Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím vás draci. Mám problém, na moji jawě 250/353 mám vidle z 634 a z těch polňaček atd. mi to začlo v krčku v horní části trošku chodit. Tak nevim jestli jsou vymláceny ložiska, nebo jestli to vyřeší nějaké dotažení. Nezkoumal jsem to tak mě napadlo že se rovnou zeptám vás. Popřípadě který ložiska koupit pro výměnu. Díky  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 13:23
 To bylo myšleno tak, že když už zrovna sedím u PC tak napíšu dotaz a uvidime jestli se ozvě někdo kdo bude vědět a když ne tak hold smůla a přijdu na to pak.....
Datum: 21. července 2013 13:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řeknu ti můj problém jo , moje šádesa 100 kličkuje po silnici , myslím si že je volná převodka řízení nebo špatné čepy ale místo sbych se podíval radši napíšu vám Nevíte co s tím je?????????????????????????????????????
Datum: 21. července 2013 13:04
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdravim potřebuji pomoct uz si nevím rady mam pyonyra motor po go bylo meneno ložiska gufera spojka a udelaný výbrus a kdys motorku nakopnu tak drží volnobech pěkne ale kdyš přidám tak hodne vynechává a za jízdy škube svícky bili ruzne ale jen na brisk N17C to jelo na N15C to škubalo jeste víc a neslo ani jet benzín ředím 1:25 ale skousel sem aj jinak a bez zmeni zapalovací civku jsem zkousel z pojizdneho pincka a nic furt stejne dekuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 10:54
Jméno: mztero
IP: uživatel15207
 ahoj draci mam dotaz.Jak jede motorka s lad´akem? Chci si koupit na emzetu tak se ptám jak pojede.A jesti to nebude mít nějaký vliv na výbrus.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 17:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ségra měla MZ150 s origo výfukem i tím laďákem určeným pro MZ, na blbnutí byl fajn laďák, ale výkon byl posunutý do vyšších otáček, origo výfuk byl lepší na cestování. Motor už byl dost vyhoněný a s laďákem ve 2 lidech neměl dost síly, aby se utáhla 4-ka. S origo se tak jezdit dalo.
Datum: 20. července 2013 17:12
Jméno: pepa
IP: uživatel15848
 u mz je myslím vychytávka už v delce kolen a paradoxně na ty delší to jede víc i origem...
Datum: 20. července 2013 15:19
 záleží jaký ladák to je.. jestli jen na zvuk tak to pojede nahovno... a ladák na výkon nekoupíš... ten by musel být na míru na motor
Datum: 20. července 2013 14:19
Jméno: Pedro
IP: uživatel15846
 Zdravím, mám jawa 50 (21) a pri zohriatom motore nechce nakopnúť, daj pls nejaké rady, lebo už to robí roky a chcel by som to opraviť. Nie som moc skúsený ale predstih a odtrh mám už nastavený dobre. Môže to byť s karburátorom? hladina? Ako to zistím?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2013 9:17
Jméno: Pedro
IP: uživatel15905
 Doštelovanie odtrhu pomohlo. Mohol by som ešte nejak doladiť nestále otáčky za tepla na voľnobeh? Občas sú silnejšie, občas moc nízke... príp zhasne.
Datum: 31. července 2013 9:17
Jméno: Pedro
IP: uživatel15846
 Bola chyba asi v zlom pomere paliva, mal som málo oleja. Teraz je u sviečka OK, ale je tu další problém, Zasa si drží občas vysoké otáčky a za chodu ju vo vyšších otáčkach dusí. v neutráli v pohode. filter a výfuk čísté, hladina ok. Už asi len netesnosť niekde okolo valca, gufero alebo krúžky, že?
Datum: 25. července 2013 23:35
Jméno: Pedro
IP: uživatel15846
 Nastavil som hladinu, dal som ihlu na druhý a dolial bezolovnatý benzín. Chvílu išlo ale teplý štart som neodskúšal, lebo odvtedy mi strašne opaluje sviečku. Očistím a zachvílku je suchá a čierna. Skúsil som dať naspäť bohatšiu zmes ihlou, dolial pre istotu aditívum ale stále sviečka čierna. Nič iné som vobec nerobil, čo sa mohlo stať?
Datum: 23. července 2013 23:24
 Mel sem stejnej problem..fakt ho staci naklonit doprava a na max. po druhy chytne
Datum: 21. července 2013 11:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13976
 spíš si trošku pročti tohle fórum, řešilo se to tu snad tisíckrát, jak chceš opravovat motorku když jsi líný hledat jak na to????
Datum: 20. července 2013 18:05
 koukni na svíčku a sklepni na 0.8 mm jehlu dej na druhej vod zhora skontroluj hladinu (má lícovat s plovákem) a pak při teplym startu ho naklon napravo dost to pomáhá je to napsany i v manuálu ten je dobrý si přečíst
Datum: 20. července 2013 10:43
Posl.aktualizace: 27. července 2013 16:07
 JAWA_ceZetak ® ano válec se vyjel extrémně rychle, zlatý m2t
Datum: 27. července 2013 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Dej tam M2T Super Api TC,slušnej lepší minerál na úrovni Castrol Garden a podobně...
Datum: 20. července 2013 13:54
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak jestli byl nákej starej vyjetej plnej šponek a otřepů tak možná...
Datum: 20. července 2013 10:22
 sadra: tak vybrousil válec jo?  ..... tomu se musim smát  .... ten olej tomu nijak neuškodí
Datum: 20. července 2013 5:39
 motorák ani převoďák už bych nelil v dobách mladistvý nerozvážnosti sem si tim docela vybrousil válec
Datum: 20. července 2013 2:40
Jméno: honda248
IP: uživatel9812
 dávám mu TSF mogul
Datum: 20. července 2013 0:41
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 sežen si jinej olej M2T jinak na motorák nebo převodát ti to taky pojede ale bude to hulit a ničit svíčky..
Datum: 19. července 2013 23:44
Jméno: dandysss
IP: uživatel15845
 co mam delat kdys mi porad nezavira ventil nad plovakem u fika , jeto 20 fik . Ventil us je tri krat meneny
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 23:19
 A hodinka češtiny by ti taky neuškodila
Datum: 19. července 2013 23:19
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 A co takhle nastavit hladinu? Než napíšeš ten dotaz tak bys to měl iž nastavený
Datum: 19. července 2013 23:14
Jméno: Michal
IP: uživatel15842
 Ahoj co přesně znamená otebření motoru nebo karburátoru ?? a popřípadě jak se to dělá ?  děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Odstranění restrikcí ve výfuku,sání,příp. ve variátoru,příp. ostrý klapky,někdy otevřený CDI bez omezovače,eventeulně větší karbec,jinej vejfuk atd... U 4t třeba i ostrá vačka aj.... Je toho dost... Nahoď typ moto,třeba budem konkrétnější...
Datum: 19. července 2013 21:46
 zdarec draci. asi se budete smat ale je možny ze kdyz necham fika na slunku (uzavrena nadrž, kohout paliva) tak že se mi vypaří vice jak pul litru benalu??  D
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 18:39
 brachu mam nicmene ten nema nic do ceho by ten benal lil..  a na benzin mi nikdo urcite nechodi to vim... ))
Datum: 21. července 2013 18:39
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Jestli máš bráchu, tak mu dej rovnou pár facek. On už bude vědět proč  , to je klasika.
Datum: 20. července 2013 0:01
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
Datum: 19. července 2013 23:13
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Zdar chlapi, mam dotaz o svareni : packy dole u motoru se mi zlomily a premejslim o koupi svarecky. Jaka se na to hodi nejlip, za nejlepsi cenu? Je jich nekolig typu MMA, MIG, TIG atd. a vubec se v tom nevyznam. Dik predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:49
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Myslím, že bude nejlepší, když si za těch 2500 koupíš jinýho fichtla  Nebo alespoň nějakej vrak s nedojebanou kostrou :o)
Datum: 28. srpna 2013 10:49
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 Naucit se to musim  jeste neco, kartery maj zespod takovej drzak na kriz, a ten je taky trochu polamanej, jde to opravit s elektrodama na slitinu ?
Datum: 20. července 2013 14:59
 stačí ale pochybuju že to pevně svaříš pokud budeš svářet prvně ...
Datum: 20. července 2013 2:47
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
 A stačí to MMA na to co chci svarit ?
Datum: 20. července 2013 0:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Já mám CO Omikron 205 za cca 14 tisíc a jsem s ní max spokojenej. Za mě určitě CO.
Datum: 20. července 2013 0:08
 Za 2500kč seženeš jednoduchý trafo, tzn MMA metodu...
Datum: 19. července 2013 23:41
Jméno: Pérák
IP: uživatel14082
 Já jsem to vařil COčkem za 170 tisíc  a bez problému
Datum: 19. července 2013 23:07
Jméno: Tofek
IP: uživatel4699
Datum: 19. července 2013 22:53
 Jaký packy či páčky to jsou? Jinak výběr je docela jednoduchej...buď si koupíš MMA, což je klasická elektroda. Tam máš na výběr z trafa, usměrněného trafa, inventoru atd...Nebo koupíš "COčko". TIGa bych asi neřešil...spíš napiš na co to chceš používat - materiál, síla amteriálu atd. A taky kolik na to máš vyhrazeno peněž...
Datum: 19. července 2013 17:43
 ahoj, chci se zeptat... měnil jsem na mustangu dneska koleno od výfuku a když jsem je měl sundaný, tak jsem se kouknul jak moc je zanesenej výfukový kanál. Všiml jsem si, že píst je ze spodní strany zbarvený ( taková cihlová barva místama až načernalá nevím jak to popsat, okolí kroužk).Válec jsem sundaný neměl. Napadla mě známka přidření? Rozdíl v jízdě žádný. Momentálně se zajíždí výbrus ( najetých tak 60-70km). Asi prošel přehřátím. Mazaný je. Je nějaké riziko, když to tak nechám? Nebo čím to mohlo byt způsobené? Docela jsem se zarazil. děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 23:16
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Přesně tak, nech to být  Maximálně dej nový kroužky jestli hcceš ale nic víc nedělej
Datum: 19. července 2013 23:16
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Vůbec neřeš. Ještě si to do sebe nesesedlo,malinko netěsní kroužky,to se srovná po 200-250km .... Píst je vždycky očouzenej.... Když to neni černej tvrdej karbon tak je to fuk.... To bys měl vidět jak je černej jednokroužkovej píst
Datum: 19. července 2013 17:38
 zdravim, mám tu jednu otázku pro znalce. Jedná se konkrétně o Jawu 250/559 panelku, ale i o všechny jawy a čz které mají karburátor se sytičem, Mám problém v tom, že při zapnutém benzínu a nenastartovaném motoru velmi hodně teče benzín z té dírky z boku karburátoru, která je v tom tělísku ve kterém běhá pístek sytiče. Zapnu benzín, za deset sekund to tam tudy začne kapat až técy a za pul minuty je pod moto louže. Karburátor je po vyčištění- vyvaření v octu, dělá to za všech poloh páčky sytiče, lanko sytiče v pořádku, také jsem koukal, zda není seklý plovák v plovákové komoře a není. za chodu motoru se tak neděe, jenže často se ten motor tímto způsobem uchčije. Nevíte prosím někdo co s tím? děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 14:12
 Zdravím, kdo z moravskoslezského kraje by měl zájem o uspořádání nějakého toho srazu ve Velkých Heralticích? Případně by se dalo domluvit že by třeba mohly být časem i pravidelné závody. Pro všechnz draky a dračice. TheDivoca
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 14:05
 Ahoj Draci potrebuji poradit na stojanku u jawy 175-356 kolik tam potrebuju pruzin jetli jednu nebo dve a kolik je obsahuje spojka lamel a co krome lamel se tam jeste meni?diky predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 22:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15844
 k te spojce by mě zajímalo co máš za problém? yje to trošku obsáhlejší někdy..... jinak spojka jde vyměnit celá.. pokud klouže lameli ale problem je když tzv unáší a tito tam rveš přez zuby problém byvá v koši ma od lamel vymačkane drážky..tzn but zavařit a zapilovat anebo jinej ..prostě musíš usoudit co tě trapí.....
Datum: 19. července 2013 22:53
 Na stojánek potřebuješ jen jednu pružinku, spojka má obsahovat 5 lamel a někdy se také mění mezilamely, když už josu ve špatném stavu. ale ta jawa bude jezdit i kdyz budeš jen měnit korek v lamelách ze špuntů..
Datum: 19. července 2013 14:14
Jméno: radek
IP: uživatel15836
 Jakej ma vyznam zaslepeni prepadu karburatoru na pinckovi? Videl sem ze se to dela
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2013 13:49
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 lol..ta dírka tam je asi jen na odtok přebytečného benálu...mě to normálně jezdilo a nepozoroval jsem moc nejaký změny a to jak pozitivni tak negativní...
Datum: 21. července 2013 13:49
 tu dírku když jsem ucpal, tak to nejelo
Datum: 20. července 2013 23:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Jestli máš na mysli ten schod těsně před tím kolínkem jak tam je ta odtoková dírka tak tím že to zaslepíš se zbavíš dost velkýho schodu, kterej může zpusobovat víření....tata to mel zalepený epoxidem a nejaké znatelné rozdíly jsem na tem nepociťoval...s jinými upravami by to možná smysl mělo....ale to si raději počkej na vyjádření tunerů...
Datum: 20. července 2013 10:29
 Tak se mi stalo že jsem jel na fichtlu od vratimova po ulici Frýdecké, bylo asi 23:00 a najednou za mnou policajti. Jelikož můj fichtl nemá značky, tak na mě zahoukali. Poprvé, podruhé a pak troubili. Až mě předjeli a v tom jsem prudce zabrzdil fichtla a jel jsem po opačném pruhu a jelikož by se neměli kde otočit tak se na mě vysrali. Takže jsem jim naštěstí ujel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2013 18:51
 Však kolik je videí jak ujíždějí borci na kroskách policajtům a nic z toho.
Datum: 23. července 2013 18:51
Jméno: standa
IP: uživatel15851
 Ne,znam tvrďáky co tam hodně změkly. Přečti si znova celej výklad této problematiky,to že se zcela vyjimečně dostane jen půl roku podmínky neznamená,že to nemuže bejt i natvrdo  ale to je jedno,na tebe evidentně nikdo nemá.
Datum: 21. července 2013 17:57
 Ptám se, abych věděl, jestli google kecá nebo ne... ale to je jedno, já bych to už neřešil. Snad budeš mít štěstí a tvá blbost zůstane prozatím nepotrestána.
Datum: 21. července 2013 16:25
Jméno: ANInáhodouNEdacan
IP: uživatel8757
 http://www.youtube.com/watch?v=alpd7myiL50
Datum: 21. července 2013 13:59
 Ale asi si to sám zažil, že z tebe dělali děvku.
Datum: 21. července 2013 11:59
 Za tohle se do lochu dostat nemůžeš, jde vidět že vůbec nevíš co mluvíš. Za jízdu bez ŘP ti můžou dát max pokutu do 50 000kč a odklad o tři roky.
Datum: 21. července 2013 11:56
Jméno: standa
IP: uživatel15851
 Znova opakuju probuď se. Proč tě hledat podle IP. Aby tě dostali jim stačí to kvanto přestupků co na tebe maj už z tý vesnice. A věř tomu,že pokud by si tě podali,tak ve vazbě se každýmu rozváže jazyk a rád přiznáš i to video  a víš co se dělá v lochu takovejm borečkum ? Dělaj si z nich děvku  Hodně štěstí ...
Datum: 21. července 2013 11:19
 A když říkáš že to zjistíš. No tak mi to zjisti.
Datum: 21. července 2013 0:18
 pro wafel ®
Proč se ptáš ?
Datum: 21. července 2013 0:16
 Ale všechny věci co jsi napsal . By mi nijak neuškodili kdyby si je znal. A ip přes video nezjistí protože jsem to nahrával přes tor browser a ten to odesílá z jiné ip.
Datum: 21. července 2013 0:13
 Jirko, dotaz mimo soutěž, tys byl letos v 9. tř. na ZŠ Sedliště nebo si tě s někým pletu?
Datum: 20. července 2013 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kde žiješ? Je rok 2013 !! když budu potřebovat,tak do večera vim kdo seš,kde bydlíš,v kolikátý třídě seš,kdo tě učí,kde dělá máma,táta,jestli máte hypo,exekuci.... stačí znát správný lidi ... probuď se ... policajti jsou na tom daleko líp  Ty nic nehekujou  Když fakt budou chtít,tak jsou u tebe u dveří za 20 minut  Bejt tebou,tak video smažu,poprosím o smazání tohoto vlákna a budu doufat,že se z toho už nic nerozjede....
Datum: 20. července 2013 15:18
 Na to aby zjistili ip toho videa nemají pravomoc, to by jim musel schválit youtube.
Datum: 20. července 2013 11:21
 panebože...to snad ani není možné toto....na to video možná zanedlouho pěkně doplatíš...myslím, že dokázat že to řídil on nebude zas tak těžké když je tu nahoře v podstatě přiznání a když by si zjistili IP v kombinaci s tím videem tak ho mají...mimochodem aslespon vím kdo z naší elity je strůjce těch zábavných videonávodů.....ale rozhodně máš teda odvahu já se bez papírů troufl tak leda na polňačky a lesy...na silnici bych asi jen tak nepáchl... jen tak dál a možná se z tebe stane ten nejslavnější fechtlař v ČR
Datum: 20. července 2013 11:00
 standa sice ho můžou najít podle videa ale v životě neprokážou že řídil on, maximálně potom budou nasraný a budou ho hlídat a pérovat za každou blbost
Datum: 20. července 2013 2:44
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Věř, že kdyby si je zajímal, tak Ti už klepou na dveře, najít Tě podle IP adresy, ze který si to video ukládal je práce na pár minut
Datum: 20. července 2013 0:13
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Notak chlapi nese*te se do Jirky!!!
Datum: 19. července 2013 23:23
 thenevsova36 ® doklady sháním
Datum: 19. července 2013 22:23
Jméno: Corict
IP: uživatel14449
 Už to nehul, ani po tobě nešli akorát trpíš paranoiou!
Datum: 19. července 2013 20:20
 Byt tebou, tak bych si sehnal papíry na fechtla. Takhle bez značky bych nikdy nejezdil.
Datum: 19. července 2013 20:04
 Však nemají důkaz ,že jsem to já v tom videu.
Datum: 19. července 2013 19:01
 hezkej oblb, si dobrej blb - dát na to youtube a ještě se chlubit... ale třeba budeš mít štěstí (a když ne, tak se toho chopí tv nova a všechny fichtly označí za stejné zlo jako PC hry a budem za vyděděnce  )...
Datum: 19. července 2013 18:33
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak si normální? Vyblejt to všechno na net, ještě s videem??
Datum: 19. července 2013 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 Kdyby tě chtěli dostat tak tě maj...piš si že za to video si tě pohlídaj a nebude to už domluvou ale za 50t a 2roky bez řízení
Datum: 19. července 2013 14:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dobrý , ale není moc dobej nápad to dávat na youtube a FB a nevím ještě co
Datum: 19. července 2013 14:13
Datum: 19. července 2013 12:30
 Z prdele klika
Datum: 19. července 2013 11:55
 Jak dluho jde dělat dopředu autoškola ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 20:54
 Yes díky
Datum: 19. července 2013 20:54
 tam co jsem dělal já, tak píše až 18 měsíců před
Datum: 19. července 2013 16:52
 jak dlouho chceš ale v den zkoušek ti už musí bejt požadovanej věk
Datum: 18. července 2013 23:38
 Zdar draci, proč mám po každé jízdě mokrou svíčku jezdím cca 10km a tak na pul až tři čtvrtě plynu když motor vypnu a chci cca za 5 min nastartovat tak to chytne až tak na podesáté za studena napoprvé?! kde je chyba? Jiný fechtl startuje skoro pořád na drc! :X
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2013 14:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 sakra víš jak vypadá odtrh 0,04???vzdálenost na svíčce dej tak 0,5 mm kladívka 0,4 mm předstih 1,6 jehlu v karbecu 2 zářez a hladinu si nastav tak , že když zmáčkneš plovák musí být asi zárověň s hladinou pak to musí chodit
Datum: 19. července 2013 14:10
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 jakou má svíčka barvu když dojedeš ? je cihlová ?... koukni se na jehlu a kdyžtak jí dej na druhej zářez od shora..zkotroluj hladinu plováku a nastav odtrh 0,04 a mezi kontraktama na svíčce 0,08.Potom zo zkus,
Datum: 18. července 2013 22:53
 zdar draci v krámě mi prodali normální ložiska i když sem hlásil C3 nevšimul sem si toho ted sem s nima složil motor a převodovka se točí ztěžka má to vliv nebo sem posral něco jinýho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 17:57
 jsem si jistej, pionýra kupoval děda jako funglovku najel 5500km a co si pamatuju tak posledních minimálně 15 let jenom stál
Datum: 20. července 2013 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Origo byly C3  Jseš asi jedinej na světě kdo si je jistej na 100%
Datum: 20. července 2013 15:21
 jo a vyndaval jsem ložiska originál z výroby (1977) kde sem si 100% jistej že se s s tim nic nedělalo od novoty v rodině a ložiska nebyli v C3
Datum: 20. července 2013 1:17
 vyřešeno by pohlej karter tak při stažení mos stahoval hřídele
Datum: 19. července 2013 23:35
 Ještě jedna poznámka: Nekteří výrobci ložisek toleranci C3 nepíšou za označení ložiska na bok kroužku. Někdy to píšou slabym nápisem na vnějšim obvodu vnějšího kroužku. Občas si člověk myslí že to C3 neni, ale je to pouze rozdílné značení. Jinak zrovna teď jsem dělal motor kde se na C3 toleranci taky nehrálo a bylo vidět že se ta ložiska protáčela v karterech...
Datum: 19. července 2013 17:46
Jméno: marquee
IP: uživatel15840
 pokud je to složený dobře tak se ti to musí točit totálně volně, nějaký sedaní je pěkná blbost
Datum: 19. července 2013 17:09
 Posral si to. Na kliku prostě patří C3... mají tolerance, bez nich se ti to zadře a ložiska se ti začnou protáčet v blocích. Takže tě čeká příjemné půlení. Někdy se stane, že po složení jde převodovka blbě, někdy i klika. Ale to si sedne, pokud je to složený, tak jak to má bejt. Ale na kliku prostě C3.
Datum: 19. července 2013 16:35
Jméno: marquee
IP: uživatel15840
 máš vln papírový těsnění nebo jen silikon?
Datum: 19. července 2013 16:24
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 A to že míň skáčou...holt svýma vlastnostma přeberou menší množství kinetický energie z pádu...tudíž ani nepřijímají tolit tepelné/vnitřní energie...možná proto sou to c3 kuličky...když nepřevezme teplo tak se tepelně neroztáhne...
Datum: 19. července 2013 14:42
 Obecně nemá C3 s jakostí ložiska vůbec nic společného. A to jak ohledně tolerance, tak materiálu...
Datum: 19. července 2013 14:08
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 jawa46: To je blbost. Mám závodního Husaberga FE 400 E a taky tam musím mít C3 ložiska... Když tam dáš bez vůle, tak se ti zbytečně přidírají a můžeš je měnit každej tejden.
Datum: 19. července 2013 13:02
 Omyl hoši divili by jste se ale C3 jsou ložiska téměř nejhorší jakosti.. dívali jsme se na to ve fabrice, ty kuličky co odskakovaly nejmíň se dávájí do C3  .. hele znám chlápka co jezdí obyč ložiska na klice a jede to. Je to origoš. Zkrátka když pojedeš nesmíš to kotlit hned za studena protože kdyby se rychle zahřáli tak ádyjé.
Datum: 19. července 2013 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel15838
 C3 je vůle ložiska-ložisko je volnější. Do motorů se dávaj s vůlí C3 kvůli teplotní roztažnosti. Ložiska bez c3 se v teplym motoru zatahnou a nebude chtít jet,možná se vydřou....
Datum: 19. července 2013 9:38
 To žiješ ve špatném úsudku...
Datum: 18. července 2013 23:08
 gufera jsem ještě nenasadil, já žiju v domění že každý ložisko který se lisuje do díry musí bejt v c3
Datum: 18. července 2013 22:22
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 do převodovky c3 být nemusí dělají to gufera že se točí těžko...
Datum: 18. července 2013 22:15
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Zdar čím to može byt když mně z pravého víka teče olej někde kolem kliky ale mel jsme shozený kryt a u zapalka je sucho
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 22:13
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 není to gufero pod sekundárem ?
Datum: 18. července 2013 22:13
Jméno: dan
IP: uživatel15071
 zdravim draci serizuji predstih na mustangovi a vzdycky kdyz to mam na pozadovany hodnote a pohnu statorem az se mi sepnou kladivku tak zacnu utahovat stator a vubec se mi nespoji cim to muze byt??? a jiskru to haze hrozne malou dam tam asi zapalovani z jawa 05 a bude klid diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:57
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
Datum: 18. července 2013 23:57
|



|