Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarek draci..
kedysi som uz kdesi nasiel schemu na vyrobenie tyristoroveho zapalovania..nemaniekto tu sranku?bo som to hladal a nic...
ale uz schemu kde je taka novsia schema za vyrobu toho zapalovania
a mozem to potom zapojit ako na babette?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 17:30
takto sa spytam este...ked si kupim tu krabicku ciernu co je v babette.stoji kolo 200skk a zapojim elektriku tak ako na babette tak to bude fungovat?
Datum: 07. listopadu 2007 17:30
http://www.jawa.xf.cz/
Datum: 07. listopadu 2007 15:50
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1159
ket ju najdeš tak miju prosimta pošli na lukawe555zavinač azet.sk pls
Datum: 06. listopadu 2007 20:42
 Peace draci hele newí někdo co všechno potřebuju na to abych mohl dat ůplně novů elelktroniku a kolik káblů dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 18:44
Potrebujes draty,schemu,nieco na ocistenie koncov kablov,zasuvky,nastrcky a mozno nejake buzirky.To je asi vetko.A vsetky tieto veci mas tu http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/elektroinstalace .Tych dratov je len par(na fichtlovy),takze zadna veda.
Datum: 06. listopadu 2007 18:44
Jméno: jirka
IP: uživatel209
ja jsem potreboval na 175 17metrů drátu. a jinak potrebujes schéma a ber to drát po drátu. jestli to ale budes delat na fichtlovi tak tam to neni nic těžkýho tam je par drátů.
Datum: 06. listopadu 2007 7:56
 čau všichni potřeboval bych na fichtlu vyměnit ojniční ložisko a tudíš i vycetrovat klikovku prostě celková repase kliky.nevíte kdo by to udělal a kolik by to tak stálo dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 20:48
Jméno: pařez
IP: uživatel8
V Chrudimi jsem platil 700,-
Datum: 06. listopadu 2007 20:48
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 06. listopadu 2007 12:53
Jméno: monax
IP: uživatel467
zanes to do mototechny tam ti to udelaji daji ti novou ojnici obe loziska a to futro ti tam nedaji daji ti tam jehlickove lozisko coz je hodne lepsi nez to mosazne a vyvazeni klik taky cena by nemela presahnou 1200 aspon me to tak stalo presne 1198kc.
Datum: 06. listopadu 2007 7:16
 Nazdar lidi. Ked mam mustanga iba s povodnym dokladom o kupe (bez TP) mozem to bez problemov dat na znacky? (Mam aj plnu moc a kupnu smluvu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 20:37
Ani nahodou.
Datum: 05. listopadu 2007 20:37
 Zdar hoši.Vim že to sem nepatří,ale nevim si rady.Nevíte někdo který dráty se maj spojit aby auto (v mém případě favorit) chytil bez klíčů??Už sem fakt v koncích.Dík moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 18:04
hele fíku, zítra se kouknu v eškole, kterým drátem se to dělá, vím že se to káblík na poloze 30 a ty další dva(nebo kolik) to z hlav ynevim.
pisni mi na mail jurasek.patrik@centrum.cz
Datum: 06. listopadu 2007 18:04
Js: máš moje slovo.Kámoš má favorita ale je bez klíčů,a chce s tim jezdit.
Datum: 06. listopadu 2007 15:54
Jméno: Js
IP: uživatel340
Když mi dáš slovo, že to nepoužiješ ke kradení, tak ti to možná zjistím.
Datum: 06. listopadu 2007 15:13
Ne že bych kradl..to ne xD
Ale na škodárně sem to spojil do kříže, páč tam vedly 4 dráty a jelo to..
Datum: 06. listopadu 2007 15:09
Jméno: jirka
IP: uživatel209
uz je to dlouho ale myslim ze u naší škodovky jsme to dělali tak ze se spojit prvni drát z posledním drátem a kdyz to začlo škytat tak se knim přidal ten co vede do stredu.
Datum: 06. listopadu 2007 8:01
To nevim,ale dá se to nějak udělat,to vim.Ale nevim jak to nastartovat.Hlavně který dráty spojit.
Datum: 05. listopadu 2007 21:42
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Stále by mě zajímalo jak jsi vyřešil to že když pootočí volantem bez klíčku tak se ti zablokuje volant
Datum: 05. listopadu 2007 21:37
Odemikám to normálně drátem,ale pořád nevim jak to nahodit.
Datum: 05. listopadu 2007 21:27
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Tady se někdo dal na kasařinu, no fakáč se dá vodemknout provázkem bo drátem, jinak jak jsi vyřešl blokování volantu? no co jinýho zkoušej drátky, ve filmech to bejvá červenej se zelenym
Datum: 05. listopadu 2007 21:09
Jméno: Js
IP: uživatel340
Na co to potřebuješ? Jak to odemykáš?
Datum: 05. listopadu 2007 20:26
Jméno: Js
IP: uživatel340
Na co to potřebuješ? Jak to odemykáš?
Datum: 05. listopadu 2007 20:26
Zas taková elita to neni.Ale odemknout to je hračka,ale nastartovat je problém.
Datum: 05. listopadu 2007 20:09
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ty vol tady nekdo dela do autaku,,,,, u mecho embecka to de samo,,,, ale favo,,to uz je pro elitu,,sesa
Datum: 05. listopadu 2007 20:03
 caute fichtlaze nevie niekto rozmer struny a závesu na stojan na jawu 21? ak viete pomozte dikiiiii
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 19:35
Jméno: Bubák
IP: uživatel1370
kolikrat se jeste budes ptat? kdyz to tu budes takhle netrpelivej tak se endockas, staci napsat jednou a cekat jestli nekdo napise, a nemusis tu prat jak debil kazdej den
Datum: 05. listopadu 2007 19:35
Jméno: lukyn
IP: uživatel203
 ahoj chtel bych se zeptat jak se steluje predstih a kolik ma byt dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 18:07
Zdar, musíš říct na čem. třeba u 550 a555 je to uplně jiný než třeba u 21 nebo mustafa.
Datum: 05. listopadu 2007 18:07
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
 Ahoj seso....já vim je to masáž...ale neska sem rozebral závodní motor a z ložiska na pístnim čepu mám vypadlí dvě jehly...už se mi to nechce vracet...jak se výrobce ojnic AWINA staví k dodání náhradních ložisek...? Díky moc a nezlob se že tě uháním...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 21:11
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
Nechci nikomu nic reklamovat....vim co to ložisko zažilo....ale potřebuju prostě nový...jako si deš koupit 6303 na kliku tak já potřebuju nahoru do oka....! Neska sem se o tom bavil s tvouma prodejcema a každej láme rukama a neví si rady....příde mi to v 21 století divní nesehnat ložisko..  Neútočim na tebe SESO.....jen to prostě řikám....  Člověk si koupí kde co ale ložisko ne..
Datum: 06. listopadu 2007 21:11
Jméno: sesa
IP: uživatel176
je to asi spatne,,ale kazdopadne kdyz vypadne jehla z klece tak to neni duvod reklamace,,,pac oni vypadnu i tak
Datum: 06. listopadu 2007 15:40
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
O můj motor jde....
Datum: 05. listopadu 2007 21:57
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 05. listopadu 2007 20:39
Jméno: sesa
IP: uživatel176
AWINA je ojnice tu z fihtl kramku? to lozisko mam porad objednane,,,budu volat dodavateli kdy to konecne bude?,,sesa
Datum: 05. listopadu 2007 19:14
 Chtěl bych se zeptat,mam mustanga startnu ho a nedrží otáčky tak nevím čím toje když dám plyn do plna tak to sice řve ale ne plně dycky to vynechává tak jestli by mi mohl někdo poradit prosím tak bych byl rád.. Zatím a měj te se dobře
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2007 16:00
mě to tak dělá když je to studené ale jak se to zahřeje tak je to v klidu... asi ti tam jde špatně benál, a nebo to bude předstihem bo odtrhem
Datum: 07. listopadu 2007 16:00
Jméno: David
IP: uživatel1364
Ještě možná kladívka
Datum: 05. listopadu 2007 17:58
Jméno: CJ
IP: uživatel1363
Mrkni se karbec nebo předstih
Datum: 05. listopadu 2007 17:33
Jméno: CJ
IP: uživatel1363
Mrkni se karbec nebo předstih
Datum: 05. listopadu 2007 17:31
 Nemáte někdo kříž na Jawu 21 nesvařovanej a s dobrejma závitama na stupačky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 16:47
Jméno: sesa
IP: uživatel176
je v kramku tu v sekci stupačky
Datum: 05. listopadu 2007 16:47
 zdarte,chtěl bych se zeptat jesi nemá někdo zkušenosti s čz 125/516??ta že je závodní speciál a kámoš řikal že se musí dělat každých 100-200 km generálka motora!!je to pravda nebo kecá??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 21:07
mara: no jako srovnávat tady ČZetu a F1, hodně blbá úvaha.
Datum: 05. listopadu 2007 21:07
Jméno: mara
IP: uživatel426
 dobrej kec ze se to po 200km zadre to i F1 vydrzej vic a ze jsou hard s vykonem sezonu ti to vydrzi uplne v poho akorot to chce poradny polosyntetak a nelejt do toho redlo ci tak
Datum: 05. listopadu 2007 17:15
a převodovka vydrží jak dlůho když stim budu normálně jezdit po poli??víte nechcu kůpit neco co se každý týden rosipe,tak se ptám!!
Datum: 05. listopadu 2007 15:21
jako každů sezón dělat výbrus,to mě nezabije,ale to co hnětl kámoš že sa mosí dělat každých 100 km generálka to mě přišlo divné!!on spíš nechce abych si to kupoval....díky za radu
Datum: 05. listopadu 2007 15:14
stroj na blbnutí je to dost dobrý (má totiž veliky výkon )ale musáš se o to starat hlavně kupovat kvlitní oleje. a generálku delat nemusíš když koupíš kvalitní ložiska tak ti to vydrží klidně 4 sezony akorát je to horší s výbrusem ten se musí dělat každou sezonu ale jinak je to dobrý stroj
Datum: 05. listopadu 2007 15:02
 Chci se zeptat jestli vadí že jezdím na PIONÝRU 80-90Km/h
ale on bY jel ještě výce mam plyn na třičtvrtě a neřveto jel by klidně ještě více.
PROSÍM ODPOVĚĎTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2007 14:51
65 myslím po rovince možná bych ho výtáh víc ale nač bych ho trápil. Mám tam 11 kolečko takže menších kopců ve dvouch za 3
Datum: 24. listopadu 2007 14:51
Mě to jede 60 max 65
Datum: 24. listopadu 2007 14:48
musel by si mít sníženou hlavu válce přebroušený udělaný kanály vejfuk a větší karbec a když už bys to měl tak bys musel vyměnit ložiska a ojnici a udělat chlazení pač normální ojnice by se zdeformovala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 17. listopadu 2007 23:52
Pěkně kecáš!!!!!kdyby ti to jelo 80 to beru ale 80-90 stoho by se zdeformovala ojnice.Tak nemachruj!!!!!!!!!
Datum: 17. listopadu 2007 23:47
swš piča to te nemuže dat
Datum: 12. listopadu 2007 9:36
To máš dobrýho fichtla těm ostatním ¨nevěř ti jedom kecají.
obdivuji tě MÁŠ DOBRÉHO PIONEERA
Datum: 08. listopadu 2007 19:57
Něco pamatuji, ale pokud máš takovýhleho fichtla tak ho dej do muzea a nejezdi na něm, protože je určitě jediný na světě.
Datum: 19. února 2010 11:24
jo taky mi to tolik jede a když roztáhnu ruce, tak mi to normálně vzlétne!!!
Datum: 05. listopadu 2007 21:13
Seriovy fichtl ked je dobre nastaveny,precisteny a je akurat dobre zabehnuty po vybruse,da s 13zubovym sekundarom tachometrovych 80km/h(odskusane) pricom vazim dobry metrak.Ale 90 na seriovke,to je sci-fi.
Datum: 05. listopadu 2007 17:42
Jméno: CJ
IP: uživatel1363
to mas 14 či 13 kolecko a hlavne malou rozetu že?
Datum: 05. listopadu 2007 17:36
Jméno: Fochrider-VIX TEAM
IP: uživatel791
80-90 na sériovym fichtlovy na tři čtvrtě plynu...  Dovol mi abych se zasmál....! Jel sem v sobotu závod...sice chcalo...ale z kopce na 14 ti zub sem jel max 95km/h....a to mám digitál a když lže tak maximálně o pár kiláků... Přepočítej si to... 95 na 14 ti zub u mě....je něco lehce k 9000 otáčkám....! Počkej spočítám to tobě....no vidiš.....8752 otáček za minutu....tak to seš kanec jestli nemáš hnutý s kanálama nemáš velkej karbec a pořádně udělanej vejfuk....  Já při 95 na 14 ti zub točim 8591 sem si to schválně přepočítal...! Takže točíš víc....  Gratuluju...
Datum: 05. listopadu 2007 17:12
Jméno: mara
IP: uživatel426
bez uprav ti to vic jak 70 nepoleti!!!!!!!!!! a to ho musis vazne prosit aby se tak vysoko dostal. stou konstrukcni rychlosti bych se vubec nezabejval felcka 1,6 taky dela vic nez je konstrukcni rychlost jde spis vo to ze pak bych to chcelo mit vsechny veci ve spicovim stavu aby sis nenamlel
Datum: 05. listopadu 2007 17:12
Jméno: vopeslik
IP: uživatel944
jj je to blbost v konstrucni rychlosti ma 65 takze to musi byt nejak ilegalne upravene nebo de blbe tachac!!
Datum: 05. listopadu 2007 17:03
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
  Myslim, ze u fechtla v dobrem stavu je realnych tech 70 km/h, pokud jede nekomu vic tak ma v prdeli tachometr.
Datum: 05. listopadu 2007 16:27
Jméno: lukawe555
IP: uživatel1453
cus fichtl udelá v poho 80 90km/h oni kecaí musí byt po go a da aj 90km/h
Datum: 05. listopadu 2007 15:54
Jméno: Js
IP: uživatel340
Podle zákona nemůžeš překročit konstrukční rychlost. Z hlediska bezpečnosti je důležitý, aby ti dostatečně brzdil.
Datum: 05. listopadu 2007 15:14
Mno kámoš upravil fíka tak že po rovině lítal něco přes 110...ale moc dlouho to nevydrželo páč se mu rozervala ojnice...
Datum: 05. listopadu 2007 14:31
Jméno: jetis
IP: uživatel1518
tak to rikas odhadem, a jestli ne, taksi
oprav tacjac
Datum: 05. listopadu 2007 13:01
Jméno: monax
IP: uživatel467
pochybuju ze ti jede 90 a vice!max je 80 si myslim
Datum: 05. listopadu 2007 12:51
 čau všichni máte někdo zkušenosti s n2o na fíka ,chtěl bych vědět jestli to fakt funguje a jestli to přidá na výkonu. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 15:27
Jestli bych to dělal tak bych tam nalil snad jen volej
Datum: 06. listopadu 2007 15:27
Jméno: mara
IP: uživatel426
no pokud chces trochu srandy tak proc by ne ale nevidrzi to motor (respektive nejcastejc se pretrhne ojnice nebo to zadres) ale pokud je to spírou tak se neni ceho bat
Datum: 05. listopadu 2007 17:08
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
snad si nenarazil na jedny zábavné stránky o něčem podobném...), o přeplňovaný dvoutaktní motor se už ale pár lidí pokoušelo,
stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 04. listopadu 2007 23:02
JE NA ho*nO....VYSERES SI PRACHY ZBYTECNE...TO MY JE RADSI DEJ, AT SI MUZU KOUIT KNECNE TU MOTOKÁRU
Datum: 04. listopadu 2007 20:27
nefunguje a neprida
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
 Zdarec seso, když už seš v těch oroginálních samolepkách, nechtěl by si nechat vyrobit samolepky na kastlík na JAWu 90?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 7:42
Ok, co nejrychlejc to zistim, a pak se ozvu
Datum: 05. listopadu 2007 7:42
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jasne,,, posli foto a rozmer,,teda pokud mas,,ja nemam
Datum: 04. listopadu 2007 20:37
Jméno: Smolar
IP: uživatel1519
 Ahoj kluci mam problem zasekava sem i ventilek v plovakove komore nemate tip jak ho opravit? nechce se mi kupovat novy prodoze by me to vyslo draho pac bych to musel posilat postou.za jakou koliv radu predem moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2007 21:12
Dr.fik: a jak si tím olejem jako pomůžeš?
Datum: 05. listopadu 2007 21:12
Jméno: Vesnican
IP: uživatel1048
ale de to teda dyš se chce větčinou to je tim žeje tam někde drobná nerovnost a tak ho rozdělej a chytni do vrtačky z jedný nebo druhý strany a obrus to šmirglema až to budeš mít tak si na tu špičku dej trochu brusný pasty a zabrus ji i s dosedací plohcou a pak už jenom pěkně proprat a dát do kupy a jet
Datum: 05. listopadu 2007 14:04
Vyšroubovat a přes noc ho nech v motorovým voleji.Pak to proper v benzinu a profoukni třeba kompresorem.
Datum: 05. listopadu 2007 12:02
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
mno hele mě se to taky stávalo ale jednou jsem ho z toho vyšrouboval trochu pošťouchnul a nechal v benzínu, pak jsem ho tam dal, utáhnul aby se v tom netočil a už šlape
Datum: 04. listopadu 2007 21:05
Jméno: JETIS
IP: uživatel1313
ja dneska taky jedu a najednouto nejede. řikam co je, benal je zaplej.tak rikam projdu cestu.z hadičky to teče a pak jsem zjistil, ze do komory nic neteče. tak rikam,ze top musi byt ventilo, pac se mi zasekava. tak sem rikal, ze je to v pr**li, ze ho jentak nesezenu a postou je to drahy. ale kamos mi dl.....S TIM VUBEC NIC NEUDELAS
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
ked nepomoze,co pise noisemaker,tak len kupit novy.nic ine ti neostava.Ale co mam skusenosti,tak furt ked mi zacal zasekovat,tak som odtial nemohol ten bordel dostat a musel som ho vymenit.
Datum: 04. listopadu 2007 20:20
vyšroubovat, proprat v benzínu a vyfoukat. nic lepšího s tím neuděláš
Datum: 04. listopadu 2007 19:47
 chtěl bych se zeptat co víte o čz 250/513??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 11:58
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Ja myslim, ze s tim vykonem to tak horke nebude..  A tusim, ze CZ 125, ted nevim ktery typ mela kolem 30 koni a 6 kvaltu, kamos jednu takovou ma.. Takze spis prvni na 250ku a pak tu silnejsi 125
Datum: 06. listopadu 2007 11:58
já sem četl že se často kazíja?!?je to pravda?
Datum: 05. listopadu 2007 7:10
Jméno: sesa
IP: uživatel176
je to sekacka,,jede jak bestie bez ohledu na vek a hmotnost jezdce,,, motor superrrr,, tlumice nic moc ale pro amatara je to dobre,,ale nejdriv zacni 125 jinak se zabijes
Datum: 04. listopadu 2007 20:56
chcu si ju kupovat tak chcu o ní neco zjistit!!
Datum: 04. listopadu 2007 20:11
to je nějaký test nebo co vlastně potřebuješ?
Datum: 04. listopadu 2007 19:48
Jméno: tobi
IP: uživatel14
 cau seso, budou zase k mani kompletni packy na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 20:37
Jméno: sesa
IP: uživatel176
budu ale az za mesic
Datum: 04. listopadu 2007 20:37
 Zdarec lidi mám dotaz ohledně motorů z jawa 20 a 21 slyšel jsem že je mezi nima rozdíl ve výkonu a jestli to tak je mohl by mi prosím vás někdo napsat v čem přesně???Jo a shánim kříž na Jawu 21 tak kdybyste někdo měl jeden navíc tak se ozvěte!!!Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2007 20:01
cau motory jsou stejny
Datum: 06. listopadu 2007 20:01
Kromě zapalování v nich neni rozdíl...
Datum: 04. listopadu 2007 19:32
Motory 20,21,23 su uplne na vlas rovnake.Jediny rozdiel je akurat v tom,ze starsie motory mali 20W zapalko a novsie 30W.
Datum: 04. listopadu 2007 15:40
 Prosim va chtel bych se zeptat jak nastavit predstih a odtrh na babettu210 Dekuji piste na email: olsinalubos@seznam.cz a nebo na icq: 396-535-878
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2007 13:45
odtrh nestelujes a predstih nastavis takto:na rotore aj na statore zapalka mas taky zarez.Podla toho to nastavujes a to tak,ze nastavis piest 1-1,5mm od okraja valca a vtedy a maju byt tie dva zarezy hned pri sebe.Ak nie su,tak povolis rotor a nastavis ho tak,aby pri sebe boli. http://www.sesa-moto.cz/minulost/data/babetta_50_typ_210/navod/16.jpg
Datum: 04. listopadu 2007 13:45
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Na statoru je snímač odtrh se nenastavuje
Datum: 04. listopadu 2007 13:31
 čau mám takovou prosbu jak si mužu zvednout výfuk na pařezovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2007 18:03
Zdravim, na pařezu se nehodí zvedat výfuk, je to škoda, bude lepší když si hio zachováš v originálnim stavu a pokud nechceš tak bych ho s tebou klidně vyměnil za klasickýho pionýra typ 21 (má lepší výkon) , tak kdybys chtěl dej mi vědět na email : jawa50typ550@seznam.cz
Datum: 09. listopadu 2007 18:03
omg, chudák pařez
Datum: 05. listopadu 2007 21:16
Jméno: pepofichtl
IP: uživatel1367
ale co by sa nedal.staci len trosku ohnut tam kde sa to ohyna ale POZOR NIE KED JE NAHODENY NA VALCI....
Datum: 05. listopadu 2007 19:01
Nijak
Datum: 04. listopadu 2007 13:49
|



|