slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  261  262  263  264  265  266  267  268  269  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
NAZDAR DRACI!!! otázka čz175/487 dynamo 75W a mám ten problém že dynamo dobíja ale či dám + alebo - na kostru vždy mi tlači ako keby proti batérií merané ampermetrom s výchylkou do oboch strán už som s toho zúfali vždy mi vybíja batériu a neviem čo s tým mám robiť :/ ako keby to dynamo si samo prehadzovalo polaritu ale vždy opačne ako je na kostre skúšal som aj prepolovanie dynamo no bez výsledné odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zdar, 1. nabiješ baterii; 2. vše zapojíš tak jak má být; 3. baterii zapojíš přes Ametr; 4. odkreješ relé a několikrát zmáčkneš spínací kontakt (ten co jenom spíná a né přepíná) a koukáš kam jde odchylka Ametru; 5. nastartuješ a koukáš kam jde Ametr, v případě, že jde na stejnnou stranu jako při stiskání relé, tak na druhé cívce relé, než které jsi mačkal přiohneš držák pružiny tak, aby pružila víc a Ametr se vychýlil na druhou stranu; 6. rozsvítíš světla a přiohýbáním držáku nastav dobíjecí proud na 1 A - jo, celé seřizování dělej ve středních otáčkách motoru. martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 01. srpna 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel15909    
Ahoj všichni. Můžete mi prosím poradit, kde bych mohl sehnat kalenou podložku pod spojkový koš na Jawa 350/354 ? při výměně primáru a spojky jsem zjistitl, že podložka chybí. Díky moc za radu. Radek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
zdar draci, jedu na babettě rychlostí 50km/h a v tom okamžiku mi začně něco klepat v motoru takové divné klepání dělá to jen když tu babettu hodně vytočím přes těch 50km/h. NEví někdo co by to mohlo být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak nějak, ale neni to tim benzínem, ale těma maximálníma otáčkama a stavbou motoru, kterej už prostě víc nepustí . .
 
 
Datum: 01. srpna 2013 10:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
To znám :-) mě to dělá až při 55 km/h , je to tim že už ti nejde víc benzínu do válce tak to funguje na principu omezovače rychlosti :-) ....
 
 
Datum: 31. července 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci jel sem takle po lese skočil a prorazil motor typ 353 a mám doma bloky z panelky a válec píst prostě komplet motor bez kliky a převodovky de do toho dat převodovka předem dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: drak23      IP: uživatel13544    
zdar draci moc dekuju zejtra se de půlit
 
 
Datum: 31. července 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
i klika pasuje za použití příslušeného pístu ke klice
 
 
Datum: 31. července 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
převodovka ano ale klika neee
 
 
Datum: 31. července 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čus draci asi seto řeší pořád ale potřeboval bych vědět jak zajet valec po vybrusu na babettě 210, jasně že přidam víc oleje předtim sem ředil 1:50 olejem stihl,pak nevim jestli nějak hejbat s jehlou v karbecu a mam docela chaos jak mam jezdit jestli normalně nebo jenom třeba na pul plynu a pak přidavat? někde sem viděl že to někdo i zajiždi na volnoběh což je podle mě blbost,díky moc za odpovědi protože mam hodně zachovalou babettu tak to nechci nějak zmrvit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
vybrus to je prvni jinak tedy dík
 
 
Datum: 31. července 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Promin spletl sem se :-D , olej s benzínem dej 1:25...
 
 
Datum: 31. července 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Dávej olej s benzínem 1:20 jezdi tak abys měl na tachometru cca. 35 km/h což je asi půl plynu občas dej plyn na plno aby se udělal výplach směsí, a pokud ti to pojede na pohodu tak s jehlou vůbec nehejbej ani s bohatostí, záleží kolikátý výbrus to je???
 
 
Datum: 31. července 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel15908    
zdarvim draky, nemáte nikdo doma předělany zapalování z pionyra na jawu 250-175 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: miras      IP: uživatel12050    
Zdar lidi nevíte někdo čím může být způsobené to že mi mustang nechce jít ''od spodu'' proste ve vysokých otáčkách jede super ale v nízkých vůbec netáhne skoro se nedá rozjet bez pomocí nohou :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Že by velká tryska v karbecu? de ti tam hodně paliva za nízkých otáček nebo dej jehlu na jinej zářez :-)
 
 
Datum: 31. července 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: Idefix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, postavil jsem doma ze zbytků pionýra, jde nastartovat, ale na volnoběh s sám přidává a ubírá plyn (jde z vysokých otáček na nízké až chcípne), dokonce, když jedu a uberu plyn, tak taky málem chcípne, čím to může být? Napadl mě kondenzátor. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Někdě ti to podsává.. kouří to?. Gufero u zapalování je ok? co karbec?
 
 
Datum: 31. července 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15906    
Gufera ,možná i těsnění mezi bloky
 
 
Datum: 31. července 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar jak poznám u bezkontaktu kr´terej kabl be na přední světlo a na zadní nikde sem to v tom navodu nenašel (možná sem přehlédl) oba sou žlutý jen jeden je z bužírky staženej a jeden jen nařízlej a nechana na tom jestli to neco nemá za smysl nebo přostě skoušečku a vyskoušet ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 14:26
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak díky moc :-)
 
 
Datum: 31. července 2013 14:26
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Nejlepší je oba dva spojit a zapojit si světla jako u 30W zapalování. Tj. 1 okruh pro obě světla i s klaksonem.
 
 
Datum: 31. července 2013 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
je to uplně jedno, když by jsi se pořádně podíval do návodu, zjistil by jsi že jsou uvnitř zapalování propojené
 
 
Datum: 31. července 2013 6:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
odhaduju že bude jedno, kterej přijde kam zapojit... jestli je jeden drát tlustší, dej ho na přední světlo...jinak bych to neřešil
 
 
Datum: 30. července 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau..jaké má být napětí na zapalovací cívce při startování? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mirku to přidej.. je tam až 18tis V ;-)
 
 
Datum: 31. července 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel12050    
Na indukcni civce je az 14 000 V ;-)
 
 
Datum: 31. července 2013 12:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15906    
Haha ... 6V :-D tak to chyť rukou až to budeš nakopávat ... Jinak to ani změřit nejde,to bys musel na nastartovanym stroji a měřit nad kontakty,voltmetrem nemužeš měřit v serii,to bys jen uzavřel okruh
 
 
Datum: 31. července 2013 9:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
na polu 6 a na indučce okolo 1000,,,
 
 
Datum: 31. července 2013 0:49
 
 
 
 
Jméno: Nuník      IP: uživatel15867    
Zdravim draci .... Mám menší problem ... Mám Jawu 21 .. a menší problem se zapalováním ... když na ( startovací cívku ) připojím kabel od indučky tak občas chytne a občas nechytá ... a když kabel přehodím na ( cívky ke světlum to jsou ty větší ) tak to šlape jako hodinky .... Cívky jsem šteloval aby byl 0.3 mm od magneta ... předstich , odtrh , a odtrh kontaktu na svíčce vše seřízeno jak má . Děkuji za rady Můj názor je že je asi špatná cívka na rotoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: kubaa      IP: uživatel14188    
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lSgFSbsPr-I Mužete mi poradit co mi tam ta řinčí? primar to není si myslím ten je tak pul roku novej..motor je taky po vybrusu tak 1500Km. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
s řinčivým motorem jsem najezdil ještě tak 10 000 za mě jezdit dál
 
 
Datum: 01. srpna 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15906    
Neznělo to ještě nějak moc hrozně,ale jestli máš vakl na čepu,tak udělej pouzdro,samotnej čep to nevyřeší (ten předpokládam že šel novej s novym pístem při výbrusu). Primár muže bejt jetej taky,jestli si koupil někde levný lamely,tak už maj po zubech....i když spíš to znělo jako ojnice a kroužky... Asi bych to dál jezdil.... nějak si zaaretuj píst a zkus zahejbat klikou/pootočením magneta ... pokud se to skoro nehne a bude to bez cinknutí,tak to neřeš,a jezdi,,,,pokud tam bude už znatelnej vakl a už tady uslyšíš zřetelný cinknutí/cvaknutí tak je to na repas ojnice... Odpověď na druhou část....pokud je spodní klec už hodně v hajzlu a nebudeš to řešit,tak se jednoho dne vysype,jehly se rozletí motorem a budeš to dělat komplet - klika,ložiska,ojnice,výbrus...
 
 
Datum: 31. července 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: kubaa      IP: uživatel14188    
čau..no na novou ojnici nemám:-D..takže když koupím pístní kroužky a pístní čep takto bude ok? Případně kdybych stím ještě jezdil muže se něco stát? děkuji
 
 
Datum: 31. července 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15906    
Tak na 100% jsem slyšel čep nahoře,něco je možná i vylágrovanej čep dole a pak klasika kroužky vylítaný... Dej novou ojnici a nový kroužky a bude ticho ;-)
 
 
Datum: 31. července 2013 9:33
 
 
 
 
Jméno: Forist88      E-mail:      IP: uživatel15904    
Zdar, chcem sa spýtať či sa mi oplatí meniť hlavnú trysku, mám po výbruse a chcem to trocha doladiť. dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15913    
na aukru je taková vychytávka pro ladiče a to štelovatelná hl triska syc za ní chtěj 300 ale to je zlomek kdybys každou trisku kupoval zvlášt.....
 
 
Datum: 01. srpna 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15907    
jestli ta tryska něco pamatuje doporučuju dát novou, budeš mít jistotu, stará může být omáčkaná nebo poškozená od čištění
 
 
Datum: 31. července 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech standartní trysku
 
 
Datum: 30. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Forist      IP: uživatel15904    
druhý výbrus.
 
 
Datum: 30. července 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho kolikátej to je výbrus ;-) ?
 
 
Datum: 30. července 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar. Chci se zeptat jsou přední kluzáky stejné (v průměru) na jawa 21 i na mustanga ? Děkuji. mám totiž problém že se mi jeden nevrací i když je namazaný a ani tam nejde dát , nevíte čím to může být ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak, pokud ti to předtím fungovalo a teď to nefunguje a nic jsi s tím nedělal, tak máš ohlej kluzák nebo ohlou vidli, takže sehnat jiný rovný kluzák nebo vidli a bude to zase fungovat :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to fungovalo a teď se nevrací tak ho máš ohlej :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideálně vem stavitelný výstružník a tim to vystruž...
 
 
Datum: 30. července 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sadra17: Jak ?
 
 
Datum: 30. července 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha , ale před tím to šlo normálně už je to na jeté motorce
 
 
Datum: 30. července 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, a nevíte čím by to mohlo být ?
 
 
Datum: 30. července 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vybruš si pouzdro
 
 
Datum: 30. července 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jsou stejné.
 
 
Datum: 30. července 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zdravím, chci se zeptat jak se pozná špatně zajetý motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15906    
Hele jestli to má normální tlaky,nějak brutálně to nezvoní a funguje,tak se tomu nestalo nic.... ba naopak... jestli nejezdil s vařicim motorem na jedničku po zahradě furt plnej,tak se to jen dobře zajelo... trojka muže bejt karbecem .... to je klasika ...
 
 
Datum: 31. července 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nn byl sem přes víkend (pátek - pondeli) fuc a bracha ted zacal chodit do autoskoly a s tatikem se rozhodli ze se bracha naučí rozjíždět aniž bych o tom věděl, no a válec jsem nasadil předminulý týden a najel jsem sotva 100 km a přišel sem na to až dneska bo se šel bracha zas učit a jak sem viděl že to je děs běs tak by mě zajímalo, jestli se dá tak doku.... ten výbrus :/ protože bych to nerad posílal na výbrus, jinak mi vadne 3ka :/ ale to možná bude tím že to ještě není řádně zajete :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15902    
Tak motor jako takovej asi zajet špatně nejde,to spíš špatně zajedeš výbrus... A to taky ani nezajedeš špatně válec,jako se třeba napeče píst,ohamtaj kroužky trochu se to přidře atd... To poznáš hned,jede to blbě a nemá tlaky. Co se děje ? Složil si novej motor a jede blbě ? Blbý bloky a nebo blbá klika/uložení kliky ...
 
 
Datum: 30. července 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: plac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mam takový problém, prasknul mi spojkovej koš a tak jsem dával celou spojku i s primárním řetězem novou, a teď mi asi po 100 km začla pískat, nevíte co s tim? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
nepovolil se ti koš ?
 
 
Datum: 31. července 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: matouš      IP: uživatel15507    
zdar draci... našiel by sa tu nejaký šikovný človek zo slovenska čo by mi opravil prevodovku na mojej ČZ 175/476, keď hodím jednotku je počuť len zuby a keď sa rozbehnem z dvojky tak sa mi po par sekundach zablokuje koleso... skladal som celý krosový rám dal som do toho vela peňazí a teraz mi odišla tá blbá prevodovka a nemám čas ani priestor na rozpolenie motora. na finančnej odmene sa dohodneme. ĎAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, kupoval jsem si ČZ 125/476 je v tom válec 175/477 po koupi jsem musel dělat go motoru byl zadřený teď mám najeto přes 400 jede suprově jen teď začalo dělat že jedu se zapnutými světly a prostě chcípne i ne jako když dojde benzín prostě zničeho nic hned a když vypnu světla hnedka naskočí a jedu dál když je zas zapnu po několika km to samý. Prosím vás nemá s tím někdo zkušenost (je tam elektronické relé). Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo dobíjení...
 
 
Datum: 30. července 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
No teď jsem zjistil že když jedu jen s parkovačkama tak to nedělá zítra tedy zkontroluju celé hlavní světlo a přívodní kabely s přepínačem
 
 
Datum: 30. července 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
na baterce někde bude datum výroby raděj zkontolovat...... a pokud byla někde měsíc vibytá asi bude ko to dokáže odrovnat i funglovku....
 
 
Datum: 30. července 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak v tom případě to málo dobijí.. vem si voltmetr a změř dobíjené napětí na baterku
 
 
Datum: 30. července 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
No podle posledního majitele je baterie nová no a ve světlech by snad zkrat být neměl je tem dělaná nová elektroinstalace
 
 
Datum: 30. července 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych to viděl na závadu v dobíjení...nebo je na těch světlech nějakej zkrat...
 
 
Datum: 30. července 2013 10:24
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
To mi dělal kondenzátor. Na jawě teda. :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
změř na výstupu dynama do relatka kolik dobíjí mělo by 7,5 ale zdá se mi že tobě mín a jak je stará baterie?
 
 
Datum: 30. července 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
Čus draci, neví někdo čím sou odlišné babetty 210 a 215 ? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
215 mám doma. Jede to max 45 s obrovským větrem v zádech, takže nic moc. :-/ Kromě té jedné rychlosti je to stejný jak 210. Pokud se rozhoduješ, kterou pořídit, tak po zkušenosti z 215 bych šel radši do 210. Ta už těch 50 jede, aniž by se motor tak příšerně vytáčel :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
TAk to je pěkná blbost známý má 215, a má šlapadla jako na 210 :-) mě třeba zajímaj výhody a nevýhody a nějaký rozdíly :-)
 
 
Datum: 30. července 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15900    
rám je stejný 215 má nakopávačku a je jen 1 rychlostní nemá takový ten rychloběh.....ale zase se ti nemuže pos.aut převodovka proto je vyrobili
 
 
Datum: 30. července 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem to tu načal se šroubama a chtěl bych z toho vyždímat víc, doporučili byste mi vy zkušenější (já dělám první motor) říct co koupit nový s klidnym srdcem a co sehnat origoš? převodovka je jasná, vše co do ní patří, radši původní, ale co dalšího? myslim i na celou motorku, kal jsou na tom třeba stojánky? jsou měkčí, nebo třeba rozeta a řetězový kolečko vpředu? nebo písty odsud, hlavně chci zjistit co na tom jak je s kvalitou různejch slitin a pevnosti, jestli je to hezky opracovaný poznám jakš takš z obrázku ale tyhle vlastnosti bez zkušeností těžko, proto vás fachmany prosím abyste na co si vzpomenete orecenzovaly, vím že moje první renovovaná motorka nebude bez chyby ale chci toho vychytat co jen pujde, předem moc dík Martin, jo jinak všechno kupuju tady tak kdyštak nejlíp věci odsud ;-), ještě jednou moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 0:10
 
<  261  262  263  264  265  266  267  268  269  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 10:55:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu