Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci, potřebuju poradit s mým mustangem nechce hodit ani jiskřičku ale když sundám fajfku a dám na drát palec tak mi ránu dá nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 11:59
 A z fajfky mi to ránu taky dalo
Datum: 29. července 2013 11:59
 No na válci se mi jiskra neuděláale ránu dostanu... zajímavý
Datum: 29. července 2013 11:58
Jméno: pepa
IP: uživatel15895
 někde mužeš mít studenák nalomenej kabel a místo 6 volt ti tam daj 4... obrazně řečeno jinak jiskra na kabelu pokut je položenj na valci je vždy... kabel se má přikladat cca 1 centimetr od válce a pak ma přeskočit jiskra ...tím se jistíš že ti to pálí..a tobě se mi zdá to pálí h....
vyrob novej kablík s očkama na kladívka indučku.... a pak z indučku na kostru vše odrbej od rzi a naoleluj.....
a pokut to nezabere měn od svíčky fajfky kable indučku kondík kladívka zap pol....
Datum: 29. července 2013 11:50
 Ale když dám prst na svíčku tak něco cítím ale není to tak jako z drátu
Datum: 29. července 2013 10:14
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 pokud to jde tak zkrat kabel
Datum: 28. července 2013 22:32
 to zapalkem nemuže být když to kope do prstu to musí být fajfkou nebo ten kábel není ta měd moc zatlačená vzadu že to nedošahne k tomu železu ve fajce
Datum: 28. července 2013 22:03
 Kup novů faju a mosí to jet nebo z pojízdného fechtla!
Datum: 28. července 2013 16:32
 Kladívkem to není
Datum: 28. července 2013 16:29
 Kladívko!!
Datum: 28. července 2013 16:22
 A přestalo to jít při výměně zapalování vše zůstalo původní až na ten hlavní kus zápalka
Datum: 28. července 2013 15:15
 Já přemýšlel a jinou fajfku zkusil taky
Datum: 28. července 2013 15:12
 to je taky otázka zkus zapřemýšlet nemuže být asi něco s tou fajfkou????
Datum: 28. července 2013 14:53
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdar draci, chci se zeptat, odešel mi píst na babetě ten sem dal novej ale kroužky sem nechal původní těm nic není, tak se hcci zeptat jestli to mám taky nějak zajíždět, kámoš mi poradil at tu první nadrž namíchám 1:25 a pak už at jezdím těch 1:33 , tak se chci zeptat i vás, já sem vždy dával jen komplet výbrus...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 23:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je hezký , ale když to řeknu sprostě tak to je jak když na smradlavou pí*u nasadíš čistý spoďáry
Datum: 28. července 2013 23:44
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Píst měl výrobní vadu, normálně mi to uznali ale kroužky se mi nechtěli měnit ty byly sotva zajeté
Datum: 28. července 2013 14:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to co jsi udělal nemá význam, když už dáváš novej píst , dej i kroužky
Datum: 28. července 2013 14:15
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Zdarec draci, jak to je s olejema PP? Čim vyšší číslo tím je benzín hustčí nebo řidčí? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 20:06
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Jo myslim tim převodový oleje. Mysto benzinu tam ma bejt olej diky za opravu  tak jak to teda je?  Bakoun ma asi pravdu
Datum: 28. července 2013 20:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 PP 80 ma mensi vizkozitu nez PP 90, takze je "ridci"....
Datum: 28. července 2013 12:18
 jak benzín hustší nebo řidší? myslíš převodovej olej? tam se to určuje podle specifikace GL tušim, většinou je nejrozšířenější GL4 a GL5, ale do fichtla jsem tyhle li do převodovky a v pohodě, i spojka
Datum: 28. července 2013 11:59
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel14899
Posl.aktualizace: 28. července 2013 13:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jiřin Ch! Krásný video!!! Úplně sem to prožíval! V mojem mládí platilo, že ten zadní je dycky o trochu lepčí, protože musí reagovat na teho ve předu. Nakonec to předjetí vyšlo. Škoda tej první rozjížďky! Držím palce, jen tak dál! Toš tak.
Datum: 28. července 2013 13:54
 hele draku jsi docela v dobre kondici
Datum: 28. července 2013 12:41
 Ahoj draci dneska jsem si dovezl pionýra s doklady za 4 tisíce a chlapek od ktereho jsem to měl tak mi ktomu dal dalsi 2 pionýry na ND a asi 10 valcu tak jsem je prohledl a ten jeden je jinačí vím že je 100% z pionýra ale je nějakej kratší a ve vnitř jak jsem kanále tak tam jsou 2 proti sobě dřážky začínají v přepouštěcím kanálu a jsou dlouhá asi 3 CM nevím co to je za upravu tak bych chtěl vědět co to je zač a jestli to s válcem něco udělá zítra sem dodám foto tak to zítra bude lepší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 17:12
Jméno: Standa
IP: uživatel15899
 Jenže...haha...ten válec je kurva kratší...takže tam byl určo kratší píst...možná tam bude potřeba kratší ojnice..ale takle těžko říct...hoď okotovanej výkres a foto...
Datum: 29. července 2013 17:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš pravdu jen částečně, babeta má skutečně vyšší vrtání a menší zdvih, ale větší moment mají motory s vysokým zdvihem (nadčvtercové motory), malý zdvih ( podčtvercový motor)je naopak výhodný u točivých motorů, protože s nižším zdvihem ti klesá i rychlost pístu proto si můžeš dovolit vyšší otáčky než u dlouhého zdvihu, jednoduše řečeno
Datum: 29. července 2013 8:54
Datum: 28. července 2013 12:02
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 mama 3 valce z jawy 555 jsou litinove a ty ještě poznam ale asi to bude vložka z babety bude vtom něcolepšího k výkonu nebo to bude stejne?
Datum: 28. července 2013 11:09
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 souhlas s Liborem
Datum: 28. července 2013 10:53
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 není to z jawa 555
Datum: 28. července 2013 9:44
 to vypadá na vložku z babety zalisovanou do válce z fichtla
Datum: 28. července 2013 7:57
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 Ahoj lidi, mám doma upravenou babetu na naftu , míchám do ní naftu s benzínem 3:2 . Myslíte že to vydrží? nechci aby se zadřela nebo něco jiného , jinak jezdí klidně 60 Km/h...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 18:54
 tak aj sem na to jezdil protoze kamionak si do nadrze kde mel 50L nafty natankoval 100 litru benzinu  .. to byl takovy mix.. ale jelo to
Datum: 29. července 2013 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel15899
 Nevidím v tom žádnou logiku ani výhodu jezdit na naftu...to jedině že tátovy cucáš z trambusu... Jako jezdit se dá na 1:1 vcelku dobře,dá se větší tryska,uškrtí se vzduch a když to má kompresi tak to i chytá,ale ten čoud a smrad...to je lákadlo na benga... Jen si řikáš o průser... Nediv se když budeš někomu dlouho jezdit pod okny,že ti jí pak dá po palici
Datum: 29. července 2013 18:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě pionýr jezdil na naftu s benzínem 1:1 i studenej chytal v pohodě na našlápnutí , ale koníci nějak neskákali
Datum: 28. července 2013 14:19
 mne taky babeta jezdí se základním nastavením na naftu... ale musim dlouho rozšlapávat aby se válec s hlavou ohřál třením.. pak to jede
Datum: 28. července 2013 12:51
 Kdybych měl k tomuto příspěvku napsat komentář dostanu ban za to že bych byl sprostej..
Datum: 28. července 2013 12:29
 za 1,2 jak píšeš jezdí skoro každá babeta, já mám origo jednorychlostní a jezdim s ní normálně do 1,5L na 100km, nic novýho pod sluncem
Datum: 28. července 2013 7:59
 krásně to chytá za studena že?ted tu o karkulce.
Datum: 27. července 2013 22:30
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 Větší tryska, jinak nastavená bohatost směsi, jinak nastavený zářez jehly, jiná svíčka, upravená clona sitiče....
Datum: 27. července 2013 22:02
 Jak to máš "upravený na naftu"?
Datum: 27. července 2013 21:55
 Zrovna bych se divil že ti Nafta něco přidá na výkonu
Datum: 27. července 2013 21:43
Jméno: bimbásek
IP: uživatel14274
 Kvůli výkonu a spotřebě jezdí to za 1,2L /100 km
Datum: 27. července 2013 21:28
 Proč to je předělané na naftu?
Datum: 27. července 2013 21:23
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 Zdravím draci mam doma 14 kolo s dirtbiku s bubnem s fichtla akorát nevím jaký je rozměr špic, prosím někoho at mi pošle odkaz nebo kdyby to měl sesa tady, potřebuji vymenit špice, rozmer pláště je 90/100-14 Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 18:49
Jméno: Fichtlar 21
IP: uživatel15021
 Jo, právě že vtom bubnu nadbývají díry, ale nevím ten rozměř špic:/
Datum: 28. července 2013 18:49
 Nemají náhodou 14" ráfky jinej počet špic?
Datum: 28. července 2013 15:24
Jméno: Botyodnajku
IP: uživatel14449
Posl.aktualizace: 31. července 2013 16:26
Jméno: Botyodnajku
IP: uživatel14449
Datum: 31. července 2013 16:26
Jméno: Fechtl
IP: uživatel14246
 Ahoj draci, prosím vás, mám to na fichtli asi 1600 až 2000 kilometrov d poslednej výmeny oleja a sa mi zdá, že som niekde započul, že sa má po 2000 km meniť. Je to pravda? Alebo kedy, po koľko km ho treba vymeniť? Ďík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 2:18
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 za strizliva nas nedostanou............
Datum: 01. srpna 2013 2:18
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No vidite. A potom se budete dohadovat esli M2T dokáže umazat a nebo nééé! Toš tak.
Datum: 28. července 2013 14:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pak ta GO docela ztrácí smysl
Datum: 28. července 2013 14:20
 kespr: Jo, koukam že každý máme jiný vztah k motorkám. Někdo je má rád a někdo asi ne
Datum: 28. července 2013 10:16
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 mením jen kdys delam go motora . a ten vyjetý šupnu do nádrže .
Datum: 28. července 2013 9:54
 ja ho mením vždy po zime když vše kontroluju
Datum: 27. července 2013 22:47
Datum: 27. července 2013 20:58
 Je to napsáno v návodu k obsluze, ale v praxi to chodí tak, že se olej mění jak si vzpomeneš. Někdo ho mění jednou za 1-2 roky, někdo jednou za 10 let
Datum: 27. července 2013 18:18
 Je to napsané v návodu k obsluze...
Datum: 27. července 2013 17:54
 Zdravíčko . Máme jawu 250 je přihlášená na zesnulého dědečka který uložil doklady do depositu .. ted když vše prošlo dědickým řízením chceme jí přepsat vnukovi .. jak na to .. dědeček napsal plnou moc synovi (otcovi vnuka) ,ale ten jí nepřepsal .. ted bysme jí chtěly rovnuou přepsat z dědy na vnuka .. jak postupovat .. co vůbec dělat ted' ? nejlepší by to bylo v rámci depositu ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 7:59
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Zdravím, takže u pozůstalosti se určitě jmenovala osoba, která s tímto majetkem bude disponovat. Dědické řízení musí nabýt právní moci. Je to na první stránce v levém rohu razítko NABYLO PRÁVNÍ MOCI a datum. Je to proto, aby se nikdo již nemohl odvolat. Když jste nahlašovali majetek po dědovi tak je to rozepsané a tím pádem je napsáno ... motocykl Jawa 250 a hodnota motocyklu. Ta osoba, která byla určená rndisponovat s tímto majetkem musí se dostavit na příslušný odbor dopravy, evidence vozidel, přihlašování atd. dle jeho bydliště. Tam přepíše tento motocykl na sebe a může přepisovat na koho chce. Přepis v rámci depositu by neměl být problém. Já to beru podle auta, tak se informujte, protože u moto se neplatí ekodaň. Jestli nemáte razítko Nabylo právní moci tak se dostavte za právníkem, který Vám sepisoval pozůstalostrna razítko Vám dá, ale je tam určitá doba na odvolání. Mnoho štěstí jiri_cz
Datum: 29. července 2013 7:59
Jméno: Petr
IP: uživatel15892
 a jde jí přepsat vrámci z depositu ? moto není pojištěno a ani stk a těžko by jí udělala ..
Datum: 28. července 2013 10:44
 Platnost plné moci zaniká s úmrtim. Jestliže tedy byla motorka zahrnuta do dědického řízení, tak nyní musí mít jasně určeného nového vlastníka, který je oprávněn jí přepsat, prodat...-
Datum: 27. července 2013 17:51
Jméno: motojezdec
IP: uživatel15835
 Ahoj, vybrousil jsem si náběh sání, a chci se zeptat jestli to bude mít kladný vliv nebo záporný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 11:18
 jj
Datum: 30. července 2013 11:18
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel631
 sání na karteru?
Datum: 28. července 2013 21:46
 Na kartéru kde je náběh z válce.
Datum: 27. července 2013 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel15893
 Zkus formulovat líp co si kde vybrousil,nechápu. A proč si to dělal ?
Datum: 27. července 2013 18:29
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 Zdravím Pánové, mám velký problém.
Vlastním babetu 210. Je to perfektní stroj, a dovezl mě kde jsem kdy potřeboval. Stala se ale zvláštní věc.
Jednou jsem jel do obchodu a při zpáteční cestě, která nebyla ničím zvláštní babeta chcípla, a nejde nastartovat.
Vyměnil jsem vše, od svičky, indukční cívky, až po tyristorové zapalování. Bohužel, jiskra se nedostavila. Proměřil jsem tedy, zda mi sedí všechny předepsané odpory cívek, vše bylo ok.
Tady jsem zjistil, že moje vědomosti zde končí.
PROSÍM PORAĎTE !
Díiik za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 6:00
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 myslíš cívku na impulsy pro tyristor? ta je proměřená, a má dobrý odporrn
Datum: 29. července 2013 6:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co snímač?
Datum: 28. července 2013 14:21
Jméno: statan
IP: uživatel1182
 zas se ozval jede z těch inteligentních....
Datum: 28. července 2013 13:38
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 do šrota to hod tam si s tim poradí
Datum: 28. července 2013 9:59
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 to bylo vyměněno jako jedno z prvnich
Datum: 27. července 2013 16:12
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 skus dát jinou fajvku a kabel
Datum: 27. července 2013 16:01
Jméno: satan
IP: uživatel1182
 NE chcipak uz jsem zkousel...
Datum: 27. července 2013 13:13
 chcípák?
Datum: 27. července 2013 11:39
 Čau lidi  měl bych jeden dotaz mimo Jawy a ČZ (samozřejmě jsem drak teď a navždy  ) ale nevíte někdo o takových těch malých motorečkách s SPZ v bazaru ? Jmenuje se to různě Monkey 50, Gorrila 50 atd. Chci něco dalšího pro zasmání  Kdybyjste věděli, napište prosím. D9ky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 23:07
 Ahoj, koupil jsem si nový pístní čep a futro do mého pionýra a ani za ko*ot ho tam nenarvu, nevíte co s tím ? Průměr čepu 14mm a vnitřní průměr futra 13,1mm. Díky za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 22:25
 Futro musíš vystružit stavitelným výstružníkem na těch 14,1 (nějaký soustružník ho bude určitě mít a nebo u někoho v práci) a pístní čep dáš do pístu tak, že píst nahřeješ, pak ho tam lehce vsuneš
Datum: 26. července 2013 22:25
Jméno: milan
IP: uživatel15889
 skús nahriať piest malo by to vojsť
Datum: 26. července 2013 22:19
Jméno: pepa
IP: uživatel15888
 to futru musíš dokonce vyhrubovat 13,8 vyhrubníkem a pak vystružit podle čepu aby tam šel vsuvně bez vule....
anebo koupit již obrobene futro a doufat že se při nalisování nestáhne...
Datum: 26. července 2013 22:18
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Dobrý večer. Chtěl bych se zeptat na pár informací kolem ladění pionýra. Jde o to, že motor nemá "špičku". Ze začátku jsem výfuk "natáhl". Poté jsem zkoušel zmenšit rezonanční délku, ale ta mi přinesla více otáček. Nic jiného jsem "nezpozoroval". Je to tvarem a velikostí výfuku ?? Pomůže mi výfuk tvz. kraidler, pomocný výfukový okna ?? Kdyby bylo potřeba další informace dopíši. Děkuji za odpovědi a návrhy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2013 21:24
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Sací kolínko se mi dlouhé nezdá. Jak to tak vidím, nejdříve začnu "laborovat" se sáním a potom přejdu na výfuk. Děkuji vám za rady.
Datum: 28. července 2013 21:24
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 160° na sání je v pohodě, tím to nebude, pokud teda nemáš sací kolínko dlouhý jak týden před výplatou. Výfuk který se dá přetoči většinou nemívá špici
Datum: 28. července 2013 20:39
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Děkuji za odpovědi. Takže se mám "podívat" na sání ??
Datum: 28. července 2013 10:53
Jméno: Standa
IP: uživatel15894
 To je hrozně vysoko,to nebude vejfukem.
Datum: 28. července 2013 9:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Ano. Jsem si jistý.
Datum: 28. července 2013 9:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 160° jseš si jistý?
Datum: 27. července 2013 22:50
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Sání mám 160°.
Datum: 27. července 2013 21:28
 buď rád za to přetáčení... já s průběhu mám velblouda a o přetáčení se nedá mluvit... kolik máš sání? on by ten válec ani tu špičku mít nemusel pokud to není moc "otevřený"
Datum: 27. července 2013 21:12
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 Rozsah otáček fakt nedovedu říct. Nemám na pincku nic na změření ( otáčkoměr, tachometr ). Myslím, že to táhne tak do 8000 ot./min. Pak už nic. Za to, se to krásně dá přetočit. Tak k tomu kolenu. Průměr 30. Délka 280 potom menší a menší. Výletovka: průměr 16 na 240. PS: V=163,8°. Bez pomocných výfuk. oken.
Datum: 27. července 2013 19:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 průměr kolene a délka?
Datum: 27. července 2013 6:11
Jméno: standa
IP: uživatel15890
 Napiš rozsah otáček ? Tvar výfuku hraje roli. Taky hodně dělá šířka kolena a pak výletovka,když je krátká tak to má mizernou špičku. Taky de o to co máš v motoru. Já mam teď jen lehce upravenej válec,pomalej převod 11/55,jinak vše origo a na dvojku by se to ještě zvedalo... Což je úplně prd,ale rozumí si to spolu... takže de o to co tam máš...
Datum: 26. července 2013 22:30
 dobry den viem ze to sem nepatri ale skusim mam yamahu dt 125R a mam problem s tesnenim pod hlavou, hlava je zrovnana aj valec tesnenie nove athena dotiahnute momentakom do kriza, tesnenie som dal na sucho dosadacie plochy odmastnene a po asi 200km mi zacalo zas tlacit vodu s chladica to nadrzky pod sedlom... kde moze bit chyba preco mi to tesnenie vzdy pretlaci? dakujem za odpoved uz som bezradni,
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2013 7:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Nech si srovnat hlavu
Datum: 29. července 2013 7:59
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Já jsem na hulváta dal pod i nad těsnění červený tmel Paulin a bylo po problému.
Datum: 27. července 2013 11:57
Jméno: kemos
IP: uživatel15891
 No ja bych to tesneni potrel olejem,jak zahrejes motor tak se pekne zapece
Datum: 27. července 2013 5:38
 čAu Draci, chtěl bych se vás zeptat na mustangovi mi nějak blbne spojka, někdy když stojim a zařadim jedničku a držim spojku tak to netáhne, a pak někdy když zařadim jedničku a držim spojku tak už mam docela problémy to udržet na místě, nevíte co s tim aby to fungovalo jak má?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 0:34
Jméno: Adam
IP: uživatel10992
 Dotáhni si pravé víko
Datum: 21. srpna 2013 0:34
 tak jsem to seřídil a už to docela funguje jak má, akorát mi teď tam začlo něco pískat, nejspíš to bude asi spojka
Datum: 27. července 2013 12:20
 Pokud vím, tak první to seřídíš bez lanka tam dole na motoru, aby to mělo malou vůli, pak nasadíš lanko a na páčce na řídítkách nastavíš taky vůli.
Datum: 27. července 2013 10:15
 a jde to taky seřídit tim šroubkem na lanku?
Datum: 27. července 2013 9:36
Jméno: milan
IP: uživatel15889
 skús ju doladiť
Datum: 26. července 2013 22:11
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel14899
 Máš jí špatně seřízenou. Na spojkový páčce máš určitě velikou vůli, tak jí tím šroubem zmenši (musí tam ale bejt) a zkus to...
Datum: 26. července 2013 19:49
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdar, (jawa 21) když startuju za studena tak mi to obvykle vždy jen žbleptne a hned chcípne tak to udělá až po 5x prošlápnutí startovačky. když to chci rozjet tak musím tlačit.tlačím,začne to škytat a až po cca 10m se chod motoru dá do normálu. a když ho chci potom vytočit na neutrál do plných otáček tak to nejde, začne chcípat.na volnoběh drží v pohodě, karburátor mám čistý tak nevím prosim poradte (jehla na druhém zářezu) předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 22:42
Jméno: milan
IP: uživatel15889
 prečisti trysky, možno tam máš špinu
Datum: 26. července 2013 22:42
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 To startování bych viděl ve svíčce nebo v zapalování tim myslim předstih a odrh. Ten volnoběh jak nechce do votáček bude asi ucpaná tryska která se ti ucpe uplně snadno bordelem z nadrže.
Datum: 26. července 2013 20:20
 Zdar draci hele mám problém mam babettu 207 nehází jiskru z ničeho nic přestala házet je tam všechno novy krom statoru na kterým se snad nic nepokazí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2013 15:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15888
 co urvaný kabeli...
Datum: 26. července 2013 15:23
Jméno: MustangMartin
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 26. července 2013 10:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 airbox koupíš na jakékoliv burze za cca 50korun
Datum: 26. července 2013 10:22
Jméno: MustangMartin
IP: uživatel5767
 No to já vím, Ale já pod sedlem nemám tu plastovou krabičku do který by se dal ten origo filtr, A tady na fichtlkramku ta krabička není. A navíc se snažím co nejvíc ušetřit.
Datum: 26. července 2013 9:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nejlepší by bylo nechat tam origo filtr
Datum: 26. července 2013 6:46
|



|