slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  248  249  250  251  252  253  254  255  256  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Zdravim, potřebuju propojit nadrz u mustanga nějakou hadičkou která bude dobře tesnit a vydrží tam. Myslim tim tu hadičku ja propojuje nadrž u spodu. Bude stačit tahle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/benz_hadicka_pio_mustang.html Nebo budu potřebovat nějakou speciální? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel16010    
stačí nebo si kup v mototechne obic palivovou hadičku a stahnuji na kohoutku sponkou
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jám tam mám hadičku a ani sponky nepotřebuju protože je to tam tak natěstno že tu hadičku ani nemužu vytáhnout a když koupíš moc velkou tak kup elektrikářský pásky takový ty bíly a tím to pude určite parádně přidržet
 
 
Datum: 23. srpna 2013 14:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
obyčejný sponky jako jsou na hadice dají se sehnat takový mini,ale pro ty sponky je lepší když si zajdeš do autoservisu a koupíš si tam 10cm hadičky co se dává do aut (má silnější stěnu) a měli by tam mít i sponky a to už potom drží jak prase
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaký hadicový sponky, je toho víc druhů. V krajnim případě by posloužil i drátek utáhnutej kombinačkama...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Dik za info, a jaky sponky tim mysliš?
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí obyč palivová hadička + dvě spony. Je tam ale slabší hadička než co jde z kohoutku do karburátoru, tak bacha na to...Dneska se dělaji hadičky 5mm a 6mm, a ty budeš pravděpodobně potřebovat tu slabší z nich...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: Platek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zddar draci mám takový problém na Jawe 23 mustang vždy po zahřátí se mu nechce řadit čím to může být olej v převodovce jsem vyměnil ale pořád stejný :-( děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Platek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej jsem vyměnil dva dny zpět kvůli tomu problému..a když jsem vypouštěl ten starej tak tekla taková krémová emulze a po dvou dnech mi začlo téct to samé když jsem vypouštěl
 
 
Datum: 28. srpna 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Tak vyměnit olej v převodovce, případně koukni na lamely..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: Platek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za studena řadí krásně ale po 2 kilometrech už jde přes zuby :-(
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel16031    
Zajímavé to jsem ještě neslysel
 
 
Datum: 27. srpna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Jak nechce řadit? Jde přes zuby? Koukni na spojku..
 
 
Datum: 26. srpna 2013 12:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel5566    
nazdar seso, Kdy už budeš mít ty přední vidle na mustanga ? Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar martine jestli chceš tak mám přední vydlice na mustanga nemají vychození pouzdra a mají novej černej lak jestli chceš tak napiš na pepa.fendrych@seznam.cz
 
 
Datum: 23. srpna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
az za mesic,,,,
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:31
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Čus draci . Mám taký problém , kamarád mi dal kartry s prevodovkou a klukou s 20 , ale že nech mu vytiahnem štefty a tie mu s toho dám . Ale jeden šteft bol vykrivený a keď som sa ho snažil aspoň trošku narovnať tak som ho samozrejme odje*** . Toť problém , jak ho vytiahnut aby som nezničil závit ? A počítajte s tým že mám trošku slabišie vybavenie :-D Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 0:22
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
OK dík
 
 
Datum: 24. srpna 2013 0:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pistole je klasická horkovzdušná, zvýšená teplota slouží jako katalyzátor chemické reakce mezi kyselinou dusičnou a železnym šroubem. Sehnal jsem jí řekněme z vlastních zásob :-) Mrkni na net a zjisti si kde se v tvym okolí prodávaji chemikálie a dam bys mohl nějakou sehnat...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Hustý !! Ešte také dotazy , to čo bolo za pištol ? To si nahrieval ? A kde zohnat tu kyselinu ? :-D Dík
 
 
Datum: 23. srpna 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kyselina dusičná
 
 
Datum: 23. srpna 2013 14:06
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj kolečko jakou si tam použil tu kapalinu?
 
 
Datum: 23. srpna 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo eventuelně použít kouzla a čáry. Tady jsem nafotil přibližný postup... http://kolecko10.rajce.idnes.cz/2012-05-16_zalomeny_sroub/
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, poptej se po kamarádech jestli někdo nemá vytahováky zalomených šroubů. Zalomený šroub zapiluješ do roviny a důlčíkem si uděláš důlek a pak vyvrtáš asi 3jkou vrtákem díru. Pak zašroubuješ vytahovák zalomených šroubů a vyšroubuješ šroubek ven. A nebo zajdi do jakékoli dílny kde dělají motory a oni ti to udělají. Kdejaké automechanik by si stím měl poradit. Šteft vyrobíš ze šroubku kterému uřízneš hlavu a zapiluješ. Ať se ti daří
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
zdarec mám problém u fichtla nejspíš s přívodem paliva ale kohout sem čistil a vyměnil gumičku u jehly sem nastavil více benzínu....a elektrikou to stopro není ale nevím teda kde hledat chybu´-hladina lícuje s plovákem...napadlo mě budto jestli to není víčkem v nádrži ,že bych tam ze shora udělal větší dírku nebo zkusit na jakej režim poteče kohout nejvíc projevuje se to ,že cca po 500m začne motorka přestávat jet jakoby neměla benzín ale v nádrži je ... je jedeto na dvojaká na nízky točky zařadim 3 a nejede tak musim na dovjku pomalu nebo podřadit na jedna ..... dík za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel15208    
dík za radu ted jsem vypozoroval ,že pokud nejedu pořád na plný plyn tak motorka jede v poho ale jak vytáčím všechny kvalty do plnýho tak jak to asi není zajetý tak se to začne přehřívat a ztratí to výkon...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draku. Skus vyčistit trysky, stačí profouknout, nebo jemnym štětečkem vyčistit.
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: MZetak      IP: uživatel12231    
Ahoj slyšel jsem že od 16 se muže jezdit na motorkách do 11kW a do 125 obsahu já mám MZ 150 a ta mám myslím 9 kW pokud mám řidičák A1 můžu na jí jezdit nebo si mám počkat do 18 . jezdím na Simson s51 electronic všem děkuji za odpověd . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:20
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten zákon vymejšlej lidi co viděli motorky akorát na nově ve zprávách
 
 
Datum: 02. října 2013 23:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu musíš splnit obě podmínky najednou :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2013 23:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
to nikoho nezajímá, to by jsi potom mohl jezdit i na 250tce kejvě
 
 
Datum: 22. srpna 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: MZetak      IP: uživatel12231    
jo je to 150 ale furt nepřesahuje těch je 11kw ale to je asi jedno tak dík :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je 150 víc nebo míň než 125? Já myslim že na odpověď přijdeš sám...:-)
 
 
Datum: 22. srpna 2013 23:25
 
 
 
 
Jméno: tep5021      IP: uživatel15981    
Dobrý večer! Jezdím v Teplicích na oranžové 21čce. Jezdí zde v bližším okolí také nějaký pionýrista ??? Hledám někoho na projížďky;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel10924    
ÁÁÁh..Dolní Poustevna, Varnsdorf, Rumburk atak..pánové zde jezdím a cesty opravdu hrůza :-D Respektujj svého fíka že stále drží. :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: tep5021      IP: uživatel15981    
Do Varnsdorfu je to sice 80 km, ale je to hlavně pořád do kopce;-) vždycky si vzpomenu na ten za Děčínem;-) ale jednou stejně asi pojedu za kámošem do Horní Poustevny, a to je mnohem horší cesta:-D
 
 
Datum: 24. srpna 2013 10:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
Varnsdorf ale to máš pěknej kus
 
 
Datum: 23. srpna 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: tep5021      IP: uživatel15981    
Vzhledem k tomu, že nepíšu Teplice vad Bečvou nebo nad Metují, myslím tím Teplice v Čechách;-) Tento název se používá jen v dopravě, není, myslím vúbec přirozený. Ale to nevadí. Hlavní je, že krom pár známých v Teplicích není taková ta klasická fichtlařská komunita. Ve srovnání např. s Jižní Moravou zde opravdu chybí, a to je špatně, fichtláci si musí pomáhat:-)
 
 
Datum: 23. srpna 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
takovejch Teplic je ....... v kterých?????
 
 
Datum: 23. srpna 2013 8:25
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel15004    
zdarec seso jakej je vyrobce Ráfků 1,60 x 16 diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 8:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taiwan,, jsou naprosto gut,, jen chrom neni spickovej,, ale jsou fakt super
 
 
Datum: 23. srpna 2013 8:28
 
 
 
 
Jméno: lukyy      IP: uživatel15988    
zdar mám dotaz sice se sem moc nehodí ale potřebují to vědět jak na simsona poznám startovací a světelné cívky děkuji vám moc lukáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 23:45
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se podívej na google na obrázky
 
 
Datum: 22. srpna 2013 23:45
 
 
 
 
Jméno: Lupen      IP: uživatel2987    
Sestřih ze závodu Stadion CUP Staré Hradiště + bonus crash aneb jak to dopadá, když se nečumí na cestu http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ykgbwz4fFGY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
zdravím sešo chtěl bych se zeptat dá se tento válec použít na ČZ 125/476 a musím dyžtak taky měnit hlavu a kliku nebo tak něco ... za odpověď moc děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To na 476 nedostaneš, leda že bys vyměnil i klikovku a hlavu válce...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: martin46      IP: uživatel12157    
 
 
Datum: 23. srpna 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký válec mistře?
 
 
Datum: 22. srpna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Ahoj draci, měl bych na vás prosbu, byť to se m moc nepatří, ale.. Lze použít altík magneton 70A na felicii 1,3 LXi r.v.1999 aniž by se tam něco po..? Doteď jsem tam měl magneton 55A, ale ten mi odešel. Díky.:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Jasně že můžeš,jenom počítej s tím ,že 70A alternátor je o 50% víc poruchovější než 55A.Často tam odchází diodový blok.
 
 
Datum: 22. srpna 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14157    
Zdar draci, nevite někdo jestli se už vyraběj airboxy na pionýra? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: Mik3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na aukru se jich ještě pár povaluje... nedávno jsem koupil za 100 kč
 
 
Datum: 08. září 2013 11:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
porad prd
 
 
Datum: 22. srpna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
fichtlu zdar mam jawu 05 a za jízdy škube cím vecí převod tím víc ale na volnobech ne . jsem si docela jistý ze je to v elektryce protože jinak je vsechno ok . muze to delat např předstih a odtrh i kdys to při volnobehu neskube a jde vytocit? dík za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 14:42
 
 
 
 
Jméno: dest      IP: uživatel15207    
Zduř draci když slyším bouchání z levého deklu u mz? při vyšší rychlosti to nedělá :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
MZ nemá primární řetěz
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš spatnej rětěz ale nejlíp uděláš když ten kryt odděláš a podíváš se jestli tam není něco vydřený
 
 
Datum: 22. srpna 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko      IP: uživatel8444    
pionýru zdar!.stal se mi takovej průser :-D a potřeboval bych poradit.pořídil jsem si pionýra 20-tku,a chtěl jsem na něj namontovat novej vybroušenej válec..tak jsem začal demontovat hlavu a s hlavou jsem vymontoval i 2 spodní "štefty" i s maticema...(závitový tyčky,na kterých drží válec s hlavou).závit v karteru byl jasně v p... nemám možnost dát do karteru vyvrtat nový závit,no a je to asi i hodně ryzikový,složitý..známý mi poradil použít(na uchycení "šteftů" do karteru) "chemickou kotvu".prý to bude držet....můj názor je,že je to nesmysl,nemůže to přece vydržet ty tlaky. a že můžu začít shánět jinej motor..chtěl bych se zeptat na Váš názor,na další(jestli nějaké jsou..)možnosti. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Nech si udělat vložku s vnitřním závitem M6 a venkovním M8, přeřízni závit a po prdeli :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kombinovanej svorník z hlazenky 7mm do karteru a klasika 6mm z karteru žádná věda já mám svorníky celý ze 7mm hlazenky
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsem pro M7... sehnat M7 šroub,říznout kousek závity, navařit na něj origo šteft M6... nemáš třeba rodinu někde na vesnici? nebo kámoše?
 
 
Datum: 22. srpna 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
závitníkem udělej větší závit a kup šroubovnici
 
 
Datum: 22. srpna 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Souhlas s kolečkem M7 vpohodě vyhovuje.Díra po závitu M6 mu bude i "centrovat" vrták pro M7(vpodstatě pouze vyčištění díry po M6)
 
 
Datum: 22. srpna 2013 16:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vy lepidloví uvažovali jste někdy nad tím že ten šteft budete chtít někdy vyměnit?
 
 
Datum: 22. srpna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kespr: Jako že si vytrženej závit zalepil motorovym silikonem? Jinak k tématu: osobně bych přeříznul ten závit. Teď pudu proti proudu, ale já bych řezal závit M7, nikoli M8...A k tomu si samozřejmě nechat vytočit šteft...
 
 
Datum: 22. srpna 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
me se to tes stalo s tema stefty delal sem go motora a ten vysoko teplotní tmel kterym sem dal kartery k sobe tak s tym sem tam aj jaksy zalepil ty stefty a drží to do dnes .
 
 
Datum: 22. srpna 2013 14:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
když půjdeš koupit lepidlo tak za něj dáš min 150,- a je to podle mě stejně jen dočasný,převrtat na M8 a udělat šteft z hlazenky co bude mít do kartru M8 a zbytek M6
 
 
Datum: 22. srpna 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro standu:jo,nad tím už jsem také uvažoval a v mém případě se mi to jeví jako nejdostupnější řešení.zkusím to,a časem vám sem přidám zhodnocení. děkuji za rady :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2013 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16004    
Kdekoliv na silnici s ručním závitníkem uděláš nový závity m8. Výroba šteftů m8/m6 už bude horší. Zkusil bych vysokopevnostní lepidlo na závity a předně bych závity pročistil závitníkem m6 III. a použil nové neožvejkané štefty.
 
 
Datum: 22. srpna 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hostinné,Trutnovsko.... .no na výfuku je to trochu něco jinýho.mám strach,že by to v tom karteru dlouhodobě nevydrželo.přecejenom stlačení,zážeh.aby se mi to za jízdy nevymlátilo,a nezačalo to nasávat falešnej vzduch
 
 
Datum: 22. srpna 2013 11:32
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14185    
Chemická kotva je dobrá do betonu , ale do hliníku si ji nedovedu představit. Strojní vrtačku snad v okolí někdo bude mít, sežeň závitovou vložku, převrtej na větší závit, a potom můžeš použít původní štefty. Ruční vrtačku nedoporučuju, protože neudržíš kolmost. Jinak odkud jsi? Třeba se ozve někdo s pomocí z okolí o kom ani nevíš, že existuje.
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rdžet by to mohlo já epoxidem zalepoval srženej závit na šteftu u vejfuku a drží to a to je to utažený jak něco tak to skus když to povolí tak to poznáš
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:42
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi řekni že ve městě nemá obchod s nářadím kde mají vytahováky
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: Jurajenko      IP: uživatel8444    
víš,borec z paneláku má "omezený" možnosti :-/ .co říkáš na tu variantu s chemickou kotvou?.díky
 
 
Datum: 22. srpna 2013 10:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit a vyvrtat nový díry určitě někoho seženeš kdo ti to udělá
 
 
Datum: 22. srpna 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: petrman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik může stát GO motoru na mzteru.Díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16002    
zaleží na současnem stavu musíš to dobře rozvážit... ale výbrus 1000 repas kliky 1500 nová spojka či její repas 500 až 1000 ložiska gufera 800.... osobně bych mz spíš jezdil jako spotřební motorku a zvážil střední opravu motoru s novou spojkou a výbrusem a případně přetěsnění... kliku bych usoudil zpusobem má znatelnou vuli bohužel je ko nemá nechat to být a nepulit..... chápu to tak že si to chceš udělat sám byt mz nejni nejednodužší na demontáš je to 5 kvalt a všechny ložiska valivá....je narocnější než jawa čz.....pokut si chceš najít motoopravnu naklady jsou v ceně 2 motorek.... našel bych si spiš nadšense...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
Ahoj draci mám velikou prosbu sice se to sem moc nehodí ale skusim to. Mám doma traktůrek a je v něm motor ze 175 prasete (skůtra) je na tom origo alektrika a chcu se vás zeptat jak udělat elektriku nechcu aby to díjelo a aby to mělo světla jen aby se dal motor nastartovat nemá to batekru jestli někdo nevíte o nějakém schématu? a jestli by šla použít indučka 8V z pionýra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
indukčka by samozřejmě použít šla a nevím proč to vymýšlet jinak když u tohodle motoru je zapojení jednoduché a spolehlivé (startuje na šlápnutí vždy) a to je si myslím u traktůrku docela důležité
 
 
Datum: 22. srpna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: jawka05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Mam jawu 05 , motor je po GO , no nakopnut sa da len studeny a ked sa zohreje tak sam zdochne a nejde nastarovat. Pri roztlaceni nie je ziaden problem, chytne hned aj zohriaty a da sa v pohode jazdit no pri volnobehu zdochne. Nie ze by mi to nejak extra vadilo, ved hlavne ze to ide, ale neviete niekto poradit co s tym ? dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau nevite co muze byt s babetou ona totiz na volnebech po kratke dobe vzdechne a nechce chytit proste se jí uleje svicka ale kdyz jede a vytahne se po jizde je krasne cihlove barvy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 1:04
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná je to hodně bohatá volnoběžná směs - šroub regulace volnoběžný směsi by měl být 1,5 otáčky od dorazu
 
 
Datum: 25. srpna 2013 1:04
 
<  248  249  250  251  252  253  254  255  256  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 16:32:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu