slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  274  275  276  277  278  279  280  281  282  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Zdar neví někdo jaká má být žárovka na mustangu na obrysobé světlo? to je ta menší žárovka pod tou velkou na přednim světle. tak jestli někdo neví co tam patří za žárovkuu a jak má byt zapojená diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15263    
pincek když svítí netroubí... nejednoduší je prostě prasklé vlákno žarovky,,,,anebo přerušenej kabel.....od přepínače v řidítkách
 
 
Datum: 11. července 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Kolečko nevíš čím by mohlo být že mi světla svítí jen když mám spínačna řidítkách v dolní poloze? KDyž je dole tak to svítí ale netroubí a jak přecvaknu do horní polohy tak nesvítí ale troubí . ani za boha nemůžu přijít co by to mohlo být všechno sem prochházel zda je to dobře zapojený a nic. mělo by se to snad přepínat mezi tlumenými a dálkovými ne?
 
 
Datum: 10. července 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fichtl má homologaci bez obrysovky, žádná tam není. Technika o tom poučit...
 
 
Datum: 10. července 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Já byl dnes na technické a prošel sem ale chlápek mě na to upozornoval že to tam hodně lidí nemá a že by to tam mělo být. Nemohl by mi někdo vyfotit jak má zapojenej hlavni spínač a jak to má zapojený u předního světla? Potřeboval bych to. Dík moc :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel15802    
Já teda nevím jestli tam nějaká vůbec byla vím že tam je na ní dírka ale myslím že tam nebyla :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 19:34
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel15802    
Čau draci, potřebuju poradit s mým mustangem jezdil jsem a přestal jít klakson řekl jsem si asi upadnul drátek :-) ale žádnej kontakt neupadl a teď jsem chtěl dát dokupy světla ale nic skoušel jsem proletovat spoje ale nic to nedělá co s tím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: Hanz      E-mail:      IP: uživatel15802    
Určitě vím že to není na cívce takže už asi víme kde bude problém :-)
 
 
Datum: 11. července 2013 6:50
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zkontroluj kostru od světel a klaksonu a pokud to nebude tím tak se podívej na civky jestli neupadl drátek... musí být propojené dvě dokupy a z druhe vyvedený drát k těm světlum..
 
 
Datum: 10. července 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj potřeboval bych někoho kdo renovuje nebo má zrenovovanou jawu 150 (malou kývačku) potřebi poradit.dyžtak mi napište na mail Tomnedbal12@gmail.com Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: ziletka      IP: uživatel14885    
Chlapy jak se serizuje(odladuje) originalni filtr? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15796    
Nu tak akorát abys jí případně mohl ještě zalepit :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: ziletka      IP: uživatel14885    
A jak velky diry?
 
 
Datum: 10. července 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: ziletka      IP: uživatel14885    
Staci treba do vicka jen?:-)
 
 
Datum: 10. července 2013 16:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15796    
Dírama do filtr boxu.Podle toho jak to pojede tak vyvrtáš díru do boxu,když nic moc tak další, to uz třeba pojede líp tak uděláš další a to už pojede třeba hůř tak jí přelepíš lepenkou a máš nastaveno.:-)
 
 
Datum: 10. července 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
HOOODNĚ VEEELKEJ FICHTL PROBLÉM!!!Jedu na mustangu jen tak do pul plynu, jak ho dam víc tak se dusí,odmítá ject.vejfuk čistej, koleno taky, trysky,benzín teče, svíčky zkoušeny jiné.Hladina s plovákem,jehla na druhym od shora.Válec dobrej, krouzky dobrý.Na neutrál vytočit do plna jde bez problému. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
okej, tak já uznávám, že 2t motor vlastně nemůže střílet do sání, tím spíš se malý podtlak hůř poznává....
 
 
Datum: 11. července 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
obecně: sání se musí škrtit, musí tam být podtlak, kterým se nasaje nějakej ten benzín! je - li podtlak malý (málo benzínu, chudá směs) tak to střílí do sání, naopak, je-li příliš velký (bohatá směs, ucpaný filtr) pak střílí do výfuku (aspoň pro 4.t motory s karbecem to platí, 2.t to budou mít podobný)
 
 
Datum: 11. července 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neřikam že je to určitě způsobené filtrem, spíše jsem měl na mysli že je píčovina ladit karburátor bez filtru...
 
 
Datum: 11. července 2013 9:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
on tam ten filtr není jen tak náhodou
 
 
Datum: 10. července 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
Dobrá, koupím ho a uvidím, snad to bude ono,i když teda se mi to moc nezdá.
 
 
Datum: 10. července 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podtlak to chce! Snad to není problém koupit filtr
 
 
Datum: 10. července 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
Tak jako já tam dám filtr a ono to pojede???Snad ne?!?Dyť to musí ject i bez filtru, vždycky když jsem vyčistil karbec, tak jsem ho namontoval, ale nenandaval jsem na něj ten chobot a jezdilo to jak vítr.
 
 
Datum: 10. července 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko má pravdu
 
 
Datum: 10. července 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
To přece nemůže dělat filtr, to musí ject i bez něj
 
 
Datum: 10. července 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si tam dej filtr a uvidíš...jednou to tak ve fabrice namontovali a docela dobře to fungovalo...
 
 
Datum: 10. července 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
Ten tam ani nemám mám jen airbox.
 
 
Datum: 10. července 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
ucpanej vzduchovej filtr?
 
 
Datum: 10. července 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel6480    
Zdar draci, mám problém s mustangem! Začalo mi zvonit z nějakého důvodu ve válci. Nevíte čím to může být? Klikovka, píst, kroužky , výbrus všechno je tak 3 měsíce nový. Měl jsem to rozhozený, jestli se něco neuvolnilo, ale všechno sedí, jak má. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
zvonit bude vždycky pokud to ale není extrém, neotočil jsi píst ?
 
 
Datum: 10. července 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci,,, kladivka orig ceske se uz rok nedelaji,, ja kvalitni nahrada,,vybral sem si se 4 vyrobcu,, jsou sice od cinanu ale jsou gut,, jen loga jawa tam uz neni,,pac by to bylo tresne pouzit nelegalne znacku,,,ALE TEN NEJVETSI PRUSVYCH,, JE TEN____ fajfky bakelit co se delaji uz 50 let,, uz se prestali delat,,, neodrusene se uz nedaji splasit ale odrusene jeste par mesicu budou a pak konec,,,pak uz nas ceka jiny tvar,,holt takovej je zivot odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: baall ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi,rnzačal jsem renovovat pionýra 21 z roku 1976. Cílem je dát ho do původního stavu, ale mám potíž s barvou. Původní byla banánově žlutá, hnědožlutá, nebo jak jí mám nazvat. Vím, že se v tomto barevném provedení lakovaly i škodovky 120. Nevíte někdo číslo té barvy, nebo její dnešní alternativy? Hledám všude kde to jen jde. Ostín zhodnotit a porovnat nemohu, protože předešlý majitel pionýra přelakoval na modro a původní barva už se nedochovala a ni pod tou modrou. Zřejmě ji před lakovánim obrousil. Moc děkuji předem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Dodatek teď jsem klikl na akce/závody pak na foto vyskočí galerie fotek a tam foto Tatran, Manet klikni na tu fotku a tam je Tatran asi v té barvě, ale je u toho i mail na majitele. Tak mu napiš co to má za barvu.
 
 
Datum: 29. července 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, podle toho co píšeš tak by to měla být ta zlatá žluť. Brácha je majitel Jawy20 ,ale já ji mám doma a opravuju ju. 20 je zelená a kryt světlometu a refmaplechy mají tuto barvu patřičně vybledlý. Já ji mám asi už 6let , ale pořád se jen opravuje a málo jezdí. Jestli máš možnost sloupnout kousek barvy tak se to dá zjistit tam kde míchají barvy. Otec tu 20 kupoval, když mě bylo 12let, ale nepamutuju si,že by byl nějaké vzorník barev. Na auta jo to jsme si prohlíželi,ale ten nemůžu najít i když mám motoristickou literaturu i z 50let. Kdyby se mě podařilo zjisti barvu tak ji zveřejním. Velký techničáky se na pionýry nevydávali, aby tam byla barva a my máme pouze papírový malý osvědčení. Taky na technický čuměli, ale udělali. Tak se měj
 
 
Datum: 29. července 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Dost možná, ale ani jedna z těchto barev se rozhodně nedávala na škodovku :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: baall ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, děkuji ti za odpověď, ale tyto barvy to nejsou. Právě jsem našel ty, o kterých mluvím ve vzorníku barev RAL. Je to 1004 zlatá žluť (ČSN 6220), nebo RAL 1005 medově žlutá (ČSN 6250). Jedna z nich to je, ale nemám možnost to porovnat.
 
 
Datum: 10. července 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
tu co myslíš na škodovkách byla patrně 6512 (zlatý okr) nebo 2290 (tabáková), ale ta na pionýru je podle mě trošku jiná než na těch škodovkách
 
 
Datum: 10. července 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
Stando, tak uz jsem ti poslal na mail ty fotky co jsi po me chtel, napis mi tam co dal atd. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
nejspis to byla nejaka chyba ja jsem nemel zadny email a pak mi najednou prisly 3
 
 
Datum: 10. července 2013 14:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15800    
Poslal jsem ti už 3 maily ,takže buďto je chyba na přijímači a nebo na vysílači. To že ti neodepisuju okamžitě neznamená,že na tebe seru,ale zkrátka jsem v práci a nestíhám odepisovat obratem. Není nutné hned psát na FK. Pokud mám chvilku volna,vždy nejprve projedu mail a až potom pokec. Tudíž je tento přízpěvek naprosto zbytečný.
 
 
Datum: 10. července 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel14433    
čus draci, chtěl bych dostat na mýho fichtla přední tlumiče z jawy 90 (jediný co je po ruce), už jsem jednou viděl někoho v nějakým článku nebo na nějakým blogu nebo nečem takovým dělat takovou úpravu, potřeboval jsem jestli tento článek taky někdo neviděl, nebo ho nemá někde založenej nebo tak něco, za boha už ho nemůžu najít, potřeboval jsem vědět, jak to řešil jestli je poteba k této upravě navařit uplně novej krk, nebo to lze řešit i jinak, díki za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 6:18
 
 
 
 
Jméno: petak      E-mail:      IP: uživatel15798    
Simvás...dá se někde nechat pochromovat výfuck? Nebo je lepší koupit nový? Jedná se o JAWA 05.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel13144    
Ten starý Ti před chromováním většinou spraví tak , že bude taky krásný a nepotlučený , ale máš záruku , že Ti vydrží mnohem déle , než ty krásné nové výfuky nejasného původu !!
 
 
Datum: 10. července 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel15798    
dik...
 
 
Datum: 10. července 2013 1:07
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cenově to vyjde asi nastejno... a nový máš nepotlučený, krásný :-D
 
 
Datum: 10. července 2013 0:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci je mi to jasny,,, se sasa uz neni to co bejvalo,, deti a manzelka je strasna brzda :-) kazdopadne mam tyden vyhrazen ciste jen na parci a spanek,, nic jinaciho nebudu delat, otviram druhej redbul a do nedela mam jeste na trech mistech 4 RETAKY A TAK DOUFAM ZE BUDOU PO PONDELI NOVINKY JAK SE PATRI NA SESU,, KAZDOPADNE JSME TU http://chat.fichtlkramek.cz/ KDYBY BYLA STIZZNOST NEBO PRANI :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 23:59
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Mohl by mi někdo z vás poradit ,mám problém s výfuky (doutníky) na Jawa 250/353 jeden mi táhne více než druhý. Před vypálením byl levý výfuk opravdu silně zakarbonován ,oproti druhému a netáhl proto jsem oba výfuky vypálil ,taktéž i kolena a vyčistil výfukové kanály ve válci. Po určité době bylo vidět ,že levý výfuk opět méně táhne i po jízdě je při dotyku poznat ,že je o něco chladnější. PS oba výfuky jsou v originálním stavu bez zásahů. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Kdybysis pořádně přečetl co jsem psal tak vidíš ,že jsem psal ,že je mám vyčištěné.
 
 
Datum: 10. července 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
a nemáš zanesený výfukový kanál přímo ve válci?
 
 
Datum: 10. července 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Dotaz pre Standu - za kolko (kč) mi upravíš čssr válec s čerstvým 1. výbrusom na 2K ? stačil by taký obyčajný , a nechcem to hneď teraz lebo zrovna nemám penáze ale tak ku koncu prázdnin .. A chcel by som to na sériovku 21 pincka , žiadne drastické úpravy .... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 6:22
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15800    
Tyto věci řeším na mailu,takže mi napiš na mail a něco vymyslíme. S tím výbrusem je to horší,válce se po úpravě ještě brousí,takže je škoda upravovat čerstvě vybroušenej válec.
 
 
Datum: 10. července 2013 6:22
 
 
 
 
Jméno: matěj      IP: uživatel15648    
Mám problém na mém fichtlovi , nejede mi v malejch otáčkách (škytá a podobně) ale ve visokejch už de krásně . Nevíte kde je chyba . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
Zdur draci, podivejte se na to co jsem nasel doma v krabici: http://bananekvcoko.rajce.idnes.cz/nastenka/ je to hlava valce na Jawa 50, ale nevim co to je za hlavu tam prece chybi uprostred takovy ten hrb, nevite co to muze byt? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Každý chce zvyšovat výkon, ale další chce jít proti proudu...
 
 
Datum: 09. července 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
ano motor s touto hlavou by měl mít nepatrně nižší výkon ... je to hlava na 05 ... ale klidně je použij pojede to normálně jen musíš dát předstih podle 05 tuším 3 mm místo současných 1,8mm.... a občas sem měl tu potíš že bez těsnění pod válcem či hlavou nešlo protočit motorem narážela hlava.. za mě dej to do kupy protoč motorem za zaplko s vyndanou svící pak nastav daný předstih a dej svíčku a je poptákách
 
 
Datum: 09. července 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel15797    
Ma vetsi objem takze mensi kompresy
 
 
Datum: 09. července 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
aha, a muzu tu hlavu dat na Jawa 50/21? bude tam nejaky rozdil?
 
 
Datum: 09. července 2013 14:56
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar,to je hlava z pionýra přesně z Jawa 50 typ 05
 
 
Datum: 09. července 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
zdar draci dá se vyměnit učz 250/455 pouzdro v ojnici za ložisko? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
pouhou záměnou ne ... musíš mít ojnici na jehli....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: čz175      IP: uživatel14748    
zdar potrebuji poradit když dam jehlove lozisko do oka ojnice uz jim nemuzu prostrcit pistni cep.Motorka predtim jezdila cep i lozisko je furt stejne jine jsem nekupoval.co mám dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 8:31
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty jsi srandista :-D prý co mám dělat... nejlepší sednout k netu a okamžitě se tady svěřit, že máš olšové ruce...
 
 
Datum: 10. července 2013 8:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
chyba bude asi u tebe...zkus ložisko trochu namazat vazelínou aby se jehličky přijepili k oku ojnice a musí to jít
 
 
Datum: 09. července 2013 16:51
 
 
 
 
Jméno: spojka      IP: uživatel6480    
Zdar chlapi mám prblém se spojkou! nefunguje mi! mě ljsem to rozhozený a páčka nrmálně zabírá, když jí zmáčku! a lamely se zvednou, když zmáčku páčku! ale když nastartuju, tak spojka nefunguje! nevíte čím to? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
budto máš křivý lamely a nebo máš třeba rozdílně opotřebený pružinky a ta spojka se vyklání a vypíná napůl a nebo to jen neumíš nastavit
 
 
Datum: 09. července 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
skus to nějak vychytat tim řroubem v deklu zapalování... nevím jak ti muže nefungovat spojka ale asi ti nevypíná ... tzn víc žašroubovat toho červika....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Zdarec mam babettu 210 a vubec se jí nechce do otáček( dusí se ). Karbec je vyčištěnej a novej jehlovej ventilek a těsnění. Zářezy na jehle sou prozkoušený. Jinak když je zavřená ta přívěra vzduchu tak to celkem de, ale když se otevře je to horší. Poradte diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
babety běhaj nejlíp asi tak na 345 stupnů otáčky= necelá otáčka od úplného dotažení ...
 
 
Datum: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nastav bohatost směsi tim spodnim šroubem, šroub dotahni a povol o 1,5 otáčky mě babetta nejede když mam třeba jen čtvrt otáčky
 
 
Datum: 09. července 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Snad to pude diky.
 
 
Datum: 09. července 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
dole máš odkaz na stranku o babetách ... je tam i hrube nastavení karburace a prostě skuz ne patně přihnout plováky nahoru... ještě mě napadlo šroub bohatosti směsy ten spodní s pružinou zatoč ho uplně a povol jen o čvrt otáčky....
 
 
Datum: 09. července 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Do karburatoru teče benzin určitě (kohout profouknutej, nový těsnící kolečko) a jak se da teda u ty babetty zvyšit hladina?
 
 
Datum: 09. července 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
máš to chudý..asi když ti se sitičem jede ok ...malinko vejš hladinu .... anebo ti nedotýká benzín...vyčistit kohout....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Skoušel sem jet bez vejfuku ale je to to samý. Mysliš že to ten vejfuk potřebuje? Jinak dik za radu.
 
 
Datum: 09. července 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Ahoj, zkusil jsi vyčistit výfuk? Taky mi to na babettě dělalo stačilo vyčistit vypálit výfuk a jede jak drak ! ;-) :-)
 
 
Datum: 09. července 2013 9:58
 
<  274  275  276  277  278  279  280  281  282  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:37:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu