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 K této problematice mám malé rejpnutí. Ty tady řešíš nějaký krutohustý tunerský filtry a je zjevně vidět,že víš proč. Já tomu narozdíl od tebe moc nerozumim a vymejšlim jak předělat starej velkej filtrbox z hliníku z j05 dle vzoru filtrboxu stage 6 alá motokáry a nejlépe dopasovat na dellorto 19... A to protože je prostě suprovej... tvar,náběhy,objem.... Zároveň se zabývám jen chabými úpravami origo výfuku... Zamysli se nad tím co děláš a proč.... Zvuk není výkon... Co získáš tím že ti bude hučet sání a řvát vejfuk když se poplazíš na jedničku do kopce kde bys na origo odladěnej stroj jel na dvojáka možná i trojáka... Sání a vejfuk jsou citlivý a každá změna je znát na výkonu...
Datum: 08. července 2013 16:37
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 laděnej lauf??? ale vším tímto výkon ztracíš.... jinak hold vyrobit redukci a narvat tam tento.... žadnej problem ... jinak ti filtry jsou na 2é karbece .....což by bylo vhodný i na tvuj stroj maj většín difuzor....
Datum: 08. července 2013 13:49
 A nějakej tip na úpravu toho airboxu?  .. Chci to trochu našlápnout a aby to mělo taky trochu sportovnější zvuk.
Datum: 08. července 2013 12:14
 Zkušenost mám... nestojí to za nic! S ničím jiným to nejede tak dobře jako se správně odladěným airboxem.
Datum: 08. července 2013 11:52
Jméno: Pavel
IP: uživatel15789
 ahoj, prosím vás, teď tady byla akce válec + píst a seša tam psal slícovat kanálky, jak to mám udělat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel15791
 Mužu poprosit o odkaz ? Hledal jsem a našel už jen holej polskej válec 38mm.
Datum: 08. července 2013 17:09
Jméno: Pavel
IP: uživatel15789
 aha  tak to celkem sedí, děkuju moc
Datum: 08. července 2013 15:57
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 kup si papírove těsnění mezi valec kartery a podle něho jehlou orísuj tvar kanalu a plynule je opiluj aby byli stejně na motoru i na válaci vše pak pečlivě očissti.... anebo to mužeš smontovat jak to je a trochu výkonu oželet....
Datum: 08. července 2013 12:06
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 zdar draci nevíte prosím kde sehnat pružiny vidliček řazení do čz 125/453 175/450 nebo 250/455? jde o pružinku která je v řadícím automatu jsou tam dva kusy u řadicíh kolíčku (válečky se zkošenou hranou) děkuji na FK jsem je nenašel.. kdyby se někomu váleli doma byl bych vděčny za ně
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 11:12
Jméno: martin
IP: uživatel15032
 Zdarec draci mám problém se svým pionýrem. Dříve jezdil v pohodě a nedávno mi chcípl a přestalo to házet jiskru. Už se v tom hrabu dva dny a docílil jsem pouze slabé jiskry a ani to snad není jiskra je to jakási prskavka. Prostě to není jedna pěkná jiskra ale mnoho malých. Pionýr tak sice jede ale pořád vynechává a není to ono a ještě k tomu této jiskry dosáhnu pouze pomocí velkého odtrhu(cca 1 mm +). Zkoušel jsem měnit svíčku, fajfku, rotor, vačku, indukční cívku i celý jiný stator s cívkami a stále nic (nemám ovšem jistotu, že měněné věci jsou v pořádku) a proto se k vám obracím s dotazem, zda nevíte čím by to mohlo být. Ještě pro doplnění rotor je 05 a stator 20W. Ještě bych se chtěl zeptat, co znamená na rotorech např číslo 4/1 , 3/3 atd. Děkuji za rady a ať to lítá
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:16
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Není co dodat, Pepa vše tu řekl  ...
Datum: 14. července 2013 0:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 rotor maš spravnej se statorem ...a co opilovat kladívka a dát odtrh 04mm ? to mžorání je tím nevhodným odtrhem.... prostě to nastav jak má být ..a pak zjisti zda to má jiskru.... jestli nemá kldívka nechej napokoji a vyměn svíčku fajfku kabel indučku kabel ke kostře kabel na kladívka a nakonec kondík....
ale za mě myslím že máš pecku na kladívkách popř je máš mastný takže je očisti odtrh a bude to ok...
Datum: 08. července 2013 18:22
Jméno: honza
IP: uživatel14336
 čau draci mám čz 175-477 mam tam rele v tej krabičce a motorka nedobíjí ...takže zatím jezdim jen na baterku ... mam nové relátko ale pořád stejne nic a kabely taky zapojený může bejt problem v zapalování ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2013 13:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 aha tak nove rele ..no tak přejdi kabeli a pak už nezbývá než nastudovat dočkala a skusit dynamo..ps co poj skřínka a pojistka?
Datum: 08. července 2013 13:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 musíš zjistit zdati davá proud dynamo.. tzn vzít volmetr a změřit to na výstupu odkat ti jde proud k relátku... pokut tam prou jde je rele ko pokut ne musí se opravit dynamo....
jinak je krasná knížka od pana dočkala a tam je vše popsane je třeba v technice na jawamania cz
Datum: 08. července 2013 8:24
|



|