Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cau lidi..může se zeptat jestli na normálního dvoumistneho fechtla můžu dat normální uzké řídítka ..mam totiž ty šitoké ale chtěl bych kratší ..tak jenom jestli to jde ...díky moc kdyžtak mi napiste na meil dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2007 20:04
Jméno: 20
IP: uživatel1386
V podstatě si tam můžeš dát třeba dřevěnou kulatinu ale nedoporučuji to
Datum: 24. září 2007 20:04
Bez problému...
Datum: 02. září 2007 8:46
Jméno: S.w.!.n.e2
IP: uživatel600
proc by to neslo
Datum: 01. září 2007 20:17
jasne
Datum: 01. září 2007 19:36
Jméno: GEPI
IP: uživatel1342
 Zdar můžu se zeptat jak se sníží hlava motoru ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2007 21:08
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Na fréze je to zbytečná dřina......... Na soustruhu je to lepší (s přípravkem...) chceš-li udělám ti hlavu tak jak budeš chtít....!
Datum: 18. září 2007 21:08
na freze
Datum: 01. září 2007 19:37
 zdar,mám takov dotaz.já mám hrozně rezavou ndr(zevnitř),a mám doma jakýsi bezoplachový odrezovač.no a řikal sem si že byh ho tam nalil abych to vyčistil.to když se nalije na rez tak to zšedne,ale bojím se aby mě to ten benzín pak nezmíval a nešlo to do karbecu!!dik za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2007 14:32
Datum: 06. září 2007 14:32
koukal jsem na ten odkaz...viděl jsem že se tam nechá dát i písek místo šroubků,ten by byl asi lepší cca do 1/2 vyplnit pískem a nechat točit na míchačce.ale to je jenom poloviční práce.protože ta nádrž bude moct potom reznout dál.hledal jsem řešení a prodává se barva odolná vůči palivům.vyrábějí ji slováci a nechá se sehnat někde v praze (maj i své http://www stránky)...asi 2kg téhle barvy+2kg základovky vyjdou na cca 500kč.bohužel jsem to neměl čas ještě vyskoušet,ale našel jsem i komentáře k této barvě a prý to opravdu funguje.Na kolik by pak vyšlo poštovný taky nedokážu odhadnout...
Datum: 06. září 2007 14:28
Jméno: tobi
IP: uživatel14
* oprava - psal sem to s majem asi zaroven muzes zkombinovat treba obe rady
Datum: 01. září 2007 15:32
Jméno: tobi
IP: uživatel14
Datum: 01. září 2007 15:28
Nadrz vyber vonku,nalej odhrdzovac,daj tam trochu matiek,potras s tym tak hodinku,vymi vodou,nechaj vyschnut a namontuj nazad.
Datum: 01. září 2007 15:27
Jméno: petr
IP: uživatel12
 zdar seso kde se daj koupit přes web ty hlavy ty tuningové díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 17:24
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to zadny web neni,,jedine tu napis azmarek@quick.cz
Datum: 01. září 2007 17:24
 http://www.scootland.cz/eshop/?cat=388&SID=145c29574a5353988dc052ec293d3a2f draci jakej filtr na jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 23:53
Jméno: mara
IP: uživatel426
mas jedno kterej se ti liby
Datum: 01. září 2007 23:53
 cau lidi,poradte jake vyhody a jake nevyhody ma olej do benzinu pro zahradni techniku (Castrol Garden 2T)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 15:22
Kup tam obycajny mineral.Oleje pre zahradnu techniku do fichtla nepatria.A to mi nikto nevyhovori,pretoze opak moze tvrdit len ten,co tomu nerozumie.Su to vyhodene prachy.Kup si Shell advance alebo podobny mineral,ktory stoji do 150kc a mas klud.
Datum: 01. září 2007 15:22
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Žádný, pokud je to vysokootáčkovej olej tak má menší tření
Datum: 01. září 2007 12:26
Jméno: tobi
IP: uživatel14
 cuz, mel sem paradne sestelovanyho fechtla (drzel volnobeh nedusil se pri plnym kotli atd....) a rozhodnul sem se, ze na nej zkusim dat tyristorovy zapalovani. Prvni vec ktere jsem si vsiml, bylo ze sel snadneji nakopnout (sice predtim naslapnul vzdycky napoprve ale ted stacilo stouchnout do te paky  ). kdyz sem vyjel tak vubec nesel do otacek a jel jen v nizkych - i presto nezvykle tahnul. Dival sem se na karbec (trysky, volnobeh,..) nic nepomohlo - porad se dusil kdyz sem trochu pridal plyn. Pak me napadlo sundat vzduchac tak jsem z nej vymontoval vlozku a jel daleko lip, pak jsem navrtal diru do vyfuku a uz valil dobre. Je to ted trochu hlucnejsi a i samotny motor ma uplne jine zvuky, co je ale divne je to, ze jsem po 3 hodinach jizdy - a opravdu sem ho nesetril  nevyjel ani kapku benzinu (nez jsem vyjel tak jsem akorat prepnul na rezervu - sel uz videt vrch kohotku) a kdyz sem se dival az jsem dojel do garaze tak jsem nepoznal rozdil mezi predchozi hladinou (ze bych jel na vypary??  ) to by zas tak nevadilo, co je jeste divnejsi je to, ze ta jiskra je ted s tim tyristorovym zapalovanim asi prilis silna. Kdyz jsem potreboval zdechnout motor (spadnul retez) tak jsem chtel oddelat fajfku, ale jakmile jsem se ji dotk tak sem dostal nekolik ran jako prase nez sem ji vytahl (ruka me bolela jeste docela dlouho  ) podruhe jsem to uz delal v rukavici a hodne rychle aby me to nekoplo stejne sem ty rany dostal a fajfka zustala viset bokem odpojena od svicky a motor porad bezel!! pak sem si vsiml ze jiskra beha kontakt-nekontakt probiji na vzdalenos nekolika centimetru fajfku a skace na svicku!! v garazi sem to pak zkoumal a zjistil sem ze jiskra z fajfky do vodivych predmetu skace na vzdalenost asi 5 centimetru!! a projde nebo obehne skoro cokoliv nevodiveho mezi fajfkou a vodicem (do 5cm). Ted mi teda poradte, jestli je to s tyristorovym zapalovanim normalni a co s tim mam delat  nezere mi to ted benzin takhne to jakš-takš ale je to takove rachotive a ma to silene silnou jiskru. svicka briskN15C
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 15:37
Jméno: tobi
IP: uživatel14
hlucnejsi to je jenom o trosku to je divne, kdyz z normal fechtla oboje sundas tak je to rachot jako prase ale u tady toho to je hlucnejsi jen o trosku. Problem je v tom ze to divne rachta a v podstate nezavisle na pridani plynu to porad jede stejne, jenom to s plnym kotlem rychleji rozjedes z kopce - pritom s karbecem nic neni. na ten pist se jeste podivam...
Datum: 01. září 2007 15:37
Cudujes sa,ze je to hlucnejsie,ked si tam navrtal diery do vyfuku a dal prec vzduchovy filter?A ze to nezere?V com je problem?Bud rad!Ja by som ho tam nechal.Pokial sviecka neprepali piest,tak v pohode.
Datum: 01. září 2007 15:25
Jméno: TOBI
IP: uživatel14
vyrobil sem si to sam, a na masce to nevypinam, pac tam zadna neni  chystam ho jen na zavod nebo blbnuti na polnacky
Datum: 01. září 2007 15:22
No nevim, jak ti poradit, ale napiš mi, kde sis ho sehnal, nebo sis ho vyrobil? Jo a proč to nevypínáš normálně na masce světla?
Datum: 01. září 2007 11:19
 Zdravím draci chci se jen zeptat...jestli někdo nevíte o nějakých raznicích?mám nový papíry a sehnal sem štítek takže to potřebuju narazit...a chci se zeptat jestli když mám čistej štítek a vyrazím tam všecko jestli to bude podezřelý na technický...jo a moch bych ste mi někdo poslat fotku vašeho štítku...číslo vaší motorky přeškrtějte..potřebuju jen vidět vzor těch věcí co sou tam další..mooc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 17:57
uplně v pohodě vezmi raznice 3mm a vyraz to. Udělal jsem jich spoustu a nikdy na stk nebyl problém.
Datum: 01. září 2007 17:57
napiš mi mail, něco ti nafotim, ale ještě nevim co na technický, ještě sem fíka nedal dohromady tak to snad projde..
Datum: 01. září 2007 0:52
Jméno: typan
IP: uživatel986
 Zdar seso ta nalepka jawa (v novinkach)ma bilej podklad?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 6:45
Jméno: sesa
IP: uživatel176
presne,,jen cervena barva
Datum: 01. září 2007 6:45
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ne,,,jen to je vyrez
Datum: 01. září 2007 6:34
nn,já sem taky nad ti přemýlal,to nalepíš a zůstane jenom ten červený obrys!
Datum: 31. srpna 2007 23:29
Jméno: CiGi
IP: uživatel290
 Zdar, co mám předělat když chci do 21 narvat zapalko z pařeza, mail Skudak@atlas.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2007 19:04
Jméno: pepofichtl
IP: uživatel1427
ja mam na 21 z pareza a ide ja vacka ina je len dlhsia lebo je rotor dlhsi tak sa nebjtze ide to tam v pohode
Datum: 11. října 2007 19:04
Jméno: typan
IP: uživatel986
Jo vacka je jina
Datum: 01. září 2007 8:36
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
de to bez uprav,musis vymenit rotor,stator,a mozna vacku,jestli je vacka jina to fakt nevim,ja to tak mam uz 2 roky a bez problemu
Datum: 01. září 2007 8:05
 zdravim,potřeboval bych poradit ohledne elektriky na pionýra typ 21 nejak nechapu ten alternátor jak zapojit a naboku ty tři blbosti.mam kostru pařízka a davam na to motor z pincka.napište pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 19:59
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
najdi si na netu schema zapojeni,podle toho to zapoj,kdyz mas schema tak to neni tezky
Datum: 31. srpna 2007 19:59
Jméno: tobi
IP: uživatel14
 da se nejak vycistit vzduchovy filtr s papirovou vlozkou nebo se musi koupit nova?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 15:09
no možeš to skusit profouknout vzduchem ale lepší je kůpit nový!
Datum: 31. srpna 2007 15:09
Jméno: typan
IP: uživatel986
Jo když je málo zanesenej tak se dá vyklepat nebo vyfoukat kompresorem.Když to nepomůže tak kup novej.
Datum: 31. srpna 2007 15:08
Jméno: tobi
IP: uživatel14
 ma se u tyristorovyho zapalovani nechat na kladivkach zapojenej i origo kondenzator?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2007 19:16
Jméno: Antonín Bačík
IP: uživatel820
tyristorove je na nic a zbytečne složite kondenzátorové je lepší jednodušší a efektivnejší můžu ti poslat jeho schéma toho kondenzátorové na mail a mám ještě bezkontaktní to je už paradní vychytavka a machrovika ale o to složitější to nastavit....
Datum: 16. prosince 2007 19:16
Může tam zůstat, není potřebný ani neškodí, jen když to chceš přepnout na klasiku takže je lepší ho tam nechat.
Datum: 13. října 2007 18:30
 zdravim draci...
stava sa mi taka vec...jazdim na 21 a ked to dam na 2 abo 3 prevodovy stupen tak pri vysokych otackach..sa akokeby zacne zasekavat...
trha potom z celym pekacom.pri nizkych otackach to nerobi...neviete co s tym moze byt?
diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 11:38
Jméno: kache
IP: uživatel1341
podle me bude stacit jinom přesadit jehlu v karburátoru sou tam tři drážky dej jí na poslední a nebude ti to dělat dostává to málo paliva...mě to dělalo taky!
Datum: 01. září 2007 11:38
no karbecom to nebude..ten je uplne novy a naladeny ako ma byt...kuknem ten benzin veru..diky draci..
Datum: 01. září 2007 9:24
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
A nechybí spíš zoubek v převodovce?
Datum: 31. srpna 2007 17:25
Jméno: jackob
IP: uživatel1339
tece ti tam malo benzinu skontroluj kohoutek jestli neni zanesenej
Datum: 31. srpna 2007 16:28
Dostava malo benzinu.Vycisti kohut na nadrzi a potom daj dolu z karburatora to viecko,do ktoreho sa dava hadicka a skontroluj ,ci sa otvara ten ventilcek,co tam je.Pre istotu ho vysrubuj a prefukni.
Datum: 31. srpna 2007 8:36
Jméno: dejf
IP: uživatel368
 mam takovej problem fichtl mi nechce hazet jiskru nebohaze ale strasne malou vsechno uz sam menil kladivka,kondenzator civku vsechno to bylo k hovnu nevite co s tim jesli me to nasere tak to odvezu na smetak
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2007 12:17
Já bych zkusil odtrh dělalo mi to taky a po seštelování běhá úplně v poho.
Datum: 01. září 2007 12:17
začni u svíčky a pak di po cestě od svíčky až ke kladívkům někde tam bude něco špatně, včera mě taky odešla svíčka ve dne to nebylo vidět ale v noci sem zjistil že někdy vynechá a házelo to jiskru v izolátoru až se celej rozsvítil, jo byla to odrušená svíčka, tak se asi přerušil kontakt s odporem..
Datum: 01. září 2007 0:50
Jméno: Stava
IP: uživatel556
možná už budeš mít slabý magneto. Koupil bych nový nebo to co tam máš tak nechat nově nabudit ...
Datum: 31. srpna 2007 23:03
Jméno: lama 123
IP: uživatel1339
koukni se do magneta jestli tam nemas bordel a hlavne ji nevihazuj!!!! to mi ji radsi dej
!!!!!!!!!
Datum: 31. srpna 2007 15:28
Jméno: wer
IP: uživatel678
vyčisti magneto, a a ty třecí plochy u civek
Datum: 31. srpna 2007 10:30
Jméno: 3K
IP: uživatel1264
Měl sem ten samej problem. Taky sem měnil kondík, cívku ..., ale nakonec to byla svíčka. Někdy, když to kontroluješ a máš svíčku venku z válce tak normálně hodí, ale pak když to dáš dovnitř tak už nehodí. Když to nebude svíčkou sešteluj odtrh nebo nastav cívky od rotoru musí být 0,3mm(Tloušťka stěny petláhve).
Datum: 31. srpna 2007 8:13
překontroluj elektriku...
Datum: 31. srpna 2007 8:06
Jméno: trul
IP: uživatel368
 zdarec draci jdedtat zapalovani z babety 210 na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2007 18:57
už to někdo z vás vlastně zkusil ? Dost nad tím uvažuju , přeci jen se asi lacnější bezkontakt nesežene
Datum: 16. září 2007 18:57
Jméno: majo
IP: uživatel76
bez uprav fichtlackych karterov a babettackeho rotora ne
Datum: 31. srpna 2007 8:38
 Ahoj, mám takovej dotaz. Měl sem SPZ značku a tu jsem ztratil a nenašel, čižě jsem si vyrobil přesnou kopii ale teď nevím, kde seženu tu červenou nálepku z STK. STK mi platí do 08. Děkuji za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2007 13:04
Jméno: emko
IP: uživatel1064
nová značka-plachta kámoš před deseti lety si udělal malovanou aby ho to nebrzdilo na fechtla
Datum: 07. října 2007 13:04
Jméno: pařez
IP: uživatel8
Huxi bu´d si jistej že to nejde,.. Pokud to neprošlo dědickým řízením tak vlastně žádný dědic není.
Datum: 01. září 2007 18:00
myslim že s tim mrtvym to de tak že ti ten dědic napíše nakou plnou moc...
Datum: 31. srpna 2007 8:09
Ne nedělej žadny značky, zajdi si na odbor dopravy tam ti dají novou značku a nalepku STK.
Datum: 30. srpna 2007 21:29
Jméno: Jarda
IP: uživatel1338
Mnohokrát děkuji
Datum: 30. srpna 2007 21:12
Jméno: pařez
IP: uživatel8
ještě k tomu převodu z mrtvého, nalze převést, muselo by se otevřít znovu dědické řízení a motorka by musela projít dědictvím.
Datum: 30. srpna 2007 21:01
zajdi na kteroukoli stanici STK s protokolem od minulé STK a řekni,že ti známku někdo strhnul. Za poplatek 50kč ti dají novou. Vůbec to není problém
Datum: 30. srpna 2007 21:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel1338
to už jsem zkoušel jenže motorka je napsaná na pána, který je po smrti, a kolem toho je spousty papírování a lítání po ůřadech, matrikách a taky ty peníze...
Datum: 30. srpna 2007 20:29
To sa tak nerobi,ze si vyrobis druhu znacku,lebo znacka musi mat ochrane znaky alebo jak sa tomu hovori.Zober obciansky,technicky a doklad o zaplateni PZP,zajdi na DI a poziadaj o vydanie novej z dovodu straty.
Datum: 30. srpna 2007 20:24
Jméno: kenny
IP: uživatel986
 Nazdar draci nevíte někdo jaký se dělaly original barvy na mustangách z roku 1971? Měly takový černý linky na bocích nádrže a zlatý nebo černý linky na krajích blatníků a asi i na kastlíku na nářadí.Zatim všechny s original lakem jsem viděl v bílý barvě ale na starý černobílý fotce tohoto mustanga bylo zřejmý že barva nádrže,kastlíku vršků zadních tlumičů a držáků světel je oproti bílym blatníkům(ty byly asi u všech bílý) jinačí-tmavší.Taky bych se chtěl zeptat jestli měli určitě ty linky na kastlíku a jestli ten ovál uprostřed nádrže je nálepka jawa.černobílá fotka a další fotky jsou na http://www.jawa-mustang.wbs.cz/index.php?menu=7 Moc dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2007 8:48
Mor:To je uz novsi typ.On sa pyta na starsie.
Datum: 31. srpna 2007 8:48
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
Já mám mustanga v originál nastřiku, ale je z roku 1980. Žádné linky tam nejsou, kastlík a nádrž má oranžovou barvu a na bocích nádrže je nastříkaný znak jawy.
Datum: 31. srpna 2007 1:13
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
 Zdar draci, mám motor O5 a nedje mi od spoda, ve vysokých otáčkách běží dobře, jak pila  ale nejde se s tím pomalu ani rozjet. Pořád zkouším předstih a dneska jsem našel na netu že má být 2,3 až 2,6 tak to zkusím a uvidím. Kdyžtak poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 20:40
Jméno: Stoklik
IP: uživatel413
máš pravdu
Datum: 08. září 2007 20:40
hod to ze skaly a kup si poradnou masinu,ne......
Datum: 08. září 2007 18:55
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
na ten předstih to opravdu nechce jet (2,3 až 2,6) musím zkoušet dál. Jěště jsem se chtěl zeptat v čem je rozdíl mezi motory 05 a 20,21,23. 05 má menší výkon-čím je to způsobené? Díky
Datum: 03. září 2007 20:41
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mor> předstih záleží i na kompresi, protože stlačenější směs rychlejc prohoří a různý typy mají různou kompresi.
Datum: 01. září 2007 17:09
Heh, tak jsem se trochu spletl, já myslel že je to odtrh. A to je ta vzdálenost před HÚ
Datum: 01. září 2007 11:21
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
05 má podobný motor. Liší se jen v takových věcech se kterými předstih nemá nic společného. 20 má třeba jiný rám lepší spojku. Ale s předstihem je to u všech stejné. Musíš zkoušet ale 2.6 mm to být nemůže, protože takový předstih mají až 250.
Datum: 01. září 2007 2:18
Mor:Lenze typ 05 neni to iste jak 20,21,23.Takze ma ja iny predstih.
Datum: 31. srpna 2007 22:35
Já si myslim, že každej to má úplně jiný. Proto musí tak dlouho ladit, až to bude jezdit dobře. Třeba má někdo jinak otočenej ten váleček uprostřed, a hned tam musí být nastavený něco jinýho, než je na internetu. To já jsem teď přijel od moře a asi 3-4 týdny jsem nejezdil na pařezovi. Mám tam svíčku Bosch W7BC myslim (ta se dává do škodáren sem četl) a jezdí dobře aj za tepla. Hrabe se mnou při agresivnějším rozjíždění a když mám nohy na stupačkách (50kg toť moje váha). Někdy se mi podaří vyjet celej kopec na tři (to je na nevětším, co tam máme). A pří přeřazování z 1 na dvojku to semnou ještě škubne. Každej má předstih úplně jinej.
Datum: 31. srpna 2007 12:45
Jméno: Mor
IP: uživatel1008
takový velký předstih je blbost nejlepší je 1,6 mm. Mám to tak a jede krásně.
Datum: 31. srpna 2007 1:16
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
díky
Datum: 30. srpna 2007 20:39
stoklik:Ano,je.
Datum: 30. srpna 2007 20:26
Jméno: stoklik
IP: uživatel413
ještě se chci zeptat jestli je normální když při nastartovaném i vypnutém(při našlapování) motoru prská z difuzoru kapičky benzínu
Datum: 30. srpna 2007 20:16
Jméno: CJ
IP: uživatel1174
 cus mam babettu 210 a na klikovce mi proukluzuje buben spojky pls poradte zkousel jsem i důlčikem na bubnu ale pochvilce prokluzuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 22:49
pod matici co drží buben dát podložku měl jsem stejný problém
Datum: 08. září 2007 22:49
Jméno: Stava
IP: uživatel556
skus to všechno odmastit benzínem ...
Datum: 31. srpna 2007 22:57
|



|