Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel1485
 hele poradí mi někdo jestli pasujou tlumče z mustoše na 20 a 21 ??? oc vám děkuji !! odepište co nejdřív !
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:47
jo všechny tlumiče zadní i přední jsou zaměnitelný.Akorár u mustanga jsou v brejlích zavařený a je na nich nabodovanej držák na světlo.Takže fekálácký se musel držák přivařit a ve tvém případě uříznout,ale počítej,když jednu šavli ohneš,můžeš je zahodit celý.nejde to vyměnit jak u fekála.
Datum: 20. října 2007 20:47
sou stejný, takže jo
Datum: 20. října 2007 12:21
Jméno: borec115
IP: uživatel763
Sednou tam skousel sem to
Datum: 19. října 2007 21:39
Jméno: jakub
IP: uživatel1486
jj měli by tam sedět
Datum: 19. října 2007 15:56
 cus,mam jawa 20..kdyz jedu tak musim porad cucat aby to jelo,jinak to cuka a dusi..co stim??uz sem cistli karbec anic porad...napiste dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2007 22:15
caw skus vycistit este raz karborator a poriadne ho vyfukat kompresorom ale aj trisky vsetko co sa da a skontroluj ak mas filter na benzin ci neni upchaty alebo upchata nadrž
Datum: 24. října 2007 22:15
Zdar. Mrkni se, jestli ti nedoléhá sedlo na víčko nádrže. To se pak ucpe dírka a v nádrži se za chvilku udělá podtlak.
Datum: 19. října 2007 10:30
nastav si hladinu v plavakovej komore
Datum: 19. října 2007 6:51
Jméno: thecar
IP: uživatel770
zkus vyčistit kohout v nádrži
Datum: 18. října 2007 21:44
 zdar seso budeš tady taky nekdy prodavat tu ladenou hvezdicovou hlavu na fichtla???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 21:20
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to bohuzel,,,vyrobce nema zajem prodavt dal,,,
Datum: 18. října 2007 21:20
 Ahoj, mám dotaz.Chtěl bych si koupit minibike, můžu s tím jezdit po silnici nebo po chodníku?Mám mít řidičák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 18:29
můžeš jezdit kde chceš ale nesmí tě vydět policajti.a řidičák nepotřebuješ
Datum: 05. listopadu 2007 18:29
Jméno: Hans
IP: uživatel1234
čau řidíčák nepotřebuješ, můžeš s tim jezdit jenom po chodníku
Datum: 04. listopadu 2007 10:58
Jméno: monax
IP: uživatel467
nn nemozes nema to svetla spz.nic takze nemuzes bejt ucastnik silnicniho provozu!!a ridicak nepotrebujes!
Datum: 19. října 2007 13:31
S tym mozes jazdit len po uzavretom okruhu.Na ceste a ani na chodniku s tym nemas co hladat.A vodicak ti tym padom netreba.
Datum: 19. října 2007 6:52
 Zdar nevim kam thle zařadit... Prosim vás nevíte někdo kolik stojí pochromování ráfků?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 20:56
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno mel by si zvazit,jestli neni vyhodnejsi koupit repliku,vono dost zalezi na stavu rafku,aby nebyly moc porezli,nebo tak,cenu bohuzel nevim
Datum: 18. října 2007 20:56
 Zdar Sesa.Chci se jen zeptat jesli do budoucna budeš také prodávat výfuky na 250 adt.Dík moc za odpověď.
.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 20:32
Jméno: sesa
IP: uživatel176
no porad o tom uvazuji ale zatim ne,,,,sorac,,,
Datum: 18. října 2007 20:32
 možu jezdit na simsonovi s 51 na řidičák od 15(AM)???kámoš řikal že sů všecky 50ccm do 45km/h??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 18:59
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Muzes na nem jezdit, ale nebude to legalni..
Datum: 18. října 2007 18:59
Jméno: dany
IP: uživatel1228
Nemužeš simson ma v tp 60km/h takže až od 16ti
Datum: 18. října 2007 18:54
Jméno: dany
IP: uživatel1228
 Chtěl bych se zeptat jak je rozdíl třeba mezi valcem po výbrusu a novým válcem,,, mělo by to vyjít na stejno ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2007 20:09
TO urcitě de na vyšší vbrus jak 8 lae neseženeš na to stjnek píst
Datum: 23. října 2007 20:09
Jméno: Bubák
IP: uživatel1481
jo ale kdyz uz mas max vybrus vyjetej tak ti nic jineho nezbyde.. ale kdyz mas svy zdroje tak neni problem i vyssi vybrus nez 8
Datum: 18. října 2007 20:07
novy valec je drahsi
Datum: 18. října 2007 18:55
Jméno: Marcel
IP: uživatel1479
 zdar kluci kde je rozdiel v klukovke 05 a 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2007 22:22
klika z 05 je ještě měkká,a 20 je už tvrdá.když do ní tukneš klíčem tak zvoní.
Datum: 19. října 2007 22:22
Jméno: Marcel
IP: uživatel1479
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:00
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel558
Majo ma pravdu. STIHL je pro vysokootackove motory, krovinaky, pily atd.., a fechtl ti v takovych otackach nepracuje, takze se vsechen olej nespali a karbonuje ti, takze jak rika majo, nejaky shell za 100Kc je to nejlepsi, co pro fechtla muzes udelat.
Datum: 18. října 2007 19:00
Stihl je zbytocne drahy a do pincka je zbytocny.Motoru tym nepomozes skor opacne.Ja pouzivam cokolvek mineralne.m2t,mogul2t,shelladvance...ostatne polysynteticke a synteticke oleje su podla mna mna vyhadzovanie penazi za ktore mozem kupit benzin.Ale kto na to ma,tak preco nie.
Datum: 18. října 2007 18:57
Jméno: bourak
IP: uživatel1478
Posl.aktualizace: 20. října 2007 20:37
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Neni problém....řekni jakej chceš kompresní poměr pošli mi hlavu a já ti ji udělám....!
Datum: 20. října 2007 20:37
Marcel: dobrý vtip, fakt
bourak: nech to tak jak to je
Datum: 18. října 2007 16:49
Jméno: Marcel
IP: uživatel1479
zbrus ju zo brusnym papierom ale iba milimeter
Datum: 18. října 2007 16:27
Jméno: zavodnik
IP: uživatel805
 Ahoj Seso, prosim, jsou nekde k sehnani nahradni dily na Jawu 90?? Přemýšlim nad její koupí, ale důležité je, aby se na ni daly sehnat díly, myslim hlavně do motoru - lamely, píst, kroužky, válec, karbec, atd. příp i třeba převody , pro příp G.O. Zatim sem nikde nic neviděl. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2007 13:43
Jsem z Ja
blonce nad Nisou...
Datum: 19. října 2007 13:43
Hux: a odkaď si??
Datum: 18. října 2007 19:36
U nás v mototechně je normálně maj, stačí vobědnat a přídou..., jinak s nima je trochu problém no...
Datum: 18. října 2007 16:29
Škoda já bych potřeboval taky nějaké nahradní díly na Jawu 90
Datum: 18. října 2007 11:14
Jméno: sesa
IP: uživatel176
Draku na to ja nic nesezenu,,,,,,,sorac sesa,,,,jedine burza ci inzeraty
Datum: 18. října 2007 8:16
 nevíte někdo co může působit ztrátu vykonu po zahřátí a jak to vyřešit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 10:08
Jméno: David
IP: uživatel1476
No pokud říkaš po zahřáti , zní to jakoby se ti to přidiralo,, skus se podivat
Datum: 18. října 2007 10:08
 draci jak poznám že mám v háji startovací segment???dík za odpovědi!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:09
To,ze sa to pri startovani zasekne a zacne to ist az ked s tym popojedes,je normalny jav.Je to popisane aj v navode na obsluhu.Proste tie zubky do seba nezapadnu jak maju.
Datum: 18. října 2007 19:09
Jméno: Bubák
IP: uživatel1481
to uz by teda musel bejt oholenej celej a to snad ani neni mozny, vetsinou jsou dole prvni dva, tri zuby, vic ne...
Datum: 18. října 2007 19:05
Jméno: ondra77
IP: uživatel1480
Když to chceš našlápnout tak nemáš žádnej odpor jako normálně a ještě to při startování nic nedělá
Datum: 18. října 2007 16:54
Jméno: Bubák
IP: uživatel1468
tim ze ti paka nezabira hned a taky tim ze se pakaobcas zakousne a nejde slapnout, musis popojet aby slo.. nebo to rozdelej a uvidis,
Datum: 17. října 2007 21:17
 šel by přidělat na stadiona s11 nějakej tachometr
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2007 19:44
normálně tam dej ten z kola,který koupíš za pár kaček
Datum: 18. října 2007 19:44
nejjednušší řešení bude asi digitál
Datum: 18. října 2007 13:48
 vitahl sem babetu 2 roki stala tak sem si řekli že ji vitahnu tak sem to skoušel rošlapat světlo svitilo ale nechtělo to nastartovat evim si stim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2007 20:21
Jméno: jirka
IP: uživatel1313
no jo.....ja mel jen pres zimu babetu 210 v garazi, tak sem to se taky snazil rozslapat, kdyz svitilo svetlo. musis co nejdil slapat-ja slapal cca20min. v kuse a chytla.......ja ji chcipnul a sel spat....od ty doby jezdi normal
Datum: 17. října 2007 20:21
vycisti ventil na nadrzi a karbec.Hlavne si daj pozor na trysky.Su malicke a ked su poriadne upchate,tak to neprefuknes ani kompresorom.ja som to riesil precistenim medenym drotikom.
Datum: 17. října 2007 20:21
Posl.aktualizace: 17. října 2007 18:45
Jméno: sesa
IP: uživatel176
toje na kejvačku,,spojuje to karbes s filtrem,,,,,a ta klapka slouzi ako sitic
Datum: 17. října 2007 18:45
Jméno: sesa
IP: uživatel176
 Zas par novinek,,,,, uz se mi zda ze tich dilu je nejak hafo,,vzpominam si jeste na zacatku ze jich bylo asi jen 40%,,,co dal????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2007 14:44
Jméno: R.N.
IP: uživatel1484
Jen tak dál a ještě víc náhradních orgánů pro ty naše stále mladé babičky Jawky.
Datum: 19. října 2007 14:44
Jméno: sesa
IP: uživatel176
promin vagosi ale uz sedum let, jojo
Datum: 18. října 2007 18:08
Jméno: wagi
IP: uživatel1474
sisulo,to nema cenu to tvoje embecko opravovat,stejnak ho nedas nikdy dohromady,seres se s tim uz 3 roky.
Datum: 18. října 2007 16:25
Jméno: sesa
IP: uživatel176
fakac na tebe wagi,,a koukej zitra prijet,,,, uz mam obe okna na embecku,,,tak mi prijet helfnout
Datum: 17. října 2007 21:04
Jméno: wagi
IP: uživatel1474
Nazdar ptaku,koukej tam pridat naky poradny novy veci at je z ceho vybirat. Cus.
Datum: 17. října 2007 20:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ja vim zeby to potrebovalo strasne tuning ale ty mi dodavatele to nejak nebere a ty co je to bere,,tak mi nedaji doklad a bez necho to nejde prodavat,,,,,a ja platim radne dane atdd a delam to ofico,,takze sorac,, me to taky ser))))
Datum: 17. října 2007 14:14
Jméno: jirka
IP: uživatel1123
cim vis dílů tady bude tim lip, chtelo by to ale přidat dily na nejaky vylepšení treba hvězdicovou hlavu na fichtla
Datum: 17. října 2007 13:53
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
cim vic dilu,tim lip  ))
Datum: 17. října 2007 13:40
Jméno: vodol
IP: uživatel1318
 čus mám fichtla amezi kolenem a vyfukem mi profukuje čím to mám zatěsňit???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 23:25
Jméno: xx
IP: uživatel1284
no a nebo misto tehle chujovin si za 18 Kč kup teflonovou pásku ,, která vydrží okolo 280 stupnu a udelej to timhle..
Datum: 20. října 2007 23:25
hovnem
Datum: 18. října 2007 18:06
Azbestová šňůra, taky doporučuji. Určitě nevařit
Datum: 18. října 2007 17:44
Jméno: shiftlock
IP: uživatel1477
Dá se koupit taková pasta, tu tam naťapeš a necháš 12 hodin zatuhnout, a je to
Datum: 18. října 2007 13:57
Jméno: Js
IP: uživatel340
Mě se teda azbestová šnůra zachvilku vyklepala. Dopručusu teflonovou pásku. Stojí 12 Kč a spotředoval jsem jí půlku.
Datum: 17. října 2007 17:05
Jméno: CJ
IP: uživatel579
taky moznost a si to rozmyslý
Datum: 17. října 2007 9:06
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
mám jinej názor,utěsníš to azbetovou šnůrou,koupíš ji v každém železářství,kup si nějakou slabou abys jí tam dostal.Omotáš cca 3 až 4x a pak nasadíš vejfuk.Pude to s těžka,ale bude to tichý.Rozhodně to nevař,ten vejfuk se musí malinko hejbat,jinač ti praskne držák vejfuku co vede od kříže.A potom vejfuk už se nedá vyčistit.Oni ty dědové věděly proč to nemůže bejt přivařený na pevno.
Datum: 16. října 2007 23:43
Jméno: CJ
IP: uživatel1174
stahovaci sponkou nebo silikon či oboje dohromady a nebo si ho zavař
Datum: 16. října 2007 20:34
 Zdarec lidi přetrhl jsem sekundární řetěz (od motoru k zadnímu kolu) ani nevim jak se mi to povedlo a ztratil jsem pár článků tak ho nemůžu spojit a budu kupovat novej tak chci radu jak ho vyměnit(myslim co všechno rozebrat). A jěště budu muset vymenit spojku tak poradte jak na to moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2007 23:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Souhlasím s (Prachy),pokud myslíš spojku v motoru,tak začínáš tímto postupem:vypustíš olej (šroub pod motorem),odšroubuješ víko cca 5 šroubů a jeden větší a delší vzadu.,Bude na tebe koukat kolečko se řetězem to velký je spojka. Pamatuj jak to tam je daný když tak si to nějak popiš,nebo napiš na papír v jakým to je pořadí.Sundáš 5 ségrovek malím šroubováčkem je odsuneš.Pravděpodobně tí malinko vystřelej a už je nenajdeš.Takže kup nové.stojej pár korun.Pod těma segrovkama jsou speciální podložky,ty nesmíš stratit,jsou takoví promačklí.(při nejhorším se daj taky koupit cca 7 Kč 1Ks) Pak jsou pružiny uložený v takovejch mističkách.ty vyndáš těch se bát nemusíš nejdou tam jinak nasadit tak se to nedá spléct.Pak je plech s dírama ten sundáš a uvydíš lamelu.tak jí chytíš a i s tím řetízkem ji sundáš (stáhneš rukama).Tady bacha je lamela plech a lamela. Než ty lamely odtrhneš od sebe,tak se podívej zeshora na zuby.Ty zuby jsou šikmí tohle si musíš pamatovat abys je tam dal ty nové správně.Uprostřed toho koše na lamely je matička s takovou divnou zajišťovací podloškou.Přesvěč se že ta matka je utažená ty kolíky se nemí vyklat,musej tam bejt pevně,jinak ti spojka pude špatně vystavovat nebo nebude vystavovat vůbec.Pak následuje opačnej postup.Nová lamela,plech,nová lamela,Tohle dáš k sobě a nasadíš to do toho řetízku a pak vložíš zpátky do koše.Všechno to musí přesně sedět a žádné násilí.Pak následuje,plech s dírama,mističky,pružiny,speciální prohnuté podložky,ségrovky.Tady musíš přetlačit ty podložky s pružinama abys tam ty ségrovky zasunul.Přesvěč se že tységrovky nevypadnou. pak odmastíš víko pomázneš obě strany silikonem na motory(nebo koupíš jen papíroví těsnění) a zaklopíš zpátky k sobě a dotáhneš šrouby.Naleješ novej olej Převodoví olej PP 80 pokud ho nebudou mít, tak PP75.Stojí cca 80 Kč možná levnějc.nalévá se tou zátkou nahoře v pravo.Uprostřed víka máš kontrolní šroub,ten vyšroubuješ a začneš lejt olej(pincek musí stát rovně na stojánku,nebo alespoň rovně opřenej)Budeš koukat a až začne vytékat kontrolním šroubem,tak přestan lít a zavři oba otvory.Olej je hotov. Potom následuje vyladění spojky,ale to si nech poradit od někoho kdo bude poblíž a už to dělal nebo má alespon motorku.
PS popsal jsem ti to do detailu.Není to složitý jak se zdá.
Datum: 16. října 2007 23:37
Jméno: prachy
IP: uživatel1469
no tak rozebírat nemusíš skoro nic jen levej karter odklopis a mas tam sekundální kolěčko no a na to ten řetěz navlíkneš ale co se týče spojky tak to nemám potuchy.
Datum: 16. října 2007 20:39
|



|