Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím draky a prosím o radu.Pionýr 50/21, zapalování 30W, zárovka 25-25W: když zapojím obě světelné cívky podle schema, žárovka jenom slabě žhne. Když zapojím jenom jednu z cívek, světlo přední i zadní trochu svítí, asi málo a netroubí.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2017 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel19075
 Jedině že bys je měl vzhůru nohama ? Tzn prohozené. Když si to vybavím před očima tak by cívka s výstupem měla být ta níž. Jo,myslim že přesně tak. A mají být na pravé straně statoru. Nalevo nahoře zapalovací pol. Když se to tam dá jinak tak poloha magnetů a cívek muže ovlivnit jak sílu jiskry tak fázi cívek - nejsou ve fázi = dávaj míň/navzájem se ruší (laicky). Vycházím z předpokladu,že máš tu serii zapojenou správně - jednu do druhý jak jsem psal,ne nějak paralelně smotaný - a předpokládám,že cívky jsou správně (ne zapalovací) a v pořádku. Jinak nevim...
Datum: 04. dubna 2017 20:33
Jméno: medved
IP: uživatel19065
 Stando a děkuji za odpověď, nebyl jsem doma. Je to opravdu 30W, obě cívky nové. Zapojení jedné cívky je jednoduché: z konektoru do přepínače světla, druhý konec na kostru. To samé jde udělat i s druhou cívkou. Když zapojím obě cívky do serie, tak jak píšeš a jak to má být, žárovka jenom žhne. Pořád nevím, v čem může být chyba. Buď zdáv.
Datum: 03. dubna 2017 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel19066
 Zdar. U pio klakson troubí jen bez světel. K těm cívkam. Sice píšeš,že máš 30W stator,ale ten popis je takový zmatečný a dost tam nechápu jak zapojíš jen jednu cívku místo dvou? Máš tam ty dvě světelný cívky v serii propojený drátkem,kterej vystupuje z vnějšího vinutí první cívky a vstupuje dospod vinutí druhý cívky? A nebo nějaký dvě solo cívky ? Malou a velkou? To by potom bylo 20W zapalování. Velkej pól pro přední světlo (zelenej drát na svorku 55) a klakson,malá cívka pro zadní světlo,taženo přes svorku 58 ve vypínači na zadní světlo,červenej drát. Tak jak ???
Datum: 27. března 2017 18:23
 Zdar, někde jsem nedávno našel plánek jak udělat napínák řetězu u fichtla. Byla tam pružina, kus pásoviny a víc si již nepamatuji. Nemá někdo tento návod k dispozici? Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2017 12:47
 po telefonickém rozhovoru s Vámi prosím o zaslání foto + ceny a popisu přední vidlice kompletní L+P na Pionýr 555 děkuji Josef
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2017 9:55
Jméno: Radim_cz
IP: uživatel19057
 Zdravím, čím to muže byt, že Babetta 210 špatne startuje za tepla ? Za studena startuje na drc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2017 21:34
 Custe draci a dracice mam pioniera 21 s vape zapalkom a chcem to zapojit na spinaciu skrinku ale neviem jak
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2017 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel19066
 Bošák jsem nedokázal zapojit ani u klasickýho pio,až když jsem ho vevnitř trochu "předělal" a udělal mu "dva okruhy" ... třeba poradí někdo jiný...
Datum: 27. března 2017 20:26
 To viem ale ja som myslel spinacku boschak vies o aku sa jedna
Datum: 27. března 2017 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel19062
 Chcípací kabel z vape (poznáš dle návodu) zapojíš na kabel,kterej šel původně od indučky ze svorky 1 do vypínače. To je celý. Žlutý kabely na svorku 55.
Datum: 26. března 2017 21:08
 zdravím mám problém s mojí babetou 207 při jízdě mě to párkrát cuklo a začalo to odněkud střílel ale dojel jsem ,a na první našlápnutí opět nastartoval a jel poté asi 1km mě jela sotva 5kmh a cukala se jako by se dusila,chcípla a už jsem nenastartoval (neházela jiskru ,tak jsem ji dotáh dom a s multimetrem zjístil jsem že zapalovací pol nedával elektřinu tak jsem ho vyměnil za jiný ale tet mám problém ten že nejde nastartovat běžným způsobem ale musím chvíli šlapat a mít plnej plyn aby chytla no a když plyn pustím chcípne to samé na křižovatkách a kdekoli když zastavím - chcípne (nastartovat jde - sice s těží a jen na stojánku když je zadní kolo ve vzduchu ale nastartuju) volboběh drží jen když je opravdu hodně zahřátá ale to jen víjmečně a musí být kolo ve vzduchu - otázka zní je to zapalovacím polem ? kterej je už ze staryho motoru a je starej nebo je to něčím jiným ( před výměnou z.polu nebyl sebemenší problém. díky za odpovědi dejv
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2017 18:01
Jméno: dejv
IP: uživatel18757
 tak a je to porucha nalezena - prasklé koleno sání
Datum: 01. dubna 2017 18:01
Jméno: dejv
IP: uživatel18757
 karburátor mám dellorto téměř novej a u benzínové hadičky přidanej filtr benzínu , ale určitě se do něj podívám
Datum: 01. dubna 2017 10:26
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a podívej se na dno komůrky, jestli není ucpaná dírka.Při té příležitosti seřidˇplováky.
Datum: 01. dubna 2017 5:20
 Zdravim mam problem na Cz 350 472.5 na neutrale ide pekne ale ked dam rychlosť tak od spodu ide ešte dobre ale jak dam pol plynu tak ju dusi a pri plnom už zas ide ? A pozeral som trysky volnobežna je 55 tak ako mabyť ale hlavna je 103 a ma byť 112 ale zas v manualy pre Jawu 634 bola pisana 115 tak by ma zaujmale že ake mate skusenosti s tymi tryskami a aka je najvhodnejšia.Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2017 1:04
 A zaujmala by ma ešte dlžka ihly lebo k motorke som dostal 2 nahodená je dlhšia na 3 zareze pre zábeh lebo motor ma novu kluku,vybrusy,piesty lebo ked som ju dal 2 zarez išla ešte horšie, to sa už nebrala ani na od spodu.
Datum: 25. března 2017 1:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 U 472 je rozdíl mezi starým typem, kde bylo sání přes 2 díry v sedle a novějšími typy, kde se sálo jednou dírou. Tomu odpovídá jiné otryskování. Navíc každý motor chce něco jiného, nové filtry mají jiný odpor než ty staré apod.
Dílenská příručka pro 472.5 píše HT 105 a jehlu 2. zářez od vršku. Příručka pro starý typ píše 112 a 2. pozice jehly z vršku.
Na 634 nehleď, ta má jiný výfuk a sání. Moje 472.6 jezdí na 110 trysku a 3. pozici jehly z vršku. Se 105 to bylo lehce do chuda. Pokud to dělá zhruba uprostřed plynu, tak zkus změnit pozici jehly.
Datum: 24. března 2017 22:57
Jméno: radim_cz
IP: uživatel19057
 Zdravím, chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, že babetta 210 nevyřazuje (pořád se otáčí zadní kola i na ten nejnižší volnoběh). Babettu nejde ani tlačit protože zadní kolo je pořád v záběru. Spojky jsou nové a jsou správně složené. Dvojku to řadí úplně bez problému. Rozběhové spojky jsem i zkoušel zbrousit, vale pořád je to stejné.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2017 14:21
Jméno: standa
IP: uživatel19058
 Nedávno jsme tu toto téma měli. Tohle by měla dělat ta samosvorná volnoběžka dvojky. Ale ta dělá jen to,že je stále zařazená dvojka. Pokud je zadní kolo v záběru i když běží motor na volnoběh a nebo je chcíplej tak za to mužou ty dvě vnější rozšlapový pakny. Je potřeba probrousit do kulata ten hliník zevnitř aby byly blíž k bubnu,funglovky tam maj takovej nálitek kterej způsobuje že nejsou úplně zatažený a škrtaj o buben při volnoběhu a babeta pak tzv "cuká" ... tobě asi rovnou jede... dost lidí to mylně řeší opilováním plochy paken... kdyby byla chyba v jedničkovejch rozběhovejch 3 paknách tak jedině že by se sekali a nebo byly křivý kolíky. Za 90% problémů s rozběhem a řazením babety totiž nemužou spojky,ale sto věcí okolo
Datum: 23. března 2017 14:21
 Čau, mám mokik stella na SPZkách, malý velký techničák atd. Chtěl bych to ale předělat na kartičku a platit povinné ručení na číslo rámu abych nemusel na technické kontroly. Jak mám v takovém případě postupovat? DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2017 19:11
Jméno: michal
IP: uživatel19055
 kondenzator na jawa 50/21 wk 71728g/v 250v 125°°c f4 moze byt je to zo skody 105?????????????????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2017 21:21
Jméno: hh
IP: uživatel19070
 může!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 29. března 2017 21:21
 Zdravim Draci, mam Problem se svym Fichtlem. KDyz se mi ho podari naslapnout tak bezi jen pod plynem. Jakmile mu uberu otacky (trochu plynem dolu) tak chcipne bez varovani ze sto na nulu proste jako kdyby mu dosel benzin. Celkem se drzi mozna tak pet az deste sekund. KDyz vyndam hned pote co chcipl svicku tak je mokra. Stezi jde pak znova naslapnout nekdy ani skrt. Fakt uz nevim cim to muze byt. Predstih a odtrh nastaven 1,6mm a 0,4mm. Karbos je vycisteni. Cestvej benzin danej. Jiskru hazi. Jehla je na 2. zarezu. Predem diky za odpoved. Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 7:10
 Zdar Draci, tak jsem to vyzkousel stema tryskama a nic. Zkousel jsem to nakopnout i se startovacim sprejem a ani skytnuti. Fakt zu nevim. Neco mi rika ze neco nesedi se zapalovanim. Predstih je dobrej. Jak poznam ze hazi jiskru i potom co je svicka uvnitr? Meril jsem nepeti pri nakopavani a dostanu Maximum 3,2 Voltu Vite nekdo jestli je to spravne nebo jestli to staci?
Datum: 23. srpna 2017 7:10
Jméno: standa
IP: uživatel19067
 Podle mě to máš klasicky ulitý. Dal bych hladinu níž,zkontroloval bych zda zavírá palivovej ventil a prošťoural bych volnoběžnej kanálek až k trysce. To nic nestojí a mužeš to udělat hned. Pak to co jsme psaly.
Datum: 28. března 2017 11:53
 Diky moc za rady. Zkusim to stema tryskama. Bohuzel to potrva pac nebydlim v CZ takze se jen tak kazdy dva mesice dosanu do Cech. Jeste jinak nejaky jiny napad co by to mohlo byt?? Diky moc
Datum: 28. března 2017 9:17
 Máš to moc bohatý. Pokud je tedy vše vyčištěný a seřízený, tak je možný, že je špatná volnoběžná tryska. Sice je na ni napsáno 38, ale někdo před tebou ji mohl při čištění protáhnout drátkem a hned budeš mít místo 38 třeba 45 a to už je problém. Zkus koupit novou volnoběžnou trysku nebo je možnost koupit i tuningové trysky 32 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a 35 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html . Před pár roky jsem taky řešil bohatou směs, vše seřízený, karbec vyčištěnej jak mechanicky, tak i ultrazvukem, koupená i nová 38 tryska a pořád se motor olejval. Koupil jsem tedy obě 32 a 35 trysky a světe div se, motor se mi podařilo naladit. Do chladného počasí je dobrá ta 35 tryska a přes léto používám tu 32. Svíčka má nyní krásnou cihlovou barvu a motor i když je fest rozpálenej, tak stačí jen vrknout do plynu a hned je v otáčkách, dříve se zadusil a až pak se s neochotou dal vytočit...
Datum: 24. března 2017 21:22
 Plovak je v pohode, lehoucky jako pirko. Hladinu porad kontroluju. Ta je dobra. No stoji na ni ze je to 38 tak nevim. Zkusim jeste jednou vyndat celej karbec a vycistit. A podivam se do toho vyfuku jak to tam vypada. Me zu fakt nic jineho nenapada.
Datum: 22. března 2017 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel19054
 Pokud máš rámcově hodnoty odtrhů a předstihu v normě tak se to prostě ulejvá. Plovák je ok? Neni těžkej,neni v něm benzin? Nezadrhává? Tryska 38 je skutečně 38 ? Vzdušnik volnoběžnýho kanálu v karbecu je průchozí? Indučka by tady problémy dělat neměla ... moje zkušenost je taková,že je úplně jedno jestli je indučka z pařeza nebo ze škodovky ...
Datum: 22. března 2017 8:20
 Hladinu jsem seridil a zkousel jsem i nizsi. Zkousel jsem to i bez filtru. POrad to same. Trysky jsou tam 38 a 68. Dnes me trklo ze tam mam 8V civku (nebo aspon na ni stoji 8V). Je to problem? Uz jsem minuly rok na ni ale jezdil i kdyz nebezel poradne. Diky moc.
Datum: 21. března 2017 19:15
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 seřiď hladinu v plovákovce, vyměň filtr sání a vyčisti vejfuk,,, co tam máš za trysky?
Datum: 21. března 2017 16:48
Jméno: Jawa 50
IP: uživatel18671
 Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli by šli papíry z pionýra typ 20 přepsat na Mustanga. Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2017 21:19
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdar lidi na mé jawě 250/353 začíná být hlučnější převodovka při řazení. v zimě jsem to měl taky a měl jsem olej pp90 tak jsem v zimě tam dal pp88 a přestalo to a na ten olej jsem ujel max 300km víc ne a zase je to hlučnější tak jestli tam zase nemám dát tu 90.. nevím poradte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2017 19:38
 Čus draci. Mám doma Mosquito a už loni to byla divočina. Krátce - špatný starty. Hlavně když to dlouho stojí. Musel jsem to tlačit třeba 100m než to vubec začlo kuckat a chytat. Pak už vše bylo ok a třeba druhej den to na první nakopnutí chytlo. Jisrku dává super, svíčka je mokrá. Zkoušel jsem samozřejmě předstihy, odtrhy. Bohužel nemám stahovák na zapalování, abych se mrknul na gufero a pod. Jinak komprese je super. \\\\r\\\\nDruhá věc je, že když už to jezdilo tak strašně pomalu padaly otáčky. Lankem plynu to nebylo. Proto jsem měl spadeno na to gufero. Indukční civku jsem myslim jinou nezkoušel, ale nemyslím si že by za to mohla. \\\\r\\\\nMáte někdo nějakej nápad po čem jít? Víc hlav, víc ví. A přitom to pak jede fakt pěkně, když už to jede  \\\\r\\\\nChudys
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2017 8:29
Jméno: standa
IP: uživatel19054
 Vyčistil bych karbec a podival bych se na volnoběžnou trysku,zda v ní není třeba smítko,vlas atd to taky způsobuje vysokej volnoběh i to,že to nechce chytit. Pokud bude karbec ok tak to gufero. A muže bejt klidně od spojky...
Datum: 22. března 2017 8:29
 Zdar draci mám takový problém. Při volnoběhu mě v motoru cosi praská, zde video na ukázku. Po přidání plynu to přestane ale pak po středním rozsahu otáček to zase začne až přestane fichtl táhnout. Dělá to jen když jedu, na stojánku když to vytočím tak to neudělá. Už jsem měnil kondík, svíčku, indukční cívku, svíčku, kladívka, karburátor,odtrh O,4 předstih 1,7. Motor je 1500 km po výbrusu (dělalo to i před výbrusem). Včera jsem měnil bronzové futro v ojničním oku, taky beze změn. Ojnice nemá žádnou radiální vůli vůči klice. Děkuji předem za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2017 12:35
Jméno: Biggl
IP: uživatel18455
 Co dolní ložisko na klice?! Mám takhle vytahanou kliku na zahradní fréze, a tohle to přesně dela.
Datum: 08. května 2017 12:35
 Ložiska jsou s vůli C3 primární řetěz vyměněn. Dělá to předstih, ale nemohu najít kompromis, když dám menší tak to přestane, ale netáhneto a když dám větší tak to začne dělat toto
Datum: 22. března 2017 17:56
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A co ložisko náboje řetězového kolečka na sekundáru ?
Datum: 22. března 2017 13:01
Jméno: standa
IP: uživatel19054
 Tak se něco zadírá. Primár ok? Lo6iska na klice jsou C3 ?
Datum: 22. března 2017 8:33
 Ano mám už je vyměněn, ale furt to neřeší problém
Datum: 20. března 2017 22:45
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Nemáš vytahaný řetěz ?
Datum: 20. března 2017 6:15
 https://www.youtube.com/watch?v=hXCwFxLGU9I toto je správný odkaz
Datum: 19. března 2017 14:44
 https://youtu.be/hXCwFxLGU9I tady je to video
Datum: 19. března 2017 10:05
 Zdar draci, mám Jawu 23 Mustang a přes zimu mě přestal troubit klakson. Prohlídnul jsem všechnu elektriku co je v okruhu s klaksonem. Cívka od magneta 0,25mm žádný mezizávitový zkrat, dráty ke klaksonu a k čudlíku až na kostru nepřerušené vše zapojené správně na volnoběh dává napětí na klakson 6,0-6,5V a na zvýšené otáčky 7,0-7,4+-. Se šroubkem na klaksonu jsem zkoušel štelovat ale nic až v určitý vzdálenosti od membrány trošku občas zabručel ale musí být dost zvýšené otáčky (v tu dobu je motor hlasitější než klakson  )ale jinak vůbec nic. Zkoušel jsem proměřit cívku v klaksonu a je průchodná jen jedním směrem a má odpor 662 Ohm. Zkoušel jsem i zapojení do klaksonu otočit (prohodit dráty mezi sebou) ale nic klakson ani nezabrnčel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2017 22:14
 Díky za rozměry drátu a tip diody. Ano při zkoušce mám vyplá světla (ale i se zapnutými to troubilo sice nic moc ale troubilo). Těsnění pod membránou nemám žádné páč tam nebylo, bylo jen tělo klaksonu membrána a kryt klaksonu a to celé je snýtované když jsem to dával dohromady tak jsem to dal úplně stejně. Plotýnka na membráně se nedotýká a uvnitř klaksonu nebyla žádná rez na důležitých místech (krom nějakých odřených rohů a koutů) špatná kostra není kontroloval jsem to už několikrát. Vyzkouším klakson ještě doma na trafu a zkontroluji při jakém napětí začíná troubit a popřípadě přemotám cívku nebo vyměním diodu. Děkuji za rady a nějak se to pokusím vyřešit.
Datum: 18. března 2017 22:14
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Cívka má drát cu 0,7-0,8 cca 9m dioda ky702 F V té cívce bych to neviděl.Mášpři zkoušce vypnuté světla jen pro ujištění .Těsnění pod membránou nemáš příliš silné nebo naopak žádné neopírá se ti ta železná plotýnka na membráně o stator cívky? rez? špatná kostra na řídíkách nebo mezi motorem a rámem.JInak mě už nic nenapadá
Datum: 18. března 2017 19:35
 Klakson se nehřeje a měl jsem ho už rozdělanej a nikde se nic nedotýkalo a bužírka byla na svým místě ale ten letovaný spoj jsem pro jistotu omotal kouskem el. pásky páč byl dost blízko tělesa ale i tak se nic nedotýkalo. Nevím jak je to s tou diodou jestli není třeba proražená nebo s ní není něco jiného ale vše je proměřené a minulý rok před zazimování ještě troubil tak nevím co se tam mohlo stát jedině pak s tou cívkou že bych ji přemotal ale to už je takový špekulantní... Možná malá el.mag. indukce páč se membrána skoro vůbec nechvěje (jen někdy při zvýšených otáčkách).
Datum: 17. března 2017 20:33
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Nehřeje se ti těleso klaksonu při troubení ? Měl jsem podobný problém a po rozdělaní byla porušená izolace mezi cívkou a diodou (je tam kousek bužírky a ta popojede ) opře se to o kostru a je po bzučení .
Datum: 17. března 2017 19:55
 NO TAK DRACI,,SE NESTIĎTE   >>> FICHTLkramku se podarilo po NEKKOLIKA letech spracovat jednoho vele draka co vydava kazdy rok ty nejhezci motokalendare Jawa, jak na velikost,tak na kvalitu. Tak aby uz konencen udelal kalendar s fichtlama a ze on jo  lebo mu dosla fantazie, co tam stale davat za Jawy, kdyz uz to dela uz kazdy rokem uz 20 let. http://www.sesa-moto.cz/galerie/fichtlkalendar2018/ takze kdo ma zejem bez naroku na cokoliv jen s tou moznosti, kdyz to bude extra,,tak bude mocct usilovat o jednu stranku v kalendari  pro zajemce, ulozte 4 fotky max velkosti 1000x 800 z ruznich uhlu, na peknem pozadi (zed, zahrada, atd)) vyplnte meil pro pripadnou kominikaci(tento meil uvidi jen administrator) a kdyz neuspejete, budete mit fika v te nejvetsi FOTOGALerce NA FIKY NA SVETE
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2017 0:09
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 zdar, sory trochu mimo téma ale máte někdo zkušenost z replikou zadních tlumičů (těch silnějších) na simsona? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2017 19:47
 Čau draci vím že to sem nepatří ale přesto bych se chtěl zeptat jestli nemáte někdo na prodej na velorexe nápis velorex (světle hnědý plast) nebo kde bych ho mohl sehnat na internetu jsem bohužel nic nenašel díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2017 21:01
 Zduřte draci! Potřeboval bych pomoc (radu) mám problém se svojí ČZ 180 /487. 4
Neustále mi odchází svíčky. Projevuje se to tak, že po cca 50 km mi motor nechce jít už tak ochotně do vysokých otáček a nakonec chce jezdit jen v nižších a nesnese rychlé přidání na plno, to pak začne cukavě přidávat. Když pak potřebuji předjet auto tzn. Rychle podřadím a dám plnej plyn tak motor se jakpby zahltí prostě zdechne a musím úplně ubrat a motor se zase chytne a pak musím přidávat jen pomalu a pomalu akcelerovat přičemž již neudrží plynule nejvyšší otáčky a jde do nich jen pomalu, takže kopce jsou pak velký problém. Svíčka není ulitá ani černá, spíše cihlová motorka s ní ale chytá bezchybně. Vyměním ji a po cca 50 km opět to samé. Opatření co jsem udělal:Nová 8V indučka, nový kondík, nový palivový filtr +vzduchový filtr, nový vn kabel, nová fajfka, nová baterka. Nespočetněkrát vyčištěna profoukán čistý karburátor, nová jehla, nové šoupátko. Předstih seřízen několikrát hodinkama na setiny. Trysky v karburátoru původní, podle dokumentace správné. Motor je 6500km po GO a dělá to stále. Prosím o radu už nevím co s tím, klidně dojedu k vám na kontrolu. Svíčky kupuju v balení po deseti a vozím je v kufru. Prosím tedy o pomoc. Finanční odměna samozřejmostí(ať už bude aktivní, či pasivní)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2017 19:25
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 něco podobného mi dělala 350. než jsem zjistil, že se mi pootočila vačka a tím rozešteloval předstih.Asi to bylo blbě utažený.
Datum: 14. března 2017 19:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Co plovák? Nezasekává se, takže chvíli je velká, chvíli malá hladina. Zavírá, kdy má? Necáká ti olej z vačky na kladívko?
Datum: 14. března 2017 13:26
Jméno: standa
IP: uživatel19050
 Mě napadly dvě věci. Přicpanej kohoutek (škube nejde do otáček) a nebo žere převoďák (odchází svíčka) ... ovšem mi u toho celého mate ta cihlová svíčka.
Datum: 14. března 2017 11:47
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pokus se vyladit karburátor. Přídavný vzduch ,trysky ,jehla.
Datum: 14. března 2017 7:59
|



|