Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ahoj draci, máte v přepínači světel nějakou pružinku ? myslím tam v tom kousku plastu jak se s tím hýbe že mi stoho vylítl takovej plíšek s kouskem dutý tičky předem díky je to jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Tá tenká je tam kvúli aretaci přepínače, ale bez ní to ide zasej lehko přepínat. Toš tak.
Datum: 05. září 2013 21:38
 jo děkuju dal jsem tam jenom jednu z propisky a funguje to OK
Datum: 05. září 2013 14:01
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Na tú tenkú sem si spoměl, aš sem to odeslal.
Datum: 04. září 2013 19:18
 Já tam mám jen jednu. :-]
Datum: 04. září 2013 19:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj mikys! Já mám, ta pružinka tlačí na ten plíšek. Možná by tam šla použít skrácená z propisky.Toš tak.
Datum: 04. září 2013 19:14
 pružinky sou tam dvě jedna větší pod ní plíšek a uprostřed ty větší pružinky je malá tyčka a v ní malá pružinka
Datum: 04. září 2013 19:11
 Zdar draci, není tu nějakej drak z Telče, který nezná někoho, kdo svařuje hliník? Praskla mi přepážka u zápalka, tak potřebuju opravit. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:21
 Díky díky, škoda že to není konkrétnější, ale i tak mi to snad pomuže
Datum: 04. září 2013 20:21
 Ahoj draku, myslím že to dělá nějakej pán v Horních Dubenkách, ten ještě má nějaké díly a dělá výbrusy. Ale jméno nwm, jestli ti to pomůže  .
Datum: 04. září 2013 20:02
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, když jsem vlastnil V3S za komanča tak ojnice udělala díru v bloku a tak mě to zavařili na elektrárně v Dukovanech, ale to byla litina. To by ses musel poptat jestli tam od Vás někdo dělá.
Jenže tenkrát to šlo domluvit. Jak padl režim vše se zpřísnilo ale zkuz to.
Datum: 04. září 2013 17:23
 jo jestly ti to ruplo mezi řetězem a zapalováním tak sem někde viděl že tam někdo dával přišrouboval plech
Datum: 04. září 2013 16:32
 Zdar hele já Jsem z Rácova ale nevím a taky bych potřeboval poradit protže mi na pařezovy praskl držák stojanu.
Datum: 04. září 2013 14:35
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Zdar draci, nevíte kde sehnat 70 ccm kit na pionýra? já vím pouze o 60 ccm
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:04
 Klasická cesta jak zvýšit objem na 70ccm spočívá v úpravě, kterou tu popsal marquee... to je dalo by se říct základní.
Datum: 04. září 2013 20:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 04. září 2013 16:07
Jméno: karlos
IP: uživatel14642
 Udělat 70ccm z fichtla je úplně stejný jako z mopedu, babetty a podobných motorů. Jsou lidi co to dělají a problém to pro ně rozhodně není. Takže asi tak!
Datum: 04. září 2013 14:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16056
 znamej má na spodku pioníra navařený přiruby a válec z 80 asi kavy vodníka ...jede to hrozně ale po pravdě se s tim i jezdí hrozně pokud maš možnost svařování hliníku žadnej problem ale tvl žže si nekou píš jukinu..ptz ta jede o dost rozuměji
Datum: 04. září 2013 13:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přesně, 70ccm jde udělat, ale z válce na 555 a není to ale jen válec, můsí se udělat víc věcí, nebo si nechat vyrobit speciální vložku a převrtat válec z 05/20/21/23, nic méně úprava karterů a dalších věcí tě nemine...... všechno jde, ale......
Datum: 04. září 2013 13:02
Datum: 04. září 2013 12:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 A ty jsi viděl prodávat kit 60ccm? A kde prosím tě??
Datum: 04. září 2013 12:39
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 nazdárek chlapi, měl bych dotaz sice je ohledně auta ale snad mi někdo dobře poradí, protože vim že je tu spousta zkušenejch opravářů. Teď k věci - mám Peugeota 406 sedan, a problém je ten že když úplně vypnu a vytáhnu klíček ze zapalování stále mi svítí kontrolka baterie(jako když je klíček v první poloze, ale klíček tam neni) s tou kontrolkou mi svítí i podsvícení stahování okýnek, tudíž mi to vybíjí baterii, a já se chci zeptat jestli že když tam dám odpojovač baterie, nebude to vadit imobolizéru? jde mi o to aby se nevymazala nějaká paměť a já pak mohl nastartovat, nebo má imobilizer svoji pameť funkční i bez baterie? má s tím prosím někdo nějaké skušenosti, a nebo s něčim podobnym?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 15:36
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 já to právě taky typuju na tu spínačku, ale známej řikal že by to mohlo bejt i to relátko, ale je pravdy že to teď tejden nedělalo, a pak začlo, takže asi někde spečenej kontakt, kterej se občas uvolní a pak to zas chvilku dělá to co má - je to vyplý úplně, ale jinak zatim dík za rady
Datum: 04. září 2013 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel16057
 Souhlas,spínačka či relátko...možná jen uklepanej kabel... První bych okouk spínačku...
Datum: 04. září 2013 15:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Přesně spínačka v pr... nebo ti zůstává vyset relátko, ale ta spínačka je víc pravděpodobná. Jinak 406ka usíná několik minut, ale kontrolka a podsvícení by svítit nemělo.
Datum: 04. září 2013 6:37
 spínací skřínka?
Datum: 04. září 2013 0:10
Jméno: Honza
IP: uživatel13503
 Ahoj, hledal jsem si informace, kdy se smí pouštět oranžový maják, je to trochu zcestné (články, poradny), všude říkají něco trochu jiného. Obecně vzato platí, že za jízdy pokud ohrožuješ provoz, ale když stojíš tak by se to mělo rovnat výstražným blinkrům ne? Tedy pokud mám na voze legálně umístěný oranžový maják a přijedu k nehodě, tak ho můžu na stojícím vozidle spustit? Stejně tak případ 2. přijíždím ke koloně, spouštím výstražné blinkry, tady by se taky dal použít, nebo ne? A 3. případ vlečení nepojízdného vozu, někdy si řidiči pouští blinkry, ale to mate při odbočování a při vlečení může být nad běžnou míru ohrožena bezpečnost provozu ne? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 7:44
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Ahoj, tak jsem zapátral do paměti. Tak modrý maják musí povolit Ministerstvo dopravy!!!!!!!!!! Oranžový maják a nápisy Pohotovost může mít kdokoli. Stavební stroje, Bezpečnostní agentury, Čistící vozy,Doprovodná vozidla a jiní. Použití: pokud by jízdou nebo prac. činností vozidlo ohrožovalo ostatní řidiče. KDYŽ tě chytne policie záleží jen na jejich uvážení zda byl maják použit oprávněně nebo
nikoli. Buď dají pokutu a nebo nedají. Nedávej maják na pevno, ale na magnet. Ale vím o případech kdy měnil kolo a dostal vlastr za maják (oranžový). Tak se měj Čus
Datum: 05. září 2013 7:44
Jméno: Honza
IP: uživatel13503
 Ahoj ještě doplňující otázka, je někde upraveno na která vozidla se to smí dávat, protože to má kde kdo : Nehodová služba, Bezpečnostní služba, atd. Našel jsem něco na diskuzi o stav. strojích http://www.bagermajster.sk/forum/stavebni_stroje/oranzovy_majak/(offset)/20 asi 7. od hora , ale když jsem hledal ten § 24 tak je tam "otáčení a couvání", nicméně v § 42 je uvedeno kdy, ale ne na která vozidla. Znamená to, že je to ze staré vyhlášky a teď už může mít maják každý??
Datum: 04. září 2013 11:19
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau tahal jsem nadrozměry takže jsem používal majáky, ale od určitého roku můžeš používat majáky pouze po školení a máš průkaz. Při používání majáků bez tohoto osvědčení hrozí dosti nepříjemná pokuta.
Každý řidič u hasičů nebo který jezdí s majáky ti to vysvětlí. Já jsem skončil na mražáku tak už jsem se o to nezajímal. Tak se měj.
Datum: 04. září 2013 11:12
Jméno: honza
IP: uživatel13503
 Ještě jsem tam našel, že se tak může označovat překážka, takže i místo nehody.
Datum: 03. září 2013 23:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 § 42
(1) Řidič vozidla vybaveného zvláštním výstražným světlem oranžové barvy2) smí tohoto světla užívat jen tehdy, mohla-li by být jeho jízdou nebo pracovní činností ohrožena bezpečnost provozu na pozemních komunikacích. Jestliže to vyžaduje pracovní činnost tohoto vozidla, není jeho řidič povinen dodržovat ustanovení pravidel provozu na pozemních komunikacích uvedených v § 4 písm. c), § 7 odst. 1 písm. b), § 11 odst. 2, § 12 odst. 1, 2 a 4, § 13, § 14 odst. 1 a 2, § 18 odst. 2 písm. b), § 22 odst. 3, § 24 odst. 4 písm. a), c), d), e), f) a g), § 25 odst. 1, 2 a 3, § 26 odst. 3, § 27, § 28 odst. 2, § 30, 36, 37 a § 39 odst. 4 a 5; je však povinen dbát zvýšené opatrnosti, aby neohrozil bezpečnost provozu na pozemních komunikacích.
Datum: 03. září 2013 21:27
 tady jde spíš asi o to že ten maják by měl upozorňovat na něco co nikdo v běžnym provozu moc neočekává - kombajn, bagr, nadměrný náklad, dlouhý náklad (kamion s dřevem) a tak podobně teda muj názor
Datum: 03. září 2013 21:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud ohrožuješ bezpečnost provozu i když stojíš, neviděl bych problém v zapnutých majácích, při nebezpečnym zpomalení bych radši zůstal u výstražnejch, je to zažitý a při vlečení se nesměj používat výstražný světla, ale vhodně umístit na vlečený vozidlo trojuhelník (třeba za zadní sklo)
Datum: 03. září 2013 21:09
 čau draci mam dotaz mám stadion s22 po nastartování a držení na půl plynu drží a po ubrání a znovu a znovu přidám tak chcípne nevím čim to může být díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 20:26
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Moc bohatá směs
Datum: 03. září 2013 20:26
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, zajímalo by mě spíš jen tak ze zajímavosti kvůli čemu má jawa 250/592 výkon 12koní a jawa 250/559 má 14koní a přitom jsem četl že na motocykl j592 byl montován stejný motor jako na j559 beze změn tak mě vrtá hlavou jak může mít o 2koně nižší výkon
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 7:08
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 Byla tam pouzita trochec jina hlava tzv jine spalovani v hlave
Datum: 13. září 2013 7:08
 Nevim co přesně je u 592 za změny ale už několikrát jsem četl dokonce slyšel od celkem zkušených jawařů že jawy 592 musely splnovat nějaké hlukové normy... proto byly provedeny nějaké změny ve výfuku a v airboxu. Nebo něco ve stylu clony v sání u jawy 638. To bohužel nevim
Datum: 10. září 2013 0:36
 ano norma SAE měří výkon bez příslušensrví které odebírá výkon.Ale zrovna u javy 250?dvoutakt bez výfuku a filtru?Spíše bych se přikláněl k variantě Bakounově a čezetákově.
Datum: 04. září 2013 0:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Rozdíly v sání, ve výfuku + otryskování...
Datum: 03. září 2013 22:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 je to jen papírově jedna norma sae měřila výkon motru bez příslušenstvý airboxu a výfuku a druhá novější už s příslušenstvým logicky se to projevilo u stejneho motoru jinak ..motory stejné jen výrobce si upravil papíry
Datum: 03. září 2013 22:03
 pravděpodobně to bude tak jako u čz rozdíl v tom kde sa výkon měří.... na klice je výkon vyžší než na zadním kole
Datum: 03. září 2013 20:26
Jméno: letec
IP: uživatel15467
 nevíte někdo kolik cca stojí pojistka na simsona a jestli de v TP změnit barva, kde to udělají a kolik to stojí ? díky !
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 22:25
 tak, nádrž snad přežijou ne? jinak tu červenou na celý motce až po změně v TP, jinak bys asi neprošel.
Datum: 03. září 2013 22:25
Jméno: letec
IP: uživatel15467
 asi blbá otázka ale mam simsona v papírech bílýho ale má fialovou nádrz chtěl bych ho na červenno a chci udělat stk tak se ptám jestli projdu stk s tou fialovou nebo jestli projdu když bude červenej nebo to mam stříkat až budu tu barvu mít změnenou atd
Datum: 03. září 2013 21:01
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 pojistka 0-300 změna barvy jak bylo řečeno 50,-
Datum: 03. září 2013 20:01
 pojistka - jak si to zařídíš, barva - cca 50kč? (jak kde)
Datum: 03. září 2013 19:55
Jméno: mustaf
IP: uživatel14936
 Ahoj mam takovej problém dostal jsem od kamoša mustanga už funguje ale nastartuju ho volnoběh drží a když chci přidat plyn tak to začne od šoupěte zvláštně chrčet a prskat s tamo benzín takže vubec nepřidám plyn (nedostanu to do otáček) mam 2 karburátory a zajimavé že mě to dělá na oba prosíííííííííííííííííííííím poraďte čím by to asi mohlo byt pište co vas napada už si fakt nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 20:26
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
Datum: 04. září 2013 20:26
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zkusil bych si pohrát s jehlou protože mě připadá že maš moc botou směs.
Datum: 04. září 2013 20:26
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 skus toho fichtla naklonit na pravou stranu ( na stranu kde je plováková komora) tím trošku ochudíš směs a měl by ti jít do otáček, nebo skus dát jinou svíčku
Datum: 03. září 2013 22:05
Jméno: mustaf
IP: uživatel14936
 myslíš že by to mohlo být tím? zapalování jsem seřizoval kondenzátor nevim jak poznám jestli funguje?
Datum: 03. září 2013 19:32
 Co zapalování, kondenzátor?
Datum: 03. září 2013 19:27
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 čau draci dostal sem od kámoša kivku čz 175 sport ale poslední ta trobková a na jedné straně neni pouzdro a na druhé je nějaké jedno pouzdro a vtom druhé a ne pocho pil sem cotam teda koupit za pouzdara jedno je jako pouzdro a to druhý je jen taková bronzová trubička jestly bystemně poradili cože mé teda koupit aby byla komplet idruhá strana
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16063
 ne nesnese to měd sotva bronz ...proto to dělali ze železa... a litina je samomazná
Datum: 05. září 2013 21:07
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 myslíš že to futro by mohlo bejt ze silonu
Datum: 05. září 2013 19:01
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 prostě tam místo litinovýho futra někdo nabušil futro bronzový....indové běžně nabízí čepy s měděný mi futry ale raděj si nějakou stovku připlat a sežen čep litinový futra a výstužník
Datum: 03. září 2013 21:59
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
Posl.aktualizace: 06. září 2013 12:53
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 proč tam prostě nedáš upravený palivoměr ze 120 škodovky...to je vlastně volmetr jan si v něm musíš vyměnit stupnici z odkazu je to určo snažsí než pracně vyrabět takovoudle vraždu... ale když se nudíš..odkaz je tu ten budík ti bude makat vjakekoliv soustavě s 12 voltama jakekoliv auto či novější motorka http://www.skoda110r.cz/article.php?id=182
Datum: 06. září 2013 12:53
Jméno: maabo
IP: uživatel15774
 koupil jsem si u autokelly tester na 6 diod (3x alternátor cca 13-15V + 3x bat. cca 10-13V)
stál asi tak 200 - 300 kč. Než bych se s tím pájel nebo upravoval schémata, za tu cenu....
jen pro provoz na moto jsem uřízl tu 12 zástrčku, připájel drátky a utěsnil silikonem.
Jinak pokud se s tím chceš pájet, tak podle mě stačí vyměnit zdroj referenčního napětí s vývody A,C,R v pouzdru TO92 který není označen (???) za 2násobnou hodnotu
ostatní součástky by pak měly zůstat beze změn
nebo by šly taky jenom upravit poměry v odporových děličích (15,18,27k) ale k tomu by bylo potřeba víc informací (tzn jaké jsou napěťové úrovně při kterých se jedn. ledky mají rozsvěcet a jakou hodnotu má zdroj referenčního napětí resp o jaký typ se jedná)
Datum: 04. září 2013 12:32
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 toto samé mám ve škodovce na 12v
Datum: 03. září 2013 20:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jako elektrikář ti radím - sežeň si tester na 12 V
Datum: 03. září 2013 19:49
Jméno: petr
IP: uživatel289
 zdar přemejšlel sem jeslti by šlo tohle zapalko udělat tak že by se spojili 3 patnáctiwatový cívky tak jako je to u 30 W zapalka + zapalovací cívku šlo by to? on píše že ne ale proč by to nemělo jít že by to nemělo dost štávy aby to uživilo všechny cívky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 7:04
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Nejsou ve fázi... musely by cívky být po 120° když jsou v rotoru 3 magnetické póly. A to vzhledem ke tvaru prostoru zapalování není možné (nemýlím-li se) a znamenalo by to vyrobit úplně nový stator. Ale když nějakým jiným způsobem spojíš elektricky všechny tři póly, největším problémem se pak stane spotřeba indukční cívky. Když je totiž zapojená na svůj samostatný pól, tak jí drží na uzdě proud který je zapalovací pól schopen dodat Jakmile ale indukční cívku "pustíš" do společného elektrického obvodu utrhne se její spotřeba ze řetězu a nezbyde ti dost proudu pro ostatní spotřebiče. Dalším problémem je kolísání palubního napětí, takže se bez stabilizace neobejdeš.
Datum: 04. září 2013 7:04
 Zmiňuje se o tom v diskuzi...
Datum: 03. září 2013 18:14
Jméno: petr
IP: uživatel289
 http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-ctyrpolove-ctyrcivkove-zapalovani-magneto-pionyr.html
Datum: 03. září 2013 18:06
Posl.aktualizace: 06. září 2013 8:12
 Je celkem jedno kolikátky... prostě přiměřeně... hlavní je jejich dýlka! Aby nedřeli o karter a to právě nevim kolik je max
Datum: 06. září 2013 8:12
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 kámo dals to sem v cas protože mám koš kteremu chybí tycinka a byl připraven na vyhození.a toto vypadá ze to bude good takze si to tam dám ale nevsiml jsem si ze by tam psal kolikátky srubky a jak dlouhe.
Datum: 05. září 2013 17:26
 Nevíte jaký je přesný rozměr kroužku ve spoji kolene a laufu výfuku u 350/640? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:22
 Zdarec, mám otázku, babeta nemá nic ve stylu SPZ, povinné STK a podobně že ? Přemýšlel jsem, že bych si na zimu koupil nějkou babetu a přestavěl ji, a jestli bych na ni mohl tedy bez postihu jezdit po cestách. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 15:34
Jméno: standa
IP: uživatel16057
 Jak se to vezme... U skútrů se homologovaný díly tolerujou,ale nesmíš pak s AM-kem jet na radaru v městě 90...záleží kdo tě chytne... U babety je blbý,že na origo karbec a vejfuk ji moc neupravíš aniž by to bylo vidět...u fichtla je to v poho...origo motor s origo komponentama 80-85km/h bez problému a navenek je to "čistý"
Datum: 04. září 2013 15:34
 To už je druhá věc. Babetty sice neplodléhaji pravidelné technické kontrole, to ale neznamená že si s tim můžeš dělat co chceš. Jednou to bylo nějak schváleno pro silniční provoz, a některé změny se mohou brát jako zásah do kontrukce vozidla, případně jako montáž nehomologovaných prvků. Je otázka jestli by to v reálu někdo řešil, ale v případě nehody by to mohla pojišťovna využít jako argument proč nevyplatit pojistné...
Datum: 03. září 2013 17:20
 A upravy teda můžu jo,ne nic hardcore, něco lehčího jen.
Datum: 03. září 2013 17:14
 Mopedy nepodkléhají registraci, takže SPZ, TP a STK odpadá. Stačí pojistit na číslo rámu a jezdit.
Datum: 03. září 2013 16:55
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, nemůžu nikde sehnat koncový díl výfuku na Jawa Dandy 50 a vůbec i jiné díly je třeba problém sehnat, jako třeba kohout, atd, nevíte kde nebo kdo by to mohl mít, či vyrábět? Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 16:14
Jméno: Dan
IP: uživatel10446
 Zdravim, tak mám pořád problém, výfuk už jsem dal z jiné dandy, ale zdá se mi, že je problém v kohoutku, měl jsem ho venku, čistil ho, ale jakmile ho tam namontuji, tak když jedu, pořád to vytáčim, tak pak je prázdná hadička a motor chcípne,pak chvíli počkám, zase tam trochu nateče a už to jede, to může být přece jedině kohoutem, nebo čim by to bylo? A ještě je problém, že mi to nejede v nízkých otáčkách, naopak ve vysokých to tahá, nevíte zda se dá někde sehnat kohout, nebo vzduch.filtr?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2013 9:33
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 odvzdušnění nádrže je také čisté?
Datum: 09. září 2013 9:33
 kohout seženeš lehce. ale zkus nejdřív ten původní rozdělat a vyčistit. případně se podívat, jestli tam máš správně dané vevnitř kohoutu to těsnení. Jinak filtr koupíš taky lehce... pokud by jsi chtěl celej airbox, tak to už je horší, ale když budeš šikovnej, tak na aukru se sem tam něakej objeví....
Datum: 09. září 2013 9:08
Jméno: Jeník
IP: uživatel15299
 Zdar draci,chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějakej způsob rychlého zjištění kolik benzínu je ještě v nádrži na jawě 21  myslím třeba že zjistím hloubku benzínu a podle toho zjistím přibližně kolik litrů tam mám  nemáte někde vyrobenou takovou pomůcku ?.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 16:57
 Myšlenky jsem ti opravdu nečetl, tohle už je tak 8 let zpátky
Datum: 03. září 2013 16:57
Jméno: Jeník
IP: uživatel15299
 Jako bys mi četl myšlenky  ... našel sem si starou nádrž a odělal sem to samí  akorát sem si dělal zářezy na kousek roxoru po 0,5 l  a nalíval sem do ní vodu
Datum: 03. září 2013 16:47
 Já to na fichtlovi míval, vozil jsem to pod sedačkou. Vem si laťku, vypust nádrž, připrav si kanistr s benzínem a odlejvej do nádrže benzín po 0,5l. Vždycky tam dej tu laťku a udělej si zářez v místě hladiny. Takhle jsem to používal dlouho a fungovalo to parádně...
Datum: 03. září 2013 16:16
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15187
 Zdar draci,rnrnRád bych se zeptal historiků, jestli se někdy dělala Jawa 50/21 v barevné kombinaci se slonovinovou kostí, která +/- odpovídá RAL 1015 ?rnrnPionýra nechám nalakovat RAL 3004 ( vím, že to není přesně odstín Jawy, ale můžu to mít v práci za hubičku tak proč ne a stejně každá várka Jawy byla v jiném odstínu... ) Ale na netu co jsem našel jaký RAL odstín byl mél být té bílé, tak je často uváděno RAL 1015, což je krávovina ( je hodně do žluta ) a spíše ta bílá odpovídá RAL 9003.rnrndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:44
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Na 21kách je original hedvávně šedá s kódem RAL 7044....
Datum: 03. září 2013 17:44
Jméno: dweinm
IP: uživatel15976
 odstíny sou celkem asi tři né li víc... - bílá, šedo-bílá a ta nažloutlá.. ral neznám a řek bych že je to celkem fuk...
Datum: 03. září 2013 17:31
Jméno: Lukáš
IP: uživatel15175
 nemáš někde foto ?
Datum: 03. září 2013 16:44
Jméno: Honza
IP: uživatel15299
 Nejsem si jistej jestli se slonovou kostí , ale jsem si jistej že spousta lidí si parabolu a pekáč dělají na slonovku ... rozhodně tím nic neskazíš ... mě osobně se ta kombinace líbí a sám to mám
Datum: 03. září 2013 15:33
 Zdravím Draci. Mám dotaz ohledně VAPE A-SZ13-2 (12V 150W) Chtěl bych je namontovat na Jawu 350/354 se spínačkou a ampérmetrem. Ale mám strach, že mě ampérmetr odejde když přes něj půjde 150W. Poradí mě někdo co s tím?
Jak to zapojit aby mě ampérmetr fungoval? Nebo raději slabší 6V. zapalko? Díky za info...všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 11:51
 Díky za info... snad to bude teda fungovat...Jo a to relé asi musím koupit zvlášť že?
Datum: 04. září 2013 11:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 strach neměj, přes ampérmetr teče "jen" nabíjecí, nebo vybíjecí proud baterie, takže za jízdy ukazuje mírné dobíjení. jediná komplikace je, že s VAPEm bude ukazovat obráceně. mám VAPE na Jawě s ampérmetrem. zapojení udělej podle návodu, který k tomu dostaneš. musíš si rozmyslet, jak budeš vypínat motor - skrytým vypínačem, tlačítkem na řídítkách, nebo pomocí relé. relé (pravděpodobně) potřebuje ke správné funkci baterii, tlačítko a vypínač baterii k provozu nepotřebují. a 12V, nebo 6V - to je jedno, jen si myslím, že 12V žárovky v hlavním reflektoru pak víc svítily. tak.
Datum: 03. září 2013 13:07
|



|