slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  247  248  249  250  251  252  253  254  255  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: xrc4      IP: uživatel12078    
čau lidi .. mám jawu péráka.. tak rok stál .. jiskru hází ale není mokrá svíčka tak že to nechce naskočit .. karburátor jsem vyčistl .. před necelým rokem jel :/ nevíte někdo co to může dělat ?? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli rok stál tak bude potřeba vyčistit nádrž, kohoutek jestli není zacpanej rzí ale až zas budeš odstavovat motorku na delší dobu tak je dobrý nalejt nádrž plnou benzínu aby nerezavěla
 
 
Datum: 25. srpna 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa 634      IP: uživatel15397    
Ahoj. Prosím o radu. Mám Jawu 350/634 a mám takový problém: motocykl normálně jede bez zapnutých světel, ale jakmile zapnu světla, okamžitě zdechne. Pokud zapnu parkovačky, tak sice jede, ale musím ho pořád držet pod plynem, jakmile ale zapnu blinkry, okamžitě zdechá. Kde je problém? Děkuji za Vaše rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: Roko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš někde zkrat na kostru. Já to měl s pravým blinkrem - neblikal, ale motor vynechával jak posílal přerušovač štávu do pravého blinkru. nakonec to byl konektor bez izolace pod sicnou, kde se dotákal odřeného laku na blatníku. Předpokládám, že to budeš mít podobný...
 
 
Datum: 25. srpna 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělá to i když plně nabiješ baterii?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jaký byste mi doporučili gumy odsud? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jezdím continental ContiGo, rozumná cena a super seděj
 
 
Datum: 25. srpna 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16016    
tak na 4 konovou 50 ti stačí i ta nejlevnější čína....
 
 
Datum: 25. srpna 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne drapaky ne, je to fichtl spíš na silnice (má STK). Jakou značku by ste mi doporučili na silnici?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 11:44
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha ten vyber co tady je noc moc,, jedine ty lechci drapaky,,ty jsou dobre na takove polancky,,,
 
 
Datum: 24. srpna 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtla
 
 
Datum: 24. srpna 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a na jaký stroj?
 
 
Datum: 24. srpna 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel16011    
Zdar draci, nevíte kde mám sehnat náhon tachomtru na Stadion s11? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel16011    
Já myslel toho šneka nebo co to je dole na předním kole a myslel jsem na s11 , pasuje tam s S22? nebo jaký tam mám dát? chci tam mít tachometr, ale ne ten digitalní z kola..
 
 
Datum: 07. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je mi novinka že s11 má tachometr :-D .. řekl bych že asi chceš na s22 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nahon_tachometru2.html tohle se ti nelíbí? nebo si to nenašel?
 
 
Datum: 24. srpna 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám strhnutej závit držení vejfuku. Tady jsem našel jen origo rozměr a v Hornbachu jen špatnou velikost. Poradíte mi kde nebo jak to obejít? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky, já už sem asi slepej
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: cestovatel      IP: uživatel13546    
zdravim. chtel bych si udělat v blízké době rozšíření z řidičáku C na CE a zajímalo by mě, kolik se musí najezdit jízd (hodin) v autoškole. Je to hodin jako na skupinu C? anebo je to už trochu zkrácené? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
 
 
Datum: 24. srpna 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to zkrácený.. na Cčko bylo myslim 18 hodin a vleky už byly snad jenom 8... ale nevim to jistě, dělal sem to 2 roky zpět a už si to nepamatuju...
 
 
Datum: 24. srpna 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, obracím se na vás s žádostí o radu ohledně tyristorovýho zapalování, nebo CDIčka... je tu někdo kdo s tím má zkušenost? Nebo někdo, kdo to prodává? Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ještě pár dalších výhod by se našlo, konkrétně u dvoutaktů je výhodou ten strmej nárůst napětí díky kterýmu je cdi relativně necitlivý na stav svíčky naopak bych nesouhlasil s tím že cdi umí zapálit chudší směs - chudší směs vyžaduje pro zapálení celkově větší energii jiskry (většinou je navíc nehomogenní a zpravidla vzrůstá požadavek na napětí) jenže v tom je právě výhoda indukčního zápalka - má (v rozsahu běžných otáček) podstatně delší jiskru a tím i celkovou energii (pochopitelně s vyššíma otáčkama se to u klasický soustavy zhoršuje)
 
 
Datum: 26. srpna 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
V principu je to vlastně jedno. Pokud se podaří zapálit spolehlivě směs v celém rozsahu otáček a hlavně při startu je jedno jaké zapalko máš. CDI má schopnost zapálit i chudší směs oproti indukčnímu zapalování. Takže jedinou výhodu kterou vidím je v tom, že CDI se dá zkonstruovat na poměrně vysoké otáčky (jednou se mi povedlo udělat CDI se stropem otáčk 60.000rpm), u indukčního to z principu sycení induční cívky není možné leda by se jednalo o nějakou speciálně navrženou. Rozhodně zase co do spolehlivosti indukční zapalování bude spolehlivější (jednodušší=spolehlivější). Proto pokud potřebuješ provozovat zapalování v standardním rozsahu otáček jako originální zapalko, nepotřebuješ ušetřit proud který zapalování odebírá, tak nemá smysl na CDI přecházet (myslím DC-CDI). Pak je jedinou smysluplnou úpravou přejít na bezkontaktní zapalko, ale to v pravém slova smyslu nemá nic společného s přestavbou, protože se pouze změní systém snímání polohy kliky.
 
 
Datum: 26. srpna 2013 10:36
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16021    
Tak to záleží do čeho to chceš a jak moc sofistikovaný zápalko atd.rnObecně - cdi má výhodu v tom že má strmější nárůst napětí na svíčce (zapálení jiskry je tak míň náchylný na svody) a pokud je dobře navržený tak má konstantní jiskru bez ohledu na otáčky. Nevýhodou může být krátká doba trvání jiskry a složitost.rnPopravdě se dneska cdi už moc nevyskytuje (vesměs už jen u malejch dvoutaktů), sice každej tomu zapalování tak říká ale v drtivý většině je to elektronikou vylepšená klasika a díky složitější regulaci a řízení se začínaj hlavní výhody cdi poněkud ztrácet. rnProvozuju starýho japonce co se dělal jak s cdi, tak později s poměrně jednoduchym elektronickým "bateriovým" zapalováním a žádnej pozorovatelnej rozdíl co se chodu nebo výkonu tam není. rnPodle mě spíš než přechod na cdi má větší vliv nahrazení mechanickýho kontaktu elektronikou. Nedávno jsem známýmu vyráběl takovou náhradu za kladívka, od tý doby je děsně spokojenej jak si motor přede (samozřejmě vyměnil i cívky za verzi určenou pro elektronický zápalko).rn
 
 
Datum: 25. srpna 2013 23:45
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zajímalo by mě, jestli se vyplatí investovat do toho... sliboval bych si od toho kultivovanější chod motoru a taky by mě zajímalo, kdo to dělá popřípadě
 
 
Datum: 25. srpna 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou radu chceš?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 0:57
 
 
 
 
Jméno: lukyn      E-mail:      IP: uživatel13625    
Ahoj chtel bych se zeptat jak se da vyrnat koncovka a kolinko vyfuku na ČZ 150C jestli mate nejake triky nebo tak :-) diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: Janouš      IP: uživatel12485    
Ahoj draci. Mám doma dvě zápalka. Jedno z jawy 05 a jedno z 21, obě v perfektním stavu. Obě 20W. Které z nich je lepší namontovat na pincka? Slyšel jsem že stará zápalka z 05 jsou lepší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16010    
Ahoj draci mám babetu 210 a nejde mi otocit motorem dozadu když potrebuju couvnou při parkování tak mi to nejede do zadu a když sem vypustil olej tak tam byl hodne hlinikovej prasek prosim poradte co by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím prosím vás jakej má odtrh čz 250 475 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej 0,4mm jako na všem ostatním...
 
 
Datum: 24. srpna 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Ahoj, potřebuji vykorkovat lamelu do pionýra, můžu použít asi 30 roků staré korky? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 7:36
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Kup si nový lamely a vyser se na nějaký přehazování korků :o) Pokud tě baví se s něčím zbytečně drbat, tak prosím, ale myslím, že takový Feroda ti vydržej 2x víc jak nějakej starej korek, nebudeš se vztekat, že ti to tam nejde atd..
 
 
Datum: 28. srpna 2013 7:36
 
 
 
 
Jméno: Matějka Alois      E-mail:      IP: uživatel15370    
zdravím, dle mé zkušnosti je zahod, nové nestojí toli k peněz,abys do toho dal dvojí prácí, caoo
 
 
Datum: 24. srpna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Díky za rady.
 
 
Datum: 24. srpna 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jen aby ten korek nebyl po letech strouchnivělej, záleží na skladování... každopádně to zkus, nandej je tam, nech lamely přes noc v oleji a uvidíš...
 
 
Datum: 24. srpna 2013 13:10
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
podle mě bude životnost nepoužitého korku jistě vyšší než 30 let..
 
 
Datum: 24. srpna 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel14157    
Já nemyslím špunty. Ty korky už jsou tak hotový a pasujou tam. Dělaný asi na Pionýra. Něco takovýdleho. http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/Zrepasovanie_spojkovych_lamiel/#DSC00560.JPG
 
 
Datum: 24. srpna 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
asi vím co myslíš a to bych tam nedával...jestli to jsou takový ty špunty so jsou strašně lehký tak z toho to nedělej,já to dělám ze špuntů od šampusu a pohoda,sice je to lisovanej korek ale drží
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:30
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel12292    
Ahoj draci vím že to jsem nepatří ale udělal jsem papíry na A1 a vůbec nevím co si koupit za motorku do 20000kč poradte co bych mohl sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 14:39
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Za mě Yuki TR 125, kupoval sem jí za 17 000, 11 tis najeto a paráda. mám nalítáno za rok 3500 tis kilometrů a bez jedinýho problému. Všichni řikaj jakej je yukina šunt, ale to bejvávalo, ohromně mě překvapila, sice z ní na silnici vytáhneš okolo 100 km/h ale v terénu dokáže docela potahat na to že to je 4T. A mimochodem, motor to má ze Suzuki Dr 125, akorát je na víčku olejovýho filtru napsáno Yuki místo Suzuki :-D aj i vzhledem je pěkná :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2013 14:39
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
jo ale já tomu říkám vidlice obráceně :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
pejsek:A to jako ČZ/Jawa není motorka?Nebo jak to mám chápat,tohle mě docela štve,já na 175/470 jezdim už 2 roky a když se někomu zmíním že jezdím na tomhle stroji tak jenom nechápavě čumí...Neberte mě špatně ale za 20 si koupíš možná něco slušně řečeno odjetýho ale zase můžeš říkat,mám Yamahu ale k čemu to?At si říká kdo chce co chce ale chtěl bych vidět tyhle rejže a jim podobný po 50ti letech...Navíc Jawky a ČZ jsou motorky pro všechno
 
 
Datum: 25. srpna 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Suzuki dr 125, honda XLR 125
 
 
Datum: 24. srpna 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
péro: vidlice to obráceně nemá, jen tam nejsou ty jejich kryty.
 
 
Datum: 24. srpna 2013 9:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
tybrdo ta zetka je za supr cenu je to vývozní model vidlice obráceně a vysoký řídítka kulatá nádrž stejně jako jí mám na plakátu
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš pohledat ale 20 tyček je docela málo na novější endurko nebo motarda
 
 
Datum: 23. srpna 2013 22:55
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/742893-dt-125-r.html
 
 
Datum: 23. srpna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/736564-dt-125-r.html
 
 
Datum: 23. srpna 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Tak mustang máš pravdu.. ale když on říkal že chce motorku :-D a hlavně spíše endurko ;-) ale http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/744126-125-476.html
 
 
Datum: 23. srpna 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Kup si ČZ 125/473/453 s motorem 175/250 nebo 125/476 s motorem 175 a máš to a ještě ti zbyde na benzin.
 
 
Datum: 23. srpna 2013 21:53
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Čau Tome. 20 klacků je celkem málo.. ještě se musíš rozhodnout jestli 2T nebo 4T. Za 4takt bych byl pro Suzuki DR 125 Za 2takt pro Yamahu DT 125 jinak možností je ještě víc pokoukni po motoinzerci ;-) ale ceny začínaj +20tis... lepší bude nekupovat uplně nejlevnější ale není to vždicky tak..aspon...30tis a ještě nějaký kačáky na hadry atd.
 
 
Datum: 23. srpna 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel12292    
Spíše endurko :-)
 
 
Datum: 23. srpna 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pfff, rád bych poradil, ale všechny motorky do 20 000kč, 11kw a 125ccm sem vypisovat nehodlam, musíš trochu konkretizovat, jakej stroj chceš...enduro, cenduro, motard, naháč, silnice...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám divný problém s přepínačem na J 20. Když otočím doleva na vypnutí tak se to nevypne, stačí ale na přepínač trošku zatlačit a motor zhasne. To samé i do prava pro světla. Ja jsem z toho jelen. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, provedu.
 
 
Datum: 24. srpna 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel16009    
Ocisti kontakty
 
 
Datum: 23. srpna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomu se lidově řiká "špatný dotyk". mělo by stačit poladit kontakty. slouží to už kolik? cca 40 let, tak už chce jít spát ne :-D
 
 
Datum: 23. srpna 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: jozef      IP: uživatel14729    
čau chlapi, prosím nevíte o návodu ohledně složení motoru jawetty? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 18:05
 
 
 
 
Jméno: max      IP: uživatel8746    
zdravím chtěl bych se zeptat dá se na motor čz 175 570 jednofuk hodit válec z 250 jednofuka? nebo by se musel vyměnit celý motor? Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Model 570 sice neznam, možná si myslel motor typu 450. Tak tam válec z 455 nenapasuješ, musel bys měnit celý motor...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosim o radu jaké rozměry mí mít gufero pod sekundárním kolečkem u jawy 350/640 ? nechci to rozdělat a pak schánět gufero díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
30x52x10...jinak je to napsané v katalogu náhradních dílů, takže příště nemusíš čekat na odpověď a rovnou si to můžeš najít...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15946    
Čau. Čím a jak vypálit výfuk? Mam to vypalovat i s kolenem? Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Já osobně vypaluju horkovzduškou. Sice to není tak rychlý jako oheň, zato se mi výsledek po vyklepání zdá lepší a chromům to nějak nevadí. Jen to trošku víc kouří - sousedi tě chvilku nebudou mít rádi :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vezmi staré lanko, na konci ho rozpleť, druhý konec dej do vrtačky a tím to krásně vyčistíš od tvrdých usazenin, pak stačí vypláchnout třeba benzínem (já používám čistič na brzdy) nebo můžeš použít nějaký čistič na motory a budeš ho mít jak nový
 
 
Datum: 27. srpna 2013 15:40
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chrom nestojí za nic, vezmeš to propanbutnovým hořákem na ipu, vyklepeš a máš to
 
 
Datum: 24. srpna 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělal sem to tušim hydroxidem na odpady, ale bacha žere stříbřenku chrom ne. Maj ho v drogerce (prodává se asi v kilovce).
 
 
Datum: 24. srpna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideální je vypálit výfuk několik minut trvající ostrou jízdou... když to chceš jinak a nezáleží ti na chromu, tak to vypal benzínem až to červený bude...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jestli se to rozhodneš vypalovat tak bacha at neco nezapálíš třeba když tam budeš prilivat benzin tak ne z kanystru !! vem třeba kelimek a vzdycky tam trošku nalej ale musíš rychle jinak ti zhoří kelímek
 
 
Datum: 23. srpna 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna před chvílou jsem čistění dodělal já mám chromy v ... takže sem tam nalil benzin a zapálil ale to nepřineslo skoro žádnej výsledek tak jsem vzal šroubovák a žačal jsem to vydrapovat a pak jsem vzal šroubovnicu protože jsem tam už nedošáhl šroubovákem šlo to celkem pěkně ven ale dělal jsem to asi hodinu ale vejfuk je jak novej (zevnitř) .D
 
 
Datum: 23. srpna 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj postup je takový, že vyndam z výfuků vložky, ty poleju benzínem a zapálim. Obaly výfuků a kolena čistim mechanickou cestou, protože si nechci zničit chromy. Takže třeba vhodně ohnutý drát z autogenu a ručně vyškrábat, je to práce na chvilku. Koleno snadno vyčistíš tak, že vemeš staré lanko, roztřepíš ho na konci, upneš do vrtačky a pomocí toho vyškrábeš karbon z kolena...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: víťa      E-mail:      IP: uživatel11601    
zdar draci,zdar seso...rnkupuji si nového fichtla páč ten můj i potom co sem do něj vrazil 7000 pořád nejede ale je tam problém..je prý slabé magneto můžu ho z toho svého u kterého je jako zázrakem v pořádku normálně vyšroubovat a vyměnit? nebo je to složitější (kabely, ''napojení na motor'') nevím co s tím... prosím o radu díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
aby jsme si rozuměli,budu mít oba,pokud se porouchá nový vyměním za správný díl ze starého ( kdyby to nešlo asi bych ho koupil) Vím,posrat se může kdykoli,fichtl byl,je a bude fichtl,který nezaručí bezporuchový provoz
 
 
Datum: 23. srpna 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
tak magneto vyměniš lehce ale nejdriv se podivej tady nez zacnes http://www.jawa-50.cz/ ja chci ale jenom řict, že ikdyž koupis noveho chrchla tak pocitej s tim ze se ti drive nebo pozdeji neco posere. A nevim jestli je zrovna rozumne i po financni strance to řešit tak, že si koupiš zase noveho:-) ...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
no,ten můj dneska nešel nastartovat a včerra uplně v poho,to neřešim to se dá udělat, ale v nízkých otázkách se dusí,měnil sem kvuli tomu vzduch.filtr,karbec,trysky,svíčku,palivo,dal jsem jiný olej M2T..a pořád nic,tak si kupuji takového co je po GO a celkové vzhledové renovaci,,ten by měl být bez starostí,jen má prý slabší magneto..tak ho chci dát z toho mého ,teď už bude jen náhradní..
 
 
Datum: 23. srpna 2013 15:49
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
co to je nejede ? to mi chces rict že si vyhodil 7 litru a kupuješ noveho ??? popiš co tomu je ....
 
 
Datum: 23. srpna 2013 15:38
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám problém se spínací skříňkou. Ta původní (z 05) byla pokažená, ten plech, co spojuje kontakty se otočil tak jednou ze čtyř pokusů. Sehnal jsem od známého druhou spínací skříňku, která dobře spínala, ale byl tam problém. Ta moje 05 je výroba '93, je s tím celkem problém, protože některé díly jsou tam z 555 a některé novější, jak u 20. Skříňka tam byla z 555. Nedá se tam nějak zapojit ta novější? Mě se tam nikdy nespínali kontakty, co měli. Zkoušel jsem tam dát spínací skříňku PAL (na klíček), ale jede všechno dohromady (vrčí, svítí, troubí). Tady je schéma na 555 (to co tam bylo původně) http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_555.jpg a tady na 05 (to novější) http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_05,20.gif . Díky moc za odpovědi, snad se to už nějak vyřeší. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
kašli na víc konektorů,pořádně se na to mrkni a pak zjistíš že to jde v pohodě zapojit
 
 
Datum: 23. srpna 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se vůbec někde sehnat skříňka na 555? Všude jsou ty skříňky, co mám (ty s více konektory).
 
 
Datum: 23. srpna 2013 14:32
 
<  247  248  249  250  251  252  253  254  255  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 16:32:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu