Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Zdar draci. Mam jawettu z 60tého roku mam motor po GO ,když jsem skoušel ji rozjet tak mi chytla hned na první pokus pak jsem se naní projel ,přijedu domu(10km jsem jel ) chcípnu ji a pak zas jsem se jel projet a nemělá výkon netáhla a chcípalami .... kde mam hledat problem ... dik moc rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a taky to hrdlo vzduchovýho filtru se mohlo ohřát a skřípnout je to tam takový nahovno
Datum: 04. srpna 2013 10:08
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Do karburatoru ti nejspiš nepude benzin nebo bude někde přicpanej
Datum: 03. srpna 2013 20:17
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Ještě to rozvinu když náhodou chytne tak nejde otáček ....
Datum: 03. srpna 2013 16:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15925
 neucpal se ti lauf či přívod benzínu?
Datum: 03. srpna 2013 16:27
 Ahoj draci mam dotaz jakou trysku do karbutatoru z s23 (stadion) ma 15 difuzor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hlavní 60 volnoběžná 35
Datum: 04. srpna 2013 10:08
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi porřebuji zjisti jaky je rozdíl motorove mezi jawu 05 a 20. co je na 05 jiné?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 15:40
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok diky
Datum: 03. srpna 2013 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 Převodovka je jiná,klika je jiná,řadící automat je jiný,spojka/primár stejný
Datum: 03. srpna 2013 15:15
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 tos pulil sem motor jawa 05 a mam neake ND z 20 tak me zajímá co tam nepujde dat abych to tam zbytecne nerval a neznicil neco. hlavne v převodovce potřebuji vedet spojka je stejná ze ? magneto a zapalko to vým. např automat je stejný ?
Datum: 03. srpna 2013 13:27
 Moc toho stejného neni, potřebuješ vědět něco konkrétního?
Datum: 03. srpna 2013 13:12
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Ahoj draci, někde sem slyšel že čisla motoru na pionyru se vubec neřešej, myslim tim kvuli přepisu STK a tak, je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 20:01
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Diky za info
Datum: 03. srpna 2013 20:01
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ja to tak mám normalne ti to skrknou a muzes si tam dat jakej motor chces ale musis jít na policiu z císlem motora jestli to císlo není na nekoho napsane a nebo to císlo jednoduse spiluj jako já
Datum: 03. srpna 2013 12:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 řešej , ale můžeš si na uřadě nechat číslo motory vyškrtnout cca 50kč a pak ho neřešej
Datum: 03. srpna 2013 12:14
Jméno: JawetákMartin
IP: uživatel5767
 Zdarek. Mám Jawetku 551 Standart. Mám na ní takoví problém. Když jedu třeba na 2jku a pustim to z nějakýho kopce a pořád tam mám kvalt, tak mi to někde v převodovce nějak vrže nebo nevím jestli je to v převodovce možná takle vrže píst nebo možná i klika, hodně to brzdí a z jawetky výtáhnu na rovince tak max 30KM/H a to by měla ject max 50KM/H. nevíte čím to je ??. Kdyby jste chtěli tak skusím nahrát zvuk při jizdě aby jste věděli. Celkem mně to sere protože kámoš má Pincka 21 a když jedeme po rovince a dáváme sprinty tak mně vždicky ujede  DD. Předem dík za odpověd  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 21:07
Jméno: JawetákMartin
IP: uživatel5767
 No moc se mi do toho dávat nechce  . Nanejvejš tak 800Kč  D. Ale nemyslim si že by to bylo až tak moc na odpis. Hele zítra skusím natočít tu jízdu a hodim to na youtube a dam sem odkaz. Snad budu mít čas  . Zatím dík moc
Datum: 04. srpna 2013 21:07
Jméno: Jarin
IP: uživatel14218
 Cítíš dření do šlapek, to vypadá na uvolněné kolo co je na našlapování a dře ti to zevnitř o karter. To je způsobeno opotřebením těch půlměsíců co ho drží. Pokud to nevyměníš prodře ti to karter a motor je KO. Raději už na tom nejezdi a ten motor rozpul a koukni jak to tam vypadá. Go motoru není jen o výbrusu  Počítej s ložisky, spojkové lamely, gufery, nové těsnění i s okroužky, nové zajišťovací pojstky a hlavně ty půlměsíce a vymezovací podložky, to by tě mělo tady na fichtlu krámku vyjít zhruba na 700kč + vybrus ten se pohybuje i s pístní sadou okolo těch 500kč. A co se týče té kliky ta je srdcem motoru, se špatnou klikou ti ten motor nikdy nepojede tak jak má, proto by bylo nejlepší jí taky zrepasovat a to je různé, někde to vyjde na 1000kč jinde na 1600kč, to je pak na tobě jestli jí tam dáš nebo ne. Vím je to ranec, ale zase uděláš a motor ti bude sloužit zase pár let. A kolik by jsi do toho mohl dát?
Datum: 04. srpna 2013 17:02
Jméno: JawetákMartin
IP: uživatel5767
 No kolama to není . ty jsou OK. Ale příde mi jako že to vrže proste v motoru. I to trochu cejtím jak tam něco dře když mam nohy na šlapkách  . Motor zralej na GO je už od tý doby co jí mám ale pořád jsem nějak nesehnal peníze na ty věci. Na kolik to tak vyjde. Výbrus 300Kč, Píst tak 250Kč, Kliku a ojnici bych snad nemusel když na pístu bude stejnej čep, že jo ??
Datum: 04. srpna 2013 14:14
Jméno: Jarin
IP: uživatel14218

A co kola, ty jsi zkoušel jestli jdou dobře protočit a třebas nepřibrzďujou. Může i v nich být v háji ložisko. Ono je toho spoustu, zkus nahrát ten zvuk a určitě ti někdo poradí. Ono ti taky může vrzat bůh ví co, co s tím ani nemá spojitost a motor už je třebas zralej na GO.
Datum: 04. srpna 2013 12:05
Jméno: JawetákMartin
IP: uživatel5767
 Ani moc ne jde to eště líp protočit.
Datum: 04. srpna 2013 10:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo může bejt někde KO ložisko
Datum: 04. srpna 2013 10:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15925
 sundej řetěz a vytoč svíčku a skuz protočit motorem jak to pujde jde to ztuha?
Datum: 03. srpna 2013 16:29
Jméno: JawetákMartin
IP: uživatel5767
 To ne. Zrovna před tejdnem jsem seřizoval odtrh předstih a vše je tam jak má být. A to vrzání už bylo od tý doby co tu jawetku mám takže uvolněnou cívkou to nění  .
Datum: 03. srpna 2013 12:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 možná se ti povolila cívka v zapalování a dře o magneto
Datum: 03. srpna 2013 12:15
 Čau draci mám na pincku na fichtl cupy velký molitanový filtr ve stylu kroska a když po něm přejedu rukou tak mi na ní zůstanou nalinké částečky molitanu(něco jako prach) což neprospívá motoru chtěl bych vědět jestli to zachrání impregnace nebo nový molitan.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 20:37
 pokud se ti drolí tak jedině novej a impregnovat
Datum: 03. srpna 2013 20:37
Jméno: Dan
IP: uživatel8422
 Dá se koupit takovej roztok ve kterým se filtr pere a po vyprání zůstane čistej a naimpregnovanej.
Datum: 03. srpna 2013 7:42
Jméno: jirka
IP: uživatel12115
 dobrý den měl bych dotaz zda nekdo zvás má na pionýrovy vyrobene tyrystorové zapalování ? a zda vám to funguje ? já sem to zkoušel nekolikrát.... ale vždy po kratke dobe neco odešlo ... chtel bych se tedy zeptat jestli to je tím že mám jawu 50/555 a nebo že tam delaám chyby děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:04
Jméno: jirka
IP: uživatel12115
 předelat to na babetu by ale asi nebyla ta nejsnadnější možnost..protože to zapalovaní je tam o něco větší a to nastavení předstihu by nebylo taky asi tak snadné.. ale rozhodně s tyristorovým zapalováním ezdí pařez o dost lépe a taky tak často neodchází svíčka .
Datum: 03. srpna 2013 10:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 jo babeta nejni špatná ale dost drahá...jinak proč nenecháš original U 555 s polovičním výkonem a otáčkama o litr dole s mustafem a hlavně časováním do tahu je bezdotyk zbytečnej ..i to originalní zapalko bylo takový humpolacký a jednoduchý...
bezdotyk potřebuješ o otáčkoveho motoru do 8000 obrátek by měl stačit kontakt...
a zrovna pařez jede pěně od spoda....
babeta je docela dobrá že jí našteluješ a jen měníš věci co během desetiletí rozpadnou ale to zapalko nový tě vyjde ja vape a jedině starší
Datum: 03. srpna 2013 9:49
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 dej tam všechno z babety a pojede to
Datum: 03. srpna 2013 0:09
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 9:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 ne to je čistič vzduchu pro posledním vyráběné babety s karburátorem dell orto ....protože už jim nevhtěl vyrábět jikov originály....
jestli máš jikov tak do toho plastu nic nepatři saje to z ramu a z takoveho hliníkoveho 4 hranu ve kterem je dratěnka...
ten plast ti tvoří komoru která slouží jako tlumič hluku sání a je v ní volný prostor...ta černá zaslepka je cca 5cm hadicí spojena s rámem tot vše....
toto je pro uplně jiný karburátor který má filtr před sebou ....tak jak sys usozoval
Datum: 03. srpna 2013 9:39
Jméno: pepa
IP: uživatel14274
 čau kluci nevíte kolko vydrží gufera na klice na babetě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 9:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 tězko soudit někomu 20 let někomu 2 roky...zaleží na směsi gumy na stavu čepu mazání i z pusobu montáže .... jedině co spolehlivě funguje je nastartovat motor a skusit na gufero stříknout de o žorant jestli to nenasaje směs a neviltí otáčky ....
pokut ti motor nechce chytit ani po ulití pod svíčku je to jasný ......
Datum: 03. srpna 2013 9:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Teď jsem je dědovi měnil po 20 letech (93. rok 225). Začly přisávat, nedrželo to volnoběh. Kolik měl najeto nevím, nefungoval mu tachometr, ale ten motor má za sebou 1 výbrus.
Datum: 02. srpna 2013 22:57
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 Čau lidi, prosím poradte, jakým lepidlem mám lepit obložení na čelisti? aby to vydrželo...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:28
 když sem se na to v renově kdy mi to dělaly ptal, tak říkal že se to po nanesení lepidla musí dát do pece...
Datum: 04. srpna 2013 10:28
 Aha, tak to mě nenapadlo.
Datum: 03. srpna 2013 8:32
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 Neni to na brzdy ale na rozběhové a startovací čelisti  ...
Datum: 03. srpna 2013 0:04
 Doma bych nedělal experimenty, a raději bych si to nechal za těch pár korun nalepit od profíka...brzdy jsou v podstatě to nejpodstatnější, a škudlit na nich každou korunu se fakt nevyplatí...
Datum: 02. srpna 2013 23:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 tos sekundákem za 5 kc bez srandy ja s tym lepím vsechno
Datum: 02. srpna 2013 23:12
 zdar draci. chci se zeptat ohledne SPZ. prihlasim si fika, na urade dostanu tu velkou spz, nicmene na bilou origo desticku bych si napsal cislo cernou barvou a s tim sel na STK. myslite ze by to slo?? dikec za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2013 20:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i když se to zdá logický, tak je to špatně... správně by převod neměl jít dokončit bez platné STK... pouze v rámci depozitu, tzn. původní majitel to pošle do depa, pak proběhne převod v depozitu (tady stačí EK) a novej majitel má vozidlo stále v depozitu, když ho bude chtít vyndat, musí na STK... ale to, že to na každym odboru dopravy chodí jinak je ověřenej fakt...
Datum: 05. srpna 2013 20:40
 ano ale musíš ho hned uložit do depozitu
Datum: 05. srpna 2013 8:17
 ok, diky. jinak chlapy,, nepřepisou, redpektive nedokonči převod bez evidenční kontroly, nikoli bez STK!! ja na sebe muzu prepsat i nepojizdnej vrak kterej STK neudela!!
Datum: 04. srpna 2013 21:38
Jméno: Jarin
IP: uživatel14218
 Přesně tak, bez STK ti to nepřepíšou. S tou značkou máš pravdu, jenom že ta značka o které mluvíš, je značka na mopedy se šlapacím ústrojím (babeta, stadion...) a to pionýr není. Až půjdeš na přepis, tak se na to zeptej a uvidíš co ti řeknou oni.
Datum: 04. srpna 2013 12:30
 je to celé blbost.značku na úřadě ti bez stk nevydají(depozit).na staré malované bylo město,na nových je kraj.Tvoji kombinaci určitě nezkousne ani stk ani wehrmacht.
Datum: 03. srpna 2013 21:46
 chtel bych udelat tohle -> 1. evidenčku(tam spz nepotrebuju) 2. dodolani poloprevodu, na mgr. dostanu plachtackou spz nicmene nebude na ni nalepka TK 3. napsani vlastni spz na "prijatelnou spz" 4. s "prijatelnou spz" zajit a STK a s tou si nechat udelat TK. Originalni rozmery puvodni spz na fika je povolena u MD takze u STK by s tim nemelo byt problem....
co vy na to?
Datum: 03. srpna 2013 19:57
Jméno: Jarin
IP: uživatel15924
Datum: 03. srpna 2013 16:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Taky se to takhle chystám udělat,už jsem to takto na pár fichtlech viděl,nebo je možnost ta že bych zajel na STK s tou plachtou a pak si tu znamku sundal a dal na malovanou.Ale ty píšeš že to chceš nejdřív přihlásit to znamená že už nálepku dostaneš na tu plachtu takže pak jedině přelepit...Protože přihlášku ti bez STK/evidenčky neudělaj...Ale jak legalni je si to přemalovat už nevim,každopadně do toho du jelikož plachta je širši jak fichtl.
Datum: 03. srpna 2013 13:44
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 20:03
 dikec za rady draci. primarne mi nejde vubec o ladeni motoru. samozrejme nejakej ten kilowatik navic by se hodil ale 2,5 kW staci!  mam prevod 11/55 co na mejch 95kg je celkem fajn. vyzkousim to jeste tam s tim mistem ale stejne mi prijde ze ten origo airbox je moc velkej. kdybych tam polovicni resp jinej vsechno by se mi tam vlezlo akorat. batoh na zadech je samozrejme taky moznost nicmene je to otrava se porad tahat s batohem a myslet na to...
Datum: 03. srpna 2013 20:03
 Co jsem četl, tak když je motor bez úprav, tak trysku tak 72 a poladit poměr směsi na jehle. Ale já jsem to ještě nezkoušel.
Datum: 03. srpna 2013 15:55
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 To neni ale vůbec tuningový
Datum: 03. srpna 2013 15:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 problém s místrm vyřeší batoh na zádech
Datum: 03. srpna 2013 12:23
 Pokud ti jde opravdu jen o to místo,tak si kup vape....cívka je malá a vznikne spousta prostoru pro všechno....i když nutný to neni...fajn je i držák co tady má Sesa na krámu,montuje se na levou stranu.... jinak já jezdím na j21 od svých 13 let,pak od 16 let ofiko na papírovym stroji se všim všudy a nikdy mi nechyběl prostor pro nářadí,lékárničku,žárovku,svíčku,dva hadry,lahvičku s olejem atd....vše se to tam krásně vejde....a ve svym čase sem sebou vozil vercajk na rozpůlení motoru na cestě..... nevim no... nechci tě furt odrazovat od toho filtru,ale já bych si to tam nedal... seriovku nejlíp vyšteluješ s origo filtrboxem....a to co se týče spotřeby i jízdních vlastností .... teď sem si nedávno složil seriovej motor,dal na to opravdu jemně upravenej válec-spíš opravenej válec od výrobních vad- - pomalej převod 11/55,vše vyšteloval a nemužu si to vynachválit...maže to jak origo neupravenej pio na 12/55,jízdní vlastnosti supr a když s tim nejezdim furt v červenym tak to žere snad jak pařez .... a tam se s žádnym otevřenym filtrem nedostaneš.....
Datum: 03. srpna 2013 11:49
 Máš originál? co od toho čekáš když tam dáš jinej filtr? vůbec nic se nestane akorát pude větší hukot od sání a to ti přinese pocit "že to jede líp"
Datum: 03. srpna 2013 10:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 a když budeš eště větší borec seženeš si stavitelnou hl trisku co stojí polovic jak sada
Datum: 03. srpna 2013 10:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když budeš borec, tak to pojede stejně...
Datum: 02. srpna 2013 22:30
 jeste se chci zeptat jaky to bude mit vliv na vykon popr na spotrebu?
))
Datum: 02. srpna 2013 21:04
 diky..
Datum: 02. srpna 2013 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 No,zrovna tenhle,akorát v tomhle shopu ho maj předraženej skoro o půlku...hledej i jinde... Trysky sežeň 70,72,74 a na jednu to pojede dobře...spíš tipuju 70-72...uvidíš...Filtr naimpregnuj sprejem na molitanový filtry. Ať se daří.
Datum: 02. srpna 2013 20:57
Datum: 02. srpna 2013 20:47
 Já ho hejtuju,zabývám se převážně upravenejma klasikama a řeknu ti,že jestli tam chceš dát nějakej menší filtr co funguje,tak nejlevnější molitaňák na pitbike.Investice 250,- ,,,, Ale rohodně TOP je mít nějaký pořádný sání s pořádnym objemem...i každá kroska má před molitanovou vložkou ohromnej trychtýř a nad filtrem objemnej dekl s otvorem pro nasávání.....tyhlety rádoby tjunink filtry sou na hovno...akorát to prská a hučí,spodek to nemá a vršek nedotáčí...asi tak...
Datum: 02. srpna 2013 20:35
 diky.. o kolik tak zhruba? 72 trysku nebo kolik? projevi se to nejak na vykonu? ))
Datum: 02. srpna 2013 20:19
 Tady ti to asi všichni zhatujou, ale jeden člověk, kterej staví stroje na fichtl cupy je doporučuje. Dát větší trysku..
Datum: 02. srpna 2013 20:05
 Ahoj Draci´, chtěl bych se zeptat jestli nevíte, jak opravit tachometr, počet ujetých Km mi to počítá, ale rychlost to neukazuje, rafička je úplně na horním dorazu a když couvám tak se zas stočí na nulu, ale jakmile jedu dopředu tak zas jde úplně nahoru, nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 15:46
Datum: 03. srpna 2013 15:46
 za 100 novej nekoupim
Datum: 03. srpna 2013 10:36
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 Kup si jinej, vždyt stojej asi stovku  ...
Datum: 02. srpna 2013 22:14
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zůstává ti viset ta miska s magnetem a budeš mít utrženou pružinu co vrací rafičku.. pochybuju že to dáš do ucházejícího stavu, trefit správný předpětí pružiny se mi nikdy nepovedlo...
Datum: 02. srpna 2013 20:37
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar draci, prosím poraďte můžu použít zapalovací cívku z PIONÝRA Typu 21 na JAWU 90 cross. Protože se mi na 90tce pokazila ta originální zapalovací cívka, vím že 90tka je 12V a pionýr 6V , ale cívky se zdají na pohled stejný.Tak mi poraďte jestli si mám koupit novou zapalovací cívku na pionýra. A druhá věc jestli víte jakou tloušťku má ten drát na té cívce od pionýra,dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 17:47
Jméno: Luky
IP: uživatel15921
 Zdar chlapi. Mám problém s motorem na Mustangu. Chci poprosit o nějaké tipy. V motoru mi rachotí jak když dáte kostky do plechovky a začnete s tím štěrkat. Člověk by si řekl u takového zvuku asi kryt řetězu dře o řetěz. Ale porucha je opravdu v motoru. Dělá to po zahřátí motoru. Jen na 3 převodovém stupni při nižších otáčkách, kde je motor ve velkém záběru. Docháží k snížení výkonu a tomu rachotu. Na 1,2 stupeň, nebo když se 3 roztočí tak je klid. Nějaké tipy? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:02
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 jakou vuli má předloha?hm
jinak skus hustejší olej
Datum: 03. srpna 2013 10:02
Jméno: AAA
IP: uživatel5546
 Mám problém s babettou 210, vyčištěný karbec, odzkoušených několik svíček a vždy chytne a hned zdechne... co to může být? Svíčka je vždy mokrá, mohla by to dělat třeba indukční cívka? Nebo tyristor? ... nebo gufero pod zapalováním? Ale to nevím kdybych sdělal to zapalování s magnetem, jestli jak ho budu dávat zpátky tak by se to muselo zase nějak štelovat to zapalování, díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2013 10:59
Jméno: AAA
IP: uživatel5546
 Zavada byla v inducce, dal sem novou a hned sem nastartoval a krasne to drzelo... jen semtam jde citit ze to nema uplne cisty tah ale ze to nekdy nechce hned do otacek, ale mam spinadrz a strasne moc usazenin v ni, takze je potreba ju vycistit a snad pak to bude ok...
Datum: 04. srpna 2013 10:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 staetuješ se sytičem že? jinak vyčistil si lauf?a skoušel si i předpisovou teplou svíčku n 17?
Datum: 02. srpna 2013 13:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Hele tohle mi ted dělal pařez,po odstavení vždy chytnul a hned chcipl,myslel jsem že to je zapalko,vyzkoušel jsem taky několik svíček vždy byly trochu mokré a potom jsem zjistil že běží když stříknu benzín přímo pod svíčku,udělal jsem to takhle asi 3xkrát,po třetí jsem nastartoval a hned dal plnej,pařez si natahnul a pak už šlapal,byl to přicpaný karbec.Můžeš zkusit...
Datum: 02. srpna 2013 12:46
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 muže to byt karbecem rozdělat a vyčistit,take mi to dělala fajfka nebo kabel od fajfky.. ty levne věci bych nejprv vyměnil a pak bych hledal zavadu dal
Datum: 02. srpna 2013 12:02
 zdar draci jde přehodit komplet spojka z 21 na 555 bez uprav
dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 13:48
 to vím ale na jedné 555 jsem menil lamelu a když to chci zeštelovat tak pokaždé to bud nevypíná nebo prokluzuje.Tak mě zajímá jestli to bude taky tak nebo to bude lepší
Datum: 03. srpna 2013 13:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 bude se štelovat stejně vždyt je vlastně stejná akorát má 2 lamely,princip je stejný
Datum: 03. srpna 2013 12:26
 ještě mám jednu otázku jestli se bude líp štelovat než tá z 555
Datum: 03. srpna 2013 12:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 měl sem to na 555 v dobách kdy nebili repliky lamel a na 20 všude plno... sem zvyklej i na její neduhy a i se mi zdala lepší protože s tou 555 sem často jakoby šlapal při spouštění do bahna ..a to byla velice zachovalá dal sem tuto a chovalo se to o dost rozuměji... jinak sem dal jen nový lameli jinak vše starší....a ok
Datum: 02. srpna 2013 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 No udrží ta spojka víc a jsou na to lépe sehnatelné lamely. U seriovky to nemá význam řešit. Spíš že je to praktičtější.
Datum: 02. srpna 2013 16:27
 a máte s tím někdo skušenosti jestli to bude v něčem lepší atd
Datum: 02. srpna 2013 15:51
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 ale musíš i s kolečkem na kliku a řetězem
Datum: 02. srpna 2013 14:23
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 jo mnela by jit
Datum: 02. srpna 2013 12:50
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 NEDRŽÍ VOLNOBEH: Nazdar všetci. Všetko mám nastavené, odtrh/predstih 100%, hladina ok, sviečka ok tehlová, tesnenia karbu nové/tesné, piest a krúžky OK, palivo a prítok OK ... A STÁLE NA VOĽNOBEH OKAMŽITE ZHASNE, nech sú otáčky akékoľvek nastavené. Výkon za jazdy vyzerá byť dobrý ale neustále na neutrály musím pridávať so šúpatkom. Nakopáva výborne, hlavne za tepla, iba za studena mu to chvíľu trvá.
Ešte raz prečistím karbec ale už ma napadá asi iba falošný vzduch - netesnosť gufera alebo prasklina. Nápady a rady prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Jo jo,tohle guferko,investice žádná a za 30minut je hotovo...
Datum: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: tomigany
IP: uživatel15922
 mně taky nedržel volnoběch ale na boku karburátoru jsou nějaký šroububky s jedním znich se šteluje volnoběch
Datum: 02. srpna 2013 21:39
 Mně taky dřív nedržal volnoběh měl jsem špinavý karburátor a po výměně vzducháču se mně mega zvedl výkon
Datum: 02. srpna 2013 13:36
 Šoupě, to je šoupátko? To mám tiež ako nové, skúšal som už 2 dalšie. Gufero po zapalkem - tá 17tka na klukovke, že?
Datum: 02. srpna 2013 13:02
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 na 100% máš vymletý šoupě kup si nový
Datum: 02. srpna 2013 12:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 To bude gufero,pod zapalkem,nebo jiná netěsnost když si ty otáčky dělaj co chtěj...
Datum: 02. srpna 2013 12:50
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 A už sa to zhoršilo, už ani za jazdy nemá dobrý výkon. Dusí trocha. Ale nezhasne.
Datum: 02. srpna 2013 12:47
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 Ihla asi ne, tá je jak nová. Ano, ked držím plyn napul, tak može zhasnúť, alebo si pridá nečakane a zasa ubere, bez toho aby som pohol rukadlom. Ale akonáhle ho pustím, tak hned zhasne. Musím uberať a pridávať aby nezhasol.
Datum: 02. srpna 2013 12:45
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nebo špatna jehla, a když na neutral přidavaš plyn tak že musiš ubrat pak přidat ?a když ten plyn držiš třeba jen na pul tak to taky zdechne?
Datum: 02. srpna 2013 12:34
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 Veď práve. Niektoré gufero by to mohlo byť? Pri klukovke? Idem skontrolovať aj valec.
Datum: 02. srpna 2013 12:33
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 viděl bych to na to že ti to někde přísává vzduch
Datum: 02. srpna 2013 12:26
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 štartovaciu cievku som vymenil a žiadna zmena. Rozberám karburátor. A ešte som zabudol zdôrazniť, že za studena nie a nie naštartovať - ako keby bol prechlastaný. Keď sa zohreje, tak na brnk.
Datum: 02. srpna 2013 12:17
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 šupatko je v poriadku, motor reaguje ale aj tak hned zhasne. Z výfuku mi nestriela, naštartuje ľahko. Ale cievku možem skúsiť inú.
Datum: 02. srpna 2013 11:36
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
 jo je to možné že to může být cívkou kamarádovy to taky občas vystřelí při startu z výfuku protože jestli je špatná cívka a dá málo výkonu svíčce na jiskru tak to nezapálí tolik směsi v motoru a něco tam zůstane a pak to bouchne.
Datum: 02. srpna 2013 11:06
 A reaguje motor nejak kdyz tocis sroubem na volnobeh? Stava se ze je prodreny soupatko prave od toho sroubu kterej je ma zvedat,takova drazka.treba tam mas takovou diru ze je padeny uplne dolu. Mrkni na to nebo zkus jiny soupe
Datum: 02. srpna 2013 10:39
 zdravim chtel bych se zeptat jaka bude asi nejlepsi svicka na babettu 207, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 12:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15920
 teplejší než do pioníra a do motorky n17 v předpisu je dokonce n 19 ale to je dost svíška která by za horka mohla mít problémi...vše říkám v novém značení....
do mopeda patří tzv teplejší svíčky nemá takove komprese ale nevýhoda je v extremě horkem počasí radi kolavují
Datum: 02. srpna 2013 12:57
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, mám problém s jawou 250 panelkou, celou dobu mě krásně jezdila, ale jak jsem posledně jel tak mi jak jak jsem jel do kopca najednou jakoby se zadušovla až zdechla, tak jsem ji zkusil nakopnout chytla na 1 kop tak jsem jel dal, pak jsel ale vyřadil a zdechla a pak už nemohla chytit vždycky jen chytla a když jsem přestal přidávat plyn hned zdechla a většinou to končilo ranou do výfuku. Na základě teho střílení jsem si myslel že to bude velký předstich, tak jsem ho změřil ale je 3,4mm což velký rozhodně neni. Tak nevím čím to teda je, tak prosím o rady díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2013 8:46
Jméno: franta
IP: uživatel12326
 Čau to mi dělala čz 180 taky střelou do výfuku bylo to cívkou .
Datum: 02. srpna 2013 8:46
|



|