Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel1318
 Čus draci mám jawu 20 a když ju mám nastartovanou tak zvětšuje otáčky (lankem to neni to sem skoušel) za radu díkec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2007 21:24
Jméno: drak
IP: uživatel1303
další věc může být nízká hladina v plovákovce či nějaký problém s přívodem benzínu a nebo ještě nějaké netěsnosti mezi karburátorem a válcem
Datum: 10. září 2007 21:24
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Pokud jsi jistý, že to lankem není, pok je druhá možnost a to, že Ti netěsní gufera na klice.To je vyzkoušený problém.
Datum: 09. září 2007 13:42
Je to lankem.Já to měl taky.Musíš koupit nový a vést ho jinudy.Nejlepší by bylo sehnat si rychlopal.
Datum: 09. září 2007 11:08
 Zdar draci nemůžu nasadit válec na píst prosim poraďte jak to mam udělat už si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2007 20:55
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
Jestli rveš starej píst do novýho válce,tak to pak můžeš akorát celý zahodit.
Datum: 10. září 2007 20:55
A koupil sis k tomu válci taky novej píst a kroužky na originální vrtání?
Datum: 09. září 2007 19:23
nemáš náhodou obrácene píst skus !
Datum: 09. září 2007 15:52
No ja sem si koupil novej válec a nemužu ten píst doněj narvat
Datum: 09. září 2007 12:46
a nebo je taky moznost jestli jsi je menil tak jestli jsi nahodou nekoupil veci vybrus nez tam mas! ale jestli ne tak to musi zapadnout do tech zamku jak ne tak to tam nestrcis a kdyz jo tak ten krouzek zlomis!!
Datum: 08. září 2007 23:00
Jméno: xxx
IP: uživatel413
čau, na pístu jsou zámky do kterých musíš dobře nasměrovat pístní kroužky(v místě kde je zámek musí být pístní kroužek přerušen) a při vkládání do válce je musíš zmáčknout.
Datum: 08. září 2007 20:37
 caute draci potreboval bych radu nevi nekdo jestli je sstejna klikovka v 350/360 a v 350/632 tak prosim poradte diik mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2007 9:41
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Klikni na obrázek JAWAmania.info, zadej dotaz do poradny. Jawaři tam mají přehled a poradí ti.
Datum: 09. září 2007 9:41
 cus draci hele cu si dat na fechtla ottáckomer myslíte ze kdyz tam treba lupnu nejakej rucickovej treba ze skody tak to pojede??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 9:47
Jméno: mara
IP: uživatel426
hele kdyz si das praci a budes chvili hledet tak pokud ta stranka jeste existuje tak jsem ji tak pred pul rokem obevil a chtel jsem neco podobnyho zkusit ale nakonec z toho sešlo (nebyl čas)
Datum: 08. září 2007 9:47
jen tak to nepojede. musíš upravit i otáčkoměr i elektriku na fiku
Datum: 07. září 2007 20:04
Jméno: sromik
IP: uživatel1346
 nemuzu nastavit volnobeh !! V cem to je?? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 18:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Jestli nejde nastavit volnoběh v tom smyslu,že to chcípá,může to dělat šoupátko,které má vymačkaný otvor pro šroubek volnoběhu.
Datum: 08. září 2007 18:59
Jméno: drak
IP: uživatel1303
to muze delat nekolik veci zacina to uz samotnym predstihem dal to muze byt mala hladina v karburatoru nejaky netesnosti mezi karburatorem a valcem a v posledni rade i mozna kondik me kdyz odesel kondik tak za tepla taky volnobeh nedrzel a jen vymena kondiku mi zmenila cely chod motoru ale kondik zatim neres ten mi hlavne zpusoboval ze ten fichtl chvili jel a chvili ne a byl takovej celej pridusenej. jo abych nezapomel ale to vi asi kazdej na tom karburatoru abys nemel moc vytocenej ten sroubek
Datum: 08. září 2007 13:12
Jméno: monax
IP: uživatel53
spatne mas nekde neco u tesnene spis u karbecu nebo valec!!!!taky me to delalo a pahral jsem si a slo to jde tam vzduch vzduch,ktery by nemel!!
Datum: 07. září 2007 17:08
Jméno: sesa
IP: uživatel176
 > SESA, ma od 11.9. tyden dovolenku spolu s jawcou,,,,takze tyden budu mimo shop! avsak na net bych se mel dostat kazdej den. Zasilky budou tudiz odeslany s min. tydenim zpozdenim, pokud jawca bude stavkovat,,tak prijedu pozdeji!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 8:29
Tak si to pořádně uži a ať ti vyjde počasí!
Datum: 08. září 2007 8:29
určitě je tam přidělej, dneska sem jezdil jen po okolí na čz asi 20 km a měl sem kolena úplně promrzlý,sice sem trochu podcenil oblečení ale stejně co bych v tu chvíly dal za revmaplechy a plexi...
Datum: 07. září 2007 23:08
Jméno: karlos
IP: uživatel372
já být tebou tak je přidělám, hele je to fakt nepšíjemný, když ti táhne na nohy, a jestli máš tu možnost, tak bych neváhal a montoval páč 400 km je fakt dost,,,,
Datum: 07. září 2007 13:57
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Ted sem na vazkach jestli mam dat revmaplech na svou panelku 250 a nebo jet bez toho,,,ale tich 400km v jednom kuse je uz o regma,,,,,to pocasi nevypada ze se umoudri?
Datum: 07. září 2007 8:51
Jméno: mara
IP: uživatel426
Posl.aktualizace: 08. září 2007 15:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud to zjednodusim tak dvakrat dyl nez ta na slehacku prakticky zalezi hlavne na tom pod jak velkim tlakem to budes vstrikovat cim vetsi tlak = mensi vidrz jak bombicky tak motoru
Datum: 08. září 2007 15:19
Jak dlouho ti vydrží jedna bombička?
Datum: 08. září 2007 14:26
Jméno: mara
IP: uživatel426
jo ty uz jsem taky zkousel jde o to za maj jen 8 gramovou napln a ta lahev je neskladna tohle maly a ma to 16 gramovy naplne
Datum: 08. září 2007 13:07
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Zajimave, diky za pouceni. Sice najit par radku na netu a a opsat je pro me taky neni problem, ale nebudu si hrat na chytreho. Jasne, ze dragstery jsou delane na max vykon a jezdi zavody, ale fechtl neni zadny zavodak a urcite mu to nebude delat dobre. Jinak bombicky s rajskym plynem se daji koupit u nas v drogerii za par kc a naplneni jedne bombicky stoji 5Kc, na minibike-shop je maji za 80Kc nebo za kolik. Urcite bych si to prvni zkusil vyrobit sam, pac dat 1500Kc za picovinu ktera sice muze byt zajimava, ale cpat ji na fechtla. no je to tvoje vec. Pak napis jak to dopadlo.
Datum: 08. září 2007 10:21
Jméno: mara
IP: uživatel426
Tak hele kryšpínku NOS (Nitruas Oxide System) obsahuje kolem 35% kysilu (ve vzduchu 20%) díky tomu se více využije palivo které mnohem lépe hoří. U přeplňovaných motorů kreré mají ECU kdy se n2o vstřikuje na začátek sacího potrubí dochází k ochlazení okalního nasávaného vzduchu (cca o 50°C) díky tomu na to reagují veškerá čidla a zvíší se dodávka paliva. ( toto nefunguje u karburátoru kdyby jsi nahodou nevěděl). N2O či rajský plyn se používá k lékařskenu využití (uspává). Vzhledem k tepelnému namáhání motoru lze tuto specialitku používat pouze na krátký čas. A taky se dusík dá vstřikovat na 3 místech a to na začátku sání, na začátku sání + za vstrikovací jednotku, nebo což je nejúčinnější přímé čili přímo do spalovacího prostoru. No a např u dragsterů se nárůst výkonu pohybuje kolen 80%. Tak pokud jsem na neco důležitýho podle tebe zapoměl tak mi řekní nerad bych tě o to ošidil.
Datum: 08. září 2007 9:26
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
hele nekecej vo tom vo čem hovno víš viděls nekdy máruv motor ne?! no vidíš já sem mu ho pomáhal dělat a potom když už máš takovou kompresi že ti to na benzin ani nejede prostě máš tam dobrý ložiska a kanálů jako svině tak prostě ten dusík to motor přežije a jestli ne tak je to máruv problém a né váš asi tak
Datum: 07. září 2007 23:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Jediny kokot jsi tady ty. Tak nam teda napis co to obnasi, my se radi poucime. A fechtl neni na machrovani, je to stroj, na kterem si musis uzivat jizdy a mit radost z toho, jak se o nej staras a opravujes ho. Jako je pravda voe ze jako pyco holky na to leti jako kdyz tam mas voe ten dusik a budes jak v NFS a pojede ti to jako erjednapycovoe.
Datum: 07. září 2007 22:52
Jméno: mara
IP: uživatel426
jste kokoti chci to jako machrovinku vim co obnasi n2o jako klady i zapory a rozhodne nemam v umyslu to tam kazdou chvilku rvat aby to jelo vic k tomu ucelu slouzi upravy kanalu
Datum: 07. září 2007 20:58
No za ty prachy mě to příde zbytečný... zvlášť když to eště neni vyzkoušený... ale pak napiš jaký to je a jaký byly následky...=)
Datum: 07. září 2007 14:24
Jméno: Honza10
IP: uživatel750
Tak až to zkusíš tak rekni co ti to provedlo s motorem. podle mě to totálně zrakvíš. Co jsem tak slyšel tak když dáš plnej kotel při neutralu tak oproti jízdě s dusíkem je to uplny prd!
Datum: 07. září 2007 13:44
Jméno: sesa
IP: uživatel176
presne,,,je to jen fichtl,,a pokud si to poridite,,,,,tak je potreba prekopat valec kliku,,aby se to nezadrelo a ojnice nevilitla ven z motoru,,,,, jo prevodovku a spojku, aby ten vykon sel vubec direkovat,,,,takze neco kolem 30 000tis,,,a mozna to neco nalita
Datum: 06. září 2007 22:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
No, jestli ti to s tim poleti min jak kilo tak sem vubec nepis, jako. A nezapomen tam dat poradnou davku M2T, radsi tam ani nedavej benzin a nalej jenom olej, ale stejne se ti to zadre. Cetl jsem, ze par borcu si to koupilo na minibike a po tydnu pouzivani jim odesel motor. Kua je to fechtl, co od toho lidi cekate? Je par lidi, kteri motorum opravdu rozumi a dokazi fechtla paradne naladit, ale vetsina lidi si mysli, ze si koupi par bombicek rajskeho plynu a ceka od toho zazraky..
Datum: 06. září 2007 21:57
Bych se vysral...=P
Datum: 06. září 2007 20:57
Jméno: tom
IP: uživatel1294
 cau sory ze to seru do dotazů ale toto je proste hrura renovuhi jawettu standart a tak sem si naní chtel koupit výfuk ale kouk sem na foto a katastrofa drahý jako prase samej pupínek od rzi a to pisou re je to replika a ta cena ten chrom stál mximálně 500 a ten vejfuk tak za 400 je to desná zlodějna
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 11:27
Jméno: ,,Dave''
IP: uživatel1249
stejne kdys date nachromovat vyfuk tak to neudelaji pac by jim to zasvinilo tu lazen... takze leda si koupit
novej no.. navic dnes chromovani stoji strasne moc penez.... nejvic stoji priprava na chrom
Datum: 08. září 2007 11:27
Jméno: mara
IP: uživatel426
bohuzel v dnesni dobe uz neni nic zadarmo a kdyz se to dela jenom v malim mnozstvi tak to stoji mrte
Datum: 08. září 2007 9:49
Tak ked si taky zhrozeny,tak si zaskoc do nejakej chromovny zo starym vyfukom a zisti kolko zapytaju za chromovanie.A tiez mysli na to,ze ten vyfuk niekto vyrobi,niekto ho distribuuje a niekto ho predava.A kazdy na tom chce aspon nieco zarobit.
Datum: 06. září 2007 20:40
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Chrom 500? Chromovani je kurevsky drahe, je lepsi koupit novy vyfuk.. jestli se ti to zda zlodejina tak sem nelez, ceny jsou tak akorat..
Datum: 06. září 2007 20:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
myslis toto http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/stadion_jaweta/vyfuk_koleno to je to nejlepsi co muzes koupit,,vermi,,,ta fotka je spatna,,,chrom se spatne foti,,a cena,,,odpovida kvalite,,tomu ver
Datum: 06. září 2007 19:05
 Ahoj, máš prosím na skladě hlavní trysku do karbecu Jawa 350-638 velikost 92 nebo 95? Díky za info. J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2007 18:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
mam 92,100,105
Datum: 06. září 2007 18:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
 TAK DRACI AKA JE ŠKOLA,,,vim,,,jak pro koho,, ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2007 20:26
Seso chces to fakt vedet?nj rekl sis o to xD
na picu uuuaaaa at uz je konec
Datum: 06. září 2007 20:26
Jakštakš to de.
Datum: 06. září 2007 19:25
To Dr. Fik: se mas...
Datum: 06. září 2007 15:58
Začali jsme praxí čož je dobrý.Dneska jsme dostali účko a začali ho opilovávat.Zatim jsme dostal 1,1,1-.Takže se mi tam líbí.
Datum: 06. září 2007 15:34
Jméno: Toňas
IP: uživatel788
ale jo jdeto a taky to dře  tvl už letos dělam závěrečky....to utíká je strašný.....
Datum: 06. září 2007 14:38
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ty vol 4 den a uz to dre,,to bude povedeny rok)))))
Datum: 06. září 2007 14:35
le dře to...
Datum: 06. září 2007 13:53
Jméno: sromik
IP: uživatel1346
Posl.aktualizace: 02. března 2008 15:14
si pis ze jde, vydělej ho a proti smeru toku benzinu dej hadici od kompresoru
Datum: 02. března 2008 15:14
když se mi na zetce filtr ucpe,tak ho většinou profouknu kompresorem...víceméně dokud v něm zůstane minimum rezu.A funguje i dál bez zbytečnýho nakupování každých cca 500km
Datum: 06. září 2007 13:53
Kup novej... maj ho skoro v každý mototechně a nestojí zas tolik...
Datum: 05. září 2007 20:06
Jméno: typan
IP: uživatel986
Nejde. Leda propláchnout benzínem.
Datum: 05. září 2007 18:52
 mate nekdo nejaky fotky na babetu v tuningu nebo webowou stranku kde se daji koupit tuning dily na babetu moc DEKUJU
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2007 18:13
Jméno: roman
IP: uživatel1346
 muj pincek spatne startuje,jde s tim neco udelat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2007 13:59
Pokud po roztlačení vynechává,tak je to svíčka,kabel ke svíčce možno i fajfka a cívka.jestli po roztlačení jede,ale dusí se,nebo po pár škytnutí nejede,tak tám nejde benzín,tj smet' v karbeci(odmontuj vyndej trisky a profoukni kompresorem,zkrátka řádni vyčisti aní né zvenky jako zevnitř).Poslední možnost je špatně nastavený zapalování a nebo kombinace toho co sem psal před tím...ještě se mi nestalo aby po vyčištění výfuku nastala nějaká změna...dost často to bejvá svíčka a pokud odchází jedna za druhou,tak je chyba v elektrice.
Datum: 06. září 2007 13:59
a seštelovat odtrh,předstih a vyměnit svíčku jestli je stará!!
Datum: 05. září 2007 19:47
Jméno: typan
IP: uživatel986
Jasne seštelovat karbec zapal vyčistit vyfuk dat novy filtr atd.
Datum: 05. září 2007 18:54
Jméno: roman
IP: uživatel1346
 muj pincek spatne startuje,jde s tim neco udelat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2007 19:57
Jméno: Jahoda
IP: uživatel1616
Nestartovat a nechat to v garáži.
Datum: 29. listopadu 2007 19:57
Jméno: JAWA 250
IP: uživatel1295
POŠTELUJ PŘEDSTICH A ODTRCH
Datum: 06. září 2007 18:38
 Nazdar dostal sem od dedecka k narozeninám JawaČZ175/356 rv. 1964 a najetych jen 7156km skoro20 let stala a ted ji davam se svym otcem dohromady, byl tam starsi akumulator ne puvodni tak ho otec dal dohromady a nabil, vycistily sme karburator koupil se benzin a smisl s olejem 1:4 dala se nova svicka, benzin tece jiskru to haze ale nechce naskocit po usilovnem hodinovem snazeni.. skousel jsem vstriknou i trosku benzinu otvorem na svicku ale ani tuk je to uplne mrtvi poradi mi prosim nekdo co stim? predem diky piste nejlepe na email...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2007 11:36
Jméno: JAILOR
IP: uživatel1351
no benzin sme tam dali 1:3 je to tedy blbe.. tak v jakym pomeru?
Datum: 17. září 2007 11:36
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Ty si asi děláš šoufky s tim olejem..
Datum: 10. září 2007 21:18
Jméno: JAILOR
IP: uživatel1351
jo teda 1:3 ale jiskru to haze.. a nemuze to byt treba simering?
Datum: 09. září 2007 12:50
Jméno: ,,Dave''
IP: uživatel1249
taky bych typoval ten predstih jo a jeste 1 malickost jawa 175/356 se delala od 1956-1960.....
Datum: 08. září 2007 23:23
Po takhle dlouhým stání bych na start páku nespoléhal...patrně to má málo proudu a proto nenaskočí.můj dvouválec při malým proudu nenaskočí,nebo zdechne...Nový svíčky nejsou tak spolehlivý jak vypadají,taky to může bejt tim.možná i za ty léta odešel kondenzátor v zapalování,nebo taky cívka.zkusil bych to roztláčet a zkoušet přidat cca půl plynu a nebo i max.vona se snad chytne a rozběhá
Datum: 06. září 2007 14:06
očisti kontakty u kladívka, po dlouhym stání bejvaj zoxidovaný a pak to neháže jiskru, jinak ten poměr je doufám překlep
Datum: 05. září 2007 19:55
ten benzín s olejem 1:4 je doufám jenom překlep
Datum: 05. září 2007 18:29
Ja by som povedal,ze to bude odtrh.
Datum: 05. září 2007 16:43
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Když jste čistili karburátor,hýbali jste se šroubkem přídavného vzduchu ?Jestli ano, musí se seřídit.
Datum: 05. září 2007 15:10
Odtrh Predstih x)
Datum: 05. září 2007 13:30
Jméno: roman
IP: uživatel1346
 zacpanym ventilem na nadrzi myslis kohoutek?a kde je ventil v plovakove?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2007 20:35
Datum: 04. září 2007 20:35
 mam dvourychlostku babettua kduž ji rozšlapu nebo z kopce tak bezva jede ,ale když ji chci ve stoja rozšlápnout tak v ní mlátí a nenaskočí. čím to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2007 22:20
blbě se písemně odpovídá po sundání bočního krytu spojek v ozubeném kole jsou dvojkové spojky ty když řádně se neroztáhnou a nepřilnou ke kolu zaberou jen občas malou silou přes řemen se síla přenese jen občas startovací spojky pak odskakují to jsou ty pazvuky je potřeba bud spojky vyměnit nebo odmastit více t.606233225
Datum: 08. září 2007 22:20
Jméno: Honza
IP: uživatel750
 zdar, mam problem venku mi jiskra skace uplne paradni ale kdyz ji zašroubuju tak mi pride ze ji to moc nehazi...vždycky skoci jenom na poprvi po vyndani svicky a pak už nenaskoci.poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2007 20:09
Jméno: Vinčenzo
IP: uživatel1412
skus skusit jinou cívku seštelovat předstih jinou svíčku fajfku a kabel jiskra by měla být modrá
Datum: 04. října 2007 20:09
Jméno: Rarach
IP: uživatel1074
Dej tam novou svíčku.
Datum: 05. září 2007 22:50
A taky vzdýálenost elektrod...
Datum: 04. září 2007 19:48
Taky se mi to stávalo... zkus seštelovat předstih a odtrh...
Datum: 04. září 2007 19:48
Jméno: mara
IP: uživatel426
neprobiji neco
Datum: 04. září 2007 19:34
 Zdar, nemohl by mi sem nekdo hodit schema nebo rict jak zapojit cz 175/487 jenom tak at startuje?nemam tam spinacku nic jen baterku zapalko a indukcku pls je to nutne diky x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2007 19:59
Ok uz to mam jedna dobra duse mi to poslala pres icq x)
Datum: 04. září 2007 19:59
 zdar seso neměl bys tam nekde obrazek na spinaci skrinku na elektroinstalaci jawa50 pionyr
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2007 15:27
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku jedine primo ve shopu kdyz kliknes na ten obr. spin. tam dole,,nic jinecho nemam,,sorac
Datum: 04. září 2007 15:27
|



|