Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: NefunkčníKlakson
IP: uživatel16019
 Čau. Nefunguje mi kakson. Mam vše zapojené, ale např. přední světlo jde bez problému. Myslím, že je to tou krabičkou na řidítkách, protože nevim, jak moc tam má být ten plíšek ohnutý.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 22:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já mět bráchu eletrikářem, toš se na to tady neptám a gdyž uš bych se optal, toš bych zas nepřiznal, že mám bráchu eletrikářem!!! Toš tak.
Datum: 26. srpna 2013 22:59
Jméno: DíkyZkusím
IP: uživatel16019
 Brácha je elektrikář a má i osciloskop, takže mulťák máme. Jinak díky.
Datum: 26. srpna 2013 13:23
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Myslet znamená Hov.o vědět.. takže nemysli a zaměň klakson žárovkou a zkus zatroubit, když se rozsvítí, je spínač klaksonu OK a chbya je v klalsonu... asi to jinak nezjistíš, když předpokládám nemáš ani multimetr.
Datum: 26. srpna 2013 11:20
Jméno: marcel
IP: uživatel16024
 Ten plíšek se má při zmáčknutí dotýkat toho druhého aby spojil kostru s tim drátem ale může to být tím že je pokaženej ten vlastní klakson já bych vzal voltmetr a dal ho na ty drátky co vedou do klaksonu a pokud tam půjde proud a stejně to netroubí tak je vadný ten klakson.
Datum: 26. srpna 2013 10:57
Jméno: Michak
IP: uživatel10991
 čau,potreboval bych poradit mam jawu 555,vyskakuje mi 2ka,rozpulil jsem motor,ale vse se mi zda v pohode nikde zadne opotrebeni,čim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 8:44
 našel jsem tady jak na pařeza, tak na pio http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruz_packy_v_radici_parez.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_packy_v_radici222.html Nevím, jestli je nutný to kupovat, ale jak chceš. Možná sehnat někde nějakou použitou. Nevím, proč to tu je odděleně jako 555 a 20-23 (jako jsou jiný, to je podle foto vidět), ale jak říkam, já tam originální pružinu z pionýra nabastlil
Datum: 28. srpna 2013 8:44
Jméno: michak
IP: uživatel16031
 *pruzinka
Datum: 27. srpna 2013 15:40
Jméno: michak
IP: uživatel16031
 Dik za radu chlapi,az bude čas tak s tím zkusím něco provést,ta spinka se dá koupit samotná nebo s celim automatem?
Datum: 27. srpna 2013 15:38
 Jak říka mustaf, první co bych udělal je, že bych zkontroloval upevnění řadícího automatu ( ty dva šrouby co jsou k bloku motoru z hora)- může to být povolené a tímto způsobem se to muze také projevovat. Když to bude utažené, tak to nejspíš bude jak říká mustaf. Já to měl taky. Narval jsem tam pořádnou pružinu z Pionýra (20-23)- jde tam a vyskakování přestalo.
Datum: 26. srpna 2013 15:33
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 opotřebení nemusíš poznat,často to bývá tím že je unavéná pružinka na řadícím automatu
Datum: 26. srpna 2013 8:48
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
 Čau hele ještě jeden dotaz. Kde by mohli v normálním městě prodávat seřizovací plíšky na zapalování? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 8:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nebo je mají snad v každé slušné mototechně
Datum: 26. srpna 2013 8:42
 Zajdi do normálního železářství a ptej se na spárové měrky.
Datum: 26. srpna 2013 7:32
 Jak a čím rozlestím kartry do zrcadlového lesku ?? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 20:40
 jj moc dekuju vyskouším
Datum: 26. srpna 2013 20:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ja som to robil iba s tým kotúčom a je to krásne!
Datum: 26. srpna 2013 19:07
 leštící pasta- tuha, která se natavý teplem na filcový kotouč...
Datum: 26. srpna 2013 15:46
 A jakou leštenku ?? Ze skusenosti??
Datum: 26. srpna 2013 13:02
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Filcovým kotúčom do flexy !
Datum: 26. srpna 2013 9:27
Jméno: martin
IP: uživatel14559
Posl.aktualizace: 13. září 2013 19:47
Jméno: 55
IP: uživatel16107
 44
Datum: 13. září 2013 19:47
Jméno: martin
IP: uživatel14559
 provarrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Datum: 27. srpna 2013 16:33
 ajo, no tý Ipiny jsem si předtim nevšiml...
Datum: 26. srpna 2013 23:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak se mi zdá, že martin (taktéž "ja"  neni kupující, ale prodávající ... prodáváš šrot a doufám, že se nenajde střelec, co to od tebe za ty prachy koupí... pak jsou ty ceny tam kde jsou, když jdou takovýhle plečky za takový prachy...
Datum: 26. srpna 2013 17:18
Jméno: martin
IP: uživatel14559
 jeste musim dodat ze na motu vsechno funguje a motor je po výbrusu a startuje na druhy slapnuti
Datum: 26. srpna 2013 16:17
 no hele reálná cena je 10-14 tisíc. Sice je to originál, ale moc z nej nezbylo. Všude stríbřenka. ale i za těch 14 tisíc je potřeba ut motorku vidět a zkouknout ty nukční věci. Jak bylo řečeno, řezaná maska, vyměněný přepináče z nový jawy 350, je tam daný neoriginál plyn- spornovní rychlopal. mrknout, jestli jde tacho, jak je na tom zadní kyvka, přední vidle- tlumiče. to jsou celkem vysoký finance, dat to dokupy. Tak asi tak.
Datum: 26. srpna 2013 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16022
 je to nějaký divoký cenu z toho maj největší ty papíry maska ma uřezane uši chromy nikde žadne.....
Datum: 26. srpna 2013 9:22
 pokud jsou doklady napsane na prodejce a ne na nikoh jineho,,tak se sedrenym zadkem je to klasicka cena, vse orig,, zalezi jestli plecharina je ok ale ja bych nedal vic nez 14
Datum: 25. srpna 2013 21:38
Jméno: ja
IP: uživatel14559
 ja si myslim ze to je nadhozeny o tak 2-4 tisice
Datum: 25. srpna 2013 20:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jde ti přímo o 592? protože za ty prachy se dá sehnat mnohem slušnější 559 nebo 353! ... já bych do toho nešel ani omylem..
Datum: 25. srpna 2013 20:39
 Ahoj draci už jsem na prášky z mustanga , nejde vytočit na plnej plyn za jízdy , na volnoběhu si myslím že točí dobře ,ale když jedu tak ne to třičtvrtě plynu to jakžtakž jede ale jak dám plnej uplnmě cítím jak kdyby ho někdo začal zezadu držet a nepustil ho aby jel víc a taky všem ostatním pionýry jedou hned zastudena ten můj ne ,musím počkat až se zahřeje tak jede jinak se dusí .. ne že bych jezdil za studena ale všiml jsem si toho... když jsem pozdě podřadil z trojky na 2 a dal plnej pionýr uplně zpomalil uplně se dusil až zastavil a zdechl nakopl jsem ho a zas jel ale zase udušeně .. draci čím by to mohlo být že nejde vytočit a je takový přidušený ?  už mě to sere musim jezdit ještě na brigády
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 15:57
 základ čistý výfuk a nejlepe nový filtr vzduchu. taky mi to pred lety delalo, ale uz nevím jak jsem to dal do kupy. ale to samí jak říkáš. ale urcíte jsem také čistil karbec ( jen rozdělat a profouknout kompresorem všechny díly) teoreticky kdyz nejede za studena (coz pootrebuje bohatší směs), tak ma malo bohatou směs, coz ale nedava smysl, když by byl pricpaný vzduch filtr... (ale jestli ti fichtl jenom skube par metru kdžy jedeš za studena, tak to se stáva- tak nejako normálka-neřešit, ale na plnej plyn musi za tepla jít jak šlak) jo a u druhyho mostanga se mi stalo, že mi zteřela ta gumava manžeta ke karbci a praskla pulkou a primlaskla se jakoby k rámu a tim se to dusilo. takže oddelej pri jizde tu manzetu z karbce a uvidis co to bude dělat...
Datum: 26. srpna 2013 15:57
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čus, zkusil bych laborovat s airboxem. Jestli v něm máš pomocné dírky, tak je postupně zacpávat a pokud ne, zkus tak nějakou díru o průměru 8 nebo 10 vyvrtat do airboxu a uvidíš jestli se to zlepší. Výfuk máš čistý?
Datum: 25. srpna 2013 21:25
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
 Čau. Mam mustanga a jedu tak 5km a začne se mi z válce strašně kouřit (bílej kouř). Musim to chvíli nechat a pak to zas jde, ale proč to kouří a přestane to jet? Jinak se mi pořád karbuje/pálí svíčka a nevím proč. Ředím benzín s MOGUL TSF 1:33. Díky za rady.Musím vyměňovat kvůli tomu svíčku 2x-3x za měsíc a to najedu max. 5-10km...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 23:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 s ojnicí na jehlách bych se nebál ani 1:50, pro bronzové pouzdro je 1:33 maximum
Datum: 26. srpna 2013 23:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 každej svého štěstí strůjce, aneb kvalitou kvantitu u jawy nenahradíš... ať jde o sebelepší olej, nad 1:33 bych nešel...
Datum: 26. srpna 2013 17:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Co jinýho, než seřídit směs a zapalko..
jinak TSF je dobrej olej, ředím do fíka 1:40 a ríkám si, že toho tam stejnak dávám zbytečne moc
Datum: 25. srpna 2013 22:23
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
 Svíčka má barvu černou. A kámoš mi seřizoval předstih. Šlo to, ale teď to už tak 2měsíce nenakopnu. Takže koupit plíšky a seřídit jo?
Datum: 25. srpna 2013 21:46
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Ta svíčka má jakou barvu když ji vyhazuješ? Tohle vypadá na moc velký předstih + chudou směs a z těchto důvodů se ti válec přehřívá a zadíráš!
Datum: 25. srpna 2013 21:28
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 čus draci prosim o radu moje jawa 350/640 začíná dobíjet až od dvou tisíc otáček čím to může bejt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:28
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 hlavně koukni na uhlíky
Datum: 25. srpna 2013 20:28
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 mrkni na lisované konektory, bývají vyhřáté - na alternátoru, svorkovnice usměrňovače a regulátoru, kostření, ... taky může být špatný regler
Datum: 25. srpna 2013 19:55
Jméno: petr
IP: uživatel289
 když kupuju papíry na pionýra na netu tak jak zjistit s že je opravdu zaplacená pojistka tedy jeslti to nák de díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 23:40
 aha, tak mě na pojištovně řekli, že na to ty dva dny mám. Halt každej pes, jiná ves a pak se člověk divý. Každopadně je pravda, že pojistění je lepší mit hnedka co to koupiš.
Datum: 26. srpna 2013 23:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, o tom že občas neoprávněně obesílají i novýho majitele vim... jinak žádný pojistit nejlépe do 2 dnů, tam nesmí bejt ani jeden den neplacenej! na to pozor... takže jeden den skončí pojistka původního majitele a hned druhej den už to musíš mít pojištěný ty! (na mailu mám někde vyjádření od ČKP, ptal jsem se na to)... řešení je buď se dohodnout s původnim majitelem, ať pojistku zruší až když jí budeš mít sjednanou ty, anebo si nechat poslat scan (případně vypsaný potřebný údaje z TP) a sjednat si pojištění přez net...
Datum: 26. srpna 2013 17:28
 Jak říka lk, akorád čkp jsou kokoti a posílaj tu pokutu i současnému majiteli a ty jím musis poslat kopiii techničaku od kdy jsi majitel a třeba i kopii smlouvy o pojištění, jinak te to nemusí zajímat. jak píši na inzeratech- pojistka placena, tak je to k ničemu, jen že te nebudou otravovat  , ale od doby, co je to na tebe v poloprevodumusis nejlíp do dvou dnu to mít pojistěný, což je nekdy problem, pack tomu musi byt tehcničak a něž ho ten majitel pošle atd, tak ti pak hrozí pokuta, když hnedka tu pojistku zruší...
Datum: 26. srpna 2013 16:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a k čemu ti to jako bude? Ty to nemusíš řešit, je to problém původního majitele.. ty si akorát potom, co to na tebe odhlásí musíš co nejdřív udělat povinný ručení, protože to už je na tvoje triko (tam nesmíš mít ani den nepojištěnej, takže je dobrý se domluvit s předchozim majitelem, ať jeho pojistku nechá třeba ještě tejden běžet, než si vyřídíš svojí)... to co bylo před odhláškou na tebe tě nemusí zajímat, protože když bude ČKP někoho obesílat, tak to bude právě ten majitel v době neplacení...
Datum: 25. srpna 2013 18:43
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 zdravím potřeboval bych poradit ohledně jawy 175 356. nejde mi nastartovat. benzín tam mám, trysky jsou čisty, svíčka venku jiskru hází, nejde mi prostě nastartovat. prosím poraďte. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 15:00
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 svíčku jsem měnil. dobíjení je v pořádku a s předstihem jsem nešteloval ale ten je spravně nastaven
Datum: 27. srpna 2013 15:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a v jakym stavu je baterka a dobíjení? Zkoušel jsi měnit svíčku? Předstih si nastavoval jak?
Datum: 27. srpna 2013 9:51
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 ale je černá
Datum: 26. srpna 2013 21:23
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 svíčka je mokrá, i když tak stříknu benál tak nic zkoušel jsem ji roztlačit vždy jen trochu brkla ale nechytla uplně. drát od elektriky nikde není natržen ani roztržen
Datum: 26. srpna 2013 21:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak vypadá svíčka po neúspěšnym startování? Zkus pod ní stříknout trochu benzínu, když blafne, bude chyba někde v palivu, když ne, tak nejspíš někde v elektrice... nic jinýho v tom vpodstatě neni...
Datum: 26. srpna 2013 19:56
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 odtrh mam 0,4mm a předstih 3,2mm.
Datum: 26. srpna 2013 15:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co odtrh/předstih? KOlik mm máš?
Datum: 25. srpna 2013 18:39
 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jaké by jste mi doporučili sekundární kolečko na sériového pionýra? Jezdím většinou pole, louky, lesy a bydlím v celkem kopcovité oblasti. Chtěl bych jezdit kopce na 2, teď musím do každého dřív nebo později podřadit na 1. Po cestě moc nejezdím, takže menší rychlost mě nezabije. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 22:16
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Ik souhlasím s tebou  vyzkoušel jsem 11z 12z
Nakonec jsem se vrátil k 13z když jedu nějakou polnačku dvojka mi to vezme když je horší terén stejnak brzdím protože by mě ten fichtlík vyklepal a upadla sedačka  D (fuguje mi) tak dávám za jedna  ale pokud někdo jezdí ve dvou tak je jasnej 12z
Datum: 25. srpna 2013 22:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ono nejde jenom o ten převod, ale taky o celkovej stav motoru i podvozku... slušnej pincek 12z zkousne do kopce bez problému... já na fichtlu jezdim 13z a uplně v pohodě, horší je akorát jízda ve 2
Datum: 25. srpna 2013 19:52
 Oj, jenom 45 km/h. A co 12z, jak to jede do kopců?
Datum: 25. srpna 2013 19:31
Jméno: tep5021
IP: uživatel15981
 Já jen nevím, jestli si tady dobře rozumíme... Na mysli máme asi primární kolečko sekundárního převodu- řetězu- a ne tedy rozetu  Pokud ten pionýr nemá moc sílu, tak je do kopců nejjistější opravdu jedenáctizub... Po rovině to pak ale jede pomalu- jenom tak 45 km/h...
Datum: 25. srpna 2013 19:24
 No já jsem začátečník a nikdy jsem nic takového nedělal, mě by stačilo jenom jiné sekundární kolečko.
Datum: 25. srpna 2013 19:02
 lepší řešení je změna primárního převodu
Datum: 25. srpna 2013 18:48
 Jo já jsem spíš uvažoval že byd dal 11z, aby to opravdu vyjelo každý kopec na 2.
Datum: 25. srpna 2013 17:44
Jméno: DominikGlac
IP: uživatel16017
 mno ja mam 12 zubu a jezdi to pekne
Datum: 25. srpna 2013 16:18
Jméno: jawasssss
IP: uživatel9121
 čau, chcu se zepat jak se dá rozdělat výfuk na jawu 250 panelku, jedná se mi o to jak z něho možou jít vydělat ty tlumící prvky když konec výfuku má mnohem menší průměr než celý výfuk díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:36
 ve výfuku je jen jeden tlumič.. taková děrovaný vložka která je nasune do díry nakonci výfuku a je přišrubována malým šroubkem z boku.. nic víc v tom neni
Datum: 25. srpna 2013 20:36
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 a není v tom jen taková píšťala o průměru té díry?
Datum: 25. srpna 2013 19:56
Jméno: jirka25a
IP: uživatel12115
 zdravím měl bych dotaz potřeboval bych původní rozměry přední tabulky pro jawa 250/353 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 14:42
Jméno: jakub
IP: uživatel13167
 Zdravím, chcu se zeptat jak se pozná přidřený valec? dá se to nějak opravit? anebo se to musí poslat přímo na výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 19:59
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 sundáš válec a mrkneš na píst a poznáš to. malá poškození pístu - zrcátka - oškrábeš (pilníkem, šábrem). zasažení do kroužků je horší
Datum: 25. srpna 2013 19:59
 Zdar draci! Chci se zeptat, koupil sem věnec rozety 55zubů na pincka a nevim jestli ho mam na rozetu nejtovat, nebo jestli stačí normalně přišroubovat šroubama. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo v podstatě jo..2 x jsem takhle tlačil domů
Datum: 25. srpna 2013 20:31
 Prej když se to přišroubuje tak se šrouby tahem ustřihnou je to pravda?
Datum: 25. srpna 2013 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Šrouby jsou prasečina...
Datum: 25. srpna 2013 14:13
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 zapoměn na šrouby! tohle mě jednou pěkně vypeklo
Datum: 25. srpna 2013 14:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16016
 stací přišroubovat
Datum: 25. srpna 2013 13:54
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zdar draci na kolik by mě vyšla kompletní go jawy 555 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 trochu otázka pro věštce... nikdo nemůže tušit, v jakym stavu toho fichtla máš, jestli je kompletní, jak náročnou GO si předsatvuješ ani na kolik jsi zručnej a co si dokážeš udělat sám a co někomu dáš.... může to bejt 5tis., pokud máš všechno, budeš si to dělat sám a dáš to do syntetiky, anebo to může bejt taky třeba 20tis., když budeš dodržovat všechny povrchovky a dáš to třeba do akrylu... je to individuální!
Datum: 25. srpna 2013 18:34
Jméno: DominiGlac
IP: uživatel16017
 ahoj mam takovej malej problém mam pincka a kdyz ho nakopnu tak jed a asi tak po 2 ridani plynu chcipne a uz nechytne vždycky musim vyčistit svicku a pak ho zase normalne nakopnu ale zase po chvilce chcipne , roztlačit de a potom když tam kopnu neutral tak volnobeh drzi pekne ani nemá tendenci chcipat ale zajímalo by me proc mi to chcipa na to nakopavani diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 13:02
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, potřebuji najít na nějakých stránkách katalog náhradních dílů a nebo dielensků príručku na Jawu 90, kdyby jste někdo věděl kde to najít, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 21:58
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar Trochy, mockrát dík za odpověd, moc mi to pomohlo, potřeboval jsem zistit rozměry jehlového válečku (jehly).
Datum: 25. srpna 2013 21:58
Datum: 25. srpna 2013 20:17
 Zdar, chtěl sem se zeptat jestli nevíte čím to je, že mi moje Číza 175/477 neskutečně žere.. Měl jsem v nádrži skoro 2 litry a ujel sem sotva 18 km a byl jsem na suchu.. Je to normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2013 23:22
Jméno: mick
IP: uživatel16067
 Ja jezdim na 125/476 za cca 3,5l/100 a to jedu skoro porad plny.
Datum: 06. září 2013 23:22
 No je to celý divný.. ale rozhodně to neteče  Kolem nádrže není ani kapka a navíc ju mám jak novou.. A kohoutek taky ok.. Spíš bych chtěl vědět kolik to žere ostatním kteří mají ČZtu 175/477.
Datum: 29. srpna 2013 21:11
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo vsadím boty že ti to někde teče protože 13l/100 by ti benzín tekl z vejfuku
Datum: 25. srpna 2013 20:33
 nemáš děravou nádrž ?
Datum: 25. srpna 2013 20:19
 No já na plnou nádrž neujedu ani těch 100 s takovou spotřebou  a to nejezdím v terénu..
Datum: 25. srpna 2013 15:11
 Natankuj plnou nádrž a ujeď na to několik set km a pak teprve řeš spotřebu. 18km je strašně malá vzdálenost a chyba měření je obrovská...já když jezdil s čízou v terénu tak jsem se na takovou spotřebu asi dostal taky...
Datum: 25. srpna 2013 11:20
Jméno: misak
IP: uživatel16014
 Čau nedávno jsem tu psal ohledně ČZ 175/477 kvůli tomu cukání na 2 kvalt podle mě to pravděpodobně bude ta vůle na hřídeli. A tet se ptám co mám vyměnit futra a ložisko? kolo s nábojem je nové.
díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 15:52
Jméno: franta
IP: uživatel16031
 Sežeň novou hřídel,podložky jsou k ničemu
Datum: 27. srpna 2013 15:52
Jméno: misak
IP: uživatel16014
 Jo díky kde se dají ty planžety sehnat?
Datum: 25. srpna 2013 9:11
 Speciální planžety to jsou, vnitřní průměr tušim 13mm nebo kolik. Dávaji se mezi předlohu a futro tak, abys vymezil tu vůli na cca 0,3mm...
Datum: 25. srpna 2013 9:10
Jméno: misak
IP: uživatel16014
 Tet tě moc nechápu ty podložky mam dát mezi ty kolečka? a ty podložky jsou nějaký speciální nebo normální který najdu v garáži?
Datum: 25. srpna 2013 9:08
 Jestli je vůle na předloze, tak to stačí vymezit podložkama. Zaměř se na boční ozuby a na díry v dvojkových a trojkových kolech...
Datum: 25. srpna 2013 9:01
|



|