Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím, chcu se zeptat jestli může být nějaký pruser v případě, že bych jezdil s výfukem od stejskala na silnici. Můžou mít švestky nějaké námitky? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2013 19:10
 : Bakoun nechce se mi to ted hledat ale tohle je napsaný v zákoně
Datum: 13. července 2013 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel15810
 Dodělej si tlumič a bude to v poho
Datum: 12. července 2013 6:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Sadra: jedna paní povídala? ... navíc, má Stejskyho výfuk homologaci, hm? Dodělej si k tomu výfuku tlumič, kde není žalobce, není ani soudce.
Datum: 12. července 2013 0:13
 proč ? vozidlo který je X let po skončení výroby nemusí mít originál vejfuk a platí to i pro auta
Datum: 11. července 2013 23:40
 Jen to víc řve no... když budeš jezdit po vsi po desátý hodině, nebo budeš mít sousedy svině, tak budeš s orgánama ve při
Datum: 11. července 2013 22:00
Jméno: Marys
IP: uživatel12772
 Zdur draci, jake gufero se dava do praveho karteru kde je jedno lozisko u spojky a spatne se da vydelat?? Diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 21:20
Jméno: Marys
IP: uživatel12772
 jj presne, diky moc
Datum: 11. července 2013 21:20
 pochopil sem to že myslíš v tom víku kde je vypínání spojky tak tam má bejt gufero 15x35x7
Datum: 11. července 2013 19:52
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, mám taková problém, před pár týdny jsem si přivedl z chalupy mopeda a zjistil jsem, že má křivé zadní kolo, nevíte někdo, jak ho narovnat nebo budu muset kupovat komplet ráfek + výpleť novou? Zde jsou nějaké fotky:
http://i39.tinypic.com/muif7d.jpg
http://i42.tinypic.com/jt2plg.jpg
Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2013 17:58
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ok díky, dám vědět jak jsem dopadl, až se k tomu dostanu
Datum: 15. července 2013 17:58
 to bych neohejbal to se nevyplatí to bude plavat jak se to bude kinklat ,,musíš vyndat celej zadní blatník kolo a až to všechno dostaneš ven tak sou z kraju ty futerka a ty nějak dostan ven já jen vybral zevnitř vystružnkej stavitelnym a pak se zbortili a pak dát nové a vystružit na správnou velikost návod nevim skus vygooglit ale to dáš i bez návodu
Datum: 12. července 2013 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 a nebo jen někdo hrubou sílou tu kyvku ohnul a na to nezbejvá nic než další ,,hrubá síla ''lepší je to nahřát
Datum: 12. července 2013 9:26
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Aha, takže musím rozdělat zadní vidlici a vyměnit a mělo by to být v pořádku? Říkám, jsem celkem amatér a nikdy jsem nic podobného nedělal, takže by se kdyžtak hodil nějaký návod nebo jestli něco takového existuje. Děkuji mnohokrát.
Datum: 11. července 2013 18:55
Datum: 11. července 2013 18:39
 ahojte, mám dotaz: vlastní karburátor Dellorto 21 a dal jsem ho na fichtla. a mám problém: pustím benzín, ten dojde do plovákovky, ale dál ne (ani z ní nevykoukne, natož aby došel až do válce). svíčka je suchá. prosím o radu čím by to mohlo být, páč já jsem fakt bezradný. jen upřesnění, že karbec i trysky jsem vyčistil. díky všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2013 13:24
 Taky si myslím stando, jestli je to obyč kross 2K že to je velký.. tak 19 by byla ideální.. nic neupravuj.. nasaď, natryskuj a musí jet!
Datum: 12. července 2013 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel15810
 Koleno? Tryska ? Sice máš válec dle mýho návrhu,ale dělal sis ho nějak sám,takže těžko říct.... Každopádně je ten karb velkej.
Datum: 12. července 2013 6:32
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Proboha nic nevrtej, ten otvor tam je pro systém oilmaster. Ten karburátor musí fungovat, něco máš prostě blbě.
Datum: 12. července 2013 6:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Žádný podtlak není potřeba...
Datum: 12. července 2013 0:49
 jo jo ,to tam je, ale koupil jsem to a už to bylo zašpuntované (předtím to bylo na nějakém upraveném simsonu či co) ale pokud to tim plovákem nepujde, tak jdu vrtat. dík
Datum: 11. července 2013 22:56
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 pokuď vím dellorta mají hadičku na podtlak z klikové skříně tak budeš muset vyvrtat dírku do klikoveho prsotoru udělat zavit a dát tam něco jakio mazničku na to hadičku a do karbce  a pofičí
Datum: 11. července 2013 22:47
 jo, úpravy by Standa (ale homemade mnou dělané - sem snaživka) ještě jsem dostal tip na plovák, tak to zítra zkouknu
Datum: 11. července 2013 21:50
 Pokud je karbec OK a nikde to nepodsává tak ti to možná fouká u kliky.. máš nějak upravenej válec?
Datum: 11. července 2013 21:09
 cau mam problem s odtrehem a predstihem hazi jisku ale nechitne cim muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2013 8:41
 Opravdu veškeré informace ohledně odtrhu či předstihu najdeš v tom odkazu cos mi sem dal, tak si to přečti, udělej to podle toho a kdyby něco nebylo jasné tak napiš a pořešíme to. Jenom tě trochu popostrčim - odtrh se nedělá cigaretovym papírkem a na předstih si raději pro začátek sundej hlavu válce... Nechce se mi tu vypisovat dlouhé návody když už to někdo docela dobře napsal předemnou... Teď beru motorku a jedu na Monte Baldo. Možná tam chytim wifi a odepíšu. Zatáčkam zdar!!! http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Lago_di_Garda#hefbewf_003.jpg
Datum: 12. července 2013 8:41
 no presny asi nebude predstih jsem delal podle cigaretoveho papirku a odtrh take kdyztak mi porad jak to mam vse udelat diky
Datum: 12. července 2013 8:26
 Takže už jsi si jistej že odtrh a předstih je v pořádku? Překontroloval sis to po sobě a je ten předstih skutečně cca 1,6mm a odtrh 0,4mm?
Datum: 12. července 2013 8:21
Datum: 12. července 2013 8:01
 A jakej je ten předstih?
Datum: 11. července 2013 19:08
 delal jsem to podle navodu a podar nic ale ma snahu chitnout ale nic
Datum: 11. července 2013 18:52
 jo kdyz tak se ozvu
Datum: 11. července 2013 15:36
 Na internetu je milion a půl návodů, najdi si nějaký a podívej se jaký je odtrh/předstih. Až to budeš vědět tak řekni a budeme to řešit dál.
Datum: 11. července 2013 15:35
 no skousel jsem uz vsechno ale porad nic tak si myslim ze mam spatne nastaveni predstih protoze nevim jak nastavit predstih
Datum: 11. července 2013 15:33
 A jaký je problém s odtrhem a předstihem?
Datum: 11. července 2013 15:28
Jméno: šašo
IP: uživatel13702
 zdar draci, kolko vám trvalo doručenie vecí z fichtlkrámku na slovensko cez UPS ? ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2013 11:28
 fuha draku,,, UPS jak to dostane do ruky, tak druhej den v pracovni den to doruci, ted ale jde o to jak dlouho to trva dorucit UPS z CR,,, takze asi 5 dni ,,, zas tak rychle jako po cr adrese to nejde,, pac jto jde pris ty nase hranice
Datum: 12. července 2013 11:28
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 ČUS neví někdo proč mi nejde klakson když mám zaplý světla? KDyž mám tlumený i dálkový tak netroubí ale když je vypnu tak celkem jo pořád se v tom hrabu a pořád na to nemůžu přijít dikec mo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 22:53
 když máš 20 w zapalovaní (pio do roku výroby kolem 72) tak s originál zapojením by ti to se světlama troubit nemělo, ale když maš novější s 3w zapalkem, tak to troubit může i se světlama jen ale mín...
Datum: 11. července 2013 22:53
 mě pionýr troubí i se světlama jen trochu míň
Datum: 11. července 2013 18:47
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no jo ale tak hlavně že mi to dobře svítí to je to hlavní
Datum: 11. července 2013 15:10
 To je vlastnost pionýra, né závada...
Datum: 11. července 2013 15:08
 SPATNE ZAPOJENE KABLI V SKRINCE
Datum: 11. července 2013 15:04
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, ma te někdo zkušenosti z tyrisovym zapalovanim na pionýra? Kčemu to je dobrý, jaký sou nevýhody.... atd diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2013 13:33
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Věřim že vape je lepší ale cenově je tohle mnohem lepší
Datum: 12. července 2013 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel15810
 Souhlas s Liborem. Jiskra macek. Jen je horší na opravy,jak lehne tak s domací mechanikou končíš ... Bacha tyhle hejblátka bejvaj citlivý na chvění a vibrace,mě se to furt rozpadalo,hlavně mi upadával ten velkej kondik ... Ten je dobrý přichytit stahovačkou... Když to shrnu,tak je to dobrá alternativa,ale na Vape to nemá ... A furt to má ty blbý kladívka ....
Datum: 12. července 2013 13:29
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Diky za info
Datum: 11. července 2013 21:51
 já osobně ho mám na fichtlu ne výhod je hodně málo teda asi jen jedna a to montáž teda zapojení to může být těžší pro někoho, ale ty výhody - silná jiskra, pravidelnější volnoběh a dá se sřídit i o dost nižší než normálně, a měně se opalujou kladívka, mám tyristorový zapalování dělaný, ale je zapojený s kladívkama ty jen dávaj impuls a nejde přes ně takový napětí proto se neopalujou tolik, mám ho skoro dva roky a ještě nebylo potřeba něco ladit nebo štelovat, tak asi takhle no
Datum: 11. července 2013 21:31
Jméno: Jarin
IP: uživatel15807
 Zdar kluci, mám problém na své jawě 20 a už nevím co s tím. Vše šlapalo jak má a po týdnu jsem se chtěl projed a byl problém, motorka cukala a nejela, tak jsem zjistil, že špatně dotéká benzín, díky špatnému těsnění v kohoutku. Těsnění jsem vyměnil + vyčistil karburátor. Po namontování nastal problém se kterým si tedy už nevím rady. Motorka chytne, běží 10sekund a chcípne, ale hned opět chytne na první a znova to samé na přidání plynu reaguje až tak za půl plynem a štelování volnoběhu nejde vůbec, pořád stejné otáčky a stejná doba chodu. Zkoušel jsem moto i roztlačovat, chytne, popojede 5m a stojí. Hladina seřízena, benzín dotéká dobře( zkoušel jsem i v momentě, kdy moto chcípne vypnout přívod paliva a zkontroloval hladinu a ta byla ok), trysky jsem zkoušel i nové a stejně pořád to samé. Ještě svíčka: jiskru dává, po poslední jízdě cihlová. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:14
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 Ventil u plováku zkontroluj a nebo potom indučku..podle mě to bude dělat indučka
Datum: 18. července 2013 23:14
 hele a nějakého kamoše s pionýrem který jede dobře bez problémů nemáš? takto jsem to řešíval dřív já, když jsem neměl komplet díly a něvěděl jsem kam bych měl šáhnout. Vzal jsem karbec, na který jezdil jeden pio a dal ho na druhej stroj. Někdy jsem ani nepřepojoval lanko, takže jsem jednoho pionýra turoval na rychlopal u vedle stojícího stroje
Datum: 11. července 2013 22:40
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zkusil bych ventil v plovakovce...
Datum: 11. července 2013 15:12
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zovnobeh
Datum: 11. července 2013 14:02
Jméno: Jarin
IP: uživatel15807
 Právě, že mi to nejde na rozum. Karburátor jsem vyvařoval v octové vodě a následně profukoval, můžu zkusit ještě jednou. S jehlou jsem vůbec nehejbal - druhý zářez ze shora, air box má nový filtr, zkoušeno i bez něj, pořád stejné. Svíčka je nová jetá jen 2km, teď je tedy tmavá, jiskra je krásná. No zkusím ještě ten kondenzátor a ty kladívka, ale vše tohle bylo nové najeto tak 50km. Je mi prostě záhadou, že moto chytne na první, 10sec běží a chcípne, znovu na první chytne, 10sec běží a chcípne, takhle to můžu udělat 10x za sebou, ale jak chci přidat plyn bez reakce až jak jsem psal když dám víc jak půlku.
Datum: 11. července 2013 13:32
 Ahoj, jestli si jsi jistý, že ten karburátor máš opravdu čistý a dobře seřízený tak asi začít zkoušet jiný věci.Metoda pokus-omyl. Dal jsi do správné polohy jehlu? Předpokládám, že svíčku jsi taky měnil. Svíčka je i po tech několika pokusech startování a chípaní stále cihlová? Co vzduchový filtr-tedy spíš air box-.nepřicpal jsi to náhodou někde, když jsi čistil karbec? Možná bych si pak vsadil na pecku na kladívku, či něco dalšího v elektrice- indučka- kondík. Tech chybiček může byt hodně.
Datum: 11. července 2013 12:53
Jméno: krmeli
IP: uživatel13182
 zdar draci da se pouzit kohoutek z pincka na nadrz ze simsona diky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 10:14
Jméno: Marek Konečný
IP: uživatel15634
 ne nedá, je to zkušeno
Datum: 14. července 2013 10:14
Jméno: Jarda
IP: uživatel15806
 Zdravím, sháním přední světlo na motorku Jawa Mosquito. Na internetu jsem našel jeden obchod, ale po objednání mi bylo oznámeno, že není k dispozici. Nevíte někdo kde by se dalo sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 11:00
 zdravím chci se zeptat pokud mě chytnou policajti bez techničáku a řidičáku co mě čeká někdo píše že pokuta 2000tisice a někdo 50000 tisíc tak nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2013 22:52
 Kámoš jel na krosce jen po takové vedlejší cestě, aby si ji zkusil projet. Dostal 3000kč.
Datum: 24. července 2013 22:52
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 Pokud řidičák vůbec nemáš můžeš vyfasovat 25-50 000 pokuty a papíry si hned tak neuděláš, pokud ti dají záznam můžeš mít velký problém, kamarád proved to samé, po roce roce si šel řidičák udělat, zaplatil autoškolu celou jí udělal a když si šel pro řidičák tak na něj udělali dlouhý nos ať se dostaví za dva roky. Tak neblni a udělej si papíry
Datum: 11. července 2013 16:56
Datum: 11. července 2013 15:23
 Nedá se říct, podle zákona máš nárok na 25-50tis pokuty, plus zákaz řízení. Samozřejmě záleží na policajtovi, ale podle zákona je jízda bez řp za tuhle sazbu...
Datum: 11. července 2013 15:13
Jméno: tom
IP: uživatel13429
 takže je možný kdyby mě chytli bez řidičáku a bez techničáku takže by to bylo za 2000kč ?
Datum: 11. července 2013 14:50
 ča,mě chytli,bez papírů a bez techničáku,o papíry které jsem měl doma tak o ně jsem na rok přišel + mi dali 2000 pokutu a 500 kč za soud
Datum: 11. července 2013 14:24
 řidíčák nemám vůbec
Datum: 11. července 2013 12:29
 be řidičáku jako že ho máš doma nebo že ho nemáš vůbec ?
Datum: 11. července 2013 12:08
 Dobrý den, mám na vás dotaz snad se s tím někdo setkal a poradí. Skládám motor ČZ 125/476 mám nový klikový mechanismus. Vše připravené na složení. Na nové klice nejsou rozpěrné kroužky na čepech. Jak dostat dolů ty staré případně jakým přípravkem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 9:11
 Vzhledem k tomu že ty kroužky pod guferama jsou na čepech nalisovány s přesahem, tak se to sundavá dost blbě. Určitě máš kliku z 476? Není to z 488? 476 měla totiž pod těma kroužkama o 0,5mm větší průměr čepů...
Datum: 11. července 2013 9:11
Jméno: Zdenek
IP: uživatel14433
 čus draci, prosím vás, vím že to sem nepatří, ale tady si to přečte alespon více lidí a já už sem fakt zoufalej, zrenovoval jsem jawu 90, jenže pořád stojím, chybí mi poslední věc, tryska volnoběhu, nikde ji nemůžu sehnat tak jsem se chtěl obrátit na vás, jestli náhodou nemá někdo doma v garáži zašitou tuhle trysku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 19:51
 Dobrý den,taky vlastním Jawu 90 Cross, mám trysku volnoběhu,ale pouze bych ji vyměnil, za tyhle věci ,jestli byste je měl navíc ,moc byste mi tím pomohl (vzduchovou uzávěrku v sacim kolínku a matici na upevnění levého krytu.)Za ty věci vám doplatím protože tryska má menší cenu než tyhle dvě věci.Napište mi na Email,děkuji.
Datum: 11. července 2013 19:51
 Zdravím,písty na jawu634 se 16 čepem průměr 60 co jsou tu na e-shopu jsou od jakého výrobce?Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 7:35
 Ahoj newí někdo jestli se dá sehnat zadní světlo kompletní od Firmy LUCAS??? mám totiž Mustanga určeného na vývoz a je škoda to světlo vyměnit za tuzemské...  a ještě jestli se dá někde sehnat i tachometr v mílích páč ten můj je pokažený...  díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 14:34
 Hele tak si zjisti jestli je rozdíl v tom tachometru vevnitř nebo jen ta vrchní část s packou a stupnicí jestli ji máš funkční a spodek dej z obyčejnýho tachometru nebo prostě zkus dát z nich dokupy jeden funkční
Datum: 11. července 2013 14:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15308
 tvuj problem má jen finanční řešení aleš matějka alias monty a jeho veb monty jawa dělá repliku světla lukase jen na ní nesmí být napsáno lukas ...jinak je identická,,, a zároven repasuje tachometry....
Datum: 11. července 2013 0:50
Jméno: Luděk
IP: uživatel15796
 Nevíte někdo náhodou jak se na STK tváří na ty nové repliky štítků na rám??? A ještě jak je to s motorem když mi nesedí číslo, musí se mít k němu nějakéj papír třeba z kovošrotu, nebo ofocenej techničák ze zrušenýho nebo tak?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2013 23:54
 pokud už vystavovali novej tp tak číslo už neuvádí automaticky u starých je vedený i když ho nikde (STK) neřeší
Datum: 17. července 2013 23:54
Jméno: maabo
IP: uživatel15815
 Nejak divny s tim novym motorem. Nac by potrebovali cislo novyho motoru, kdyz ho chces vyskrtnout? Jediny udaj ktery potrebuji je vin resp. Cisli ramu. Ja koupil masinu s vyskrtlym cislem motoru a pri tom to cislo sedi s tim puvodnim. Takze to musi jit jwn vyskrtnout, aniz bys cokoli muswl menit..A na stk pak kontroluji jen zda sedi typ motoru.
Datum: 12. července 2013 23:49
 chtěl jsem udělat výmaz tak sem vyrazil vesele na úřad se žádostí k mýmu údivu mi řekli že potřebuju: papír o evidenční kontrole kde bude napsáno že nesdí číslo, kupní smlouvu na novej motor a pak ten "novej motor" nesmí bejt registrovanej v jiným pionýru
Datum: 12. července 2013 1:08
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Když jsem byl na evidence s pinckem,kterýho jsem dával na papíry,tak barva neseděla ani motor a štítek byl evidentně nový.Technik to samozřejmě poznal a já jsem mu na rovinu řekl že je to přeražený...Napsal že nevyhovuje barva a nic neřešil.
Datum: 11. července 2013 15:16
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 jo motror nemusí být evidovaný ale ti starý v evitdenci jsou musí se udělat výmaz čísla motoru ....prostě ti musí napsat že mužeš jezdit i s jinýkm číslem motoru.... štítek je štítek troška kyseliny z baterky a je orifinal....
Datum: 11. července 2013 10:22
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 motor je myslím brán jako náhradní díl takže to neřeš
Datum: 10. července 2013 23:32
 jak se tváří nevim, ale mělo by to bejt bez problémů bych tipoval. a co se motoru týče, tak neřešíš nic. motor = náhradní díl = bez papírů
Datum: 10. července 2013 23:32
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ahoj potreboval bych sehnat navod na predstih a odtrh a jak se to dela diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 14:01
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 podle palce?
Datum: 11. července 2013 14:01
 ja to serizuji podle palca a chyta na šup
Datum: 11. července 2013 7:49
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
Datum: 10. července 2013 21:56
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 a kde ho sezenu?
Datum: 10. července 2013 21:50
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 stáhni si manual tam je vše podrobně vysvětlené
Datum: 10. července 2013 21:48
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Nemohl by mi někdo vyfotit na fichtlu jak ma dráty u hlavniho spínače a na světle jak to tam vypadá? KDyby byl někdo tak ochotnej to vyfotit a někam ty fotky dát popřípadně mi je poslat na mail bych bych vděčný . Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 22:08
Datum: 10. července 2013 22:08
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 copak schema je moc složité ?  v klidu si k tomu sedni a zkus to ...
Datum: 10. července 2013 21:51
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarte,chci se vás zeptat mám pionýra po GO a koupil jsem do něj novou svíčku Brisk n15c a na tuhle svíčku mi pionýr nechce chytat za tepla,tak jsem ji vyměnil za Pal super n7 ,nevíte jakou tepelnou hodnotu má Pal super n7,jestli je teplá,nebo studená?A jestě potřebuji vědet za jakou novou brisku by šla nahradit. A jestě chci se vás zeptat mám spravenou kliku,vyměněný ložiska , gufera a výbrus,ale stále mi něco u válce klepe,tak chci se vás zeptat,jestli to může být pístní čep,nebo něco jiného ? Za odpovědi děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 22:29
 Pal N7 je stejná jako dnešní Brisk N17C.. takže svíčka teplá. V létě se si bude přehřívat. Dej tam Brisk N14C... je to pouze doporučená rada, páč každýmu pinckovi chutná něco jinýho...
Datum: 10. července 2013 22:29
Jméno: Zdenek
IP: uživatel10627
 Zdarr, zrovna dneska sem měnil svíčku Pal n7 a tato svíčka by měla být studená. Sice nevím za jakou novodobou jde vyměnit, ale já jezdím na tenhle typ svíčky asi 5 let a jede to dobře. A ta druhá otázka, pravděpodobně bude vůle na pístním čepu.
Datum: 10. července 2013 21:59
|



|