Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 čau lidi .. mám jawu péráka.. tak rok stál .. jiskru hází ale není mokrá svíčka tak že to nechce naskočit .. karburátor jsem vyčistl .. před necelým rokem jel :/ nevíte někdo co to může dělat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 10:09
 jestli rok stál tak bude potřeba vyčistit nádrž, kohoutek jestli není zacpanej rzí ale až zas budeš odstavovat motorku na delší dobu tak je dobrý nalejt nádrž plnou benzínu aby nerezavěla
Datum: 25. srpna 2013 10:09
Jméno: Jawa 634
IP: uživatel15397
 Ahoj. Prosím o radu. Mám Jawu 350/634 a mám takový problém: motocykl normálně jede bez zapnutých světel, ale jakmile zapnu světla, okamžitě zdechne. Pokud zapnu parkovačky, tak sice jede, ale musím ho pořád držet pod plynem, jakmile ale zapnu blinkry, okamžitě zdechá. Kde je problém? Děkuji za Vaše rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 16:30
 máš někde zkrat na kostru. Já to měl s pravým blinkrem - neblikal, ale motor vynechával jak posílal přerušovač štávu do pravého blinkru. nakonec to byl konektor bez izolace pod sicnou, kde se dotákal odřeného laku na blatníku. Předpokládám, že to budeš mít podobný...
Datum: 25. srpna 2013 16:30
 Dělá to i když plně nabiješ baterii?
Datum: 25. srpna 2013 0:11
 Ahoj, jaký byste mi doporučili gumy odsud? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 13:28
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jezdím continental ContiGo, rozumná cena a super seděj
Datum: 25. srpna 2013 13:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16016
 tak na 4 konovou 50 ti stačí i ta nejlevnější čína....
Datum: 25. srpna 2013 12:36
 ne drapaky ne, je to fichtl spíš na silnice (má STK).
Jakou značku by ste mi doporučili na silnici?
Datum: 25. srpna 2013 11:44
 fuha ten vyber co tady je noc moc,, jedine ty lechci drapaky,,ty jsou dobre na takove polancky,,,
Datum: 24. srpna 2013 23:40
 fichtla
Datum: 24. srpna 2013 22:36
 a na jaký stroj?
Datum: 24. srpna 2013 22:29
Jméno: radek
IP: uživatel16011
 Zdar draci, nevíte kde mám sehnat náhon tachomtru na Stadion s11?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2013 21:19
Jméno: radek
IP: uživatel16011
 Já myslel toho šneka nebo co to je dole na předním kole a myslel jsem na s11 , pasuje tam s S22? nebo jaký tam mám dát? chci tam mít tachometr, ale ne ten digitalní z kola..
Datum: 07. září 2013 21:19
Datum: 24. srpna 2013 21:25
 Ahoj, mám strhnutej závit držení vejfuku. Tady jsem našel jen origo rozměr a v Hornbachu jen špatnou velikost. Poradíte mi kde nebo jak to obejít? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 20:49
 díky, já už sem asi slepej
Datum: 24. srpna 2013 20:49
Datum: 24. srpna 2013 20:47
Jméno: cestovatel
IP: uživatel13546
 zdravim. chtel bych si udělat v blízké době rozšíření z řidičáku C na CE a zajímalo by mě, kolik se musí najezdit jízd (hodin) v autoškole. Je to hodin jako na skupinu C? anebo je to už trochu zkrácené? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 17:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 24. srpna 2013 17:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to zkrácený.. na Cčko bylo myslim 18 hodin a vleky už byly snad jenom 8... ale nevim to jistě, dělal sem to 2 roky zpět a už si to nepamatuju...
Datum: 24. srpna 2013 17:36
 Čau draci, obracím se na vás s žádostí o radu ohledně tyristorovýho zapalování, nebo CDIčka... je tu někdo kdo s tím má zkušenost? Nebo někdo, kdo to prodává? Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 10:55
 no ještě pár dalších výhod by se našlo, konkrétně u dvoutaktů je výhodou ten strmej nárůst napětí díky kterýmu je cdi relativně necitlivý na stav svíčky
naopak bych nesouhlasil s tím že cdi umí zapálit chudší směs - chudší směs vyžaduje pro zapálení celkově větší energii jiskry (většinou je navíc nehomogenní a zpravidla vzrůstá požadavek na napětí) jenže v tom je právě výhoda indukčního zápalka - má (v rozsahu běžných otáček) podstatně delší jiskru a tím i celkovou energii (pochopitelně s vyššíma otáčkama se to u klasický soustavy zhoršuje)
Datum: 26. srpna 2013 10:55
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 V principu je to vlastně jedno. Pokud se podaří zapálit spolehlivě směs v celém rozsahu otáček a hlavně při startu je jedno jaké zapalko máš. CDI má schopnost zapálit i chudší směs oproti indukčnímu zapalování. Takže jedinou výhodu kterou vidím je v tom, že CDI se dá zkonstruovat na poměrně vysoké otáčky (jednou se mi povedlo udělat CDI se stropem otáčk 60.000rpm), u indukčního to z principu sycení induční cívky není možné leda by se jednalo o nějakou speciálně navrženou. Rozhodně zase co do spolehlivosti indukční zapalování bude spolehlivější (jednodušší=spolehlivější). Proto pokud potřebuješ provozovat zapalování v standardním rozsahu otáček jako originální zapalko, nepotřebuješ ušetřit proud který zapalování odebírá, tak nemá smysl na CDI přecházet (myslím DC-CDI). Pak je jedinou smysluplnou úpravou přejít na bezkontaktní zapalko, ale to v pravém slova smyslu nemá nic společného s přestavbou, protože se pouze změní systém snímání polohy kliky.
Datum: 26. srpna 2013 10:36
Jméno: combust
IP: uživatel16021
 Tak to záleží do čeho to chceš a jak moc sofistikovaný zápalko atd.rnObecně - cdi má výhodu v tom že má strmější nárůst napětí na svíčce (zapálení jiskry je tak míň náchylný na svody) a pokud je dobře navržený tak má konstantní jiskru bez ohledu na otáčky. Nevýhodou může být krátká doba trvání jiskry a složitost.rnPopravdě se dneska cdi už moc nevyskytuje (vesměs už jen u malejch dvoutaktů), sice každej tomu zapalování tak říká ale v drtivý většině je to elektronikou vylepšená klasika a díky složitější regulaci a řízení se začínaj hlavní výhody cdi poněkud ztrácet. rnProvozuju starýho japonce co se dělal jak s cdi, tak později s poměrně jednoduchym elektronickým "bateriovým" zapalováním a žádnej pozorovatelnej rozdíl co se chodu nebo výkonu tam není. rnPodle mě spíš než přechod na cdi má větší vliv nahrazení mechanickýho kontaktu elektronikou. Nedávno jsem známýmu vyráběl takovou náhradu za kladívka, od tý doby je děsně spokojenej jak si motor přede (samozřejmě vyměnil i cívky za verzi určenou pro elektronický zápalko).rn
Datum: 25. srpna 2013 23:45
 Tak zajímalo by mě, jestli se vyplatí investovat do toho... sliboval bych si od toho kultivovanější chod motoru a taky by mě zajímalo, kdo to dělá popřípadě
Datum: 25. srpna 2013 12:00
 a jakou radu chceš?
Datum: 25. srpna 2013 0:57
 Ahoj chtel bych se zeptat jak se da vyrnat koncovka a kolinko vyfuku na ČZ 150C jestli mate nejake triky nebo tak  diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 9:58
Jméno: Janouš
IP: uživatel12485
 Ahoj draci. Mám doma dvě zápalka. Jedno z jawy 05 a jedno z 21, obě v perfektním stavu. Obě 20W. Které z nich je lepší namontovat na pincka? Slyšel jsem že stará zápalka z 05 jsou lepší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 9:11
Jméno: Jarda
IP: uživatel16010
 Ahoj draci mám babetu 210 a nejde mi otocit motorem dozadu když potrebuju couvnou při parkování tak mi to nejede do zadu a když sem vypustil olej tak tam byl hodne hlinikovej prasek prosim poradte co by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 22:00
Jméno: Kuba
IP: uživatel15014
 Zdravím prosím vás jakej má odtrh čz 250 475
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 14:47
 Dej 0,4mm jako na všem ostatním...
Datum: 24. srpna 2013 14:47
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Ahoj, potřebuji vykorkovat lamelu do pionýra, můžu použít asi 30 roků staré korky? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 7:36
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Kup si nový lamely a vyser se na nějaký přehazování korků :o) Pokud tě baví se s něčím zbytečně drbat, tak prosím, ale myslím, že takový Feroda ti vydržej 2x víc jak nějakej starej korek, nebudeš se vztekat, že ti to tam nejde atd..
Datum: 28. srpna 2013 7:36
 zdravím, dle mé zkušnosti je zahod, nové nestojí toli k peněz,abys do toho dal dvojí prácí, caoo
Datum: 24. srpna 2013 19:25
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Díky za rady.
Datum: 24. srpna 2013 17:37
 No jen aby ten korek nebyl po letech strouchnivělej, záleží na skladování... každopádně to zkus, nandej je tam, nech lamely přes noc v oleji a uvidíš...
Datum: 24. srpna 2013 13:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 podle mě bude životnost nepoužitého korku jistě vyšší než 30 let..
Datum: 24. srpna 2013 12:13
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
Datum: 24. srpna 2013 11:45
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 asi vím co myslíš a to bych tam nedával...jestli to jsou takový ty špunty so jsou strašně lehký tak z toho to nedělej,já to dělám ze špuntů od šampusu a pohoda,sice je to lisovanej korek ale drží
Datum: 23. srpna 2013 23:30
 Ahoj draci vím že to jsem nepatří ale udělal jsem papíry na A1 a vůbec nevím co si koupit za motorku do 20000kč poradte co bych mohl sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 14:39
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Za mě Yuki TR 125, kupoval sem jí za 17 000, 11 tis najeto a paráda. mám nalítáno za rok 3500 tis kilometrů a bez jedinýho problému. Všichni řikaj jakej je yukina šunt, ale to bejvávalo, ohromně mě překvapila, sice z ní na silnici vytáhneš okolo 100 km/h ale v terénu dokáže docela potahat na to že to je 4T. A mimochodem, motor to má ze Suzuki Dr 125, akorát je na víčku olejovýho filtru napsáno Yuki místo Suzuki  aj i vzhledem je pěkná
Datum: 25. srpna 2013 14:39
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo ale já tomu říkám vidlice obráceně
Datum: 25. srpna 2013 14:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 pejsek:A to jako ČZ/Jawa není motorka?Nebo jak to mám chápat,tohle mě docela štve,já na 175/470 jezdim už 2 roky a když se někomu zmíním že jezdím na tomhle stroji tak jenom nechápavě čumí...Neberte mě špatně ale za 20 si koupíš možná něco slušně řečeno odjetýho ale zase můžeš říkat,mám Yamahu ale k čemu to?At si říká kdo chce co chce ale chtěl bych vidět tyhle rejže a jim podobný po 50ti letech...Navíc Jawky a ČZ jsou motorky pro všechno
Datum: 25. srpna 2013 12:36
 Suzuki dr 125, honda XLR 125
Datum: 24. srpna 2013 11:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 péro: vidlice to obráceně nemá, jen tam nejsou ty jejich kryty.
Datum: 24. srpna 2013 9:35
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 tybrdo ta zetka je za supr cenu je to vývozní model vidlice obráceně a vysoký řídítka kulatá nádrž stejně jako jí mám na plakátu
Datum: 23. srpna 2013 23:32
 musíš pohledat ale 20 tyček je docela málo na novější endurko nebo motarda
Datum: 23. srpna 2013 22:55
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/742893-dt-125-r.html
Datum: 23. srpna 2013 22:54
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/736564-dt-125-r.html
Datum: 23. srpna 2013 22:53
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
Datum: 23. srpna 2013 22:40
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Kup si ČZ 125/473/453 s motorem 175/250 nebo 125/476 s motorem 175 a máš to a ještě ti zbyde na benzin.
Datum: 23. srpna 2013 21:53
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Čau Tome. 20 klacků je celkem málo.. ještě se musíš rozhodnout jestli 2T nebo 4T.
Za 4takt bych byl pro Suzuki DR 125
Za 2takt pro Yamahu DT 125
jinak možností je ještě víc pokoukni po motoinzerci  ale ceny začínaj +20tis... lepší bude nekupovat uplně nejlevnější ale není to vždicky tak..aspon...30tis a ještě nějaký kačáky na hadry atd.
Datum: 23. srpna 2013 21:26
 Spíše endurko
Datum: 23. srpna 2013 20:19
 Pfff, rád bych poradil, ale všechny motorky do 20 000kč, 11kw a 125ccm sem vypisovat nehodlam, musíš trochu konkretizovat, jakej stroj chceš...enduro, cenduro, motard, naháč, silnice...
Datum: 23. srpna 2013 20:17
 Ahoj, mám divný problém s přepínačem na J 20. Když otočím doleva na vypnutí tak se to nevypne, stačí ale na přepínač trošku zatlačit a motor zhasne. To samé i do prava pro světla. Ja jsem z toho jelen.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 12:46
 Dobře, provedu.
Datum: 24. srpna 2013 12:46
Jméno: honza
IP: uživatel16009
 Ocisti kontakty
Datum: 23. srpna 2013 21:27
 tomu se lidově řiká "špatný dotyk". mělo by stačit poladit kontakty. slouží to už kolik? cca 40 let, tak už chce jít spát ne
Datum: 23. srpna 2013 20:34
Jméno: jozef
IP: uživatel14729
 čau chlapi, prosím nevíte o návodu ohledně složení motoru jawetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 18:05
Jméno: max
IP: uživatel8746
 zdravím chtěl bych se zeptat dá se na motor čz 175 570 jednofuk hodit válec z 250 jednofuka? nebo by se musel vyměnit celý motor? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 19:25
 Model 570 sice neznam, možná si myslel motor typu 450. Tak tam válec z 455 nenapasuješ, musel bys měnit celý motor...
Datum: 23. srpna 2013 19:25
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci prosim o radu jaké rozměry mí mít gufero pod sekundárním kolečkem u jawy 350/640 ? nechci to rozdělat a pak schánět gufero díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 16:49
 30x52x10...jinak je to napsané v katalogu náhradních dílů, takže příště nemusíš čekat na odpověď a rovnou si to můžeš najít...
Datum: 23. srpna 2013 16:49
Jméno: Hafis
IP: uživatel15946
 Čau. Čím a jak vypálit výfuk? Mam to vypalovat i s kolenem? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Já osobně vypaluju horkovzduškou. Sice to není tak rychlý jako oheň, zato se mi výsledek po vyklepání zdá lepší a chromům to nějak nevadí. Jen to trošku víc kouří - sousedi tě chvilku nebudou mít rádi
Datum: 29. srpna 2013 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vezmi staré lanko, na konci ho rozpleť, druhý konec dej do vrtačky a tím to krásně vyčistíš od tvrdých usazenin, pak stačí vypláchnout třeba benzínem (já používám čistič na brzdy) nebo můžeš použít nějaký čistič na motory a budeš ho mít jak nový
Datum: 27. srpna 2013 15:40
 Jestli chrom nestojí za nic, vezmeš to propanbutnovým hořákem na ipu, vyklepeš a máš to
Datum: 24. srpna 2013 21:27
 dělal sem to tušim hydroxidem na odpady, ale bacha žere stříbřenku chrom ne. Maj ho v drogerce (prodává se asi v kilovce).
Datum: 24. srpna 2013 20:36
 Ideální je vypálit výfuk několik minut trvající ostrou jízdou... když to chceš jinak a nezáleží ti na chromu, tak to vypal benzínem až to červený bude...
Datum: 23. srpna 2013 23:05
 ale jestli se to rozhodneš vypalovat tak bacha at neco nezapálíš třeba když tam budeš prilivat benzin tak ne z kanystru !! vem třeba kelimek a vzdycky tam trošku nalej ale musíš rychle jinak ti zhoří kelímek
Datum: 23. srpna 2013 18:54
 Zrovna před chvílou jsem čistění dodělal já mám chromy v ... takže sem tam nalil benzin a zapálil ale to nepřineslo skoro žádnej výsledek tak jsem vzal šroubovák a žačal jsem to vydrapovat a pak jsem vzal šroubovnicu protože jsem tam už nedošáhl šroubovákem šlo to celkem pěkně ven ale dělal jsem to asi hodinu ale vejfuk je jak novej (zevnitř) .D
Datum: 23. srpna 2013 18:53
 Můj postup je takový, že vyndam z výfuků vložky, ty poleju benzínem a zapálim. Obaly výfuků a kolena čistim mechanickou cestou, protože si nechci zničit chromy. Takže třeba vhodně ohnutý drát z autogenu a ručně vyškrábat, je to práce na chvilku. Koleno snadno vyčistíš tak, že vemeš staré lanko, roztřepíš ho na konci, upneš do vrtačky a pomocí toho vyškrábeš karbon z kolena...
Datum: 23. srpna 2013 16:11
 zdar draci,zdar seso...rnkupuji si nového fichtla páč ten můj i potom co sem do něj vrazil 7000 pořád nejede ale je tam problém..je prý slabé magneto můžu ho z toho svého u kterého je jako zázrakem v pořádku normálně vyšroubovat a vyměnit? nebo je to složitější (kabely, ''napojení na motor'') nevím co s tím... prosím o radu díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 16:18
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 aby jsme si rozuměli,budu mít oba,pokud se porouchá nový vyměním za správný díl ze starého ( kdyby to nešlo asi bych ho koupil) Vím,posrat se může kdykoli,fichtl byl,je a bude fichtl,který nezaručí bezporuchový provoz
Datum: 23. srpna 2013 16:18
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 tak magneto vyměniš lehce ale nejdriv se podivej tady nez zacnes http://www.jawa-50.cz/ ja chci ale jenom řict, že ikdyž koupis noveho chrchla tak pocitej s tim ze se ti drive nebo pozdeji neco posere. A nevim jestli je zrovna rozumne i po financni strance to řešit tak, že si koupiš zase noveho  ...
Datum: 23. srpna 2013 15:58
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 no,ten můj dneska nešel nastartovat a včerra uplně v poho,to neřešim to se dá udělat, ale v nízkých otázkách se dusí,měnil sem kvuli tomu vzduch.filtr,karbec,trysky,svíčku,palivo,dal jsem jiný olej M2T..a pořád nic,tak si kupuji takového co je po GO a celkové vzhledové renovaci,,ten by měl být bez starostí,jen má prý slabší magneto..tak ho chci dát z toho mého ,teď už bude jen náhradní..
Datum: 23. srpna 2013 15:49
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 co to je nejede ? to mi chces rict že si vyhodil 7 litru a kupuješ noveho ??? popiš co tomu je ....
Datum: 23. srpna 2013 15:38
 Zdravím, mám problém se spínací skříňkou. Ta původní (z 05) byla pokažená, ten plech, co spojuje kontakty se otočil tak jednou ze čtyř pokusů. Sehnal jsem od známého druhou spínací skříňku, která dobře spínala, ale byl tam problém. Ta moje 05 je výroba '93, je s tím celkem problém, protože některé díly jsou tam z 555 a některé novější, jak u 20. Skříňka tam byla z 555. Nedá se tam nějak zapojit ta novější? Mě se tam nikdy nespínali kontakty, co měli. Zkoušel jsem tam dát spínací skříňku PAL (na klíček), ale jede všechno dohromady (vrčí, svítí, troubí). Tady je schéma na 555 (to co tam bylo původně) http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_555.jpg a tady na 05 (to novější) http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_05,20.gif . Díky moc za odpovědi, snad se to už nějak vyřeší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 23:37
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 kašli na víc konektorů,pořádně se na to mrkni a pak zjistíš že to jde v pohodě zapojit
Datum: 23. srpna 2013 23:37
 Dá se vůbec někde sehnat skříňka na 555? Všude jsou ty skříňky, co mám (ty s více konektory).
Datum: 23. srpna 2013 14:32
|



|