Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 AHoj kluci nejede mi mustang  nevím vůbec čím to může být mám novyyy motor cely komplet a nejede  poadte pls na mailu
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 15:25
Jméno: jirka
IP: uživatel209
kdyz chces poradit tak aspon nejak popis co stim mas jestli ti tam teče benzin jestli kdyz to zkusíš nastartovat a daš prst do fajfky tak jestli te to kopne.
Datum: 05. listopadu 2007 15:25
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 04. listopadu 2007 15:22
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Kua kam sme se to dostali.. Driv kdyz nejel fechtl tak kluk zasel za tatou nebo za strycem a spolu to spravili.. dneska kdyz nejede tak napise na net a ceka, ze mu vseci s radosti odpovi a presne mu reknou jaka je tam zavada..
Datum: 04. listopadu 2007 12:13
Hodilo by sa aspon popisat ci dava iskru,ci je sviecka mokra alebo aspon pachne za benzinom,ci tam vobec nejaky benzin mas...
Datum: 04. listopadu 2007 10:35
 Ahoj, nevite nekdo prosim kolik stojo vybrus se vsim vsudy ???? Piste na Mail
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 12:46
Zdar, u nás výbus se vším všudy stojí 300kč, teda já jsem platil 300. Pro informaci jsem z Rýmařova
Datum: 04. listopadu 2007 12:46
zdarec,vybrus u motoservis jakuba stoji 434,- (vybrouseni valce,segrovky,pist,cep,krouzky)(Jirka.Jakuba@seznam.cz)
Datum: 04. listopadu 2007 10:57
Jméno: Martin
IP: uživatel1462
 Nevíte někdo jaký má být předstih na ČZ175/477?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2007 17:01
Jméno: ondrej
IP: uživatel368
ja to mel na 4mm a letelo to jak svine ale ja to steluju tak ze to nastartuju musis mit serizenej volnobeh,no a jak to mam nastartovany tak si nejdrive sesteluji kladivka a celou dobu musis mit plnej kotel a kdyz je to nejpravidelnejsi tak to dotahnu a potom si sesteluji ten predstich to taky za chodu tocim jen tim koleckem,ale me to jelo na kazdej pedstich ale delalo to picoviny treba odtrh na svicce nebo se mi opalovaly kladivka
Datum: 19. listopadu 2007 17:01
Jméno: Martin
IP: uživatel1462
jj,dík
Datum: 04. listopadu 2007 17:27
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 04. listopadu 2007 11:32
Jméno: igor
IP: uživatel202
nevím
Datum: 04. listopadu 2007 10:31
 mozno su lama ze sa to pytam,ale aky je rozdiel ked mam ilhu na prvm zareze od spicky ihly a ked to mam na strednom a ked tom mam na poslednom...
ake dopady to ma na vykon?
lebo momentalne mam ihlu na na poslednom zareze-najdalej od spicky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 11:40
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Poloha jehly v karburátoru ovlivňuje bohatost směsi během otevření šoupátka zhruba od 1/4 do 3/4, v tomto rozsahu můžeš pozorovat změny v chování motoru během laborování s polohou jehly, další věcí, která se na chování projevuje je komínek (místo kam jehla zapadá a jeho opotřebení) Jestli jezdíš většinou s plně otevřeným šoupátkem, tak tam už jehla neovlivňuje nic, pouze hlavní tryska, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 04. listopadu 2007 11:40
Ked mas na uplne vrchnom ako teraz,tak mas najchudobnejsiu zmes(ide tam menej benzinu),ked mas na dalsich tak len postupne pridavas mnozstvo benzinu.Do pad na vykon by som ani nepovedal,skor na mazanie motora.Normal by to malo byt na druhom od vrchu,ked je stroj zabehnuty.A ked davas vybrus,tak sa ma dat na treti zhora.
Datum: 04. listopadu 2007 8:02
Jméno: fekalista
IP: uživatel1519
 Ahoj draci potrebuju poradit kolik mam nastavit predstih na 05 pojedu s tim zavody v terenu a chci aby mi to jelo dobre diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 11:35
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Motor z 05tky je zcela nevhodný pro nějaké závody, převodovka s menší únosností, výstupní hřídel uložena pouze na jednom ložisku, menší kliková ložiska, menší přepouštěcí kanály, motor mnohem dřív zničíš, 05tek moc není, vyměň ho za novější typ, jinak předstih nastav podle chování motoru, každý je originál (1,6-2,8mm) stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 04. listopadu 2007 11:35
 cauko,nevie náhodou dakto rozmery na zaves pružiny a rozmer pružiny na jawu 50 typ 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 19:34
Jméno: nakopavacka
IP: uživatel1519
 ahoj kluci mam slozenej motor ale vyskocenou nakopac¨vacku jak ji tam mam zasadit aby byla funkcni aniz bych to musel pulit.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 11:21
rozpůlit...
Datum: 05. listopadu 2007 11:21
mne sa stalo to iste sprav to ze : potiahni nakopavasku k sebe aby trosku vysla a otoc ju asi 2 3 krat proti smeru ktorim nakopavas tak ze nie dobredu ale do zadu az pokim sa ti nebude vracat  mne to pomuhlo na obydvoch fichtloch.otazky na pependis@post.sk
Datum: 04. listopadu 2007 20:38
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Bohužel znovu rozpůlit,nakopávačku natáhnout směrem dopředu a kartery složit k sobě.
Datum: 03. listopadu 2007 21:45
Jméno: asik
IP: uživatel1313
to musis rozpulit...na tojle si davej pozor!
Datum: 03. listopadu 2007 19:19
Jméno: JPM
IP: uživatel1435
 hele, draci, potřebuju na STK ,ale mám mustnaga trochu v tuningu, myslím tím výfuk Hikone, přední laminátovou masku, zadní podlsedlový kryt s jawy 350/638. Jinak všechno v cajku,(brzdy, světla,číslo motoru, spz, pojistku) udělám technickou, nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 15:33
Nebude.Aj tak je povinne celodenne svietenie a ked mas el. bzucak,tak pri svetlach nebzuci.
Datum: 04. listopadu 2007 15:33
Jméno: JPM
IP: uživatel1435
no tak já tam měl ještě hvězdicovou hlavu válce, ale to jsem už vyměnil za normální válec (ale pak ji tam zase vrátím) a co sportovní sání? to by jim snad nemělo vadit, ne?:-o a ještě něco, prý je ptřeba mít funkční klakson, ale já ten 6v bzučák sundal a místo toho mám mechanickou trubku (na zmáčknutí, myslíte, že jím to bude vadit?:-o díkes
Datum: 04. listopadu 2007 12:14
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
neměl by bej problém pokud to nepřekáží ve funkčnosti, vejfuk určitě nebude vadit, jinak si vem sebou šroubovák že by jsi to na místě sundal
Datum: 03. listopadu 2007 20:05
pohoda
Datum: 03. listopadu 2007 20:04
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
 Zdarec , chcu se zeptat na kterým zářezu jehla v karbecu nejmíň žere benál ? dík , někde sem to četl ale už sem to zapoměl tak díky za pomoc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 20:06
uplne navrchu
Datum: 03. listopadu 2007 20:06
 zdarec potřeboval bych nějaké schéma na jawa 250 kývačka se zapalováním z fichttla prosím pošlete mi to na e-mail zderic@seznam.cz moc vám děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 20:08
Preboha co je na tom zlozite?Ved je to to iste jak na fichtlu.Od kladivek drat na inducku a inducku ukostrit.Ked to chces vypnut tak skratujes kabel od kladivek s kostrou.Celkom !!3!! draty!!!
Datum: 03. listopadu 2007 20:08
Jméno: Matty
IP: uživatel716
 Caw draci hele chtel bych se zeptat kde se da v okoli kolina a velkyho oseka udelat vybrus jste jestli nevti jak co nejvic zvysit vykon na fichtlovi krome vybrusu diiiiiiiiiiiiiiiiiiik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 21:52
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
klapku je nejjednodušší koupit jako náhradní díl na scootery, stačí projít pár e-obchodů s těmito díly, stejsky http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 04. listopadu 2007 21:52
Jméno: matty
IP: uživatel716
j dik a chtel bych se zeptat jak si vyrobil klapku ?
Datum: 04. listopadu 2007 19:45
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 03. listopadu 2007 20:25
 Ahojik lidi, potřeboval bych poradit a nebo aspon řict jak je těžký vymněnit jehlu v karburátoru 2924 TŘ poloha jehly je 4. zářez shora! Dikes za případné odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 13:19
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kdbys to vysvětlil delfínovi tak to zvládne i on
Datum: 03. listopadu 2007 13:19
Jméno: mustaf
IP: uživatel1519
 davam do kupy motor z mustafa a chci se zeptat vidle jsem upravy te klikove skrine s tou podkovou zvysi to vykon motoru a hodne nebo malo?diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 18:35
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Je to tak....osobně upřednostňuju malou kliku...  Ale to je složitější úprava než jen podkova....!
Datum: 03. listopadu 2007 18:35
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Samotná výplň škodlivého objemu v klikovém prostoru přinese malé zlepšení, jde o již hodně špatnou původní konstrukci s malou spodní kompresí (nevhodný tvar klikového hřídele) takže zázraky nečekej, jsou jiné úpravy, které chování motoru ovlivňují daleko víc. stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 03. listopadu 2007 10:57
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Zlepší ti to spodní kompresy a tim pádem dosáhneš lepšího objemovýho součinitele plnění válce.....jenže to je teorie.....musej ti k tomu správně fungovat kanály musí ti k tomu fungovet vejfuk karburátor....... Ale tim ti nechci říct ať se na to vykašleš...jen musíš vědět co děláš...a proč to děláš  Hodně štěstí....
Datum: 03. listopadu 2007 10:10
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau lidi!
poradíte mi pls?Mám JAWU 175/356 přestavenou do krosu s fichtláckym zapálkem. Jiskru hází a do válce jde benzín, ale zanic mi nechce nastartovat pls poraďte co s tím. dík!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 13:45
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
jak rikal stejsky....tak tam zkus dat 12V inducku treba ze skodarny aby to melo silnejsi jiskru. kamosovi to dela to samy.
Datum: 03. listopadu 2007 13:45
Jméno: jackob
IP: uživatel1545
asi ti to probiji do kostry kamos mel to sami
Datum: 03. listopadu 2007 11:07
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Jestli máš nastavenou správnou polohu mezi vačkou, polohou klikové hřídele a statorem (cívkou), tak jako u fichtla (poloha musí být dodržená), tak druhým problémem bude malá energie jiskry z důvodu nízkých startovacích otáček u kejvačky oproti fichtlu, zkus rozjet z kopce. stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 03. listopadu 2007 11:01
Zkus to nastartovat na světelný cívky, ale když to je cross tak je tam asi ani nemáš co? Tak zkus jinou polhu cívky na zapalku, To se mi jednou taky stalo, házel a neškrnul si parchant
Datum: 02. listopadu 2007 22:17
Skus odtrh a roztlacit to.
Datum: 02. listopadu 2007 20:56
Jméno: monax
IP: uživatel467
Predstih,odtrh,nebo spatne ukostreny
Datum: 02. listopadu 2007 20:53
 čus motorkáři, neni to dotaz spíš takový příspěvek. je mi 16 ted´si už dělam řidičák , jezdim skoro už od 1 třídy
asi tak od 10 jezdim všude mám 9 fíků , 4 simsony , 2 175 , 2 250, 2 tatrany , stadion , 2 jaweta a pentu to je čezeta 519 s papírama . jezdim všude už kolikrát jsem měl potíže s bengama ale jenom vizuální nikdy mě nechytli i na fíkovi jsem jim ujel
nejjednoduší je to vzít první cestou na pole tam nejezděj tak dobrý kilometry bez fízlů
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2008 12:31
Nechtel bsy prodal nejakou motorku???
Datum: 18. února 2008 12:31
Jméno: struhy
IP: uživatel640
mi to máme dobrý všude u pollňačky jsou vynohrady takže před bengama stačí vlítnout mezi ně a tam tolik nevytáhnou
Datum: 03. listopadu 2007 11:00
Jméno: jirka
IP: uživatel1227
kde si toho tolik sehnal ja jsem si myslel ze kdyz mam doma 6 motorek ze jich mam hodne tak jsem se asi spletl. me uz honili tolikrat ale na všem sem jim ujel protoze znám hodne dobre okolí takze pri prvni příležitosti do pole nebo do lesa. za tejden mam dostat ridicak tak se ted trochu krotim at mi ho neseberou jeste nez ho dostanu.
Datum: 03. listopadu 2007 6:32
Jméno: Bubák
IP: uživatel1567
cece ale to by ses divil, mne nejednou pronasledovali po polnacce a to se jako fakt hnali, sutry litaly , to pak musis znat polnacky , louky a lesy kolem a da se jim ujet... akorat ti nesmi selhat stroj
Datum: 02. listopadu 2007 21:14
Jméno: motor?
IP: uživatel1519
 ahoj jak poznam co to je za motor z jake motorky kdyz mam z obou steran ty kapkovite vika ze to neni jako u mustanga ze ma na jedne strane takove to hranate a ma tu spojkujinak resenou.Prosim za radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 7:14
motor?:Valec z 05 je uzsi,,,,,,,,,,Mam doma spojku,piestny cap,hlavu.Ale do CR do posielat nebudem,lebo sa ti to neoplati.Inac piest,kruzky,piestny cap a poistky kup radsej nove.
Datum: 03. listopadu 2007 7:14
Jméno: motor?
IP: uživatel1519
Kluci poradte mi prosim docela me to trapi mam cartery i na mustanga a kdyz tam dam valec z ty (05 nebo co to je) tak tam ten valec hrozne plave je asi o 1mm mensi nez ta dira v carteru na valec.mel bych prosbicku nemate nekdo nahradni dily na mustangovsky motor? mel bych zajem o tyto dily: válec s hlavou pistem pistni cepem krouzkama a pojistkama cepu,karburator,zaplovani,spojka.Kdybyste nekdo mel nejake dily prosim napiste mi na email smart001@seznam.cz
Datum: 02. listopadu 2007 21:32
Pět pružin tam má 05,20,21 a 23.Takže žádný strachy
Datum: 02. listopadu 2007 21:06
Jméno: motor?
IP: uživatel1519
mam jich tam pet! to me sere ja veril ze to bude 21 ta ma lepsi vykon
Datum: 02. listopadu 2007 20:41
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
když sudnáš víko kde je spojka tak jestli ve spojovým koši budou 3 pružinky tak je to 550 nebo 555 když jich tam bude 5 tak je to 05
Datum: 02. listopadu 2007 19:26
blhobice:Origo 05 maju tiez kapkovite viko.
Datum: 02. listopadu 2007 19:02
bud je to jawka 550 alebo 555
Datum: 02. listopadu 2007 18:46
Jméno: blhobice
IP: uživatel1313
nn z 05 to neni, ta uz ma taktez hranatey viko....mozna 555
Datum: 02. listopadu 2007 18:43
Ptravděpodobně je to z jawy 05
Datum: 02. listopadu 2007 18:41
Jméno: wajda
IP: uživatel1450
 šel by nějak vylepšit stadion s 11???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2007 10:07
Hlavně na s11 nic nevylepšovat. nechceš vyměnit za s22?
Datum: 03. listopadu 2007 10:07
Datum: 02. listopadu 2007 19:03
Jméno: radim
IP: uživatel202
 Ahoj.čím může být,že když nastartuju babettu(210) tak když přidám plyn tak chcípne?dělá to jenom za studena,když to třeba pustím z kopce tak naskočí a časem jede,ale když je studená tak když přidám plyn tak se zadusí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2007 15:12
čus když za studena to startuješ tak si nejprve zapni sitič a nech to zahřát.
Datum: 31. října 2010 0:44
já jsem vyčistil tu část kterou jde do karburátoru vzduch a od tej doby OK!
Datum: 02. listopadu 2007 18:47
špatně seřízenej karburátor
Datum: 02. listopadu 2007 18:42
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
to dělá nejspíš svíčka dělalo mi to taky
Datum: 02. listopadu 2007 16:59
 ahoj, mam babettu 210 a nejde mi nastartovat z dovodu, ze nejde spojka a ja netusim preco. skusim vam popisat problem: pedalmi roztacam prevodovu spojku, co ma roztocit cez ocubeny remen zotrvacnik a s nim motor. problem je hned v prvej spojke, ona sa mi volne otaca a nespoji sa s bubnom. rozobral som, nenasiel som problem, poskladal a nefunguje vsetko je tak ako bolo ked to fungovalo v ratane unasacov a testeni. nemate niekto prosim podrobny popis suciastok co tam maju ist? mne sa len zda, ze ta spojka sa vobec neroztiahne, ani nezasekne ked pedalujem. proste sa ani nepohne. za rady dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2007 18:02
Jméno: martin850
IP: uživatel1565
boze vobec ma nenapadlo ze to moze byt v startovacich ked som sa pozeral len na tu prvu spojku. na tvoju radu som otvoril aj zotrvacnik a mal som zlomene pruzinky v startovacich celustiach. dakujem, vsetko OK
Datum: 02. listopadu 2007 18:02
Jméno: CJ
IP: uživatel1363
pokus jsem te dobree pochopil tak potrebujes startovaci čelisti
Datum: 02. listopadu 2007 15:10
Jméno: eljefe
IP: uživatel1308
 jedna uplne trapna otazka - ako dam dole riaditka? manzeta, ktora spaja tyc riadenia s riaditkami sa mi nechce ani len pohnut a to som ju strikal WDckom, tahal, buchal kladivom... mate niekto nejaky trik ako to dat co najjednoduchsie dole? dik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 12:17
Jméno: eljefe
IP: uživatel1308
Datum: 06. listopadu 2007 12:17
Jméno: monax
IP: uživatel53
jj presne vcera jsem to delal a dnes me to ceka zas na dalsi fikovi
Datum: 02. listopadu 2007 16:29
Vem ten dlouhej šroub co msi vymontoval z řidítekdej ho zpět a tukni do něk kladívkem... zespoda ti vypadne takova spešl matka..., teda jestli myslíš tohle...
Datum: 02. listopadu 2007 12:38
|



|