Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci nevíte kde bych sehnal přední a zadní blatník na jawa 250 sport? A ještě bych potřeboval sehnat tlumiče jsou dost unavený.Jedná se o zadní tlumiče.Myslíte že bych mohl koupit jenom vnitřky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 12:06
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
Datum: 03. září 2013 12:06
Jméno: Pavel
IP: uživatel15233
 Zdar draci.Nevite nekdo,nebo nemate nekdo schema na bezkontaktni zapalovani-ktere je opravdu odzkousene.Vape znam,ale preci jen 3 tis je dost.Dik za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 7:10
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Nějaké jiné bezkontakty znám, ale bylo by dobré vědět na jakou motorku to chceš
Datum: 04. září 2013 7:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A na co bezkontakt??? Ty točíš přes 10000ot??? Nedávno jsem ze sví cestovky vykopal VAPE protože jsem ho potřeboval do točivýho motoru kde už by kladívko začínalo mít problém. A po namontovaní kladívka.... světe div se... jede to líp jak s VAPE. Výhoda kladivka??? Viš aspoň kde ten předstih opravdu je
Datum: 03. září 2013 6:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 před nejbližší hospodou odstroj babetu a nezapomen na tyristor...zapalko z báby je jedna z nejlepších věcí co na ní daly
Datum: 02. září 2013 23:39
Jméno: tukan
IP: uživatel15207
 Zdar draci sorry že jsem ten fb cpu ale tato stránka je dobrá https://www.facebook.com/pages/Jawa-%C4%8CR/158638520997955?ref=hl
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 18:26
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Je ''dobrá'' v tom , že je nejspíš tukana a chce mít víc odběratelů
Datum: 04. září 2013 18:26
Jméno: lada
IP: uživatel13198
 to je uplně o ničem..............
Datum: 03. září 2013 11:38
 V téhle době koukam že se to líbí třem lidem, je tam cca 10 fotografií evidentně stáhnutých odněkud z netu...dovol mi otázku - co je na tom dobrýho?
Datum: 02. září 2013 22:02
Jméno: yamaha.er1
IP: uživatel15789
 draci, prosím Vás, jak koupil jsem novej válec, novej píst, hlavu a teď jak mám správně seštelovat kompresi? Někdo říká že mezi válec a hlavu patří těsnění (to kolečko) někdo že to má přesný zámečky tak nevím. Existuje nějakej způsob jak to změřit? výšku hlavy např.? A ještě jeden problém, jak zjistím jakou tam mám dát trysku aby tam byla ta nejideálnější?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 13:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16056
 co chceš štelovat na kompresi??? u seriovky nic je to tak daný těsnění pod hlavu z výroby nebylo je jen na tobě jestli ho použiješ ale u nove nezkroucene hlavy je to zbytečný ... teda pokud ji soudruzy v polsku nevyrobili tak že to daš do kupy a neprotočíš motorem....jinak všechno nový si dal z duvodu spolehlivosti že? protože za ti peníze ti výkon až tak moc nestoupne...
trisku hledáš skoušením při jízdě každý motor je originál ....dost toho bylo napsano po netu hledej nastavení bohatosti směsy.....hlavní triska ji dost ovlivnuje....
Datum: 04. září 2013 13:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ono taky jestli máš všechno nový jak píšeš tak nemůžeš počítat s tím, že na to skočíš a bude z toho závoďák. Takový věci si musí sednout. A hlavně jestli máš nový válec "poláka" tak se nediv, když by jsi měl kliku tak narazíš na kus z kterýho půjde něco udělat, když budeš mít smůlu tak ti to pořádně nepojede nikdy. Ale tohle klidně může být i nastavením. Hladina, jehla, fitrbox, předstih, odtrh.
Datum: 03. září 2013 6:13
 Jestli to neni upravovanej stroj tak větší tryska nemá smysl, spíš jde o naštelování karburátoru atd...
Datum: 02. září 2013 19:43
Jméno: yamaha.er1
IP: uživatel15789
 zdá se mi že netáhne, na 2 nevyjedu kopec a mám co dělat do hodně mírnýho. Jde o Mustanga, já mám seskládanýho tak nějak ze všech možných dílů tak nevím jestli mám dobrou, mně to při plným plynu jede stejně jak při 1/2 plynu, myslím že to je právě tou tryskou, hladina je cajk
Datum: 02. září 2013 19:41
 Co je to za stroj? Komprese se nijak neštěluje, těsnění pod hlavu být může, třeba u 550,555, stadiona atd, ale třeba u novějších fichtlů tam žádně těsnění neni...a trysku tam dej tu co tam patří, proč bys dával jinou?
Datum: 02. září 2013 18:39
 cau lidi mam simsona nehaze jiskru jenom lehounce lehta cim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:49
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Tak vyčisti zapalování, a kdyby ani to nepomohlo tak se stavim a kouknem na to spolu  .
Datum: 03. září 2013 17:49
 jsem skousel
Datum: 03. září 2013 13:13
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 říkal sem ti at tam dáš 6v cívku
Datum: 03. září 2013 11:22
 ne to prave jenom simra na prste jinak inducku jsem menil a ani to neni silny aby to hodilo pres svicku
Datum: 02. září 2013 18:31
 vyměn svíčku
Datum: 02. září 2013 18:25
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 čau nevíte někdo na jakou stranu má pootočit zapalováním abych zvětšil předstih na pincku dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 17:55
 Logicky přece proti směru hodinových ručiček, ne?
Datum: 02. září 2013 17:55
Jméno: max
IP: uživatel8746
 zdravím mám dotaz ohledně indučky. když na čz175 450 mam indučku 6V bude vadit moc když tam hodim indučku 8 nebo 12V ? asi to bude vadit ale nejsem si jist. protože přes tu 6 mi to vubec nechce hodit jiskru ale na tu 8 to aspon troch házelo jiskru. dekuji za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 20:28
 nevim kolikati je to volt ale kdyžtak skuz i 12V indučku a když to nepujde tak kup novou
Datum: 02. září 2013 20:28
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus koupit novou 6V
Datum: 02. září 2013 19:42
Jméno: acer
IP: uživatel15208
Posl.aktualizace: 02. září 2013 15:45
Jméno: tuner
IP: uživatel7456
 Tahle hlava je příšerná snad úplně vším. Jestli se chceš mrknout, jak má vypadat pořádná hlava, tak tady http://www.ms50.cz/_h.html
Datum: 02. září 2013 15:45
 Má objem 6ml. Její tvar není nijak ideální. Dá se vcelku pěkně upravit. Záleží na tom,na jakym válci to budeš jezdit a jakej potřebuješ kompresní objem. Dá se z ní udělat 5-5,2 (možná i 5,5)ml s pěkným závodním rotačním spalovákem. Tryska do origo karbce na 50ccm motoru je 68,ta jede nejvíc,větší tryska je zbytečná,pouze se zvýší spotřeba a poklesne výkon.
Datum: 02. září 2013 15:29
 zdarec draci. byl jsem s pinckem na STK.renovoval jsem si ho takže všechno v pohodě, svítil, brzdil vsechno co se techniky týká v pohodě. borec ale potom přiklekl ke štítku a říká že ten štítek není origo a kecy kecy... napsal mi do zprávy pro magistrát do kolonky lehké závady že štítek neni origo, ptal jsem se ho jestli s tim nebudou na magistrátu problémy, prej ne... no ale byly a velky.
potrebuju tedy poradit, jak to mam udelat aby ten štítek nevypadal jako zbrusu novej?? ja totiž koupil fika sice s papirama ale bez stitku na ramu, ram sem menil protoze chybel pant sedla a tak jsem nechal vyrazit i novej stitek. cislo motoru je stejny jako čislo ramu... co s tim??
diky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2013 9:18
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Ve středu jsem byl přihlasit mosqita a ptal jsem se jestli musí být štítek .Odpověd technika byla do roku vyroby 2002 štítky být nemusí .Proto mam doma dva mosqity se stejným výrobnim číslem na rámu.
Datum: 22. září 2013 9:18
 problem je ten ze ja na jinou STK nemuzu, kdyz je to uz jednou zaneseno v systemu tak se musi leda udelat vymaz, protoze by vypadalo blbe kdyz jedna STK stanice napise ze stitek je neorigo a druha ze vsechno je v cajku. oni se u nas v brne na magistrate v tom dost hrabou... :/
Datum: 10. září 2013 21:08
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, vezmi drátěný kartáč, přejěď párkrát po štítku pak trošku olejíčka zamazat prachem a vetřít. Jak pojedeš na STK tak ten stejné hytrák ti řekne vyměnit štítek, protože je nečitélné.
A nebo vezmi úplně nové drátěné kartáč a vyčisti mu hubu. Čus
Datum: 04. září 2013 11:27
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 běž na STK mu rozflákat hubu tohle snad ani není možný co tam je za ko*oty vo houno jim jde a akorát budou dělat problémy
Datum: 02. září 2013 21:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl ses ho zeptat, co si jako měl dělat, když si původní štítek při jízdě ztratil..
Datum: 02. září 2013 18:22
 zdarec já tam štítek ani nemám namlátil jsem číslo raznicema na rám a pán na technický mi akorát řikal že by takový raznice taky potřeboval a no problemo. Asi skus jinou STK stanici
Datum: 02. září 2013 16:26
Jméno: max
IP: uživatel8746
 zdravím. mam dotaz. je možné že mi u čz 175 světla svítějí ale svíčka jiskru nehodí protože je na to slabá baterka? mam tam 6v 11w baterii. popř jaká baterie tam má být děkuji moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 9:44
Jméno: max
IP: uživatel8746
 díkz za rady zkusím se kouknout na kontakty jinak si už vážně nevím rady
Datum: 03. září 2013 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 tak zkus zapnout klíček a světla jinak na týhle čz mě vypeklo to , že byl zkorodovanej tuším + drát od baterky a dělalo to hroznou neplechu,jednou avětla svítily max někdy skoro vůbec a chytalo to spíš na roztlačení,po výměně drátu bez problému fungovalo vše
Datum: 02. září 2013 21:28
Jméno: max
IP: uživatel8746
 nemám jak to změřit :/
Datum: 02. září 2013 14:47
 Změř napětí na baterce a pak změř napětí na baterce po zapnutí klíčku. Mělo by se stále držet nad 6V. Odpovídá to?
Datum: 02. září 2013 14:22
Jméno: max
IP: uživatel8746
 kladívko je pěkny očistil jsem kondik vypadá taky good. nic jinýho než že je to baterkou nebo indučkou mně nenapadá. proto žádám o radu vás.
Datum: 02. září 2013 13:47
 V téhle čezetě jezdim baterku snad 6Ah, nevim přesně. A indukčkou to může být. První po čem jdu tak je kladívko, jeho izolace, kondík...
Datum: 02. září 2013 13:44
Jméno: max
IP: uživatel8746
 je to čz 175/450 svíčka jiskru hodí jen málokdy. dráty jsem prolezl a nikde není roztržen ani natržen prostě to nemá kde kostřit. ale jiskru mi to nechce a nechce házet. je možné že to může být indučkou?
Datum: 02. září 2013 13:43
 Záleží co je to za model čezety, zjednodušeně řečeno ale na kapacitě baterie až tak nezáleží. Mam vyzkoušeno že neni problém provoz s celodennim svícenim jak na baterku 4,5Ah tak na baterku 11Ah. Takže spíš záleží co se ti vejde do kastlíku, větší baterkou nic nezkazíš. A jestli to DOBŘE rozsvítí světla, tak to bez světel musí uživit zapalování jak prd...
Datum: 02. září 2013 13:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel16053
 Čaute mam problem s pionyrem jak sem ho koupil tak jezdil perfektně ale jezdil sem málo pak sem ho sundal a asi tak cca za 2 měsíce sem ho nasadil zpět ale bohužel to nějak nechce a při zahřátí zdechá pry to může byt pry přidřené ale už si stím nevím rady předem za každou odpověď děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 23:25
 péro: je to hrozný, ta dnešní mládež nedokáže napsat ani jednu srozumitelnou větu!!!! Taky nechápu co sundával a pak nasazoval
Datum: 02. září 2013 23:25
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 a odkud jsi ho sundal?
Datum: 02. září 2013 21:29
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 za studena jede ok?to by mohla dělat indučka...
ale jestli se jen neutáhne i za studena tak maš bordel v nadrži a ucpává se ti kohout...jak ti jede be airboxu?
Datum: 02. září 2013 11:35
 Ahoj, nevíte čím to může být že se mi fichtl občas dusí ? Například když jedu 60km/h tak se začne dusit, nebo taky někdy když dám plný plyn tak se mi dusí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 21:30
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 taky jsem se dusil...doktoři mi přišli na astma, dali mi na to Symbicort a je mi fajn
Datum: 02. září 2013 21:30
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 asi nedotýká benzín mrkni na trysky a tak na hladinku nebo to dělá vzduchovej filtr zkus ho vyčistit
Datum: 02. září 2013 10:32
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 nazdar draci ,jakou skušenost máte tady na krámku s tím 8 výbrusem,slyšel sem že to prý není moc dobry
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 6:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 03. září 2013 6:20
 Jenom tak ze zvědavosti jsem použil vyhledávání zde na pokecu a trochu prošel historii. Vyskytuje se tu jedna IP adresa, která neustále vychvaluje stejskyho. Adresa je 81.19.46.234 alias tuner, mopedak, pepek, fichtltuning, tom a já nevim jaké všechny přezdívky používal. V žádném případě nechci shazovat nebo nějak pomlouvat stejskyho a jeho práci a neřikam že s tim má cokoliv společnýho, ale přijde mi že příspěvky z téhle IP adresy se tu už poslední dva roky snaží vytvářet jakousi reklamu...Ale možná je to jen můj názor...
Datum: 02. září 2013 16:21
 No jo,ty abys mu hned neskočil šipku ... doufam že ti za tohle aspoň dává provize ...
Datum: 02. září 2013 15:52
Jméno: tuner
IP: uživatel7456
Datum: 02. září 2013 15:44
 Dělal jsem z toho slušný 60ccm sady (vrtání 41+),opravilo se sání a vejfuk a šlapalo to fest,,,průser sou ty přefuky...když nejsou odlitý křivě tak je to vcelku cajk,,,,jak sou odlitý křivě,tak doporučuju ihned prodat na aukru někam dál ať si láme hlavu jinej...každopádně se ten válec musí "otevřít"....už jen ten sací kanál je tragickej...tříkroužkovej píst je naprostej nesmysl...navíc je sací kanál dělanej už do rovna,takže třetí kroužek zakopává....
Datum: 02. září 2013 15:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 chce to nechat naladit a to se s penězma nevyplácí si v tom cca za 2000 za to výbrus na klasickom máš za 500 ....pokut použíješ jen jak ho dostaneš je to srovnatelný s výbrusovým...a pořád si několik stovek přpláčíš......
Datum: 02. září 2013 11:33
 spracovani noc moc,,ale ja to mam na mustafovy a treti rok to jelo praha brno praha..coz dostava max cocku a je de to ok,,, takze to neni tak strasny
Datum: 02. září 2013 9:52
 No zkušenosti mám a asi jako 90% lidí co ho mělo, tak je to mizérie. Kvalita zpracování je na hovno, přepouštecí kanály většinou v hrozným stavu, symetrie žádná. Kdyby sis koupil origo válec, udělal výbrus 38,25, slícoval kanály, tak by posloužil stejně... co se týká ,,síly,, tak bych ji ve válci hledal až okrajově. Jinak jestli máš korunu navíc, tak nesmutni, i polskej válec se dá upravit aby to jelo, ale chce to dost seštelovat.
Datum: 02. září 2013 9:32
 čaute draci  mam v garáži pěkného pionýra,je u mě doma nový bčera jsem ho koupil,nemá příliš hezký motor - špína,odřeniny,atd... de o to že je na papírech a chci aby to k něčemu vypadalo :/ nevíte někdo jak to co nejlépe rozleštit? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 9:30
 Čau. Tak určitě začni tim, že vemeš štětec a benzín a motor pořádně vydrbeš. Pokud něco nebude chtít pustit tak můžeš zkusit čistič na motory. Pak bych použil brusnou/leštící tkaninu. Já používam tuhle, nechá se sehnat v aršíkách o velikosti stránky A5 za podstatně nižší cenu... http://www.korus-eshop.cz/brusne-materialy/brusne-role/brusne-role-scotch-brite a pak to doleštim silichromem a hadrem, nebo nějakou pastou na hliník.
Datum: 02. září 2013 9:30
 můžu dotaz na vás Seso? máte dva druhy bezkontaktního zapalka na pionýra a u toho crossovýho píšete že už nebudou protože nejsou magnety, znamená to že nebudou ani ty obyčejný vape nebo jen ty krosový? moc dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 15:25
 parada, děkuji
Datum: 02. září 2013 15:25
 jen cros nebude, ta klasika bez bude vzdy
Datum: 02. září 2013 9:49
 Zdravím vás,
obracím se na vás s prosbou o pomoc.
Mám pro kompletní domácí renovaci Jawu 250/559 Panelku, motor po GO. Po opravě jsem na ni ujel asi 20-30 Km bez problémů. Jezdil jsem ve středních otáčkách, aby se zajely pístní koužky.
Včera, když sem se projížděl, tak sem ji na 4 dal plný plyn a chvilku jel ve vysokých otáčkách...potom normálně ubral a zmáčknul spojku, abych zbytečně nezbrzdil motorem a najednou sem uslyšel ukrutný zvuk, motor byl vytočený uplně v nejvyšších otáčkách a nijak nereagoval, tak sem rychle vypnul zapalování ale nic, motor běžel dál i při vypnutém zapalování, naštěstí sem měl zařazenou rychlost, tak sem motor udusil. znovu jsem ho potom nastartoval ale už nedrží volnoběžné otáčky...a pomalinku si "samo" přidává plyn.
Kontroloval jsem lanko plynu (nikde není zaseklé), šoupátko jde normálně dolů, žádná z trysek není vyšroubovaná, vyměnil jsem svíčku....nic ale nepomohlo, motor jde při volnoběhu do vysokých otáčkách a po přidání plynu vystřelí do maximálních, a nejde vypnout motor ani při vypnutém zapalování.
Při normální jízdě motor běží normálně...ale když uplně uběru plyn, tak cítím, že motor už tolik nebrzdí ale jakobych pořád měl trošku přidané.
Chtěl bych vás tímto poprosil o radu, jestli jste se s tím už někdy setkali...případně poradit, co bych měl vyměnit nebo vyzkoušet. V pátek mám jet na technickou prohlídku a nevím jestli to tam budu muset startovat.
Předem mockrát děkuji
Jawám zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 12:06
Jméno: petr
IP: uživatel16054
 Tohle me delalo taky a vymenil jsem gufero pod zapalovanim a vse bylo zase Ok.
Datum: 02. září 2013 12:06
 předpokladám, že jinak je elektrika ok, jakože pri normalním chodu motor chcipne, když vypneš zapalovaní a že to neházi jiskru- ale na to bys asi koukal hnedka. Jinou souhlasím s tím, že to pravděpodobně saje falešný vzduch. Popřípadě s tím spojené- jestli mas karburátor se sytičem, tak zkontroluj, zda tam nevali moc benzínu pres sytič( i když je vyplej)- ale to by se takto asi neprojevovalo- ale pro sychr zkontrolovat. Ten motor že běží dal i po vypnuti samozávalu- s tim jsem se nesetkal, ale zkusit tu jinou spíčku a možná hnout trochu se zapalovaním a zmenit predstih- podle toho jakej tam tedka mas, tak upravit...
Datum: 02. září 2013 8:59
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau tento problém jsem měl v 80letech kdy jsem tento motocykl vlastnil. Rozdělal jsem plynovou rukověť hodně jemným smírkem přebrousil a promazal, lanko jsem dal úplně nové a řádně promazal. Bowden prohlídl zda není poškozen a promazal. Kompletně vyčistil karburátor, vyměnil všechny trysky, těsnění pod karburátorem také nové a namazal tukem, vyčistil filtr sání a plovákovou komoru vyfoukal a dal nový
plovák, jehlu a pružinu Tenkrát to přišlo asi na 50kč. Ale hlavně v Brně na Jugoslávské byla prodejna kde jsi nakoupil za pár korun úplně nové zboží. Jo a bylo po problému a nikdy se závada neopakovala a taky jsem nepřišel na to proč to udělalo. Jawám zdar a opraván vzlášť. Vlastním jawu 350/640 a spokojenost. Ahoj
to proč to udělalo.
Datum: 02. září 2013 8:57
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 nejspis ti to nekde saje falesny vzduch a jak se to vytoci, tak zacnou samozapaly. takze muzes mit vypnute zapalovani, ale od rozzhavene svicky se smes porad zapaluje. takze zkontrolovat, tesneni karbec - valec, gufero pod zapalkem, mozna i tesneni pod hlavou. a dej tam nejakou hodne studenou svicku... ptz pri zabehu se motor vic hreje. a nezapomen vic mazat!!! klidne i 1:25. jawam zdar
Datum: 02. září 2013 0:59
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
Datum: 01. září 2013 22:35
Jméno: jendry
IP: uživatel15999
 čus prosím lidi nevíte někdo jak mám zapojit stator na jawu 350 638 12v nemám tam svorkovnici jen vinutí a dráty s uhlíkama 3 žluté jeden modrý a nevím co je co nemáte někdo schéma je to to poslední co mi chybí aby jela a schéma na stator 12v nikde není jenom na 6v z kývaček. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 19:41
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Schémata elektrické výbavy
350/638
http://www.eurooldtimers.com/cze/manual/22-jawa-350-typ-638-639-640-a-640-1.html jestli to nestačí, tak mi napiš: martin.miarka@c-box.cz
Datum: 02. září 2013 19:41
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdar hosi mam problem kdys jedu tak mna brzdí řetaz a skřípe je to tím ze se za jízdy sám napína a uvolnuje takze cím to muze být. rozeta řetaz nebo kolecko ? diky za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2013 23:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Motorka je tak spolehlivá, jak se o ni majitel stará...
Datum: 01. září 2013 23:12
 Každý máme jiný zkušenosti, já mam zase skoro raději starý typy, tzn 550-05. Jestliže se o řetězovku budeš starat, tak je nejlepší koupit komplet novou a pro sichr i ložisko v rozetě když už to budeš mít rozdělaný.
Datum: 01. září 2013 21:31
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ke svojí jawe 20 se chovám co nejlíp to de to že jsem neaky čas ředil 1:50 mna sere . mas pravdu ze se chovám jako prase ale jenom k 05ce protože je to šrot ktery nikdy nejel tak jak má jet a clovek nikdy neví kdy a kde se to vysere.proste mám velmy spatne skusenosti s 05kama. jo a neboj tu řetezovku budu kupovat na 20 takže se o to budu starat .jo a aby to nevypadalo ze 05 jede spatne protoze je zanedbaná tak ti povím snazil sem se abi to byl dobry stroj ale proste neco spravím a za chvílu je v prdeli neco jine. proste ja uz uznávám jen 20/21/23.
Datum: 01. září 2013 21:29
 Tak jako nemá to žádnou přímou souvislost, psal jsem to jenom tak pro vlastní pobavení, neber to nijak zle  Podle toho co píšeš tak se k motorkám chováš jako prase, tak tě chci jenom varovat abys pak nebyl zklamaný, že se řetězovka po delším provozu bez údržby začne sypat...V tom případě by to totiž byly zbytečně vyhozený peníze a to by byla škoda.
Datum: 01. září 2013 20:56
 aha stará nulapětka má spalovací motor na jiné bázi.Tak to jsem nevěděl.Ta nulapětka si musí šmakovat na vyjetý převodák naředěný mechanickým otěrem z převodovky a dřevem z lamel.Bravo
Datum: 01. září 2013 20:35
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok taže musím vymenit vsechny 3 díli ja myslel ze to bude delat jen jeden . tak dík za radu . jo a kolecko myslím si ze kolik mazu a co leju do nádrže nemá nic spolecne s týmto problemem . jo a ten převodák dávám pouze do jawi 05 protože 05ky jsou stare střepi do kterych je skoda let neco normálního . jo a převodák se má mnenit po kolika KM nebo po kolika letech podle tebe ? jo a to ze sem ředil celí cas 1:50 tak to sem zvoral uz davam 40 ml na 1l ale nastestí jsem tam dával kvalitní olej tak se nic nestalo.
Datum: 01. září 2013 20:22
 To víš...to by každej chtěl montovat čtyřkvaltový převodovky, a přitom má KO řetězovku...Vem pár korun a kup si novou řetězovku a bude po problému. A hlavně - řetěz vyžaduje důkladnou údržbu. Na velký motorce čistím a mažu řetěz každých 500km, na čezetě cca jednou za 1500km...Ona celkově motorka vyžaduje údržbu. Pokud fichtla budeš mazat 1:50 a pokud budeš měnit převodový olej jenom když děláš GO motoru, a to ještě ten starý převoďák naleješ do nádrže, tak se neni čemu divit, že se to někde projeví...
Datum: 01. září 2013 19:47
 Tak tak, máš opotřebovanou celou řetězovku, takže kup nový řetěz, sekundární kolečko a rozetu, pak budeš mít klid
Datum: 01. září 2013 19:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 řetězová sada, tzn. rozeta (resp. věnec rozety), řetěz a kolečko
Datum: 01. září 2013 19:02
Jméno: martin
IP: uživatel5566
 nazdar seso,
Jeste ti nedošli přední vidle na mustanga ? Hodně moc je scháním,furt na ně čekám,Moc Děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2013 19:30
 zdar martine ozvi se mi na mail (pepa.fendrych@seznam.cz) mám doma jedny po go
Datum: 01. září 2013 19:30
 porad prd draku,,,
Datum: 01. září 2013 17:47
Posl.aktualizace: 03. září 2013 16:32
Jméno: Tomas
IP: uživatel3079
 Mě se tohle fakt docela líbí. Úchvatná je třeba ta scéna někde u konce jak si za sebe naloží tu metrákovou almaru co se přihnala že už 20kg zhubla. Nevím jak se tam vůbec vešla, dyť kolena má pomalu u brady a zadní kolo to se pod ní okamžitě zaboří celý do blatníku. To jsem fakt prskal smíchy (film jsem nikdy neviděl).
Datum: 03. září 2013 16:32
Jméno: thenevsova36
IP: uživatel6354
 To bude tím, že toto je sestříhané prakticky ze zbytků, nic víc už není.
Datum: 03. září 2013 7:25
 1. díl se mi zdá lepší
Datum: 02. září 2013 20:49
|



|