Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: honza
IP: uživatel289
 je možný jezdit na motorce co je napsaná na zesnulého člověka že bych si vyřídil pojistku dojel si na technickou atd co je potřeba bylo by to možný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 8:51
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Vyřiďte pozůstalost. Na pozůstalosti se určí osoba která bude disponovat s tímto vozidlem. Když je to příbuzný je to lepší. Pak se to přepíše na tebe. Protože ty si vyřídíš pojistku, ale jestli dosavadní pojistka platí
bude se platit dvakrát. A mimo to po zesnulém se odevzdává Ř.P. a kdybys náhodou měl nehodu tak nastává průser jak mraky a to nemusíš zavinit. Takže když tě zastaví policie a podle počítače zjistí, že majitel nežije , tak se s toho vykecej. Na pozůstalosti chtějí vědět zůstatkovou hodnotu vozidla a tu si určí pozůstalí. Třeba Jawa 250/559 800kč. Na pozůstalosti se platí dědická daň až od 1 000 000 korun.
Raději si to vyřiď. Jinak technická a pojistka 0problém i když to není přepsaný. Přepíšeš chráníš jenom sebe!!!!!!!! Čau
Datum: 20. srpna 2013 8:51
 pojistka,uzavřeš si svoji pojistku kde majitel bude dle techničáku a ty budeš provozovatel.není v tom problém.
Datum: 20. srpna 2013 7:49
Jméno: honza
IP: uživatel289
 v podstatě  neměl by stim bejt nákej velkej problém ne?
Datum: 19. srpna 2013 19:28
 V podstatě ano...
Datum: 19. srpna 2013 19:21
Jméno: lukyy
IP: uživatel15990
 dobry den mam dotaz na simsona s51 enduro mam ho prestaveny na cross a potreboval bych schema kolem elby tam nevim jak to ma byt zapojene ze schematu na netu se nevyznam a kolikrat to tam ani neni kdo by my popsal schema muze byt i kompletni mockrat vam dekuji a chci se zeptat mam 12v zapalovani nevadi kdyz tam bude 6 nebo 8 v civka staci aby to hazelo jen jiskru dekuji vam za odpovedi lukas
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 20:40
Jméno: lukyy
IP: uživatel16005
 a jak to mam zapojit
Datum: 22. srpna 2013 20:40
 pokud to máš bez světel tak je nesmysl abys tak měl ELBU=regulátor dobíjení a přerušovač blinkrů natáhni kebely ze zápalka pouze k cívce a ke chcípáku a máš to
Datum: 20. srpna 2013 10:01
Jméno: ondra
IP: uživatel15995
Datum: 19. srpna 2013 20:03
 Ahoj, jak moc lehce má chodit šoupátko v karburátoru 20, 21, 23? To moje šlo tak ztuha, že nešlo ani vytáhnout, tak jsem ho vyměnil za jiné, které jde trochu líp. To je normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 15:20
 S novým to už celkem funguje, takže asi blbé šoupátko.
Datum: 19. srpna 2013 15:20
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 To by mohla bejt ohlá jehla.
Datum: 19. srpna 2013 15:05
 Tak to jsem udělal dobře, že jsem ho vyměnil, staré totiž občas zůstalo nahoře.
Datum: 19. srpna 2013 15:05
 jinak, muze to byt tim, že máš "nabourané" šoupě, nebo karbec... popř. tam může bejt bordel. nebo nějaká oxidace
Datum: 19. srpna 2013 15:04
 když ho pustíš, tak musí samo sjet až dolu... (musí běhat krásně volně)
Datum: 19. srpna 2013 15:03
Jméno: Honza223
IP: uživatel14132
 Ahoj draci,prosím poraďte mi,mám doma jawu 23 mustanga ale nemá techničák a chci se zeptat jestli by mě vystavili novej třeba i na jinou značku ale jestli by ho vystavili a dalo by se udělat STK.Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 21:40
Jméno: Honza223
IP: uživatel14132
 Jo díky a nevíš o nějakých papírech?Diky za odpověd
Datum: 19. srpna 2013 21:40
 Jedině sehnat papíry z jiného stroje, nebo nechat udělat veteránský značky. První varianta je asi tak 10x levnější a jednodušší...
Datum: 19. srpna 2013 19:27
 Dobrý den, mám fichtla 21 a plánoval jsem, že bych na něj koupil trysku 72 a chtěl jsem se zeptat jaké s ní někdo máte zkušenosti. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 0:43
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 taky mi to hori... zkousel jsem dat civky co nejdal od magneta, ruzne wataze, az jsem nakonec koupil stabilak z babety. shodou okolnosti jsem po par dnech musel jet ve tme a po sto metrech jsem ho zase odpojil, ptz se to fakt nedalo. jenom zhave vlakno. opatrne jsem dojel domu a na druhy den, kdyz jsem dal zase konum pit, vsechno popraskalo... takze nezbyva nez nejezdit vnoci.
Datum: 21. srpna 2013 0:43
Jméno: standa
IP: uživatel15993
 Já mam z druhý ruky,nejetý,první verze,předstih se ladí v DU. Zatím ho mam 3 roky,ale najeto ani ne 1000km,z toho cca 800km to bylo zapojený jen na jeden drát aby to jelo,teď řešim žárovky kvůli STK... Zatim ok,jede to bohatý/chudý i rozladěný,předstih nevim jakej mam,startuje bez plynu,vše ok.... Jen ty žárovky mi praskaj... Zkusim stabilizátor... 12V/35W + 12V/5W mi hoří ...6V/15W + 6V/5W mi taky hoří...25W vepředu jen žhaví....
Datum: 19. srpna 2013 20:04
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 klasika 15+5... ale můj příběh s vape je dlouhý, ve zkratce: koupeno použité před třemi roky, svítivost vždy perfektní, žárovka občas praskla, ale vždy jako první přední vlákno.. vždy vlivem vyšších otáček (klidně těch 10tis, ale na stojánku) neřešil a koupil novou, občas taky vadné žárovky, který nesvítily skoro vůbec - opět jiné, takže jsem to všechno vždy přisoudil nekvalitním žárovkám.. taky sem zkusil 12v/35w a vzadu 12v led sulfidka - oproti klasice to svítilo míň ale uspokojivě.. zapojení žluté k sobě a jinak klasika 30w.. jezdit jak řikáš na spotřebu, asi by nepraskali... spíš víc mi praskají žárovky na klasice, ať 20w nebo 30w (asi mám silný magneta  ) dokonce jsem si koupil i halogenové ba20d 15 i 25w, ty svítily perfektně, ale opět jen do nějakých toček pak praskly - bylo to číny, ale stály snad 30kč... stabík nikdy nebyl... po těch třech letech mě ale vape zklamalo, je teda fakt že se k němu nechovám moc slušně, oloupanej ten plast, příchytky jsem dělal už dvakrát nový a celkový vhled je hodně ošklivý. už jsem ho měl vyndaný v šuplíku, neb mě sralo, že nevím jakej vlastně jezdím předstih - různé rysky 21° před hlavní ryskou, různé pootáčení za jízdy jestli bude nějaká změna v jízdě, ale nikdy jsem nebyl spokojenej, svíce musela napovídat, což mě ale nestačilo a navíc to nějak přestávalo svítit.. a to nejlepší nakonec: zrovna v pátek jsem razil na 300km víkend, tak sem se nad ním ještě žjelel a dal ho tam - chyba lávky, jiskra sice funguje tak nějak jak předtim ale světla svítili pramálo a při jízdě se to ještě zhoršilo natolik že už to jen žhavilo, žárovky a el. je ok, neb 30w svítí bezvadně. takže vape mě umřelo někde vevnitř a bojím se že to bude mít vliv i na lazení předstihu.. a to mě svedlo k tomu, že montuju opět 30w a budu nejvíc šťastnej. ámen
Datum: 19. srpna 2013 19:31
 Dweine co máš za žárovky ? Mě to furt praská ... Když jezdim jentak na spotřebu tak dobrý,a jak to otevřu do plnejch(nic brutál max 8000rpm) tak prdne vzadu žárovka a hned po ní vlákno vepředu... Nebo máš stabilizátor z báby?
Datum: 19. srpna 2013 18:38
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 od vape čekej jen to že nemáš kladívka a dobře svítí už od spodu, což je v noci výhoda, ale výkon stroje ti to nijak nezvedne - neni jak.
Datum: 19. srpna 2013 18:26
 já mám taky převod 12/55 a táta když byl mladej tak na mym fichtlu prý jezdil 60-70 km/h a na převod 13/55 prý 80 km/h ale já jsem chtěl toho fichtla ještě nějak polechtat tak ještě teď třeba napadlo nechat vše tak jak je a dát tam VAPE a popřípadě udělat si výbrus 39mm
Datum: 19. srpna 2013 18:17
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 nevim přesně, origo tacho je moc nepřesnej, jezdim převod 12/55 poněvač moje 20ka veze 120kg zátěže. ale vím že průměrně ujedu kilometr za minutu, takže do kopce třeba 50 a z kopce třeba 80. mě hlavně nejde o maximálku, ale o tah.
Datum: 19. srpna 2013 17:42
 A jakou máš maximálku s tímto výbrusem ? díky
Datum: 19. srpna 2013 17:23
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 tryska 68 mě v pohodě uživý výbrus 41,50... co víc chceš slyšet?
Datum: 19. srpna 2013 17:12
 a jak by třeba podle vás mohl ten fichtl jezdit např. na válec 39mm a tu trysku 72
díky
Datum: 19. srpna 2013 15:59
Jméno: standa
IP: uživatel15984
 Za mě ne. Na vyladěný skoro seriovce jezdim na trysku 65 !
Datum: 19. srpna 2013 7:10
Jméno: lukzz
IP: uživatel15988
 ahoj je lepsi pist dvoukrouzkovej nebo tri dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 21:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 3 kroužky je přežitek.
Datum: 19. srpna 2013 21:57
Jméno: Mara
IP: uživatel14157
 Dvoukrožkovej ti vic bude tocit a tri krouzkovej dil vydrzy
Datum: 19. srpna 2013 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel15993
 Na j20/21/23 jedině dvoukroužek,už jen aby nejezdil třetí kruh do sacího kanálu - to soudruzi nedomysleli
Datum: 19. srpna 2013 19:23
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 já mám 3-kroužek originalni vybrus a pionyr jede skvěle pekně točí výborně startuje
Datum: 19. srpna 2013 15:10
 Co se týče série, tak bych vsadil na 2kroužek. Dobře složenej a odladěnej motor, po zajetí jede krásně, dobře točí a má kvalitní spodek. Do upraveného válce jednokroužek.
Datum: 19. srpna 2013 8:09
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Na úvod malé vysvetlenie.Dodnes sa stretávam s tým že zákazníci žiadajú pri oprave dať do motora Pionietov rady 20 až 23 trojkrúžkový piest.Horšie je to s odpoveďou že prečo to chcú?Zvyčajná odpoveď je že kôli lepším"tlakom"vo valci.V skutočnosti jediný účel trojkkrúžkového piestu bol zvýšenie životnosti valca(výbrusu)Ale to platilo pre pomerne nízkootáčkovú Jawu 05 typ 550 a 555,nie už pre relatívne vysokootáčkové pio 21 až 23.Tam je to skôr kontraproduktívne.rn Ale existuje jednoduchý spôsob ako zlepšiť tlaky vo vašom aj sériovom Pionieri.Najlepšie hneď pri výbruse valca si vo firme kde vám to robia vyžiadajte dodať piestne krúžky zo Simsona.Priemery sú také isté ale hrúbka krúžku Pio je cca 1,5 mm a Simsona 1,8 mm.Pritom drážky na pieste sú u oboch typov hlboké cca 2,0 mm,takže to krásne pasuje.Samozrejme krúžok ktorý"vyplní" takmer celú drážku tažšie podfúkne a kedže je hrubší aj viac vydrží(životnosť)Rozdiel je viditeľný aj voľným okom,viď foto.rnhttp://www.fitomoto.wbl.sk/Pionier-rady-a-napady.html
Datum: 19. srpna 2013 1:19
 ja mel 3 a jezdil paradne a sel pekne tocit do otacek akorát když nakopáváš tak se to pomalejs rozbíha
Datum: 19. srpna 2013 0:52
 3 - líp těsní ale tolik to nevytočíš; 2 - netěsní tak dobře, ale jde víc vytočit
Datum: 18. srpna 2013 23:40
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, mám dotaz, mám Jawa Dandy 50, nejezdí mi, válec a píst je ok, elektrika také, hází jiskru, ale prostě nejede, jen občas škytne a to je vše, nevíte čím by to mohlo být a co s tím? Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 12:44
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Předstih,svíčka,směs,faleš...
Datum: 20. srpna 2013 12:44
 chci se zeptat jakz je rozdil na jawe 21 mezi normalni hlavou nebo s ledvinkou dikz
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 9:40
 bylo to tu Xkrát je to o pár příspěvků níž
Datum: 20. srpna 2013 9:40
 Nevíte jak je to se zákonama co se týká helmy? Mám klasickou starou "kokosku"... Můžu s tím jezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 9:06
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Nikdo zatím nezakázal vyrobené motocyklové přilby třeba do roku 1965. Co bylo zakázané již za komanča, byly cyklistické, hornické a pracovní, protože horníci jezdili s těma jejihéma a rožínaly na helmě světlo.
Kokoska jak vy je nazýváte nesmí jak i jiné helmy mít zjevné mechanické poškození prostě rozbitý a po domácky opravované. Budku / hlava/ máš jen jednu pak již dřevěněný. Ve zdravotnictví se musí šetřit.
Cha cha.............. Čau
Datum: 20. srpna 2013 9:06
 no... po dnešní zkušenosti.. jako nejsem blázen a jezdím rozumně.... ale dnešních cca 60 km mne něčemu naučilo... ale prostě s tou kokoskou jeto něco super a já to risknu...
Datum: 19. srpna 2013 23:18
 Já bych se v té kokosce asi trochu bál  To jak někam napálíš tak to máš skoro jistý
Datum: 19. srpna 2013 17:08
 Já jezdím v kokosce, policajty sem potkal několikrát a nic mi neudělali
Datum: 19. srpna 2013 16:54
 a kokoska ti nebrání v periferním vidění jak u normalních integrálních helem má to svoje pro a proti
Datum: 19. srpna 2013 13:56
 kulich no nevím.jednou byla schválená pro silniční provoz a hotovo.takže vše co bylo před vstupem do eu je smůla?neblázni.
Datum: 19. srpna 2013 11:57
 Můžeš, ale jelikož to nemá EU atesty, tak ti klidně benga při kontrole můžou napařit flastra. Stejně tak, když se vysekáš, tak tě pojišťovna s platbou za léčebný výlohy pošle do pí...
Datum: 19. srpna 2013 11:51
Datum: 19. srpna 2013 7:52
 že si udělám bebíčko mne netrápí...to se zahojí (SNAD) hlavně když to bude ladit jak píšeš... donedávna byla bronzová, dneska jsem ji stříknul na černo a zejtra ji teda vemu na vejlet
Datum: 18. srpna 2013 22:45
 mužeš s tím jezdit, je to spíš na tobě protože když to položíš tak budeš mít slušně dodřenej oblyčej ale zase když máš kokosku tak to správně "ladí"
Datum: 18. srpna 2013 22:39
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 asi jo .. znám plno lidí co s ní jezdí
Datum: 18. srpna 2013 22:29
 Čaute draci.Pujdu si vyřizovat spz na pionýra a slyšel sem že když si zažádáte tak nedostanete uplně tu velkou lopatu,ale trochu menší spz.Je to pravda ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 22:04
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Ikdyž je to v rámci kraje dostaneš novou plachtu,snad by se to dalo ukecat v rámci města ale ještě jsem neměl tu čest vyzkoušet.O původní knížečku(TP)by ses snad musel i poprat,na úřadech jsou prostě blbci.
Datum: 19. srpna 2013 22:04
 Pozor, jestli to přepisuješ na sebe (když to má doklady) v kraji a ten pionýr má malovanou (né vyráženou) SPZtku tak ti ji seberou a daji ti normální, jako je na ostatních motorkách....a jestli máš techničák jako starou knížečku tak to ti taky s největší pravděpodobností seberou a vystavěj ti velkej a malej TP
Datum: 19. srpna 2013 14:56
 vyřizovat spz? pujdeš prepisovat doklady na sebe? tak pokud je to v rámci kraje a máš tu malou tak by ti ji mohly nechat.. jinak pokud je to jiný kraj tak dostaneš velkou... ale nevím proč ale mám takový pocit že dotaz myslíš tak, že máš pionýra bez dokladů a chceš jit "vyřizovat" novou značku.. je to tak?
Datum: 19. srpna 2013 14:29
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
Datum: 18. srpna 2013 21:41
 jojo ale stojí to pěknou raketu, já bych za ty peníze radši pořídil vape
Datum: 18. srpna 2013 20:41
Jméno: štěpán
IP: uživatel15986
 zdarec, mám problém na mustangovi, za studena startuje na brnk, při jízdě nezdechá, nevynechává, drží volnoběh, ale jen dokud ho nechcípnu, to pak není možný ho nakopnout ani roztlačit, ale stačí vyměnit svíčku a nakopnu ho napoprvý. svíčka, kterou vyndám je černá a mokrá. mám tři svíčky - N5, N15YC, N14C a je to jedno, kterou tam dám, problém je pořád stejnej. poraďte, prosím, čím by to mohlo bejt. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 18:48
Jméno: viky
IP: uživatel12914
 zkus vyměnit fajfku taky mě to dlouho zlobilo a toto pomohlo
Datum: 19. srpna 2013 18:48
Jméno: štěpán
IP: uživatel15986
 jehla je na druhým zářezu. zkusím to poladit. dík za tipy
Datum: 19. srpna 2013 14:11
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 koukni na jakem zařezu maš jehlu,nebo seřid hladinu plovakovky
Datum: 18. srpna 2013 22:26
 vždyť sis odpověděl sám 
černá mokrá svíčka = ulitá, jde ti tam prostě moc benzínu
Datum: 18. srpna 2013 20:29
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Ahojte, zlobí mě bohatost/chudost směsi na J21; na druhém zářezu jehly od shora se motor za studena dusí, a když dám první zářez, tak se sice nedusí, ale zato má zbytečně malý tah a výkon. Filtr a výfuk je kompletně vyčištěn. Pomůže mi výměna trysky ( teď mám tr. č. 68) za větší? Dík za nápady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 10:32
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Na druhý zářez uhlovou a na první cihlovou. Chtělo by to něco mezi tím. Ono stačí když se zahřeje a jede pak jako drak...
Datum: 19. srpna 2013 10:32
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 jakou barvu má svíčka ?
Datum: 18. srpna 2013 19:08
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 Zdravím, mám problém s babettou 207. Vyčistil jsem karburátor, výfuk a svíčku, ale nechce správně fungovat, nastartuju ji se sytičem, na volnoběh drží, ale jakmile naplno otevřu plyn, tak po vyskočení sytiče vyletí do otáček a po pár vteřinách se začne dusit. Někdy se dusí deset vteřin, někdy hnedka chcípne. Bohatost jsem šteloval podle příručky, trysky jsem čistil, svíčka v pořádku. vyměnil jsem těsnění v kohoutku, sešteloval jsem plovák, ale pořád zhruba stejné. Po zahřátí se mi povedlo vyhnat motor do otáček stabilně, ale jen na stojanu, na jízdu nemá dostatečný tah. Zajimavé je, že když se rozjedu z kopce, tak jak to chytne otáčky, tak si je i se zátěží udrží. Z místa ale otáčky nedává.. Někdo poradí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 7:21
 Před pár měsíci jsem taky dal nový těsnění na na sání u pařeza a ukázalo se že netěsní, musel jsem vystřihnout nový ze silnějšího papíru.
Někdy se to projevuje tak že se dostává směs ven, u toho pařeza byl prostě okolo příruby kolínka olej (benál se odpařil).
Apropo, jak jsou na tom gufera kliky? Nelítá to tam někde ven?
Datum: 20. srpna 2013 7:21
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 nevím, jak mám teda zkontrolovat vzduch.. u karbecu jsem měnil všechna těsnění a nezdá se mi, že by někde podsávalo...
Datum: 19. srpna 2013 21:38
 to ne, olej ve má za úlohu "nalepit" na sebe prach ale celkovou propustnost by ovlivňovat neměl
Datum: 19. srpna 2013 19:30
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
 sundal jsem filtr a zjistil jsem, že ve filtrovací vložce není ten olej, jak se kape.. může to mít až tak zásadní vliv? Jakej olej se tam dává? M2T?
Datum: 19. srpna 2013 18:53
 Měření ohmetrem je bohužel jen velmi chabá diagnostika, podle toho co jsem zjistil je kardinální průser co se týče tý krabky v tom že je tam mizernej kondenzátor, je zalitej jen do tý gumy a vedou k němu takový maličký otvory (kámošovo mělo navíc malnkou prasklinku) a tudy tam jde vlhkost (plechovej pásek okolo kondíku byl orezlej), ve finále ten nacucanej kondenzátor požere většinu energie a má to slabou jiskru.
Podobně může mít problém cívka na statoru co to krmí ale ta se dá celkem slušně změřit voltmetrem - odpojit, připojit voltmetr na střídavej rozsah a šlápnout, mělo by to ukázat aspoň 50 V (efektivní hodnota).
Ale stejnak si myslim že bude problém spíš v přípravě směsi protože podobně se chovaj některý mašiny když se sundá vzduchovej filtr apod.
Datum: 18. srpna 2013 20:17
Jméno: lofas
IP: uživatel11368
Datum: 18. srpna 2013 19:48
 Taky by to mohlo dělat zapalování, zrovna včera jsme to se sousedem na jeho 207 taky ladili, měl vadnou tu kostku s tyristorem, startovalo to v pohodě ale jak otočil plynem tak to mělo tendence zdechat a ve vysokejch otáčkách to sem tam vynechávalo.
Jinak bych to tipoval na chudou směs - možná špatná hladina, váznoucí ventil nebo plovák a nebo falešnej luft.
Datum: 18. srpna 2013 16:17
Jméno: Jarda
IP: uživatel11232
 Ahoj, mám takový dotaz,rn budu si dělat dvoukanál zatím bez výbrusu, plánek mám, zajímalo by mne srovnání účinnosti těchto dvou úkonú - jestli zvýšení výf. kanálu nebo jako alternativa přesně upravené dno pístu ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 17:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel11232
 Děkuji za odpověď.
Datum: 18. srpna 2013 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel15984
 Tim pístem si moc nepomužeš. Upravit sací a výfukovej kanál...neni ani potřeba to upravovat nějak moc,spíš opravit sací kanál,srovnat vejfukovej kanál. Výbrus určo udělej. A pokud hneš nahoru s vejfukem,nezapomeň dorovnat kompresní poměr buďto pár výbrusy nahoru a nebo upravit hlavu. Ať se daří. Standa
Datum: 18. srpna 2013 17:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Účinnější je úprava kanálu. Zároveň tím zvětšíš i plochu kanálu. Úprava pístu se používala víceméně jen tam, kde by úprava kanálu byla problematická (viz. Praga ED 250 s nikasilem).
Datum: 18. srpna 2013 15:58
Jméno: Janouš
IP: uživatel12485
 Ahoj draci, koupil jsem pionýra, bez papírů, bez spz, prostě uplně bez dokumentace. Je nějaká možnost jak to udělat, abych mohl legálně jezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 0:03
 jo je,musíš si zařídit veteránské papíry,nepotřebuješ nic,stačí ti nechat ho zkontrolovat,musí ho schválit krajská a okresní komise,ty si pak jen dojdeš na magistrát a zaplatíš cca 1000 kč oni ti daj zelenou knížku a SPZ,pak si tam ještě vyřídíš techničák
Datum: 28. srpna 2013 0:03
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ja mam doma prostřihle papíry s tema by to slo dat na veteránske
Datum: 19. srpna 2013 9:49
 Jo, musíš sehnat papíry a štítek a je to.
Datum: 18. srpna 2013 12:24
 Dobry den neviete či sa dá niekde kúpiť predný blatník a výfuk alebo či sa ten vyfuk da prerobiť z obyčajného rovného vyfuku, a na čz 175 Trail a či je výfukove koleno take iste dlhe ako na čz 487.0
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 19:29
 Aký hadrávek ?
Datum: 18. srpna 2013 19:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15985
 ano koleno je na trala stejne jak 175... přední blatník byl na jaeamaniji v inzerci někdo dělá repliku a myslím že stajný je i na nějkou čz motocross výfuk co hadrávek???
Datum: 18. srpna 2013 18:33
 Zdar chlapi, má nějakou cenu motor čz 250- egypťan? Díky jestli to někdo víte a odepíšete. S
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 18:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15985
 je to docela rarita tak za 20000 nedavno matějka stavěl někomu repliku ..a je otázka času než se motorka dostane do mody a lidé po ní budou šílet jako ted po bizonech... pokud máš prodej to aspon celé dost dílu je docela jedinečných..motor má vyší výkon než kulatá 250 ram je jyný a vím že i koleno výfuku se musí pracně vyrobit....prostě nejni to tuctová záležitost ale barák si za ní nekoupíš
Datum: 18. srpna 2013 18:42
Jméno: pepík
IP: uživatel14274
 Zdar draci, chci se vás zeptat jaká je lepší vidlice na babetu? Ta starší nebo ta novější co má pružiny venku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 9:39
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Rozhodně ta novější
Datum: 18. srpna 2013 9:39
Jméno: Honza223
IP: uživatel14132
 Ahojte draci,jezdím na fichtlu po Úpici u Trutnova a hledám nějakého parťáka na projížďky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2013 8:28
Jméno: Honza223
IP: uživatel14132
 Hele jirin10 nebo si me přidej na facebooku - Jan Roženský(Úpice).Čus
Datum: 18. srpna 2013 8:28
 Ahoj jo to můžem tak se dohodnem na e-mailu (rozensky.j@email.cz) a nebo si mě přidej na skype (jan.rozensky2) Diky
Datum: 18. srpna 2013 8:16
 Zdar já jezdím taky na Trutnovsku, tak se můžeme někde sejít
Datum: 17. srpna 2013 22:17
Jméno: Květoš
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam na mustangoj normalně řiditka vlaštovky v normalní vejšce, jak dlouhy budu potřebovat lanko ke spojce? To delší nebo to kratší? (diky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 22:05
 to delší
Datum: 17. srpna 2013 22:05
|



|